POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [12.07.2015, 21:02:01] • Świnoujście

Czytelniczka o „promiarzu”: Mówił, że pomyliliśmy przeprawy

Czytelniczka o „promiarzu”: Mówił, że pomyliliśmy przeprawy

fot. Sławomir Ryfczyński

Weekend. Godzina 15. Przeprawa Bielika – pusta. Ale pracownik Żeglugi uparcie przegania z niej samochód na obcych numerach z dwójką małych dzieci – opisuje zdarzenie pani Ewa, nasza Czytelniczka. Mają jechać na Karsibory. Pytanie: po co?

5 lipca jechaliśmy razem z bratem na przeprawę promową centrum z dwójką małych dzieci ( jedno ma niespełna roczek, drugie - 3 latka)- zaczyna swój list nasza Czytelniczka, pani Ewa. - Pan na przeprawie Centrum o godzinie 15, taki czarny facet z brodą, nie chciał nas wpuścić na prom, twierdząc, że jest dość spora kolejka. Powiedział że mamy jechać na inną przeprawę, cytuję " pomyliliśmy przeprawy, bo nie mamy przepustki na prom i musimy wybrać inną przeprawę ". Jako że mamy tu rodzinę w Świnoujściu i trochę znamy zasady, że jeśli jest pusto na Bieliku, to prom ma prawo nas zabrać, nie odpuściliśmy i nie posłuchaliśmy tego Pana. Nawracaliśmy kilka razy pod prom, gdzie Pan z przeprawy (mogę go tylko opisać ze miał czarne włosy i był z brodą) przeganiał nas, że nie możemy tu czekać na tym pasie.

I teraz najciekawsze:
Pragnę nadmienić, że nie było żadnego samochodu – pisze pani Ewa- było zupełnie pusto, żadnej kolejki na prom. Na ulicy skwar, godzina 15 chcieliśmy szybko wyjechać z małymi dziećmi z miasta.
Po kilku nieudanych próbach minutę przed odpłynięciem promu Pan łaskawie machnął nam, że możemy wjechać. Powiem szczerze, że takie zachowanie Pana z tej przeprawy jest żenujące i skandaliczne. Rodzi mi się tylko pytanie na koniec jak ludzie przyjeżdżając tu w sezonie mogą chcieć dostać się do Świnoujścia, skoro taki facet który stoi na przeprawie i w taki świński sposób się zachowuje, jakby to była jego prywatna przeprawa. Zniechęca ludzi do przyjazdu do tego miasta.

Czekamy, co na ten temat ma do powiedzenia magistrat.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 223, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-223 z 223

Gość • Wtorek [21.07.2015, 19:08:08] • [IP: 83.21.68.**]

K***a, wszystkie przeprawy powinny obsługiwać wszystkich ludzi z całego kraju.W końcu prom to jest przedłużenie jezdni i wszyscy za to płacimy(podatki), a nie do ch**a jakieś tam wyjątki dla tubylców, to jest według mnie dyskryminacja ludzi spoza Świnoujścia.Niech zrobią promy płatne i niech kroją wszystkich równo za przeprawę.W Szczecinie też powinni zrobić parkingi tylko dla miejscowych, niepłatne oczywiście, a reszta niech czeka w kolejkach i rzyga kasą.

Gość • Piątek [17.07.2015, 15:41:27] • [IP: 93.94.186.**]

BARDZO SLUSZNIE, WON NA KARSIBORY I WAROWAC

Gość • Środa [15.07.2015, 19:15:29] • [IP: 80.245.188.***]

Dla przyjezdnych jest prom. Dlaczego pani od razu tam nie pojechała, skoro zna pani zasady? Prom dla osób z zewnątrz jest na Karsiborzu i nie powinno pani w ogóle być pod naszym miejskim promem. Bielik jest dla mieszkańców, a pani nim nie jest i dalej nie ma co dyskutować.

Gość • Środa [15.07.2015, 11:04:21] • [IP: 89.69.128.**]

po to, ze maja jechac tam gdzie maja!! Czyli na Karsibory, bieliki są dla nas - mieszkanców.. co z tego, ze z dwójką dzieci?? To niech ich nie zabiera w podroz!!

Gość • Wtorek [14.07.2015, 21:32:14] • [IP: 46.112.101.***]

Czytam wasze wpisy i cholera mnie bierze, w niedziele pływały puste promy a na karsiborach kolejka na kilka kilometrów. Mówicie zostawiać samochód przed promem, to powiedzcie gdzie, piszecie że obsługa miała racje że nie puszcza przyjezdnych ale jak oni kase zostawiają to są ok a na promach to już buraki. To wy jesteście buraki. jak macie się trzymać przepisów to z konsekwencją a nie jeden wpuszcza a drugi nie i zastanówcie się poważnie nad tym co piszecie a nie tylko niemiaszkom w d...e wchodzicie

Gość • Wtorek [14.07.2015, 12:30:26] • [IP: 80.245.190.**]

Ja jestem mieszkańcem i też mam małe dzieci jedno ma dziesięć miesięcy a drugie niepełnosprawne i moim dzieciom też często doskwiera skwar. Kolejka to kolejka, a na rondzie jest napisane ''tylko dla mieszkańców'' po prostu trzeba czytać ze zrozumieniem.

Gość • Wtorek [14.07.2015, 11:43:20] • [IP: 80.245.178.***]

Dura lex sed lex - wpuszczać może obcych tuż przed odpłynięciem, bo pierwszeństwo mają miejscowi i służby. Jedyne co to powinien być wytyczony jeden pas, na który w razie braku kolejki mogą wjechać przyjezdni, poczekać do minuty przed odpłynięciem, i jeśli pozostaną miejsca - zostać wpuszczeni. Proste, prawda? :)

Gość • Wtorek [14.07.2015, 09:06:26] • [IP: 62.69.251.***]

Goscia na dywanik a zegluge pozwac do sadu!

Gość • Wtorek [14.07.2015, 00:23:41] • [IP: 5.172.238.***]

Yhm, dla tych którzy ronią nagonkę na panią pt" tylko dla mieszkańców", śmiem przypomnieć że wraz z początkiem wakacji, prezydent Żmurkiewicz zezwolił na wjazd turystów na prom, pod warunkiem że są miejsca... Auta z obcą rejestracją mogą wjechać w momencie kiedy tuż przed odpłynięciem promu (gdy dzwoni dzwonek) są wolne miejsca. Inna sprawa że dla panów promowych jest to duże utrudnienie... szczególnie gdy pierwsze 6 aut w kolejce to samochody z obcą rejestracją, następne 3 z zsw - gdzie mają odesłać tych z obcą rejestracją? Nie ma obok zapewnionego parkingu, jedyne co panom promowym pozostaje - odsyłać na karsibór, na którym kolejki są kilkukilometrowe...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 21:04:15] • [IP: 31.61.138.**]

A przeprawic sie do rodziny bez samochodu to problem. Promiarz mial racje

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 21:02:12] • [IP: 31.61.138.**]

promiarz mial racje coto za argument DZIECI??

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 20:59:08] • [IP: 79.186.116.**]

Okropna choroba tu przyjeżdża biedota i prostactwo

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 20:26:20] • [IP: 95.129.224.***]

A nie przyszło Pani turystce zabrać dzieci z auta i się przeprawić? Jeśli ma rodzinę to po drugiej str. by odebrała.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 19:59:49] • [IP: 93.94.184.***]

A dzisiaj na karsiborach promiarz nie zatrzymal aut, ktore na franka sie w*****y, nwet uwagi im nie zwrocil.

Gość lesny dziad • Poniedziałek [13.07.2015, 19:48:23] • [IP: 89.174.73.**]

brawo dla pana, takie ma regulacje i niech sie ich trzyma.ta przeprawa w centrum, to nie przywilej, ale koniecznosc, aby dojechac do pracy i wrocic do domu.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 19:46:20] • [IP: 83.12.180.**]

ludzie z tej zlosci zolc was zaleje.wiele halasu o nic.

maxx • Poniedziałek [13.07.2015, 19:29:41] • [IP: 178.238.249.**]

Pani Ewa powinna usiąść gołym tyłkiem w ognisko, może zeszła by z niej mania wyższości. Wpuszczający na prom znają zasady i zachowują się tak jak mają przykazane. Brawa dla pana z brodą.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 19:26:10] • [IP: 31.61.138.***]

Promiaz miał racje, a jak niechęc czekać to nich wprowadza opłaty dla obcych rejestracji🐀🐀🐀🐀

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 19:08:42] • [IP: 95.90.234.***]

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:27:53] • [IP: 178.238.252.***] ja wiem którzy wy to i szczerze to ja brechtam z was :) wasze rozmowy są tak mało sensowne i mało inteligentne (na poziomie gimbazy lub poniżej), że to ja z was mam polewkę za każdym razem jak koło was stoję :D i wymyśliłam dla was ksywy, wybierzcie sami, z którą bardziej się utożsamiacie: Cebulak, Dzban, Don Burako, El Idiota, Krzywy Ryj, Bezmózg do Potęgi, Pusta Głowa. ciao :)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:58:12] • [IP: 5.172.247.***]

Proszę podać swoją rejestrację samochodu już Pani umilimi wakacje

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:52:40] • [IP: 46.112.135.***]

Babo wyjeżdżaj i więcej na przeprawę centrum nie wracaj nie można to nie można jasne chyba zawracając ciągle i trując pupę już byś dawno była na Karsiborzu na promie ale nie jej się należy

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:51:37] • [IP: 80.245.178.***]

Bądźmy szczerzy, bo pogoda była nieszczególna, zbierało się na deszcz. Więc skąd w tym dniu skwar ? Może była po dopalaczach to jej grzało, albo judzi dla jakiejś popapranej bandy?

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:44:08] • [IP: 92.42.116.***]

Nie rozumię pani turystki, kiedy wracam do domu autem stoję w kolejce na Bielika, prom czsami dwa, ale kiedy wracam autem z przyczepką (bo tak się zdarza czasami) jadę prosto na Karsibory i czekam tam 2-3h w kolejce z innymi, takie są zasady i nie dyskutuję z nimi. Choć jest mi z tym źle, bo 2, 5h jadę spod Gorzowa po to, aby potem tyle samo czekać na przeprawie, ale my mieszkańcy nie marudzimy. Gdy ktoś pyta ile czasu jedziesz z Gorzowa do Ś-cia, odpowiadam latem do 5h, zimą do 3h.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:34:37] • [IP: 31.61.138.**]

Myślę że byłam świadkiem tej sytuacji. I dobrze poczekała pani cierpliwie i wjechała nie widze problemu. Tylko szkoda że przyjezdni nie zdają sobie sprawy z tego że dla niektórych to jest jedyny sposób dostania sie z pracy do domu. Więc to że miejscowi mają pierwszeństwo jest chyba logiczne. Nie widzę nic niestosownego w zachowaniu marynarza więc myślę że jeżeli ktoś ma chęć przeprawić się bielikiem musi uzbroić sie w cierpliwość. Troche zrozumienia dla tych co mają z tym problem na codzień a nie chociażby na weekend czy co większy odstep czasu. Niestety takie uroki miasta a mieszkańcom chociaż tyle się należy.

JACEK-EROL • Poniedziałek [13.07.2015, 18:16:06] • [IP: 87.142.213.***]

Może ta Pani nie miała racji, ale prawie 100% komentarzy to wstyd -wiocha , sloma z butow, chamstwo az przykro to czytac. Ciekaw jestem czy wszystkie osoby urodzily się w Swinoujsciu. Bez ludzi przyjezdnych z obu stron durni ludzie to miasto idzie z TORBAMI: Wstyd mi ze tu mieszkam.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:15:54] • [IP: 83.30.166.***]

A ten brodziaty Rumcajs jest jednym z najlepszych cumowników na Bielikach na Warszowie ! Podwyzka dla niego ! On jako nieliczny z nich nie daje sobie kierowcom wchodzić na glowe nawet takim blondynkom ukrywajaca się za dziecmi i biorącym na litość ! Przepis jest przepisem ! Ale inni tez tam się nie daja nabrać na żadne numery jak np.ta w sukni ślubnej ze niby na wesele się spieszy a my durnie mamy tu stać bo wszyscy się nagle spieszą tylko nie my !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 18:10:50] • [IP: 77.112.42.***]

A co z tego że ma Pani Czytelniczka rodzinę w świnoujściu ? Ja mam w Ameryce i co. Haha. Zasady to zasady. Jak jest napisane że tylko dla mieszkańców to po co jechaliście na Bielika?? no po co. Żal się Pani komu innemu. Miłego dnia

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:54:08] • [IP: 83.30.166.***]

Tak ja tez czytam te wasze idiotyczne komentarze ze niby my tu mamy klaniac się w pas szanownym" turystom" bo wy nam tu raptem zostawicie 2 gr. na pamiatke ! Za takich was" turystow" to my dziękujemy i nie po chamsku ale naprawdę grzecznie was proszę Nie przyjezdzajcie tu bo was nie chcemy !

Mych • Poniedziałek [13.07.2015, 17:49:58] • [IP: 93.94.187.***]

GADOCHAN wygrywa. Cud komentarz ;)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:47:06] • [IP: 91.231.92.***]

Podwyżka dla pracownika żeglugi.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:42:15] • [IP: 92.42.114.**]

Pan co wpuszczał na prom postąpił słusznie . Teraz mają dzieci i mysłom że wszystko się im należy.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:22:37] • [IP: 95.129.224.**]

Pracownik żeglugi powinien dostać nagrodę za cierpliwość do upartych i roszczeniowych turystów, jak pisze czytelniczka nie za bardzo docierało to że przeprawa bieliki jest tylko dla mieszkańców, a nie każdy ma cierpliwość aby tyle tlumaczyć i wzywa policję, poza tym ci ludzie zamiast pomyśleć o dzieciach i jechać na Karsibory starali się postawić na swoim, moim zdaniem powinni podziękować panu promiarzowi a nie donosić na niego że złamał przepisy...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 17:22:32] • [IP: 85.165.161.*]

Głupia świnia! Jak śmie ubliżać pracownikowi porządnie wykonującemu swoje obowiązki ?? CHAMY WON ZE ŚWINOUJŚCIA !!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:47:08] • [IP: 79.161.31.***]

Brawo dla Pana Promiarza, ktory rzetelnie wykonuje swoje obowiazki. Przepis to przepis. A Pani Turystka to malo inteligentna czy co? Moze na okret wojenny wjedzie, bo przeciez tez pusty, nie ma czolgow. Panosza sie tu jak nie wiem co, a te uciulane i liczone przy kazdej budce z lodami groszaki to niech w kiesen schowa...hehehe

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:34:48] • [IP: 83.30.166.***]

No oczywiście ! Tablice wyraźnie okreslaja ze ogolnodostepna jest przeprawa Karsibor ! A przeprawa Bielik jest tylko dla mieszkancow miasta ! Czy to dla tych przyjezdnych bezmozgowcow jest takie trudne do zrozumienia ? Jeżeli będzie wolne miejsce na Bieliku to wjedziesz bez problemu ale musisz cierpliwie zaczekać az znajdzie się dla ciebie miejsce bo np.bedzie zamknięty przejazd bo jedzie pociąg a po otwarciu rogatek nagle 10-12 samochodow ze Swinoujscia musi wjechać na prom Albo nagle pojawi się karetka na sygnale Czy to tak ciężko wam" turystom"zrozumiec ? Zreszta nie przyjezdzajcie tu bo z was nie mamy zadnych zyskow jak to sobie myślicie tylko sam bałagan po was i straty ! Rezygnujemy z was ! Jedzcie sobie gdzies indziej !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:32:18] • [IP: 93.94.190.***]

kto korzysta to korzysta

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:27:53] • [IP: 178.238.252.***]

ten Pan to chyba Pablo Nachos el Gringo... dobry jest, wizytówka świnoujścia, mi osobiście zawsze poprawia humor...zawsze ksywy mu wymyślamy z nudów. (ciapaty, sanchez, escobar, mexicano, machos, desperado)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:22:12] • [IP: 88.156.234.**]

wzruszająca historia z happy endem! co to za matka, która tak niefrasobliwie planuje podróż z dziećmi? jak się ma małe dzieci to nie ma co liczyć na litość czy łut szczęścia, tylko trzeba jechać tam, gdzie się ma prawo przejechać i trzeba przygotować się do oczekiwania w kolejce... No, chyba, że żyje się od przypadku do przypadku, bez planu, zabezpieczenia i przygotowania... Brawo dla Pana Promiarza!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:04:29] • [IP: 80.245.183.***]

"Rodzi mi się tylko pytanie na koniec jak ludzie przyjeżdżając tu w sezonie mogą chcieć dostać się do Świnoujścia". My kretynko codziennie chcemy się dostać lub wydostać a musimy stać bo ciemnota twojego pokroju zapycha kolejkę i drze papę na promiarzy. Mówił że pomyliłaś przeprawy, szkoda że był aż tak kulturalny.Turyści to bydło!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 16:01:33] • [IP: 80.245.183.***]

Buahahaha no właśnie, " zostawiamy tu pieniądze [...].. zabieram ze sobą prowiant". Esencja! Biedaki cebulaki! Kanapki na plażę, sranie po wydmach. Wypad! A pani z promu to zatracona idiotka!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:51:11] • [IP: 109.241.63.***]

Bardzo dobrze że pogonił.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:50:05] • [IP: 188.146.83.**]

Brak słów, pan Karelus swoje, pracownik promu swoje... Ludzie, co Wam przeszkadza, że prom zabierze kogoś spoza mieszkańców, jeśli są wolne miejsca. Lepiej się poczujecie, że Wasza zawiść wygrywa? Człowieku, gdzie jesteś?!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:46:36] • [IP: 83.21.195.**]

ty z zabrza jedź sobie do posrania tam cię chętnie przyjmą po bratersku i ty już wiesz dlaczego !!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:44:56] • [IP: 83.21.195.**]

tak dala ścisłości pani czytelniczko to pan nie jest czarny tylko ma czarne włosy :D

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:41:04] • [IP: 83.11.217.***]

zaorac tę wyspę i konwalie posadzić bicie piany co tydzień co dzień

Gadochan • Poniedziałek [13.07.2015, 15:38:54] • [IP: 92.42.114.***]

No, to w końcu promiarz z czarną brodą wpuścił pańcię w świński sposób, czy pańcia w świński sposób donosi na czarnego promiarza, bo wydaje jej się, że jak ma dwoje dzieci w samochodzie, to jest lepsza od innych? I - skoro już ma brata w Ś-ciu i zna trochę zasady - to po kiego świńskiego grzyba pchała się na bezczela na prom dla miejscowych? I niech nas pańcia nie straszy, że więcej do nas nie przyjedzie, bo to wcale nie taka przykra wiadomość, kiedy ktoś, kto kocha pchać się gdzieś na świńskiego chama da nam święty spokój. Im mniej buty na morzem tym cieplej i spokojniej. Niech się pańcia nie zasłania swoimi bachorami, nie wykorzystuje ich niczym legitymacji dla niepełnosprawnych i nie wychowuje ich na swój obraz i podobieństwo. Taka jest moja rada.

Turysta • Poniedziałek [13.07.2015, 15:35:31] • [IP: 192.168.1.**]

Droga oburzona pani czytelniczko, proszę sobie poczytać komentarze i przemyśleć swoją głupotę. Ma pani ogromne szczęście, że cumownik w końcu wpuścił - powinna Pani mu podziękować zamiast pisać paszkwile ! Trzeba dostosować się do zasad i nie zapominać, że jest się gościem. Skoro ma Pani rodzinę w Świnoujściu, to jak dobrze zauważył z przedmówców dobrze zna Pani zasady a nie cwaniakować. Jakoś inni, pomimo pokonanych wielu km potrafią się dostosować. Jestem z okolic Łodzi i popieram w 100%, że przeprawa Warszów jest tylko dla mieszkańców ! Brawo dla pracownika promu ! (choć dziwi mnie że odpuścił). Pozdrawiam mieszkańców.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:31:46] • [IP: 62.69.253.**]

Czy naprawde niektorzy Polacy to ANALFABECI? Jest uchwala Rady Miasta i promiarze sie do niej stosuja bo inaczej oni dostana po tylku.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:30:58] • [IP: 188.146.59.**]

Charakterystyczne dla mieszkancow naszego pieknego miasta komentarze. Tu turysta przeszkadza, pracodawca oszukuje, glosna muzyka cale noce na promenadzie ale klimatyczne" sie nalezy", remont Slowackiego w wakacje ale klimatyczne ma byc. Wszyscy sa zli tylko mieszkancy Swinoujscia cidowni.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:24:22] • [IP: 92.42.114.***]

Widziałem to wszystko, Pani chciała wjechać już teraz, nie czekając do ostatniej chwili, promy zabierają obce rejestracje dopiero po dzwonku, bo przecież cały czas może ktoś z rejestracją ZSW przyjechać, tak ciężko to zrozumieć ? Nie podoba się to na karsibór !

slazak zabrze • Poniedziałek [13.07.2015, 15:13:56] • [IP: 164.127.217.***]

czytam komentarze tubylcow i widze ze nie zalezy wam na turystach przeciez oni zostawiaja pieniadze z ktorych korzystacie no i ta drozyzna jestem slazakiem jak do was jade to nawet zabieram kanistry z benzyna i prowiant na 2 tyg wlacznie z kartoflami jeszcze troche zostaniecie sami w swoim grajdolku i bedziecie sie w nim smarzyc

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:06:22] • [IP: 91.233.18.***]

Przeprawa Wasza a miasto też jest WASZE:)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 15:02:35] • [IP: 188.146.84.**]

Premia premia dla Pana z brodą może w zs ktoś to doceni brawo

zenon • Poniedziałek [13.07.2015, 14:41:44] • [IP: 88.156.235.***]

pana promiarza wynagrodzić i koniec tematu a babsztyl nagana izakaz wjazdu do naszego miasta

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 14:40:54] • [IP: 92.42.116.***]

Jak mieszkancy zaczną sami płacić za Bieliki, to mogą je mieć dla siebie. Obecna sytuacja jest bezprawna i Polacy powinni odciąć wyspę od kraju a także zaprzestać dotowania miasta. I tyle.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 14:36:31] • [IP: 94.254.129.*]

Jestem też mieszkańcem Świnoujścia i kilkakrotnie widziałem jak panowie marynarze z promu miejskiej przeprawy odprawiają obce rejestracje z kwitkiem pomimo to że promy odpływają nie w pełni załadowana ku uciesze Pana Ż który forsuje tezę że pomysł nie przeprawiania obcych jest chybiony.Czyżby panowie marynarze w tym chcą usilnie pomóc aby było po staremu.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 14:20:59] • [IP: 83.11.148.***]

Ja proponuje wprowadzić opłatę na bielikach 10pln w jedna stronę dla przyjezdnych a jak nie pasuje to na Karsibór 2-3sezony i będą pieniądze na tunel;)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 14:18:24] • [IP: 88.156.234.**]

Bez przesady my jak juz to żyjemy z turystów niemieckich, tak samo handlarze wiec przestańcie mówić że dzięki wam żyjemy dzięki sobie bo ciężko pracujemy za marne grosze a promy powinny być płatne wtedy stać by nas było na stałą przeprawe pozdrawiam mieszkanka Świnoujscia od urodzenia

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 14:13:40] • [IP: 83.30.166.***]

Pracownik Zeglugi Swinoujskiej rzetelnie i uczciwie wykonywal swoje obowiązki wiec czekam tylko na przeprosiny tej" pani czytelniczki" za swe zle zachowanie podczas przeprawy albo tu na tym portalu skoro tu napisala albo osobiście niech przeprosi tego pana ! Szanowna" czytelniczko"! Ma pani honor żeby to zrobić ? Czekam na odpowiedz !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 13:45:58] • [IP: 88.156.232.***]

z tego co pisano jakis czas temu, jesli są wolne miejsca miały byc wpuszczane samochody z obca rejestracja? coś się zmieniło w tej kwestii??

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 13:26:18] • [IP: 83.30.166.***]

A do" czytelniczki" powiem tak ze tytul tej informacji powinien być dla pani jasny ! Cumownik dobrze i wyraźnie pani powiedział ze pomylila pani przeprawy skoro nie umie pani czytac tak wyraźnych tablic ! A skoro pani się akurat uparla żeby się przeprawić Bielikiem to trzeba było stać cierpliwie na boku i czekac na wolne miejsce a nie zaraz się awanturować i ublizac cumownikowi który wykonuje tylko swoje obowiązki ! Jeżeli to pani czyta to się pytam Czy to jest dla pani jasne Czy jeszcze pani cos nie rozumie ?

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 13:15:44] • [IP: 62.180.229.**]

Wczoraj na dużej przeprawie pewna Pani nie mogła zrozumieć dlaczego musi pojechać na koniec kolejki zamiast wjechać na prom ze środkowego pasa, bo przecież już tyle czeka... A znak stojący przed przeprawą jasno mówi, że wjazd na przeprawę odbywa się z PRAWEGO pasa... Echhh...Współczuję pracownikom żeglugi i gratuluję cierpliwości...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 13:00:52] • [IP: 93.94.184.***]

TO JEST PRZEPRAWA DLA MIESZKAŃCÓW ! NAUCZCIE SIĘ WRESZCIE turyści i nie zajmujcie pasów w kolejce... i co ma do tego że jechałaś z dwójką dzieci ?! podkreślone jakby dzieciakom się prom należał, żenada to jest ten list.

gpk • Poniedziałek [13.07.2015, 12:57:50] • [IP: 217.153.7.***]

postąpił zgodnie z zasadami w ogóle nie powinien was wpuścić i tyle takich wymuszaczy to pędzić kijem i to szybko pała i tyle resz5ta sie podporządkowała oni lepsi pedzic i jeszcze raz pędzić brawo" Fidel" ! (" Che " ?) .

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:57:06] • [IP: 95.129.228.**]

Posiadanie małych dzieci nie stanowi przepustki na prom. Pracownicy Żeglugi- TAK TRZYMAĆ !!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:47:09] • [IP: 46.169.59.**]

EWA ZE SLOMA W BUTACH

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:43:20] • [IP: 94.254.129.***]

Ja pi... ja mam 3 dzieci i stoje w kolejce. Cholera mnie bieze jak widze ze ktos zaslania sie dziecmi. Uwazaja ze jak maja dzieci to im sie nalezy tylko daj i daj a pomyslunku zero.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:33:59] • [IP: 92.42.115.***]

Panie Dyrektorze Żeglugi. Pana który kierował w tym dniu ruchem na przeprawie należy dowartościować za to że nie uległ naciskom wrednego babska usiłującego wymusić wjazd na prom a dzieciom jak było gorąco to mogła ciocia zafundować pieszą przejażdżkę promem

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:21:21] • [IP: 96.238.107.**]

wyspa szwagrow ponoc zyje z turystyki

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:19:08] • [IP: 93.94.191.**]

promiarz miał racje i koniec

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:13:35] • [IP: 5.174.188.***]

A czy ta pani blondynka co tu napisala to umie czytac bo przed przeprawami sa takie wielkie czytelne tablice w trzech jezykach ale widocznie ta blondynka nie zna zadnego z tych jezykow i jeszcze ma odwage do tego się przyznać i napisac tu do tego portalu swoje bzdety ! Boshe co za ciemnota tu przyjezdza ! Ci" turyści" to bida z nedza co to mysla ze za 100 zl.spedza tu 2-tyg.wakacji ! Kto nas obroni przed takimi" turystami"! Szacunek dla panow cumowników którzy na codzien musza znosic szykany takiej stonki sezonowej !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:09:17] • [IP: 83.11.92.**]

Turysci biedaki hehe dobre gownozjady:-)

Jusek • Poniedziałek [13.07.2015, 12:04:08] • [IP: 46.169.145.***]

A czy pani czytelniczka uiściła stosowną opłatę uzdrowiskową za pobyt jak mniemam czteroosobowej rodziny? Czy kombinując nie zapłaciła wcale? Bo być może to właśnie czytelniczka oszukała budżet miasta?W Polsce status uzdrowiska posiadają m.in. Duszniki-Zdrój, Lądek-Zdrój, Ciechocinek, Nałęczów, Krynica-Zdrój, Piwniczna-Zdrój, Szczawnica, Rabka Zdrój, Konstancin-Jeziorna, Horyniec-Zdrój, Sopot, Ustka, Busko Zdrój, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Świnoujście. Zgodnie z treścią ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, opłaty uzdrowiskowej nie pobiera się: 1) pod warunkiem wzajemności - od członków personelu przedstawicielstw dyplomatycznych i urzędów konsularnych oraz innych osób zrównanych z nimi na podstawie ustaw, umów lub zwyczajów międzynarodowych, jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie mają miejsca pobytu stałego na terytorium Polski; 2) od osób przebywających w szpitalach; 3) od osób niewidomych i ich przewodników; 4) od podatników podatku od nieruchomości z tytułu posiadania domów letniskowych położonych w miejscowości, w której pobiera się opłatę miejscową albo uzdrowiskową; 5) od zorganizowanych grup dzieci i młodzieży szkolnej.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:02:33] • [IP: 212.14.47.**]

gosc z 10.29 nikt nie zmusza zeby tu przyjezdzac a maisto i tak sie utrzyma bo niemiec nie dusi grosza, docenia to co dostaje, poza tym z turystki zyje garstka ludzi, wiec jak wam sie nie podoba to nie przyjezdzajcie - dla mieszkanow to tylko lepiej moze nie bedziemy czekac na rehabilitacje 3 lata. Ile mozna znoisc poznaniaczkow i warszawiaczkow z nastawieniem ze kazdy mieszkaniec musi im uslugiwac bo lord jest na wczasach.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 12:01:39] • [IP: 80.245.189.***]

Zamiast się nawzajem obrażać piszcie do Rządu aby w końcu pomyśleli o przyłączeniu Świnoujścia do Polski poprzez stałe połączenie a nie od 1945 roku Świnoujście niby Polskie ale brak stałego połączenia.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:54:36] • [IP: 80.245.189.***]

Do gościa z 10, 29 nie wszyscy mieszkańcy żyją z Niemców i gości i proszę nas nie obrażać, bo do tej pory nie mieliśmy w sezonie szans ażby wyjechać do znajomych po za Świnoujściem. Gdyby Gość mieszkał na co dzień w Świnoujściu to by się przekonał jak jest ciężko nam żyć przez tę przeprawę i więcej nie obrażał. Pani, która ma rzekomo rodzinę w Świnoujściu to powinna być poinformowana, że Pan ma rację jej nie wpuszczając na prom bo zgodnie z zarządzeniem na prom mogą wjechać samochodem z inną rejestracją tuż po sygnale odpłynięcia promu.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:50:45] • [IP: 46.77.124.***]

Bezczelna baba.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:49:56] • [IP: 5.174.188.***]

Ta jasnie pani damulka wielka z pyrlandii jak tu pisze kilkakrotnie probowala wjechać na Bielika ! Czy ta pani to blondynka ? Bo w tym czasie jaki stracila na dyskusje z panem"promiarzem z broda"jak tu pisze a mysle ze jej się ten pan bardzo spodobal ! To w tym czasie chyba ze dwa razy przeprawilaby się Karsiborem ! No ale coz widocznie tam nie ma dla niej tak sympatycznych cumowników jak tu na Bielikach !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:48:17] • [IP: 95.129.228.***]

Akurat pani nas nie zasili swoimi pieniazkami bo pojdzie do supermarketu a nie do handlarzy i do nowej galerii a na promeniadzie zje rybke i pkwie ze kelner chcial ja oszukac bo zaduzo zaplacila i wiecej rybki nie zje.taka prawda.i jeszcze kelner sie naslucha.a pani za to promem za darmo sie lrzeplynie wiec jeszcze my dolozymy do tego infteresu.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:37:21] • [IP: 178.238.252.**]

To byl obowiazek tego pana, co za idioci wypisują skargi o wszystko...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:23:11] • [IP: 83.26.221.**]

Jestem pewna że Ci co pracują na promach Bielik nie znają przepisów dotyczących kogo i kiedy mają zabierać. Myślę że Dyrekcja powinna zarządzić szkolenie w tej sprawie. Nie mówię tu o wszystkiej obsłudze ale o tych co nie umieją sobie przyswoić wiedzę. Takich pracowników należy się wymienić lub wyszkolić.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:16:41] • [IP: 83.21.31.***]

zyja to zamiejscowie bogaczki a mieszkancy zbieraja ochlapy :) pensje w wysokosci max 1500zl :) pozdrawiam :D

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 11:04:05] • [IP: 172.28.0.**]

Przeprawa dla mieszkańców, tak tłumaczą - lecz jako mieszkanki, na innych blachach też nie wpuścili chociaz nie było ludzi w kolejce. To jest żenada. Zawsze te przeprawy promowe są żenadą.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:52:03] • [IP: 213.158.219.***]

Jak rozumiem to ta pani próbowała złamać zarządzenie, wiec ten pan z brodą za trzymanie się twardo zarządzenia powinien być zauważony przy podziale premi.więc ta pani powinna przeproscić tego pana z brodą za nękanie w celu złamania ogólnego zarządzenia.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:45:45] • [IP: 92.42.118.***]

Zastawianie sie dziećmi to już wielka przesada i chamstwo. Ma małe dzieci a już dopada tę Pania demencja starcza. Niech nie przyjeżdza i będzie miała spokój. Zyczę paskudnej pogody

Gosc • Poniedziałek [13.07.2015, 10:29:10] • [IP: 77.225.81.***]

Ludzie żyjecie w tym mieście z turystów i Niemców jak będziecie dalej tak zionąć jadem zdechniecie z głodu albo będziecie musieli emigrować. Dotyczy to wszystkich nie tylko handlarzy bo jak handlarze wyjadą z rodzinami to i urzędnikow nie trzeba będzie tylu i sprzątaczek i nawet promowych bo 2 promy bedą pływać dziennie. Zacznijcie myśleć globalnie bo narazie zaściankiem bije na maksa, a Panią drodzy mieszkańcy pipidowa powinniście przeprosić żeby zechciała tu jeszcze przyjechAć a nie obrażać.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:27:55] • [IP: 178.238.246.**]

Brawo za czujność panów z przystani.Skoro reszta Polski jest równiejsza niż Świnoujście np.Gdańsk lub Wawa gdzie nie ma problemu z pieniędzmi na inwestycje infrastrukturalne, to mieszkańcy Świnoujścia są równiejsi niż reszta polaczków czekających na wjazd do miasta może jak na własnej d...ie, poczują co to jest przeprawa promowa przez 365 dni w roku a nie raz na kilka dni w okresie wakacji to może coś drgnie w sprawie mostu lub tunelu, zresztą niemieccy goście wyrównają straty po tych obsmarkanych malkontentach.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:20:18] • [IP: 83.15.115.***]

po co? po to żeby się przeprawić, przywilej małe dzieci... i jeszcze co wymyśli kogo chce na to nabrać, ma rodzinę to wie...obawiam się, że nie wie, a może to, że ma rodzinę to przywilej, kombinuje jak kulawy koń pod górę, każdy tutysta powinien trochę pomieszkać u nas, a potem dyskutować!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:16:24] • [IP: 83.11.92.**]

Czy tępaki nie potrafia czytac bielik TYLKO DLA MIESZKANCÓW ZSW.!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:15:34] • [IP: 92.42.112.***]

jak to po co jechać na karsibory? ano po to żeby się tam przeprawić koniec kropka bieliki są dla mieszkańców!! i nie świrujcie już ze jesteście turystami to wam coś więcej wolno jedyne co mamy z was my mieszkancy to zaśmiecone miasto brak miejsc na parkingach kolejki w sklepach na stacjach benzynowych na przeprawach!! osobiście powiem wam jak burmistrz roterdamu do muzułmanów możecie wy...lać!! miłego dnia

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:11:40] • [IP: 93.94.191.***]

Jak to po co jest znak przeprawa dla mieszkańców. Chcieliście wypoczywać nad morzem to czekajcie na prom Karsibór nie dla psa kiełbasa... ;)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:10:57] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:40:58] • [IP: 95.129.228.***] Masz rację, miasto małe, apartamentowców jak drzewa w lesie.Kiedyś musi to pęknąć.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 10:08:50] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:10:05] • [IP: 31.174.123.**] Wredna kobieto!zrozum tym swoim ptasim móżdżkiem że promiarz ma swoich przełożonych, i wykonuje ich polecenia.Czy to takie skomplikowane?Po za tym wy przyjezdni sami robicie bałagan w mieście, łazicie i jeździcie jak święte krowy utrudniając innym nielicznym normalnym życie.Ogarnijcie się i zacznijcie myśleć dla wspólnej bezproblemowej egzystencji.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:57:18] • [IP: 89.72.61.***]

Do Świnoujścia jeździmy z rodziną od czasu lat dzieci moje tez były małe ale nigdy nie pcha listy się na Bielika bo każdy powinien wiedzieć że tam wjeżdżają tylko mieszkańcy i uprzywilejowani. Pamiętam 4 godzinne kolejki z małymi dziećmi !! Wakacje bez przygód to nie wakacje.Pozdrawiam pana z obsługi i mieszkańców jeszcze 2 dni j Świnoujście.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:51:40] • [IP: 95.129.224.***]

jakby każdy z obcą rejestracją stał w kolejce i czekał bo może się uda wjechać na mały prom to mielibyśmy kolejki do Centrum Handlowego Uznam. BARDZO DOBRZE PROMIARZ !!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:40:58] • [IP: 95.129.228.***]

Jestesmy za malym miastem na tak duza liczbe turystow i niemcow wiec dobrze ze nie wpuszczaja obcych rejestracji na bielik.kazdy ma dzieci i zyje a jak jest za male to nie zabiera sie go w tak wyczerpujaca podroz.cumownicy maja teraz najgorzej bo musza wysluchiwac.sama wczoraj bylam swiadkiem jak pan ktory nie mogl wjechac na prom nazwal promiarza idiota i pewnie tak jest non stop.zle ustalone zasady wpuszczania i nie klarowne.powinno byc albo wpuszczamy albo nie i tyle

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:37:56] • [IP: 109.241.63.***]

Zasady trzeba łamać. Tak myślą cwaniacy. O tej samej godzinie moja rodzina wyjeżdżała Karsiborem i z marszu wjechali swoim samochodem na prom. Po to jest wielka tablica informacyjna, po to są wiadomości zamieszczane w internecie, by przestrzegać podawanych tam informacji. Czasami się jednak zdarza, że ludzie z dalekiej, zapyziałej wioski nie potrafią czytać i podejmują wymuszenie wjazdu na prom. Stanowcza reakcja promiarza jest wtedy niezbędna. Sorry, ale to jego praca.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:37:54] • [IP: 80.245.190.***]

Przecież nic się nie stanie, jak szanowna pani tu nie przyjedzie!!Pracownik przeprawy promowej pilnuje swego stanowiska pracy.Pani chyba też?Inni turyści lubią przyjeżdżać do Świnoujścia.Zapraszamy !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:37:20] • [IP: 80.245.178.***]

brawo Pan Promiarz! Wreszcie ktoś dobrze pracuje.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:23:18] • [IP: 80.245.180.***]

NIECH CI PRZYJEZDNI WRESCIE NABIORA ROZUMU BO ZERO WIEDZY O ŚWINOUJŚCIU W KAŻDEJ JEDNEJ CHWILI MOZE PRZYJECHAC SPORO MIESZKANCÓW SAMOCHODAMI NP WRACAJAC Z PRACY I WRACAJAC DO DOMU DO RODZINNEGO MIASTA GDZIE BYLI DANY OKRES POZA ŚWINOUJŚCIEM JEZELI COS SIE PRZYJEZDNYM NIE PODOBA WSZYSCY JESTESMY POLAKAMI I ZJEDNOCZMY SIE I WALCZMY O MOST LUB TUNEL W ŚWINOUJŚCIU BUDUJE SIE TUNEL W GDANSKU GDZIE MOSTY A TU OD 1945 ROKU BRAK TUNELU I CO RÓŻ OBIECANKI

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:21:13] • [IP: 80.245.178.***]

babka zaczyna tekst o wieku dzieci z ktorymi jedzie (liczy na jakies przywileje) a potem mowi, ze w niedziele o 15 nie bylo kolejki... babo wredna, wszyscy maja gdzies te drobne ktore wydasz w biedronce czy netto w naszym miescie. nie przyjezdzaj tu wiecej.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:20:54] • [IP: 88.156.235.***]

A Moja nawigacja niby najnowsza wersja mapy kieruje na Karsibory mam ZSW i na zlosc nawigacji jade do centrum ha ha

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 09:10:05] • [IP: 31.174.123.**]

popieram pania. mialam to samo z tym panem. wredny czlowiek. niehc sam jedzie i stoi w kooejce na prom po 5h. a dodam ze kilka tygodni wczesniej byl INFORMACJA na stronie ISWINOUJSCIE ze skoro nie ma duzych kolejek na BIELIKACH to mozna wpuscic samochod z obca rejestracja. niech i oni zaczna czytac... albo niech zegluga zatrudni normalnych ludzi. a dla Pani brawo bo dobrze Pani zrobila ! Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:57:05] • [IP: 178.238.252.***]

Brawo dla PANA PROMIARZA.Wykonywal tylko swoje obowiazki i polecenia swojego przelozonego. A prezydent tylko mowil w radiu ze moze beda obce rejestracje wjezdzac na Bieliki w miare wolnych miejsc. Promy czy plyna pelne czy puste zawsze wioza powietrze, bo kursuja o wyznaczonych i podanych do publicznej wiadomosci godzinach.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:56:09] • [IP: 94.254.129.***]

Ale w czym problem ? Pani została wpuszczona na chwile przed odplynieciem promu bo byly wolne miejsca. Czyli zgodnie z zasadami. Czytajny art. Do końca i ze zrozumieniem.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:39:23] • [IP: 62.69.254.***]

ludzie jak paru turystów zrezygnuje to nic się miastu nie stanie zamiast nich przyjadą niemcy i zostawią euro w ściu a nie wyciułane złotóweczki.bez przesady

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:30:43] • [IP: 92.42.116.**]

Po pierwsze: o godz. 15 nie było kolejki na prom? Pani coś ściemnia. Po drugie: nie podoba się? No to do widzenia i proszę tu NIE przyjeżdżać. Nam mieszkańcom będzie zawsze trochę lżej.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:27:48] • [IP: 94.254.129.***]

Ja tu nie chce zadnych turystów, tymbardziej jak sie nie podoba to wynocha! Pieniedzy zadnych i tak z tego nie mamy tylko jakis wlasciciel z Wrocławia. Potem przyjezdzaja tacy i sie madruja Panicze. Precz powiedziałem!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:26:55] • [IP: 62.69.254.**]

Złośliwe komentarze! Ja nie chciałabym spotkać się z takim zachowaniem służb. Przecież Pani pisze, że ma tu rodzinę, więc mniemam, że została poinformowana o nowych zasadach korzystania z promu centrum.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:26:12] • [IP: 95.129.225.***]

NA NASZE I WASZE KŁOPOTY TYLKO PREZES" MOSTU W BUDOWIE" ZBIGNIEW POM. GDYBYŚCIE SZARACZKI SŁUCHALI TEGO MĘDRCA TO JUŻ DAWNO O TAKICH PROBLEMACH BYŚMY NIE SŁYSZELI. NA BARYKADY!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:24:41] • [IP: 83.11.177.***]

zrobic bieliki dla wszsystkich i po problemie

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:19:42] • [IP: 93.94.188.**]

Rynio przestań pier... Prawidłowo zachował się Pan z promu. Co ty za bzdury wypisujesz. A czytelniczka niech się w łeb walnie. Osoby spoza Świnoujścia i bez Upoważnień są wpuszczane dopiero po wjechaniu wszystkich samochodów upoważnionych tuz przed odpłynięciem promu, chyba że jeszcze stoją samochody upoważnione. Pani znad interpretowała prawo. Nie wpuszcza się za pięć tylko tuz przed zamknięciem. a jak by mieszkaniec nie wjechał? Przestań już toczyć te wojnę polsko- polską.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:19:04] • [IP: 62.69.251.***]

Turystyczny ma czas.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:16:22] • [IP: 80.245.176.***]

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:46:50] • [IP: 37.152.18.***] - popieram! w pełni popieram! ale niestety niedouczonym tłukom i tekst i obrazki nie wystarczą. może jakby tam stała ochrona w pełnym rynsztunku to by się przyjezdne chamstwo kultury nauczyło! ja osobiście na turystach tracę bardzo dużo! dla mnie są oni tu zbędni! zawyżanie cen pod turystów uderza tylko w kieszeń mieszkańców. JEŻDŻĄC PO CAŁEJ POLSCE ROBIĘ ANTYREKLAMĘ NASZEMU MIASTU - JEDNYM Z POWODÓW SĄ PROMY I KOLEJKI ORAZ BRAK KONKRETNYCH IMPREZ W LATO. PORÓWNUJĄC DO INNYCH MIAST TO ŚWINOUJŚCIE JEST ZWYKŁYM JARMARKIEM Z KOGUCIKAMI I WATĄ NA PATYKU! POMIJAM KARUZELĘ KONFITURY, KTÓRA OKAZAŁA SIĘ JAŁMUŻNĄ DLA OSOBISTOŚCI UWAŻAJĄCYCH SIĘ ZA AUTORYTETY.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:08:46] • [IP: 94.254.129.**]

Jechałem wczoraj chyba jest jakieś nieporozumienie tablica informacyjna jest przed rondem w języku polskim i angielskim podświetlana, co do obcych nr rej wpuszczano wiec nie wiem, w czym problem

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 08:06:33] • [IP: 94.254.129.***]

Turyści, którzy przyjeżdżają do Świnoujścia zostawiają kulturę w domu albo tacy są. Sezon to najgorszy czas dla większości mieszkańców. I dobrze, że na promy mogą wjeżdżać tylko mieszkańcy.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:57:45] • [IP: 192.162.148.***]

słoma z buta wam wychodzi

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:52:07] • [IP: 5.174.13.**]

Jak jest wolne miejsce przed odplynieciem promu to dlaczego promy maja wozic powietrze ? Zycze mniej dupkowatosci. Mieszkaniec ZSW od 1963r.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:46:50] • [IP: 37.152.18.***]

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 00:10:41] • [IP: 5.172.252.**] Ogromna żółta tablica napisana w 3 językach, że jest to przeprawa tylko dla mieszkańców, to dla Ciebie za mało ??!! Może jeszcze rozstawić ludzi przed rondem na Łunowie, niech ulotki rozdają. Najzabawniejsze jest w tym wszystkim to, że Ci wszyscy przyjezdni stają się nagle czytelnikami portalu. Nie wiedzą na który prom jechać ale jak znaleźć redakcję to nie ma problemu.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:45:38] • [IP: 80.245.176.***]

Proszę państwa - zasada jest jedna -" ryba się psuje od góry" - jaki zarząd, tacy pracownicy - a kto ma wszysto w dup... e z kadry kierowniczej, wszyscy wiemy

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:33:57] • [IP: 80.245.176.***]

bezsens totalny! Wkoncu ja wpuscil wiec po co to prucie d..y??

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:23:18] • [IP: 79.184.94.***]

Co wy za bzdury wypisujecie przecież Prezydent powiedział wyrażnie że w weekendy samochody na innych rejestracjach mogą przeprawiać się Bielikami na zasadach tak jak był przed tą kontrowersyjną decyzją przedwyborczą.Wszystko w temacie a pracownicy powinni być doinformowani przez urząd jak działa przeprawa a nie potem wszystko skupia się na pracowniku który wykonuje tylko swoją pracę.Więcej szacunku jeden dla drugiego życie i tak daje nam w kość po co więc jeszcze sobie dogryzać.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:17:23] • [IP: 188.146.87.***]

Pani zglaszajaca problem jest smieszna. Kilka razy podkresla ze byli z malymi dziecmi tak? Ale zeby kilka razy zawracac i zlosliwie stawac znow w kolejce to juz jej nie przeszkadzalo ze jest z dziecki i panuje upal? Moze zanim cos zglosi to najpierw niech sie zastanowi nad swoim dziecinnym zachowaniem.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:11:47] • [IP: 93.94.190.***]

Jestem mieszkanką Świnoujścia i jak wiadomo jak są wolne miejsca musza zabrac inne auta, ale panowie promiarze to nie od dzis wiadomo sa ''BOGAMI'' nie raz bylam swiadkiem jak palcem pokazywal tylko zeby wyjechali z kolejki, nawet wczoraj a prom pusty odplywal, brawo dla pracownikow, moim zdaniem lepiej zeby prom plynal pelny a nie pusty, ale coz pracownicy zeglugi a najbardziej Pan z wczoraj z dnia to bezmozg typowy...

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:08:20] • [IP: 46.169.59.**]

i dobrze zrobil cwaniactwo z polski na karsibor a nie jakies psychiczne nawrotki

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:07:13] • [IP: 93.94.185.***]

BO JESTEŚCIE Z OBCĄ REJESTRACJĄ.BIELIKI SĄ TYLKO DLA MIESZKAŃCÓW ŚWINOUJŚCIA.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 07:03:16] • [IP: 2a00:f41:300e:d]

Przed rondem w Łunowie na tablicy informujące o czasie oczekiwania jest informacja świetlna o tym ze przeprawa na warszowie kursy tylko dla mieszkańców. W ten sam sposób obie przeprawy są oznaczone na rondzie czyli" Warszów" i" Centrum" to ja się pytam dlaczego przyjezdni ślepo patrzą na nawigację bo tym najczęściej tłumaczą się Promiarzom a nie patrzą na znaki ??

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 06:45:27] • [IP: 80.245.176.***]

ODPOWIEDŹ JEST PROSTA - PRZED DOJAZDEM DO PROMU JEST WYRAŹNY ZNAK DROGOWY. DO ZNAKÓW TRZEBA SIĘ STOSOWAĆ. PROSTE? PROSTE! WIĘC O CO PANI BECZY? MOŻE NASI MIESZKAŃCY ZAPARKUJĄ U PANI W GARAŻU I ZACZNĄ BECZEĆ, ŻE MAJĄ MAŁE DZIECI?

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 06:35:44] • [IP: 94.254.129.***]

Mówicie że nie szanujemy turystów z których się utrzymujemy, to niech jadą do Tunezji tam bardziej będą szanowani :)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 06:33:27] • [IP: 62.69.254.***]

Prom Bielik jest dla mieszkańców i tak musi zostać!!Pan wpuszczający wykonał bardzo dobrze swoja prace. Moze wpuścić auto bez uprawnień, ale dopiero na koniec, bo może nadjechać mieszkaniec. Pani powinna dokładnie poczytać dyrektywy, a nie zasłaniać się dziećmi w aucie.

Piotr Groniec • Poniedziałek [13.07.2015, 06:25:38] • [IP: 46.112.248.***]

Jest wyraźna, duża żółta tablica informująca w języku polskim i angielskim, że przeprawa jest tylko dla mieszkańców Świnoujścia. Pretensje można mieć tylko do siebie, że nie potrafi się czytać znaków informacyjnych !

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 06:20:34] • [IP: 80.245.190.**]

Bardzo dziwne ale przeprawa Centrum jest dla wszystkich i nie pływają na niej Bieliki tylko Karsibory ? Co innego przeprawa Warszow

Piotr Groniec • Poniedziałek [13.07.2015, 06:20:26] • [IP: 46.112.248.***]

I bardzo dobrze. Skoro Bieliki dla świnoujścian to dla świnoujścian !! Trzeba było od razu jechać na Karsibory !! Ale nie - może się uda - jedziemy na Bieliki. I oczywiście dla zmiękczenia załogi promu, małe dzieci, ciąża itp itd. Przepisy powinny być respektowane przez wszystkich bez wyjątków. Ale nie w Polsce ? U nas zawsze musi się znaleźć albo wyjątek albo zwykły kombinator.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 06:09:38] • [IP: 88.156.232.***]

a z turystów to żyją przeważnie przyjezdni, stali mieszkańcy to mają tylko kłopot i drożyznę bez tych letników też da się żyć i to o wiele spokojniej i taniej!!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 05:58:37] • [IP: 92.42.112.**]

Czego nie rozumiecie?Nie znaczy nie.Won na Karsibory!

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 05:11:26] • [IP: 92.42.117.**]

Jako mieszkaniec Świnoujścia jestem zażenowany głupotą mieszkańców tego miasta i sytuacją na próbach. Sam kilka razy widziałem jak było pusto na Bielikach a promiarze odsylali obce rejestracje po czym prom odplywał a wolnymi miejscami! Dla mnie to skrajna głupota i marnowanie pieniędzy podatników a mnie zwyczajnie było wstyd, że jestem ze Świnoujścia.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 04:55:31] • [IP: 80.245.179.**]

Do Gościa z 00:10:41- przed rondem jest tak wielka tablica -świetlna -postawiona z informacją o promach, że nawet ślepy by zobaczył.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 04:41:32] • [IP: 89.65.18.***]

". . Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:45:08] • [IP: 92.42.118.***]. - no wreszcie jeden odważył się przyznać otwarcie to, o czym wszyscy wiedzą od dawna. Tylko, wobec tego, proszę zwrócić dotacje państwa do rozwoju miasta, wszelkie świadczenia i granty, a potem kiście się we własnym sosie i liżcie d...y starym niemcom, bo płacą w oiro - barany. Aha, za wjazd do innych miast, będziecie musieli niedługo płacić.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 02:10:35] • [IP: 70.26.75.***]

A moze czas pomyslec ze tylko dobrze wykonywal swoja robote, to nie on wydaje rozporzadzenia on je wykonuje i nie wincie cumownika ze dobrze wykonuje prace.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 02:08:46] • [IP: 80.245.184.**]

Jak widac szlaban otwarty wiec prom zaladowany. Zanim dobije nastepny prom bedzie full aut. O co krzyk ??

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 01:45:52] • [IP: 83.11.144.**]

Taaaa, wystarczy powiedzieć, że jestem z dwójką małych dzieci i już przede mną powinni wszyscy na twarz paść, prawda?

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 01:28:13] • [IP: 89.174.73.**]

Akurat fakt że ten gość z przeprawy to cham i prostak, przepływam tamtędy codziennie jako mieszkanieć do pracy i koleś jest mega niekulturalny, drze pape, wyzywa ludzi itp. Pewnego razu ktoś nie wytrzyma i wyrżnie mu te ostatnie kilka zepsutych zębów bo ostro prosi sie o wpierdziel ;d pozdrawiam.

lolodolo • Poniedziałek [13.07.2015, 01:16:09] • [IP: 80.245.178.***]

Cyba na popapranych dopalaczach była i brednie pisze, albo wiedźma złośliwie ludziom na promach du.e obrabia. Ja przeprawiałem się mniej więcej o tej samej porze na Warszów. PROMY BYŁY ZAPEŁNIONE SAMOCHODAMI Z KTÓRYCH WIELE BYŁO Z OBCYMI REJESTRACJAMI, A WŚRÓD NICH NA NIEMIECKICH BLACHACH. NA PEWNO MOŻNA STWIERDZIĆ, ŻE MAMY PLAGĘ WYPADKÓW Z DOPALACZAMI.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 01:09:18] • [IP: 80.245.183.***]

wypierdanten! nie potrzebujemy turystow cebulakow :)

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 01:06:27] • [IP: 62.69.251.**]

Prawidlowo postapil a do tego brawo za wytrwalosc i nieustepliwosc pod presja nawiedzonej baby.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 00:22:51] • [IP: 83.23.104.***]

Co ta czytelniczka gada. Przepływałem i gdy były wolne miejsca to kilka samochodów z obcą rejestr. wjechało na prom, ale dopiero po dzwonku.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 00:10:41] • [IP: 5.172.252.**]

Jeszcze jedno dodam. Powinna być jakaś informacja widoczna (tablica świetlna itp), że przeprawa w centrum jest tylko dla mieszkańców. Szkoda aby pozamiejscowe auta stały tylko po to aby usłyszeć, że mają jechać na karsibór.

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 00:07:49] • [IP: 92.42.112.**]

Gości z mojej rodziny nawet nie poinformowali, ze jest taka opcja, że gdy będzie miejsce to ich zabiorą. Specjalnie pól godziny wcześniej podszedł spytać. Dodam, ze było to w poprzednią sobotę koło godziny 14-tej. Żadnej kolejki nie było, samochody można było policzyć na palcach jednej ręki. Również byli z dzieckiem, jednak dla mnie albo zasada jest, albo jej nie ma?

Gość • Poniedziałek [13.07.2015, 00:07:32] • [IP: 5.172.252.**]

Pierwszeństwo mają mieszkańcy Świnoujścia. Jeśli było miejsce, a nie było więcej aut ze Świnoujścia, to powinien wpuścić auto na obcych numerach. Jeśli były w kolejce inne auta ze Świnoujścia, to dobrze zrobił. Co do dzieci, to nie jest żaden argument. Jeśli coś im się działo, to należało zadzwonić po pogotowie i wtedy karetka włączyła by sygnał i przewiozła je do szpitala. Świnoujścianie przeprawiają się dzień w dzień do pracy i nie tylko więc pozamiejscowym korona z głowy nie spadnie jeśli raz w roku przeprawią się karsiborem i postoją w kolejce.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:57:38] • [IP: 62.69.252.**]

To pani zachowanie jest żenujące bo przed rondem jest tabliczka z inf." tylko dla mieszkańców" więc należy czytać ze zrozumieniem. Panu, który pozwolił Wam wjechać powinna Pani podziękować a nie snuć pretensje :(

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:49:22] • [IP: 93.94.185.***]

Dolores ale byleś nieuprzejmy dla tej pani :P przeprawa dla mieszkańców

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:45:08] • [IP: 92.42.118.***]

Pani Ewo my tutaj nie chcemy turystów !! a jak sie nie podoba to prosze tu nie przyjezdzac. Lepiej dla nas

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:31:53] • [IP: 92.42.114.***]

szybciej było by na karsibór dojechać a nie jakieś podchody z nawrotkami robić...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:25:34] • [IP: 62.69.203.*]

Aha, a jak na drogach nie ma innych aut, to paniusia jedzie wg przepisów czy ile fabryka dała? Nie, to nie.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:21:56] • [IP: 31.61.138.***]

Do Gościa z 21:39:14. Przeprawa promowa Warszow obsługiwana przez promy typu Bielik nie jest przedłużeniem drogi krajowej. Takim przedłużeniem jest przeprawa centrum obsługiwana przez promy Karsibory. Promiarz zachował się tak jak powinien ponieważ nawet przy pustych promach po zabraniu obcej rejestracji mieszkańcy miasta potrafią napisać skargę do dyrektora ŻŚ. Nikt z nich nie chce się później tłumaczyć tym bardziej że magistrat do tej pory nie określił na jakiej zasadzie można zabierać obce rejestracje.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:13:11] • [IP: 83.21.188.**]

no rzeczywiście nie jak widać na zdjęciu pusto na przeprawie i żadnych samochodów

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:12:46] • [IP: 95.129.224.**]

Pracownik przeprawy promowej nie złamał procedur.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:11:35] • [IP: 5.172.232.***]

PRAWIDLISLOWO POSTAPIL, PIERWSZENSTWO MIESZKANCY A POTEM RESZTA, BEDZIE MIEJSCE TO WEJDZIECIE JAK NIE TO NA KARSIBOR

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:08:40] • [IP: 178.235.212.***]

Byłem widziałem, zostałem w taki sam sposób potraktowany. Odpuściłem, ale 15minut szukałem miejsca parkingowego by zostawić samochód. Czy nie można by było poprawić sytuacji dla turystów przyjeżdżających na jeden dzień budując parking transferowy ? Taka osoba zostawia samochód i w spokoju przeprawia się promem. Z promu przecież nie jest tak daleko do plaży. Wilk syty i owca cała... Taki prosty sposób a nikt z władz o takim prostym rozwiązaniu nie pomyśli. Wydaje mi że Świnoujście by na takim rozwiązaniu skorzystało... Dziękuję i pozdrawiam stały bywalec Świnoujścia.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:07:06] • [IP: 31.61.138.**]

Babo nie kraz wiecej jak czarownica na miotle kolo Bielikow bo torujesz tylko przejazd innym a to ze masz male dzieci nie znaczy ze mozesz sobie wjezdzac na Bielika nastepnym razem wypad na Karsibor bo nie masz przepustki.Pozdro

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:05:37] • [IP: 46.112.232.***]

I bardzo dobrze że ten facet z brodą tą czytelniczkę przeganiał im mniej tych turystów z polski w Świnoujściu tym mniejsze kolejki w biedronce i na poczcie i wszędzie !

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:05:10] • [IP: 89.229.87.**]

Do tych turystów z komentarza. Ludzie nie wszyscy mieszkający w Świnoujściu utrzymują się z z was więc nie ośmieszajcie się, a budżet daje tylko połowę kwoty potrzebną na promy więc macie tylko karsibory do przeprawy niech dadzą 4x więcej z tych waszych WIELKICH podatków i wtedy będzie chodzić 8 promów i wszyscy wjadę bez kolejki.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:01:12] • [IP: 93.94.188.***]

do 21:28:33 • [IP: 94.254.129.***] to wypad nikt za toba plakac nie bedzie!!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:00:29] • [IP: 89.229.87.**]

Wolne miejsce jeśli do dzwonka zostanie jakieś wolne miejsce to wtedy możecie wjechać więc Pan wypełnił swój obowiązek wzorowo i brawa mu za to! A jak dzieciom gorąco to włącz klimatyzacje a nie żal jednego litra paliwa...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 23:00:11] • [IP: 92.42.114.**]

SIER DA LA LLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAA

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:58:37] • [IP: 80.245.190.**]

Do turystów nie mieszkacie na tej wyspie wiec co wy możecie powiedzieć postal by jeden z drugim po godzinie codziennie to szybko zmienił by zdanie

Miejscowy Pan Andrzej • Niedziela [12.07.2015, 22:58:07] • [IP: 92.42.119.***]

Skoro pan (nie)wpuszczający na prom zniechęca turystów do odwiedzania naszego miasta, to bardzo się cieszę. Będzie mniej Grażyn i Januszy wchodzących w samej bieliźnie do restauracji, nie rozumiejąc, że to nieestetyczne.

Gośćid • Niedziela [12.07.2015, 22:57:32] • [IP: 92.42.114.**]

ci z tablicami ZSW za wlasne forse zbudowali 4 stanowiska promowe kupli promy Bieliki szt. 4, placa za paliwo ekspletacje, remonty oraz place zalodze na zmianach!! Konstytucje RP spuscili Swina do morza wiec wara czarnym, czerwonym i zoltym od naszej prywatnej przeprawy.Promy wozily ibeda wozic powietrze oraz dusze z samochodami praownikow ODRY MRS-oraz rowerzystow z Zarzadu Portu/bedzie ok.2000/Rowne traktowanie to nigdy bylo, jest ibedzie sprawiedliwie o tym wie kazdy BURAK I FILOZOF.Pozdrawiam 4 litery urzednika miasta wozacego sie od poniedzialku do piatku!!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:55:27] • [IP: 80.245.190.**]

Pani Ewo trzeba było skręcić na miedzygnoje i po problemie tam promów nie ma

turysta • Niedziela [12.07.2015, 22:50:33] • [IP: 46.112.200.***]

BUFONY !! NIKT NIE MÓWI, BY PROMY BYŁY DLA WSZYSTKICH !! ale jak na 10sekund przed odpłynięciem są wolne miejsca to NALEŻY ZABRAĆ INNYCH ! /BO DOSTAJECIE DOFINANSOWANIE Z BUDŻETU PAŃSTWA/. ... oj wy zadufani w sobie i PYSZNI" wybrańcy" ...hahahaha

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:49:20] • [IP: 80.245.178.***]

Prawdą jest że jeżeli chodzi o przeprawę, to turystów nie szanuje się. To my z nich żyjemy i należy się im szacunek i miła informacja a nie po chamsku. Jacy są niektórzy ci co wpuszczają na promy to my doskonale wiemy. Trzeba im szkolenia dobrych manier robić.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:43:32] • [IP: 80.245.184.**]

to jest jawna dyskryminacja

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:43:14] • [IP: 37.47.53.**]

Proszę jakoś mnie to nie dziwi mi się dziecko dusilo i chciałam się przyprawić do szpitala i to samo usłyszałam gdzie był to weekend i nie było aut a kierowca na rejestracji zgl mógł przejechać a ja na rde już nie

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:41:38] • [IP: 46.112.200.***]

PYSZAŁKI " wyspiarze"- to WSTYD BY PROMY PŁYWAŁY PÓŁ-PUSTE , kiedy SĄ WOLNE MIEJSCA !! moi znajomi pow. że NIGDY NIE PRZYJADĄ na wyspę, gdy zob. jak promy woża powietrze ale" OBCYM " WARA od" NASZEGO " PROMU !! BRAWO, brawo p.Prezydencie i reszta dupolizów z UM. ...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:40:30] • [IP: 93.94.184.***]

Jest informacja ze Bieliki tylko dla mieszkancow S-cia... A dlaczego nie sprawdzaja dowodow? Jestem mieszczkanka tego miasta ale samochod mam na innych blachach, niby moglabym wjechac na bielika gdybym sie uparla ale wole jechac na Karsibory i tam bez nerwow i stresow poczekac w kolejce. Podziwiam ta pania ze z tak malymi dziecmi w takim upale tyle razy zawracala, pewnie mniej czasu zajeloby jej dojechanie do Karsiborow...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:40:16] • [IP: 185.5.99.**]

Nie wpuszczać i tyle, bo się burdel zrobi. A tych z Wrocławia to w ogóle nie wpuszczać do Świnoujścia.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:39:56] • [IP: 93.94.188.***]

O 15 w niedzielę pusta przeprawa...? troszkę dziwne...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:35:23] • [IP: 92.78.45.**]

Pani czytelniczka, słabo znasz zasady.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:32:26] • [IP: 83.21.162.*]

Ewa urwała się z choinki! A kogo interesują Twoje dzieci czy są małe, duże czy wielkie. Jak są małe to trzeba było siedzieć z d... w domu a nie jeździć i sapać

Mieszkanka • Niedziela [12.07.2015, 22:31:54] • [IP: 80.245.183.***]

turystko! my mieszkańcy też mamy dzieci! też czekałam trzy promy by wjechać z czteromiesięcznym dzieckiem, mieliśmy umówioną wizytę do specjalisty w Szczecinie na konkretną godzinę i też był UPAŁ! i co? macie Karsibory i basta! Raz na ruski rok poczekacie, my się użeramy na promach na codzień. Co za cholerna egoistka!

kontrabanda • Niedziela [12.07.2015, 22:30:33] • [IP: 93.94.188.***]

won do pracy mieszczuchy! a nie wypisujecie te komentarze, aż oczy bolą. ja wam mówię, skończy sie dobre. będziecie płacić za każdorazowy wjazd na prom. A turyści wtedy będą się śmiać i śmiać. A wszystko dlatego, że na to zasługujecie. Wasze promy? To je sobie utrzymujcie. Niedługo każdy zameldowany w tej miejscowości będzie płacił podatek na promy. Wy jeszcze nie wiecie, ale są już takie plany. Sezon się niedługo skończy i obudzicie z ręką w nocniku. Ale nikt po was nie będzie płakał. Szykujcie pieniążki.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:28:06] • [IP: 109.47.2.**]

Ja wam mowie jak funkcjonuje: podjezdzam daje w reke dla Pana promowego 10 Euro i wjezdzam bez problemw i nerwow😀. Tez tak sprobujcie a zobaczycie moneta czyni cuda.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:26:53] • [IP: 80.245.186.***]

Do mnie przyjechała rodzina z kilkumiesięcznymi blizniakami i dokładnie zrobili tak jak tu ktos napisał.Kuzynka przeprawiła się z wózkiem Bielikiem a jej maż pojechał na Karsibory.Nikt nie robi afery.bo porafia czytac.Promiarze znają przepisy. Zawsze też do ostatniej chwili muszą trzymac miejsce dla karetki itp.Kobieto przestań aferę robić.Ogarnij się. Po co krążyliscie. Dzieci w wózek i do rodzinki.Widać wydaje ci się ze świat kraży wokół ciebie, a dwójka dzieci to już przepustka do wygody.Ja mam piątkę już dorosłych ale to nigdy nie był w moim przekonaniu powód do specjalnego traktowania.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:25:08] • [IP: 93.94.184.***]

Brawo dla odważnych promiarzy !!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:24:30] • [IP: 2.105.196.***]

Panie Ewa hrabianka, czytać się nie nauczyła, przyjechała ze wsi do miasta i rozkręca rozrube ? Pani z Poznania czy z Wrocławia ?

kondziu • Niedziela [12.07.2015, 22:22:51] • [IP: 83.21.24.***]

Same ćpuny na tych bramkach pracują piszecie a kto normalny wytrzymał by tyle godzin z tym" natrętnym bydłem" na trzeźwo. Inaczej się nie da ;) inaczej by pozabijali tych kierowców ;)

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:21:36] • [IP: 93.94.184.***]

Dobrze zrobił nie chciało się paniusi jechać krasibory (też była pusta przeprawa)

Eve • Niedziela [12.07.2015, 22:21:12] • [IP: 78.88.128.***]

Won na" duże promy" pan z obsługi dobrze się zachował, a ty p. Ewo naucz się czytać co pisze przed przeprawą a jak nie umiesz czytać babo to wróć do podstawówki ;p

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:19:58] • [IP: 88.156.235.*]

Pani zadała niewłaściwe pytanie - wystarczyło zapytać: Czy jeśli będzie miejsce to Pan nas wpuści? Ot i cała filozofia.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:19:21] • [IP: 80.245.184.**]

Ja pierdziele ale problem jest.niech stoją w kolejkach

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:18:04] • [IP: 83.21.24.***]

Skoro ta pani zna zasady to wie ze o 21 kolejek nie ma a nie w sam szczyt 15 się pcha. W warszawie też a korki i tej godzinie w wjeździe do centrum i też się stoi po godzinie w korku

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:07:37] • [IP: 80.245.184.***]

Człowiek w pracy wykonuje tylko to co do Niego należy według rozporządzeń od tych wyżej, więc pretensje nie powinny być skierowane do tej osoby.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:04:33] • [IP: 92.42.118.***]

Wypad powiedzial i koniec!! A co z pijanym i naćpantm Konradkiem

Gość • Niedziela [12.07.2015, 22:04:06] • [IP: 80.245.184.*]

Trzeba umieć czytać tablice informacyjne pierwsza w Łunowie przed rondem druga żółta w mieście przed promami i tyle w temacie a ile czasu w innych kotkach to cicho sza teraz promy na topie.

Kuba • Niedziela [12.07.2015, 21:53:08] • [IP: 62.69.252.**]

jeszcze Niemca czy innego 'obcego' zrozumiem, bo może po Polsku nie kuma... ale Polacy to robią to chyba na złość - przeczyta tablice że w prawo tylko dla mieszkańców a prosto dla wszystkich innych - to polski turysta pojedzie na złość w prawo! 'bo co to nie on'. kuźwa chyba trzeba zmienić tą tablicę, napisać prosto tylko dla mieszkancow a w prawo dla przyjezdnych, wtedy wszysci turysci pojadą na Karsibór - na przekór... co wy macie w głowach ludzie??

Kuba • Niedziela [12.07.2015, 21:49:36] • [IP: 62.69.252.**]

a ja widzę inny obrazek: jak byk tablica przed rondem przy rozjeździe 'karsibór albo centrum': PROSTO - PRZEPRAWA KARSIBÓR oraz W PRAWO - PRZEPRAWA BIELIKI - TYLKO DLA MIESZKAŃCÓW!! drogi turysto, bez znaczenia czy masz tu rodzinę - babcię, córkę, wnuczka, stryjka czy pradziadka - nie jesteś mieszkańcem? to po choler* jedziesz w prawo? czytać ludzie nie umiecie? to cofnijcie się po maturę, bo widocznie kupiliście na bazarze! dziś przyjeżdżam na Bielika a tam co trzeci samochód na obcych blachach, a typek co wpuszcza na prom musi robić osobną kolejkę dla Niemców i innych Polaczków Cebulaczków, co w swoim języku ojczystym nie potrafią czytać i walą na Bielika. po co ta szopka PANI CZYTELNICZKO? nie może Pani się podporządkować ogólnie przyjętym regułom i jechać na prom który Panią zabierze bez żadnych problemów? czy to naprawdę tyle kosztuje? nie Pani jedna ma w aucie dwoje dzieci, i to nie tego jednego dnia w historii był upał, ale Pani oczekuje że Panią należy wpuścić a 10000 innych co zrobią to samo juz nie

HGT • Niedziela [12.07.2015, 21:47:52] • [IP: 87.205.67.**]

Przeprawa dla mieszkańców, a jeśli przed odjazdem są miejsca to może wpuścić i tak zrobił, więc po co ta frustracja? Na rondzie w Łunowie jest info, więc trzeba było przeczytać.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:46:02] • [IP: 178.238.251.***]

Pani Ewo a jak my mieszkańcy mamy wyjechać lub wjechać ja blokuje cie n przeprawę ?? My też stoimy godzinami w kolejkach z małymi dziećmi! !!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:42:58] • [IP: 95.129.226.***]

Bardzo dobrze. Jakby wpuszczano za pierwszym razem, to paniusia chciałaby wrócić z powrotem. Dodam, że najgorsi to są Wrocławiacy.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:39:14] • [IP: 77.115.103.***]

a co to promy to prywatna własność mieszkańców ?to z naszych podatków macie dotacje od państwa, a nie miasto je sponsoruje, a promy to jest przedłużona droga i koniec tematu. Acha i jeszcze jedno nie wyzywajcie turystów bo to za nimi latacie i prosicie żeby kwaterę od was wynajeli

puch • Niedziela [12.07.2015, 21:38:37] • [IP: 93.94.186.**]

to trzeba było sie przygotować ! wózek w bagażniku jedno dziecko do wózka drugie za rączke i jak jest rodzina w świnoujściu to chyba by podjechała pod prom, i byście nie stali ew. mąż samotny w kolejce na karsibory, najlepiej kręcić aferę, tym bardziej zdjęcie chyba mało aktualne z tego co wiem dhl, tnt i inni kurierzy raczej nie pracują w niedziele...

PLO • Niedziela [12.07.2015, 21:38:27] • [IP: 80.245.185.***]

Trzeba było na miotle przylecieć.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:35:02] • [IP: 109.241.63.***]

Czy nie mozna umiescic tablicy z informacja ze przeprawa tylko dla zsw na wysiegnikach z sygnalizacja swietlna? Obecne tablice sa latwe do przeoczenia.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:34:52] • [IP: 37.8.215.**]

Poczekała do dzwonka na promie, wpuścili ją i jeszcze płacze. Jak się nie podoba to na karsibory jazda!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:34:05] • [IP: 93.94.184.***]

Won na Karsibory !! Promowy bardz dobrze się zachował/ .

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:32:02] • [IP: 77.112.169.**]

Komentarze okropne - ludzie... powinniście się cieszyć, że turyści przyjeżdżają. My wam dajemy zarobić. Co znaczą słowa, " VON" lub " jak nie pasuje, nie przyjeżdżać". Pani była z małymi dziećmi, prom pusty...oj Polak durny naród. Wstyd. Turystka.

Ricky • Niedziela [12.07.2015, 21:31:06] • [IP: 80.245.189.***]

Przeprawa promowa w centrum dla mieszkańców Świnoujścia tylko i wyłącznie. Dlaczego ? Ano dlatego, że jest alternatywa. Szacun dla Pana" wpuszczającego", który w końcu i tak wymiękł. Osobiście bym nie wpuścił gdyby prom był zupełnie pusty a temperatura wynosiłaby 50*C.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:29:06] • [IP: 92.42.116.**]

No Pani sobie wzięła przepustkę w formie dzieciaków, założyła koronę na głowę a jak promiarz okazał królowej ostatecznie łaskę to królowej korona spadła i postanowiła się zemścić. Koniec bajki.

Wczasowicz • Niedziela [12.07.2015, 21:28:33] • [IP: 94.254.129.***]

Ja tu nie wrócę.. . promy buhahaha koniec świata.. . I świnie N8e ludzie widać po komentarzach :)

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:27:14] • [IP: 92.42.114.***]

Jakby znała zasady to by wiedziała że ma csekać do dzwonka i wtedy wjedzie a nid z upirem maniaka zawracać. A skoro zawracała to widać byly za nią jakieś samochody

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:25:39] • [IP: 83.11.92.***]

I bardzo dobrze zasady to zasady albo jak nie pasuje to przez Niemcy

KULTURA • Niedziela [12.07.2015, 21:25:24] • [IP: 83.11.84.***]

proponuje zrobić narko-testy pracownikom promów a gwarantuje że 1/4 promiaży nie będzie pracowała taka jest PRAWDA

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:20:18] • [IP: 80.245.191.***]

burak burakiem zostanie

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:19:34] • [IP: 88.156.235.***]

no szacun dla pani skoro miała czas nawracać z uporem maniaka i krążyć pod bielikiem zamiast zasuwać na karsibory to naprawdę gdzie był mops? i rodzina coś niedouczona cały czas bieliki dla tubylców

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:16:57] • [IP: 89.79.166.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:13:36] • [IP: 80.245.185.**]

jak masz rodzinę w mieście to niech cię poinformuje babolu jakie są zasady już nie ma wpuszczania w weekendy bez ZSW LUB przepustki koniec tematu

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:13:35] • [IP: 92.42.115.**]

W ŚWIŃSKI SPOSÓB POSTĘPUJĄ KIEROWCY BO SĄ NACHALNI I ZBYT PEWNI SIEBIE. A JA BYM NIE WPUŚCIŁ I TYLE BYŁO BY ROZMOWY I ŻALU.

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:12:57] • [IP: 92.42.119.**]

bo dla was jest inna przeprawa i basta to jest tylko dla ZSW

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:09:22] • [IP: 62.69.231.***]

Gadzin?

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:07:55] • [IP: 109.241.63.***]

BIELIKI DLA MIESZKAŃCÓW I KONIEC BAJKI !!

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:07:29] • [IP: 31.1.236.**]

To zostawić samochód na warszowie i niech rodzina ze Świnoujścia po was przyjedzie, jak tak szybko chciałyście się dostać do Świnoujścia...

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:06:03] • [IP: 80.245.183.***]

Zachowanie swinsie bo nad swina mieszka i ma racje won na karsibory

Gość • Niedziela [12.07.2015, 21:05:47] • [IP: 178.238.252.***]

Widocznie Pani nie kojarzy nowych przrpisow ze teraz nie ma wpuszczania zadnych aut ktore nie maja identyfikatorow badz ZSW... Na Karsibory won.!

Oglądasz 1-223 z 223
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■