POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [25.07.2015, 19:40:17] • Świnoujście

Grzegorz Napieralski: Brak tunelu w Świnoujściu nie jest winą miasta ani prezydenta

Grzegorz Napieralski: Brak tunelu w Świnoujściu nie jest winą miasta ani prezydenta

fot. Sławomir Ryfczyński

Dziennikarze portalu iswinoujscie.pl zapytali Grzegorza Napieralskiego o jedną z największych bolączek mieszkańców Świnoujścia, a mianowicie brak stałego połączenia pomiędzy wyspami Uznam i Wolin. Grzegorz Napieralski mówi jasno, że za brak tunelu w naszym mieście nie można winić miasta ani prezydenta. Uważa, że taki stan rzeczy odpowiada przede wszystkim rząd.

- Są to olbrzymie pieniądze. Są to centralne decyzje, oraz inwestycje rządu. Dlaczego rząd nie chce tego zrobić, tego nie wiem. Było bardzo dużo obietnic ze strony rządzących i nie tylko. Pojawiło się wsparcie marszałka Geblewicza. Prezydent Janusz Żmurkiewicz zrobił w tej sprawie wszystko co mógł. Pokazał, że jest w stanie pomóc tej inwestycji. Nie wiem dlaczego Platforma Obywatelska, która rządzi przez tyle lat i ma sprzyjające warunki nie jest w stanie zrealizować tej inwestycji- mówi Grzegorz Napieralski.

Były działacz SLD uważa, że most byłby bardziej atrakcyjny turystycznie niż tunel.

- Most byłby na pewno atrakcją turystyczną, pewnie byłby pięknie oświetlony, przede wszystkim byłoby to rozwiązanie tańsze niż tunel, więc łatwiej byłoby go sfinansować i po prostu wybudować.
Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego do tej pory nie ma stałego połączenia- podsumował Grzegorz Napieralski.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 93, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-93 z 93

Gość • Niedziela [26.07.2015, 19:25:32] • [IP: 178.238.251.***]

Napieralski idź, idź już stąd.

PLO • Niedziela [26.07.2015, 19:11:16] • [IP: 83.246.65.***]

Prędzej moja d...pa opanuje sztukę rzucia gumy niż doczekamy się stałego połączenia.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 18:53:06] • [IP: 77.88.191.***]

temu panu dziekujemy juz od lat, a to sie wladzy czepilo i geba mu sie smieje do nastepnych 4 lat stanowiska TRUTNIA POLSKIEGO. a sio

Gość • Niedziela [26.07.2015, 18:17:25] • [IP: 95.129.229.***]

Panie Napieralski nie chodzi o atrakcje tylko o normalność, której kolejne rządy nie są nam w stanie zapewnić !

Lahed • Niedziela [26.07.2015, 16:10:51] • [IP: 46.238.80.***]

Lansuje się w Świnoujsciu, kto go tam wpuścił. Dlaczego brak tunelu, każdy miejscowy WIE. niech DORADZA WARSZAWCE i Millerowi. ha, ha.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 14:44:59] • [IP: 95.129.228.***]

Stałe połaczenie Drogowe będzie przebiegac przez Wyspę Wolin -Mielin do Uznam

Gość • Niedziela [26.07.2015, 14:37:56] • [IP: 78.52.121.**]

Oto na scenie pojawia się następny budowniczy od mostów i tuneli nad i pod Świną. A po co nam kolejny most i kolejny tunel, przecież jeszcze poprzednich nie zjeździliśmy?.

oko • Niedziela [26.07.2015, 14:22:09] • [IP: 93.94.188.***]

kto to ?

Gość • Niedziela [26.07.2015, 12:17:29] • [IP: 83.12.45.*]

Ponoć MON nie zgadza się na most ze względów obronnych. Można przecież zrobić zwodzony lub obrotowy i byłoby to dużo prostrze rozwiązanie niż tunel.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 12:00:55] • [IP: 178.238.249.**]

Pan Napieralski jest spadkobiercą i kontynuatorem polityki PZPR oraz SLD. Prosże o wyjaśnienie dlaczego poprzednio nie wybudowano tunelu lub mostu. Zgadzam sie natomiast z jednym wnioskiem G.Napieralskiego, tylko MOST z małym prześwitem, a więc tani w budowie i eksploatacji.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:57:21] • [IP: 62.69.231.***]

A co na to Rosati?

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:49:57] • [IP: 93.94.184.***]

niekończąca się opowieść..

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:38:04] • [IP: 77.253.238.**]

Następny towarzysz katolik.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:30:31] • [IP: 217.99.116.**]

Ocho ! Zaczyna się kampania wyborczych obietnic ! Wkrotce usłyszymy ze most lub tunel zakorkuje całkowicie miasto samochodami i maja teraz plan na wybudowanie tu metra(to taka kolej podziemna)!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:04:19] • [IP: 80.245.184.***]

Na budowie tunelu już nie jedna ekipa zbijała kapitał wyborczy pamiętamy i nie wierzymy !!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 11:02:31] • [IP: 62.69.253.**]

Tusk odda miasto niemcom i dopiero oni zrobią most. Natomiast polacy nie potrafią. Rząd do kasacji razem senatem, wrzodem na dupie Polski

Bogdan • Niedziela [26.07.2015, 10:56:02] • [IP: 92.42.113.***]

Rybę załatw.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:47:13] • [IP: 77.253.153.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:37:09] • [IP: 95.129.228.***]

Jest już jedno stałe połączenie Linia Energetyczna która łaczy Wyspy a Statki sobie płyną do Szczecina pod ta Linią

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:33:01] • [IP: 62.69.251.***]

Jak nie rozumiesz to sie spytaj UM szczecin!!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:32:22] • [IP: 80.245.190.***]

Do [IP: 95.129.226.***] kolejny emeryt na wyspie starców mysli o sobie a nie o innych - ludzie starzy jak widać mają w D.. innych chcą się tu zestarzeć martwią się o szbką pomoc a reszta społeczeństwa niech cierpi brawo. A co do winy prezydenta to mam wrażenie że przez tyle lat władzy można było zrobić więcej w sprawie tunelu. Po za tym panie Grzegorzu prosze przejżeć historie iswinoujscie tuz przed kazdymi wyborami władza obiecuje tunel. Czy to jest wiana ??

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:22:10] • [IP: 95.129.226.***]

Nie chcą dać karetki, a Wy o moście czy tunelu marzycie. Stała przeprawa jest w Świnoujściu nie potrzebna, to zniszczyłoby turystyczne miasto w tranzyt. W mieście potrzeba porządnej opieki medycznej.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:19:32] • [IP: 79.186.57.***]

kolumb się znalazł

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:09:44] • [IP: 80.245.189.**]

Napieralski nie moze zrozumiec dlaczego nie ma u nas staalego połączenia. A to dlatego, że po II wojnie światowej panowal u nas komunizm, a obecnie poanuje SLD. Po jesiennej wygranej PiS wszystko sie zmienie, łącznie z dokończeniem S3 !!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 10:08:04] • [IP: 178.238.252.***]

08:49:48 przeprawa promowa w dzisiejszych czasach jest nieefektywna czego jesteśmy światkami co sobotę. Niedługo kolejka będzie zaczynać się już na nowokarsiborskiej przy myjni. A promy w centrum przecież zostaną i będą wozić turystów do woli.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:38:53] • [IP: 178.238.247.**]

Nie trzeba być politykiem żeby tak wlasnie rozumować, Juz dawno można było zrozumieć ze dla rzadzacych naszym krajem nasze piękne miasto nie ma zadnego znaczenia.Cala kasa jest ladowana w inne regiony kraji, Gdansk, Gdynia.Zawsze przed wyborami temat wraca a po wyborach jest jak było.Sorry taki mamy klimat.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:35:01] • [IP: 92.42.118.***]

Żeby zabierać głos na temat winnych nie wybudowania tunelu, trzeba mieć przede wszystkim wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów inwestycyjnych, następnie merytorycznie przeanalizować krok po kroku i ocenić przebieg prac prowadzonych przez burmistrza w zakresie przygotowania studium wykonalności, decyzji środowiskowej oraz innej dokumentacji wstępnej, niezbędnej do otrzymania wsparcia finansowego i ogłoszenia przetargu na projekt budowlany, wykonawczy i realizację przedsięwzięcia. Gdyby ten gość był posiadaczem takiej wiedzy, zapewne wyszłoby mu, że za brak tunelu odpowiada burmistrz, który już trzynaście lat klęski zaliczył w tym temacie. Godać każdy potrafi, bo dostał od stwórcy język, godać mądrze niestety niewielu. Może kiedyś zrozumie, że jest to znacznie trudniejsze od np. zbierania grzybów.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:25:31] • [IP: 46.215.101.**]

Panie Napieralski a czy tunel potrzebny jest dopiero od ośmiu lat, a wcześniej kiedy rządziło SLD nie był potrzebny?coś mi się zdaje, że wtedy nawet o tym nie mówiliście a co dopiero coś robić-teraz kiedy wybory się zbliżają dopiero się przypomina?jak zwykle zresztą

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:22:09] • [IP: 62.69.253.***]

Dlaczego tuba PO nasza posłanka Żenada nic nie robi?Potrafi tylko krytykować prezydenta i tyle.Mieszka na Warszowie to też jest to jej obojętne.Szkodzi miastu /stocznia/.Skupia się tylko na walce z PiS-em.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:17:57] • [IP: 46.112.217.**]

G.Napieralski, jesteś w rządzie od lat wielu, NIC NIE Zrobiłeś aby Nam było lepiej. Pilnujecie SWOICH POSADEK. a ludzi macie w D---e. Fajnie się żyje za NASZE PIENIADZE. DARMOZJADY. !!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:14:23] • [IP: 86.84.153.***]

Wszystko to zalosne i nieudolne, nastepny dorwal sie do"odkrywczych wnioskow".Powinno to byc pranie zakazane, szczegonie przed wyborami!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:13:47] • [IP: 109.40.107.***]

Może most jest tańszy ale proszę zwrócić uwagę na to jak długo taki most postoi? Wpływ słonej morskiej wody na stal jest porównywalny z działaniem kwasu. Minią dwa trzy lata i most będzie w ciągłym remoncie pożerając koszty większe niż tunel...

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:07:07] • [IP: 80.245.184.**]

precz z komuną

Gość • Niedziela [26.07.2015, 09:01:41] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:30:15] • [IP: 62.69.203.***] A teraz podcieramy dupę niemiaszkom, żremy same konserwanty, i patrzymy na swoje ziemie wyprzedane obcemu kapitałowi.Uważasz że jest lepiej?

Gość • Niedziela [26.07.2015, 08:58:52] • [IP: 83.21.30.***]

Czerwony beksalala

Gość • Niedziela [26.07.2015, 08:49:48] • [IP: 95.129.224.**]

Żadna stała przeprawa nie jest potrzebna, sprawne promy /pływające częściej gdy jest taka potrzeba/ są i będą atrakcją dla turystów, pana posła to ziębi ani grzeje on nie stoi w kolejce, most się marzy komuchom, wybudowany pewnie przez jakiegoś Kolczyka, przejazd przez most oczywiście płatny.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 08:40:43] • [IP: 178.238.249.***]

Oczywiście wypowiedź tego palanta z pod IP92.42.112, świadczy o jego bezdennej głupocie., ponieważ nie wie co mówi, a administrator ?

Gość • Niedziela [26.07.2015, 08:01:00] • [IP: 37.31.63.***]

Napieralski won !! I przestań bredzić śmieciu!!

ryynio • Niedziela [26.07.2015, 07:43:07] • [IP: 83.249.0.**]

gdyby w Swinoujsciu mieszkał Lepper to juz dawno bylby tunel, zrobilby kilka blokad portu i pieniadze by sie szybko znazły

ryynio • Niedziela [26.07.2015, 07:39:53] • [IP: 83.249.0.**]

niech spada ten plastuś, jeszcze 3 miesiace i wyleci z sejmu,

Gość • Niedziela [26.07.2015, 07:31:34] • [IP: 93.94.191.***]

tusku przeniósł tunel na kaszuby

Gość • Niedziela [26.07.2015, 07:00:57] • [IP: 83.11.151.**]

Moim zdaniem mieszkańcy powinni zaprotestować zboikotować nadchodzące wybory parlamentarne, pierwszą prubny protest to bojkot referędum, anastępny to bojkot wyborów parlamentarnych, można w ramach protestu obywatelskiego przestać płacic podatki itd.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 06:45:55] • [IP: 83.20.197.***]

Bandycka przeklęta PZPR z krwią na rękach i tym sekretarzykiem Millerem, to jakiś chocholi taniec. Myślę że to ostatni taniec. Panie Grzegorzu szkoda życia. Zbuduj Pan sobie firmę i daj Pan sobie spokój z tymi krętaczami.

Gość • Niedziela [26.07.2015, 04:00:24] • [IP: 80.255.42.***]

Pomijając te nagłe " dziwne " ożywienie Napieralskiego to faktycznie most był by lepszy i tańszy (w budowie jak i w eksploatacji) . Na Karsiborach jest gotowy i dojazd i zjazd nawet z dużego mostu stałego (miejsca od sku...na po obu stronach kanału wraz z dojazdami) . No i oczywiście mógł by być również fajną atrakcją.

Gość Hans Globke • Niedziela [26.07.2015, 03:24:29] • [IP: 31.174.118.***]

Jest winna III RP i jej postkomunistyczny system, oraz zydostwo które tym steruje !!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 02:43:43] • [IP: 95.129.224.***]

napierdalski i wszystko jasne

Gość • Niedziela [26.07.2015, 01:48:02] • [IP: 80.245.191.***]

PO nie chce?? Przecież najpierw było w Polsce SLD, potem PIS a teraz PO co tu ściemniać

Rysiu • Niedziela [26.07.2015, 01:18:06] • [IP: 5.172.252.***]

Ciekaw jestem jak by sie nam jezdzilo po miescie samochodami jak juz w tej chwili jest problem. Prom tworzy interwaly w ruchu. lnaczej to bedzie lawina samochodow o parkowaniu juz szkoda gadac.!

Gość • Niedziela [26.07.2015, 00:42:14] • [IP: 95.129.228.**]

Co ten gałgan morze wiedzieć

Gość • Niedziela [26.07.2015, 00:32:49] • [IP: 80.245.179.***]

WSZYSCY TO WIEDZA A ON NE??

Gość • Niedziela [26.07.2015, 00:26:40] • [IP: 93.89.39.*]

Od 20 lat ten sam problem, dajcie Norwegom ogarnac temat, te smieszne 300m zrobia w rok...

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:56:12] • [IP: 92.42.112.***]

Niemcy powinni zrobić aneksję Świnoujścia i problem w krótkim czasie zniknie.Dać mieszkańcom paszporty niemieckie socjal i emerytury i wszyscy będą zadowoleni.Amen

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:38:08] • [IP: 62.69.203.***]

Ciemny naród wszystko kupi.

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:30:15] • [IP: 62.69.203.***]

Żeby nie solidarność to byście komuchy dalej całowali kacapów w d...ę, pili ocet, jedli kaszankę i podcierali d...ę krajem rad.

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:22:21] • [IP: 80.245.182.**]

Tunelu ani mostu nie ma i nigdy nie będzie bo jest to sprzeczne z interesami właścicieli hoteli w Świnoujściu. Stałe połączenie ściągnęłoby do miasta mnóstwo młodych polskich rodzin m.in. tych z małymi dziećmi. Tego nie chcą stare niemieckie *, snujące się przy promenadzie. Krzyki dzieci, biegających w tę i z powrotem spowoduje zerwanie umów przez niemieckie biura podróży. Kolesie fasolowatego zrobią wszystko, żeby nie było stałej przeprawy. Ich interes to miasto starych * a połączenie z Polską to koniec ich interesów. SLD siedzi przy korycie tyle lat bo stoi za nimi silny kapitał, który przed wyborami jest bardzo AKTYWNY. Jeśli w mieście nie powstanie siła społeczna (jak Ruch Kukiza) to tunelu nigdy nie zobaczycie i będziecie stali w kolejkach do promu. Miasto się nie rozwija, firmy omijają nas z daleka bo nie ma wykwalifikowanych pracowników - nikt nie chce tu mieszkać bo to trupiarnia jest. Nie ma firm - nie ma pracy. Jest tylko niewolnictwo dla właścicieli hoteli i podcieranie niemieckich tył...w.

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:20:41] • [IP: 92.42.118.***]

Ten człowiek jest tak samo kompetentny w sprawach przygotowania i realizacji takiej inwestycji jak burmistrz. Otóż jedyna szansa na wybudowanie tunelu była ze środków na lata 2007 - 2013. Wtedy nie było jeszcze kryzysu, rząd dał aż 2 mln zł na studium wykonalności, a UE kilkaset milionów EUR. Warunek jeden to kompetentne i profesjonalne wykonanie dokumentacji przedrealizacyjnej. I tego właśnie burmistrz i jego ekipa nie wykonali, bo potrafią tylko realizować proste inwestycje typu brukowanie ulic i placów. Zamiast " studium wykonalności " wykonali wg. standardów PRL jakieś " studium techniczno-ekonomiczno - środowiskowe " (bo nie wiedzieli bidulki co to jest studium wykonalności wg standardów UE) i zażyczyli sobie dwa tunele tj. dwie rury po dwa pasy ruchu za 1, 3 mld zł. Pamiętamy tą żenująco nieprofesjonalną prezentację ! Więc rząd wrzucił to do kosza, a pieniądze przeznaczył na inne cele. Teraz jest kryzys, najjaśniejsza zadłużona po uszy, więc nie stać na jedną rurę. Czy ten facet to rozumie ??

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:09:04] • [IP: 62.69.203.***]

Idą wybory i komuchy szukają sobie poparcia.Żenada. Co zrobiliście przez tyle lat waszych rządów.Nic.

Gość • Sobota [25.07.2015, 23:04:38] • [IP: 92.42.113.***]

Panie Napieralski, wie Pan nic Panie Napieralski, wie Pan nic Panie Napieralski, wie Pan nic.Dlaczego Pan nie spyta prezydenta o most?doskonale wie o moście, ale pali głupa, zasłaniając się urzędem Morskim i wojskiem?Moze wtedy przetanie Pan wypowiadać takie teksty.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:50:09] • [IP: 95.129.228.**]

napieralski skąd ty się zerwałeś z łańcucha, czy gruszki, w Szczecinie jest dużo do roboty, bież łopatę i działaj.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:47:35] • [IP: 91.199.250.**]

Gdyby w naszym najpiękniejszym mieście w Polsce mieszkał jakiś decydent to mielibyśmy już stałą przeprawę. Ale stała przeprawa dla m. Świnoujście stała sie sprawą polityczną bo przecież w naszym najpiękniejszym mieście u władzy jest SLD a rządzi PO więc nie można dać tym z SLD argumentów że stała przeprawa została przez nich wybudowana.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:31:11] • [IP: 88.156.235.***]

A co tak się uczepili tego tunelu kiedy most jest dużo tańszy w budowie a o wiele tańszy w eksploatacji. Tunel wiadomo że ryży ukradł pieniądze które Kaczyński obiecał na tunel i przeniósł je na budowę tunelu w Gdańsku. Teraz ta menda ukrył się w Brukseli.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:27:17] • [IP: 79.184.88.**]

Melepeta napieralski może się polansować ale przebicia bidok nie ma

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:22:50] • [IP: 95.129.224.**]

Proszę jaka troska o nasze miasto, pewnie jest do wzięcia stołek w zarządzie miejskiej spółki.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:21:53] • [IP: 83.20.197.***]

To wina że jesteśmy Polakami!, głupolami! Ten Żmurek od pół wieku jest w naszym mieście. Nie przyczynił się nawet do budowy mola, to o budowie tunelu zapomnijcie. Teraz truje trzmiele i pszczoły i nie może z tym sobie poradzić. Dziadku daj sobie na luz i na aut proszę razem z niereformowalnym Millerem. Pozdrowienia dla Pana Grzegorza.

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:18:18] • [IP: 62.69.231.***]

Po co tutaj stałe połączenie? -Chyba po to, żeby jeszcze szybciej stąd prysnąć na zmywaki...

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:09:42] • [IP: 83.20.74.***]

Kolejnyn żebrak. Paweł daj mu bilet!!

Gość • Sobota [25.07.2015, 22:08:29] • [IP: 178.238.252.***]

do póki tą mieściną rządzić będą tak ubogie intelektualne mózgi jak 20:34:50 i 21:38:12 dalej będziemy skazani na średniowieczne i promy. A Grześ niech przyzna że przez przesłanki rządowe te samorządowe patrz-szczecin nigdy tunel nie powstanie. 20:34:50 czy Wyspy Brytyjskie nie mają już wyspiarskiego klimatu skoro łączy ją tunel z żabojadami?

rod • Sobota [25.07.2015, 22:04:59] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [25.07.2015, 21:43:19] • [IP: 80.245.182.**]

Niech będzie w końcu TUNEL. Dość już tych kolejek na Prom !! To jakaś masakra. ... A co niektórzy nie pamiętają już, albo jeszcze nie widzieli, jak zimą Kanał zamarznięty wygląda :-/ Ludzie do pracy jeżdżą, też już mają dosyć tego!!

Przeciwnik Stałego Połącz • Sobota [25.07.2015, 21:38:12] • [IP: 95.129.226.***]

Tunel czy most to stałe połączenie. To zniszczyłoby naszą piękną wyspę w tranzyt. Co stałoby się to aż strach pomyśleć. Stałe połączenie to tak naprawdę nic dobrego dla Świnoujścia i jego mieszkańców. Jeśli chodzi o PO, to wszyscy doskonale wiedzą, że w stałym połączeniu, nie ma interesu by coś uszczypnąć dla siebie. PO raczej rozkrada majątek i niszczy wszystko a niżeli daje i buduje.

Gość • Sobota [25.07.2015, 21:08:21] • [IP: 93.94.184.***]

Eeeeeeeeeeeee czERWONI co wy pijecie , że tak d..y dajecie !!

Gość • Sobota [25.07.2015, 21:08:05] • [IP: 92.42.114.***]

przeciez juz mamy most i nie jest atrakcją wiekszą niz darmowe promy

Gość • Sobota [25.07.2015, 21:03:32] • [IP: 83.20.238.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [25.07.2015, 21:02:32] • [IP: 80.245.179.***]

...jaki fałszywy PRLowski uśmieszek... Faktycznie geniusz taki jak Agatowska - tylko lać wodę, kopać innych a odpowiedzialności swojej, zero.!! ŻAŁOSNY CZŁECZEK, na co liczy, że się tak tu" udziela", CYNIK ??!!

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:58:27] • [IP: 95.129.228.***]

w 2020 rTrzeba zacząć Budowac stałe Połaczenie Wysp bo w 2021 r Unia Europejska da pieniądze Ale jest stałe połaczenie Lini Energetycznej z Wyspami a Statki sobie spokojnie pod taLinia Płyną do Szczecina i w Morze

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:53:20] • [IP: 92.42.113.***]

statystyczni do szna wplywa 1, 2 statku dziennie, nie wierze zebytu mieszkali sami idioci, grupa pana Pomieczynskiego gromadzi pozostałych?most sredniowysoki odwodzony lub podnoszony w okolicy starej niemieckiej przeprawy na Karsibór (za przeprawą) łączący się z mostem już istniejącym na wyspę wolin od dawna władza otym została poinformowana, ale zasłania się PRL owskimi zasadami?brawo

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:49:19] • [IP: 93.94.190.***]

Wiedział co powiedział, mają więcej atrakcji , a rząd zlikwidować posłom i senatorom stołówki to będzie kasa na most i tunel oj P.Napieralski.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:44:01] • [IP: 188.146.94.*]

Przyjechał cedzić banialuki grzej do warszawki z bajkami

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:43:59] • [IP: 5.174.164.**]

Tusk obiecal, ze w przyszlosci moze obiecac jeszcze wiecej.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:41:40] • [IP: 178.238.249.**]

My nie chcemy ani mostu ani tunelu, jak wybudują to padmie i nas komuna a tego my mieszkańcy nie chcemy

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:40:50] • [IP: 80.245.190.**]

Nie broń go i nie tłumacz jego nieudacznictwa, bo on dba tylko o swoje osobiste interesy i absolutnie losy mieszkańców nie obchodzą go. Nie występuj w roli jego faktora, bo możesz źle na tym wypaść.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:38:05] • [IP: 95.129.224.**]

Geniusz

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:36:53] • [IP: 93.94.184.***]

Do murzynhunter. Rozumiem, że po zbudowaniu tunelu czy mostu nie będziemy już więcej wyspiarzami.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:34:50] • [IP: 88.156.232.***]

" Świnoujście nie potrzebuje ani mostu ani tunelu. To jest jedyne takie miasto w Polsce i to ze mieszkamy na wyspie powinniśmy być z tego dumni. Niezapomniany wyspiarski klimat czyni to miejsce wyjątkowym" - popieram!

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:30:46] • [IP: 62.69.253.*]

Panie Napieralski wybory? Zbiera mnie na mdłosci, wszyscy jestescie winni !! Niech tak zostanie jak jest. Lubie nasze promy.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:24:50] • [IP: 31.61.138.**]

Niech ci z rządu razem z nasza elita postoja pod, karsiborem/ to zobaczą potrzebny tunel czy nie

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:22:34] • [IP: 178.238.252.**]

Po co tunel!Most jest tańszy!

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:13:57] • [IP: 95.129.229.***]

Panie Napieralski, też sądzę podobnie. Winna Władza centralna. Ale podobna zależność występuje na niższym szczeblu, czyli obywatel/grupa zawodowo-społeczna a Prezydent Miasta czy Rada Miasta. I wymienił bym kilka propozycji oddolnych, które zostały odrzucone przez lokalne władze. A załatwienie ich byłoby dobre dla wszystkich. Czyli może być jakaś cząstkowa wina Prezydenta.

Gość • Sobota [25.07.2015, 20:12:01] • [IP: 5.60.45.***]

Ja sobie nie wyobrażam żeby był u nas most wybudowany tym bardziej że to jest jedyna trasa którą statki mogą się dostać do Portu Szczecińskiego a po za tym statki pływają tym torem co chwile tak że Panie Napieralski nie będzie miał pan takiej atrakcji dla swoich Warszawskich turystów.

murzynhunter • Sobota [25.07.2015, 19:56:12] • [IP: 92.7.149.**]

On nie rozumie dlaczego nie ma tu jeszcze mostu. Zakłamana pokomunistyczna *... Świnoujście nie potrzebuje ani mostu ani tunelu. To jest jedyne takie miasto w Polsce i to ze mieszkamy na wyspie powinniśmy być z tego dumni. Niezapomniany wyspiarski klimat czyni to miejsce wyjątkowym.

Gość • Sobota [25.07.2015, 19:50:35] • [IP: 94.197.121.***]

I lepiej niech go nie bedzie !

Gość • Sobota [25.07.2015, 19:45:01] • [IP: 178.238.250.***]

Ten pajac jest bezrobotny, na siłę chce brylować, teraz liże d... Zmurkowi, żenada

Gość • Sobota [25.07.2015, 19:43:01] • [IP: 46.76.47.**]

jak to dlaczego ? wymyslono tunel ktory kosztuje 1m3 pieniedzy czyli sie nie oplaca. wiec go nie zrobia! tylko kukiz !! koniec tych ludzi koniec pani zmudy!!

Oglądasz 1-93 z 93
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■