POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [15.10.2015, 08:58:50] • Świnoujście

Wizja bez głowy. Po remoncie ulica Wojska Polskiego bez miejsc parkingowych

Wizja bez głowy. Po remoncie ulica Wojska Polskiego bez miejsc parkingowych

Ten parking w sezonie jest i tak zapełniony.(fot. Sławomir Ryfczyński )

Za jakiś czas rozpocznie się remont ulicy Wojska Polskiego. Jak wiemy wzdłuż ulicy codziennie parkuje około 150 samochodów, rotacyjnie może to być liczba nawet 1000 aut. Jednak wizjonerzy nie zawsze oglądają miejsca, dla których wymyślają zagospodarowanie. Do takich wniosków można dojść po informacji od miasta, w jaki sposób zamierza rozwiązać problem braku miejsc postojowych. Problem mają załatwić parkingi przy ulicy Bałtyckiej oraz Legionów, które szczególnie w sezonie letnim są wypełnione po brzegi.

Nie ma gdzie zaparkować auta. Od kilku lat władze karmiły kierowców nadzieją, że wraz z planem generalnego remontu ulicy Wojska Polskiego uda się także kompleksowo rozwiązać nabrzmiewający problem braku miejsc postojowych. I oto doczekaliśmy się informacji o konkretach. Niestety sposób, w jaki miasto zamierza rozwiązać tę sprawę, przyprawi kierowców o zawrót głowy. Wygląda na to, że Ci którzy stworzyli wizję poprawy, nawet nie zajrzeli na miejsce, które chcą uzdrawiać.

W skrócie – zamiary miasta przedstawiają się następująco: „Przebudowana zostanie ulica Wojska Polskiego na odcinku od granicy polsko-niemieckiej do skrzyżowania z ul. 11 Listopada. Wyremontowane zostaną wszystkie skrzyżowania oraz wybudowane zostanie sprawne odwodnienie i oświetlenie pasa drogowego. Zagospodarowany zielenią zostanie także pas drogowy. Wymieniona zostanie nawierzchnia ulicy. Długość odcinka objętego przebudową wyniesie 1568 mb.” Można sięgać do dokumentacji, przytaczać dane o planowanych środkach, unijnym dofinansowaniu, współpracy transgranicznej itd…

Brzmi całkiem dobrze, ale… Kiedy chcemy dowiedzieć się podstawowej, interesującej każdego przeciętnego mieszkańca kwestii – gdzie będzie można zaparkować po modernizacji – przeczytamy jedno zdanie: „Wzdłuż ulicy nie będzie strefy płatnego parkowania. Rolę parkingów buforowych przejmą parkingi na ulicach Bałtyckiej i Legionów.”

Wizja bez głowy. Po remoncie ulica Wojska Polskiego bez miejsc parkingowych

Sklepy i punkty usługowe zarabiają tylko wtedy, gdy blisko nich znajdują się parkingi.(fot. Sławomir Ryfczyński )

Informacja o tym, że nie będzie parkomatów, to kolejna dobra wiadomość. Nikt nie lubi płacić. Niestety wizja buforowych parkingów to chyba …senna wizja urzędnika. Każdy, kto chodzi po tym mieście z szeroko otwartymi oczami wie, że parkingi przy ulicy Bałtyckiej, a zwłaszcza Legionów dawno wyczerpały swoje możliwości i, zwłaszcza w sezonie letnim, trzeba nieraz długie minuty kluczyć w rzędach aut, by znaleźć tam wolne miejsce!

Skoro wiedza tak ciężko przebija się do urzędu, to musimy napisać to wprost. Obecnie, nawet poza ścisłym sezonem, samochody gości oraz osób pracujących wzdłuż Wojska Polskiego wciskają się na prywatne posesje mieszkańców sąsiednich ulic w rejonie osiedli Posejdon i innych. Mieszkańcy wracając z pracy muszą szukać tymczasowego parkingu w sąsiedztwie pasa drogowego. Ani to wygodne ani bezpieczne!

Jeśli rzeczywiście miasto ma wolę poważnego podejścia do rozwiązania sprawy, to nie może ciągle mamić mieszkańców absurdalną wizją „buforowych parkingów”, na których już dawno nie ma wolnej przestrzeni. Powróćmy do punktu wyjścia! Organizacja nowych parkingów wciąż jeszcze przed nami! A możne to sprytny pomysł na likwidacje niewygodnego rynku wzdłuż ulicy Wojska Polskiego?

Wizja bez głowy. Po remoncie ulica Wojska Polskiego bez miejsc parkingowych

Ulica Wojska Polskiego(fot. Sławomir Ryfczyński )

- Remont ulicy Wojska Polskiego będzie realizowany w ramach porozumienia polsko-niemieckiego pod nazwą "wspólna koncepcja poprawy infrastruktury transportowej na pograniczu polsko - niemieckim"- mówi rzecznik prezydenta miasta Robert Karelus.

Remont Wojska Polskiego to inwestycja opiewająca na kwotę ponad 13 milionów złotych. Prawie 80 % środków na pokrycie inwestycji będzie pochodziło z Unii Europejskiej.

- Całość inwestycji szacujemy na ponad 13 milionów złotych, z czego 79 % ma pochodzić ze środków unijnych pozyskanych w ramach programu Interreg V a. Posiadamy już projekt budowlany inwestycji. Przygotowujemy się również do aplikowania o środki zewnętrzne na modernizację ulicy. Jeżeli je otrzymamy, natychmiast przystąpimy do wykonania projektu wykonawczego, który dokładnie określi także harmonogram prac, a następnie realizacji samej inwestycji- dodaje Robert Karelus.

Remont ulicy będzie kompleksowy.

- Przebudowana zostanie ulica Wojska Polskiego na odcinku od granicy polsko-niemieckiej do skrzyżowania z ul. 11 Listopada. Wyremontowane zostaną wszystkie skrzyżowania oraz wybudowane zostanie sprawne odwodnienie i oświetlenie pasa drogowego. Zagospodarowany zielenią zostanie także pas drogowy. Wymieniona zostanie nawierzchnia ulicy. Długość odcinka objętego przebudową wyniesie 1568 mb. Nowe oblicze zyskają również skrzyżowanie z ulicą Bałtycką oraz miejsce styku ulicy Wojska Polskiego z niemiecką drogą gminną prowadząca w kierunku Ahlbecku. Gmina Heringsdorf pracuje również nad przebudową swojej drogi, czyli odcinka od granicy do pierwszego skrzyżowania w Ahlbeck, koło popularnego sklepu Sky.

Miejsc parkingowych zabraknie, role parkingów buforowych mają spełniać te na Bałtyckiej oraz Legionów.

- Na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i 11. Listopada planowanych jest wyznaczenie dodatkowych pasów skrętu w lewo. Według wstępnych założeń wzdłuż ulicy nie będzie miejsc do parkowania. Rolę parkingów buforowych przejmą parkingi na ulicach Bałtyckiej i Legionów- informuje rzecznik prezydenta miasta Robert Karelus.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 70, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-70 z 70

Gość • Piątek [16.10.2015, 17:39:29] • [IP: 188.146.67.***]

Oczuwiscie ze zmurkiew i michals od lat chca zlikwidowac handel przy wojska polskiego i skupic ich w jednym miejscu przy baltyckiej.od lat szukaja i westora ktory przy baltyckiej postawi rynek i bedzie sciagal holedarne sumy za smieszne boksy.podobnie michalska ze zmurkiewicz zrobili z rynkiem zielonym.postawili drogie boksy i rynek jest praktucznie martwy.im nie zalezy zeby ludzie zarabiali a jedynie zeby bylo ladnie do spacerkow z ich kolesiostwem

Gość • Piątek [16.10.2015, 17:33:57] • [IP: 85.232.245.***]

Rezygnacja z parkingu, szczególnie płatnego wzdłuż tej ulicy to przepuszczanie kasy. Nie mówiąc już o horrorze dla mieszkańców okolicznych ulic gdzie już teraz ciężko znaleźć miejsce, a będzie gorzej.

Gość • Piątek [16.10.2015, 16:21:15] • [IP: 94.254.129.***]

TZW. " POLNISCHE MARK " MA SWOJĄ B.WYSOKĄ POZYCJĘ W MYŚLENIU OKRŚLONEJ, ZNACZĄCEJ GRUPIE NASZYCH SĄSIADÓW. CZYLI MA SWOJĄ MARKĘ. TYLKO NIUKI ALBO DYWEWRSAŃCI NIE CHCĄ WIEDZIEĆ, ŻE TA MAKA MA WIELOMILIONOWĄ WARTOŚĆ. ŁATWO JEST COŚ ZNISZCZYĆ. W TYM WYDANIU MODERNIZACJA ZABIJE TĘ KURĘ ZNOSZĄCĄ ZŁOTE JAJA. ZAMIAST ZROBIĆ WIĘCEJ PAKINGÓW NA TRAWNIKACH I ZACIERAĆ RĘCE, ŻE PIENIĄDZE SAME PRZYCHODZĄ I SIĘ CIESZYĆ ŻE CIĄGLE JESZCZE CHCĄ.BO TAKI RYNEK MA SWÓJ UROK I NIE WSZYSTKIM PASUJĄ GALERIE I PASAŻE.JEDYNY EFEKTEM TYCH NIBY ULEPSZEŃ, NIE NA CZASIE BĘDĄ TYLKO SETKI NOWYCH BEZROBOTNYCH. BRAWO! BOH.WRZEŚNIA JUŻ UŚPIONA TERAZ KOLEJ NA WOJSKA POLSKIEGO. ALE JEDNA TACZKA TO PEWNO ZA MAŁO. NA TLE GLOBALNEJ KONKURENCJI CORAZ TRUDNIEJ WYRYWAĆ JAKIEKOLWIEK PIENIĄDZ(ZARABIAĆ)A TU JESZCZE CHOĆ Z TRUDEM ALE CIĄGLE SIĘ ZARABIA. ALE JAK WIDAĆ BEZMYŚLNOŚĆ NIE ZNA GRANIC/

Gość • Piątek [16.10.2015, 09:58:22] • [IP: 80.245.180.**]

Hurra nareszcie ulica będzie ulicą a nie parkingiem. Spacerek również wyjdzie na zdrowie. Narzekać będą handlujący. Im nigdy nic się nie podoba.

Gość • Piątek [16.10.2015, 08:21:34] • [IP: 31.61.138.***]

do 224 Pan Prezydent uporzadkowal juz zielony rynek przenoszac go w calkowicie nietrafione miejsce, niemal doprowadzajac handlowcow do plajty i znacznie obnizajac obroty. identycznie bedzie z przygranicznym handlem. nikomu z pracujacych tam nie wyjdzie to na dobre...

Gość • Piątek [16.10.2015, 07:38:44] • [IP: 92.42.115.***]

Skopali już dawno Matejki od 11-listopada do Wojska Polskiego gdzie po prawej bylo wiele miejsc parkingowych a po modernizacji jest ich 3 razy mniej, gdzie mieszkancy stawiaja w sezonie wieczorem pod stokrotka.No cóż było mineło, a teraz kolejna porazke sie nam szykuje-pogratulować decyzji...myslenie jest przywilejem ale nie wszystkich

Gość • Piątek [16.10.2015, 07:05:45] • [IP: 94.250.233.**]

Widac aktywnych handlarzy z ulicy sezamkowej... burdelu - Bangladeszy, , , , nie bedzie miejsc parkingowych przy ulicy W.Polskiego to mnie klijentow !! I dobrze czas zaorac ten burdel + smierdzace doroszki !!

Gość • Piątek [16.10.2015, 05:14:36] • [IP: 95.129.224.**]

do 138 prezydent nie chce likwidować rynku , ale według prawa polskiego tysiące straganów wybudowanych nielegalnie w środku miasta przy reprezentacyjnej ulicy, to gigantyczna samowola budowlana, kpiny z Polskiego prawa i to pod samą siedzibą PINB. więc pan prezydent proponował uporządkowanie tego bałaganu i stworzenie targowiska z prawdziwego zdarzenia czy to coś złego w działaniach prezydenta myślę że kupcy powinni być i tak wdzięczni, że urzędy przymykają oko przez 25lat, to tylko w Polsce jest możliwe i w Afryce..

Gość • Czwartek [15.10.2015, 23:28:46] • [IP: 178.238.252.***]

Niemcy i tak beda parkowac, czy beda czy nie parkingi. Parkuja teraz gdzie chca. Polskie przepisy sa nie dla nich. Kontrole SM i Policji sa za rzadkie. Potrzebna jest duza i zmasowana akcja ciagla zeby poszla fama po niemcach ze polska policja nie toleruje niezgodnego z przepisami parkowania.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 21:42:17] • [IP: 80.245.190.**]

R E F E R E N D U M !! i zmienić burmistrza i jego zastępców oraz radę miasta !!

Rozsądny • Czwartek [15.10.2015, 21:19:36] • [IP: 92.42.117.**]

tylko śkoda z 66666 może jeździć, motłoch z buta :-)

Abs • Czwartek [15.10.2015, 21:13:21] • [IP: 62.69.241.**]

Parking w Ahlbeck grenze zaciera juz ręce!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 20:54:57] • [IP: 217.210.5.*]

Prawie 80% inwestycji pokryje Unia, (to znaczy podatki nasze i innych obywateli Unii, trzeba bedzie sie rozliczyc!!), taka duza iwestycja bez miejsc parkingowych?niepotraficie lepiej, brak fantazji? spytajcie mieszkancow, napewnp pomozemy bo my tu zyjemy i wiemy najlepiej co nam potrzeba.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 20:39:53] • [IP: 92.42.119.***]

Może warto byłoby dać na mszę, żeby pani Michalskiej nie przyszedł do głowy pomysł, zamknąć tą ulicę i zrobić deptak

Gość • Czwartek [15.10.2015, 20:02:06] • [IP: 83.11.61.***]

Trzeba z mieszkańcami przeprowadzić konsultacje przy tak ważnej inwestycji-a nie tak samemu -społeczeństwo też powinno miec głos.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 19:59:16] • [IP: 83.11.61.***]

Może Radni Rady miasta by się do tego tematu też włączyli.Dobry ład wypracowany zawsze trzeba zburzyć.To my Pani Prezydent zawsze potrafimy utrudniać innym jak dobrze się dzieje.Taka nasza natura.Polak Polakowi zawsze przeszkodą.Może jednak ktoś się obudzi podczas tej realizacji zadania i parkingi przywróci.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 19:39:36] • [IP: 95.129.228.***]

To Prawda Kiedyś Wejdziemy do Strefy Euro

kris • Czwartek [15.10.2015, 19:26:56] • [IP: 80.245.180.***]

Wywalić tą ekipę za to że w środku miasta zrobią płatną strefę parkowania. Za to, że sezamkowa padnie bez miejsc parkingowych. Kupcu z Wojska Polskiego powinni użyć taczki jak za Możejki.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 19:23:42] • [IP: 95.129.228.***]

Jak Nasza Ojczyzna Będzie Miała Euro to Niemcy nie Przyjadą do Nas Bo Ceny będą takie same Niemcy są Państwem Kapitalistycznym Bogatym a Nasz Kraj też jest Państwem Kapitalistycznym Ale dopiero na Dorobku

Gość • Czwartek [15.10.2015, 18:18:11] • [IP: 178.238.250.***]

Cwaniaków trzeba regenerować, żeby nie handel wzdłuż ulicy W. Polskiego, a wcześniej na słynnym ZUZLU, to byście puszki zbierali jako mafia śmietnika. Nawet kasy na siłownię byście nie mieli.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 17:12:06] • [IP: 62.69.254.***]

Ulice osiedla beda zapchane!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 16:59:15] • [IP: 62.69.252.***]

Po co to zamieszanie, przeciez z mieszkańców miasta mało kto tam parkuje, powiedziałbym, że nawet nikt...! To chodzi o niemieckie auta i o niemcow. Oni i tak sobie znajdą wszędzie miejsce.. . a pozatym ktoś z nich martwi się o nas.. .?

Gość • Czwartek [15.10.2015, 16:07:44] • [IP: 119.159.118.**]

Radziłbym na skrzyżowaniu z 11 Listopada wybudować rondo, to skrzyżowanie latem jest nieprzejezdne. Zwracam też uwagę na przejścia dla pieszych, powinny być na tyle oddalone od skrzyżowania lub ronda aby zmieściło się tam kilka samochodów. Nie piszę tego złośliwie ale piesi wchodząc na pasy blokują skrzyżowanie lub rondo.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 15:15:02] • [IP: 83.10.177.***]

Ale to zdjecie pokazuje tez wyraznie"umiejetnosci" parkowania tych pseudokierowcow Przeciez tam przy prawidłowym parkowaniu mogloby się zmiescic jeszcze ze 20 samochodow A potem narzekamy na brak miejsc parkingowych !

Gość • Czwartek [15.10.2015, 15:11:53] • [IP: 80.245.184.***]

dobrze że tylu ludzi ma tam zatrudnienie-nie chodzi o likwidacje tego ;;; bangladeszu i rumuńszczyzny;;;;;--ale przystosowanie, ulicy i rynku do czasów wieku - a nie koczowanie między budą kartonową i blaszaną i samochodami hadlarzy na trawnikach w zdłuż całej ulicy WP i Marynarki Woj.- zdewastowane trawniki i zieleń na tych ulicach-to nie tylko niemcy ale i '''' sławetni kupcy co ;; musza ; trzymać swoje Audi blisko budy. niemcy zas okupuja WP i pobliskie ulice- troche nowoczesnosci--zostaliście jeszcze w PRL-u łózko polowe, troche kartonów i blachy--i a by niemiec coś kupił--prosze bardzo ale ma byc niemiecki porządek i nowoczesnośc-

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:27:24] • [IP: 88.156.234.**]

Samourząd albo raczej pewna pani u królika doskonale wie co robi i w czyim interesie. W tym artykule tylko ostatnie zdanie ma sens i to bez znaku zapytania. Ciekawe czy zainteresowani zachowają się jak owieczki prowadzone na rzeź, czy przypomną sobie czasy dawnego, nawiedzonego właściciela folwarku miejskiego... Nie mylić samourzędu z samorządem.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:17:24] • [IP: 31.61.138.**]

Tragedia..kto to uchwala...to najwieksza glupota

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:14:35] • [IP: 31.61.138.***]

wszyscy gadaja ze rynek taki zły i taki brzydki. ze trzeba jak najszybciej zlikwidowac ten" bangladesz", ale nikt nie patrzy na to ile ludzi tam pracuje i ile swinoujskich rodzin z tego rynku zyje. zamiast niszczyc i rozbierac i utrudniac zycie bo jest brzydko moze wystarczyloby powolac cos na ksztalt" miejskiej komisji do estetyzacji" ktora przeszla by rynkiem i wymogla na pracujacych tam/ wlascicielach stoisk doprowadzenie ich do porzadku i estetycznego wygladu ? handel moglby trwac dalej i zniknalby argument brudu, syfu, a ludzie zachowaliby miejsca pracy ? nie łatwiej tak ?

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:14:02] • [IP: 95.129.228.***]

I bardzo dobrze. Często jeżdżę ul. Wojska Polskiego i o ile poza sezonem jeszcze jakoś idzie przejechać, to w sezonie masakra. Zaparkowane na przyulicznych miejscach parkingowych auta usiłując włączyć się do ruchu blokują oba pasy ruchu, kierowcy i pasażerowie wchodzą wprost jadące auta a już koszmarem są kierowcy niemieccy, którzy usiłują na jezdni zawrócić w stronie Niemiec. Nie wspomnę o handlarzach, żwłaszcza tych, którzy mają swoje budy przy kościele baptystów. Ci w ogóle mają wywalone na wszystko. Stawiają swoje kabaryny, blokując przejazd tylko po to żeby pogadać z koleżkami i zgarnąć kasę od dzierżawców. Najwyższy czas na uporządkowanie tego syfu.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:11:46] • [IP: 83.11.157.***]

Ku uwadze przeciwników miejsc parkingowych na WP, gdy zniknie rynek to spadną dochody wszystkich(w znacznym procencie). Miejsca pracy, podatki itp. Nie licząc tego, że Ci bogacze z rynku muszą gdzieś te pieniądze wydać.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:10:35] • [IP: 31.61.138.***]

wzdłuż Wojska Polskie wyznaczona jest strefa parkowania za ktorą pobierane są opłaty przynoszące miastu sporo gotowki. jesli pieniadze inwestowane są w rozwój miasta to wszyscy na tym zyskują. nawet Ci ktorzy piszą te hejty. jakie auta parkujące na trawniku ? mowa o tych kilku debilach ktorzy sporadycznie zaparkowali bo nie bylo wolnego miejsca ? wszedzie sie tacy zdarzaja... ciekawe co bedziecie gadac jak te wszystkie auta pojadą w miasto i tam sie rozlokuja... nie bedzie mozliwosci zostawic auta pod marketem bo wszedzie beda stali niemcy... napewno bedzie fajnie. po za tym z parkingu na wp nie korzystaja tylko klienci rynku, ale bardzo czesto niemcy wlasnie tam zostawiaja auta na caly dzien i idą w miasto.. bez tej mozliwosci bedzie komunikacyjny paraliz...

Gość • Czwartek [15.10.2015, 14:00:28] • [IP: 80.245.188.***]

Problem parkingów to nie jest tylko problem Niemców i handlarzy. To problem całego Świnoujścia, a przede wszystkim mieszkańców dzielnicy Posejdon. Klienci niemieccy i tak przyjadą, a własnie z braku miejsc zaczną parkować w bocznych uliczkach, na wjazdach na prywatne posesje i trawnikach, a miasto straci na opłatach parkingowych Zamiast utrudniać sobie życie, zachowujmy się jak Europejczycy. Jest wyraźna potrzeba zwiększenia liczby miejsc parkingowych w tym mieście i trzeba to zrobić." Bangladeszu" nie zlikwidujesz, ale możesz go zmienić i ulepszyć, jest okazja, żeby zacząć właśnie od parkingów (najlepiej płatnych, żeby miał kto o nie dbać). Więcej szacunku do siebie nawzajem. .

Gość • Czwartek [15.10.2015, 13:48:08] • [IP: 62.69.229.***]

o ja cie nie mogę znowu gula skoczyła tym głupcą - kupcą skoczyła bo niemiaszki którym wchodzą w d... bez mydła nie postawią samochodu na wprost ich ciuch budy. Popieram taki projekt bo dlaczego za moje pieniądze (oni płacą podatki w jakimś Zasrajdole] mają budować parkingi tylko dla ich wygody ?

PLO • Czwartek [15.10.2015, 13:46:29] • [IP: 83.246.65.***]

Platfusy na 4 kółkach zróbcie sobie zrzutkę i wybudujcie parking, a nie tylko utyskujecie, burżuje twa ich mać !!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 13:39:21] • [IP: 93.94.188.***]

trzeba chyba zrobić jakąś pikietę pod urzędem miasta. głupota osób decyzyjnych jest porażająca. aut przybywa a oni zmniejszają ilość miejsc parkingowych. zróbcie kilka parkingów wielopoziomowych, przez rok przyzwyczajcie do nich kierowców a potem dopiero remontujcie drogę. mieszkam na posejdonie i już teraz jest baaardzo ciasno.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 13:38:39] • [IP: 62.69.241.***]

Wreszcie uwzględniono moje marzenie: piękna zielona ulica bez parkujących na trawnikach samochodów. Powiedzmy sobie szczerze brak możliwosci parkowania zmniejszy zakupy u" handlowców" na WP i dzięki temu zlikwiduje tam istniejący baj...l. Sprzedarz przeniesie się do sklepów, które powinny być naturalnym miejscem handlu w XXI w.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 13:24:52] • [IP: 80.245.182.***]

i bardzo dobrze w końcu nastanie ład i skład, Ci którzy zawsze narzekali że w niemczech jest lepiej to niech się teraz dostosowują i nie narzekają bo tam nie zostawi samochodu gdzie popadnie tak jak u nas

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:47:24] • [IP: 62.69.253.**]

Co Ci urzędasy mają w głowie-nie słuchają głosów mieszkańców, bo maja dyplomy inż. itp a tu trzeba conajmniej zdrowego rozsadku. Tak spiepsz...li parkowanie po sezonie w dzielnicy nadmorskiej a popatrzyli by w Ahlbeku na postoje np. 30 minutowe, nie

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:45:24] • [IP: 178.238.252.**]

Wreszcie będzie porządek.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:37:12] • [IP: 80.245.176.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:32:51] • [IP: 31.61.139.**]

Zrozumcie, prezydent swój interes ma na Karsiborskiej, więc parking na Wojska Polskiego jest mu nie na rękę.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:16:26] • [IP: 94.254.132.***]

Do:Gość  Czwartek [15.10.2015, 11:04:42]  [IP: 5.172.252.***] matole jakby nie niemcy w ściu to byś z pod siebie jadł, całe świnoujście utrzymują- taka prawda, jeśli ci du..e ściska, że ktoś zarabia więcej niż ty w lidlu, to rusz tym tępym mózgiem i weź sie do roboty

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:12:38] • [IP: 178.238.252.**]

Bardzo dobrze, pierwszy raz zgadzam się z projektem urzędu!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 12:02:51] • [IP: 31.61.138.***]

Niemcy maja u siebie duze parkingi a blokuja swinoujscie swoimi samochodami powinien byc szlaban na granicy tak jak kiedys bylo!!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 11:32:46] • [IP: 80.245.185.***]

moim zdaniem pierw powinni jedna strone dzrew usunac w zdluz drogi a nastepnie poszezac stopniowo z jednostronym przejazdem na switlach regulowanych raz w jedna strone raz w druga

Gość • Czwartek [15.10.2015, 11:18:18] • [IP: 83.11.157.***]

Na WP powinny być miejsca parkingowe. Samochodów przybywa i nie można udawać, że ich nie ma. Tak podpowiada logika i pragmatyka.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 11:16:20] • [IP: 93.94.184.***]

Parking w rejonie ul.Wojska Polskiego to bardziej problem Niemców niż Polaków. Będą zostawiać swoje auta na swoim parkingu i w końcu będzie porządek na trawnikach !!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 11:05:00] • [IP: 94.254.132.***]

Dopiero bedzie całe miasto zakorkowane! Trzeba kupić rower

Gość • Czwartek [15.10.2015, 11:04:42] • [IP: 5.172.252.***]

Bardzo dobrze. Tam i tak parkują jedynie Niemcy a ich nam tu nie potrzeba. Wreszcie zniknie bangladesz i fortunki handlarzy fajkami.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:57:58] • [IP: 80.245.191.***]

Faktycznie miejsca pomiędzy drzewami będzie pełno czemu bez miejsc parkingowych ? ulica będzie węższa o metr więc jest miejsca na parkingi sporo.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:44:50] • [IP: 62.69.229.**]

po zdjęciu myślałem, że otwarli giełdę samochodową.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:43:51] • [IP: 37.196.139.***]

ACO SIE STANIE Z BUDAMI I SPRZEDAWCAMI . ...NA SEZAMKOWEJ MAJA ZNIKNAC !!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:42:27] • [IP: 193.200.150.***]

Ludzie z rynku, weźcie taczki i wywieźcie ten gnój z urzędu.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:41:17] • [IP: 50.7.78.**]

Urzędowi idioci kręcą na siebie bata. Po tych durniach mało kto ogarnie ten burdel, który stworzyła Michalska.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:39:54] • [IP: 80.245.187.**]

jasio fasola and caryca rulez

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:30:42] • [IP: 94.254.129.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:13:37] • [IP: 57.66.78.*]

ciekawe czy urząd uwzględnił tam pracujących ludzi, rynek jest może nie estetyczny ale daje prace sporej grupie ludzi

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:08:16] • [IP: 95.129.225.**]

Proponuję wzorem innych ulic zrobić z Wojska Polskiego DEPTAK! Niech nie będzie niczego.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 10:07:19] • [IP: 92.42.118.***]

To oczywiste, że nie powinno być parkingów przy drodze głównej, dojazdowej do miasta, tak jak nie ma parkingów przy ul. Grunwaldzkiej (tylko w samym mieście) . Tym bardziej, że jest tam zabudowa jednorodzinna, lub niewielkie domy wielorodzinne, więc każdy ma garaż lub miejsce parkingowe na swojej posesji. Przecież obecnie też nie ma tam parkingów, tylko dzikie miejsca postojowe na trawnikach.

Pazdzioch • Czwartek [15.10.2015, 10:05:30] • [IP: 31.61.138.***]

Nie bedzie niczego ogólnie Swinoujscie nie istnieje, wystarczy popatrzeć na mapy Polski pokazywane w tv

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:52:20] • [IP: 95.129.226.**]

A odcinek od 11 Listopada do Urzędu jest w planach projektów? Od kiedy planowany jest remont i czy zacznie się od granicy czy od 11 Listopada?

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:44:34] • [IP: 46.112.60.**]

I bardxo dobrze.Po niemieckiej srronie poza placem przy granicy nie ma miejsc parkingowych.Skoro niemiecki porządek jest dla was wyznacznikiem porządku to niech tak będzie.Przeca tak głosowaliśta.Amen.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:44:04] • [IP: 79.224.185.**]

Wspaniale jak wszyscy sa zadowoleni! rzadkosc

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:30:52] • [IP: 95.129.224.**]

Naszym miastem rządzą idioci i musimy sie z tym pogodzić, niemiec jak to niemiec i tak stanie na zakazie i bedzie miał w du..ie, bo gdzie ma niby stanąć..bo co? Mandat niby dostanie? Bedzie miał czym du..e podetrzeć w lesie, bo toalet też nie ma..

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:29:33] • [IP: 79.242.119.***]

jak ul.Wojska Polskiego jest zamknieta to Samochodow nie ma, gdzie jest ten Problem?

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:29:22] • [IP: 95.129.224.***]

Niemcy zajmują jednym autem pięć miejsc parkingowych, wystarczy się temu przyjrzeć a nie spekulować.. .

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:27:23] • [IP: 95.129.224.***]

Nigdy nikomu nic tu nie pasuje...

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:25:43] • [IP: 178.238.247.***]

I bardzo dobrze wreszcie zniknie Bangladesz ze Ś-cia.

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:19:02] • [IP: 77.218.241.***]

wrzód Sezamkowej musi boleć !!

Gość • Czwartek [15.10.2015, 09:12:59] • [IP: 92.55.243.***]

Nie będzie miejsc parkingowych wzdłuż tej ulicy to zaniknie handel na targowisku. O to chodzi.Komuś bardzo zależy aby tak się stało.Lobby marketów przekonało kogo trzeba.

Oglądasz 1-70 z 70
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■