POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [25.11.2015, 21:26:01] • Świnoujście

Czytelnik: Najpotrzebniejsze artykuły to srebrny łańcuszek z serduszkiem oraz pościel ze Spiderman'em?

Czytelnik: Najpotrzebniejsze artykuły to srebrny łańcuszek z serduszkiem oraz pościel ze Spiderman'em?

fot. Czytelnik

Pomoc mniej zamożnym to niewątpliwie piękny czyn, zwłaszcza przed nadchodzącymi świętami oraz zimą. Jednak czy biżuteria lub pościel z superbohaterem, to najpotrzebniejsze artykuły? Takie pytanie zadał nam Czytelnik, którego dziecko w szkole podstawowej nr 2, otrzymało kartkę z informacją o przystąpieniu placówki do akcji charytatywnej Szlachetna Paczka. Okazało się, że na liście najpotrzebniejszych artykułów, znalazł się srebrny łańcuszek z serduszkiem, pościel ze Spiderman'em czy kawa MK.

- Rodzice i uczniowie SP 2 w Świnoujściu otrzymali informację o przystąpieniu SP 2 Świnoujście do akcji charytatywnej ,,Szlachetna Paczka" - pisze w liście Czytelnik - Akcja jest jak najbardziej szlachetna, jednak pedagogom tej szkoły dokonującej wyboru rodziny do tej szlachetnej akcji coś musiało zaburzyć racjonalne myślenie. Na stronie internetowej ,,Szlachetnej Paczki" jest do wyboru kilkanaście rodzin oczekującej wszelakiej pomocy. Niezrozumiale jest że szkoła wybiera rodzinę oczekującą pomocy od darczyńców w postaci,,kawy sypanej MK, dla chłopca wzrost 180 cm czarnej kurtki zimowej, dla dziewczynki spodni dresowych czarnych w rozmiarze 42/44, pościeli dla najmłodszego dziecka ze Spidermanem, zielonego lub fioletowego obrusa 110/80, sic. srebrnego łańcuszka z serduszkiem.

Darczyńca musi koniecznie z własnego serca przekazać potrzebującym dary w postaci kawy sypanej MK, dla chłopca wzrost 180 cm czarnej kurtki zimowej, dla dziewczynki spodni dresowych czarnych w rozmiarze 42/44, pościeli dla najmłodszego dziecka ze Spidermanem, zielonego lub fioletowego obrusa 110/80, sic. srebrnego łańcuszka z serduszkiem" Jak rodzina otrzyma inna kawę sypaną, kurtkę i spodnie dresowe i obrus w innym kolorze to obrazi się i nie przyjmie paczki.

Szanowne grono pedagogiczne tej szkoły powinno bardziej pochylić się nad wyborem rodziny, którą chce obdarować Szlachetną Paczką" chyba że samo zakupi srebrny łańcuszek z serduszkiem, pościel ze Spidermanem, kawę sypaną MK ,etc. Dziwi mnie,że szkoła ta sama nie wysiliła się na zorganizowanie własnej akcji charytatywnej dla własnych uczniów z Warszowa, których wiele zasługuje na wszelaką pomoc. Widać SP 2 w Świnoujściu łatwiej i prościej jest bez racjonalnego myślenia przystąpić do ogólnopolskiej akcji charytatywnej, niż włączyć własne myślenie. Medialnie i w sprawozdawczości dla Kuratorium SP 2 odznaczy swoją działalność w tym zakresie jako "zrealizowane"...
- pisze w liście Czytelnik.

W związku z listem od Czytelnika, postanowiliśmy zadzwonić do Szkoły Podstawowej nr 2 na Warszowie i zapytać Panią Dyrektor, dlaczego na liście znalazła się biżuteria i czy reszta artykułów jak pościel z wizerunkiem superbohatera, wskazuje że to rzeczywiście jedna z najbardziej potrzebujących rodzin.

- To jest rodzina która zakwalifikowała się do programu Szlachetna Paczka. Na liście oprócz tego co jest niezbędnie potrzebne, są także rzeczy które mogłyby być prezentem. Wszystkie te informacje o rzeczach, są podzielone na takie podgrupy. Dlatego w tej podgrupie był wymieniony na przykład ten łańcuszek. To nie jest stwierdzenie że on ma się tam znaleźć bezwzględnie, ale byłoby to przyjemne gdyby się tam znalazł. My oczywiście że nie wydamy pieniążków, tam jest założenie, zbieramy ubranka, oczywiście mamy już część. Najważniejszym elementem był odkurzacz, i stwierdziliśmy że na ten odkurzacz my nazbieramy pieniążki i kupimy nowy odkurzacz bo jest on tam bezwzględnie wymagany. To na co ta rodzina oczekuje, płynie z ogólnopolskiej informacji, nie my to stwierdziliśmy. Koordynatorzy akcji podjęli właśnie takie działania. Moja Pani koordynator, która zajmuje się akcją, stwierdziła że jest to samotna matka z trójką dzieci i dlatego uznaliśmy że będzie to odpowiednia rodzina. Rodzina jest ze Świnoujścia. Znamy ją tylko z opisu, nie znamy ich danych. My także typowaliśmy swoje rodziny które mogłyby w tej akcji wziąć udział, a nie wszystkie się zakwalifikowały. Od naszej szkoły, pomoc dostanie jedna rodzina, nie bylibyśmy w stanie obdzielić więcej rodzin naszą pomocą - informuje w rozmowie telefonicznej Grażyna Michowska - Zawierucha dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 100, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-100 z 100

Gość • Poniedziałek [30.11.2015, 16:41:04] • [IP: 185.5.99.**]

Gość • Czwartek [26.11.2015, 20:46:09] • [IP: 178.238.249.***] Zgadzam się to nie marzenia, to są życzenia Pingu • Czwartek [26.11.2015, 11:26:22] • [IP: 93.94.190.*] Czytelnik " nie robi afery" tylko zwraca uwagę na to, że pomoc charytatywna to pomoc z odruchu serca a nie sklep. Zgadzam się z nim całkowicie.Jeśli rodzina otrzyma inną kawę niż MK to to już nie będzie szlachetna paczka? Przypomina mi to żądania uchodźców którzy chcą darmowych wyjść na dyskotekę mimo, ze podobno uciekają z kraju ogarniętego wojną. Opinia, że szlachetna paczka to" spełnienie marzeń" info ze strony" szlachetnej paczki"SZLACHETNA PACZKA dociera do prawdziwej biedy. Takiej, dla której kontakt z wolontariuszem i pomoc meterialna staną się impulsem do zmiany!! rozumiem że to oni się mylą i ty drogi internauto wiesz lepiej!!to, że nic nie napisali o kawie MK to już tylko przeoczenie! Moim zdanie to ty mylisz pojęcia i szlachetną paczkę czyli właśnie POMOC z wyborem prezentów w sklepie.

Gość • Niedziela [29.11.2015, 22:46:25] • [IP: 93.94.190.***]

Zgadzam się z, , Gość • Czwartek [26.11.2015, 16:08:32] • [IP: 83.8.121.***] To nie marzenia, tylko życzenia a nie taka jest idea" szlachetnej paczki". Od kilku lat biorę udział w tego typu akcjach i pierwszy raz widzę tak szczegółowe" prośby", dlatego mam wrażenie, że to nie" szlachetna paczka" a zwykła zbiórka dla konkretnej rodziny, podciągnięta, jakby przy okazji pod czas i miejsce. Nic w tym złego oczywiście, że ktoś chce pomóc, ale nie mylmy pojęć. Poza tym nie wiemy dla kogo ten sporny łańcuszek, dlaczego obrus trzeba dopasować do koloru ścian a kawa to chyba nie spełnienie marzeń" maluszka" ? " Gdybym podarował granatową kurtkę i dres to nie spełniły by oczekiwań, tak samo jak biały obrus i inne rzeczy?

Gość • Piątek [27.11.2015, 15:45:58] • [IP: 93.94.191.***]

Pani Kamilo cała szkoła Panią SERDECZNIE pozdrawia. Żal mi Cię

LOB • Czwartek [26.11.2015, 23:19:26] • [IP: 95.129.228.**]

Szlachetna idea. Jakiemuś małemu dzieciakowi marzy się taka błahostka jak pościel ze Spiderman'em, a" czytelnik" uważa to za jakieś burżuazyjne zachcianki?

Gość • Czwartek [26.11.2015, 20:46:09] • [IP: 178.238.249.***]

Zgadzam się to nie marzenia, to są życzenia

Gość • Czwartek [26.11.2015, 20:09:13] • [IP: 95.129.224.*]

Zdecydowanie popieram moich poprzedników." Czytelnik" powinien się wstydzić, natomiast redakcja powinna w przyszłości zastanowić się nad publikacja takich" sensacji".

Gość • Czwartek [26.11.2015, 19:19:07] • [IP: 92.42.115.***]

jest mi niezmiernie przykro, jak czytam komentarze typu " to nie koncert życzeń" . ... czytelnik który tak napisaal nie ma pojecia jak wyglada ankieta wolontariusza ktory odwiedzaa rodzine potrzebujaca pomocy.. a wiec drodzy czzytelnicy owa ankieta jest bardzo drobiazgowa lacznie z nazwami producentow owych produktow (np chemia gospodarcza) . nie rozumiem ludi ktorzy na co dzien nie zastanawiaja sie nad tym jak spedzaja swieta, nie zastanawiaja sie nad tym bo jedynym wyborem jest czy bede jadl karpia sledzzia czy moze pstraga, albo czy corka/syn bedzie wolala tableta, laptopa a moze nowa komorke...ludzie ktorzy nie maja takichwyborow, marza o podstawowych rzeczach, proszek do prania, plyn do naczyn czy obrus zeby choc byl na tym stole...ne zastanawia sie jakby to bylo mec komputer czy smartfona, choc pewnie z tych biednych ludzi kazdy by chcial dac dziecku takiwypasiony telefon. posciel z superbochaterem? zel pod prysznic? lancuszek dla dziecka z serduszkiem? serio?? szczyt marzen tych ludzi...kawa na sw

Gość • Czwartek [26.11.2015, 18:54:12] • [IP: 92.42.112.***]

Gość • Czwartek [26.11.2015, 16:08:32] • [IP: 83.8.121.*** Ty jesteś inteligentny inaczej? Szlachetność paczki (w tym wypadku uczynku polegającego na wykonaniu takiej paczki) polega na tym aby bezinteresownie, z dobrej woli, bez zadawania zbędnych pytań i poddawania w wątpilości zapakować do niej rzeczy o jakich marzą przyszli obdarowani. Szlachetność nie polega na podzieleniu się posiłkiem i daniu kilku złotych na chleb- ale na spełnieniu czyjegoś życzenia (marzenia) - i jeżeli ktoś nie chce brać udziału w takiej akcji, to go nikt do tego nie zmusza, ale również należałoby powstrzymać się od głupich komentarzy i wydawania sobie świadectwa sknery chytrusa i złośliwej osoby. Jeżeli kawa MK jest szczytem luksusu, łańcuszek drogocenną biżuterią a obrus w ulubionym kolorze fanaberią to ja współczuję Tobie i Twojej rodzinie. Jakbyś miał mi zrobić prezent pod choinke, to pewnie dostałabym worek kartofli bo do tego ogranicza się Twoja empatia.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 18:15:19] • [IP: 62.69.231.***]

czcigodna Redakcja powinna mieć trochę taktu i przed świętami nie publikować listów od durniów, a czytelnik ze SP2 niech poda swój adres to spełnię jego marzenie i prześlę mu 3kg kaszy i makaron na święta. Zanim te durnoty wyśle niech się zapozna z ideą szlachetnej paczki. Jeżeli nie chce to nikt mu nie każe dzielić się z innymi, ale znając takich ludzi to wiem że nikomu nic nie dadzą a rabanu narobią za dziesięciu. Wstyd i dla niego i całej Redakcji, wiem że to nie jest miłe ale takie jest moje zdanie.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 17:09:22] • [IP: 80.245.182.**]

srebrny łańcuszek - koszt 25 zł to luksus?

Gość • Czwartek [26.11.2015, 16:08:32] • [IP: 83.8.121.***]

To nie marzenia, tylko życzenia a nie taka jest idea" szlachetnej paczki". Od kilku lat biorę udział w tego typu akcjach i pierwszy raz widzę tak szczegółowe" prośby", dlatego mam wrażenie, że to nie" szlachetna paczka" a zwykła zbiórka dla konkretnej rodziny, podciągnięta, jakby przy okazji pod czas i miejsce. Nic w tym złego oczywiście, że ktoś chce pomóc, ale nie mylmy pojęć. Poza tym nie wiemy dla kogo ten sporny łańcuszek, dlaczego obrus trzeba dopasować do koloru ścian a kawa to chyba nie spełnienie marzeń" maluszka" ?

Gośćlili • Czwartek [26.11.2015, 13:36:17] • [IP: 89.174.73.**]

puknij się w łeb, czytelniku.mój syn ma 15 lat, 186 cm wzrostu i rozmiar buta 45.nie wiedzia lam do tej pory, że mk cafe, to luksus, bo piję taką kawę.nie śmiej się z cudzych marzeń, bo każdy ma swoje.ja marzę o wakacjach w Grecji, mąż chce na wieś do kuzyna i tam jedziemy, ale marzenia zostały.módl się, aby ktoś nie wyśmiał twoich.

SZEF • Czwartek [26.11.2015, 13:27:19] • [IP: 80.245.186.***]

Heh ten czytelnik to zywkła męda która nie rozumie idei tej akcji. Ehh szkoda mi takich ludzi jak ten" czytelnik" nie życzę nikomu nigdy złego lecz może przydało by się aby co niektórzy byli w podobnej sytuacji. Wtedy może by zaczął troszkę myśleć. Po za tym cała akcja jest DOBRO WOLNA. ehhh OGROMNY SZACUNEK ZA ROZPOWSZECHNIANIE AKCJI SZLACHETNA PACZKA

Gość • Czwartek [26.11.2015, 13:24:40] • [IP: 80.245.188.***]

Pomstujecie na czytelnika... a ten, który to opublikował to lepszy?

Gość Ania • Czwartek [26.11.2015, 13:15:47] • [IP: 89.65.184.**]

człowieku nazywany w artykule" czytelnikiem" nie masz serca? czy postradałeś zmysły? Szlachetna paczka to nie tylko 5 kilo kaszy i maki ale spełnienie marzeń świątecznych dzieciaków których rodzice nie mają możliwości zrobienia tego samodzielnie z różnych przyczyn. Najpewniej gdyby twoje dziecko marzyło o firance z księżniczka to wolał byś wpisać na listę te firanki niż odkurzacz i nadal biegać ze szczotka i zamiatać dywan!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:57:06] • [IP: 82.1.144.***]

super akcja popieram A marudy precz

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:47:53] • [IP: 92.42.116.***]

Szczytem podłości ludzkiej jest coś takiego wygrzebać i jeszcze opublikować. Jak chcemy pomagać komukolwiek skoro wyśmiewamy czyjeś potrzeby i pragnienia? Czytelnik pewnie zrobiłby paczkę z oleju, mąki i konserw. Wstyd mi, że jestem z tego samego miasta co tak podli ludzie.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:43:48] • [IP: 178.8.92.***]

Przeczytałam ten bez nadziejny artykół i Apeluję Polacy to żebranie jest bez podstawne. Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:22:09] • [IP: 80.245.179.***]

I co w tym dziwnego że biedna rodzina chciałaby spełnić marzenia swoich dzieci.ćzy to taki luksus?

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:21:17] • [IP: 83.4.10.***]

Przestańcie publikować takie rzeczy!! Pomyśleliście jak czuje się teraz rodzina, która o to poprosiła? Myslicie, że tak miło prosić o coś bo nie można kupić sobie samemu. Współczuję, że czyjeś marzenia to pościel albo obrus. Wstyd, wielki wstyd dla tego kto to napisał i chyba jeszcze bardziej dla tego kto to opublikował. Ręce opadają jacy nawet w obliczu nadchodzących świąt potrafimy być bezwzględni byle zainteresowanie artykułami wzrosło. Udało się, gratuluję. Życzę, żeby Wam, żeby barszcz świąteczny jeszcze długo się odbijał z myślą o tym, którym zabraniacie mieć najmniejsze marzenia i obarczacie poczuciem wstydu. ŻENADA!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:11:30] • [IP: 46.171.15.**]

haha dobreee :) a proszek to OMO czy Persil :))) SZLACHETNOŚĆ CZYLI DAJESZ Z SERCA...NIE WAŻNE CO TO BY BYŁO...WAŻNE ŻE DAJESZ.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:10:06] • [IP: 93.94.186.**]

Przestrzegam przed pomocą dla rodziny z dwójką córek, oboje pracują, dorosła córka siedzi w domu, a jak wiemy w naszym mieście jest dużo pracy tylko chęci brak wszyscy troje kopcą fajki jak smoki i jeszcze mają czelność prosić o pomoc, zaoszczędzą sobie na więcej szlugów. Trzeba koniecznie sprawdzic koordynatora rodziny bo może coś razem kręcą? Kto ich

Gość • Czwartek [26.11.2015, 12:06:53] • [IP: 93.94.186.**]

Popieram szkołe, że zaaangażowała się w ta piekna akcje, jak można obrzucic kogos błotem za to że chce pomagać ? SKANDAL CZYTELNIKU !!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:45:49] • [IP: 92.42.112.***]

Pingu, to ja Tobie życzę, żebyś dostał/a pod choinke mleko w proszku, mielonkę Turystyczną, ryż, makaron i kotlety sojowe. Jeżeli Ty nie posiadasz żadnych marzeń, to nie znaczy, że masz prawo odbierać je innym ludziom.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:41:01] • [IP: 92.42.116.***]

Szlachetna paczka to nie pomoc socjalna, ale przygotowanie paczki spełniającej marzenia dla wybranej (ubogiej) rodziny na święta. Idiota czytelnik nie zrozumiał takich podstawowych rzeczy i publicznie zrobił z siebie błazna (ktoś pewnie użyłby ostrzejszych określeń). Tylko czemu służy ta publikacja? Jak poczuje się rodzina która taką paczkę otrzyma? Czy takim artykułem nie wyrządzacie ludziom krzywdy? I to ludziom którzy potrzebują pomocy?

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:38:24] • [IP: 62.69.252.**]

drogi czytelniku..darczynca nic nie musi..darczynca chce przekazac i przekazuje..Tobie chetnie przekaze młotek, byś walnął sie porządnie w głowe nim cos smutnego napiszesz!!WSTYD!!

Pingu • Czwartek [26.11.2015, 11:26:22] • [IP: 93.94.190.*]

Czytelnik " nie robi afery" tylko zwraca uwagę na to, że pomoc charytatywna to pomoc z odruchu serca a nie sklep. Zgadzam się z nim całkowicie.Jeśli rodzina otrzyma inną kawę niż MK to to już nie będzie szlachetna paczka? Przypomina mi to żądania uchodźców którzy chcą darmowych wyjść na dyskotekę mimo, ze podobno uciekają z kraju ogarniętego wojną. Opinia, że szlachetna paczka to" spełnienie marzeń" info ze strony" szlachetnej paczki"SZLACHETNA PACZKA dociera do prawdziwej biedy. Takiej, dla której kontakt z wolontariuszem i pomoc meterialna staną się impulsem do zmiany!! rozumiem że to oni się mylą i ty drogi internauto wiesz lepiej!!to, że nic nie napisali o kawie MK to już tylko przeoczenie! Moim zdanie to ty mylisz pojęcia i szlachetną paczkę czyli właśnie POMOC z wyborem prezentów w sklepie

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:08:47] • [IP: 79.96.31.***]

Czytelnik, to kapeć z ub.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:03:20] • [IP: 93.94.190.**]

no troche przegiecie z ta rozmiarówka szczerze ja tez jestem potrzebujaca i jakos pracuje, mam dwojke malych dzieci i nie korzystam z opieki.jakos musze dawac se rade

Gość • Czwartek [26.11.2015, 11:01:01] • [IP: 62.69.251.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [26.11.2015, 10:56:35] • [IP: 92.42.112.***]

Szanowny Czytelniku, zanim się rozkręca jakąś aferę, to wpierw należałoby zdobyć chociaż minimum informacji w danym temacie. Więc zacznijmy od tego, że Szlachetna paczka, to nie pomoc socjalna, ale spełnienie marzeń kogoś potrzebującego wsparcia. Srebrny łańcuszzek i serduszko, to dla przecietnego Kowalskiego tyle samo, co kilka paczek papierosów, a tam wymarzony prezent. Ta tak wygląda rozmiarówka spodni dresowych dla dziewczynek: Rozmiary: 32 (30-32) - 122-134 cm, 7-9 lat 36 (34-36) - 134-146 cm, 9-11 lat 40 (38-40) - 146-158 cm, 11-13 lat 44 (42-44)- 158-170 cm, 13-15 lat - A teraz szanowny czytelnik niech się weżmie za jakąś bardziej użyteczną czynność niż szukanie afer.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 10:55:57] • [IP: 95.129.226.***]

ten artykuł zamiast zaszkodzić, pomoże tej akcji.chyba nie tego chciał czytelnik...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 10:25:21] • [IP: 93.94.190.***]

żenujący czytelnik. Najnormalniejsza lista podstawowych produktów. Nawet gdyby tam było życzenie o konsolę XBOXa to ma prawo marzyć. A marzenia są po to by je spełniać. Nikt nie zmusza do kupowania produktów z tej listy - jak ktoś może to to robi. Wstyd dla redakcji, ze poruszyła ten temat. Ale ludzi pomagających na pewno nie zabraknie...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 10:10:04] • [IP: 93.94.186.**]

Z największą przyjemnością podaruję ten srebrny łańcuszek z serduszkiem. Proszę tylko o kontakt, gdzie mogę dostarczyć. jak dla mnie to brzmi jak największe marzenie tej dziewczynki, pereł i złota nie wymaga. jeżeli Maluch kocha Speidermana, to radość tylko z tego, że może ją dostać. Czytelniku...więcej pokory...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:54:01] • [IP: 31.61.138.***]

wiele osób pomyślało tak samo jak ja. Żel podkreślony? Serio?? To, że ktoś nie chce sie myc mydlem w kostce, a chcialby zel pod prysznic (sklep na R ma takie za 5 zl w super jakosci), to rzeczywiscie powod do wysmiewania? chlopies m 15 lat, to troche za malo zeby zarabiac, a wystarczajaco duzo zeby miec taki rozmiar buta czy ciuchow. Chlopiec kocha spidermana, no kurde...co ma dostac pod choinke? Pasztet?? wygórowane wymagania? obrus.. najnormalniejsza w świecie rzecz, srebrny lancuszek to sa grosze, a maszynka do golenia wlosow to zakup dlugoterminowy przy dwojce chlopcow: oszczedzone pieniadze na fryzjera:) Szlachetna paczka, cala szkola sie na to zrzuca- od zlotowki nie zbiedniejesz a te dzieciaki moga miec fantastyczne swieta- o ile nie przeczytaja tej nagonki w internecie...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:32:08] • [IP: 212.174.87.**]

To że matka chciałaby dać córce srebrny łańcuszek z serduszkiem to szczyt ekstrawagancji ? Czyli biedni to tylko kasza i makaron na święta ? Kawa MK to już w dupach się poprzewracało. ..take luksusy wymagać

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:29:24] • [IP: 95.129.226.**]

A jak ktoś nie ma na chleb, to już nie może mieć marzeń, chocby trak drobnych, jak łańcuszek z serduszkiem?? ty człowieku, chyba biedy nie zaznałeś...ale...wszystko przed Tobą...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:25:10] • [IP: 80.245.190.**]

Pewnie prezent dla pani Dyrektor. ADIDASY dla chlopca chłopc. rozmiar 44?

Burek • Czwartek [26.11.2015, 09:23:02] • [IP: 31.174.179.***]

Czy, Drogi Czytelniku czuł byś się lepiej i żal mniej dupsko ściskał, gdyby ta Rodzina poprosiła o różaniec, siermięgę i kawę zbożową Anatol?. Ale to jest tak, jak się samemu szkłem zadek podciera. Czytelnik już sobie przeliczył ile srebrnych łańcuszków i kawy dostaną. No wzbogacą się na tym jak cholera!. A jeszcze pościel!. No luksusy, że klękajcie narody. Jakie to przykre, że wśród nas chodzą po tym Bożym świecie takie buce, lamusy, kolesie z zupełnie zrytym beretem. Cieszy natomiast fakt, że jesteśmy zgodni w negatywnej ocenie tego durnia. I jak mniemam, Drogi Czytelnik się tego nie spodziewał. Śmiać mi się, gdy wyobrażę sobie minę tego idioty, czytającego te komentarze. Widok zaiste bezcenny!. Postępowanie Drogiego Czytelnika można określić jednym zdaniem - rzucił się jak lew, a padł jak mucha!.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:21:30] • [IP: 93.94.189.***]

To może lepiej tak... Który chłopiec z podstawówki ma rozmiar kurtki 180 cm i rozmiar buta 44? Jaka dziewczynka ma rozmiar spodni 42/44. To przede wszystkim nie jest dla dzieci tylko dla dorosłych ludzi którzy moga iść do pracy i na to wszystko zapracować...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:15:45] • [IP: 62.69.241.***]

Po co tyle jadu? Nikt nikogo nie zmusza to dawania i kupowania. My pod choinką też chcemy dostać to o czym marzymy. TO jets rozkaz tylko przekazanie marzeń biednej rodziny. Ludzie wyluzujcie! Nie chcecie to nie bieżcie w tym udziału! Ten kto napisał ten list do redakcji jest po prostu żenującym małym gnomem. I życzę Ci żebys pod choinką w tym roku nic nie znalazł!!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 09:06:18] • [IP: 94.254.146.***]

list jest zaadresowany do ludzi z sercem. Czytelnik nie powinien czytać tym bardziej publikować listów bo nie jest adresatem!!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 08:51:59] • [IP: 80.245.176.***]

No naprawdę, po raz pierwszy fajnie czyta się komentarze:)

Gość • Czwartek [26.11.2015, 08:51:37] • [IP: 92.42.117.***]

Biedni ludzie też mają marzenia- konkretnie nazwane, to żaden wstyd. Artykuł mnie dobił, zbliżają się święta, piękny czas a tu ktoś śmiał napisać coś takiego, współczuję Ci czytelniku i życzę aby zawsze było Cię stać na to czego pragną Twoje dzieci, rodzina, najbliżsi!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 08:42:29] • [IP: 80.245.181.***]

Hymmm... dajcie mi milion i bd git

Gość • Czwartek [26.11.2015, 08:31:46] • [IP: 195.246.216.***]

co za bezduszny okrutny człowiek napisał ten list. Nikomu nie życzę niczego złęgo, ale chyba tego typu ludzie niezrozumieją biedy i krzywdy jak sami jej nie doznają!! Zamiast pisać bzdury - zaangażuj się i pomóż!!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 08:19:17] • [IP: 94.254.147.***]

Pierwszy raz czytam komentarze i jestem dumna z tego co piszecie. A redaktor ze opublikował ten artykuł powinien się zastanowić widocznie nie na juz co pisać na tej stronie. A osoba- na pewno ze szkoły która przyniosła do redakcji listę z marzeniami potrzebami rodziny powinna się wstydzić! !!

WOLONTARIUSZ • Czwartek [26.11.2015, 08:13:08] • [IP: 93.94.191.***]

opublikowanie tego listu zarówno przez redakcję jak i szkołę było haniebne...po to istnieje baza danych Szlachetnej Paczki aby tam można było spojrzeć. Wstyd Dyrektor do dymisji się poddaj...WOLONTARIUSZ SZLACHETNEJ PACZKI

Gościu • Czwartek [26.11.2015, 07:53:05] • [IP: 80.245.176.***]

Ten kto napisal do was te zazalenie musi być skurxxxxnem. Jak moze rozliczac ludzi biednych z tego co by chceli dostac. Nikt nie powiedzial ze jak dziewczynka dostanie inne spodnie [innego koloru jak chciala] jak chciala to ich nie wezmie - to tylko Twoj pomysl chory pojexxe. Najlatwiej narzekac - bo szkola jest instytucja? - a Ty czemu nei zorganizujesz czegokolwiek tylko narzekasz ze szkola organizuje cos kogos zamiast swojego zorganizowac? a Ty co. . rak niemasz? Najgorzej! - narzekac na kogos za to ze cos robi a przeciez moze lepiej.. a samemu nic nei robic. Brzydze sie Toba!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 07:46:21] • [IP: 57.66.78.*]

A ja teraz już na 100 % dorzucę od siebie cos do paczki myślę że środki czystości i zielony obrus, może jeszcze jakieś fajne spodnie dresowe, i pastę do zębów... a może jeszcze coś.. Złe serce ma człowiek który jest oburzony zawartością tej listy. Ktoś dobrze wcześniej napisał" karma się odwraca"!!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 07:31:10] • [IP: 80.245.187.**]

W święta spełnia się marzenia. Tak trudno zrozumieć że dziecko może marzyć o pościeli ze Spidermanem, czy o czarnych spodniach dresowych?? Jak czytelnik nie ma ochoty pomóc, to niech nie pomaga, a nie robi przez media wielkie HALO z marzeń biednej rodziny! Czy dzieci czytelnika nie maja marzeń?!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 06:26:09] • [IP: 62.69.254.***]

Biedne dzieci tez maja marzenia i co w tym dziwnego? Normalne!

Gość • Czwartek [26.11.2015, 06:11:35] • [IP: 188.146.65.***]

Biedni też mają marzenia - tylko mniej zaawansowane. Dziecko marzy o pościeli takiej a nie innej, czy to coś złego? Drogi czytelniku, nabierz pokory ale tej właściwej.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 02:03:52] • [IP: 62.69.251.***]

Jak można być takim zawistnym, podłym, pozbawionym uczuć człowiekiem, plującym nawet na najszlachetniejsze działania.Ty wstrętny anonimie nie chciej mnie na swojej drodze, bo za to, że obrażasz tę rodzinę, szkołę, nauczycieli, ktorzy tam pracują, dzieci i ich rodziców, którzy angażują się w tę akcję pożałowałbyś gorzko. Nie masz za grosz godności osobistej i odwagi cywilnej, żeby się podpisać imieniem i nazwiskiem pod tymi durnymi insynuacjami. I oświadczam Ci nie popsujesz im tej akcji, żebyś nawet do samego papieża wysyłał swoje wypociny. Na całe szczęście są w tej szkole dzieci, rodzice i nauczyciele. którym nigdy nie dorośniesz do pięt.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 01:14:17] • [IP: 62.69.251.***]

Chwała Najwyższemu, że istnieją jeszcze szkoły, którym sie coś chce. Że nauczyciele uczący w nich nie ograniczają sie tylko do przekazywania wiedzy, ale też wychowują. Poświęcaja swój prywatny czas, siły, zaangażowanie, żeby pokazać młodym" egoistom" jak można żyć lepiej, pełniej, z zaangażowaniem i oddaniem dla jakiejs sprawy. Jest nadzieja, że na starość będą pociechą dla rodziców i podadzą im przysłowiową szklankę wody. Bravo SP2!!

kundlomiot • Czwartek [26.11.2015, 00:19:52] • [IP: 178.238.252.***]

tak, nikomu korona ze łba nie spadnie jak dzieci beda mialy spełnione marzenia o poscieli ze spidermanem, a dziewczynka dostanie łancuszek o ktorym marze pewnie od lat, lalki monsterhigh to bym nie dal a co zlego w lancuszku z serduszkiem ?? brzydki artykół ale moze potrzebny...

Gość • Czwartek [26.11.2015, 00:10:20] • [IP: 80.245.181.**]

Do czytelnika /czytelniczki IP 109.241.63, który pisze, ze biedna rodzina powinna brać, co dają. Tak, dziewczyna nosi rozmiar 40/42 ale niech się wciśnie w kurtkę i spodnie M (38), bo taki łaskawca oferuje. Buty traperki dziewczęce 38 dla chłopca, który nosi 30 tez się nadadzą. No i za mała pościel. W sam raz. Gratuluję tym, którzy dając jałmużnę, czują się lepsi. Wesołych Świąt.

Gość • Czwartek [26.11.2015, 00:04:00] • [IP: 95.129.224.***]

DO Gość • Środa [25.11.2015, 23:31:10] • [IP: 109.241.63.***] To jest szlachetna Paczka!! A worek z fantami oddaj tym którym zajumałeś debi.lu!!

Gość • Środa [25.11.2015, 23:47:26] • [IP: 62.69.251.***]

Wszystkich piszacych bzdury o wymaganiach odsylam do regulaminu Szlachetnej Paczki i do poczytania ze zrozumieniem.Czy ludzie naprawde nie maja rozumu piszac, ze maja buty traperki rózowe dla chłopca?? Puknijcie się w te łby w końcu!!

Gość • Środa [25.11.2015, 23:31:58] • [IP: 94.254.146.***]

szkoda dzieci czytelnika który umieścił ten list!! Ale wstyd!! czytelniku wstyd przynosisz nam i dzieciom !!

Gość • Środa [25.11.2015, 23:31:10] • [IP: 109.241.63.***]

to co czytam to wymagania, biedna rodzina powinna brać co jej daja a nie wymaagac firmowych ciuchów, moge im zaoferować kurteczki zimow rozm.M, spodnie dzinsy M, mam pościel ale 120to dla młodzieży, obrusy białe, buty traperki dziewczece 38roz, rożne bluzeczki roz 38...idą święta mamcały worek rzeczy przygotowany do koscioła jak ta rodzina sie ze mna skątaktuje to jej to oddam.

smaczna rzodkiewka • Środa [25.11.2015, 23:22:03] • [IP: 88.156.234.***]

Drogi" Czytelniku" pamiętaj że karma zawsze wraca, Twoja zła energia i brak człowieczeństwa wrócą do Ciebie z potrójną siłą. Co jest złego w marzeniach dzieci ? Kawy MK się czepiasz ? Pomyśl jak biedna musi być ta rodzina skoro rodzice ucieszą się z paczki kawy na święta ! Ty ją pewnie pijesz codziennie a inni mogą wypić tylko od święta. Oby ten mały chłopiec dostał pościel ze Spidermanem, Supermanem i Batmanem ! Pozdrawiam Wszystkich Tych którzy wciąż mają serca we właściwym miejscu :D.

Gość • Środa [25.11.2015, 23:08:30] • [IP: 62.69.251.***]

Cytuję" Ty zapluty karle reakcji"... nie popsujesz mojemu dziecku radości z pomagania innym. Moje pociechy jeszcze dzisiaj rano przypominały mi, żebym zapakowała do teczek to co kupiliśmy na Szlachetną Paczkę w SP2. Rodzice, którzy mają dzieci w tej szkole...pokażmy temu. ..., że tym co napisał może sobie podetrzeć...

Gość • Środa [25.11.2015, 23:06:17] • [IP: 94.254.146.***]

jaka świnia z tego czytelnika by publikować marzenia dzieci!!

Gość • Środa [25.11.2015, 22:59:33] • [IP: 5.172.252.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Przemo • Środa [25.11.2015, 22:48:22] • [IP: 80.245.184.***]

Czytelnik to dno dna społecznego, nikt nikogo nie zmusza do pomocy, a lista jest po to żeby można było dopasować rzeczy dla rodziny w jak najlepszym stopniu, pomimo trudnej sytuacji kazdy ma prawo aby sie cieszyc. Szkoda ze nie starczyło odwagi żeby się podpisać pod takimi absurdami

Gość • Środa [25.11.2015, 22:47:25] • [IP: 188.29.165.**]

Czytelniku sam sie kup k... lancuch i sie od razu powiesz.Zal ci dzieci!!Szkoda slow na Ciebie!!

Gość • Środa [25.11.2015, 22:43:20] • [IP: 178.238.250.**]

I co tak psioczycie ? Każdy ma prawo wyrazić własne zdanie. Nagle wszyscy tacy szlachetni. No wow, nie mogę wyjść z podziwu. To im to dajecie zamiast gadać. A np. kawa nie należy do najpotrzebniejszych artykułów. Jak nie miałam na kawę to jej nie piłam. Jak to ktoś napisał:" Szkoda, że sobie fajek i browaru nie zażyczyli". No właśnie, szkoda :-/ Może ktoś z tej rodziny powinien się do pracy wziąć bo pieniądze to nie śnieg i z nieba nie lecą.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:40:32] • [IP: 62.69.251.***]

Drodzy rodzice ze Szkoły Podstawowej nr 6.Czy mozecie mi wyjaśnic czemu nie macie problemu ze Szlachetną Paczką w swojej szkole, a zaopiekowaliście się dwoma rodzinami?Czemu nie obsmiewacie potrzeb swoich rodzin, czemu nie wyrzygujecie im poscieli ze Spiderman, czemu nie piszecie, ze nauczyciele Waszych dzieci postradali umysły, wciągając Wasze dzieci w tę akcję?:)Czemu nie oskarżacie ich, ze robią to wszystko pod publiczkę, żeby zaistniec w notowaniach Kuratorium? Czemu nie złorzeczycie, że mają durne pomysły, żę psują i działają na szkodę Waszych pociech?Czemu, czemu, czemu...

Gość • Środa [25.11.2015, 22:39:17] • [IP: 188.146.69.***]

Czytelniku, który to napisałeś !! Wstyd

Gość • Środa [25.11.2015, 22:38:41] • [IP: 5.172.232.***]

Czyli w skrócie, czytelnik sam nie został włączony do projektu to teraz się odgrywa, brawo za dojezałoś.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:36:05] • [IP: 95.129.224.***]

dzieci dorośli marzą, piszą listy do św. mikołaja. A taka menda nie pomyśli robi zdjęcia i psuje dzieciom święta!!

Gość • Środa [25.11.2015, 22:35:46] • [IP: 2.31.233.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [25.11.2015, 22:34:37] • [IP: 95.129.229.***]

Bardzo dobrze, że mają marzenia. Jeden marzy o nowym aucie, itp.. .. A inny o łańcuszku za max. 50 zł. Dziecko marzy o Spidermanie... A o czym ma marzyć? O zapasie kurczaków do zamrażarki na zimę, czy worku ziemniaków? A Wasze dzieci nie marzą o zabawkach z reklam, tudzież innych głupotach drogich i zbędnych?? Marza. I biegniecie po pożyczkę albo do sąsiada/ rodziny po kasę" do pierwszego" i kupicie i tak... Bezczelny ten piszący. Dobrze, że dziecko pragnie czegoś. Najlepiej pozbawić je wszystkiego i wysłać do pracy.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:33:52] • [IP: 95.129.224.***]

Przedszkole Bajka nr 5 na Witosa też wybrało rodzinę z dziećmi. Jak ktoś ma ochotę pomóc to zapraszamy. Można przyjść zapoznać się z potrzebami i coś przynieść. Albo proszę pisać odpowiem na pytania monia41179@wp.pl Pozdrawiam

Gość • Środa [25.11.2015, 22:21:19] • [IP: 83.20.82.***]

Ręce opadają. Jak dziecko z biednej rodziny to nie może mieć marzeń. Jeśli mam wybór czy pościel w jakieś kwiaty czy ze Spidermanem to czemu nie dać tej drugiej. A ile radości dla dziecka. To się kupuje z dobrego serca a nie z obowiązku. Wstyd takie rzecy pisać i robić taki problem. Wstyd!!

Gość • Środa [25.11.2015, 22:21:05] • [IP: 37.196.107.**]

aczy dzieci juz pija KAWE Od ILU LAT A CZYTELNIK DOBREZ ZE NAPISAL NIC W TYM ZLEGO nie ma teraz wszyscy czytaja i jesli maja to niech daja do tej szkoly rzeczy i dobrze bedzie ze naglosnione wiec do sklepu Swinoujscianie i zakupujcie co jest w marzeniach dzieci i kosciul KSIEZA SIE ZMOBILIZUJA ----doloczy napewno brawo gosciu juz widze jaki tlok brdzie a paczek od groma powodzenia...i do sklepow. ...jazda

Gość • Środa [25.11.2015, 22:20:04] • [IP: 92.42.117.**]

Aż nie chce się wierzyć, że ludzi o takiej moralności jak" Czytelnik" nosi nasza ziemia. Nie wiem jak głupim, płytkim, zawistnym trzeba być, żeby coś takiego napisać. I kim trzeba być, żeby coś takiego opublikować. Usuńcie to jak najszybciej, bo to wstyd, dla nas wszystkich, całego Świnoujścia.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:17:46] • [IP: 95.129.224.***]

Nie rozumiem, nie chcesz pomagać to nie pomagaj. Myślę, że najdą się ludzie którzy wspólnymi siłami zbiorą te wszystkie rzeczy. I pamiętaj nie osądzaj nie znasz całej historii. Szlachetna Paczka to bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam do dzieła Świnoujście.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:17:00] • [IP: 92.42.117.**]

To jest paczka, szlachetna paczka na święta, także z prezentami. To nie jest zapomoga dla biednych. Ktoś czegoś nie rozumie. W głowie mi się też nie mieści jak można coś takiego opublikować. W jakim celu?

Gość • Środa [25.11.2015, 22:14:38] • [IP: 62.69.203.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [25.11.2015, 22:14:08] • [IP: 62.69.251.***]

Boże widzisz i nie grzmisz.Jakim zawistnym cymbałem trzeba być, żeby coś takiego napisać.Mało tego od razu na drugi dzień.Mam dziecko w tej szkole i też dostałam tę informację. Wstydz się matko, ojcze, babciu kimkolwiek jesteś. Wstyd mi za Ciebie i żal Twoich dzieci, bo wyobrażam sobie w jakim duchu musisz wychowywać swoje potomstwo.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:12:59] • [IP: 62.69.251.***]

Szkoda, że sobie jeszcze fajek i browaru nie zażyczyli

Gość • Środa [25.11.2015, 22:11:29] • [IP: 37.196.107.**]

tERAZ NAPISZE WAM JAK UCHODZCY W SZWECJI . ..RZADAJA A WIEC WLASNY DOMEK BO TAK IM POWIEDZIANO ZE DOSTANA... SUPER JEDZENIE. . bo to co jedza teraz im nie smakuje. NOWE FIRMOWE CIUCHY . .. I NAZYWAJA JUZ SZWEDZI TYCH UCIEKINIEROW ZE SA TO. ...LUX TURySCI . ... BO IM SIE TO NALEZY 1 MILJON JEST... W TEJ CHWILI NO I TEZ MAJA MARZENIA N A WSZYSTKO SIE BUNTUJ A hahahaha i co wy nato. ...a dzieci straszne to wszystko. ...no i biedne dzieci. ...tez maja swoje marzenia. ...

Gość • Środa [25.11.2015, 22:08:39] • [IP: 95.129.224.***]

zawsze znajdzie się jakaś menda która potrafi popsuć ludziom święta!! prośba do redakcji o usunięcie fotografii z marzeniami art 40105. A czytelnik/czytelniczka powinna się wstydzić!!

Gość • Środa [25.11.2015, 22:08:23] • [IP: 79.186.215.**]

Panie. .Czytelnik" wstydź się pan !! co za menda !

Barabasz wnuk Baranasza • Środa [25.11.2015, 22:07:49] • [IP: 79.96.31.***]

Czytelniku, weź koło i pier. się w czoło słoiku.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:07:11] • [IP: 62.69.229.***]

Po co to publikujecie, straszny wstyd, że ktoś mógł tak się zachować i wysłać do redakcji taki list. Nie chcesz pomagać to nie pomagaj, ale nie przeszkadzaj. Czytelnik ma za mało problemów najwidoczniej.

Gość • Środa [25.11.2015, 22:05:46] • [IP: 80.245.184.**]

kawa MK, bo może po innej kogoś boli żołądek? Chyba lepiej że jest napisane, niż by ktoś miał być niezadowolony? To nie jest najdroższa kawa... wręcz średnia półka... a pościel ze Spidermanem... Cóz - dzieci z biednych rodzin też mają marzenia. Trudno Czytelnikowi w to uwierzyć?? Mikołaj spełnia marzenia również biednych dzieci...

Gość • Środa [25.11.2015, 21:57:52] • [IP: 94.254.147.**]

Dla dziewczynki spodnie roz 42/44 dla chłopca 180 kurtka eLka i adidaski roz. 44 ? Wtf? Kawkę też nie najtansza dziewczynka i chłopczyk pija...

Gość • Środa [25.11.2015, 21:56:54] • [IP: 92.42.117.**]

Wstyd dla Czytelnika !

Gość • Środa [25.11.2015, 21:46:39] • [IP: 92.42.118.***]

łańcuszek jest w kategorii szczególne upominki co oznacza, że jest to marzenie, którego nie da się spełnić w inny sposób, tak samo pościel ze spidermenem. Czy ubogie dziecko nie ma prawa marzyć o pościeli z ulubionym bohaterem? Albo rodzice nie mogą np. raz w Roku od święta wypić ulubionej kawy, która być może kojarzy im isę z lepszymi czasami? Nie bądźmy tacy ograniczeni. Jeżeli nei chcesz nei pomagaj, ale nie zabraniaj komuś marzyć.

Gość • Środa [25.11.2015, 21:45:06] • [IP: 95.129.224.***]

serce się kraja jak człowiek czyta o marzeniach dzieci!! mam nadzieję że ta rodzina jest z innego miasta a czytelniczka/czytelnik nie powinien publikować listu do św. Mikołaja!!

Gość • Środa [25.11.2015, 21:44:22] • [IP: 31.61.140.***]

Szczególne upominki są to prezwnty dla każdego do określonej kwoty, dlatego tu nie ma nic złego. Każdy może o coś szczególnego poprosić. Dlaczego ludzie robią takie problemy jak się na czymś nie znają. Nie chcesz nie pomagaj.

Gość • Środa [25.11.2015, 21:43:22] • [IP: 95.129.228.**]

Krytyczny czytelnik kwestionuje również mydło/żel myjący... no cóż... pewnie w jego odczuciu to rozpusta...

Gość • Środa [25.11.2015, 21:42:58] • [IP: 92.42.112.***]

Co za problem ? Moze ktos ma na zbyciu akurat posciel ze Spidermanem, a dzieciaczek sobie wymarzyl i dostanie. ..

Gość • Środa [25.11.2015, 21:42:21] • [IP: 5.172.252.***]

Prezenty prezentami ale ci ludzie w większości mają koszty utrzymania mieszkania na poziomie 1500-1800 zł miesięcznie.

Gość • Środa [25.11.2015, 21:39:38] • [IP: 80.245.187.**]

Czemuś biedny boś głupi. Do roboty sie wziąść a nie biednych udawac. W swinoujsciu pracy od wyboru do koloru... no chyba że w danym zawodzie tej biednej osoby nie ma pracy!!

Gość • Środa [25.11.2015, 21:38:20] • [IP: 80.245.184.***]

Ubogie osoby też mają marzenia i co w tym takiego nienormalnego?

Gość • Środa [25.11.2015, 21:32:57] • [IP: 89.229.232.***]

To są rzeczy które dzieci sobie wymarzyly na święta i jako szegolny upominek łańcuszka nie trzeba kupować. Wstyd ze ktoś się czepia tego ze biedna osoba o coś poprosiła. Uczestnictwo w szlachetnej paczce nie jest obowiązkowe WSTYD CZYTELNIKU

Oglądasz 1-100 z 100
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■