POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Sobota [20.06.2015, 14:28:57] • Świnoujście

Kłopoty na świnoujskim promie. Bieliki nie dla turystów?

Kłopoty na świnoujskim promie. Bieliki nie dla turystów?

fot. Sławomir Ryfczyński

Słuchacz Radia Szczecin z Wrocławia alarmuje, że nie mógł wjechać na prom Bielik. Bielikiami przeprawiają się tylko mieszkańcy Świnoujścia, ale prezydent Janusz Żmurkiewicz zapowiedział na naszej antenie, że w wakacje, z powodu kolejek, kierowcy spoza miasta będą wpuszczani na wolne miejsca.

Pan Piotr z Wrocławia usłyszał o tym, gdy był w Szczecinie. W ten weekend przyjechał do Świnoujścia.

- Nastałem się w kolejce, nie zostałem wpuszczony na prom o godzinie 9.00 mimo, że były jeszcze wolne miejsca. Osoba, która tam dyryguje ruchem powiedziała mi, że to jest prom tylko i wyłącznie dla mieszkańców Świnoujścia - skarżył się mężczyzna.

Po naszym telefonie rzecznik prezydenta Robert Karelus skontaktował się z obsługą Bielików. Zapewnił nas, że kierowcy spoza miasta są wpuszczani na prom, ale muszą poczekać do dzwonka, czyli sygnału który oznacza, że prom za kilkanaście sekund odbija. Jeśli do dzwonka nie przyjedzie żaden kierowca ze Świnoujścia, a na promie zostaną wolne miejsca, turyści będą wpuszczeni - zapewnił.

W tej chwili kolejek na promy nie ma, na obu przeprawach trzeba czekać od 20 do 30 minut.

Od jutra w każdą niedzielę po 17.00 w Radiu Szczecin zapraszamy na "Lato Kierowców" - będziemy radzić jak omijając korki wrócić znad morza.

2015-06-20, 11:31
Autor: Natalia Skawińska


komentarzy: 151, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-151 z 151

Gość • Wtorek [23.06.2015, 01:10:36] • [IP: 92.42.118.***]

witam i tak jest jak prezydet powiedział kierowcy sa wpuszczani jesli przed odbiciem promu sa wolne miejsca wielokrotnie to widzialem byłem swiadkiem bardzo dobra i miła obsługa ktora tłumaczy zasady wjazdu innym rejestracja poza swinoujscia pozdro d;a turystow

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 18:15:34] • [IP: 79.184.98.**]

Do Gościa • Poniedziałek [22.06.2015, 11:46:54] • [IP: 62.69.253.***] Byłem w tych miejscowościach bo mieszkam niedalleko, ale jak jadę w stronę Świnoujścia tej dziury to mi się niedobrze robi. Zal mi was.

mieszkaniec • Poniedziałek [22.06.2015, 13:36:27] • [IP: 80.245.190.***]

Świnoujścianie żyją w innej Polsce? CO wy tutaj wypisujecie? Coraz mniej ludzi chce tutaj przyjechac przez te bzdury co wypisujecie i promy. Jeśli bezpośrednio nie zarabiacie na turystach to i tak dzięki nim żyjecie na takim poziomie, miasto się zmienia dzięki turystom. Tak czy owak zyskujecie przez turystów a jak ich nazywacie i jak traktujecie. Tylko Polacy mogą się tak zachowywać inny kraj nie jest tak negatywnie nastawiony do swoich.. żal mi was! Każdemu jest ciężko przez promy i takie gadanie jak wasze nic nie zmieni. Po co wybraliście ponownie prezydenta jak wiadomo był że nic nie zmieni jeśli chodzi o przeprawę porządny prezydenta dawno temu wybudowałby most lub zaczął go budować i tylke. nie widzicie tego zaślepienie nienawiścią!

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 13:32:02] • [IP: 94.251.249.***]

Czy mieszkańcy Świnoujścia wyjeżdżają gdzieś na wakacje?? Ja mieszkam w górach i nie chcę na moim terenie widzieć samochodów z rejestracją ZSW. Nasze drogi są tylko dla nas!!Acha!! Już odwołałam rezerwację na wakacje u Was i moi znajomi też. Będziemy odpoczywać w Międzyzdrojach.

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 12:52:47] • [IP: 10.113.131.**]

a gdyby w każdym mieście ograniczyć ruch przyjednych, np. w Warszawie przejazd mostami dla przyjednych od 22 do 4

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 11:46:54] • [IP: 62.69.253.***]

Gość • Niedziela [21.06.2015, 17:26:04] • [IP: 79.184.186.**] Świnoujście to dziura i nic tu nie ma a Rewal, Dziwnów, Dziwnówek, Pobierowo, Dzwirzyn to dla ciebie metropolie? Chyba nigdy tam nie byłeś...

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 10:18:48] • [IP: 92.42.117.***]

WYBUDOWAĆ duuży parking przed promami, wtedy nie będzie problemów. W mieście wszyscy przyjezdni poruszaliby się rikszami, dorożkami, rowerami, czy taksówkami-----(np.centrum Krakowa)Mielibyśmy świeższe powietrze i ekologię w mieście.

Gość • Poniedziałek [22.06.2015, 09:42:06] • [IP: 91.230.121.***]

Jakim trzeba być pustakiem, żeby dążyć do ograniczania ruchu turystycznego w Świnoujściu. Miasto żyje z podatków, a te w większości spływają od turystów za pośrednictwem knajp, hoteli, pensjonatów itp. Argumenty osób, które nie zarabiają na turystyce w Świnoujściu są delikatnie pisząc głupawe...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 21:50:43] • [IP: 178.238.247.**]

Na Karsibór

Gość • Niedziela [21.06.2015, 19:22:29] • [IP: 37.8.215.**]

Precz z turystami. Rozlazłe cielęta...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 19:11:04] • [IP: 88.156.232.***]

jechać do Gdanska tam Tusk wybudował tunel a tu nie miałczeć

Gość • Niedziela [21.06.2015, 17:26:04] • [IP: 79.184.186.**]

Proszę olać Świnoujście zapraszamy wszystkich do Rewala, Dziwnowa, Dziwnówka, Pobierowa, Dzwirzyna itp. bo jakiego diabła jeżdzić do Świnoujścia to przecież dziura totalna nic tam nie ma a ludzie bardzo zadufani w sobie i brak im kultury.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 17:24:14] • [IP: 94.254.129.**]

Trzeba wprowadzić opłaty za przeprawę dla zamiejscowych. Zebrane pieniądze przeznaczyć na budowę mostu, tunelu bądź utrzymania przepraw.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 17:12:04] • [IP: 93.94.190.**]

DZIĘKUJĘ PANIE PREZYDĘCIE DZIEKUJE ZA ORGANIZACJE KOMUNIKACYJNA PO IMPREZIE ZWŁASZCZA NA PROMIE PO GODZINIE 24 ZAMIAST ZABRAC MIEJSCOWE AUTA Z PRAWOBRZEŻA TO ZABRALI AUTOKAR I LAWETĘ Z PRZYCZEPA Z ZKO REJESTRACJA KTORE TO ZAJELI PÓŁ PROMU A 5 AUT ZOSTAŁO W OCZEKIWANIU NA NASTĘPNY PROM KTÓRY BYŁ DOPIERO O GODZ 01, 20

Gość • Niedziela [21.06.2015, 16:12:37] • [IP: 89.65.18.***]

A mieszkaniec Świnoujście też nie wjedzie na Bielika jak ma pożyczony samochód.TAKA SPRAWIEDLIWOŚĆ!! Można by okazać Dowód Osobisty i wiadomo by było czy można wpuścić czy nie.Tylko trzeba być ludzkim.

Gość x • Niedziela [21.06.2015, 15:05:05] • [IP: 92.42.116.***]

Zakopianka, Kasprowy - wymieniać dalej gdzie w kraju, , kwitnie" się po parę godzin w kolejkach i tak nie płaczą jak na promy u nas !! Przedłużeniem drobi krajowej są promy, , Karsibór", miasto na promy wykłada rocznie prawie 1/3. wiec jeśli macie problemy z przeprawianiem się piszcie, ale nie do nas mieszkańców tylko do wojewody, premiera i prezydenta tego kraju !!

Gość • Niedziela [21.06.2015, 14:40:06] • [IP: 79.186.64.***]

To że konkretnie nie macie w kieszeni pieniędzy od turystów nie oznacza, że ich nie ma. Bez nich NIE BYŁOBY nowego Placu Wolności, nie byłoby promenady, nie byłoby dochodów ze sprzedaży działek nad morzem - w perspektywie lat to pewnie ponad 100 milionów zł które wpłynęło do kasy miasta. Bez turystów Świnoujście byłoby zapyziałą dziurą.

Mieszkaniec • Niedziela [21.06.2015, 13:12:31] • [IP: 79.184.174.***]

Rok ma 52 tygodnie, 6 dni w tygodniu przeprawiam w obie strony, prom płynie średnio 7 minut czyli rocznie spędzam na promie ile? 52tyg*6dni*2kursy*7minut=4368minut czyli rocznie mam wypływane ponad 72h = 3dni na wodzie. Nie liczę już że średnio czekam na prom 20minut w każdą stronę co daje 52*6*2*20=12480minut=208h=8, 66dnia. Podsumowując prom rocznie zabiera mi około 10 dni życia. Raz czy dwa razy w roku przyjedziecie i poczekacie sobie kilka minut lub kilka godzin i wam źle. Zrozumcie mieszkańców że prom to ZŁO codzienne i każda dodatkowa minuta wkurza nas! Zamiast pisać do iswinoujscie napiszcie do wojewody, premiera, prezydenta im więcej sygnałów niezadowolenia tym szybciej coś zrobią! Tak tylko tworzycie wzajemną wojnę a oni wydają pieniądze na tunel na nowe limuzyny, paliwo i sobie w kieszeń. Nas i was mają gdzie??

Gość • Niedziela [21.06.2015, 12:40:47] • [IP: 92.42.119.**]

A ja jestem za tym aby ograniczyć wjazd samochodów do naszego miasta. Podobnie jak w Niemczech. Bo w sezonie jest ich stanowczo za dużo. W końcu to uzdrowisko a nie masowa produkcja spalin

Gość • Niedziela [21.06.2015, 11:44:38] • [IP: 89.66.202.***]

Ja mieszkam ponad 50 lat w Świnoujściu i również nie widziałem złamanego grosza od turystów. Tak samo moi rodzice którzy tu się wprowadzili. Matka i ojciec a później ja pracowaliśmy w branżach nie związanych z turystyką. Malo osób, moich znajomych również nie korzystało z usług klienckich turystów. Zarabiają na turystach biznesmeni ze środka Polski, wlaściciele hoteli nadmorskich, supermarkety, a nawet ludzie sprzedający lody na plaży turystom, to przyjezdni którzy chcą dorobić. Większość mieszkańców pracuje w Niemczech oraz w szkołach, w stoczni, w porcie, urzedach, mpgik na statkach...itd To ludzie ktorzy mają stałą pracę i nie bawią się w dorabienie na turystach. Nie pasuje to nie przyjeżdżaj jeden z drugim i jak nie wiesz to nie pleć bzdur. Jesteście tylko udręką dla mieszkańców.

Gość:popieram!!!!!!!!!!!! • Niedziela [21.06.2015, 11:28:23] • [IP: 62.69.203.**]

Wrocław - Szczecin- Pasewalk- Anklam - Świnoujście i po temacie :---)

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:59:34] • [IP: 93.94.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:38:47] • [IP: 178.238.252.**]

Mieszkam w s-ciu pół wieku, nigdy nie zyłam z turystów, a wprost przeciwnie to rodzina wykorzystywała mnie na maksa, zbuntowałm się i mam spokuj, uwazam tak nie podoba się nie przyjezdżać, albo pomóc swinoujszczanom zbudowac stała przeprawe, ale jak i to nie, i tamto to spadac na drzewo banany pompowac, w czym problem?

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:24:43] • [IP: 95.129.226.**]

Tunel? Most? Fajnie.Pofantazjujmy. Przyszłość- Miasto zawalone autami, każdy skrawek trawnika zajęty. Buczenie w prasie, że nagonka na turystów, bo mandaty za drogie i że miasto powinno coś z tym zrobić, np. zbudować wielopiętrowy parking, bo miejscowi powykupywali sobie koperty a turysta nie ma gdzie zostawić auta.To ździerstwo z tymi parkometrami. Za drogo by pójść na plażę na pół dnia. Do tego pełno złodziei okradających auta.Już lepiej pojechać gdzieś indziej, bo tu z turystów się zdziera ostatni grosz! Tylko Niemcy zadowoleni, bo tranzyt na Mazury bezproblemowy. A gdy awaria w tunelu lub remont mostu?- To kpina! Tyle rząd wydał z naszych podatków a oni nie potrafią porządnie tym zarządzać! Ciągłe korki! Przecież można na sytuacje awaryjne jakiś prom wybudować, by turyści mogli bezproblemowo przejechać. Są stare przystanie, które można wykorzystać. Szkoda by niszczały. Co za niegospodarność! Przecież z nas turystów żyjecie! Tak to widzę w przyszłości...i z pewnością niedaleko odbiegałoby to od tego co by było...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:20:40] • [IP: 188.146.76.***]

Brawo, panie Karelus! Osobiście widziałam, że prom miał sporo wolnych miejsc, a wpuszczający nie zabrał ludzi z inną rejestracją. Czemu jesteśmy tacy złośliwi, prom i tak musi płynąć, więc szkoda"pustych" przelotów. Nie kwestionuję prawa pierwszeństwa dla mieszkańców, ale kiedy to możliwe, zabierajmy też innych. No i poproszę o życzliwość, przykro czytać niektórych komentarzy...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:18:29] • [IP: 89.66.202.***]

A niech się turyści i zamiejscowi sądzą. Bieliki i tak są dla mieszkańców i tak będą. Nic przecież się nie zmieniło. Zamiejscowi czekają w kolejkach i będą czekać, a do tego szczekają :)

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:04:56] • [IP: 93.94.190.***]

I tak ma być, jest druga droga dla wszystkich .

Gość • Niedziela [21.06.2015, 10:01:19] • [IP: 94.254.129.**]

Zaorac te swinoujscie i kwiatki posadzic...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 09:59:22] • [IP: 83.25.117.***]

BIELIKI TYLKO DLA MIESZKAŃCÓW!! I tyle.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 09:57:30] • [IP: 46.170.248.***]

nie budujcie tunelu bo i tak nie ma którędy jeździć

Gość • Niedziela [21.06.2015, 09:56:22] • [IP: 37.8.215.***]

Znowu będzie burdel. Trzeba się wreszcie zdecydować, kto ma prawo przeprawiać się promami na jednej i drugiej przeprawie. pamiętajmy, że jasne reguły : TAK lub NIE są zawsze lepsze od uznaniówki. A tą właśnie proponuje rzecznik.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 09:36:29] • [IP: 95.40.35.***]

Wasze śmieci są wywożone Karsiborami i niemieckie dlatego są takie kolejki wywozcie sobie Bielikami jak są tylko dla Was wyspiarz

Gość • Niedziela [21.06.2015, 09:21:49] • [IP: 46.205.52.***]

W WAKACJE! nie w czasie roku szkolnego! Wrocław nie leży w Polsce by nie potrafiono pomyśleć kiedy są WAKACJE? Mieszkałam w Ś-ciu pół życia, teraz przeprawiam się przez Karsibory, ale wiem, że jest to ułatwienie dla mieszkańców Ś-cia. A w ogóle to w czasie wakacji jeżdżę przez Niemcy!! I wszystkim polecam! Kwadrans dłużej pokonując trasę Szcz-Ście a jaki komfort niestania pod promami!

MT • Niedziela [21.06.2015, 09:12:27] • [IP: 185.5.99.**]

Każdy mieszkaniec ma turystów głęboko w dupie. Tylko nam mieszkańcom przeszkadzacie. Jakbyśmy z Was żyli, to i o Was byśmy walczyli a jak widać w komentarzach jest inaczej. Nie chcemy Was tu i tyle w temacie.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:49:59] • [IP: 93.94.191.**]

A ja przejeżdżając przez Wrocław musiałem stać w korkach -. ...Takie Życie...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:49:02] • [IP: 95.129.224.***]

Ci co piszą, że Świnoujście żyje z turystów (polskich) ośmieszają się. Ale to ich srawa. Nasza jest taka, że musimy bronić słusznej decyzji, że przeprawa w mieście TYLKO dla mieszkańców.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:39:01] • [IP: 93.94.188.**]

Co za brednie. prom nie był pusty, a w kolejce jeszcze stały samochody z rejestracjami ZSW a pan chciał wiecheć bo twierdził że swoje już odstał, a na polskim turyście to najwyżej można zarobić po zębach, jak już tu wspomnieli zakupy w biedronce, wszędzie za drogo" bo u nas w Puszczykowie to ja kupię za pół ceny" itd. chcą być traktowani jak książęta, a zachowują się jak dziady. czy tak ciężko przeczytać napis" TYLKO DLA MIESZKAŃCÓW"

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:36:36] • [IP: 37.211.203.**]

mieszkańcy wkurzają się na turystów, turyści wkurzają się na mieszkańców - powód jest ten sam - zasmarkane promy... zbudujcie w końcu ten most bo niedługo nie będziecie mieć ani turystów, ani mieszkańców

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:35:51] • [IP: 93.94.188.**]

Z jakich turystów, chyba ty człowieku. Hehe zabawne! Wez laske zrób turystom najlepiej ostatnio to modne

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:17:14] • [IP: 83.184.163.**]

Gość • Niedziela [21.06.2015, 00:41:28] • [IP: 89.66.202.***]...Nie masz czasem zbyt wybujalej fantazji i zbyt wysokiego mniemania o sobie?? 1. Swinoujscie ZYJE tylko dzieki turysta 2. Mieszkancy Swinoujscie ZYJA przewaznie z turystow i ich pieniedzy Taka jest prawda. ...

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:04:33] • [IP: 62.69.251.***]

Wrocław - Szczecin- Pasewalk- Anklam - Świnoujście i po temacie :---)

Gość • Niedziela [21.06.2015, 08:01:26] • [IP: 95.129.224.**]

Ktoś poniżej napisał że miasto żyje z turystów, myślę że nie, z turystów żyje niewielka grupa cwaniaków i to wcale nie ze Świnoujścia tak samo gadają o woj.polskiego lub o sezamkowej. owszem w Świnoujściu grube pieniądze się zarabia ale poza kontrolą nieudolnego samorządu i U.S. Mało tego cwaniaki żądają aby infantylne władze miasta wybudowały dodatkowe kible dla turtystów bo nie mają gdzie się wysrać, mam pomysł postawić dużo sraczy i po 2 zł ale wszystko co zarobią przeznaczyć uczciwie na tunel nie skręcać dla siebie, rachunek jest prosty za tysiące turystycznych gówien wybudujemy Świnoujski tunel, mało tego Świnoujście stanie się miastem przyjaznym dla często srających i odwiedzających swoje rodzinne strony Niemców..

Gość • Niedziela [21.06.2015, 07:32:06] • [IP: 94.254.145.**]

Prom dla mieszkańców i basta. Codziennie Płynę promem do pracy i z powrotem. Codziennie stoję w kolejce do godziny, taki turysta ma czas żeby poczekać na prom a pcha się tam gdzie nie trzeba. Niedługo sezon będę czekała na prom i dwie godziny. :-) Kocham Świnoujście, ale bieliki powinny być tylko dla mieszkańców w końcu po coś są karsibory.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 02:00:34] • [IP: 80.149.82.***]

proponuję wprowadzić" ruch wizowy dla turystów" dla niezadowolonych kopniak na drogę, jeśli wszyscy będą niezadowoleni lepiej dla mnie mnie. Mniejszy ruch i korki. Na zakończenie dla turystów przytoczę tekst z tablicy postawionej na granicy miasta " Świnoujście Żegna"

Gość • Niedziela [21.06.2015, 01:07:11] • [IP: 80.245.184.***]

Bo zmur sam nie wie co mówi ten typ tak ma

Gość • Niedziela [21.06.2015, 00:41:28] • [IP: 89.66.202.***]

Świnoujście zawsze było miastem przygranicznym Europejskim i Światowym. Tranzyt morsko portowy, Filipińczycy, Japończycy, Holendrzy, Francuzi itd, terminal portowy to Szwecja, Dania itd i granica ladowa z Niemcami. Tu w Świnoujściu mieszkają ludzie Światowi i nic dziwnego, że reszta Polski tu przyjeżdża. To dzięki ustrojowi i prawu okrada nas Rząd, nasze ziemie i zakłady pracy. Nic od państwa nie dostajemy i potrafimy sobie doskonale radzić bez pomocy. To u nas jest najmniejsze bezrobocie w Polsce. Tutaj nawet bezdomny wyżyje zbierając złom. Zamiejscowi nie dorastacie nam nawet do pięt. To dzięki naszym podatkom jeszcze macie zasiłki.

Gość • Niedziela [21.06.2015, 00:25:50] • [IP: 83.12.47.***]

Jeszcze nie ma wakacji !!

Gość • Niedziela [21.06.2015, 00:08:09] • [IP: 80.245.178.***]

WIDOCZNIE NIE BYŁO WOLNEGO MIEJSCA.

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:56:26] • [IP: 31.61.141.***]

Widzę, że na iściek wchodzi dużo osób z poza Ściekoujścia. Dla mnie osobiście to mogą turysty nie przyjeżdżać. Mniej turystów mniejsze korki. Wiadomo jednak, że nasze kochane miasto żyje z turystów i czy chce czy nie chce musi zabiegać o względy. A co do wpuszczania turystów na" dzwonek" w ramach wolnych miejsc, tak było już dawno, a po za tym turyści mają przed wjazdem na teren Ściekoujścia tablice które przeprawy są dla wszystkich a które dla mieszkańców. A tak na marginesie. Przy takim ruchu samochodów to tylko stała przeprawa pozwoli odkorkować przeprawę. Dziękuję. Głosujcie na Marsjan, mają super technologię!!

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:51:22] • [IP: 79.186.64.***]

[IP: 83.30.53.***] To może jeszcze daj d.. Niemcowi. Będzie komplet.

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:28:02] • [IP: 83.11.176.***]

a ja mam w dupie i nie dam wam zarobić ani grosza są Międzyzdroje Dziwnów Kołobrzeg i tam będę tracił a wy sobie pływajcie na tych dziwnych złomach, nigdzie na świecie takiego syfu nie widziałem a zwiedziłem nie mało. pozdro. marynarzyki

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:20:25] • [IP: 83.30.53.***]

Tacy turyści jak wy przywożący tu własne wyżywienie i jeszcze smiecacy ta plaze sa nam calkiem tu nie potrzebni a jeszcze tacy którzy wywoluja awantury na przeprawie promowej ! To już naprawdę wolimy tych kulturalnych i placacych nam napiwki turystow z Niemiec niż takich burakow !

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:04:49] • [IP: 94.254.129.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [20.06.2015, 23:01:54] • [IP: 95.129.224.***]

Nie chcę Polskich turystów w Świnoujściu. Wolę Niemieckich (przynajmniej jakieś pieniądze w mieście zostawiają).

Gość • Sobota [20.06.2015, 22:42:35] • [IP: 93.94.190.**]

przestancie przjedzac do swinoujscia i wy i my neebedziemy miec problmow

Gość • Sobota [20.06.2015, 22:15:26] • [IP: 80.245.189.***]

Gop • Sobota [20.06.2015, 21:09:54] • [IP: 79.186.64.***]...proste i logiczne, , niepotrzebny jestes.prawo rynku.tak samo jak nadmiar biednych jednodniowych turystow.wiecej kosztuje prom niz pozytek y takich.

Gość • Sobota [20.06.2015, 22:15:17] • [IP: 79.184.178.***]

10zł temu co wpuszcza na kasiborach tak jak to robią kurierzy

Gość • Sobota [20.06.2015, 22:15:00] • [IP: 80.245.188.***]

Taka prawda drodzy TURYŚCI że kłapiecie a po pierwsze to miasto czyli my sami płacimy za bieliki, po drugie zarabia na was biedronka a nie hotele czy restauracje, robicie zakupy w sklepach i jecie na plaży kanapki, papierki wciskacie w piasek co za tym idzie my płacimy za oczyszczanie plaży. Długo by wymieniać przykłady ''dochodowych''turystów. Nie dziwcie się że nastawieni jesteśmy na niemieckich gości, bo to oni dają nam zarobić przez sezon, a żyć musimy cały rok. Więc dlaczego pretensje do mieszkańców, pod sejm zapraszam i protestujcie, będziemy wam kibicować :) pozdrawiam.

Gość • Sobota [20.06.2015, 22:11:02] • [IP: 178.238.252.**]

karsibory dla turystow abieliki dla mieszkancow i oco tu chodzi

Gość • Sobota [20.06.2015, 21:23:02] • [IP: 83.23.254.***]

Szkoda że mieszkańcy Świnoujścia nie rozumieją że na tyrystach można zarobić bo co roku jest coraz gorzej przeprawa promowa w centrum tylko dla mieszkańców (było weekedy dla wszystkich) mieszkańcy nie kulturalni nie szanują przyjezdnych dobrze że baltyk i plaża nie potrafią wyrażać swoich opini (czasami jak czytam wiadomości to aż strach przyjeżdzać do Świnoujścia tyle się tu dzieje ale to nie wina turystow) pozdrawiam ŚWINOUJŚCIE I TYRYSTOW niestety mieszkańców nie

Gość • Sobota [20.06.2015, 21:21:39] • [IP: 93.94.186.**]

My mamy być więżniami na Uznamie, bo jaśnie pan turysta chce się tu dostać na wypoczynek bez stania w kolejce na prom.Ciekawe, jakie awantury będą na przeprawie, jak miejscowi będą wjeżdżać, a jaśnie państwo będzie musiało czekać kilka promów, żeby przepłynąć Bielikiem.

Gość • Sobota [20.06.2015, 21:18:39] • [IP: 89.66.202.***]

Do : Mieszkaniec Świnoujścia • Sobota [20.06.2015, 20:50:00] • [IP: 46.112.239.**] Popieram w 100% Twój komentarz. Tylko, że od lat żaden burak zamiejscowy tego nie pojął i nie pojmie.Szkoda naszych nerwów. Trzeba po prostu wprowadzić opłaty na przeprawach dla zamiejscowych i tyle. Jak im się dało trzy promy za darmo to jeszcze pyskują. Polaka tylko kasą można zmusić do myślenia.

Gość • Sobota [20.06.2015, 21:11:20] • [IP: 83.30.53.***]

Proponuje ustawić na rondzie w Lunowie wielki baner reklamowy o treści : Szanowni turyści zamiast stać w kolejkach na prom zapraszamy was aby jechać ul.Pomorska na jedyny w tym miescie most to wielka atrakcja turystyczna tego miasta zobaczcie koniecznie ! Zapraszamy !

Gop • Sobota [20.06.2015, 21:09:54] • [IP: 79.186.64.***]

Drodzy świnoujścianie. Szanuje Was, mieszkałem kilka lat w Świnoujściu, też stałem w kolejkach w centrum. To, że są to przejaw nieudolności władz miasta. Zrozumcie, że przez kolejki uciekają Wam pieniądze. Tysiące turystów, którzy wydaliby trochę pieniędzy nad morzem nie jedzie do Świnoujścia, ze względu na kolejki. Prezydent ma gdzieś kolejki, bo turyści mimo wszystko przyjeżdżają. Inaczej by postępował gdyby musiał o nich walczyć. Pomyślcie teraz jak przedsiębiorca, płacę podatki, chce rozwoju swojego i miasta. Ale jak mam posłać pracownika do Świnoujścia- 1, 5 godziny jazdy samochodem, 2 godz. w kolejce na prom i to samo z powrotem. Cała dniówka. Podsumowując. GDYBY NIE KOLEJKI I ZŁA ORGANIZACJA PRACY MIELIBYŚCIE WIĘCEJ PIENIĘDZY. Proste.

Gość • Sobota [20.06.2015, 21:00:04] • [IP: 92.42.118.***]

Kierownik UM coś chlapnie jęzorkiem starczym, nie pomyśli jakie to skutki przyniesie bo myślenie boli, no i mamy pasztet na całe wakacje. Mieszkańcy powinni się przykuć do swoich domów i nigdzie się nie ruszać, bo szkoda nerwów w tym cyrku !!

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:56:29] • [IP: 94.254.128.*]

[20.06.2015, 20:33:50] Szkoda że jesteś nic nie znaczącą jednostką. Powinni inni turyści brać z Ciebie przykład. Pomarzyć można, prawda.

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:53:08] • [IP: 83.21.150.**]

Nieźle ubawić się można czytając te komentarze...

Mieszkaniec Świnoujścia • Sobota [20.06.2015, 20:50:00] • [IP: 46.112.239.**]

Rok ma 52 tygodnie, 6 dni w tygodniu przeprawiam w obie strony, prom płynie średnio 7 minut czyli rocznie spędzam na promie ile? 52tyg*6dni*2kursy*7minut=4368minut czyli rocznie mam wypływane ponad 72h = 3dni na wodzie. Nie liczę już że średnio czekam na prom 20minut w każdą stronę co daje 52*6*2*20=12480minut=208h=8, 66dnia. Podsumowując prom rocznie zabiera mi około 10 dni życia. Raz czy dwa razy w roku przyjedziecie i poczekacie sobie kilka minut lub kilka godzin i wam źle. Zrozumcie mieszkańców że prom to ZŁO codzienne i każda dodatkowa minuta wkurza nas! Zamiast pisać do iswinoujscie napiszcie do wojewody, premiera, prezydenta im więcej sygnałów niezadowolenia tym szybciej coś zrobią! Tak tylko tworzycie wzajemną wojnę a oni wydają pieniądze na tunel na nowe limuzyny, paliwo i sobie w kieszeń. Nas i was mają gdzie??

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:35:52] • [IP: 83.30.53.***]

A wy szanowni turyści z innych miast takich jak Warszawa Poznan Krakow czy Wroclaw to po ile tam macie mostow bo lekko licząc to po 10-20 alba więcej ! A tu w całym 40 tys.miasteczku jest tylko 1 (słownie jeden) jedyny most na wyspe Karsibor ! Wiec jeśli nie chcecie stać w kolejce na prom to proponuje wam przejechać jedynym naszym mostem na Karsibor to zobaczycie jak tam jest pięknie ! Jedyny dla was bol to ten ze tam nie ma biedronki !

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:33:50] • [IP: 91.55.119.**]

Swinoujscie to bardz nie przyjazne Miasto dla turystow, I dlateg omijam to miejsce od 15 lat'.

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:04:02] • [IP: 80.245.181.***]

Ludzie, T r z y Karsibory już pływają ! O co tym turystom chodzi ?

Gość • Sobota [20.06.2015, 20:02:22] • [IP: 93.94.184.***]

po pierwsze jeszcze nie ma wakacji, a po drugie trzeba było jechać na karsibór i po problemie. turyści zasr..ni

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:56:14] • [IP: 94.254.129.**]

Z przyjemnością dołącze do MT i też będę walił turystów po ryju. Za to że się wpychają w kolejkę na Bielikach w moich sklepach gdzie nie mogę spokojnie kupić chleba, za to że na promenadzie wszystkie ławki są pozajmowane, za to że wszystko przez nich jest dwa razy droższe i za to że nie mogę na swoim podwórku postawić samochodu bo nie ma miejsca. Taki z Was pożytek turyści dla zwykłego Kowalskiego ze Świnoujścia.

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:51:32] • [IP: 80.245.177.*]

Radio Szczecin powinno zebrać wszystkie te komentarze i odczytać w taki sposób by poszło na cały kraj..niech wszyscy wiedzą jacy są tu mieszkańcy i jak wielkie mniemanie mają o sobie a tym samym niskie o innych..proponuję spędzić wolny czas w innych nadmorskich kurortach gdzie jest na prawdę pięknie i nikt nikogo nie obraża a zresztą zobaczcie co tam się ostatnio wyprawia..napady, ataki z nożem, pobicia, zwłoki trzymane w mieszkaniu i wiele innych..we własnym sosie niech się utopią i tyle..wstyd!

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:51:22] • [IP: 94.254.128.*]

a jak by procesja zamiejscowa chciała się przeprawić Bielikiem to też by kazali procesji na Karsibory przeprawiać się?

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:44:55] • [IP: 80.245.181.***]

I co ten pan tak narzeka przeprawa promowa Warszów jest dla mieszkańców a Centrum dla wszystkich. A jak by dobrze posłuchał Jasia to by wiedział że prezydent planuje dopiero zmiany na przeprawach a nie ze zmiany już są. Niestety ten pan z Wrocławia wiedział że gdzieś dzwoni tylko nie wiedział gdzie.

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:41:53] • [IP: 83.11.145.***]

[IP: 46.112.215.**] Chcesz mi prawić morały o" wychowaniu" a sam piszesz do kobiety o biciu w morde? Gratuluje. :) I używasz słownictwa jak z rynsztoka? Widać kto tam mieszka...

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:37:00] • [IP: 83.11.145.***]

[IP: 46.112.215.**] Prawisz mi wykłady o wychowaniu a kobiecie chcesz dać strzała, żeby się położyła i płakała" ciota"? Haha. Śmieszne... :D

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:33:42] • [IP: 93.94.187.***]

Radio Szczecin powinno odradzac turystom urlopu w Swinoujsciu...drogo, niemili, zawistni mieszkancy, wiekszosc to przesiedlency kacapy...wredni...Miedzyzdroje zaprasza...

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:32:21] • [IP: 213.158.222.**]

Ty IP: 80.245.189 jesteś CIOTKĄ. i najlepiej jedź do Słupska...

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:29:17] • [IP: 178.238.252.**]

O co biega przeciez pracownik powiedział prawdę, nie słyszałam, zeby Karsibory nie pływały, nie pasi, za długo jechac przez Niemcy, tylko tam się boją jechać, mandatów, niemcy się nie bawią, walą mandaty i bardzo dobrze!

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:25:39] • [IP: 80.245.189.***]

Dla mnie to CIOTY to co przyjeżdżają do Świnoujścia

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:18:33] • [IP: 93.94.184.***]

To jest dla mnie zadziwiające ile złości i nienawiści jest w ludziach, którzy przyjeżdżają do Świnoujścia, ale tam nie mieszkają. Co to za gadki, żeby zabronić nam jeździć po mostach i waszych drogach. Zastanówcie się. My wam niczego nie zabraniamy. Są dwie przeprawy: Bieliki- dla mieszkańców oraz Karsibory- da Was turystów. Nie rozumiem w czym Wy widzicie problem. I nie sądzę, żeby to u nas było zero myślenia a właśnie u Was. Z resztą, zawsze to czego nie można mieć najbardziej się pragnie, prawda? :) Po prostu na złość robicie problemy.

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:18:14] • [IP: 31.61.136.***]

Pa nie Karelus nie daj się a masz pan mój głos w najbliższych wyborach

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:17:52] • [IP: 46.112.215.**]

(20, 06, 2015, 18;47) Powiem Ci tak właśnie widać jaki jesteś wychowany. Uważaj żeby Tobie ktoś nie przywalił w ten Twój ryj bo cwaniakujesz a znając życie strzała byś dostał i położyłbyś się i płakał. cioto chlewna !

Gość • Sobota [20.06.2015, 19:05:06] • [IP: 79.184.183.**]

MT - jak przyjedziesz do innego miasta poza Swinoujściem to też dostaniesz w ryło. Bo ja od dzisiaj wszystkie napotkane pojazdy z ZSW kierowcy będą dostawać wy ryło, czy tak ma to wyglądać to proszę bardzo i nie dziw się że pozostali ludzie was nie lubią - debili nigdzie nie lubią.

MT • Sobota [20.06.2015, 18:47:31] • [IP: 185.5.99.**]

Widać że Ci co przyjeżdżają do Świnoujścia, to same cioty. Niedołęgi życiowe nie potrafią w kolejce poczekać. Normalnie ofiary losu. Jak powiedziałem, jak mi się któryś wepcha przede mną w kolejkę na Bielikach, to będę w ryj walił aż spuchnie.

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:47:10] • [IP: 83.11.145.***]

Chcecie turystów z pełnymi portfelami z niemiec? na pewno wybiorą tą zawszoną dziure w której będą musieli czekać 3 godziny na prom żeby sobie pozwiedzac dalej a nie pojada przez Szczecin, myślicie troche? Ludzie płacą podatki na utrzymanie tych waszych dziadowskich promów, WSZYSTKICH także waszymi marnymi opłatami możecie sobie wiecie co podetrzeć.. zero myślenia, ważne żeby wam było dobrze. . ale odczujecie to na pewno wkrótce :)

Gość kobietka • Sobota [20.06.2015, 18:40:52] • [IP: 31.61.140.*]

Te wasze promy. .. Te jakieś w morzu bakterie. ... Hm... Tak sobie myśle. ... Ta wasza złość, nienawiść do ludzi to was zje na tej waszej wyspie a my będziemy to oglądać z drugiej strony : (hm i czy bedzie ktoś chciał wam za to jacy jesteście podać rękę ??

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:28:41] • [IP: 88.156.235.**]

Bieliki TYLKO dla mieszkancow! Jak ktoś przyjezdza do Swinoujscia, to niech trochę postoi i zobaczy, z czym my się borykamy od zawsze.

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:26:52] • [IP: 94.254.128.*]

A ja nie jestem mieszkańcem Świnoujścia i przepływam Bielikiem samochodem córki która ma zarejestrowany samochód ZSW i co mi zrobicie i możecie mnie pocałować.

mieszkaniec • Sobota [20.06.2015, 18:20:47] • [IP: 80.245.190.***]

mieszkańcy świnoujścia nie powinni mieć dostępu do dobrych szybkich dróg w pozostałej części Polski za te bzdury które wypisują, niech jeżdżą starymi drogami i stoją w korkach ni powinni być wpuszczani na autostrady! za bileiki w większości płaci skarb Państwa i każdy powinien mieć możliwość skorzystania z tego promu nie tylko tubylcy, ludzie jest w was duża złość i zawiść! jak wam tu ciężko żyć to przeprowadźcie się. .

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:19:18] • [IP: 185.5.99.**]

Co Wy za bzdury wypisujecie? W wakacje nic się nie zmienia. Przeprawa promowa" Bieliki" jest tylko i wyłącznie dla mieszkańców miasta. W wakacje istnieje tylko mozliwość wpuszczenia na wolne miejsce i dzwonek, zamiejscowego. Co to oznacza w rzeczywistości. A no to, ze w wakacje nie bedzie wolnych miejsc, skoro już teraz ich brakuje. ////////////DOBRA RADA//////////// NIE CHCESZ STAĆ I TU I TAM, JEDŹ OD RAZU NA PRZEPRAWĘ" KARSIBORY".

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:07:08] • [IP: 80.245.185.**]

ale jakie wolne miejsca!! ja k, , brakuje dla nas

Gość • Sobota [20.06.2015, 18:02:42] • [IP: 188.146.83.*]

straszne, pewnie się wkurzył i wrócił z powrotem do Wrocławia, jak się nie podoba to nie muszą tu przyjeżdżać

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:50:50] • [IP: 80.245.184.***]

bieliki tylko dla mieszkanców !!

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:48:58] • [IP: 83.25.120.**]

Co ten frajer z Wrocławia chce??Wakacje określa koniec roku szkolnego a ten jest za tydzień. Nawet pierwszy dzień lata zaczyna się 21 czerwca, czyli jutro.Won do swojego miasta.

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:39:49] • [IP: 109.241.63.***]

Może Pan Karelus pójdzie pod Bieliki i teraz będzie tłumaczył kierowcom, dlaczego raz mogą, raz nie mogą, poza tym kim on jest dla pracowników żeglugi że mają go słuchać ? Od tego jest dyrektor żeglugi świnoujskiej, albo prezydent.

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:37:01] • [IP: 94.254.129.**]

Zamiejscowi zapraszam na Bieliki :) Jak się kombinuje, to będziecie najpierw stać w kolejce na Bieliki, a potem w kolejce na Karsibory. Nieuczciwość, kombinatorstwo i samolubność ukarały tego turystę i resztę takich samych, czeka ten sam los. Przeprawa Bieliki jest dla miejscowych i tyle. Kto tego nie rozumie, niech czeka podwójnie.

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:28:46] • [IP: 93.94.187.***]

podaj adres ciulu d0 185 5099

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:22:01] • [IP: 83.11.142.***]

Szanowni mieszkańcy ś-cia nie powinniście mieć dostępu do mostów łączących wyspę Wolin z resztą kraju." Użyjcie szarych komórek do jeżdżenia przez Niemcy" a waszymi promami się udławcie.

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:20:31] • [IP: 37.30.89.**]

pchają się do świnoujścia samochodami bo w centrum parkowanie jest darmowe. Jakby wszędzie w centrum były parkometry jak przy promenadzie to by się nie pchali na wyspę tylko zostawiali auta przy promie na warszowie i by było po sprawie. Czyli co zrobić? Parkometry w mieście...

Gość • Sobota [20.06.2015, 17:12:31] • [IP: 80.245.190.**]

Sprzedam dwa kajaki ale tylko zamiejscowym !!

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:59:20] • [IP: 93.94.185.*]

wlasnie w wakcje!! ado nich jeszcze tydzien

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:51:14] • [IP: 83.30.53.***]

Przeciez zasady wjazdu na promy Bielik sa jasne i proste ! Jest to przeprawa miejska tylko dla mieszkancow Swinoujscia ! Jeśli ktoś tego nie rozumie to stoja wielkie plansze z takim napisem i trzeba je tylko rozumnie przeczytać a jeżeli i ktoś nie rozumie tych wielkich plansz napisanych w trzech jezykach bo jest np.chinczykiem to niech jedzie na Karsibory ! Czy to jasne dla was tłumoki ?

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:35:03] • [IP: 79.184.141.**]

Pan Piotr pitoli bzdury bo nie ma pojęcia o tym, ze wolne miejsce na promie jest dla karetki.

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:33:19] • [IP: 83.30.53.***]

Tak kolego ! Bieliki sa tylko dla mieszkancow Swinoujscia a ty jeśli zle zrozumiales to zapamiętaj raz na zawsze - ty z obca rejestracja wjedziesz TYLKO wtedy jak będzie prom nie całkowicie zapełniony a tak to czekaj spokojnie w kolejce albo wyjedz na Karsibory ! Czy to dla ciebie jest zrozumiale ?

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:33:15] • [IP: 92.42.116.***]

Ale wakacji jeszcze nie ma😄😄😄

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:33:08] • [IP: 95.129.228.***]

Na ul 11 listopada karambol kilka samochodów Ruchem kieruje Zandarmeria

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:27:43] • [IP: 83.21.34.***]

Niech spada burak jeden albo niech stoi ile wlezie. Malkontentów na tutaj nie potrzeba

xxxxxx • Sobota [20.06.2015, 16:27:02] • [IP: 87.147.158.**]

wy pracujecie tylko jezorami i bzdury piszecie a bieliki dzisiaj okolo 12.00 w obie strony plywaly puste a na korsibory w obie strony kolejka ponad kilometr TO SIE NAZYWA OSZCZEDNOSC BIELIKOW Z PANSTWOWEJ KASY: A JA TEZ PLACE PODATEK W SWINOUJSCIU

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:26:40] • [IP: 93.94.184.***]

Ja na prawdę nie rozumiem skąd ludzie mają te problemy. Jesteśmy mieszkańcami Świnoujścia i jeździmy do szkół i pracy, całe życie uzależnione od promów. Czy to jest takie straszne, że chcemy mieć ten prom tylko dla nas- mieszkańców, by nie wstawać dwie godziny wcześniej albo wrócić o normalnej porze do domu na obiad i nie martwić się kolejkami? Jak przyjeżdża turysta to znaczy, że ma wolne i może poświęcić czas na to aby poczekać na Karsibory, które i tak zabierają wiele więcej aut. Owszem, jeżeli są wolne miejsca to nie ma problemu, niech będą zabierani, ale nie oburzajcie się, że mieszkańcy chcą mieć przywiej wjeżdżania na prom bez kolejki skoro my z nimi się męczymy całe życie.

sąsiad • Sobota [20.06.2015, 16:23:01] • [IP: 83.11.142.***]

mieszkańcy ś-cia powinni nie mieć dostępu do mostów w Wolinie. Niech sobie jeżdżą przez Dziwnów lub przez teren Niemiec.

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:19:42] • [IP: 95.129.228.***]

Do Świnoujścia Centrum i dalej jedziemy drogą przez Promy Karsibory

sąsiad • Sobota [20.06.2015, 16:19:12] • [IP: 83.11.142.***]

co za bzdury..nie ma kolejek... popatrzcie w swoje kamery ignoranci... rzygam jak pomyślę, że mam coś przewieźć samochodem do ś-cia..

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:06:00] • [IP: 62.69.203.***]

Idiotyzm. Będzie tylko blokować ruch w oczekiwaniu na wjazd.

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:05:30] • [IP: 93.94.188.**]

znowu się zaczyna jak Wrocławiak stoi u siebie w korku w mieście to nie sapie do radia wrocław, bieliki dla mieszkańcó koniec kropka masz czas to stój ludzie tu pracują i nie mają czasu na stanie w kolejce!!

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:04:13] • [IP: 5.172.239.***]

Haha, do dzwonka? Co za bezsens. Turyści więc mogą stać i całą dobę. Nie wiem komu slużą te utrudnienia, ale nie miastu.

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:03:29] • [IP: 80.245.190.**]

Nie rozumiem przecież nie ma jeszcze wakacji... a radio szczecin jak takie mądre to niech sluchaczy przeprawia na plecach swoich redaktorów

Gość • Sobota [20.06.2015, 16:02:58] • [IP: 89.66.202.***]

Niech się chłop cieszy, że cały wrócił. W Rosji za sam wjazd za granicą i przejechanie dalej trzeba płacić mafii, bo inaczej bejzbolem połamią kości.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:58:23] • [IP: 93.94.186.***]

dlaczego za każdym razem to są buraki ze ślunska? :P ciągle im cos nie pasuje.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:57:26] • [IP: 109.241.63.***]

BIELIKI TYLKO DLA SWINIUJSZCZAN I BASTA. W końcu my tez mamy jakieś prawa i wynikające z zamieszkania przywileje. Nic sie nie stanie jak turysta przejeżdżający raz do roku do NASZEGO miasta poczeka godz. Lub dwie na przeprawę.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:51:34] • [IP: 185.5.99.**]

Jak się mi wepcha jakiś zamiejscowy to mu ryj oboje. Ćwok z Wrocławia miał szczęście, że nie trafił na chłopaków z miasta i na mnie.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:50:54] • [IP: 95.129.224.***]

kolejny raz to samo, nuuuda

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:45:30] • [IP: 93.94.190.***]

Wystarczy słuchać ze zrozumieniem, , Prezydent Janusz Żmurkiewicz zapowiedział na naszej antenie, że w wakacje, z powodu kolejek, kierowcy spoza miasta będą wpuszczani na wolne miejsca". Widać we Wrocławiu już po zakończeniu roku szkolnego i mają wakacje więc słuchacz jest zdziwiony.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:44:30] • [IP: 80.245.178.**]

A czy tak trudno temu pożal się boże turyście zacząć używać szarych komórek ? Jak już był w Szczecinie (ponoć miasto nad morskie ;)))))))) ) to mógł przyjechać przez Niemcy. ... a jak już był na przeprawie to wystarczyło tylko potwierdzić te rewelacje u pracownika przeprawy lub telefonicznie u dyspozytora- tutaj póki co każdy zna polski. Wpuszczający miał rację - nie było polecenia więc nie wpuścił. Kiedyś jak taki pracownik się ulitował nad nie jednym bo było wolne miejsce, to następnym razem inny się pchał na prom po mimo iż nie było akurat miejsca i do takiego pajaca nie docierały żadne racjonalne argumenty.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:40:44] • [IP: 93.94.189.***]

Kto pierwszy ten lepszy jakis debiliz albo moga albo niemoga proste (kilka sekund czy ten pan sie slyszy)

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:38:29] • [IP: 92.42.119.***]

Tych 2 panow z czarnymi brodami to sa dopiero inteligeciki ha ha ha

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:32:34] • [IP: 79.173.6.**]

Jak oni postanowią 'spadać', to większość tutaj nie będzie już miała gdzie pracować..

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:32:24] • [IP: 95.129.224.**]

My tu mieszkamy i pracujemy. Zamiejscowi, w ramach rekreacji turystycznej, na lewobrzeże Świnoujścia mogą dostać się przez Niemcy. Lepsza droga, zdyscyplinowani kierowcy (drakońskim niemieckim prawem). Więc jak się boją, niech stoją.

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:31:02] • [IP: 93.94.186.***]

"nastałem się" to znaczy że była kolejka :)

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:29:30] • [IP: 80.245.178.*]

Będzie burdel. ... Bielik dla mieszkańców i tyle. Gdzie ma stanąć turysta a gdzie miejscowy by się nie blokować. W pierwszej linii będzie stało 3-4 obcych. Ja będę w ll. .. i co promiarz ma latać po kolejce i sprawdzać czy nie ma gdzieś miejscowego? Głupota

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:18:46] • [IP: 62.69.251.***]

Wrocław - Szczecin- Pasewalk- Anklam - Świnoujście i po temacie :)

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:08:12] • [IP: 178.238.249.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

iwa • Sobota [20.06.2015, 15:05:21] • [IP: 5.172.252.***]

O 9, 40 były wpuszczane auta z inna rejestracją. Więc o co ten szum. Dużo osób pracuję i muszą zdążyć do pracy. Turyści mogą czekać. Pozatym ja za znaczek zapłaciłam, więc za darmo nie pływam promami. Pozdrawiam

Gość • Sobota [20.06.2015, 15:03:38] • [IP: 62.69.252.***]

napisz do pani premier moze wybudują wreszcie tunel, pretensje nie pod ten adres, zobacz ile mostów ma breslaw, ale te mosty to zostały po niemcach.w świnoujsciu też mielibysmy tunel ale wojna za krótko trwała

Rozsądny • Sobota [20.06.2015, 15:02:49] • [IP: 93.94.190.**]

takie wpisy jak IP: 93.94.186.***]powinny być blokowane!!

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:58:48] • [IP: 5.172.236.***]

Słuchacz Radia Szczenin, Pan Piotr z Wrocławia niech się zdecyduje, albo nastał się w kolejce, albo były wolne miejsca. Przeprawiając się codziennie, wiem jedno, jak są kolejki, to nie ma wolnych miejsc Panie Piotrze słuchaczu Radia Szczecin z Wrocławia.

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:56:02] • [IP: 188.146.79.**]

Ze względu na bezpieczeństwo miasta, rzecznik musi odejść. Turyści z głębi kraju są zbulwersowani kłamstwami rzecznika. Uciekaj stąd chłopie, najlepiej do jakieś dziury.

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:52:28] • [IP: 80.245.189.***]

Cale wybrzeze do dyspozycji po co sie pchac na ta brudna wioske??

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:48:48] • [IP: 80.245.176.***]

Promy w pierwszej kolejnoości tylko dla Mieszkańców Świnoujścia i tak ma być. Jeżeli wolne miejsce to nie mam nic przeciwko aby popłynął. Tylko pytanie czy warto czekać.

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:47:30] • [IP: 92.42.114.**]

niech się goni

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:46:05] • [IP: 178.238.251.***]

Nie potrzebni nam są tacy polscy turyści, co to obrywają w sklepie ogonki od pomidorów aby mniej zaważyły i płaczą, że u nich bułki są tańsze ! My na naszej wyspie chcemy hojnych turystów z Niemiec i innych państw zachodnich, którzy zostawiają dużo kasy w mieście !

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:45:39] • [IP: 80.245.179.***]

ty ćwoku jeden nie masz pjęcia o pracy

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:44:42] • [IP: 188.146.76.***]

A we Wrocławiu już wakacje? Chyba wiosenne bo lato zaczyna się dopiero jutro. A w ogóle Pan kierowca jeszcze chodzi do szkoły że ma wakacje? We Wrocławiu to mieszkają tylko tacy jak Kiepski, Paździoch, Boczek, Cycu...

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:43:09] • [IP: 93.94.186.***]

puste promy to przejaw niegospodarnosci a niegospodarnoscia powinna zajac sie prokuratura

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:40:56] • [IP: 92.42.113.***]

Skoro się nastał tyle w kolejce to gdzie były te wolne miejsca? Dzwoni taki burak z Wrocławia i wielka afera. Chciał się wcisnąć na chama, nie wpuścili go i wszystko.

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:39:36] • [IP: 62.69.229.***]

wakacji jeszcze nie ma ;)

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:39:07] • [IP: 90.216.116.***]

skoro nastal sie w kolejce to raczej wolnych miejsc nie bylo, to o czym tu gada, na karsibory wyjazd a bieliki dla mieszkancow, sluchanie ze zrozumieniem sie klania

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:38:11] • [IP: 178.238.252.***]

Przyjechal na urlop ma czas. moze postac w kolejce. My pracujemy i tez musimy nieraz postac w kolejce. Zadnych zmian wzgledem turystow.

Gość • Sobota [20.06.2015, 14:30:50] • [IP: 93.94.186.***]

spadaj...masz czas to stój, bo my pracujemy...

Oglądasz 1-151 z 151
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■