POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [06.08.2015, 08:18:15] • Świnoujście

Tak można parkować

Tak można parkować

fot. Czytelnik

Czy samochód straży miejskiej przed galerią Corso był prawidłowo zaparkowany? Zdaniem komendanta straży Mirosława Karlińskiego, jak najbardziej. Poniżej zamieszczamy jego stanowisko w tej sprawie.

Po artykule na temat parkowania samochodu straży miejskiej przed galerią Corso dostaliśmy "sprostowanie" od komendanta straży, Mirosława Karlińskiego.

Tak można parkować

fot. Czytelnik

Oto jego treść:
Pojazd był zaparkowany prawidłowo na prywatnym terenie Galerii Corso ( nr działki 416 ) - nie w pasie drogowym. Chodnik miejski ( część pasa drogowego) w tym miejscu ma ok.1.5 metra szerokości od strony ulicy. Prawo o ruchu drogowym natomiast wyraźnie określa kiedy i gdzie je stosujemy. Ustawa o drogach publicznych wyraźnie dookreśla z kolei terminologię pasa drogowego, drogi i chodnika.


Odnośnie postoju podczas interwencji "na światłach". Niebieskie światła migające są włączane tylko w przypadku interwencji w pasie drogowym, kiedy zmuszeni jesteśmy do jej przeprowadzenia i zakłócamy normalny ruch pojazdów lub pieszych. Także w tym przypadku nie było konieczności ich używania.

Co do "czujności" Czytelników to faktycznie jest imponująca. Niestety nie idzie czasami w parze ze znajomością przepisów.

Natomiast jednoznaczne stwierdzenie przez redaktora portalu iswinoujscie.pl, że "samochód straży miejskiej jest nieprawidłowo zaparkowany" świadczy o braku elementarnej wiedzy i rzetelności dziennikarskiej. Wyraźnie napisałem że zaparkowałem pojazd na terenie Galerii Corso. Redaktor nie wykazał nawet próby wyjaśnienia na czym ta nieprawidłowość miałaby polegać. Uważam to za publiczne głoszenie nieprawdy i wprowadzanie mieszkańców w błąd. Oczekuję publicznej reakcji redaktora portalu iswinoujscie.pl.


Mirosław Karliński
Komendant SM
w Świnoujściu


komentarzy: 116, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-116 z 116

Gość • Czwartek [13.08.2015, 22:18:42] • [IP: 37.8.215.***]

Pan Komendant na wszystko ma zawsze odpowiedz, potwierdzona przepisami, , , to na Matejki po lody, do Corso na zakupy, wszedzie i wszystko moga.

Gość • Sobota [08.08.2015, 12:12:26] • [IP: 31.61.139.**]

To ja mam pytanie do pana komendanta dlaczego ldostalam mandat za parkowanie na swoim prywatnym terenie? Bo według strażników za to że najechałam na pas zieleni, który defakto należy do mojej prywatnej posesji?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 22:20:58] • [IP: 62.69.200.***]

mógł komendant grzeczniej odpowiedzieć. Tacy są ludzie

murzynhunter • Czwartek [06.08.2015, 22:15:04] • [IP: 92.7.149.**]

Lex. Popieram..

Gość • Czwartek [06.08.2015, 21:51:49] • [IP: 62.69.253.**]

skoro to własność galerii CORSO, to pewnie ktoś może wpaść na pomysł że też tak mogą stawiać OK. . POSTAWIŁ.. NIE PRZESZKADZAŁ.. ale sprostowanie przesadzone... pewnie przed zaparkowaniem ktoś sprawdzał w internecie stosunek prawny działki ;)

Gość • Czwartek [06.08.2015, 21:33:22] • [IP: 46.77.124.***]

77.255.28.** moze stworzysz jakis poemat albo cus podobnego na czesc naszego komendanta, tak bardzo dzis go wychwalasz. Proponuje cos z klasyka typu lubudubu lubudubu niech nam zyje itd.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 19:58:19] • [IP: 77.255.28.**]

A ja lubię komendanta. Jest dżentelmenem. Bardzo kulturalny Pan.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 19:48:19] • [IP: 50.7.78.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [06.08.2015, 19:48:01] • [IP: 213.115.54.**]

Jesli Mirek Karlinski nie widzi w tym nic zlego, to ja już widze tam sznurek aut chetnych do parkowania

lex • Czwartek [06.08.2015, 19:10:54] • [IP: 80.245.189.***]

typowy cwaniak zlikwidować to bagno jakim jest straż miejska, schronisko dla byłych mundurowych

Gość • Czwartek [06.08.2015, 18:42:23] • [IP: 93.94.190.***]

od dziś tam parkuje

Gość • Czwartek [06.08.2015, 18:35:27] • [IP: 95.129.228.***]

Trzeba Rozwiazac Straz Miejską

Gość • Czwartek [06.08.2015, 18:33:22] • [IP: 95.129.228.***]

Kierownika Strazy Miejskiej w Świnoujsciu które jest Oknem na Świat szybko należy Odwołac z tego Stanowiska bo prowadzi do zagłady Miasta i ogłosić nowy Konkurs na to Stanowisko

Gość • Czwartek [06.08.2015, 17:56:26] • [IP: 78.129.148.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [06.08.2015, 17:19:29] • [IP: 80.245.191.***]

Niebieskie światła migające są włączane tylko w przypadku interwencji w pasie drogowym, kiedy zmuszeni jesteśmy do jej przeprowadzenia i zakłócamy normalny ruch pojazdów lub pieszych. Panie komendancie wszechwiedzący i bez skazy nieomylny, pan sobie bez uzasadnienia lansował się autem straży miejskiej na włączonych niebieskich sygnałach błyskowych powodując zamieszanie w ruchu. Mam nadzieję że pana wiedza jest też tak kompetentna w tej kwestii i udzieli pan jakiejś odpowiedzi. Tak na marginesie to trochę więcej pokory i kultury osobistej proszę się nauczyć bo ostatnio zachował się pan jak cham.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 17:12:56] • [IP: 78.129.148.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [06.08.2015, 17:12:39] • [IP: 185.5.99.**]

Ja widziałam jak komendant sam rozdzielał dwóch bijących się łysych karków po 120 kilo każdy na promenadzie. Krew się lała a gościu bez strachu podjął interwencję. Dopiero po kilku minutach nadjechała Policja i spakowała ich do radiowozu. Facet dla mnie ma j..a ze stali.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 16:59:27] • [IP: 46.41.144.**]

Komendant pojechał do Galerii Corso i mógł stanąć na jej terenie. Tak jak koledzy przyjeżdżają do mnie i parkują na moim podwórku. Zgoda domniemana. Jak by galeria nie chciała aby tam parkowały samochody to by ustawiła ograniczniki albo donice z kwiatami. Muszę też przyznać rację komendantowi.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 16:50:20] • [IP: 79.133.196.***]

Nie strażaków tylko strażników miejskich - poprawna forma yntyligenci

Gościu • Czwartek [06.08.2015, 16:43:11] • [IP: 92.7.149.**]

Masz racje to samouwielbienie. Gość  Czwartek [06.08.2015, 16:15:00]  [IP: 46.77.124.***] 77.255.28.** juz sam nie wiem czy to komendant ma az tak wielka rzesze fanow ewtl fanek czy sam siebie chwali 😀

Klient CORSO • Czwartek [06.08.2015, 16:27:51] • [IP: 80.245.180.***]

Bardzo niebezpieczna instytucja ktora ma duzo mozliwosci aby umeczyc, utrudnic, doskwierac mieszkancom.Czlowiek ktory piastuje takie eksponowane stanowisko jakim jest komendant SM powinien byc bardziej uczulony na potrzeby mieszkancow a nie tylko prowokuje tym swoim zawadiackim krokiem jakim przemieza ul.np.Woj.Polskiego.Ponadto te jego ciagle agresywne akcje w pojedynke.Kto mu na to pozwala.To jakis byly aparatczyk mlodego ORMO, ZOMO, ZHP, PO czy innej instytucji na szkode Swinoujscia i RP?W pojedynke to nawet nie dziala SOK, PSP czy inne bardziej potrzebne sluzby a tu prosze pierwszy Janosik wyspu USEDOM.W pojedynke chce zrobic porzadek.Byli juz tacy co singlowali i sie uteperowali.Zycze sukcesow w pracy zawodowej bo juz chyba prywatnego zycia to komendancina nie ma.Ile mozna sie wstydzic za meza i tate.

lacobretti • Czwartek [06.08.2015, 16:21:46] • [IP: 93.94.188.***]

Referendum i ich zlikwidować...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 16:17:26] • [IP: 88.156.233.***]

... ... ... ... ...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 16:15:00] • [IP: 46.77.124.***]

77.255.28.** juz sam nie wiem czy to komendant ma az tak wielka rzesze fanow ewtl fanek czy sam siebie chwali 😀

Gość • Czwartek [06.08.2015, 15:57:10] • [IP: 77.255.28.**]

Komendancie masz rację. Reszta to bicie piany!

handlowiec z promenady • Czwartek [06.08.2015, 15:45:00] • [IP: 92.42.112.***]

Dziś dwóch strażaków zrobiło porządek z trzema pijanym pancurami na promenadzie. Dwóch skończyło w kajdankach w radiowozie bo się stawiali.Brawo!! WWięcej takich interwencji panowie...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 15:33:44] • [IP: 5.172.252.***]

Gość  Czwartek [06.08.2015, 13:48:41]  [IP: 77.255.28.**] To moze ja tez pojade sobie np pol kilometra zakosami zeby zaparkowac na prywatnej posesji?? Wczesniej tlumaczyl sie tajemnicza interwencja, normalnie pan i wladaca a ciemny lud nie musi nic wiedziec ! Najgorsze jest to ze to co robi to wlasnie za pieniadze nasz wszystkich. Wczesniej nie zauwazyl hamujacego przed pasami auta chociaz nikt tych pasow z dnia na dzien nie wymalowal i tez mial piekna wymowke typu pocaujta w. ... Wojta. I co ? I nic !! Normalny kierujacy mialby juz pozamiatane, nie mowiac o tym ze nasza policja za cos takiego z mila checia zabralby prawo jazdy za stawrzanie zagrozenia w ruchu drogowym np. komendant wczesniej dawal rade, pieknie poradzil sobie np z nielegalnym handlem na Wojska Polskiego, teraz widac ze jednak" wladza" troche z butow wystaje.

Gościu • Czwartek [06.08.2015, 15:25:16] • [IP: 213.205.194.**]

Gość  Czwartek [06.08.2015, 13:01:44]  [IP: 92.42.116.***] dziękuję za szybką odpowiedź. Jesteś szybszy od Google panie funkcjonariuszu. Moim zdaniem pomarańczowy kogut bardziej by pasował do aut sm. Pogotowie gazowe i WOPR to co innego, ponieważ oni niosą pomoc.

ciekawy • Czwartek [06.08.2015, 14:55:13] • [IP: 31.174.125.**]

A co oni ci strażacy przyjechali tam na zakupy czy jak ? Bo nie jestem w temacie

Gość • Czwartek [06.08.2015, 14:54:26] • [IP: 88.156.233.***]

Żadna interwencja. Skoro teren prywatny to co ma straż miejska do tego.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 14:47:15] • [IP: 193.200.150.***]

Lepiej melduj p.s.i.e, co to była za interwencja?! Mieszkańcy mają prawo wiedzieć, co to do Ⴐ* za tajemnica?! Czyli, jak sobie tam łyknę np. browarka, to możesz mnie w pompę cmoknąć.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 14:22:11] • [IP: 31.61.138.***]

Komendant zaparkowal zgodnie z przepisami. Nie widzę mądrego który by to jednoznacznie potwierdził. A jednak dużo mądrali w to wątpi.. .

gpk • Czwartek [06.08.2015, 14:22:09] • [IP: 217.153.7.***]

plant ?!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:53:12] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:20:12] • [IP: 80.245.187.***] - oczywiście, ale pominąłeś właściciela tego terenu, czyli Galerię. Oni mogą Ci nie pozwolić na parkowanie na ich własnym terenie! Zresztą o tym, że parkowanie jest tam legalne świadczy masa samochodów dostawczych które tam codziennie parkują!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:48:41] • [IP: 77.255.28.**]

95.129.224 - Co ty porównujesz? Sam sobie zaprzeczasz. Jazda po chodniku radiowozem a parkowanie na terenie prywatnym przecinając chodnik. Sam udowadniasz nam wszystkim jaki jesteś nieogarnięty.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:43:26] • [IP: 92.42.116.***]

Wszystko logiczne i sensem, zgodnie z przepisami przejechał w poprzek chodnika i zaparkował na prywatnym terenie galerii (gdzie zazwyczaj parkują samochody dostawcze i też robią to całkowicie zgodnie z prawem). Była interwencja i takie parkowanie radiowozu SM jest w pełni zrozumiałe i prawidłowe. Wytłumaczenie też jest jasne, podoba mi się zwłaszcza ostatni akapit. Kto tego nie rozumie jest chyba jakimś niedouczonym i niemyślącym tłukiem...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:36:08] • [IP: 92.42.112.***]

Ciekawe jaki dostanę mandat parkując na tymże chodniku idąc na lody do Grycanów? :D Teren prywatny, auto prywatne, klient Galerii, a przepisy przepisami, z tym, że każdy je interpretuje inaczej. Sądzę, że Straż Miejska powinna świecić przykładem w oczach mieszkańców miasta i nie prowokować do konfrontacji bez wzgłędu, czy to sam Pan Komendant tak zaparkował czy autopilot. Czasami wystarczy zwykłe słowo" przepraszam" i temat sam się zamyka.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:20:12] • [IP: 80.245.187.***]

Czyli rozumiem z wypowiedzi pana komendanta, że jeżeli ja tam zaparkuję swoim samochodem, to ani SM ani Policja nie mogą mi nic zrobić. Brawo za wykładnię prawa panie komendancie, tego będę się trzymał w razie kontroli drogowej - aj zapomniałem że tam nie ma pasa drogowego.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:11:12] • [IP: 92.42.114.**]

NAJPIERW GADANIE ZE BYLA INTERWENCJA!! TERAZ O PARKOWANIU... NO MASAKRA Z TA NASZA SM!!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:05:33] • [IP: 95.129.224.**]

wpiszcie sobie w wyszukiwarke : gdansk. policyjny radiowoz jechal na skroty. Radiowoz jechal po chodniku NIE WZDŁUŻ co widać na filmie. Odpowiedz Pani rzecznik policji w gdansku : " Mogę tylko powiedzieć, że wszczęliśmy postępowanie na okoliczność wykroczenia drogowego w postaci jazdy samochodem po chodniku". Można ?? Można !! Nie ma na co liczyc ze komendant sam się ukara.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 13:01:44] • [IP: 92.42.116.***]

Gościu • Czwartek [06.08.2015, 12:35:50] • [IP: 31.117.58.***] - tak ciężko wygooglać sobie Kodeks Drogowy zamiast zadawać durne pytania i publicznie afiszować się z własna głupotą i nieumiejętnością znalezienia podstawowych informacji? Prawo do niebieskich" kogutów" ma wiele służb, w tym SM, a także np. Pogotowie Gazowe czy też WOPR.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:57:50] • [IP: 193.234.225.**]

Uważam, ze komendant jest człowiekiem prawym. Nie złapiecie go na żadnym wykroczeniu. A te wasze pseudo-prawnicze uwagi, interpretacje i dysputy możecie sobie schować do szuflady.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:47:24] • [IP: 85.17.24.**]

A to dobre! Wykładnia prawa - Wiesiek z US ze Szczecina. Ludzie nie ośmieszajcie się. Komendant inteligentnie robi z Was jeleni a wy cały czas nastawiacie się na strzał.

Gościu • Czwartek [06.08.2015, 12:35:50] • [IP: 31.117.58.***]

Czy oni nie powinni mieć pomarańczowego koguta? To przecież nie jest policja, pogotowie czy straż pożarna.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:34:37] • [IP: 77.255.28.**]

Popieram komendanta, tam gdzie nie jest to zabronione można parkować.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:33:35] • [IP: 80.245.186.**]

Ludzie przestańcie już tak się czepiać innych. Czy wy naprawdę nie macie nic lepszego niż kogoś śledzić na każdym kroku i prawie że prześladować. Jasne raz czy dwa ewentualnie można sprawdzić czy jest ok. ale tak nagminnie wiecznie tutaj oskarżać. Czemu nie czepiacie się wiecznie źle zaparkowanych i jeżdżących bez świateł samochodów niemiaszków? czemu im nie zrobicie zdjęcia i nie poprosicie właściciela o wyjaśnienie. To już się chore zaczyna robić... Nie chcecie straży miejskiej to trzeba było zmienić rządzącego i wymusić likwidację sm.

Rysiek • Czwartek [06.08.2015, 12:19:52] • [IP: 46.41.144.**]

Komendancie, zapraszam na wódkę.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:09:55] • [IP: 37.187.147.***]

ładne auto i ładnie zaparkowane - nikomu nie przeszkadza, przejście szerokie dla pieszych

Gość • Czwartek [06.08.2015, 12:01:35] • [IP: 85.128.142.**]

Komendancie dziękuję że ten wrak za przychodnią Pan usunął!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:58:18] • [IP: 79.96.31.***]

Przed chwilą parkował tam dostawca leków do apteki.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:54:49] • [IP: 82.160.108.***]

Bardzo dobrze, że komendant wszystko wyjaśnia na spokojnie. Portal powinien dostarczać nam pewnych i sprawdzonych informacji.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:46:36] • [IP: 46.231.56.***]

juz przegina ten komendant... z tego co wiem to mu wiesiek z US ze Szczecina na prosbę czytelnika zinterpretował przepis o autach na Chełmonśkiego to też wiedział lepiej... ale spoko teraz dostanie interpretacje z KGP i bedzie słodkopierdzący... a tu znowu kwiatek... Super brawo... nasz komendtant

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:46:26] • [IP: 213.189.53.**]

Problem parkowania komendanta uważam za zamknięty. Wykazał, że nie złamał żadnego przepisu. Natomiast redakcja nie wykazała że się myli. Brak jakichkolwiek argumentów pozwala stwierdzić, że redaktor powinien przeprosić komendanta za publiczne stwierdzenie nieprawdy.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:44:36] • [IP: 88.79.100.**]

A czy komediant dostał mandat za omijanie pojazdu przed przejsc iem dla pieszych ??, ja juz dzwonie (na serio) do Komendy Wojewódzkiej Policji w szczecinie ze s swinoujsciu sie tuszuje sprawy, Hej policja, słyszycie (czytacie) ta informację ??!!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:42:18] • [IP: 95.129.224.**]

[IP: 185.5.99.**] to od dzisij propnouje wjechać na chodnik pod katem 45 stopni np. i później skrecic w droga strone o 90 stopni i tak wkolo. nigdy nie będziemy jechać tak naprawdę wzdloz jezdni wiec wdg Pana wszystko jest zgodnie z prawem :)

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:33:58] • [IP: 185.5.99.**]

95.129.224 - poniżej masz wpis byłego policjanta. Przecinanie pod kątem chodnika jest dozwolone. Komendant nie naruszył przepisów nawet tam wjeżdżając i wyjeżdżając. Pseudo-prawniku!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:30:33] • [IP: 92.42.118.***]

Myślałem że w XXI wieku nie będziemy miec już do czynienia z prymitywną bufonada. Okazuje się, że nie w tej wsi. Ten człowiek już dał się poznać wielokrotnie z tej strony. Teraz będzie pisał tak długo, aż zmeczy wszystkich i będzie mu się wydawało, że jest wystarczająco madry aby być strażnikiem tej wioski. Pamiętajcie choćby mewę z żyłką?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:25:57] • [IP: 95.129.224.**]

06.08.2015, 10:57:32] • [IP: 85.13.152.**] niech będzie teren prywatny , jakos tam musial jednak dojechać, jak pisałem wcześniej Art. 26. ust3. Kierującemu pojazdem zabrania się: pkt 3: jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych. Jak sam komendant napisał: " Chodnik miejski (część pasa drogowego) w tym miejscu ma ok.1.5 metra szerokości od strony ulicy. " musiał jechać tym chodnikiem i tyle w temacie.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:20:49] • [IP: 95.129.224.**]

no to jak prywatny teren to proszę bardzo Panie komendancie: Art. 26. 3. Kierującemu pojazdem zabrania się: 3) jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.

Policjant - emeryt • Czwartek [06.08.2015, 11:20:12] • [IP: 213.251.182.***]

Wykroczeniem jest tylko jazda wzdłuż chodnika. Przecinanie chodnika pod kątem jest dozwolone. Komendancie nie złamał Pan tutaj żadnego przepisu. Wykazał Pan nawet pewną zręczność i biegłość w poruszaniu się w prawie o ruch drogowym. Jestem pod wrażeniem!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:14:53] • [IP: 94.254.129.***]

Skoro Komendant tak dobrze zna przepisy i wie gdzie konczy się droga to dlaczego pozwala ustawiać swój radar poza pasem drogi, w lesie, który to teren z pewnością należy do jakiegoś nadleśnictwa. A jak juz tam ustawiaja to czy mają odpowiednie zgody od zarządców terenem i jak ustosunkuja się do częstych zakazów wstępu do lasu z powodu upałów. Nie mówię teraz, bo jak na razie iskra jest drugi raz w legalizacji w tym roku, ale w poprzednich latach.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:12:33] • [IP: 217.174.254.***]

Komendancie, pojechałeś jak z baranami :-)

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:09:56] • [IP: 62.69.253.**]

Do tych co się cieszą, że też będą tam parkować. Otóż nie, dlatego, iż, ponieważ jak słusznie zauważono jest to teren prywatny galerii. O ile na moim prywatnym terenie może parkować każdy, któremu na to pozwolę, to żaden burak nie ma prawa tego zrobić, bo chce. Widocznie SM taka zgodę miała. Proste.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:08:07] • [IP: 80.245.186.***]

A ja głupi myślałem, że się parkuje przy krawędzi jezdni (nawet na chodniku)

Gość • Czwartek [06.08.2015, 11:04:05] • [IP: 178.62.59.**]

Moim zdaniem komendant musiał ten temat przerobić wcześniej z jakimś dostawcą, bo za pewnie tam stanął. Musiał wiedzieć że tam jest teren prywatny i nie obowiązuje prawo o ruchu drogowym. Szacun dla ludzi którzy znają prawo i umieją z niego korzystać.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:57:32] • [IP: 85.13.152.**]

95.129.224 - prawo o ruchu drogowym obowiązuje jak sama nazwa wskazuje na drogach publicznych. Komendant stanął poza pasem drogowym - na terenie prywatnym. Chodnika w myśl prawa o ruchu drogowym jest tam jest tylko 1, 5 metra od strony drogi. Czytaj ze zrozumieniem!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:54:29] • [IP: 79.188.222.**]

zgodnie z tym co napisał Gość w Czwartek [06.08.2015, 10:24:18] • [IP: 95.129.224.**] oczekujemy że otrzyma Pan stosowny mandat od policji

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:53:19] • [IP: 80.245.182.**]

Czego się barany czepiacie Straży. Weźmy sytuację sprzed Amfiteatru. Jest jakiś tam kabaret - cała ul. Matejki zastawione chodniki samochodami. Jeśli Straż MIejska przejdzie sie i wlepi ze 100-200 mandatów to będzie OK ? Zaparkowane tam samochody blokują ruch na chodnikach, nie można przejechać wózkiem dziecięcym ani inwalidzkim. Odwalcie się od nich i zajmijcie się zarabianiem pieniędzy na nowe mandaty.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:52:23] • [IP: 92.42.116.***]

Tyle, że samochód jest zaparkowany poza pasem drogowym, na terenie galerii! Tam gdzie normalnie staja samochody dostawcze. wszystko jest OK, niedouczeni" poszukiwacze sensacji".

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:46:41] • [IP: 80.245.178.***]

a jak wjechal na ta prywatna dzialke? przeniosl auto nad chodnikiem?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:44:35] • [IP: 198.50.147.**]

Można? Można!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:43:53] • [IP: 79.188.190.***]

Panie komediancie, ma pan rację, tam teraz będę parkował, biorę z pana przykład, jak można kpić z przepisów i dobrego zachowania na drodze. No i jeszcze wmawiać wszystkim że to tylko pan ma rację a reszta to idioci. No i teraz wiecie po co nam straż wiejska. Żeby robiła z ludzi idiotów.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:41:36] • [IP: 31.61.139.**]

Robole z naprzeciwka. Konfidenci!!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:31:19] • [IP: 85.128.142.**]

Oczywiście, że tam można parkować zawsze tam stają samochody dostawców i nikt ich nie rusza.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:28:49] • [IP: 37.47.57.**]

W takim razie od teraz parkuje tylko tam! ^^

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:24:46] • [IP: 80.245.176.***]

no i to jest bardzo dobra wiadomosc :) bede wiedziala gdzie zaparkowac nastepnym razem :)

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:24:18] • [IP: 95.129.224.**]

PANIE KOMENDANCIE!! PRAWO O RUCHU DROGOWYM ART 47, 1 (na pewno Panu dobrze znany) :" 2. Dopuszcza się, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 pkt 2, zatrzymanie lub postój na chodniku przy krawędzi jezdni całego samochodu osobowego, motocykla, motoroweru lub roweru. Inny pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2, 5 t może być w całości umieszczony na chodniku tylko w miejscu wyznaczonym odpowiednimi znakami drogowymi. " Jest jasno napisane w arykule 47.1 - NA CHODNIKU PRZY KRAWEDZI JEZDNI !!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:20:52] • [IP: 94.254.129.**]

Skoro Komendant tak dobrze zna przepisy i wie gdzie konczy się droga to dlaczego pozwala ustawiać swój radar poza pasem drogi, w lesie, który to teren z pewnością należy do jakiegoś nadleśnictwa. A jak juz tam ustawiaja to czy mają odpowiednie zgody od zarządców terenem i jak ustosunkuja się do częstych zakazów wstępu do lasu z powodu upałów. Nie mówię teraz, bo jak na razie iskra jest drugi raz w legalizacji w tym roku, ale w poprzednich latach.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:17:21] • [IP: 213.189.53.**]

Zaparkował pod nawisem Galerii Corso - na pewno teren prywatny.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:16:25] • [IP: 92.42.112.***]

Gdzie jest Emil??

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:12:04] • [IP: 46.41.144.**]

Jaki tam przepis złamał komendant? Stoi na prywatnym terenie nic nie blokuje obok zaparkowanych prawidłowo rowerów. Kto się czepia?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:11:19] • [IP: 93.94.187.***]

Skoro samochód SM zaparkowany był na terenie prywatnym, jak twierdzi komendant to musiał przejechać przez chodnik a jazda samochodem po chodniku jest wykroczeniem.Co Pan na to?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 10:07:32] • [IP: 92.42.115.***]

pan komendant jest typem który zawsze choćby nie wiem co ma rację jego maksyma to" PRAWO TO JA"

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:57:29] • [IP: 80.245.181.***]

murzynhunter • Czwartek [06.08.2015, 09:20:05] • [IP: 185.13.108.***]Twoja głupota w pisaniu powala na kiliometr.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:57:20] • [IP: 83.11.156.***]

Pan Karliński znowu pojechał na zakupy? Często widuję jak tym autem jeździ po różnych sklepach i załatwia swoje prywatne sprawy.

Zły • Czwartek [06.08.2015, 09:55:41] • [IP: 178.238.247.**]

Bardzo dobre wyjaśnienie Pana komendanta. W obliczu braku miejsc parkingowych jest to wskazówka gdzie można parkowac swój samochód robiąc zakupy w Galerii.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:55:29] • [IP: 92.42.119.***]

już się wyżar...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:53:54] • [IP: 92.42.119.***]

wyjątkowy cwaniaczek...zapytać się o coś jego to tylko się wy mandrza albo burczy...udał się Prezydentowi...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:52:02] • [IP: 213.251.182.***]

Oczywiście, że można. Dostawcy zawsze tam parkują i ich nikt nie ściga. Co policji czy straży miejskiej co dzieje się na prywatnym terenie galerii takiej czy innej.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:47:45] • [IP: 79.96.31.***]

Kto mi zabroni parkować na prywatnym terenie? Komendancie popieram, wszelkie wątpliwości trzeba mieszkańcom wyjaśniać!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:38:34] • [IP: 95.129.228.***]

Straznicy Miejscy nie posiadają Uprawnień do Kierowania Samochodem Oznakowanym 1 Testy Psyhologiczne 2 Badanie Lekarskie Trzeba to Zrobic jak Najszybciej

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:36:03] • [IP: 185.5.99.**]

Przyznaję rację komendantowi. Rzetelność dziennikarska to podstawa.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:35:42] • [IP: 77.253.238.**]

Kołomediant !

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:25:43] • [IP: 77.255.28.**]

Komendancie masz rację !

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:20:20] • [IP: 80.245.181.***]

o rzesz w mordę kopane, ale problem ma tutaj zespół redaktorów z czytelnikami na czele.Wszyscy za to jesteście przepisowi i regulaminowi do bólu.

murzynhunter • Czwartek [06.08.2015, 09:20:05] • [IP: 185.13.108.***]

Ponownie bledna interpretacja przepisow. Zlikwidowac ta dziadowska pseudo policje. Na wszystko maja swoje glupie tlumaczenie. Od dzisiaj tylko tam parkuje... h..e

Anonim • Czwartek [06.08.2015, 09:17:22] • [IP: 31.61.140.***]

Tylko Emil łowca fotoradarówda radę

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:08:09] • [IP: 95.129.228.***]

Tak trzeba żeby przyjechał Ekspert z Policji Drogowej ze Szczecina i sprawdził co Straż Miejska Wyprawia w Swinoujsciu Tworzac Nowe Przepisy Drogowe

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:04:35] • [IP: 31.174.125.**]

A nie można by zabrać tym strażnikom samochodu i dać im rowery ?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:03:39] • [IP: 68.67.14.***]

No I dodam jeszcze cos. Zwyczajny brak taktu ze strony komendanta.Reaguje nerwowo na nerwowe komentarze. Dziwie sie, nie male przeciez doswiadczenie w sluzbach mundurowych, powinien wykazac sie wiekrza powsciagliwoscia. Powinien wrecz pouczac cierpliwie, on natomiast wdaje sie na lamach portal wrecz w pyskowki z czytelnikami, jak ta przekupa na targu. przemysjl to panie komendancie...wiem ze jada z wami ale to w wiekrzosci z nudow wiec nie ma co sie frapowac.3maj pan fason bo jak narazie cienko, rzucasz sie pan tylko...wiecej modrosci I opanowania...na dobre wyjdzie calej strazy...

Gość • Czwartek [06.08.2015, 09:02:25] • [IP: 95.129.228.***]

Zrobimy Wizję Lokalną i Zwrócimy się do Policji Drogowej w Szczecinie

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:59:50] • [IP: 178.238.252.***]

To znaczy ze wszyscy parkujemy tak jak SM i nikt nas nie ruszy bo to teren prywatny. Zadnych mandatow, odholowan. Trzeba tylko wiedziec jak sa szerokie pasy drogowe.Ile nowych miejsc parkingowych przybedzie, tylko sie cieszyc.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:58:11] • [IP: 68.67.14.***]

No to w koncu byla scisle tajna interwencja na polecenie komendanta policji czy nie bylo, bo juz nie wiem??panie komen byla czy nie bylo, czy byles pan w rosmanie poprostu??

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:56:31] • [IP: 68.67.14.***]

Myslalem ze straza miejska w sciu jest inaczej niz cala reszta w Polsce, jaka obnaza np Emil od fotoradarow. Niestety komendant z kazdym slowem obnaza buractwo tak swoje jak I calej swojej formacji, pana z poczty, zniszczonego dziadka lesnego, bylego napietego do granic mozliwosci psa, oraz innych. Ehhh polska rzeczywistosc.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:48:40] • [IP: 92.42.112.**]

Mało miejsca zostawił dla procesji!!

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:46:15] • [IP: 31.174.125.**]

A gdyby tak przed tą galerią szła akurat sobie staruszka ! ? A to mogła być przecież matka wasza !Albo jakby tamtędy procesja sobie szła akurat ?

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:45:33] • [IP: 88.79.100.**]

Pomijając juz wszystko, oni sa tak leniwi, bardziej leniwi od leniwych pierogów, ze jak by mogli to by do galerii wjechali do środka, a jak by była interwencja na pietrze to jeszcze by wjechał po ruchomych schodach, gdyby były na tyle szerokie ze ten ich" mercedes" by sie zmieścił. trudno mu zaparkowac na parkingu, i przejsc te kilkanasice metrów, no ale SM to" elita", sa wazniejsi (w ich mniemaniu) od POLICJI, BOR-u, GROM-u i innych formacji razem wzietych. Karlinski to jest samiec ALFA

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:43:04] • [IP: 80.245.190.**]

ludzie to maja problemy ciekawe jak by do niego jechali czy tez by chcial zeby szukali miejsca czy staneli jak najszybciej gdzie sie da karetka tez ma szukac wolnego miejsca a komendant jest ok i tylko niepotrzebne problemy ma przez takich debili zamiast sie zajac swoja robota pozdrawiam

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:42:58] • [IP: 178.238.243.**]

afera na skalę międzynarodową. Może teraz zadajmy pytanie dlaczego i czy te rowery są prawidłowo ustawione pod Galerią bo jedne stoją równolegle a drugie prostopadle do budynku. Może ukarzemy rowerzystów albo też niech się tłumaczą jak Komendant, co ? Jeden artykuł a rozdmuchiwany będzie jeszcze przez 7 tygodni... Są naprawdę ważniejsze tematy dotyczące Świnoujściaa nie tylko uwziąść się na kimś i go obsmarować... pozdrawiam.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:42:08] • [IP: 88.79.100.**]

Ale * z tego karlinskiego, normalnie masakra, on wszystkie rozumy pozjadał, poprostu debesciak

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:40:19] • [IP: 92.42.118.***]

Zabrać mu ta zabawkę za publiczne pieniądze, która już jest słynna w Europie. Dać składana hulajnoge i będzie spokój.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:34:54] • [IP: 80.245.189.***]

Panie Komenndancie ! Czy to odnosi się tylko do Pana?? Czy KAŻDY ZWYCZAJNY CZŁOWIEK może tak zaparkować - oczywiście bez konsekwencji ??

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:30:59] • [IP: 83.168.67.***]

masakra ale Wy macie problemy.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:29:30] • [IP: 62.69.229.**]

sie czepiacie, będzie potrzebna interwencja, to będą jeździli w kółko, bo nie ma gdzie zaparkować.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:28:26] • [IP: 92.42.116.***]

Brawo Komendant, zwłaszcza ostatni akapit - mówi wszystko o naszych mediach rodem z Faktu czy SE.

Gość • Czwartek [06.08.2015, 08:27:43] • [IP: 79.188.222.**]

Czyli co ? Ludzie mamy nowe miejsce do parkowania !! Super !! Dziękujemy Ci Komendancie !

Oglądasz 1-116 z 116
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■