POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [18.05.2015, 14:36:25] • Świnoujście

Czy kredki trzeba będzie utemperować?

Czy kredki trzeba będzie utemperować?

fot. Kamil Zwierzchowski

Czy płot z kredek przy przedszkolu na ulicy Słowackiego 27, trzeba będzie utemperować? Ta niezbyt kolorowa wizja, pojawiła się wraz z przebudową dzielnicy nadmorskiej. Okazuje się, że kredki po ponad 2 latach przestały pasować do wystroju okolicy. - Okazało się właśnie, że to co podoba się nam rodzicom i daje trochę radości naszym pociechom, coś co zaistniało na mapie Świnoujścia dla tysięcy mieszkańców i turystów czyli nasz płot z kredek nie pasuje - według urzędników - do dzielnicy nadmorskiej. Proszę Was bardzo o pomoc w walce z urzędniczą bezdusznością. - komentuje całą sytuację na Facebooku Pani Urszula, dyrektorka przedszkola.

- Urząd miasta a dokładniej Wydział Architektury i Urbanistyki, skierował sprawę naszego ogrodzenia do nadzoru budowlanego. 28 maja mamy w tej sprawie wizytę z nadzorem budowlanym, boimy się, że sprawa skończy się tak, że ogrodzenie będziemy musieli rozebrać. Na profilu na Facebooku zamieściłam podziękowania dla wszystkich którzy są z nami, a jest ich ponad 1000 osób. Wygląd ogrodzenia to jedno, natomiast dla nas najważniejsza jest funkcja, którą kredki spełniają. Zapewniają bezpieczeństwo "Motylkom", a to jest dla nas rzecz święta. Jesteśmy pewne, że żadne dziecko nie wybiegnie prosto pod nadjeżdżający samochód i żaden samochód nie dostanie się na teren przedszkola, nikt nie robi dzieciom zdjęć, nie obserwuje ich, nie porwie. Może to brzmi dziwnie, ale wszyscy widzimy co się dzieje dookoła nas. Nie wiem na skutek czego jest taka teraz decyzja, że sprawa została skierowana do nadzoru budowlanego. Nie wyobrażam sobie, że 40 centymetrowy murek zapewni dzieciom bezpieczeństwo. - mówi - Urszula Kraska, dyrektorka przedszkola "Motylek".

Czy kredki trzeba będzie utemperować?

fot. Agnieszka Puszcz

- Naszą rolą jest zapewnić dzieciom bezpieczeństwo. Za wszelką cenę. Nawet za cenę ogrodzenia niezgodnego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Tu niestety dochodzimy do sytuacji w której przepisy, plany, paragrafy i artykuły muszą spotkać się z rozumem i logiką. Bardzo liczymy na to, że we Władzach Miasta, w Radzie Miasta, w Wydziale Architektury i Urbanistyki oraz w Wydziale Edukacji znajdą się ludzie, którzy będą bronić interesu dzieci. Na to liczymy. Nie wspomniałyśmy jeszcze o tym, że "kredki" stały się atrakcją Świnoujścia, miejscem plenerów ślubnych, tematem konkursów radiowych, wątkiem wielu blogów, radością małych i dużych. Mamy szczerą nadzieję, że nadal tak będzie." - dodaje Pani Urszula.

O całą sprawę zapytaliśmy rzecznika prezydenta miasta.

- Likwidacja lub pozostawienie płotu leży w gestii Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-instytucji niezależnej od Miasta. - informuje Robert Karelus.

Pytanie skierowaliśmy także do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Czekamy na odpowiedź.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 123, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-123 z 123

Gość • Wtorek [26.05.2015, 21:37:57] • [IP: 79.189.125.***]

Do dyrektora przedszkola z kredkami na ul. Słowackiego. Proszę napisać do wiadomości dla wszystkich , czy macie pozwolenie na budowe takiego kolorowego i wysokiego ogrodzenia od frontu ??. A pozniej szukac winnych

Gość • Sobota [23.05.2015, 11:12:58] • [IP: 213.238.96.***]

A od kiedy zrobiony nowy plac (gdzie było stare rondo w centrum) pasuje do wystroju? Jak zwykle się czepiają.

Gość • Czwartek [21.05.2015, 23:50:19] • [IP: 77.88.191.***]

niech sie nadzor budowlany w Swinoujsciu zajmie inwestorami zmieniajacymi samowolnie projekty budowlane, oszukujacymi kupujacych lokale mieszkalne bo PINB odebral i" nic nie zauwazyl". Albo budami na ul.Wojska Polskiego, nie zabezpieczonymi budowami i t.p. Przedszkole jest dla dzieci i ma im odpowiadac. Niedlugo szukajac zajecia urzednicy beda nam mowili jaki kolor gaci trzeba w ktorym dnu ubrac! Jak od strony ulicy sie nie podoba to niech miasto od ulicy posadzi zielony zywoplot i kazdy bedzie zadowolony.

Gość • Środa [20.05.2015, 12:44:27] • [IP: 37.211.207.**]

kredki są fantastyczne! niesamowicie pasują do przedszkola! :)

Gość • Środa [20.05.2015, 07:23:38] • [IP: 62.69.254.***]

żeby były z betonu, szare brudne to by pasowały urzędasom, jak w parku na CHOPINA plac zabaw i beton plac w centrum miasta

Gość • Wtorek [19.05.2015, 23:53:06] • [IP: 80.245.181.***]

KREDKI OD POCZĄTKU SWOJEGO ISTNIENIA BYŁY DLA MNIE SZOKIEM. ZASTANAWIAŁEM SIĘ TYLKO NAD TYM KTO NA TO POZWOLIŁ. Z PEWNOŚCIĄ KTOS KTO MIE MA POJECIA O ARCHITEKTURZE PRZESTRZENI. PO PROTU ODROBINA WYOBRAŹNI I NIE BYLOBY DZISIAJ PROBLEMU. OWSZEM SA ŁADNE ALE TYLKO I WYŁACZNIE NA PLACU ZABAW. A TAK Z DRUGIEJ STRONY KTO POSTAWIŁBY TAKI PŁOT KOŁO WLASNEGO DOMU? SADZĘ, ZE NIKT. POZDRAWIAM

Gość • Wtorek [19.05.2015, 18:49:56] • [IP: 80.245.180.***]

kredki nie pasują do dzielnicy a żmór do miasta

Gość • Wtorek [19.05.2015, 18:47:19] • [IP: 31.61.138.**]

kredki nie pasują i należało by je usunąć, wraz wejściem nowej ustawy o krajobrazie będzie to na szczęście możliwe :)

Gość • Wtorek [19.05.2015, 14:30:11] • [IP: 80.144.206.***]

Tandeta. Ci, co piszą pozytywnie o tym płocie, nie chodzili na zajęcia z plastyki. Taki wiejski gust. Zresztą patrząc na nasze miasta, to w znacznej mierze przeważa taki styl. Dzieci z tego przedszkola, będą już wpisywać takie teksty jak: Gość  Wtorek [19.05.2015, 13:41:30]  [IP: 94.254.129.**] szkoda.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:42:16] • [IP: 185.45.53.***]

Faktem jest, ze niestety te kredki nie pasuja do okolicy i zaslaniaja piekny stylowy budynek. ..

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:41:30] • [IP: 94.254.129.**]

A mnie kredki bardzo sie podobaja. I gdzie maja stac jak nie przy przedszkolu. Pasuja na pewno bardziej niz to obrzydliwe cos pod nazwa galeria promenada.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:25:57] • [IP: 92.42.118.**]

Instytucji niezależnej hahaha

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:21:43] • [IP: 80.245.184.**]

Mega paskudztwo. Jak to coś może komukolwiek się podobać. Tak się mści zaniechanie edukacji plastycznej w szkołach.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:16:15] • [IP: 62.69.253.***]

Smieszne, co ma nadzor budowlany do plota?A co powie konserwator zabytkow?Moze wypowie sie w tak powaznej sprawie.Popadamy w skrajnosci jak nasz kraj.Nowe przepisy drogowe nie dotycza sedziow, prokuratorow i poslow.Czy to jest normalny kraj?

Gość • Wtorek [19.05.2015, 13:07:41] • [IP: 62.69.253.***]

Urzednicy maja na wszystko recepte.Czy te dziurawe chodniki im pasuja?Plot jest piekny.Ktos zarobi na nowym plocie i tyle

qaz • Wtorek [19.05.2015, 12:27:51] • [IP: 93.94.186.***]

Myślę, że rozwiązaniem byłoby skrócenie tych kredek np. o 1/3, bo płot choć ciekawy to jednak jest zbyt" intensywny" w tym miejscu i nieco przytłacza okoliczny krajobraz.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 12:24:06] • [IP: 31.61.140.***]

A to plot dla starych Niemców czy dla dzieci spędzających czas w przedszkolu ? I co z tego ze nie pasuje ? Podoba się dzieciakom i to się liczy ! Ładna miska jeść nie daje !

Gość • Wtorek [19.05.2015, 11:53:31] • [IP: 92.42.113.***]

Idealnie biała, kwadratowa i prosta architektura wizją urzędasów ale przypominam urzędnikom to nie wasze miasto tylko obywateli. Płotek fajny powinien zostać nie długo bedą jeszcze ludziom nakazywać jakie firanki wieszac

Gość • Wtorek [19.05.2015, 11:42:18] • [IP: 80.55.205.***]

Za to bangladesz na Wojska Polskiego do wystroju okolicy urzędnikom pasuje. Dlaczego mnie to nie dziwi?

Gość • Wtorek [19.05.2015, 11:12:52] • [IP: 178.238.251.***]

Płot z kolorowych kredek od początku nie pasował i nie pasuje w tym miejscu ! Na uboczu - tak.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 11:07:27] • [IP: 37.7.176.***]

Urzędnikom kredki nie pasują a to betonowe cudo na Promenadzie pasuje do całości otoczenia czy np. betonowy Plac paduje do starych budynków typu Poczta. Widzę, że to co ładne w Świnoujściu trzeba zniszczyć a może nadszedł czas by usunąć ze stanowisk zasiedziałe Panie Naczelnik bo widocznie ich spojrzenie na świat zatrzymało się kilkadziesiąt lat temu na szaro burych kolorach. Skoro ktoś dwa lata temu wyraził zgodę na postawienie takiego płatka to dlaczego teraz zaczął przeszkadzać. Widocznie nowy asfalt na Słowackiego wymaga betonowego otoczenia. Ale to już nie pierwszy raz urząd podważa własne decyzje i wystawia się na ośmieszenie. Panie Rzeczniku już my mieszkańcy wiemy jak bardzo" niezależną" instytucją od UM jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego :)

Gość • Wtorek [19.05.2015, 10:26:52] • [IP: 93.94.188.**]

banda debili mieszka w tym miescie, wam kur... nic nie pasuje, zenada. znawcy sie znalezli,

Gość • Wtorek [19.05.2015, 09:35:01] • [IP: 79.218.19.***]

Kredki ladne ale nie pasuja w tym miejscu.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 09:33:11] • [IP: 62.69.231.**]

Tego rodzaju palisada nie powinna była w ogóle powstać w tej dzielnicy. Od początku mi się nie podobała ponieważ burzy ład architektoniczny przy bądź co bądź głównych ulicach. Gdyby to było gdzieś na uboczu, to można byłoby machnąć ręką. Ale w tym miejscu takie coś wygląda po prostu nienaturalnie, głupio i kiczowato.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 09:25:59] • [IP: 178.238.240.**]

Zbyt pięknie to nie jest -tylko kolorowe.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 09:12:21] • [IP: 37.8.215.**]

od zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom są ich opiekunowie/ opiekunki. Zamknijcie dzieci w klatkach a będą bezpieczne albo każde na łańcuch. Osobiście nie mam nic przeciwko tym kredką, ale twierdzenie, że to dla bezpieczeństwa okazuje poziom opieki nad dziećmi. Zwiiązać, zamknąć i po problemie

Gość • Wtorek [19.05.2015, 09:01:36] • [IP: 46.170.66.***]

Łapy precz od kredek. Już Telesfor został schowany w krzakach bo nie pasował do niedziałających fontann

Gość • Wtorek [19.05.2015, 08:55:45] • [IP: 83.28.105.**]

Ludzie, przecież my mieszkańcy Świnoujścia mamy największe zatrudnienie w dzielnicy nadmorskiej!! Jeżeli matka lub ojciec tam pracują to chcą po drodze zostawić dziecko blisko swojej pracy!! Jest to bardzo dobry pomysł z przedszkolem w tym miejscu i chcę by pisząc następne komentarze ZOBACZYŁ JAK DZIECKO BĘDĄCE ZA TAKIM PŁOTEM POSTRZEGA ŚWIAT, czy uważasz, żeby były takie kolorowe kredki czy szary murek?

Gość • Wtorek [19.05.2015, 08:39:40] • [IP: 79.190.14.**]

No tak jeśli nie pasuje to trzeba usunąć? czy naprawdę nie pasuje? a może ważniejsze jest to, że jest to placówka dla dzieci, bo w publicznych brakuje ciągle miejsc. Obniżyć do 40 cm? wystarczy przyciąć, ale czy wtedy dzieciaki będą bezpieczne... zastanowić się należy co jest ważniejsze. Osoby starsze, bezdomne, biedne, niepełnosprawne też co niektórym nie pasują do wizerunku miasta, czy je też należy wyeliminować? kredki przeszkadzają, ale jakoś ten dziurawy chodnik urzędnikom nie przeszkadza i pasuje do wszystkiego. Paranoja. Kolory dla naszego miasta to biel i szarość, bo tak jest modnie.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 08:08:11] • [IP: 31.183.142.***]

nie pasowalo pare lat temu, to i nie pasuje dzisiaj. Zawsze dziwilo mnie pozwolenie na to szkaradzienstwo.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 08:04:56] • [IP: 62.69.253.***]

Azję na te kredki nabijcie!

Gość • Wtorek [19.05.2015, 07:40:15] • [IP: 178.37.155.***]

Płot bardzo ładny, ale rzeczywiście nie pasuje i gryzie się z otoczeniem.

Gość • Wtorek [19.05.2015, 07:15:23] • [IP: 5.226.96.**]

Taka jest w naszym kraju władza. Zakazy, zakazy i zakazy dla tych co pracują, co chcą wnieść trochę pożytku dla miasta. Wystarczy być w tej samej partii co władza lub posmarować. Nie wiem co biorą w urzędzie, ale niech biorą połowę dawki. heee. Menelami nie się zajmą ciemniaki.” .

Gość • Wtorek [19.05.2015, 07:14:05] • [IP: 5.226.96.**]

Taka jest w naszym kraju władza. Zakazy, zakazy i zakazy dla tych co pracują, co chcą wnieść trochę pożytku dla miasta. Wystarczy być w tej samej partii co władza lub posmarować. Nie wiem co biorą w urzędzie, ale niech biorą połowę dawki. heee. Menelami nie się zajmą ciemniaki.” .

Gość • Wtorek [19.05.2015, 06:57:33] • [IP: 80.245.188.***]

Faktycznie nie pasuje do reszty.

cyryl • Wtorek [19.05.2015, 05:12:13] • [IP: 205.250.210.**]

kojarzy sie z Tecza. ...to jakis klub homo ?

Gość • Wtorek [19.05.2015, 00:27:50] • [IP: 62.69.229.**]

Jeśli płot nie pasuje w tej dzielnicy, to w której pasuje? A może utworzyć dzielnicę przedszkoli i szkół? Znowu miejskie urzędasy popisały się wizją. Ja nie wiem co w urzędzie zażywają, ale co rusz, jakiś fragment miasta nie pasuje im do wizji. To może czas najwyższy zmienić tych wizjonerów? Ciekawe czy tzw. ruski płot by im pasował? Ale ciekawa rzecz, postępująca przebudowa przyległych ulic zadziała na korzyść przedszkola, zmniejszy się ruch samochodowy. A poza tym, to ludzie są dla miasta czy miasto dla ludzi? Tak jak pisali poprzednicy, trzeba było dopasować wizję do zastanej rzeczywistości albo zmienić ziółka tak, aby wizje były inne!

Gość • Wtorek [19.05.2015, 00:03:09] • [IP: 62.69.253.**]

taaaaaaaaaaaa zalejcie to betonem...bedzie pasowalo do tego popie...miasta...moze na Famie tez wszyscy musza chodzic na czarno i bialo bo kolory starym niemniaszkom i " wladzy" zaczna przeszkadzac...co tu sie wyprawia w tym miescie...

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 23:42:28] • [IP: 80.245.178.**]

Osmieszają ten zacny budynek.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 23:22:30] • [IP: 62.69.231.***]

Kredki ładne, ale w tym miejscu ni przypiął ni przyłatał.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 23:18:30] • [IP: 90.141.149.***]

DO . .. [18.05.2015, 21:39:01] • [IP: 93.94.186.*]MASZ RACJE PLOT LADNY ALE NIE PASUJE TAM ANI PLOT ANI PRZEDSZKOLE JAK DZIECIAKI MOGA TAM BYC. ...OBLED. NRTCHMIAST TO PRZENIESC W INNE MIEJSCE MIASTA MA BYC TRAWNIK WESOLO I DZICIECE ZABAWY A NIE SZNUR I HUK SAMOCHODOW. ...JAKIS DEBIL TO ZORGANIZOWALW ZYCIU BYM TAM DZIECKA NIE POSLALA...

GośćTURYSRA • Poniedziałek [18.05.2015, 23:13:33] • [IP: 90.141.149.***]

A WOGOLE TO PRZEDSZKOLE NIE PASUJE ZUPELNIE W CENTRUM MIASTA MA BYC NA POBOCZU DUZO ZIELENI SPOKOJ ZABIEZCIE Z TAMTA TO PRZDSZKOLE STRASZNE MIEJSCEKTO TO ZORGANIZOWAL TAK BEZMYSLNIE

Ł. Lewa • Poniedziałek [18.05.2015, 23:13:00] • [IP: 83.28.105.**]

Ula, trzymam kciuki!! Ten płot jest właśnie bardzo charakterystyczny i właśnie on powinien być wizytówką tego miejsca!!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 23:05:09] • [IP: 77.253.133.**]

wszystkim znajomym, którzy przyjeżdżają do mnie z różnych stron bardzo podoba się pomysł. Każdy, nie tylko dzieci chce robić sobie tu pamiątkowe fotki. W zeszłym roku była tu pedagog przedszkolna z Warszawy i też była pod wrażeniem ale biurokratom zawsze coś przeszkadza. Bez sensu. Zostawcie płotek bo jak nie to się przykujemy tam na znak protestu

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 23:00:37] • [IP: 80.245.182.**]

Jak pedzie ślinią się na środku miasta to urzędasom nie przeszkadza ? Płot z kredek przeszkadza ?? Bo jest za wysoki czy za kolorowy ? A może ładniejsza będzie siatka druciana bo wtedy będzie w dzielnicy jednolicie jak w Chinach. Prawdopodobnie jakiś mega-właściciel pensjonatu dla szwabów w sąsiedztwie zapodał temat dla komuszych piesków. A te jak zwęszą wędzonkę to już nic ich nie zatrzyma.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 22:58:40] • [IP: 92.42.114.**]

czy jakość tego chodnika nie koliduje z wzorem narzuconym przez inspektorat?

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 22:56:29] • [IP: 92.42.114.**]

rzeczywiście otoczenie nie pasuje do radosnego i kolorowego obrazu płotku z kredek-należy niezwłocznie zmienić otoczenie i to nie tylko w tym miejscu.Wedlug urzędników, wszystko co nie jest z betonu -nie pasuje.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 22:52:05] • [IP: 93.94.190.***]

Taki ladny chodnik a taki brzydki plotek...

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 22:51:21] • [IP: 80.245.179.**]

Flotę rozwalili, teraz kredki im przeszkadzają niedługo Świnoujście włodarzą będzie przeszkadzało może zaorają i śrubokręty posadzą by tylko w swoją kieszeń napełnić może tak Panie Żmurkiewicz swoją myjkę zlikwiduj bo 2 zł wrzucam a z odkurzacza mi końcówka mi wypada i d..a z odkurzania

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 22:14:41] • [IP: 83.21.31.**]

Komir radzi rozbuerz plot z krefek postaw z olowkow taki szary jak kolor betonu ;) hehe

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:46:30] • [IP: 88.156.235.***]

mam pytanie..ktoś napisał że płotek za wysoki o OSTRO zakończony PYTAM UWAGA...KTO NA NIM BĘDZIE SIADAŁ?? żeby wystawić takie ogrodzenie musieli mieć zgodę z nadzoru więc o co chodzi..jeśli ktoś projektował ten niewypał deptakowy to mógł" wpasować" w nie kredki...DRUGIE PYTANIE dla kogo jest deptak na Słowackiego?? chyba tylko dla niemców nikt nie myśli o pracujących tam polakach dojeżdżających samochodami

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:39:01] • [IP: 93.94.186.*]

A kto zezwolił na otwarcie w takim budynku przedszkola Poza tym płot może i ładny ale nie w tym miejscu gryzie się z otoczeniem

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:29:43] • [IP: 178.238.253.***]

Ustawić gęste rośliny i po kłopocie, żywopłot powinien wyglądać ok a kredek nie bedzie widać :)

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:24:18] • [IP: 95.129.224.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:22:05] • [IP: 88.156.234.***]

Powiatowy Inspektorat wiele razy się kompromitował jako instytucja nadzorująca m.in.wizerunek miasta.Przykłady? Proszę bardzo.Wycięto zdrowe głogi na Hołdu Pruskiego.Gdzie był Inspektorat?A co robi Inspektorat w sprawie sypiących się na głowy przechodniów dachówek ze starej rzeźni na Kołłątaja? A co robi Inspektorat w sprawie niezabezpieczonej poniemieckiej trafostacji przy ul.Lutyckiej?Niech urzędnicy tej stołkowej instytucji ruszą w teren i przyjrzą się tym budom, które zagrażają ludziom, a nie czepiają się takiej artystycznej wizji jaką są kredki.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:21:52] • [IP: 62.69.253.**]

kredki są ok, a nawet super

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 21:03:08] • [IP: 46.112.201.**]

Kompletna tragedia!! Usunąć!! Nie pasuję!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:57:36] • [IP: 80.245.187.***]

Przykro mi, płot jest słodki, ale faktycznie nie pasuje w tej dzielnicy.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:39:26] • [IP: 31.61.138.**]

Płot od poczatku nie pasował do tego miejsca i dziwie sie ze i tak długo stał, bo nie powinno byc od poczatku na niego zgody

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:36:01] • [IP: 93.94.186.**]

Kredki są fajne, a wysokość płotu 40cm w przedszkolu, to jakaś kpina

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:34:08] • [IP: 178.238.247.***]

Plot ladny ale nie pasuje-w ogole skad pomysl w takim miejscu przedszkola-spaliny, zero otwartej przestrzeni, dzieciaki maja jak w wwiezieniu!Plot mimo ze ladny nie pasuje!

Danuta Podhorodecka • Poniedziałek [18.05.2015, 20:33:46] • [IP: 83.11.173.**]

Kredkolandia jest pięknym rozweselającym elementem krajobrazu naszej dzielnicy !! Dlaczego więc nie można pomalować na żółto, pomarańczowo, niebiesko, niech rozbłyśnie cudowną tęczą...

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:22:42] • [IP: 83.25.33.***]

Super jest ten płot, i żal mi ludzi którzy twierdzą inaczej

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 20:12:47] • [IP: 80.245.189.***]

A mnie to dziwi żę w takim obiekice zezwolono na działalność przedszkole - czy sa tam sale o odpowiednim metrażu, sala gimastyczna itd. nie ma tam terenu zielonego a plac zabaw przy tak ruchliwym skrzyżowaniu, to się dzieciaki nawąchały spalin, co to za lokalizacja dla placu zabaw to jest dopiero absurd - kto na to zezwolił? Płotek ciekawy ale zupełnie nie wpisuje się w tę dzielnicę atrakcja koszmarek - powinna pani dyrektor go odsprzedać dla przedszkola np. na Warszawskiej.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 19:50:07] • [IP: 82.35.177.***]

U niemcow w dzielnicy nadmorskiej mnostwo kolorow tylko u nas jak zwykle cos przeszkadza

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 19:36:06] • [IP: 80.245.188.**]

ogrodzenie super naprzeciwko syf i jest ok

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 19:22:09] • [IP: 46.169.100.***]

ja tez uważam, że ten płot nie pasuje do tej zabudowy. Pomysł fajny ale gdzies w parku przy placu zabaw ale nie w tym miejscu. Akurat tu zgadzam się z urzędnikami

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 19:11:36] • [IP: 2.105.196.***]

piszecie tak wszyscy nie znając faktów które Pani dyrektor ominęła, to nie wioska, to miasto jak by ktoś zapomniał, wszystkie budowle w centrum jak i w rejonie nadmorskim podlegają pod Wydział Architektury i Urbanistyk by miasto nie wyglądało jak bajaderka, po drugie płot jest nie przepisowy, zbyt wysoki i niebezpieczny ze względu na swoje ostre zakończenia. Po drugie kolorystyka odbiega od architektury otoczenia. PS współczuje dzieciom tego przedszkola które zmuszone są bawić na placu betonowym bez odrobiny trawy. Powierzchnie placów zabaw w przedszkolach także podlegają chyba jakimś przepisom ? Sadzę że i tym zagadnieniem powinna się zająć odpowiednia komórka z urzędu miasta.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 19:01:19] • [IP: 95.129.229.***]

niechaj urzędnicy się rozbiorą

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:58:12] • [IP: 46.230.188.***]

Co będzie, jeżeli budowany deptak i kawałek drogi nie spodoba się mieszkańcom? Czy Wydział Architektury i Urbanistyki też skieruje sprawę do nadzoru budowlanego?

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:46:55] • [IP: 88.107.6.***]

to prawda wizualnie nie wyglada to fajnie poprostu nie pasuje ale mysle ze mozna to pogodzic, kredki przyciac i postawic nowy plot przed kredkami i wszyscy beda zadowoleni dzieci beda mialy kolorowo tak jak maja miec a urzad elegancko i wszyscy beda zadowolenie nie trzeba wszystkiego zniszczyc trzeba tylko pomyslec a to czasmi boli niestety !!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:42:14] • [IP: 80.245.189.***]

A BETON PLATZ. .pasuje do starej zabudowy centrum??te kredki przynajmiej troche zycia wnosza w ten sztuczy krajobraz.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:37:58] • [IP: 93.94.187.*]

hmmm. piszą ludzie że dwumetrowa palisada wyrasta z ziemi. A poprzednie ogrodzenie ? Jak tam była restauracja ?? Równie wysoki brązowy płot z pergoli. Poza tym na przeciwko w Jantarze jakie jest ogrodzenie ?? Równie wysoka zielona palisada... No i ja się pytam dlaczego kredki nie pasują ? Za kolorowe są ? Może wyglądają zbyt infantylnie ale to jest świat dziecka. Mam nadzieję że cała sytuacja zakończy się pomyślnie dla wykonawców i UM przymknie oko.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:36:57] • [IP: 80.245.186.***]

ani płot ani to przedszkole nie podobają mi się, , ,

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:24:45] • [IP: 46.171.49.*]

nie wazne co komu sie podoba, najwazniejsze ze dzieciom sie podoba

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 18:21:31] • [IP: 92.42.116.**]

Mi nie pozwolili na wyższy. Prosiłam, ale musiałam dać niższy. Wszyscy muszą mieć takie same obowiązki. Poza tym on nie pasuje do tej ulicy. Ładny ale nie tam.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:59:55] • [IP: 92.42.118.***]

kredki zupełnie nie pasuja do architektury w tej dzielnicy...płot powinno sie rozebrac !!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:57:29] • [IP: 178.238.252.**]

czy to jest demokracia aplot kawalek dalej w sobodce jest ladny zzardzewialej siatki KREDKI SA BARDZO LADNE TO JEST PRZEDSZKOLE A NIE KNAJPA

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:54:14] • [IP: 109.241.63.***]

Bardzo fajna i ciekawa palisada. Wszystkich chyba cieszy

Seksowny Knur • Poniedziałek [18.05.2015, 17:31:01] • [IP: 93.94.184.**]

Prokuratura w dzielnicy nadmorskiej to dopiero przegięcie.

Dexter • Poniedziałek [18.05.2015, 17:30:50] • [IP: 93.94.191.***]

[IP: 88.156.234] Ciebie z utylizować

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:26:19] • [IP: 93.94.190.***]

najpierw postwawili dwumetrowe paskudztwo, które szpeci okolicę a teraz jeszcze zgrywają pokrzywdzonych! niby z czym się komponuje ta palisada? takie artykuły popierające bezguście i arogancję to skandal

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:11:39] • [IP: 80.245.189.***]

A podali podstawę prawną, na której się oparli wydając takie zalecenie ??!! czego nie spełnia ten płot, jakich norm ??

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:11:01] • [IP: 80.245.188.***]

Kredki jako ogrodzenie są super. Kredki jako ogrodzenie w dzielnicy nadmorskiej to kpina, nie pasują, wyrastają jak mur warowny, szpecą, psują ład przestrzenny i nijak mają się do charakteru miejsca. Przedszkole w środku dzielnicy nadmorskiej, bez terenu zielonego, cóż... Również nienajlepszy pomysł. Może zamiast sztucznie wydzielać dzieciom spacerak bez zieleni i placu zabaw warto przenieść przedszkole gdzie indziej ? Kolorowy płot nie zastąpi terenu do biegania, piaskownicy i przestrzeni do zabawy w chowanego.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:05:28] • [IP: 95.129.226.***]

mam nadzieje ze urzedasy czytaja co ludzie pisza o ich idiotycznych pomyslach jezeli tak to niech wiedza ze wiekszosc mieszkancow ma chec pluc wam w mordy za kazdym razem jak widzi sie was na miescie a pajacyk karelus niech robi w swoim miescie porzadki a nie u nas ty bydlaku

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 17:03:20] • [IP: 94.254.129.***]

Jak wam się podoba to postawcie przy swoich domach.Kamionka Piękna a kredki na place zabaw.Każdy myśli o swoim biznesie.Ta pani również.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:58:19] • [IP: 92.42.114.**]

Jakby kolory były tylko czarne, czerwone i żółte i dodatkowo najlepiej poziome to by wszystko było cacy pewnie dla urzędników... Gdzie wolność obywatela skoro właściciel nie może sobie nawet koloru ogrodzenia wybrać, bo ktoś się dowali? Im więcej kolorów tym lepiej i weselej. Chyba stąd bloki w odcieniach szarości zaczęły być malowane na różne inne kolory? To było na plus, tak jak i kredki są.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:52:07] • [IP: 93.94.190.***]

Mi niepasuje urzad miasta, to czemu nikt go niechce rozebrac ? A no tak bo my nie wiedzieli jak sie wziasc za porzadna prace, za duzo urzednikow i im sie nudzi na sile szulaja se roboty

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:46:45] • [IP: 46.171.49.*]

chyba juz czas zeby urzednicy zwolnili te etaty

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:46:23] • [IP: 88.156.233.**]

a psudonowoczesne blaszaki na promenadzie pasuja? albo blaszany...rynek zielony:) i ci sami ludzie dalej upiekszaja miasto:)?

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:39:24] • [IP: 109.241.63.**]

moze najpierw niech wezmą sie za chodnik.Kredki są bardzo ładne.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:32:39] • [IP: 62.69.231.***]

Taaa., a na promenadzie powinni szanty grać, a nie indianie;-)bzdura jakaś

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:25:27] • [IP: 80.245.188.***]

Zlikwidujcie najpierw prokuraturę z dzielnicy nadmorskiej a później likwidujcie płot.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:19:40] • [IP: 62.69.251.***]

to pracownicy wydzialu nie pasuja do stolkow;tych pierdzieli mozna steperowac chciaz i tak to towarzystwo jest tepe!!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:19:37] • [IP: 92.42.116.***]

urzęduchy - gnidy przebrzydłe i tępe, zobaczcie jak pasują dosiebie latarnie w samym centrum miasta przy Placu Wolności do latarni, które stoją słownie kilka metrów dalej, przy Neptunie... Bo wam nie pasuje...mi wasze ryje nie pasują, a muszę je znosić

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 16:16:56] • [IP: 80.245.179.***]

Fakt. Pani dyr. niech przeniesie te kredki tam gdzie maja dzieci swój pac zabaw a nie tutaj, bo NA PRAWDĘ NIE PASUJĄ OD STR. ULICY. I nie ma co się burzyć i narzekać

Gośćbibi • Poniedziałek [18.05.2015, 16:11:15] • [IP: 89.174.73.**]

owszem, nie bardzo tu akurat pasuja, ale gdzie byl ten nadzor wczesniej?teraz to jest rozpoznawalny znak, wielu sie podoba, dzieciaki chca miec tutaj wlasnie zrobiona fotke, wiec warto sie dobrze zastanowic z ta rozbiorka

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:53:27] • [IP: 88.156.234.**]

Wywalić to kiczowate ogrodzenie szpeci tak ładny budynek

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:48:51] • [IP: 213.158.221.**]

Pani Urszulo – podziwiam pani determinację, a zwłaszcza troskę o bezpieczeństwo dzieciaczków. Jednak warto przemyśleć problem. Przy wielkim oporze może zdarzyć się tak, że którejś nocy dwóch zamaskowanych towarzyszy z zabużańskiego, zaprzyjaźnionego kraju po prostu obleje kredki benzyną i Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, tylko otrzepie pazury. Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:43:13] • [IP: 213.52.18.**]

Tragedia te kredki... Totalne bezguście i brak wyczucia stylu. Taką szkaradą można ogrodzić przedszkole ale nie stosunkowo ładny architektonicznie budynek i to w takiej dzielnicy!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:43:06] • [IP: 92.42.112.**]

Płoty kolczaste bo tam są dzieci !!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:40:45] • [IP: 31.61.140.**]

Bardzo ładne ogrodzenie zostawic je

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:36:22] • [IP: 62.69.231.**]

No nie da się ukryć, ale faktycznie tu nie pasują.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:36:12] • [IP: 193.200.150.**]

Durna mich___alska płotu się czepiła wieśniara.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:34:49] • [IP: 62.69.231.***]

A gdzie był wydział budownictwa i architektóry jak budowali najgorsze w swiecie przykrycie trybun stadionu miejskiego, niech się odwalą od pzrzedszkola niedouczone urzwedasy i pseudo architekci.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:34:28] • [IP: 50.7.78.**]

Te kredki mają tutaj być, bo w przeciwnym razie będzie bolało urzędasku.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:31:39] • [IP: 80.245.190.***]

urzedasy tu nie pasuja a nie ten plot z kredek, zostawic to wara od kredek, a jak komus sie nie podoba to niech nie chodzi ta ulica

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:28:32] • [IP: 88.156.233.**]

w urzedzie nie ma nikogo kompenetntego w sprawie aranżacji przestrzeni publicznej. na swoj gust się zdaja? czy kto tym kieruje albo podpowiada?

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:19:48] • [IP: 62.69.253.***]

Dać w łape urzędasom to sie odczepią. Płot jest piękny, niech zostanie!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:16:41] • [IP: 88.156.235.***]

To pewnie nowy super pomysł paniusi michalskiej :) Beznadziejne babsko!!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:16:07] • [IP: 88.156.232.***]

Powiem odważnie: nie pasuje płot z kredek do dzielnicy nadmorskiej. Tak samo jak przedszkole i prokuratura, też nie powinny być w tej dzielnicy - dzielnicy nadmorskiej/wypoczynkowej. Tak myślę.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:15:43] • [IP: 62.69.252.**]

super ten płot dużo osób robi sobie przy nim zdjęcia, myślę ze to mała atrakcja :)

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:09:25] • [IP: 80.245.185.***]

to może pomyśleć trochę trzeba, przecież dzieci od podwórka je oglądają, więc można zrobić kolorowe kredki od wewnątrz a na zewnątrz niech bedzie normalne ogrodzenie nawet z betonu jesli pani M. taki pasuje.nie zapędzajcie się od razu do kąśliwych uwag

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:04:13] • [IP: 46.112.48.**]

Zgadzając się, że nie pasują te kredki do urody dzielnicy i tego miejsca, pytam jednocześnie, czy ktokolwiek panuje nad ładem architektonicznym miasta, bo co raz to jakieś ohydy powstają, np.osiedle Platan, albo buduje się kloc w sąsiedztwie" wieżyczkowych" budowli (150 m od Muszli Koncertowej).

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 15:00:46] • [IP: 178.238.247.***]

Przeszkadza im płot z kredek, a obskurne budy z papierosami na Karsiborskiej i na innych ulicach to już nie.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:58:47] • [IP: 80.245.178.**]

Akurat w tej dzielnicy te kredki to kicz, od poczatku mnie raziły.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:53:00] • [IP: 193.91.171.**]

kredi nie pasuja do dzielnicy nadmorskiej ale handel oscypkami lub skorami goralskimi i innymi produktami nie kojarzacymi sie z morzem pasuje jak naj bardziej jak to mowia, , zlej tanecznicy przeszkadza rabek przy spodnicy, ,

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:48:40] • [IP: 31.61.138.***]

Bardzo ładne ogrodzenie zostawic je

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:48:20] • [IP: 88.156.232.***]

Nie pasują tu te kredki... to fakt. Wszędzie na wsi, ale nie tu.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:47:28] • [IP: 46.112.48.**]

Mnie od początku to tu nie pasowało, choć samo w sobie jest ładne, w sam raz dla dzieci. Przykro mi wspierać urzędasów, przy tym nie znoszę rzekomo niezależnej instytucji Nadzoru, bo gdy im mój znajomy pokazywał nieprawnie wybudowany komin blisko jego domu, zrobili zeza (znali zdaje się winowajcę jakoś nieurzędowo, prywatnie) i pominęli to milczeniem, choć sam urzędnik na chwilę przed pokazaniem mu tego komina nazwał swą instytucję" policją budowlaną". Tak więc przykro mi ich wspierać, ale to ogrodzenie pasuje jak pięść do nosa w dzielnicy nadmorskiej w tym akurat miejscu, i to pod gmachem o szczególnej, klasycznej urodzie.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:46:47] • [IP: 80.245.189.***]

Z betonu te kredki i juz michalska bedzie zadowolona.

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:44:02] • [IP: 93.94.189.***]

Proszę - nie likwidujcie tych kolorowych kredek!! Są piękne!!

Gość • Poniedziałek [18.05.2015, 14:41:23] • [IP: 85.128.142.**]

Skandaliczne urzędasowe panoszenie się. Trzeba pójść z awanturą bo inaczej nie ustąpią. Jak najwięcej się ludzi musi zebrać i żądać wywalenia takiego urzędasa. Bardzo mi przykro, że takie problemy ma Pani.

Oglądasz 1-123 z 123
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■