POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [13.08.2015, 21:59:57] • Świnoujście

Pan Jarosław: W szpitalu nie zdjęli mi szwów! Musiałem iść do weterynarza...

Pan Jarosław: W szpitalu nie zdjęli mi szwów! Musiałem iść do weterynarza...

fot. Sławomir Ryfczyński

Kuriozalne historie związane ze służbą zdrowia to nic dziwnego. Jednak niektóre historie przechodzą po prostu ludzkie pojęcie. Bohaterem jednej z takich sytuacji stał się Pan Jarosław, który miał założone 26 metalowych szwów na prawej ręce. - Chciałem aby w Szpitalu Miejskim mi zdjęli metalowe szwy z ręki, lekarz odpowiedział na moją prośbę arogancko, że nie mają sprzętu i muszę jechać do Gryfic lub Szczecina! Okazało się, że pies mojej znajomej będzie miał też ściągane szwy, więc poszedłem z nimi do weterynarza. - mówi Pan Jarosław. Jak informuje rzecznik prezydenta miasta, szpital w tym roku dostał 3 miliony złotych z Miasta. Dlaczego więc nie posiadają narzędzi za 12,50 złotych?

Nie zdejmiemy szwów bo nie mamy czym

Jak mówi Pan Jarosław, nigdy nie przyszłoby mu do głowy, że szpital nie ma narzędzi do zdejmowania szwów!

- Poszedłem do szpitala na zdjęcie szwów po operacji i doktor powiedział, że takich szwów tutaj nie ściągają, bo nie mają narzędzi. Powiedzieli, abym pojechał z tymi szwami do Szczecina lub Gryfic. Miałem na łokciu 26 metalowych szwów. W szpitalu odesłali mnie na pierwsze piętro, sugerując że może tam jakiś doktor się tym zajmie. Gdy doktor na pierwszym piętrze zobaczył szwy, arogancko stwierdził że też nie ma narzędzi i nie podejmie się ściągnięcia - dodaje Pan Jarosław.

Holenderskie szwy przerosły lekarzy ze Szpitala Miejskiego?

- Po rozmowie z lekarzami musiałem sobie radzić sam. Szwy były założone w Holandii. Miałem wypadek na statku. Założyli mi 26 metalowych szwów na prawej ręce. Nie przyszłoby mi nigdy do głowy, że metalowe szwy z Holandii, przerosną lekarzy i wyposażenie szpitala w Świnoujściu... To jest śmiech na sali, tylko wtedy naprawdę nie było mi do śmiechu - relacjonuje Pan Jarosław.

Pan Jarosław: W szpitalu nie zdjęli mi szwów! Musiałem iść do weterynarza...

fot. Sławomir Ryfczyński

Pomógł mi dopiero weterynarz...

- Szukając kogoś kto zdejmie mi szwy, spotkałem znajomą która właśnie szła ze swoim psem na ściąganie szwów. Patrze na szwy psa, a one wyglądają tak samo jak moje! Nie mogąc liczyć na lekarzy ze szpitala, udałem się do weterynarza razem z psem mojej znajomej, w myśl zasady że jeżeli weterynarz zakłada szwy zwierzętom, to może ściągnąć je także człowiekowi. Okazało się że mój tok myślenia był prawidłowy, po 10 minutach, miałem wszystkie szwy zdjęte. Co to za szpital, gdzie weterynarz ma większe umiejętności i lepszy sprzęt od lekarzy z miejskiej placówki? - pyta Pan Jarosław.

Aż, czy tylko 12,50 zł?

Sprawdziliśmy ile kosztuje jednorazowy zestaw do ściągania szwów. Okazuje się że gotowy zestaw przeznaczony do usuwania szwów to koszt 12,50 zł.

Szpital w tym roku dostał 3 miliony zł, dlaczego więc szwy ściąga weterynarz?

Zapytaliśmy rzecznika prezydenta miasta, o dofinansowanie które miasto przeznacza na Szpital Miejski.

- Szpital Miejski nie jest zadłużony, na bieżąco realizuje swoje zobowiązania. W bieżącym roku Miasto, jako właściciel , przekazało kwotę 3 mln złotych na podwyższenie kapitału spółki. - informuje Robert Karelus.

Odnośnie sytuacji która spotkała Pana Jarosława, zadaliśmy pytanie do sekretariatu biura zarządu Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.. Czekamy na odpowiedź.


źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 127, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-127 z 127

Gość • Wtorek [18.08.2015, 17:04:30] • [IP: 212.14.6.*]

powinni Wam ten szpital zamknąć i otworzyć prywatne. jakby skarlałe społeczeństwo świnoujskie popłacił wg normalnych stawek toby natychmiast doceniali co mają.

Wika • Wtorek [18.08.2015, 13:41:09] • [IP: 80.245.185.***]

Lepiej by te trzy milony dali Niemcom na wyspie, żebyśmy mogli np. do Wolgastu jeździć.

Wika • Wtorek [18.08.2015, 13:39:50] • [IP: 80.245.185.***]

Prawda jest taka, że strach tu mieszkać, bo jak dziecko złamie rękę to go od razu do Szczecina wysyłają itp. Ciekawe, czy po odejściu Czajkowskiej jest lepsza sytuacja na położnictwie :(

Gość • Wtorek [18.08.2015, 10:13:44] • [IP: 79.189.49.***]

jedno słowo ''hore''

Gość • Niedziela [16.08.2015, 11:53:37] • [IP: 46.112.81.***]

szukacie winnych wszędzie, ale za takie traktowanie pacjentów powinniśmy potępić lekarzy, którym się nie chciało bo nie widzieli kasy

zmęczony głupkami • Sobota [15.08.2015, 10:45:14] • [IP: 109.241.63.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Jakiś • Sobota [15.08.2015, 08:40:29] • [IP: 95.129.224.**]

Nie wszystko leży w kondycji finansowej. Byłam tam kiedyś odwiedzić leżacego znajomego. Nie da się ukryć buty, chamstwa i traktowania człowieka jak zła koniecznego. Zacznijcie zmieniać najpierw mentalność. Uczcie pielęgniarki podejścia do chorego, bo tego najbardziej tutaj brakuje. Uważanie się za bogów, to jest nagminne.

Gość • Sobota [15.08.2015, 00:18:59] • [IP: 80.245.181.**]

A co Holandia nie ściąga szwów? Najebaleś sobie w Holandi to ściągaj tam. gdzie płacisz podatki.

Gość • Piątek [14.08.2015, 23:47:22] • [IP: 85.166.48.***]

Koniec końców panu Jarosławowi pomoc została udzielona, nie musi więc dalej szczekać.

Gość • Piątek [14.08.2015, 21:38:51] • [IP: 178.238.249.**]

Ani p.Kopacz ani p.Arłukowicz nie odpowiadają za szpital w mieście tylko prezydent i jego zastępca p.Sujka.Dobrze o tym wiesz bo jesteś z tego gniazda więc nie odwracaj kota ogonem.

Gość • Piątek [14.08.2015, 21:07:11] • [IP: 80.245.180.**]

O czym ludzie piszecie?. Gdyby Pan Jarosław zadał sobie minimum trudu to ze skierowaniem do Por. Chirurgicznej na Grodku zdjęto by mu metalowe szwy. Sprzęt do zdjęcia zawsze był. Nie macie o czym pisać?.

Gość • Piątek [14.08.2015, 21:00:06] • [IP: 46.171.27.***]

Agatowska ze szmajdą naprawiały szpital tak że trzeba co roku dokładać 3 mln, a i tak głupich szwów lekarz nie potrafi ściągnąć, oczywiście potrafią to zrobić doskonale pielęgniarki ale im nie wolno obniżono im pensje i kompetencje właśnie po to aby uzasadnić olbrzymie wynagrodzenia lekarzy, absurdy i brak odpowiedzialności to Polska codzienność. Pan Jarosław powinien pozwać do sądu agatowską i ludzi odpowiedzalnych za szpital..

Gość • Piątek [14.08.2015, 19:45:25] • [IP: 92.42.112.***]

Pan Jarosław powinien iść do Kopacz albo Arłukowicza. To oni rozwalili służbę zdrowia i jest jak jest. Za komuny nie było takiego burdelu.

Gość • Piątek [14.08.2015, 19:45:09] • [IP: 92.42.115.**]

Ciekawe ile kosztowała usługa zdjęcia szwów u weterynarza?

Gość • Piątek [14.08.2015, 19:09:32] • [IP: 92.42.112.***]

JESTEM Z WARSZAWY WASZ SZPITAL TO ZAGADKA A PREZYDENT TO CO NIC NIE ZAINTERESOWANY UMIERALNIA NAGLOSNIC DO TVN

Qwinck • Piątek [14.08.2015, 17:50:06] • [IP: 109.241.63.**]

Szpital w Świnoujściu został ponoć sprywatyzowany, nic więc w tym dziwnego, że na pacjentów ubezpieczonych tam po prostu warczą. Mieszkańcy Świnoujścia muszą się przyzwyczaić, że teraz najbliższy normalny szpital mają w...Szczecinie. Najpierw okazało się, że karetki pogotowia mają teraz bazę w Szczecinie, więc może być tak, że zanim przyjedzie karetka, będzie już po wszystkim, a teraz to samo ze szpitalem. Czyżbyśmy się cofnęli już o ponad sto lat?

Gość • Piątek [14.08.2015, 17:40:07] • [IP: 93.94.188.***]

Jak Pan Jarosław nie ma ubezpieczenia to sorry...w prywatnej praktyce każdy lekarz za 50 zł szwy by zdjął.A weterynarz żaden bohater tylko ryzykant, bo jak rączka nagle spuchnie to będzie że zaraził Pana Jarosława gronkowcem. ...i cała przysługa w p...zd...

Gość • Piątek [14.08.2015, 17:27:56] • [IP: 109.243.38.***]

zaraz tam przerosły, sam raz miałem 28 zwykłych szwów do zdjęcia to stwierdzili że muszę się zarejestrować i może po tygodniu mi łaskawie zdejmą, Grodek to samo, stwierdziłem że prędzej sam sobie je zdejmę, gdy wyjąłem nóż i zacząłem przy nich sam sobie zdejmować łaskawie raczyli dopiero pomóc. Ten szpital to Umieralnia, poczekalnia czy jak to tam zwą, moja sytuacja była już sporo czasu temu. ale Ciągle ktoś potwierdza moje zdanie..

Gość • Piątek [14.08.2015, 17:13:29] • [IP: 93.94.188.***]

to jakas zenada wczoraj ze zlamanym palcem do Szczecina nas skierowali, na Zdunowie lekarz nastawil nawet gipsu nie zakladali tylko bandazem usztywnil...zlikwidowac w cholere

Gość • Piątek [14.08.2015, 16:21:11] • [IP: 95.129.228.**]

przepraszam prostuje, nie wiedziałem o jakie szwy chodzi ale czasem naprawdę wystarczy po pytać i może dało by się to zrobić w jakiejś przychodni nawet prywatnie

Gość • Piątek [14.08.2015, 16:20:52] • [IP: 92.42.115.**]

Weterynarz musi być lepszy od lekarza bo zwierze nie umie mówić a wie co mu dolega. pozdrawiam wszystkich lekarzy weterynarii.

Gość • Piątek [14.08.2015, 16:20:39] • [IP: 80.245.180.**]

Skoro twierdzicie że ten szpital to umieralnia to nie trzeba z niego korzystać. Czy p. Jarosław nie ma swojego lekarza rodzinnego?

Gość • Piątek [14.08.2015, 16:17:56] • [IP: 95.129.228.**]

hehe śmiechu warte, w przychodni miejskiej bez problemu podejrzewam nawet że bez kolejki by to zrobili, tak samo w uznamie za nie wielką opłatą ale jeśli pan lubi takie wyzwania to niech pan nie pisze że był pan do tego zmuszony.

Gość • Piątek [14.08.2015, 16:15:54] • [IP: 88.156.232.***]

TO WSZYSTKO JEST DZIWNE OD NIE PAMIĘTNYCH LAT SZPITAL FUNKCIONUJE NIE DOBRZE I NIC Z TY ZROBIC NIE MOŻNA SMIECHU WARTE

Gość • Piątek [14.08.2015, 15:43:11] • [IP: 80.245.186.***]

poprosimy nazwisko weterynarza, tez bedziemy mieli taka potrzebe pomocy!!

Gość • Piątek [14.08.2015, 15:42:04] • [IP: 80.245.186.***]

panie jaroslawie!jezeli lekarze nie ma czym rozcinac obraczki czy pierscionka z napuchnietego palca to dziwi sie pan, ze nie potrafia sciagc metalowych szwow?szkoda, ze i w pana przypadku nie wzywali strazy pozarnej!!to tak wlasnie jest, mamusia wszystko za panow robila, potem studia i kto mial nauczyc gwozdzie wbijac?nie dziwi wiec fakt, ze nie potrafia sciagac metalowych szwow bo ty wymaga ciaglego uzupelniania swojej wiedzy.podam przyklad z wlasnego przezycia, operacja wszczepienia zastawki w zabrzu!polecam potrzebujacym, otwieraja tylko pol klatki piersiowej nie tak jak w szczecinie tna od przelyku do pepka.rowniez malem 33 szwy metalowe cos w rodzaju uzytego zszywacza.tam mi powiedziano, ze w szczecinie sa tylko 3 punkty w ktorych lekarz prawidlowo powyciaga te szwy, reszta bez ambicji.Przy uzyciu tych szwow miejsca przeciete do operacji pieknie sie goja!dlaczegodyrekcja szpitala by ci lekarze, ktorzy tutaj sa nie poszerzaja swoich kompetencji, swiat poszedl do przodu SOS!!weter.brawo

Gość • Piątek [14.08.2015, 15:22:47] • [IP: 80.245.188.**]

PANIE I PANOWIE RADNI POMYŚLCIE O KONTROLI BO TAK BYĆ NIE POWINNO. PACJENT TO NASZ KLIENT I POWINIEN BYĆ TRAKTOWANY UPRZEJMIE. SZWY METALOWE ZAKŁADANE BYŁY LATA TEMU I ZDEJMOWANE. CZAS PRZYPOMNIEĆ SOBIE.

Gość • Piątek [14.08.2015, 15:18:49] • [IP: 95.129.224.**]

Kiedyś był felczer, dzisiaj jest weterynarz, który pomaga niedoszłym pacjentom naszego szpitala! Ten przypadek może trafić nawet do Brukseli z opisem, jak to w Polsce kontynuuje się leczenie rozpoczęte w Holandii/Unii Europejskiej. Znakomicie to świadczy o lecznictwie polskim! Potrzeba nam tylko dodatkowej pomocy finansowej z Unii, jako państwo niedorozwinięte... Skoro Grecja może być traktowana ulgowo, to dlaczego nie my...

Gość • Piątek [14.08.2015, 14:40:03] • [IP: 92.42.116.***]

zamknąć szpital pozostawić pogotowie przenieść pieniądze do tego szpitalu gdzie z radością przyjmą pajeta a nie z podejście k...a następny pajet jak go spławić. nie ma narzędzi gdzie jest to zgłoszone kto za to odpowiada, w takim przypadku bierze się pacjeta jedzie się do Gryfic i załatwia sprawę

Gość • Piątek [14.08.2015, 14:15:08] • [IP: 178.238.252.**]

Co wy zs tym TVN, nie wstydzicie się oglądac telewizji ewidentnie wrogiej Polsce, nikt w kraju tego badziewia nie oglada, ale tu zawsze ma miłosników, masakra, żadna telewizja nie jest wąłdna zmienić stosunków panujących w naszym szpitalu tu potrzebny audyt i kontrola z prawdziwego zdarzenia, ale to powinni załatwić RADNI, ale jacy rqadnui są kazdy widzi, al;e teraz nie narzekać jak wybraliscioe tak macie, przecież jest komisja zdrowia wiec o czym tu piszecie o telewizji Erewa ń!

Gość • Piątek [14.08.2015, 13:51:45] • [IP: 92.42.112.***]

Kompetencja zarzadcow szpitala wyrazila sie w zarzadzeniu umieszczenia drogiego sprzetu diagnostycznego w piwnicy, ktora kilka miesiecy później zostala zalana na skutek cofki ! Dziesiecioletnie dziecko nie wpadłoby na taki pomysł !!

Gość • Piątek [14.08.2015, 13:24:51] • [IP: 188.146.55.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

precz z komuną • Piątek [14.08.2015, 13:16:58] • [IP: 37.8.215.***]

Do tych, którzy piszą coś o Żmurkiewiczu (zwolennicy i przeciwnicy). Zacznijcie pisać Tow. Żmurkiewicz. Bo to jest chyba Towarzysz z PZPR? Dziwne, że jedni i drudzy o tym nie pamiętają...

Gość • Piątek [14.08.2015, 13:15:54] • [IP: 92.42.113.***]

Chirurdzy w tym pożal się Boże szpitalu potrafią tylko cukrzykom i bezdomnym nogi obcinać, bo za amputację NFZ płaci 7.000. Szybki i łatwy pieniądz.

Gość • Piątek [14.08.2015, 13:10:48] • [IP: 46.112.138.***]

Ludzie opamiętajcie się trochę. Pojęcia nie macie jak wygląda praca z NFZ. Skoro w szpitalu nie ma zestawu do zdejmowania takich szwów to podejrzewam, że nie są one refundowane. Prywatnie owszem, ale szpital jako placówka świadcząca usługi refundowane prawdopodobnie nie może świadczyć usług komercyjnych. No chyba, że chce zasłużyć na karę pieniężną.

Gość • Piątek [14.08.2015, 13:05:11] • [IP: 87.49.180.**]

Hmmm... to kpiny, ktore w zadnym normalnym panstwie nie maja miejsca!! Zeby weterynarz zastepowal lekarza!! Czy to weterynarz skladal przysiege, ze kazdemu czlowiekowi zawsze udzieli pomocy?? Mam nadzieje, ze Redakcja nie zakonczy na tym tematu i skontaktuje sie ze szpitalem. Tyle spraw wychodzi na jaw dzieki iswinoujscie!! Dobrze, ze jestescie!!

Gość • Piątek [14.08.2015, 12:36:07] • [IP: 88.156.234.**]

Nasi weterynarze są 100 %skuteczniejsi niż lekarze. Pseudo lekarze i lekarki powinni płacić za szkolenia z dobrych manier weterynarzom i brać z nich przykład !

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:44:35] • [IP: 31.61.139.**]

Miasto czerwonych robali. Gdzie kontrole finansowych są w tym mieście czy ktoś to dozoruje?Publiczne pieniądze marnotrawione w osir a na sprzęt za parę złotych nie ma. Cynizm. Wstyd Zwołać TVN i upublicznić gospodarność gospodarzy.

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:37:00] • [IP: 77.253.135.*]

Warszawie mówią że nasz szpital umieralnia - taką ma opinię.

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:29:28] • [IP: 93.94.186.***]

Panie Januszu! Jestem bardzo ciekawy co by się stało w tej umieralni gdyby Pan tam trafił. Niech Pan odpowie tym wszystkim, którzy stracili najbliższych w tej" umieralni". Bo Pan trzyma w ramkach miejskiego budżetu to dziadostwo. Pytam sie więc na kogo mamy liczyć i gdzie się leczyć w tym strasznym systemie.

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:29:22] • [IP: 80.245.180.**]

Dlaczego nie poszedł do swojego lekarza pierwszego kontaktu albo pielęgniarki w przychodni? Szpital nie jest od tego. Kiedyś podobna była sytuacja z pogotowiem Ratunkowym. Jak nie przyjechali do faceta który miał 37 stopni gorączki to był raban na całą Polskę. Teraz podobnie jest z szpitalami.

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:26:56] • [IP: 92.42.119.**]

[IP: 80.55.205.***] Premia to przede wszystkim pani Agatowskiej się należy. Będzie jak znalazł na" drobne wydatki". Premie w OSiR za" sprawne i uczciwe" zarządzanie, premie w szpitalu, za degradację pracowników i zniszczenie placówki, premie za całokształt Twórczości. A co tam. Należy się, nie?;)

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:22:15] • [IP: 31.61.138.***]

Hahahahaha, dobre, no to o co afera, poszedł do weterynarza i ok. Sensaci za dychę. Hahahahaha

zielonylew • Piątek [14.08.2015, 11:21:05] • [IP: 77.115.11.***]

masakra mamy piękny wyremontowany szpital tylko ludzi kompetentnych do jego zarządzania brak panie prezydencie Żmurkiewicz czas pogonić te całą niekompetentną bande zatrudnić ludzi odpowiednich do danych stanowisk niech sprubują naprawić to co do tej pory zostało sknocone bo życie jest tylko jedno ale o tej maksymie niektórzy już dawno zapomnieli do dzieła

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:14:52] • [IP: 92.42.114.***]

ulubieniec Zmurkiewicza - Jacek Pietniewicz rzadzi teraz pieniedzmi szpitala a raczej robi za słupa... Pieniadze sa rozkradane a politycy Świnoujścia udają niemych i niewinnych...

Gość • Piątek [14.08.2015, 11:09:31] • [IP: 80.55.205.***]

Może po prostu zamknąć to dziadostwo, na drzwiach przykleić kartkę 'POMOCY UDZIELA SZPITAL W GRYFICACH' i problem z głowy. A zaoszczędzoną kasiorę przeznaczyć na premie za sprawne zarządzanie.

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:58:32] • [IP: 92.42.119.**]

Ps. Myślę, Szanowna Redakcjo, że pytania w sprawie OSiR należałoby zadać również Panu Rzecznikowi Karelusowi. Pani Agatowska obrała taktykę na przeczekanie, a pan Karelus nie może. Stanowisko go zobowiązuje. Pan Rzecznik tak ładnie i dużo mówi. Zawsze ma odpowiedź na każdy temat i to kwiecistą.;) Myślę, że w sprawie wałków, w podległej im instytucji, tj. OSiR, będzie miał również dużo do powiedzenia?;) Opinia publiczna ma Prawo wiedzieć. Czekamy na Artykuły. Rzetelne jak zwykle. Pozdrawiam Redakcję. Czytelniczka.

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:51:30] • [IP: 93.94.184.***]

Zabrać dotację jak Flocie i niech sami się utrzymują !!

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:48:17] • [IP: 80.245.179.***]

Alle jaja!!

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:32:32] • [IP: 95.129.224.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:31:35] • [IP: 37.8.215.***]

Panie B. daj pan sobie luz!

Gość • Piątek [14.08.2015, 10:04:20] • [IP: 92.42.119.**]

[IP: 178.238.249.**] Popieram. Ja też parę pytań mam do zadania pani Agatowskiej i jej zadam, jak będzie swoją propagandę wyborczą uprawiać. Pierwsze i do znudzenia już, kiedy zwoła pani sesję nadzwyczajną w sprawie przekrętów w OSiR za pani rządów??! Całe lato minęło i dalej cisza;) Pod koniec lipca miały być wyniki z rekontroli, mamy koniec sierpnia i dalej nic? A może, Szanowna Redakcjo, należałoby oficjalnie zadać to pytanie pani Przewodniczącej czy Radzie Miasta i żądać odpowiedzi na piśmie, abyśmy my, mieszkańcy w końcu usłyszeli, co pani przewodnicząca ma do powiedzenia w tej sprawie, w sprawie naszych, mieszkańców pieniędzy i jakie poniesie ona i reszta osób związanych w tym przestępczym procederem, konsekwencje? Pan Prezydent milczy, Zastępcy milczą, Radni milczą, oprócz niektórych, a w OSiRze bez zmian. Czyli już jest po temacie i wszystko jest, było i będzie ok?;) Ręka rękę myje?

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:51:30] • [IP: 92.42.119.**]

A pani Agatowska tak zachwalała swoją pracę przy naprawie szpitala za jej rządów;) Że jest rewelacyjnie, a będzie jeszcze lepiej, bo ona to zrobiła. Czyli do czego? Do chamstwa, arogancji, traktowania pacjenta, jak niepotrzebny balast? Do chronienia i załatwiania posadek dla znajomych? Do załątwiania swoich interesów pod płąszczykiem dobra publicznego? Ile jeszcze będziemy czytać" standardów" naszego szpitala? Tam człowiek boi się wejść, bo warczą od drzwi, a co dopiero szukać pomocy. Czy my musimy ciągle być skazani na prywatne wizyty w publicznym szpitalu i wtedy jesteśmy traktowani miło i uprzejmie? I nawet sprzęt się znajduje, terminów nie ma kilkumiesięcznych, a i kolejka nie obowiązuje...Też parę historii mogłabym opisać...Ale po co? Czy to coś zmieni? Popieram pana Jarosława. Takie zachowania należy upubliczniać. Łaski nam nie robią, że nas, zwykłych ludzi przyjmą. Miesięcznie paręset złotych z pensji nam zabierają na tą pseudo służbę zdrowia. Żenada co tam się wyprawia.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:49:24] • [IP: 178.238.249.**]

Pani Agatowska proszę sesje nadzwyczajną zwołać i to nie żarty niedługo zacznie sie kampania wyborcza i ja Panią dopadnę i ędę pytał publiczne.niech Pani weźmie się za robotę a nie propagandę komusza zresztą.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:45:39] • [IP: 213.156.109.***]

Ja sam sobie ściągałem szwy już dwukrotnie i nie piszczałem, że nikt mi nie pomaga... Ludzie, czy wy naprawdę jesteście tacy ułomni? Może jeszcze przyjdź pan z gorącą herbatą i poproś lekarza o podmuchanie, żeby się pan przypadkiem nie oparzył...

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:28:51] • [IP: 109.241.63.***]

Proszę się nie czepiać dyrektora OSiRu. On chciał dobrze, ale że nie ma kompetencji do bycia dyrektorem, to nie jego wina. Wybrał go sam prezydent miasta, więc jak ma teraz go karać. Byłby to wręcz dyscyplinarny *.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:17:50] • [IP: 83.21.144.***]

Moi drodzy !Problem ze zdjęciem szwów maja nie tylko w Świnoujściu bo w Szczecinie tez. Ja miałam zwykle szwy na udzie po usunięciu znamienia. Szwy założyli w Szczecinie i gdy przyszlo do zdejmowania szwów to ZADNA pielegniarka nie potrafiła ich zdjąć ; prosily mnie z trzesocymi się rękami ze strachu żebym sama spróbowała to zrobić - no ale mi nie wychodzilo. W KOŃCU KTÓRĄŚ Z PAN PIELEGNIAREK OŚWIECIŁO I POSZŁA PROSIC O RATUNEK PANIĄ DOKTOR GINEKOLOGII, KTORA ZDJELA SZWY W SEKUNDĘ I PRZY MNIE OŚMIESZYLA WSZYSTKIE PIELEGNIARKI.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:17:49] • [IP: 31.61.139.**]

Ciekawe czy służby finansowe zgłosiły sprawę Osir marnotrawienia publicznych pieniędzy do prokuratury?Może portal by zadał władzy zapytanie?

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:13:59] • [IP: 80.245.179.***]

Zwolnic z ptracy cwanych lekarzy i korzystać może ze szpitala w Gryficach.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:10:25] • [IP: 31.61.139.**]

To miasto to tragedia i umieralnia.Nie ma pieniędzy na karetki bo dyrektor Osir szalał na lewo i prawo z podwyżkami.Konsekwencji żadnych nie poniósł.Brak nadzoru i kontroli w tym mieście.Wstyd.

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:07:24] • [IP: 31.61.138.**]

NIech sie moze wiceprezydent Sujka wezmie do roboty bo na razie to tylko po imprezach biega a ludzie zamiast do lekarzy to do weterynarzy musza chodzic

Gość • Piątek [14.08.2015, 09:06:15] • [IP: 79.184.232.***]

Tutaj nawet do niektórych lekarzy prywatnie ciężko się dostać bo albo Pani ignoruje telefony albo już nie przyjmuje to jest upokarzające nikt nikogo nie szanuje a przecież niektórzy wydają ostatnie pieniądze myśląc że. W końcu ktoś pomoże smutne

GośćWyspiarz • Piątek [14.08.2015, 09:06:01] • [IP: 178.238.249.***]

Co na to pani Agatowska, jej zdanie o tej umieralni jest całkowicie odmienne. A miasto dalej pompuje kasę w to źle zarządzane chamskie przedsiębiorstwo.

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:56:22] • [IP: 80.245.179.***]

Widać rękę SLD w tym szpitalu :D

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:53:57] • [IP: 93.94.185.*]

szkoda mi tego pana, ale proszę nie wrzucać do jednego worka wszystkich. Jak w każdym zakładzie pracy są ludzie i ludziska.Pacjenci też są różni, proszę pojechać do Szczecina, a na przyjęcie do lekarza będziecie czekać 3 godziny i się nie odezwiecie tylko potulnie będziecie czekać pod gabinetem. Przykre to ale prawdziwe.

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:53:31] • [IP: 93.94.187.***]

Tylko pozazdrościć reputacji jaką okrył się tutejszy szpital, ale powodów takiej opinii było i jest nadal mnóstwo. Pozostaje pogratulować wszystkim, którzy pracują w tak niechlubnym zakładzie - mają powody do" dumy".

Burek • Piątek [14.08.2015, 08:50:17] • [IP: 46.112.161.***]

Przed dwoma laty mama mojego przyjaciela /mieszkającego na stałe w Norwegii/, umierała w tutejszym Szpitalu. Przyjaciel nieśmiało zasugerował lekarzowi prowadzącemu wykonanie jakiegoś dodatkowego badania, bo w Norwegii owo badanie należy do standardu opieki nad chorym i tu się zaczęło. Lekarz poczuł się obrażony, dotknięty, ucierpiało jego ego. Polecił koledze zabrać mamę na plecy i wynosić się do Norwegii. Szkoda, że nie wiedzieliśmy o pełnym empatii lek. weterynarii.

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:49:39] • [IP: 178.238.247.**]

Podobna sytuacja spotkała mnie w przypadku zdjęcia z nogi szyny gipsowej. Odsyłano mnie do Gryfic, bo w żadnej przychodni ani w szpitalu nie było terminów. Proponowano zdjęcie o tydzień wcześniej - czyli w połowie leczenia lub 3 tygodnie później. Zdjęłam sama przy pomocy nożyczek, zajęło mi to 5 minut.

Carramba • Piątek [14.08.2015, 08:44:17] • [IP: 88.156.234.***]

Do szpitali nie chodzi się do zdjęcia szwów.Tym zajmują się lekarze w poradniach chirurgicznych. Nie wariujcie w swych komentarzach.

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:37:34] • [IP: 80.245.180.**]

to jest szpital ? nie przyjeli mnie do niego ze skierowaniem, lekarz stwierdzil ze bolec musi i ze za pol roku bol ustapi

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:24:17] • [IP: 80.245.190.***]

W tym szpitalu panuje straszne chamstwo i znieczulica. Ja też czekałem kiedyś do szycia, krew leciała na podłogę, a jakaś wredna baba mordę krzywiła i mówiła, że ona była pierwsza i mnie nie puści przed sobą, a jej nic nie było. Pielęgniarka kazała mi poczekać. Czekałem prawie godzinę. Porażka na maxa.

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:16:12] • [IP: 80.245.191.***]

witam prosze nie obrażać wszystkich i wrzucać do jednego kotła ja leżałam niedawno na ginekologii operował lekarz z Szczecina z doświadczeniem dlatego nie balam sie tu położyc jestem zadowolona zajęto sie mną dobrze Pozdrawiam

Gość • Piątek [14.08.2015, 08:09:04] • [IP: 193.69.22.**]

Prosta zależność im mniej w szpitalu na tzw. kasę chorych tym więcej w prywatnym gabinecie na kasę tzw. specjalisty. Prosta ekonomia.

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:53:01] • [IP: 92.42.115.**]

znajac realia tego miasta, to gdyby poszedł prywatnie zapłacił min.200zł przyjołby go nawet w nocy z usmiechem na twarzy!problem tkwi w tym, ze lekarze ucza sie ze pieniadze podatnikow, a potem mysla tylko o prywatnych praktykach, lub wyjezdzaja.powinno byc tak jak na całym siecie pełna odpłatnosc za studia, lub odpracowanie kosztow w panstwowej słuzbie zdrowia.

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:50:38] • [IP: 92.42.114.***]

Miasto nie powinno pomagac szpitalowi, jak nie ma kto leczyc to i pacjentów nie bedzie, ciekawe ze jeszcze nie zbankrutowali, niech jak Flota zbankrutuja i zaczną od małej izby, a szpital dostosować jako hotel dla emerytów niemieckich

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:38:47] • [IP: 93.94.184.**]

HAHHAHA DOBRE! jednocześnie smutne, w razie urazu od razu pójdę do weterynarza!

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:10:51] • [IP: 89.69.247.***]

Szpital należy zlikwidować bo jest bezużyteczny i przekształcić go w hotel.

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:08:52] • [IP: 77.65.85.**]

Rakarze Szpitala Miejskiego w Świnoujściu, chamstwo i arogancja

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:01:08] • [IP: 46.112.102.***]

Dopowiem, że gdy ktoś z marynarzy, np.cudzoziemców, ma jakąś nagłą potrzebę pomocy przy chorobie oka (zaprószeniu oka, itp.), to zaczyna się szukanie, kto by mógł pomóc - sam już 2 razy pomagałem, wskazywałem drogę do" Grodka", do dra Kiełbasy, bo w szpitalu nie pomogą, a z tego co się dowiedziałem, skończyło się na jakiejś próbie pomocy u prywatnego okulisty. Fatalnie z tym jest. Sam się dziwię, że rzadko kiedy będąc w tamtej dzielnicy, już dwa razy pomagałem w chaotycznym szukaniu doraźnej pomocy przy kłopotach marynarzy z oczami.

Gość • Piątek [14.08.2015, 07:00:51] • [IP: 46.112.124.***]

Poradnia chirurgiczna zobaczie kto tam pracuje i blokuje etat mlodej kadrze, lekarze po 70stce

Beksa • Piątek [14.08.2015, 06:51:59] • [IP: 83.21.32.**]

I jak zwykle polaczek musi popłakać w kołnierzyk i zażalenie napisać, poskarżyć się i dopiero dębie czuł się lepiej. A proszę pani a mi szwów nie chcieli ściągnąć oni

Gość • Piątek [14.08.2015, 05:51:23] • [IP: 83.11.146.**]

Pewnie narzędzia wywlekli do swoich prywatnych gabinetów h-je! Przejrzeć faktury zakupów na co pieniądze wydają!

Gość • Piątek [14.08.2015, 04:58:49] • [IP: 159.245.16.***]

Wypierd...ić całą kadrę z tego burdelu to nie szpital tylko przechowalnia aroganckich lekarzy bez wiedzy

Gość • Piątek [14.08.2015, 03:13:09] • [IP: 94.197.121.***]

do kogo pretensje? wybieracie, tolerujecie, włazicie w du*pe, zasłużyliście sobie na te drogi, szpitale, urzędasów, posłow, polityków chamstwo, dziadostwo... Taką Polske sobie zbudowaliście i na co liczycie obywatele, hę?

Gość • Piątek [14.08.2015, 02:13:41] • [IP: 46.112.247.***]

Niech ktos wysle ten artykul do premier kopaczowej, bo ta glupia baba nie wierzy ze Polska jest w ruinie.

Gość • Piątek [14.08.2015, 01:35:45] • [IP: 92.42.116.***]

Horror łokciowy! AAAAAA!

ryynio • Piątek [14.08.2015, 01:23:05] • [IP: 83.249.0.**]

lekarze wiedzą ze kazdego miesiąca pracy w Polsce tracą 7000 euro niz gdyby pracowali w niemieckim czy angielskim szpitalu, i to nie daje im spokoju, a jeszcze przychodzi jakis marudny pacjent z 26 metalowymi szwami, lekarz nie ma nerwów do takiej dłubaniny za te marne peiniądze a skoro pracuje w Holandii to ma kase i niech idzie prywatnie

Gość • Piątek [14.08.2015, 01:20:12] • [IP: 80.245.178.***]

OJ TAM OJ TAM. PARĘ GROSZY DLA DYŻURNEGO MENGELE I SPRAWA ZAŁATWIONA. po CO SKĄPIĆ NA ZDROWIU ?

Gość • Piątek [14.08.2015, 01:12:20] • [IP: 82.46.72.***]

Mię to nie dziwi córka złamała rękę i co nie mamy usztywniacza dla dziecka nie założymy gipsu proszę jechać do szczecina, wracam do swojego szpitala gdzie pochodzę co się okazję że lekarz wykrzywil kość dziecku gipsem i kolejne tygodnie w gipsie, poco w mieście taki szpital skoro nie pomaga ludziom

Gośća_g_a • Piątek [14.08.2015, 00:55:47] • [IP: 94.254.129.***]

odpowiedz na zapytanie...Weterynarz, , , , , lekarz z powolania dostepny 24 nqa H Pseude lekarz od ludzi...za malo zarabia.za duzo pracuje...za malo mu polaca. :"nawet ci prywatmi"...Hipokrates sie w grobie przewraca...a patrzac na ta nasza opieke to mam wrazenie ze nakreca cala moc dla tego CHOREGO kraju

Gość • Piątek [14.08.2015, 00:25:45] • [IP: 95.129.224.***]

a jasio fasola tylko zaciera swoje brudne łapska. Już 100 baniek poszło na szpital!

Gość • Piątek [14.08.2015, 00:22:16] • [IP: 62.69.231.***]

Te szwy, to dla tego szpitala technologia z kosmosu.

Gość • Piątek [14.08.2015, 00:17:59] • [IP: 31.174.77.**]

No i to na tym przykładzie widać jak teraz większość ludzi ma dobrze za komuny nikt nie udawał się po pomoc do weterynarza chyba że miał zatarg prawny a teraz ludzie szukają pomocy u weterynarzy którzy oferują tą pomoc na poziomie profesjonalnym lepszym od szpitali. No ale w końcu" O take polske walczylim"

Gość • Piątek [14.08.2015, 00:13:45] • [IP: 62.69.254.***]

Czy ten KONOWAŁ jeszcze pobiera pieniądze z państwowej kasy

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:45:41] • [IP: 83.20.88.***]

to bardzo prosto, zwykla pielegniarka to potrafi trzeba zlapac picetą koncowke jaja sobie zrobil ten lekarz w szpiatlu

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:44:50] • [IP: 88.156.233.***]

Jak zwykle...

Beny • Czwartek [13.08.2015, 23:41:25] • [IP: 95.129.226.***]

Zobaczcie co się z ludźmi dzieje. Dziś umrzesz na schodach szpitala, bo lekarz, który ślubował pomoc, ma gdzieś cierpienie człowieka. Nie mam pojęcia po co idzie się na medycyne - tylko dla kasy? Ktoś idzie, bo chce pomagać czy po to, żeby dobrze zarabiać i mieć status społeczny, a chorzy ludzie niie mają znaczenia? Czy ten zawód serio tak zmienia ludzi w nieczułe jednostki? Strach się leczyć, strach chorować. Co za dzikie czasy :/

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:31:24] • [IP: 197.235.48.**]

No jak tu z 3 milionowego banknotu wydać resztę z zakupów za 12.50zł a pod koniec roku będą kupować zeszyty do nut dla dzieci w hurtowniach papierniczych żeby naciągnąć koszta i wydać budżet do końca. Otake Polsat walczyla.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:27:10] • [IP: 178.238.252.***]

smutna prawda miasteczka. lekarzy mamy niestety miernych za to z wysokim poziomem własnego ego

lekarzu co masz w garażu • Czwartek [13.08.2015, 23:25:45] • [IP: 197.235.48.**]

Inna sprawa że jak lekarz jakikolwiek podczas rozmowy się dowiaduje że pacjent był leczony w DE lub NL to jakaś go niemoc dopada i strach w oczach i przerażenie co on biedny zrobić ma. I wtedy nie robi nic bo zlewa pacjenta jakby miał powiedzieć wracaj skąd przybyłeś Sam to odczułem u okulisty(nagły przypadek obce ciało które wyjęła 94 letnia pani doktor w Ahlbecku bo 40letni okulista nie zauwazył) i dentysty(profilaktyka- no comments)

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:19:44] • [IP: 80.245.178.**]

Po kiego h... ten szpital?

Gość • Czwartek [13.08.2015, 23:03:15] • [IP: 197.235.48.**]

Akurat marynarze w naszym mieście powinni być specjalnie traktowani. A w zamian co mamy kopanie w d.. zero praw emerytalnych i nawet nie możemy 50/50 płacić ZUS bo ustawa nie przeszła Jak sobie policzę ile płacę vatu na miesiąc to taka służba zdrowi powinna mnie nosić na rękach. Dlatego polecam Medica Polska bo na umieralnie nie ma co liczyć

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:56:48] • [IP: 62.69.231.***]

Zapytaj się rzecznika o mocz, a On będzie Tobie mówił o kale... -Taka sytuacja.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:50:28] • [IP: 93.94.186.**]

Może zatrudnienie weterynarzy w szpitalu rozwiąże problemy chorych mieszkańców, skoro lekarze mają ich w dupie.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:50:05] • [IP: 83.11.75.***]

zlikwidowac ten szpital

ryynio • Czwartek [13.08.2015, 22:49:08] • [IP: 83.249.0.**]

weterynarz leczy różne zwierzaki, ptactwo, koty, psy i dzikie węże, odbiera porody krowie, czy skręt kiszek u konia, robi operacje, ciężkie urazy i nowotwory, zarówno chirurgia miekka jak i twarda (ortopedia) i jeszcze leczy zęby... dlatego zawsze lepiej pójść do weterynarza :-)

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:41:39] • [IP: 80.245.185.***]

Za takie podejście do pacjenta powinien ktoś ponieść finansowe konsekwencje a nadzorujący Urząd obciążyć osobę decydującą o zawieszeniu w obowiązkach

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:39:26] • [IP: 46.77.124.***]

Moje dziecko włożylo sobie do nosa koralik.Udalam się do szpitala aby go wyciągnąć ponieważ utknął dość głęboko. Lekarz bezradnie rozłożył ręce ponieważ.. ...nie miał narzędzi aby usunąć ciało obce z nosa.Byla to niedziela i musiałam dzwonić do laryngologa żeby specjalnie otworzył gabinet.Udalo się. Cały, , zabiegi trwał może minutę a lekarz użył dłuższej pensety.

..... • Czwartek [13.08.2015, 22:31:25] • [IP: 80.245.185.***]

Umieralnia w zeszłym tygodniu moja maja mama poszła do szpitala z bólem W klatce piersiowej pan b* stwierdził że nic jej nie jest powiedział że jest przemeczona ma iść do apteki kupić apap i odpocząć Co się okazalo następnego dnia karetka.pogotowia zawiozla ja na szczecin z silnym zawałem więc polecam.panu panie doktorze kupić sobie apap i wsadzić głęboko w d...e

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:30:17] • [IP: 88.156.234.*]

bardziej ufam dr. Kolankom niz komukolwiek z tego szpitala - a wiem o czym mowie, moj synek urodzil sie w tym szpitalu ;(

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:28:21] • [IP: 178.238.247.***]

Polska slużba zdrowia zabija. Skoro karetki do umierających dzieci nie wysylają, no to co tam szwami bedą się zajmować.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:24:21] • [IP: 80.245.178.***]

Bo taki doktorek w naszym szpitalu musialby to zrobic za darmo. A po co ? Skoro ten sam doktorek zaprosi do siebie do prywatnego gabinetu i tam za to samo co mialby zrobic w szpitalu skasuje pacjenta odpowiednio. Z czegos musza życ konowały. Bo ciągle im mało.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:22:14] • [IP: 46.112.96.***]

PANOWIE, PANIE RADNE NASZEGO MIASTA, COŚ NA SESJI RADY MIASTA TRZEBA Z TYM SZPITALEM COŚ ZROBIĆ!!

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:22:04] • [IP: 109.241.63.***]

zamknąć ten burdel w końcu, i tak trzeba z byle g...em jeździć do innego miasta, przynajmniej budżet zaoszczędzi na pensjach dla niedouków mieniących się lekarzami.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:21:43] • [IP: 91.40.142.***]

Wszystkich lekarzy i pielegniarki na pysk wywalic i zatrudnic nowych, takich ktorzy docenia ze maja prace, Polska jest duza napewno nie jeden by chcial pracowac w Swinoujsciu. zapomnieli co przysiegali konczac studia teraz tylko kasa sie liczy kto ma lepszy samochod, kto ma ladniejszy dom czy ile razy w roku jedzie na piekny urlop.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:21:08] • [IP: 80.245.179.***]

Panie Prezydencie prosze 0 dotacji do tego szpitala panowie lekarze maja podpisane umowy z osrodkami sanatoryjnymi i tam zarabiaja za obsługe niemców lepiej niz w szpitalu

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:21:06] • [IP: 93.94.188.***]

Leniwe konowały.

serial trwa mać • Czwartek [13.08.2015, 22:20:30] • [IP: 46.112.102.***]

No i nieustający serial pt." Umieralnia na peryferiach", wedle innych" Blisko noszy, ale niedaleko od cmentarza" TRWA! Trwa Mać! Brawo! Jako naród awansowaliśmy w osobie tego Pana Jarosława na szczebel ZWIERZĄT. Podobnie bowiem jak dowartościowywaliśmy się kibicując Małyszowi, tak wszyscy wspólnie degenerujemy się tym jednym przypadkiem naszego bądź co bądź przedstawiciela narodu polskiego...strąconego na niższy szczebel ewolucji. Czy to nie ponury żart, że umieszczono Umieralnię na ul.Mieszka I? To jest chyba trafny kierunek osi czasu, po jakiej pełźniemy razem z służbą zdrowia.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:15:06] • [IP: 79.184.167.***]

Zamknąć, tą umieralnię ! Szkoda słów !

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:12:38] • [IP: 92.42.116.***]

Cóż, szpital nie robi absolutnie wszystkiego i jeśli nie stosuje takich szwów, to nie ma do nich sprzętu... ale pokrzyczeć zawsze warto, nie? Coś się do władz przylepi.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:08:47] • [IP: 88.156.235.***]

Dobrze że tak się stało bo mogliby mu zrobić krzywdę. Takich właśnie mamy" wysoko" kwalifikowanych konowałów. Naprawdę trzeba sprawdzić ich umiejętności bo to już jest sytuacja groźna dla ludzi.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:07:46] • [IP: 188.122.20.**]

Jeśli nie stosują takich szwów to mogą nie wiedzieć jak się je ściąga. Z takimi rzeczami idzie się do poradni a nie do szpitala.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:07:27] • [IP: 88.156.234.***]

A przecież Duda jest prezydentem i miło być lepiej

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:05:56] • [IP: 109.196.112.**]

Mamy drogi mosty sluzbe zdrowia i kolej na swiatowym poziome...to sa slowa premier.

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:05:37] • [IP: 188.146.81.**]

Aż strach znaleźć sięw takim szpitalu, co to jest, 30 lat temu bbyło lepiej niż obecnie

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:04:18] • [IP: 93.94.184.**]

Standard przecież oni nigdy nie mają wolnych miejsc.miałam podobna sytuacje byłam po operacji miałam skierowanie na ściągnięcie szwów to babka z informacji chciałam mnie zapisać na za 3 tygodnie a ja do niej ze musze mieć je ściągnięte najpóźniej za tydzień. Masakra za co się płaci tyle kasy. Brak słów na ten nasz NFZ;///

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:03:35] • [IP: 88.156.234.***]

orzesz w mordę co się dzieje

Oglądasz 1-127 z 127
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■