iswinoujscie.pl • Piątek [11.09.2015, 10:11:04] • Świnoujście
A TY, KTÓRY NAPÓJ TYPU COLA WYBRAŁEŚ? Finał trzeciej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi
fot. Organizator
Warszawa, 10 września 2015 r. – Tego lata ekipa Wyzwania Smaku Pepsi przemierzyła całą Polskę od morza aż po góry! Towarzyszyła także wielu festiwalom. Każdy chętny mógł wziąć udział w tej kultowej akcji i podczas „ślepego testu” smaku wybrać, ten napój typu cola, który bardziej mu smakuje. Od końca czerwca do początku września w zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60% z nich wybrało smak Pepsi!
W niektórych miejscach ekipie towarzyszyła dodatkowa atrakcja – Arena Wyzwania Pepsi. Chętni podejmowali na niej wylosowane wyzwanie, a ponad 100 smartfonów uwieczniało ich dokonania na unikalnym zdjęciu 3D. Przez całe lato prawie 3000 osób w całej Polsce podjęło wyzwanie na Arenie i świetnie się bawiło!
Już po raz trzeci z przyjemnością podsumowujemy tę kultową, wakacyjną akcję w Polsce!
W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 140 tysięcy osób, a 60 % z nich wybrało smak Pepsi! Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w Wyzwaniu Smaku Pepsi i świetną, wspólną zabawę!” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.
Smak znowu zadecydował!
Dokonywanie wyboru między smakiem Pepsi, a innego napoju typu cola wzbudzało największe zainteresowanie konsumentów. Oba napoje były schładzane do takiej samej temperatury, a następnie przelewano je do dwóch kubeczków ze świeżo otwartych puszek. Osoba biorąca udział w „ślepym teście” smaku, dokonywała wyboru tylko na podstawie smaku i o to w tej zabawie chodziło!
fot. Organizator
Moc wyzwań na Arenie
Przez całe lato na Arenie Wyzwania Pepsi można było podejmować wyjątkowe wyzwania, jak np. wykonanie widowiskowego podskoku, przybicie „piątki” ze znajomym lub obrócenie się w powietrzu wokół własnej osi. Na pamiątkę śmiałkowie otrzymywali link do zdjęcia 3D, którym mogli się podzielić ze znajomymi w Internecie. Swoje umiejętności na Arenie prezentowali też czołowi tancerze, skejci, mistrzowie w pokazach barmańskich typu flair oraz zawodnicy różnych dyscyplin freestyle, jak np. parkour czy sztuczki z piłkami do kosza.
Od 7 września br. w telewizji można oglądać specjalnie przygotowany spot reklamowy, który podsumowuje świetną zabawę podczas tegorocznej, trzeciej edycji Wyzwania Smaku Pepsi. Już teraz można się z nim zapoznać klikając w link http://tiny.pl/gmqgv.
fot. Organizator
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
W smaku najlepsza jest Cocacola. Natomiast jedno i drugie, to syf. Niszczy organizm, ma dużo cukru i kwasów nie wiadomego pochodzenia. Skład nie bez powodu jest objęty tajemnicą.
G* nie napój.. ..
G*, a nie napój.