POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [11.07.2015, 13:21:04] • Świnoujście

Kino Cinema 3D zdziera pieniądze ze Świnoujścian? Agatowska złożyła interpelacje w tej sprawie!

Kino Cinema 3D zdziera pieniądze ze Świnoujścian? Agatowska złożyła interpelacje w tej sprawie!

fot. facebook.com

Radość z tak wyczekiwanego kina na wyspie, nie trwała długo. Świnoujścianie oraz turyści są oburzeni najwyższymi cenami biletów w sieci Cinema 3D w Polsce! Nic dziwnego, w Świnoujściu bilety na filmy są nawet o 7 złotych droższe! Jak się okazuje, drogie bilety przeszkadzają nie tylko mieszkańcom, interpelacje w tej sprawie złożyła Joanna Agatowska - Przewodnicząca Rady Miasta Świnoujście.

- Może warto poruszyć temat cen biletów do kina w galerii "Corso" Dlaczego jest ona wyższa niż w innych miastach? Czy to kolejna dyskryminacja mieszkańców Świnoujścia? Czy sposób cwaniaka na zbicie kasy bo właśnie rozpoczął się sezon? A jak się zakończy to wyrównamy... My jacyś inni niż Leszno, Kalisz czy Świdnica? Poza sezonem to właśnie Świnoujścianie będą je utrzymywać! A może sezon się skończy to i kino zwiną? A może taki był plan, że cena będzie wyższa bo mniej mieszkańców...? Więc moje zdanie jest takie, żeby sobie zabrali dyskryminujące Świnoujścian kino i otworzyli po prostu, jakiekolwiek. - pisze w liście Czytelniczka.

Kino Cinema 3D zdziera pieniądze ze Świnoujścian? Agatowska złożyła interpelacje w tej sprawie!

fot. iswinoujscie.pl

Do całej sytuacji, odniosła się Joanna Agatowska - Przewodnicząca Rady Miasta Świnoujście na swoim profilu na Facebooku.

- Kilka dni temu napisałam Interpelację w sprawie zbyt wygórowanych cen biletów do świnoujskiego kina (to opinia przede wszystkim naszych Mieszkańców, ale zdecydowanie się z nią zgadzam) oraz z wnioskiem o ich obniżenie do poziomu cen porównywalnych w innych miastach, w których firma prowadzi działalność. W cenniku świnoujskiego kina różnice w cenach są bowiem bardzo duże (dochodzące nawet do 9 zł!) oraz brak jest również, podobnie jak w innych miastach, zróżnicowania oferty cenowej na weekendową i tygodniową. W dniu dzisiejszym otrzymałam od Prezydenta Miasta informację o przekazaniu mojej Interpelacji do Zarządu Spółki Cinema 3D w celu uzyskania odpowiedzi oraz to, co przyjmuję z największym zadowoleniem - Prezydent przychyla się do wniosku o obniżenie cen biletów - informuje Joanna Agatowska.

Kino Cinema 3D zdziera pieniądze ze Świnoujścian? Agatowska złożyła interpelacje w tej sprawie!

fot. facebook.com

- No cóż ... teraz pozostaje nam cierpliwie poczekać na reakcję Zarządu spółki i wierzyć, że przychylą się oni do racjonalnych oczekiwań Mieszkańców i Gości Świnoujścia reprezentowanych w tych okolicznościach przeze mnie i Prezydenta Miasta, którzy nie chcą czuć się klientami kina, którzy są wykorzystywanymi finansowo. - dodaje Przewodnicząca.

Pytanie odnośnie droższych biletów skierowaliśmy dwa razy do kina Cinema 3D. Niestety, do tej pory nie dostaliśmy odpowiedzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 162, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-162 z 162

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 22:05:04] • [IP: 62.69.231.***]

Klodzko dziura o wiele mniejsza od S-cia i ceny biletow tez ludzkie maja. Do redakcji, po czym wniosek, ze czytelniczka hehe

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 20:40:36] • [IP: 80.245.179.***]

do IP 101*** - uważaj bo z tego wielkiego wazelinowania dostaniesz żylaków na mózgu i w innej części a na pomoc będzie ciężko

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:02:34] • [IP: 79.186.57.***]

Niech pani Agatowska złoży lepiej zawiadomienie do prokuratury w sprawie nadużyć w OSiR a nie propagandowe pisma pod publiczkę w roku wyborów parlamentarnych.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 05:21:20] • [IP: 203.110.197.***]

cdn. - na jakiej podstawie wydano zgodę na umieszczenie prokuratury w dzielnicy nadmorskiej - paragrafy łatwo znaleźć. - celowość wpuszczenia autokarów na ulicę Żeromskiego skoro nie jest do tego przystosowana. Bardzo często przecież się robi specjalny parking w pobliżu do " rozładunku " pasażerów i ich bagaży i przewiezieniu do danego hotelu. Korzyść dla wszystkich. No ale musi funkcjonować więcej niż dwie komórki.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 05:19:04] • [IP: 41.9.127.**]

ale komentarze hshhaha ktoś napisał" kradną" ?? ludzie czy wy wiecie na czym polega ekonomia i wolny rynek? prawo podaży i popytu ?? zwolnij się jeden z drugim z pracy otwórz działalność gospodarcza to się wtedy przekonasz jak to jest łatwo hahah Jeden z drugim by już polegli wypełniając wniosek...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 05:03:52] • [IP: 203.110.197.***]

Pani Agatowska to chyba już dawno zatraciła się w swojej " wspaniałomyślności" . Gdyby taka sytuacja była parę lat temu, to można by było sądzić, że chodzi tu o dobro mieszkańców. W obecnej sytuacji jest to jednak bardzo wątpliwe. Szkoda, że ta " wielka - mała polityka " odrealniły Panią Agatowską kompletnie. W momencie wydania zgody na to kino realna cena powinna być jednym z jej punktów. Chce Pani aby uwierzono w pani dobre intencje to proszę złożyć między innymi interpelację w sprawie : - opłat śmieciowych - a raczej ich obniżenia. System miał uszczelnić a nie podwyższać wpływy do budżetu UM. Pani michalska dając trzy propozycje do wyboru " zapomniała " podać przy każdej z nich ustaloną cenę jednostkową tłumacząc się (raczej matacząc) potem, iż nie było możliwości jej ustalenia wcześniej. Trzeba być chyba" mądrym inaczej " by w to wierzyć. - płatnego parkingu na " dużej patelni " nad morzem - niedopasowania wielkości autobusów do rond czy zmienionej komunikacji w dzielnicy nadmorskiej cdn.

Ja • Niedziela [12.07.2015, 21:59:14] • [IP: 80.48.211.***]

Może by tak pani Agatowska wyjaśniła mi mieszkańcowi Dolnego Śląska dlaczego tak chciała mnie oszukać w 2007 wynajmując kwaterę na Fredry 3. Dlaczego nie dała mi stawki adekwatnej do oferowanej usługi takiej jak we Wrclawiu czy Świdnicy. I jeszcze kuchnia nazywała kuchenkę na lodowce usytuowana przy drzwiach do łazienki. Gdzie za tą samą stawkę wynajalem sto metrów dalej normalnych warunkach

PLO • Niedziela [12.07.2015, 21:41:49] • [IP: 80.245.185.***]

Bojkotować kino.Niewiele trzeba, żeby puścić ich z torbami.

Gość KUBA 2 • Niedziela [12.07.2015, 21:01:03] • [IP: 46.112.191.***]

Prrzewodnicząca Rady Miasta przeciwstawia się cwaniaczkom perfidnie okradajacych naszych- oczekujących od wielu lat na dostęp do KINA mieszkańców. ALE w naszym pięknym mieście również żyją osobnicy działający w interesie tych cwaniaków. Jestem przekonany, że to właśnie oni sa autorami tych ochydnych komentarzy godzących w BARDZO MĄDRĄ, uczciwą i wybraną w demokratycznych wyborach Joannę Agatowską. Zapewne otrzymują za te smutne działania bileciki oraz spore napiwki

Gość • Niedziela [12.07.2015, 20:05:16] • [IP: 92.42.114.***]

Chytry dwa razy traci, warto rozważyć prośbe pani Agatowskij

Gość • Niedziela [12.07.2015, 20:02:22] • [IP: 92.42.114.***]

No nie fajnie trochę drogo a kino powinno byc dla wszystkich

aga • Niedziela [12.07.2015, 19:58:54] • [IP: 92.42.118.***]

jestem za tym żeby otworzyć bioway w Ś-ciu a nie kfc

Gość • Niedziela [12.07.2015, 18:04:09] • [IP: 95.129.225.**]

Platfusy i internetowi prawicowi hejterzy zawyli. Auuuu Niemcy nas biją! Po co nam radni jak nie po to żeby walczyć o sprawy mieszkańców? to ich psi obowiązek i bardzo dobrze, że nagłośnili ta sprawę bo wielu mieszkańców krytykuje te ceny i to że mają nas za frajerów do płacenia bo w świnoujsciu wszystko musi być drogie, to niech ludzie płacą.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 17:29:14] • [IP: 46.76.9.***]

Żydowska firma. ...kto pozwolił by w Polsce tak mocno zaistniała?...pamiętajcie na kogo głosujecie w wyborach i nie dziwcie się że później srogo bulicie za bileciki. Panią Agatowską popieram.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 14:56:40] • [IP: 80.245.189.**]

jakim prawem prywatnemu przedsiębiorcy będzie P.Agatowska i jej poplecznicy cokolwiek proponować, niech do wszystkich wystosują na Promce o obniżenie cen na jedzonko desery kawki itp istny cyrk jak ona śmie, to pośmiewisko, kto che niech chodzi do kina a kto che niech ogląda sesje z obrad radnych !!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 13:24:51] • [IP: 213.158.219.***]

hahahaha ale to durne :D - prawa rynku kobieto po szkółkach niedzielnych

Gość • Niedziela [12.07.2015, 12:56:45] • [IP: 80.245.180.**]

Pani Agatowska niech podda sie Dymisji tyle zla zrobila miastu zadluzzyla szpital ziszczylaFlote afera w osir co wiecej trzeba Panie Mozejko przygotuj Pan Taczke

Gość • Niedziela [12.07.2015, 12:54:47] • [IP: 82.174.234.**]

Niech sobie prez i agato sami wybuduja kino i maja tam bilety za 10 zl.co maja do prywatnego biznesu.nie trzeba bylo pozbawiac w miescie konkurencji.wlasciciel ma tamie ce y jakie chce

Kamirito • Niedziela [12.07.2015, 12:46:12] • [IP: 95.129.228.***]

Internetowi krzykacze nie chodzą do kin. Wszyscy co przychodzą do kina to wiedzą, że to są ceny na sezon pod turystów. Skończy się sierpień to i ceny zmaleją.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 12:35:05] • [IP: 46.112.207.***]

Czyli kino w Międzyzdrojach zaciera ręce...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 12:30:56] • [IP: 94.254.129.***]

Rude to głupie. .

Gość • Niedziela [12.07.2015, 11:45:21] • [IP: 5.174.48.**]

zamknac to w pi*du i otworzyc KFC i po klopocie

Gość • Niedziela [12.07.2015, 11:22:40] • [IP: 62.69.231.***]

Z taką interpelacją, to do Fasoli, żeby z takich podatków z ludzi nie kroił, bo to od tego się zaczyna.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 11:18:39] • [IP: 178.238.252.***]

hmm a premie w osirze brała garściami. dwulicowość zawsze wychodzi.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 10:47:14] • [IP: 83.254.234.***]

Nie ma co piany bić.Dawno prezio ma obcykane, że obniżą cenę ale przy okazji Agatowska ma zapunktować.Za takich debili nas mają.Aha a jak już to stanie się faktem to tylko ich klakierzy będą słać im podziękowania.Przynajmniej poznamy ich IP.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 10:47:00] • [IP: 80.245.179.***]

P.Agatowska tę swoją interpelację niech wyśle do swoich partyjnych komuszków i niech się nie ośmiesza że chce pomóc mieszkańcom, którzy i tak mają o niej swoje zdanie i nic jej nie pomoże. I niech nie odwraca uwagi od afery OSiRU swoją udawaną nadgorliwością bo w wolnym kraju nie ona będzie decydować o cenach. CZASY KOMUNY JUŻ NIE WRÓCĄ SZANOWNA PANI !!

we łzach • Niedziela [12.07.2015, 10:41:03] • [IP: 46.112.82.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [12.07.2015, 09:50:50] • [IP: 95.129.226.***]

zgadzam się że bilety za drogie niech idzie rodzina na przykład 4 osobowa to sporo kasy.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 09:27:19] • [IP: 80.245.182.**]

Nie wiem czy ta agatowska jest aż taaaaaka g* czy tylko na studiach zaocznych się opier...ła albo egzaminy zdawała jak to kiedyś zdawali jej koledzy - sekretarze partii pzpr . ... Teraz nie ma już socjalizmu, pani agatowska, nie ma gospodarki nakazowej i nikomu nie można polecić "zmniejszanie cen". Wy, "post-komuchy" myślicie, że jak was wybierają te świnoujskie durne trepy od 12 lat to zrobicie tutaj socjalistyczny skansen ?? Jesteśmy w POLSCE, która jest krajem wolnym m.in. od komunistycznej propagandy i krajem WOLNEJ gospodarki. Przestańcie się ośmieszać i drukować takie bzdurne pisma a lepiej zajmijcie się zrobieniem porządku z komunikacją w dzielnicy nadmorskiej. Ludzie parkują po chodnikach, bo nie ma parkingów. Tutaj można wykazać się wspaniałym zaocznym wykształceniem, p. agatowska. My, sami mieszkańcy załatwimy to Corso i ich durne ceny. Po prostu nikt tam nie będzie chodził i ceny spadną o połowę a nie o 1/3.

Raz byłem • Niedziela [12.07.2015, 09:07:12] • [IP: 93.198.89.**]

Po sezonie samo się to unormuje. Ludzie przestaną chodzić to ceny obniżą. Tylko czy potem ci zniechęceni ludzie jeszcze przyjdą?

Gość • Niedziela [12.07.2015, 09:02:28] • [IP: 95.129.224.**]

Dlatego tam nie pójde, ani moja rodzina, i jeszcze znajomych zniechęce..

Gość • Niedziela [12.07.2015, 08:42:09] • [IP: 94.254.129.***]

Dlatego lepiej jechać do kina do Międzyzdrojów...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 08:21:23] • [IP: 79.184.235.***]

REMONT PARKINGU Z PROJEKTU BUDŻETU OBYWATELSKIEGO POWINIEN SŁUZYĆ WYŁĄCZNIE PACJENTOM PRZYCHODNI A NIE DLA KLIENTELI CORSO!! NA TO TEŻ TRZEBA ZŁOŻYĆ INTERPELACJĘ, GALERIA POWINNA SFINANSOWAĆ TEN PARKING! ZROBIĆ DOBRY GEST DLA MIESZKAŃCÓW I PACJENTÓW PRZYCHODNI.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 08:07:14] • [IP: 62.69.231.***]

Nie wiadomo czy czy jedna sala kinowa się utrzyma, a tu z czterema wyskoczyli. Nawet do tego kina bym nie poszedł, jakby mi dopłacali. Nie lubię chodzić do kina - nudzi mnie mnie to. Chyba, że z pilotem, żeby móc sobie przewinąć film na jakieś zjadliwe sceny. Dwadzieścia pięć zeta za oglądanie gówna, to to samo mam w toalecie miejskiej za dwa złote.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 06:33:15] • [IP: 83.11.79.***]

Ludzie wy wierzycie, że tacy agatowska, borowski czy jabłońska chcą coś dla was zrobić. Tu chodzi o koryto ia aby istnieć w mediach

Gość • Niedziela [12.07.2015, 06:30:13] • [IP: 88.156.232.***]

a dlaczego benzyna jest tak droga w Polsce (a w Świnoujściu szczególnie) to tej pani nie interesuje? A dlaczego warzywa i owoce są o wiele droższe niż w całej Polsce? A dlaczego zarobki są tak niskie? A dlaczego rząd tylko przed wyborami widzi swój elektorat a później to ma głęboko w d...? Czy dlatego że takich mamy rządzących czy że to Polska właśnie?

Gość • Niedziela [12.07.2015, 06:08:04] • [IP: 83.11.79.***]

Pani Agatowska niech prezydent obniży jeszcze cenę wódki, mięsa, chleba i to najlepiej w całej Polsce. Takie interpelacje i tak pani nie pomogą -raczej świadczą o lekkiej paranoi wynikającej z pikujących sondaży SLD, do upadku którego przyczyniła się i wielka politykierka ze Świnoujścia

Gość • Niedziela [12.07.2015, 05:34:45] • [IP: 95.129.224.**]

W Świnoujściu większość cen towarów i usług jest wyższa niż w innych miastach Polski.Myślę że P. Ągatowska ma szansę podjąć inicjatywę nie tylko w sprawie biletów do kina bo bez tego można żyć, ale w sprawie rekompensaty dla mieszkańców którzy nie czerpią zysków z wzmożonego ruchu turystycznego, a z tegoż tytułu ponoszą codziennie straty.Proponuję dodatkowo opodatkować branżę turystyczną w mieście a zysk rozdzielić wśród pokrzywdzonych mieszkańców tak jak to się robi w rozwiniętych krajach Europy..

Gość • Niedziela [12.07.2015, 01:58:06] • [IP: 80.245.185.***]

00:32:23 raczej brak szacunku osoby która wystosowała tą interpelacje do mieszkańców. celem tej akacji jest odwrócenie uwagi od istotniejszych spraw, premii, delegacji i telefonów.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 01:27:22] • [IP: 178.238.252.***]

Skoro miasto bogatych mieszkańców to i ceny są zawyżone. Czasem dobrze jest nie latać po gadzinowych telewizjach z rankingami bo potem można się niezłe przejechać. A skoro miasto stać to może tym zarabiającym najniższa krajową dopłacać do biletów. Czyż nie??

Gość • Niedziela [12.07.2015, 01:04:57] • [IP: 79.186.61.**]

niech miasto dopłaci po 10zł do biletu i będzie oki,

Anka • Niedziela [12.07.2015, 00:47:47] • [IP: 178.238.252.***]

A czy popcorn nie jest drozszy niz gdzie indziej ?? W innych kinach tej sieci??

Gość • Niedziela [12.07.2015, 00:32:23] • [IP: 92.42.118.***]

Najlepiej nie chodzić do kina, to może zaczną szanować mieszkańców Świnoujścia.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 00:28:06] • [IP: 62.69.253.**]

przecież jest wolny rynek.. a jak miasto wspiera przedsiębiorców?

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:58:51] • [IP: 46.204.4.***]

Pani agatowska nie ma nic innego do roboty?

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:57:11] • [IP: 92.42.116.**]

No wreszcie ktoś ruszył z tym zdzierstwem brawa dla Pani Agatowskiej brawo!!

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:46:43] • [IP: 88.156.235.*]

Miasto kupiło jacht za pół bańki, który stoi bezczynnie i nie ma interpelacji. A kino to prywatna firma.

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:27:25] • [IP: 95.129.229.***]

Sz.panujący jak zezwalał na galerię w zamian za kino zapomniał poprosić o normalne ceny biletów.

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:22:57] • [IP: 92.42.118.***]

kolega ostatnio tam był i wydał 90 zl, tam nawet Cola jest za 10 zł i reszta żarcia droga i woadomo ceny tych biletów. Ostatni raz bylem w kinie w 2009 na Avatarze w Miedzy*. Za 20 zł to ja sobie sciagne film kupie 4 Bosmany i jeszcze mi zostanie na żarcie.

Gość • Sobota [11.07.2015, 23:13:56] • [IP: 92.42.114.***]

Pogonic naciągaczy-- nie chodzic , bojkotować to kino to i ceny spadną. Nie było kina to i jeszcze rok można bojkotować aż się naciągacz wyniesie a inny da ceny uczciwe

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:56:29] • [IP: 80.245.188.**]

Popieram jest bardzo drogo ma 3 dzieci juz dwa razy dzieci poszly do kina a ja nie mam na wiecej i tylko szkoda dzieci ktor mowia ze tak czeekaly na kino a teraz to nie moga isc

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:25:00] • [IP: 88.156.233.***]

Ta interpelacja pomoże jak umarłemu kadzidło! Jedynym sposobem na obniżenie tych cen jest zbojkotowanie tego kina na tydzień/dwa przez widzów./co najmniej przez 60-70% tych chętnych na te 3D/. Jak mi za drogo to nie chodzę i nie kupuję. Widać prezes założył że do końca sezonu te kino ma zarobić na siebie oraz na uruchomienie jeszcze dwóch takich kin gdzieś w Polsce.

kris • Sobota [11.07.2015, 22:23:48] • [IP: 80.245.180.***]

Najlepsze leczenie jest takie, jeśli uważasz że jest za drogo to nie kupuj. Gdy skończy się szał na nowość zaczną się różne Happy Hours i inne bonusy dla szkół, poranne godziny itd. Poczekajcie miesiąc a zobaczycie różne hostessy rozdające bilety z 40% zniżką. Jeśli jest drogo to niech s...ją.

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:13:54] • [IP: 93.94.188.**]

lepiej pojechac do Szczecina tam taniej :) :) :) hehe. pomyślcie troszke. jak nie bylo kina jezdziliscie do szczecina, podróż tam i spowrotem plus kino to łądny pieniadz poszedł a teraz opare złóty wielka afera. a pani Agatowska niech zajmie sie czym pożytecznym bo jak na razie to robi z siebie pośmiewisko :)

KPT BOMBA • Sobota [11.07.2015, 22:09:32] • [IP: 95.129.225.***]

zobaczyli ze w osirze robia takie kokosy to stac ludziska na bilet...

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:06:32] • [IP: 95.129.226.***]

...ale to nieprawda, że my tu zarabiamy krocie i stać nas powinno być na bilet w takiej cenie. Są tacy, którzy może i zarabiają dużo, ale większość niestety zarabia tyle co w całej Polsce czyli średnią i to właśnie my chcemy korzystać z tej kultury jaką jest kino.Ci co zarabiają krocie nie zawsze mają czas aby do tego kina pójść, bo pracują 24 godz.na dobę niestety.Nieważne jest czy mieszkamy w Świnoujściu czy Kaliszu, ceny powinny być takie same. Mieszkańcy Świnoujścia doskonale wiedzą o co" caman":)

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:03:42] • [IP: 92.42.113.***]

Syf w szpitalu zlodziejstwo w Osirze a * sobie interpelację o kino wysyła, kpiny!!

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:00:48] • [IP: 80.245.189.**]

właśnie niech ludziom powiedzą ile oni zdzierają, skąd taka kasę maja, nagle oburzona ze ktoś fajne kino nam udostępnia ja tez kocham CINEMA3D, co boli ze kaska im nie wpada z kina !!

Gość • Sobota [11.07.2015, 22:00:17] • [IP: 92.42.116.***]

Nie pojmuję - jest kapitalizm o który walczyliście i zwyciężyliście i go macie. Może wygląda trochę inaczej niż wam wtedy kłamano, ale to już wasz problem. Może zamiast beczeć na ceny trzeba się wziąć do pracy?

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:57:46] • [IP: 5.172.247.***]

Cebulaki :). Chodzę do tego kina i będę chodziła. Chodzi cała moja rodzina, znajomi również. I tysiące innych osób :). Cena jest normalna. Są tańsze kina - małe, kameralne, studyjne i droższe - większe, sieciowe. Cena za bilet do kina w Świnoujściu to średnia cena.

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:50:53] • [IP: 80.245.178.***]

TRADYCYJNIE ZYDY KRADNĄ NA POTĘGĘ. WYCZULI, ŻE W SEZONIE MOTŁOCH SIĘ PRZED KOMARAMI W KINIE CHOWA, WIEC KOSZA SZMAL NA CAŁEGO. PO SEZONIE BĘDZIE TANIEJ.

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:35:06] • [IP: 62.69.231.**]

super moze bede czesciej w kinie z rodzina

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:25:41] • [IP: 80.245.189.***]

Kino drogie to fakt ale tu chodzi o falsz AGATOWSKIEJ A NIE CENE KINA.

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:13:36] • [IP: 92.42.114.***]

za tą cene biletu to nawet sie nie pozywi na promenadzie, tam jest zdzierstwo, kupisz fileta z rybymrozonej, frytki i surowke, do tego piwko i 60 zeta nie ma

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:11:52] • [IP: 77.225.81.***]

Bilety w Warszawie do cinema city czy multikina są po 30 zł. Trzeba się cieszyć że kino w końcu jest w Świnoujsciu a nie narzekać.

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:09:27] • [IP: 188.146.80.**]

Właśnie Pani Agatowska, od lat najdroższe paliwo w Polsce ale tego Pani nigdy nie widziała, dopiero przed wyborami wyszła Pani z domu do zwykłych ludzi?

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:04:57] • [IP: 178.238.250.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [11.07.2015, 21:01:45] • [IP: 94.254.129.***]

uwielbiam patrzeć na komenty ludzi powiązanych z C 3D. aż się człowiek nieświadomouśmiecha w stronę monitora. obsmarowywanie P. Agaty nic nie da. reprezentuję już gigantyczne grono ludzi którym owa sytuacja się nie podoba. Uwłaczające jest to że inwestorzy tak traktują normalnego człowieka i konsumenta. Miałem być klientem kina. Niestety przez zaślepienie mamoną dyrekcję kina, stracili nie je jednego, a bardzo wielu potencjalnych stałych bywalców. Po opiniach ludzi którzy tam byli, wolę pojechać z rodziną do ZS, nawet na samo kino.

Gość • Sobota [11.07.2015, 20:39:46] • [IP: 46.215.94.***]

A JAKI PROBLEM PRZEZ MIESIĄC CZY DWA NIE WCHODZIĆ DO GALERII SZYBKO CENY POWĘDRUJĄ W DÓŁ JA I MOJA ŻONA JESZCZE TAM NIE BYLIŚMY I ŻYJEMY PROPONUJĘ WSZYSTKIM MIESZKAŃCOM ZROBIĆ TAK SAMO !!

Gość • Sobota [11.07.2015, 20:35:36] • [IP: 77.113.183.***]

te ceny biletow to gdzies z Ameryki

Rozsądny • Sobota [11.07.2015, 20:23:20] • [IP: 92.42.117.**]

Pani Agatowskiej proponuję : obniżyć cenę wynajęcia kortu dla młodzieży. Obecnie w weekendy 25zł za godzinę; obniżyć ceny na pływalni. Skończyć z wynajmowaniem przy pływalni parkingu w miesiącach maj i czerwiec. Naprawić na pływalni małą nieckę, która jest nieczynna od remontu!! za, który Pani odpowiadała. To do roboty :-)

j444 • Sobota [11.07.2015, 20:09:39] • [IP: 80.245.182.***]

prezes cinema to standardowy polski dorobkiewicz-zdzierca, aby jak najszybciej napchać kieszenie jak najmniejszym kosztem, a to nie ma nic wspólnego z przedsiębiorczością. Ceny zweryfikuje jedynie frekwencja, przychodzisz - godzisz się z ceną, nie przychodzisz - protestujesz.

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:56:01] • [IP: 92.42.119.**]

A prawda wielu boli, oj jak boli;) Tyle lat się udawało, a tu nagle klopsk;) Przekręty wyszły na jaw i pewnie wyjdą jeszcze nie jedne;) I jak tu dalej się ustawiać i swoich znajomych, dobrze na życie? Z nieosiągalnymi pensjami dla zwykłego śmiertelnika?;) Ciężko będzie;) Dobrze, że mamy jeszcze wolność słowa i za wyrażanie opinii już nie wsadzają do...O take Polskę my i nasze dziady walczyli. Nie do końca take, ale mniej więcej;)

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:47:02] • [IP: 95.129.226.**]

woda, woda. Cena - niech będzie, nagroda dla zwik-u za ostatnie miejsce w w kraju - niech będzie. Tylko żeby woda czysta.

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:39:48] • [IP: 95.90.187.**]

zmurek niech da niechcial dodac na flote myjnie sprzedal to ma a niech nikomu nie dyktuje ile kto ma pobierac jak mial myjnie to sam dyktowal ceny a teraz z co mu nie pasoje ze niema z tego zadnego zysku niech pakoie walizki niech sie wynosi razem z agatowska i tak za duzo sie podzielili do widzenia

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:35:54] • [IP: 5.172.247.***]

Jak kogoś nie stać, niech nie chodzi. Niech kupi pop-corn w Biedrze, jakieś jasne w promocji, zapuści Polsat i niech posadzi dupę w domu. Proste.

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:26:13] • [IP: 92.42.112.***]

Ci co tak bardzo domagali się kina to powinni być zadowoleni. Po co Żmurek się tym zajmuje?

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:24:56] • [IP: 83.23.106.***]

co za hipokryzja. prosze zrobić zakupy w sklepie" odido" na skrzyzowaniu ulic chrobrego i uzdrowiskowej. ceny są nawet dwukrotnie wyższe niż" w innych miastach Polski" jednak nikt nikogo nie zmusza by tam kupować. jak was dupa piecze że jest 7zł drożej to mozecie jechac do miedzyzdroi obejrzeć film z 2014 roku.

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:21:45] • [IP: 209.221.225.***]

To proponuje mieszkancom Swinoujscia pojechac do Klodzka lub do Swidnicy i po pierwszw znalezc tam prace.Jak juz jaka kolwiek dostana to beda pobierac wynagrodzenie w wysokosci 1200-1300 zl.Jak dostana pensje w granicach 1500-2000 zl to powinni pracodawce calowac po rekach ze taki hojny.U nas ponizej 2000 zl to nawet nikomu sie niechce do pracy wstac a co dopiero pracowac.Dlatego proponuje nie porownywac cen w tamtejszych kinach do naszego.Wlasciciel dostosowal tylko ceny do panujacego rynku, a Agatowska moze sobie pisac gdzie chcei tak to nic nie da.Prawa rynku sa proste i jasne.Wlasciciel ustala ceny i on wie czy mu sie to oplaca czy nie.

Gość • Sobota [11.07.2015, 19:20:31] • [IP: 95.129.226.***]

Do Gość • Sobota [11.07.2015, 17:05:16] • [IP: 188.28.151.***]. Narobiłeś tyle błędów analfabeto, że brak słów. Jakim musisz być pustym człowiekiem, by jeszcze komentować z małej litery, najbardziej poważane osoby w mieście. Podwyżkę przez" sz", to szczyt analfabetyzmu. Chyba gamoniu nie uczyłeś się w tym mieście i tylko szczekać na wiosce to Cię nauczono.

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:55:05] • [IP: 46.112.203.**]

Ja będę chodził do tego kina bo nie mam ochoty wyruszać do Międzyzdrojów ani do Szczecina bo mamy piękne u nas a poza tym szkoda czasu na promy i kasy na dojazd i czas czas tu mam 5 minut do kina i po seansie o 23.00 szybko do domku kocham Cinema 3D

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:50:29] • [IP: 41.13.188.***]

blamaż... też bym nie odpisał A czemu lody są za drogie kebaby i frytki na promenadzie? buahahhahah Nie stać ??kup sobie kino domowe

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:50:20] • [IP: 79.184.235.***]

Proszę o złożenie interpelacji w sprawie cen paliwa ( najdroższe w Swinoujściu), to bardziej uderza klientów niż ceny biletów do kiina. Opłaty, podatki itp...

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:35:31] • [IP: 80.245.189.***]

Przy takim GÓWNI*NYM REPERTUARZE !! Albo to PRALNIA PIENIĘDZY. ..albo będzie BANKRUT :-)) -Popatrzę jak bedzie PO SEZONIE :-))0 CINEMA 3D - bye, bye

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:26:25] • [IP: 92.42.116.***]

NOE WAZNE CZY KOGOŚ STAĆ CZY NIE, CENY SA WYGÓROWANE! W PORÓWNANIU DO INNYCH MIASTA TO ZE MNIE STAĆ NIE ZNACZY ŻE BĘDĘ IM KABZE NABIJAĆ. NIKT BY NIE POSZEDL TO SZYBKO BY CENY OBNIŻYLI

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:13:01] • [IP: 95.129.228.**]

Proponuję OLAĆ prezesa i jego kino 3doopy. Wytrzymaliśmy wiele lat bez tego przybytku z chipsami, więc możemy na kilka miesięcy powstrzymać chuć odwiedzania tej jaskini zdzierstwa. To jedyne wyjście na sprowadzenie prezesa do parteru.

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:10:53] • [IP: 95.129.225.**]

Jak widać głupków którzy chętnie nasypią każdą kasę prywaciarzom w tym mieście nie brakuj. Ja poczekam na obniżenie cen.

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:04:49] • [IP: 92.42.119.**]

15:18:13 Dziękuję bardzo! Potrzebuję takiego bezinteresownego wsparcia i poparcia.Też się zastanawiałam nad zmianą IP, tylko nie wiem czy to ma sens, bo zawsze sprawdzą, czyj to jest i dojdą, jak będą chcieli;) Dowód:Poprzedni właściciel pewnej świnoujskiej firmy komputerowej, podał moje dane adresowe i IP, bez mojej zgody i wiedzy, pewnym wysoko postawionym osobom w tym mieście, bo się komuś moje komentarze na iswinoujscie nie podobały;)Drugi koleś zaraz mi to doniósł Myślę, że to możnaby podciągnąć pod ustawę o ochronie danych osobowych;)Ale na wszystko przyjdzie czas:)Oliwa sprawiedliwa, zawsze na wierzch wypływa:)A gwoli ścisłości, jak ja się chciałam dowiedzieć, w tymże samym miejscu, o dane pewnej osoby, to absolutny sprzeciw nastąpił;)Ano, bo ja zwykły człowiek jestem;) Wracając do tematu.Wiem, że jest mściwa, ale się jej nie boję, bo jej nie obrażam publicznie, ani nie piszę nieprawdy;) Tylko wypowiadam swoją /nie tylko zresztą swoją/opinię, w sposób racjonalny, inteligentny/w miarę;)/i lekko podszytą cynizmem i kpiną;)

Gość • Sobota [11.07.2015, 18:00:31] • [IP: 93.94.190.***]

Zlikwidowane kina komuny , pwstaly kina kapitalizmu ale pęsje są socjalistyczne i co dalej nigdy nie będziemy zadowoleni bo wiadomo zawsze chodzi o KASE ktorej nie mamy mino że pracujemy.

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:59:52] • [IP: 80.245.189.***]

A ja mam w dupie ceny smieci od zurzycia wody agatowska protost poprosze tumanie z michalska co was kino obchodzi??

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:47:12] • [IP: 62.69.203.***]

PZPR była zbrodniczą partią. ...A kto przejął schedę po niej!!

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:39:14] • [IP: 178.238.251.***]

Proponuje Bojkot, przez kilkanaście dni !

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:36:21] • [IP: 92.42.118.***]

czy miasto nie moze zrezygnować z usług tego drogiego kina i podpisac umowe z tańszym??

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:22:24] • [IP: 87.49.180.**]

A dlaczego ceny na cala mase innych uslug sa w Swinoujsciu wyzsze niz gdzie indziej? Rowniez tych, ktorych ceny sa zatwierdzane przez wladze miasta (oplaty lokalne). Miasto moze? To inni tez chca.

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:11:16] • [IP: 37.8.215.***]

Muszę przyznać, że Pani Agatowska nie rozumie podstawowych praw w ekonomii. Droga pani!, system nakazowo - rozdzielczy już dawno minął. Ten Pan czyli właściciel ustalił ceny biletów na takim poziomie bo spodziewa się, że ludzie to zaakceptują ! Jeżeli tego nie zaakceptują to do kina nie pójdą i Pan właściciel rozważy wówczas obniżenie cen albo zamknie kino, a zwolnioną powierzchnie przeznaczy np. na cele handlowe! Może też zaproponuje miastu dofinansowanie kina i tylko wtedy szanowna Pani Agatowska może mieć cokolwiek do powiedzenia ! Ale też nie do końca bo wydawać publicznych pieniędzy nie można ot tak sobie!Pisanie takich listów i nagłasnianie tego publicznie jest co najmniej nierozsądne - powiedziałbym nawet głupie! Zalatuje tutaj populizmem obliczonym na kampanię wyborczą SLD ! Droga pani, nawet w Swinoujsciu ludzie przejzeli na oczy i wiedza, ze SLD to trup albo co najwyzej zombie i na was nie zaglosuja

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:10:50] • [IP: 31.61.138.***]

A mi to pasuje i jestem zadowolony z tego kina, w życiu bym nie pomyślał że się w tym mieście doczekam kina. Jeszcze chciałbym się doczekać prawdziwego mola a żaden tunel czy inny most niepotrzebny mi jest do szczęścia bo do Azjii to przepływam tymi promami parę razy w roku

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:05:16] • [IP: 188.28.151.***]

Spec od ekonomi sie odezwal Tluk Agatowska !! A jak zdzieracie haracz z ludzi za wode smieci itd. to jest w porzadku ? a moze agatowskiej dac podwyszke bo nie stac Tluka na kino !?

Gość • Sobota [11.07.2015, 17:03:29] • [IP: 96.238.107.**]

dodatek za promy

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:41:34] • [IP: 46.76.72.*]

Brak konkurencji sprawił że są takie ceny. Ale, na film Ted2 w szczecińskim Multikinie cena wynosi 24, 90 Jak nie chcecie chodzić za taką cenę do kina to możecie pojechać do szczecina np. do Heliosa gdzie ceny są niższe. Ale dopłacicie 32 zł za bilet w dwie strony Świnoujście - Szczecin - Świnoujście. Można taniej pojechać samochodem zrzucić się na benzynę. W świnoujskim kinie filmy 3D kosztują 28 zł(okularki 3zeta) Ja i tak będę chodził do tego kina bo nie mam ochoty jechać do Szczecina na film jak mogę obejrzeć na miejscu. Pozdro dla ludzi którzy nie tylko narzekają.

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:32:09] • [IP: 95.129.226.***]

Ja mam wybór, dlatego z kina w Świnoujściu nie skorzystam. Dobrze że poruszyliście ten temat, bo miałem skorzystać i nawet z ciekawości pójść, z rodziną na jakiś film.

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:28:20] • [IP: 83.254.234.***]

Agatowska zna ekonomię komunistyczną.

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:26:39] • [IP: 80.245.179.***]

BRAWO IP 119***; !!

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:23:36] • [IP: 88.156.232.***]

Nadużywanie władzy i przekroczenie uprawnień i to tyle w tym temacie.

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:21:09] • [IP: 88.156.232.***]

Zadania i uprawnienia Przewodniczącego Rady Miasta 1. Zadaniem Przewodniczącego jest organizowanie pracy Rady oraz prowadzenie jej obrad. 2. W ramach organizacji pracy Rady Przewodniczący: – zwołuje sesje Rady i ustala porządek obrad, – reprezentuje Radę na zewnątrz, – koordynuje prace komisji, – nadzoruje w imieniu Rady wykonanie uchwał, – na wniosek klubów radnych zwołuje spotkania robocze radnych. – dba o autorytet Rady, – powołuje na wniosek komisji lub z własnej inicjatywy ekspertów w celu wydania opinii bądź ekspertyz w sprawach rozpatrywanych przez Radę i komisje, – pełni dyżury w określonych terminach i godzinach.. 3. W ramach prowadzenia obrad Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności właściwy Wiceprzewodniczący: – otwiera i zamyka sesje, – przewodniczy obradom, – kieruje obsługą kancelaryjną posiedzeń Rady, – zarządza i przeprowadza głosowania nad projektami uchwał, – podpisuje uchwały Rady. – czuwa nad właściwym przebiegiem sesji. 4. Przewodniczący oraz Wiceprzewodniczący Rady koordynują prace komisji Rady, a podziału zadań w tym zakresie dokonuje Przewodniczący Rady.

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:18:13] • [IP: 37.7.59.**]

Ja mam super propozycję. Agatowska przekazuje do Cinema dotację w wysokości kwoty nadużyć w spółce miejskiej OSIR. A prywatna firma Cinema odpowiednio obniża ceny.

Adam • Sobota [11.07.2015, 16:16:55] • [IP: 93.94.186.*]

Jak wam za drogo to jazda szczecina do kina

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:11:46] • [IP: 95.41.85.***]

Polecam zobaczyć ceny z multi kina i dopiero płakać..

Gość • Sobota [11.07.2015, 16:03:15] • [IP: 46.46.208.**]

niech napisze do SHELA i ORLENU najdroższe paliwo w Polsce w Szczecinie jest taniej nawet o 50gr

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:53:41] • [IP: 95.129.224.**]

W czym problem? W sąsiedztwie z naszych pieniędzy wybudować miejskie kino 3D z dźwiękiem 7.1. Ustalić niższe ceny i po kłopocie. A i kilka posadek dla zstępnych się znajdzie. Od monopolisty nie można wymagać, aby dostosował się do cen kin w innych miastach. Odpowiedź będzie prosta. Zawsze widz ma wybór. Za drogo? Niech idzie do innego gdzie taniej. Poza tym Miasto dysponuje salą teatralną. Z okien Urzędu ją widać. Więc nie róbcie jaj i weźcie się do roboty.

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:51:09] • [IP: 109.241.63.**]

Agatowskiej i Żmurkowi NIC DO PRYWATNEGO INTERESU!! ale może by Agatowska złożyła do Żmurka interpelację w sprawie OBNIŻENIA OPŁAT LOKALNYCH!? Taką uchwałę chętnie podejmą zapewne też radni?

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:51:03] • [IP: 80.245.179.***]

NIE CHODZCIE TAM!

syn • Sobota [11.07.2015, 15:49:52] • [IP: 31.61.138.***]

A gdyby tak do tego kina poszła staruszka i musiała by zapłacić 20 zł ?A to przecież mogła być wasza matka !Albo jakby do tego kina poszła by procesja akurat ?

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:44:26] • [IP: 188.146.101.***]

przecież to ceny na sezon, po sezonie napewno spadną. Zresztą porównanie do Kalisza to jakiś Żart. Pani Ag. nawet nie wie gdzie leży Kalisz, to dziura...

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:33:44] • [IP: 92.42.114.***]

A nie ma klientow? Jak ludzie placą to ich stac, stać na samochód to i do kina pójdą, pozostali oglądają filmy w internecie, albo nie oglądają, piękna pogoda, komary, pobiegać można

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:31:43] • [IP: 80.245.183.***]

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:42:41] • [IP: 62.69.254.***] - miasto na SPP zarabia ok 20-30 % ogólnej kwoty. Reszta, czyli 70-80 % to zysk zarządcy strefy. Poczytaj w internecie jakie są proporcje przy tego typu inicjatywach. Też byłem zaskoczony, gdy przeczytałem...

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:24:16] • [IP: 31.61.138.***]

A jakie są stawki podatku od nieruchomości w wyżej wymienionych miastach?

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:18:13] • [IP: 93.94.188.***]

14:43:24 Całym sercem jestem z Tobą. Jeśli masz możliwość zmień IP, lub lepiej, zmieniaj częściej. Ruda jest niesamowicie mściwa. Zwłaszcza teraz, na koniec swej kariery będzie wysuwać swoje pazury. Widzę, że wiele wiesz – bądź ostrożna. Pozdrawiam!

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:09:49] • [IP: 95.129.226.**]

Interpelacja do prezydenta miasta. A czemu nie do prezydenta kraju, europy. Jeżeli p. Agatowska zaproponuje obniżenie podatków i opłat lokalnych, zmniejszenie wydatków na administrację - to my mieszkańcy damy sobie radę. Może jeszcze interpelacja dotycząca wysokich cen w sklepach?

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:04:29] • [IP: 93.94.191.***]

w Miedzyzdrojach 16 zł normalny hahahaha.. dalej lepiej tam jechac :)

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:02:11] • [IP: 31.1.132.**]

no ja bylam z dzieckiem zadwie osobyzaplacilam 100 zl prawie.masakra jakas

Gość • Sobota [11.07.2015, 15:01:27] • [IP: 164.126.28.***]

Co za refleks, ruda zauważyła ceny w kinie a nie widzi wysokich cen na obiektach OSiR np. pseudo basenie czy boisku syntetycznym

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:55:06] • [IP: 80.245.190.***]

Chcieliśmy rynku kapitałowego. to mamy gowno do gadania.kasa rządzi alud ma ją w zębach przynosic i koniec.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:54:36] • [IP: 31.61.138.***]

I bardzo dobrze że są bilety po te 25 zł, ja nie lubię tłoku a na taką cenę mnie stać a inni mnie nie interesują, mną się nikt nie martwi

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:49:01] • [IP: 92.42.118.***]

trochę przesadzili z cenami

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:43:42] • [IP: 95.129.226.***]

niech urzedasy wezma sie za robote a nie szukanie afer !! jak bedzie za drogo to klienci przestana chodzic a narazie to samemu mozna ustalac ceny i byle urzedas nie bedzie mowic nikomu jakie maja byc ceny

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:43:24] • [IP: 92.42.119.**]

Ps. Zapomniałam dodać: nie tylko z Relaxie, ale w OSiRze pod pani rządami, za ostatnie 4 lata?;) Czekam nadal z utęsknieniem na termin Sesji Nadzwyczajnej w sprawie nadużyć, czyt. złodziejstwa w OSiR. Doczekam się czy niet, Pani Przewodnicząca? ;)

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:40:02] • [IP: 79.97.216.***]

To prywatna firma - może ustalać cenę za bilety jak chce. Jedyny sposób - to bojkot zdziercy.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:39:41] • [IP: 46.112.207.***]

Ciekawe, że jeszcze kilka lat temu działające kino w Ahlbecku, w którym to uzdrowisku zjeżdża się high-life niemiecki, upadło. U nich, w tym" trójmieście" za granicą nie ma kin, więc zamiar jest czytelny, a podobno świnoujskim Cinema 3D mają być lub są już projekcje w języku niemieckim.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:28:42] • [IP: 92.42.119.**]

A kiedy obniży sobie pani pensję, odbierze mega podwyżki, nagrody itp. itd.. w Relaxie i swoim kolegom, za tylko bycie, przychodzenie lub nie, do pracy?;) Dobra mina do złej gry?;) Nagła troska o mieszkańców, bo grunt się pod nogami pali? Jest pani tak skompromitowana i pani najbliższe otoczenie, że nic już pani nie pomoże. A obniżkę niech sobie pani wsadzi, nie napiszę gdzie, bo to nie od pani zależy. Jak będą chcieli, to obniżą, jak nie, to nie. W Szczecinie bilety są w podobnej cenie, nawet droższe i mnóstwo Świnoujścian tam jeździło i korzystało z ofert tamtejszych kin. Fakt, wiadomo, że lepiej byłoby, gdyby były tańsze, ale ja i wielu mieszkańców, już w pani dobre chęci i intencje nie wierzymy. Trzeba było być od początku zatroskaną i dbającą o dobro mieszkańców, a niezainteresowaną układami, załatwianiem posadek i super pensyjek dla znajomków;) Żenada.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:22:22] • [IP: 37.8.215.**]

Ci kasjerzy to też złodzieje! Wsypują za dużo soli do popcornu żebyśmy płacili za ich drogie coca cole!

Magdalena Ciup • Sobota [11.07.2015, 14:20:25] • [IP: 188.146.83.***]

Boże uchowaj, abym kiedykolwiek odwiedziła to miejsce rozpusty. Panie Najjaśniejszy, masz nade mną całkowitą kontrolę. Byłam kiedyś w kinie objazdowym (kiedyś). Piękny, wspaniały obraz – „Летят журавли
221;. Panie Boże, wybacz moje rozluźnienie, byłam wtedy mokra – deszcz padał. To ja, Madzia Ciup mówię, zwracam się z pokorą do Ciebie, mój wielki Panie Wybawco. Księże dobrodzieju, watę nadal trzymam w uszach. W lewe, zbyt głęboko wcisnęłam – już nie wyjdzie. Ale to nic.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:20:09] • [IP: 83.254.234.***]

Bez populizmu Prezydent jak i Agatowska nie chcą wprowadzić wzorem innych miast karty dużej rodziny i karty seniora które. Uprawniały by do zniżek. W wielu miastach tak się. dzieje ala komuniści propagandę uprawiają a tak naprawdę. Mieszkańców mają. W d...

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:19:28] • [IP: 93.94.186.**]

Bojkotować kino, dopóki nie obniżą cen.Tyle lat nie mieliśmy kina, to jeszcze możemy poczekać.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:19:11] • [IP: 80.245.181.**]

buraki, szybciej skoncza niz zaczeli

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:15:50] • [IP: 88.156.233.***]

kto w dobie internetu do kina chodzi w chacie wszystki za free heeee

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:13:28] • [IP: 188.146.48.***]

Ceny z kosmosu te kino szybko zawina ludzie rzucili sie jak lysy na grzebien po wakacjach psa z kulawa noga nie zobaczymy w tym kinie. I tak skonczy sie sen o kinie

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:09:34] • [IP: 80.245.187.***]

Przeciez jest na to sposob, poprostu wystarczy nie chodzic do kina i samoistnie przestanie dzialac.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:09:01] • [IP: 83.254.234.***]

Ośmieszanie sq Agatowskiej ciąg.dalszy.Tęskni pani za komuną ale ten czas minął.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:07:59] • [IP: 80.245.182.***]

Przecież nikt nie każe Wam chodzić do kina, a ono nie jest z państwowych pieniędzy, więc?? Pewnie seoznowo będą maleć i wzrastać.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:07:52] • [IP: 176.4.58.***]

Proste rozwiązanie marketingowe, nie pójść do kina to po krótkim czasie sami obniżą bo na stratach nikt jechał nie będzie.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:07:52] • [IP: 93.94.184.***]

Jaka władza TAKIE CENY a może tak CZERWONI opłatę klimatyczną w dół - zacznijcie od siebie !!

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:05:50] • [IP: 92.42.112.*]

Ciekawe co odp. Cwaniaki nie dość że kurort to jeszcze Niemcy. Brawo p. Agato

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:03:51] • [IP: 94.254.129.**]

Pan prezes powinien odpisać dlatego są droższe bo ceny dzierżawy tez są droższe niż w całej Polsce

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:03:16] • [IP: 95.129.228.**]

Obydwa kina tj" KLUBOWE" i" RYBAK" zamknięto bo były nierentowne. Ktoś otworzył w tym mieście kino mimo tego że balansuje na granicy opłacalności a wam znowu nie pasuje?

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:03:11] • [IP: 83.254.234.***]

Szkoda, że przewodnicząca rady nie zwraca się do prezydenta o skalkulowanie niższych podatków, bo na to ma wpływ.Może wówczas wiele rzeczy w mieście byłoby tańszych.Bez populizmu p.przewodnicząca a z prawdziwą troską, no chyba że inaczej pani nie potrafi.

Gość • Sobota [11.07.2015, 14:03:01] • [IP: 92.42.117.***]

Agatowska jeszcze kampani niema

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:57:59] • [IP: 178.238.249.***]

już nie wspomne o honorowaniu Karty Dużej Rodziny. my nie byliśmy jeszcze w" naszym" kinie bo jest poprostu za drogo dla naszej 5 osobowej rodziny

Seksowny Knur • Sobota [11.07.2015, 13:56:53] • [IP: 46.112.230.**]

Brak pojęcia o ekonomii, zasadzie popytu i podaży, wtykanie nosa w cudze inwestycje, podczas gdy na zachodnim pala śmieci, z kranów brudna woda leci, klimatyczne droższe niż w innych kurortach, a podatek od nieruchomości na najwyższym możliwym poziomie. Niech w tych sprawach p. Agatowska wykaże się inicjatywa, bowiem dotycza one większej ilości mieszkańców, aniżeli kinomanów. Ja przykladowo uważam, że jej - i nie tylko jej - wynagrodzenie w magistracie jest na absurdalnie wysokim poziomie w stosunku do działań oraz odpowiedzialności. .. i paradoksalnie również wyższe niż na takim stanowisku w większości innych polskich miast.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:56:06] • [IP: 92.42.114.***]

Proponuję do czasu obniżenia cen biletów BOJKOT KINA. Nie było przez kina tyle lat, to jeszcze chwilę poczekamy na normalność albo pójdą ze Świnoujścia z torbami.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:52:58] • [IP: 31.61.138.**]

Niech pani przewodnicząca rady lepiej złoży wniosek do prokuratury o nadużycia finansowe publicznych pieniędzy mieszkańców jakie były w osir.Pierdołami się zajmuje.Tam gdzie afera finansowa z udziałem partyjnego kolegi z sld to petycji nie napisze Zatroszczona cenami biletów w kinie. Przekręty w osirze to jest ważniejszy temat droga pani.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:51:43] • [IP: 46.112.116.**]

Panie Prezydencie! Na promenadzie sprzedają bardzo drogie desery.Czy Pan też napisze w tej sprawie? To chore co robi Pani Przewodnicząca Agatowska i Pan Prezydent! To jest wolny rynek! Zmusić może tylko jedno! Nie idziemy do kina za takie pieniadze! Koniec, kropka!

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:49:50] • [IP: 92.42.115.**]

Wystarczy nie chodzić do tutejszego kina. Jak nie będzie oczekiwanych wpływów to prezes obniży ceny, albo dołoży do interesu.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:44:26] • [IP: 46.112.207.***]

Właściciele Cinema 3D mają mentalność tanich cwaniaków ulicznych sprzedających piły albo pierścionki ze złota lub tych naciągaczy siedzących na krzesełkach pod parkomatami na W.Polskiego. Tylko jedna różnica - są naprawdę bogaci i lepiej ubrani.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:44:05] • [IP: 95.129.228.***]

Jak się Pisze to w Naszym Kraju Albo w Naszej Ojczyżnie a nie W Polsce Rosji czy w Australii

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:42:41] • [IP: 62.69.254.***]

Cena towaru jest suwerenną decyzją biznesową bez względu czy to bilet do kina, hamburger, chleb czy np naprawa odkurzacza. Interpelacja w sprawie ceny biletów jest co najmniej nie poważna. Juz dawno minęły czasy gdy włodarze dzwonili i mowili sprzedawajcie poniżej kosztów. A może by tak napisać pismo do zarządcy strefami płatnego parkowania że jest zbyt drogo ?? Ale nie bo przecież te pieniądze trafiaja do kasy miasta!! Brawo:)

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:40:48] • [IP: 95.129.226.***]

16 zł i to się nazywa dobra cena za bilet.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:39:33] • [IP: 94.250.233.**]

Agatowska najpierw niech zlozy interpelacje w swojej sprawie w OSiR Wyspiarz !! Ile to kazala sobie wyplacic premi itd, oraz seojemu kolesiowi partyjnemu R.Teterycz. Co Agatowska porownuje Kalisz do Swinoujscie. Jest wolny rynek, jak za drogo to nie kupowac i od razu zejda z cen... Jeszcze J.Agatowska swoich paluchow nie wpychala do nowo otwartego CH. Czego ona msie nie dotknie to od razu sa klopoty !!

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:35:42] • [IP: 93.94.188.**]

To jest prywatna dzialalnośc i dziwne jest narzucenie cen przez miasto. Lody u nas kosztują np. 3 zl szt a np. w Kaliszu już 2 zl. ..?? i co..??

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:29:59] • [IP: 83.20.196.***]

Oni po prostu myślą, że w Świnoujściu wszyscy na pieniądzach śpią. Do tego brak konkurencji no i jest jak jest.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:29:39] • [IP: 92.42.113.***]

Drozej niz w WARSZAWIE

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:29:14] • [IP: 62.69.229.**]

Jedynym sposobem jest zrównoważenie popytu i podaży. Skoro rozlegały się takie jęki o kino, to oznaczało, że mieszkańcy wyczekują kina jak kania dżdżu. To i ceny są dla tak spragnionych kina. teraz wystarczy wstrzymać się z chodzeniem do kina, a sami zrozumieją, że coś jest nie tak.

Gość • Sobota [11.07.2015, 13:26:14] • [IP: 93.94.187.***]

Swinoujscie dyskryminuje przyjezdnych na przeprawie promowej to niech sie nie dziwi ze zewnętrzne firmy zawyżają ceny swoich uslug. W zawyżonej cenie jest czesto wliczony czas oczekiwania w kolejce na prom

Oglądasz 1-162 z 162
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■