POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [13.10.2015, 22:00:55] • Świnoujście

Barbara Michalska: potrzeba więcej mieszkań w mieście! Żeby było… więcej mieszkańców!

Barbara Michalska: potrzeba więcej mieszkań w mieście! Żeby było… więcej mieszkańców!

fot. Krzysztof Chomicz

Zastępca prezydenta miasta Barbara Michalska, nie po raz pierwszy zaskoczyła radnych i – sądząc po reakcji nawet samego szefa. W czasie dyskusji na czwartkowej sesji poświęconej sprawom mieszkań komunalnych przedstawiła wizję rozwoju miejskiego zasobu mieszkaniowego wykraczającą Dalego poza ramy uchwał, które dotyczyły spraw konkretnych rodzin.

Przedstawione propozycje uchwał zawierały propozycje pomocy miasta znajdującym się w trudnej sytuacji lokalowej i życiowej rodzinom. Rada na taką pomoc wyraziła zgodę jednogłośnie ale dyskusja poprzedzająca głosowanie wyszła daleko poza ramy samej uchwały. Barbara Michalska poruszyła przy okazji, jakby niechcący temat mający podstawowe znaczenie dla rozwoju miasta.

-„Przychodzą nieraz do mojego gabinetu młodzi, wykształceni ludzie, spoza Świnoujścia”-mówiła. „Mają pomysły na otwarcie u nas działalności gospodarczej albo po prostu –chcieliby tu zamieszkać, pracować, założyć rodzinę. Niestety rezygnuję bo nie mamy dla nich żadnych propozycji mieszkaniowych. Chodzi o mieszkania komunalne ale o przyzwoitym standardzie. Z tym jest wciąż duży kłopot”- przyznała Barbara Michalska.

„Zadaniem miasta jest w pierwszej kolejności zapewnienie warunków do życia jego najsłabszym ekonomicznie mieszkańcom ale zwracam uwagę, że to nie jedyny nasz problem”- tłumaczyła zastępca prezydenta i zapewniła, że miejskie zasoby mieszkaniowe będą się zwiększać także pod kątem przyciągania do miasta młodych ludzi aby mogli myśleć u nas o swojej przyszłości.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 88, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-88 z 88

Gość • Czwartek [15.10.2015, 07:48:06] • [IP: 77.88.191.***]

tanie mieszkania pod wynajem dla młodych to dobry pomysł. Młodzi.

Gość • Środa [14.10.2015, 20:59:05] • [IP: 79.186.191.**]

miasto mialo by przyszlosc w mieszkaniach jakby byly o polowe tansze o te ceny to kosmos... dla przecietnego smiertelnika...

Gość • Środa [14.10.2015, 20:23:00] • [IP: 80.245.189.***]

TA TRZEBA TO, SIMO PIERDU PIERDU BYLE DO KORYTA CAŁA NAPRZÓD WIĘCEJ MIESZKAŃ , WIĘCEJ PRACY ITD , ITP PIERDU , PIERDU I TAK OD SZEREGU LAT W KÓŁKO TO SAMO NO I OCZYWIŚCIE NIEODZOWNY ELEMENT KAŻDYCH WYBORÓW TUNEL, MOST ALE JAK JUŻ PRZY KORYCIE PRZYKŁAD SKAMLĄCY O GŁOSY DO EURO KORYTA ROSATI O GŁOSY PAMIĘTACIE SWINOUJSCIANIE JAKIE TO ŁON MOSTY I TUNELE POSTAWIŁ ŻE SZOK CAŁY TEN KIBEL DO UTYLIZACJI

Gość • Środa [14.10.2015, 20:18:56] • [IP: 193.200.150.***]

Ta, to dopiero intelektualny tytan, hłe hłe, hłe...

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 20:15:15] • [IP: 10.71.40.***]

Do [14.10.2015, 17:34:00] • [IP: 95.129.226.***]Jeżeli nie chcemy u nas emigrantów. Jeżeli nie chcemy, aby nasi sąsiedzi zdominowali nas w Świnoujściu. To w pierwszej kolejności musimy podjąć dobrze rozpoznane i zaplanowane działania, zmierzające do powstrzymania emigracji młodych Polaków. Protestami i przemarszami ulicami miasta możemy wymusić na władzy konkretne działania. Ale jak nie będzie wiadomo, co robić to te protesty z hasłami, , Nie chcemy migrantów” na nic się zdadzą. Czytałem raport Ministerstwa Sapraw Zagranicznych Niemiec na temat skuteczności nakładów finansowych Państwa Niemieckiego finansującego stypendia dla studentów, inżynierów obcokrajowców w Niemczech. W podsumowaniu raportu jego twórcy napisali, że są zaskoczeni skutecznością i opłacalnością tego programu. Poniesione koszty finansowania wykształcenia zwracają się do budżetu państwa w postaci zapłaconego podatku w ciągu 5 lat pracy takiego absolwenta. A np. w Austrii w ciągu 17 lat. Takie dzialania jak widać opłacaja się.

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 18:42:49] • [IP: 10.71.40.***]

Do [14.10.2015, 17:34:00] • [IP: 95.129.226.***]Jeżeli nie chcemy u nas emigrantów. Jeżeli nie chcemy, aby nasi sąsiedzi zdominowali nas w Świnoujściu. To w pierwszej kolejności musimy podjąć dobrze rozpoznane i zaplanowane działania, zmierzające do powstrzymania emigracji młodych Polaków. Protestami i przemarszami ulicami miasta możemy wymusić na władzy konkretne działania. Ale jak nie będzie wiadomo, co robić to te protesty z hasłami, , Nie chcemy migrantów” na nic się zdadzą. Czytałem raport Ministerstwa Sapraw Zagranicznych Niemiec na temat skuteczności nakładów finansowych Państwa Niemieckiego finansującego stypendia dla studentów, inżynierów obcokrajowców w Niemczech. W podsumowaniu raportu jego twórcy napisali, że są zaskoczeni skutecznością i opłacalnością tego programu. Poniesione koszty finansowania wykształcenia zwracają się do budżetu państwa w postaci zapłaconego podatku w ciągu 5 lat pracy takiego absolwenta w Niemczech. A np. w Austrii w ciągu 17 lat. Jeżeli młodzi ludzie w Świnoujściu, dzięki temu programowi mieszkaniowemu pozostaliby w kraju. To koszty poniesione przez państwo budowy tanich mieszkań pod wynajem, moim zdaniem spłaciliby się podobnie w postaci płaconych tutaj podatków. Trzeba tylko na niemieckie tory przestawić myślenie naszych urzędników i polityków

Gość • Środa [14.10.2015, 17:53:11] • [IP: 95.129.228.***]

Dzisiaj Polska jest Kapitalistyczna a w Świnoujsciu nadal Rzadzi Komunistyczna SLD

Gość • Środa [14.10.2015, 17:34:00] • [IP: 95.129.226.***]

wiecej mieszkanców niemieckich i emigrantów

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 17:26:01] • [IP: 10.71.40.***]

Do[14.10.2015, 16:38:59] • [IP: 92.42.116.**] Podejrzewam, że pani Michalska podejmując temat miała jakiś już pomysł. Teraz byłoby bardzo dobrze, aby Rada Miast zobowiązała Prezydenta i zarząd miasta do działania. W ostatnich wyborach do samorządu naszego miasta dostało się trochę młodych ludzi, którzy mają szanse zrobić cos dla swoich rówieśników. Tutaj liczę na ich współprace ponad podziałami partyjnymi. Myślę, że dla SLD ten pomysł powinien również być motorem napędowym do działania. Nareszcie mieliby okazje podjąć jakieś znaczące działania lewicowe, które zwróciłyby na nich uwagę wyborców, ciągle odchodzących ze swoimi głosami do innych ugrupowań.

Gość • Środa [14.10.2015, 16:38:59] • [IP: 92.42.116.**]

Pomysł fajny tylko trzeba znaleźć teren.

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 16:25:49] • [IP: 10.71.40.***]

Przepraszam Panią Irenę miało być oczywiście - Pani Kurszewska

Gość • Środa [14.10.2015, 15:43:16] • [IP: 80.245.190.*]

Więcej mieszkań, więcej przekrętów na budowach. Od 1996 roku nie mogą wyprostować dokumentów od osiedla na Krzywej i wyłudzają podatki od ponad 1, 5 ha gruntu, naruszając przy tym kilka ustaw jednocześnie, a już myślą o nowych dochodach ? Ani budynki ani mieszkania nie spełniają warunków technicznych dla budynków i lokali mieszkalnych, a od takich naliczają podatek, co jest zwykłym oszustwem.

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 15:30:13] • [IP: 10.71.40.***]

Do [14.10.2015, 14:16:45] • [IP: 178.238.249.**] Pani Kruszewska miała wtedy bardzo dobry pomysł. Tylko niestety jak mówi prof. Misiąg Polska polityka gospodarcza kieruje się lobbyingiem a nie racja stanu państwa i społeczeństwa. Propozycja Pani Ireny oraz Pani Michalskiej mocno uderza w interesy deweloperów i ludzi, którzy dla celów spekulacyjnych zainwestowali w nieruchomości. Polityka tanich mieszkań pod wynajem daje stabilizacje cen na rynku i nie pozwala na rozwiniecie się baniek spekulacyjnych na wartości mieszkań i nieruchomości. Dlatego ta propozycja jest zagrożeniem dla interesów tych grup ludzi, którzy czekają na hossę, aby na górce sprzedać to, co kupili na dołku. Moim zdaniem społeczeństwo powinno naciskać na władze, aby ten temat ruszył z miejsca. Temat jest palący, bo jak podają statystyki 50 % obecnie studiujących w Polsce młodych ludzi ma zamiar emigrować po zakończeniu nauki.

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 15:13:01] • [IP: 10.71.40.***]

Do [14.10.2015, 13:46:56] • [IP: 5.172.234.***]Te mieszkania nie mogą być o podwyższonym standardzie, ani nie mogą być finansowana przez kredyt. Takie rozwiązanie niczego nie zmienia wobec tego co już jest na rynku mieszkaniowym. Mieszkania o podwyższonym standardzie małżeństwo może sobie samo skredytować, gdy ich standard życiowy się poprawi. To mają być tanie mieszkania pod wynajem dla ludzi na początku swojej drogi życiowej albo dla mniej zamożnych

Gość • Środa [14.10.2015, 14:30:23] • [IP: 83.21.67.***]

PEWNIE MYSLI O CIAPATYCH, WTEDY BĘDZIE WIĘCEJ, ALE PRZYGRYWKA KOMUNISTÓW

Gość • Środa [14.10.2015, 14:16:45] • [IP: 178.238.249.**]

P.Michalska po tylu latach bycia u władzy próbuje pomyśleć jak zatrzymać młodych w mieście, czym zadziwiła NAWET WŁASNEGO SZEFA CZYLI PREZYDENTA.Nie wiem czy robią z nas jaja czy oni tak naprawdę? Kilka lat temu radna Irena K./już nie jest osobą publiczną więc jest bez nazwiska, bo może sobie nie życzyć/przedstawiła na sesji propozycję pomocy młodym w dojściu do własnego M przy pomocy ze strony gminy ale prezydent nie był zainteresowany.Stwierdził, że gmina nie będzie zaciągać żadnych zobowiązań bo nie jest bankiem.Smutne ale wnioskuję po tym, że to nadal ruchy pozorowane.

Gość • Środa [14.10.2015, 13:54:19] • [IP: 2.108.233.***]

"Mieszkania komunalne o wyzszym standardzie" - jakos nijak sie ten standard ma do zalozen tego typu mieszkan.

Gość • Środa [14.10.2015, 13:46:56] • [IP: 5.172.234.***]

Budowa mieszkań za zaciągnięty kredyt przez miasto.obciążanie tym kredytem lokatorów oto wasz pomysł.po spłacie kredytu przez lokatora, mieszkanie pozostaje ZGM

Gość • Środa [14.10.2015, 13:46:06] • [IP: 95.129.228.***]

Obecni mieszkańcy nie mają mieszkań, czy w tym urzędzie sami ignoranci pracują się pytam??

Gość • Środa [14.10.2015, 13:40:47] • [IP: 62.69.203.***]

Precz z komuną.Nie dajcie się dalej okradać.

Gość • Środa [14.10.2015, 13:27:48] • [IP: 92.42.112.***]

jasne...więcej mieszkańców więcej wszystkiego a nikt nie mówi o problemie wody w Świnoujściu...za dużo odbiorców mamy niestety a w sezonie to już masakra. ...miejsc parkingowych jak na lekarstwo...pracy jak na lekarstwo...niech samorząd się tym zajmie jakieś strefy ekonomiczne. ...jakaś produkcja coś oprócz sezonowych dochodów. ..w porcie 50% ludzi na czarno pracuje niema pomysłu na NASZE MIASTO

Gość • Środa [14.10.2015, 13:17:07] • [IP: 62.69.254.***]

Bez miejsc pracy, nikt tu nie zechce zostac!

! • Środa [14.10.2015, 13:11:03] • [IP: 77.88.191.***]

ja popieram tą propozycję. Ludzie uspokójcie się !! co za trudny naród w tym mieście ? jestem młodą os. i nie stać mnie na wynajem za 1000 tys. + liczniki i chętnie skorzystałabym z tańszych komunalnych ! rozumu trochę w głowie i się da zrobić wtedy i młodzi zostaną lub przyjadą do nas !

Gość • Środa [14.10.2015, 13:10:57] • [IP: 83.21.56.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Aleksander Skiepko • Środa [14.10.2015, 13:06:31] • [IP: 10.71.40.***]

Pani Michalska wyrazila opinie że w mieście przydałyby się tanie mieszkania pod wynajem i wskazała kierunek jaki winni i rajcy miejscy z prezydentem na czele podjąć w przyszlych dzialaniach. Moim zdaniem takie myślenie ma sens.NAREŚCIE. Bardzo dobrze, że ktoś wreszcie na wysokim stanowisku zauważył, że tanie mieszkania czynszowe zatrzymaja emigrację młodych ludzi nie tylko ze Świnoujscia ale i z Polski. Cena meszkań tak pod wynajem jak i pod zakup w Polsce jest za wysoka. Młode małżeństwa aby mieć zdolność kredytową musza oboje pracować. Albo emigrować i zarobić na to mieszkanie. Polsce grozi katastrfa demograficzna. Tanie mieszkanie pod wynajem pozwoliloby szybciej mlodej parze zdecydować się na następne dziecko. Za mało tutaj miejsca abym wymieniał wszystkie zalety tej propozycji. Dlatego nie rozumiem komentujących, którzy swoimi wypowiedziami działaja nawet na swoją niekorzyść. Ja jestem ZA. Powinno być to zrobione z dużum rozmachem z dużymi środkami finansowymi i jak naszybciej.

Gość • Środa [14.10.2015, 12:41:02] • [IP: 80.245.188.***]

... a czemu tylko mieszkań ?? A może tak szanowny pan prezydent raczyłby zagospodarować tak grunty, aby ludzie mogli sobie domy budować zamiast mieszkań >Ceny są jakie są, bo dewolopezy nie mają konkurencji ze strony budownictwa prywtnego. nie ma dzałek= brak domków jednorodzinnych = wysoka cena mieszkań. w sczecinie domek 150m2 kosztuje tyle co u nas mieszkanie 80m2.

waldi • Środa [14.10.2015, 12:20:37] • [IP: 89.100.75.***]

No ważni są szczególni ci co mówią : dajcie nam przyzwoite mieszkanie to zamieszkamy u was, a może jeszcze się rozmnożymy. Jaja sobie Pani robi P. Michalska?!

Gość • Środa [14.10.2015, 12:19:31] • [IP: 178.238.246.**]

A jak juz bedzie wiecej mieszkancow to gdzie beda pracowac i zarabiac na godne zycie, A moze by tak pomyslec o starszych ludziach o braku lekarzy specjalistow ktorzy beda leczyc na ubezpieczenie-Szpital mamy piekny i coz z tego jak z kazda choroba trzeba jezdzic do Szczecina-a jak czlowiek starszy samotny juz nie ma sil jechac busem na operacje kolana- to co zrobic? Pani Michalska nie zawsze bedzie pani zdrowa i piekna trzeba poimyslec o tym ze Swinoujscie nie ma domu OPIEKI dla ludzi starych i chorych i brak nam dobrych lekarzy specjalistow Prjorytetem powinno byc aby nasz szpital pomagal wszystkim chorym sporo ludzi umiera na serce bo nie zdazy dojechac do Szczecina a budynkow pustych stoi bardzo duzo!!

Gość • Środa [14.10.2015, 12:01:25] • [IP: 46.112.43.***]

10:32 - Wytłumacz, co to jest WOW? Przetłumacz na język polski, proszę.

Gość • Środa [14.10.2015, 11:49:32] • [IP: 79.188.222.**]

Na nowych osiedlach są takie klatki że całorocznie mieszkają 2-3 rodziny. Reszta jest zamieszkała tylko w sezonie

Gość • Środa [14.10.2015, 11:47:23] • [IP: 80.245.176.***]

ZAMIAST MIESZKAŃ MIESZKAŃCY POTRZEBUJĄ KOLEJNEGO BETONOWEGO PLACU!!

Gość • Środa [14.10.2015, 11:39:14] • [IP: 92.42.113.***]

trzeba dac szanse KORWINOWI, KUKIZOWI a nie ciagle tylko pis po sld psl !!

GośćWyspiarz • Środa [14.10.2015, 11:37:15] • [IP: 178.238.249.***]

To właśnie jest obłuda panujących od kilku kadencji tym miastem, mówi się o budowie mieszkań a firmy które dawały zatrudnienie się zlikwidowało lub są w likwidacji jak stocznia i port. Hotele i domy wczasowe potrzebują do pracy sługusów którzy zgodzą się tyrać za kila złotych na godzinę. Brawo Pani Michalska i Pani protektor Żmurkiewicz.

Gość • Środa [14.10.2015, 11:34:57] • [IP: 188.146.10.**]

Haha, w ogóle może tak ktoś zobaczy ilu tu ludzi jest zameldowanych a ilu z nich tutaj nie mieszka :D 40-45 tys mieszkańców :D to chyba jest parodia. Szacunkowo tutaj nie ma ok 3 tys ludzi ! A liczba ta jest wyższa, więc pytanie dla kogo niby te mieszkania mają być?

Gość • Środa [14.10.2015, 11:25:37] • [IP: 188.146.10.**]

jutro PO tunel otwiera

Gość • Środa [14.10.2015, 11:20:56] • [IP: 80.245.190.**]

Niech sprzeda za cenę" zakupu" mieszkania w pasażu RONDO (dwa lokale mieszkalne) lub na Grunwaldzkiej 45 (dwa lokale mieszkalne) i kto wie jeszcze gdzie. .. ?

Gość • Środa [14.10.2015, 11:19:25] • [IP: 37.7.78.**]

podkreślam że dla mieszkańców naszego kraju nie dla ISLAMU

Był Układ Warszawski,jest • Środa [14.10.2015, 10:48:25] • [IP: 46.112.43.***]

...następny: ----Popieram mocny post 10:07:31] • [IP: 92.42.118, a zwłaszcza celny termin z zakresu socjologii, on powinien być w podręcznikach dla studentów socjologii, przynajmniej drobnym drukiem:" układ szwagrowsko - przydupiarsko - koleżeński" {"który daje posady tylko swoim, bez względu na kompetencje (patrz OSiR i wiele, wiele innych)"}.

Gość • Środa [14.10.2015, 10:41:34] • [IP: 62.69.254.***]

Oni dbają tylko o tych co mają kasę by kupowali by interes się kręcił ;)))

Gość • Środa [14.10.2015, 10:32:24] • [IP: 178.238.252.**]

WOW! Naprawdę niektore stwierdzenia porazają, a co z tymi młodymi mieszkańcami co nie maja mieszkan i czekają na wąłsny kąt latami, a co z puststanami, które za wiedzą urzedu zostały zbudowane i swieca pustkami, bo już sie sypią, a co z tymi co wlasnie pouciekali do sasiadow bo tam dostali pracę i mieszkanie od ręki, a co ztymi mlodymi ludzmi ktorzy poszli do armi i mieszkają w BARAKACH na Warszowie i tak można by pisac i pisac ale co z tego wynika...ANO WYBORY I DLATEGO TAKI KIT I KELBASA WYBORCZ, to jest poprostu chore!

Gość • Środa [14.10.2015, 10:07:31] • [IP: 92.42.118.***]

Nie będzie więcej mieszkańców jak dobrze wykształceni ludzie mają w tym mieście oferty pracy w recepcji, kelnera, kucharza, zmywaka, sprzedawcy, sprzątacza itp na umowach śmieciowych!!, więc nawet po zawodówkach ludzie wolą wykonywać taką robotę w Anglii. Nie będzie więcej mieszkańców jak taki viceprezydent przez 16 lat nie podjął tematu budowy parku przemysłowego z zakładami o wysokiej technologii, a jedyną stocznię MSR S.A. o zaawansowanej technologii pozwolono ZNISZCZYĆ!! Wreszcie nie będzie więcej mieszkańców dopóki będzie działał układ szwagrowsko - przydupiarsko - koleżeński, który daje posady tylko swoim bez względu na kompetencje (patrz OSiR i wiele, wiele innych) . Nie będzie więcej mieszkańców gdy ludzie przy tzw " korycie " będą myśleli głównie o swoich korzyściach, jak viceprezydent, która ma wysoką pensję, do tego dodatek za budowanie tunelu i jeszcze wykazuje się taką p...ą, że ostatnio zasiadła w Radzie Nadzorczej PEC sp. z o.o. I ona troszczy się o dobro mieszkańców!!

Go�� • Środa [14.10.2015, 10:05:29] • [IP: 66.90.121.***]

Daj se siana betonko.

Gość • Środa [14.10.2015, 09:56:01] • [IP: 31.61.138.***]

Mieszkania drogie!!kogo na to stac?chyba niemcow a jakie zarobki w swinoujsciu praca za 1200zl bida z nedza bezrobocie

Gość • Środa [14.10.2015, 09:51:12] • [IP: 46.230.128.***]

proponuję Pani Michalskiej jakieś zajęcia doszkalające

Gość • Środa [14.10.2015, 09:48:19] • [IP: 79.186.50.**]

A może Pani Michalska nie oglądnęła zdjęcia nad artykułem które mówi samo za siebie.Kobieto wyjdź na ulicę i porozmawiaj z mieszkańcami to może rozjasni się troszkę w głowie.

Gość • Środa [14.10.2015, 09:36:40] • [IP: 83.20.71.**]

To, co pani Michalska proponuje, to był jeden z postulatów PSL dotyczących naszego miasta opublikowany 10 dni temu w Wyspiarzu.

Gość • Środa [14.10.2015, 09:35:54] • [IP: 93.94.184.***]

Moze by tak pomysleć o nowych miejscach pracy i godnej płacy na terenie naszego miasta a nie u sąsiada za zachodnią granicą. Standardy płacowe jakie obowiązują u polskich" pracodawców" pozwalają jedynie na zamieszkanie w ziemiankach. Chyba, że ktoś znowu ma na myśli biedny los deweloperów ?

Gość • Środa [14.10.2015, 09:16:58] • [IP: 93.94.186.***]

Jak to co to miasto ma do zaoferowania - Hotele gdzie pracujesz za 2 osoby a pensje masz najniższe krajowe.Kolesiarstwo, gdzie jak nie masz znajomosci, to nic uczciwie nie załatwisz.Ukrainki które pracują już wszędzie, nawet w sklepach. Swoim nie da się zarobić a innych się ściąga do roboty ot polityka !!Oj ma to miasto dozaoferowania ma i to dużo, jak wejdziesz w las to coraz wiecej fałszywych drzew.

Gość • Środa [14.10.2015, 09:12:22] • [IP: 93.94.186.***]

No proszę co ja tu słyszę. Moje dzieci pouciekały z tego miasta. Bo nie było do przebicia zagospodarować pustostan który przylegał do mojego malutkiego mieszkanka. Cisneliśmy się jak śledzie. Jak się dowiedzieli odemnie o pustostanie pisemnie, to obiecali że pomogą no i pomogli w tak sposób, wystawili pustostan mktóry stał kilka dobrych lat pusty na przetarg i kto kupił ruinkę. No kto handlarz mieszkaniami !! Tak mi pomogli dziekuję - dzieci dorosłe wyfrunely ze Świnoujscia i nie chcą tu wracać !!

Gość • Środa [14.10.2015, 09:07:56] • [IP: 80.245.176.***]

HAHAHAH DOBRY DOWCIP I JAK WIDAĆ BRAK ROZEZNANIA: NIE MIESZKANIA A MIEJSCA PRACY!

Gość • Środa [14.10.2015, 09:04:54] • [IP: 31.61.138.***]

Mieszkań jest mnóstwo, trzeba tylko zająć się opieszałością zgm który tymi mieszkaniami zarządza, stoją nie używane i nie przydzielone po kilka lat a lista chętnych rośnie

Gość • Środa [14.10.2015, 09:01:15] • [IP: 188.146.8.***]

Ta kobieta ma po prostu urojenia. Do czego mają wracać, ci co wyjechali będą je mieli po rodzicach/dziadkach itd. i nie wrócą aby mieszkać w dziurze, gdzie można jedynie iść na plażę bo tego mieszkania się nie utrzyma. Dalej hoteliki, 15m2 apartamenty :D buduj kobieto w mieście bez strefy ekonomicznej z bandą z PIG.

zagadka Świnoujścia • Środa [14.10.2015, 09:00:46] • [IP: 31.174.77.***]

Zastanawia mnie, jak to jest: w Przytorze powstał taki ich" Posejdon"- dzielnica domków, na Warszowie powstały nowe bloki, domy, na lewobrzeżu zbudowano nowe dzielnice mieszkaniowe, nowe domy - między ul.11 Listopada a Matejki, koło Rycerskiej, zbudowano nowe bloki k.ul.Steyera, Grunwaldzkiej, dawno temu już odzyskano mieszkania w dzielnicy posowieckiej - i co? Mieszkań nie ma? Miasto ma nawet mniej mieszkańców niż 20 lat temu (ok.40 tys, a było bodaj już 45). Jedynym przybliżeniem rozwiązania tej zagadki zdaje się być istnienie apartamentów, mieszkań sezonowych, np.w posiadaniu niezameldowanych tu Niemców - ja nie moge tego inaczej wyjaśnić, a jest to i tak jedna tylko okolicznosć, nie wytłumaczenie całej zagadki.

Gość • Środa [14.10.2015, 08:27:37] • [IP: 80.245.190.***]

Mieszkań tutaj nie brakuje ale kto chce mieszkać w domu starców co to miasto ma do zaoferowania dla ludzi młodych ? i z jakiego powodu mieli by tutaj przyjechać. Pustostanów nie brakuje to sa sprzedane mieszkania ale czmu puste - prosta odpowiedż bo co tutaj robić ok odpoczywać no warunkiem jest emerytura i skonczone przynajmniej 65 LAT

Gość • Środa [14.10.2015, 08:21:38] • [IP: 46.215.106.**]

Problemem tego miasta nie jest brak mieszkań, największym problemem jest ta osoba na tak wysokim decyzyjnym stanowisku.Każdy Jej pomysł na poprawę życia w mieście a co najgorsze realizacja to po prostu porażka.

Gość • Środa [14.10.2015, 08:11:58] • [IP: 87.162.129.***]

Środa [14.10.2015, 02:49:33] • [IP: 89.72.147.***]popieram cie w 100%. ja rowniez nie jestem z tego miasta, i licze dni na zakonczenie pracy, i wyjazd. mieszkancy to ewenement, na skale kraju!!

Gość • Środa [14.10.2015, 08:07:17] • [IP: 94.250.233.**]

Michalska niech wynajmie swoj dom ktory wlasnie konczy na terenia Cesarskie Ogrody... Dla mlodych ludzi!! Jak zwylke pelne zaklamanie, na radzie miasta udaje, ze sie troszcze o ludzi, a tak na prawde to sobie zapewnia przyszlosc, jak dostanie kopa z Rady miasta ?? SLD = PZPR miasto kolesi...

Gość • Środa [14.10.2015, 07:59:55] • [IP: 62.69.253.**]

Tak, budować mieszkania ale dla kogo i za ile??wynajem mieszkania 1500zł. Zakup mieszkania na 30-40 lat to ryzyko żę w razie nieszczęśćia, bank polski??-położy na nim łapę. Dla kogo ta Polska??Dla młodych na pewno, nie.Pomysły o likwidowaniu spłdzielni mieszkaniowych to dobrze czy źle??Krótko Polska to nie kraj dla polaków!!

Gość • Środa [14.10.2015, 07:56:24] • [IP: 188.146.69.***]

JAK MI TA PANI POWIE GDZIE W TYM MIESCIE MOZNA UCZCIWIE ZAROBIC NA NOWE MIESZKANIE TO KUPUJE OD RAZU. JAKIES PROPOZYCJE PROSZE PANI ? SLUCHAM. NIKT MI NIE DA KREDYTU JEZELI ZARABIAM 1600 ZL NA CZYSTO.

Gość • Środa [14.10.2015, 07:50:52] • [IP: 188.146.69.***]

ZA CO LUDZIE MAJA KUPIC TE MIESZKANIA ? MLODZI UCIEKAJA Z TEGO MIASTA BO PRACUJAC W MARKECIE NAWET NA OPLATY NIE STARCZA ! JAK TAM SPRAWA OSIRU ?

Gość89 • Środa [14.10.2015, 07:47:41] • [IP: 88.156.234.***]

Mieszkań dla ludzi a nie milionerów poniekąd. Jestem młodą osobą, która szuka czegoś nowego ale i przystępnego cenowo za metr kwadratowy (a nie 7400 za m/kw) nie wszyscy śpią na kasie i nie mają możliwości szybko się dorobić. W tym momencie pada myśl a może wyjechać za granicę, bo tam z tym łatwiej i lepsze pieniądze? A nie chcę z stąd wyjeżdżać taka jest prawda. .

Pazdzioch • Środa [14.10.2015, 07:41:49] • [IP: 31.61.138.***]

Gadka przedwyborcza, powinni tym którzy nie spełniają obietnic przedwyborczych uciąć język... Niemy rząd w 99, 9%

Gość • Środa [14.10.2015, 07:41:10] • [IP: 46.77.124.***]

Może jeszcze dodrukujmy pieniędzy i rozdajmy po równo, np. Po 1 milionie i wtedy każdego będzie stać na m3 na platanie. Jakież to proste, prawda pani Michalska?

Gość • Środa [14.10.2015, 07:33:20] • [IP: 83.21.68.**]

kazda inwestycja to okazja do przytulenia troche grosza

Gość • Środa [14.10.2015, 07:24:39] • [IP: 31.61.139.**]

Dla kogo i po co te mieszkania pytam.Młodzi ludzie wyjeżdżają ze Świnoujścia bo pracy nie ma.Wszystkie stanowiska dobrze platne obstawione emerytami wojskowymi, którzy doją miasto z publicznych pieniędzy.Władzo sld obudź sie z tej obrzydliwej obłudy.To co się dzieje w tym mieście to coś strasznego.Mieszkania dla młodych ha ha ha.Lepiej za gospodarność Osir u się weźcie.Gospodarność i kontrola w tym mieście mówi o wszystkim.

Gość • Środa [14.10.2015, 07:23:13] • [IP: 80.245.189.***]

Basia wszedzie gdzie sie pojawiala to tylko bagno robila

Gość • Środa [14.10.2015, 07:07:36] • [IP: 83.11.62.**]

Czy będą budować te mieszkania dla islamistów. Aby... ubogacić nasz wszystkich?

Baczny obserwator • Środa [14.10.2015, 06:52:43] • [IP: 88.156.232.***]

Przeraża mnie ta Pani, już dawno wrócić do domu i zająć się dziećmi i gotowaniem, to fakt.

Gość • Środa [14.10.2015, 06:05:09] • [IP: 188.146.129.**]

Barbara stań przed lustrem i sie sama zapytaj, czy słyszysz co mówisz. Nie gadaj osobiście weź sie za prokreację.

Gość • Środa [14.10.2015, 05:51:01] • [IP: 92.42.118.***]

Uchwalcie rozwalenie stoczni, ostatniego zwartego zakładu pracy i gdzie oni znajdą pracę? Każdy pracodawcą chce z robotnika zrobić robota za jak najniższą pensję a jak się nie podoba to Ukraińcy czy inne ciapate wezmą a my ? My do Norwegii czy Anglii lub ulubiony kierunek Niemcy i miasto się wyludnia, zostaną emeryci na osiedlach po byłej odrze i stoczni. Tu jest tylko turystyka i handel no i kawiarenki dla Niemców bo o w czasach w stylu FWP to można już zapomnieć.

Gość • Środa [14.10.2015, 04:58:59] • [IP: 80.245.190.**]

MIESZKANIA STOJA PUSTE, DO KUPIENIA. POTRZEBA NORMALNEJ PRACY. POTRZEBNY JEST" PRZEMYSŁ" A NIE PRACA ZA GROSZE W DOMACH WCZASOWYCH I APARTAMENTOWCACH GŁÓWNIE DLA KOBIET.

Gość • Środa [14.10.2015, 02:49:33] • [IP: 89.72.147.***]

W tym" mieście" nie potrzeba mieszkań. Nawet, jeśli będzie ich więcej, nikt do tego grajdołu nie przyjedzie mieszkać, a jeśli nawet - to ucieknie szybciej, niż przyjechał. Dla czego ? To proste - mentalność mieszkańców i ich stosunek do wszystkiego. Bardziej zadufanej w sobie społeczności nie spotkałem - jak żyję. Mieszkałem dwa lata i NIGDY WIĘCEJ!! Wystarczy popatrzeć na korupcję w urzędach i głupotę urzędników. O mieszkańcach nie wspominam, bo nie można generalizować. Ja chyba spotkałem tych głupszych i bardziej zawistnych, choć oczywiście nie wszyscy tacy byli. Zatem, najpierw zmienić mentalność obecnych mieszkańców, a dopiero potem, liczyć na napływ nowych.

Gość • Środa [14.10.2015, 02:04:26] • [IP: 79.188.75.***]

Coś mi tu śmierdzi uchodźcami. ... więcej mieszkań... więcej mieszkańców jak nic chce tych ciapowatych nierobów sprowadzić!!

Gość • Środa [14.10.2015, 00:22:56] • [IP: 188.146.130.***]

Czy ty sie sie z czyms... na glowy pozamienialas?Swinoujscie ma jedno znajwyzszych wskaznikow zabudowy mieszkaniowej w przeliczeniu na mieszkanca.mieszkan drogich.mieszkancom i Miastu sa potrzebne dobre miejsca pracy i naplywu ludzi mlodych co laczy sie z dobrze platnymi miejscami pracy.wracaj projektowac rury od kibli

Gość • Środa [14.10.2015, 00:03:38] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:41:50] • [IP: 62.69.251.**] Co się odezwie to potwierdza, że nie nadaje się na to stanowisko!-----------bierze przykład z Kopaczki, tamtej wali na łeb, tej też, wszyscy oglądają Tureckie seriale i słuchają TVN, jakieś te ludziska upośledzone genetycznie, że słuchają głupot

Gość • Wtorek [13.10.2015, 23:58:14] • [IP: 92.42.114.***]

hehe tak jak w Denver?bedą pustostany, niedługo nie bedzie Polaków, bo jak widac liczba ludnosci co roku maleje, ale imigranci z Niemiec robią statystyki, za tych starych hitlerowskich mieszkanców powinna Polska dostawać odszkodowanie, ze wykupują ziemie i zasiedlają sie w naszym miescie

Gość • Wtorek [13.10.2015, 23:38:17] • [IP: 92.42.113.***]

Kolejne projekty Michalskiej. Kilka miejsc parkingowych pod przychodnią za 2miliony, to jak zacznie mieszkania budować to pewnie po 100.000 za metr, brawo!!

Gość • Wtorek [13.10.2015, 23:23:14] • [IP: 95.129.228.**]

co tu można wymyślić, chyba że sprzedawać watę cukrową na kiju.

gpk • Wtorek [13.10.2015, 22:55:49] • [IP: 95.129.225.***]

Nareszce...!! Po 25 latach, to cud jakiś, może żart ?

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:55:10] • [IP: 95.129.224.***]

bzdury opowiada, zróbcie stałą przeprawę, bo bez tego ludzie będą uciekać, jak tu do pracy rano dojechać, jak kolejki na prom są?

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:44:12] • [IP: 178.238.252.***]

nieszczęściem dla miasta może stać się brak pseudo-lewicy w sejmie.wtedy trzeba będzie budować mieszkania jak mówi wiceburmistrzowa i potroić urzędników by ich wszystkich tu pomieścić.

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:41:50] • [IP: 62.69.251.**]

Co się odezwie to potwierdza, że nie nadaje się na to stanowisko!

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:41:46] • [IP: 83.20.91.***]

Wyjechałem do sąsiedniej gminy, bo z taką władzą i takim zarządzaniem nie mogę się zgodzić. Zainwestowałem w innym miejscu, a nie w Świnoujściu. Na zdjęciu widać socjalistyczne budownictwo minionej epoki.

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:39:34] • [IP: 83.20.198.***]

HURA ODKRULA HAMERYKE TYLE LAT N I C N I E R O B I E N I A I JEST FULL SUKCES

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:29:15] • [IP: 79.186.59.*]

jeszcze jedno corso otwórzcie zamieciecie lokalnymi przedsiębiorcami a chaty Niemcy i pozamiastowi wykupia

DOINFORMOWANY • Wtorek [13.10.2015, 22:25:41] • [IP: 80.245.189.***]

Cóż za durny " babsztyl", i gdzie oni będą pracować ?? Stacje już wszystkie zajęte, w marketach jest komplet, nawet" zezowaty"Maniek nie ma wolnych wakatów na fajkach. No pytam się gdzie ?? Żeby żyć trzeba pracować" babolu", chyba że znajdą kolejne wolne miejsca w urzędzie dla następnych pasożytów aby wzbogacić kastę urzędniczą. Co oni ćpają na tych sesjach??

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:24:47] • [IP: 80.245.179.***]

Dla malzenst rozwojowych a nie dla meneli i nierobów to tak.;

Gość • Wtorek [13.10.2015, 22:09:51] • [IP: 80.245.190.**]

Potrzeba więcej mieszkańców aby burmistrza nazywać p r e z y d e n t e m i mógł pobierać z zastępcami z naszych podatków wielkie wynagrodzenie za nic nierobienie ?

Oglądasz 1-88 z 88
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■