O wadze tematu dla naszych portów świadczy fakt, że do uczestników dyskusji dołączył w poniedziałek niespodziewanie prezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście Zbigniew Miklewicz. Gość ze Szczecina zapewnił, że dyrekcja portu z wielką uwagą śledzi rozwój tego projektu i już przygotowuje inwestycje konieczne dla obsłużenia wzmożonego transportu. Wymienił np. konieczność dostosowania terminalu promowego w Świnoujściu do obsługi nowoczesnych jednostek transportujących wagony kolejowe drogą morską.
Paweł Szynkaruk – dyrektor Polskiej Żeglugi Morskiej podkreślał z naciskiem, że morscy przewoźnicy są najbardziej zainteresowani poprawą dostępności portów od strony lądu. Wspomniał także o udrożnieniu Odry jako elemencie wielkiego projektu korytarza Bałtyk –Adriatyk.
Wszyscy uczestnicy Baltic Business Forum są zgodni, że przyśpieszenie prac nad realizacją połączenia Adriatyk Bałtyk leży zarówno w interesie polskich firm transportowo-logistycznych jak i całej Unii Europejskiej, realizacją obowiązujących założeń wspólnotowej polityki transportowej.
a ten burak obok pawlaka śpi
Na zdjęciu widzę samych" fachowców"od robienia kasy. Począwszy od" profesora"Balcerka (tylko nie wiem za co dostał tego profesora-kaczka to za mało) a skończywszy na" premiarze- strażaku". Eurosy do wzięcia więc" mądrości"czas zacząć zbierać.
A może tak przez Hamburg będą przerzucać tych arabskich nierobów. Tam taki wielki port, rozwinął się kosztem Szczecina i Świnoujścia...
Europa przeklina dzien w ktorym Polakow do Unii przyjela, bo to dziadostwo powinno jak najdalej na wschod gdzie wiekszy smrod.
Musieli przyjechać żeby to powiedzieć. Jaki jest udział tych panów w projekcie? Bo tutaj sowitą wyżerką i jej kosztami mieszkańców nie uszczęśliwią.
to szczecin przeniosą nad morze ? czy morze do szczecina
Buraczana mafia i kłamcy, nieroby i lenie żerujące na naszych emeryturach i śmieciówkach jak stado wilków, pogonić to szemrane towarzystwo, ludzie proszę Was nie dajcie się kolejny raz zrobić w ciula tym mafiozom!
Przyjada, pojedza, popija na koszt podatnika, troche pobelkocza i na tym sie konczy.A tunelu, czy mostu jak nie bylo tak nie ma.
Klawe życie prowadzą sobie te pasożyty, na koszt podatnika.
Czy Świnoujście ma tylko wielkie znaczenie dla gospodarcze w rozwoju regionów od Adriatyku po Bałtyk przed wyborami?
Jak już Pawlak coś obieca to już napewno się spełni. ...Pewnie dużo sprzątania mają po tym '' chłopie ''...
To forum to jakieś dziwne i pdejrzewam że nic z tego nie wynik nie a za dwa tygodnie nikt o tym dziwactwe nie będzie pamiętał A gazoport zrobili bez forum🏭
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Przypominam, że idea połączenia Szwecji z Adriatykiem jest stara. Jeszcze za głębokiej komuny powstała idea BTBA, a nasze władze kochane zachłystywały się tą ideą.