POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [06.05.2015, 08:31:57] • Świnoujście

Czytelniczka: Lekarz zlekceważył i nie przyjął dziecka do szpitala. Zabrał nas niemiecki ambulans do Greifswaldu

Czytelniczka: Lekarz zlekceważył i nie przyjął dziecka do szpitala. Zabrał nas niemiecki ambulans do Greifswaldu

fot. Czytelnik

Inny chirurg i Pani w rejestracji nie wierzyli, że wychodzimy ze szpitala. Syn czuł się coraz gorzej, co gorsza zaczął się nam lać przez ręce – pisze nasza Czytelniczka, której syn upadł z wysokości.

Krzyś spadł ze schodów około godziny 21 – o zdarzeniu z 1 maja opowiada Izabela Zduńska, nasza Czytelniczka. - Zaraz po moim powrocie do domu, usłyszeliśmy tylko jak leci. On zawsze ma tyle energii… Dziecku leciała krew z buzi i z nosa, był trochę zmieszany. Uskarżał się na ból nosa, buzi i głowy.

Izabela Zduńska, nasza Czytelniczka zabrała dziecko do szpitala.

Pani w rejestracji w szpitalu, po konsultacji z lekarzem skierowała nas na izbę przyjęć oddziału chirurgicznego, tam przyjął nas dr Kozanecki, chirurg ze szpitala wojskowego w Szczecinie (pracował tam do 2011r.)- czytamy dalej w liście.- Wydawać by się mogło autorytet, a zaczął rozmowę z nami słowami: Ale do zęba to trzeba dentysty a nie chirurga. Idźcie do dentysty, ja się na tym nie znam. Po naszych naciskach, lekarz skierował nas na rtg nosa i powiedział „jedziecie do Szczecina”. Wówczas wspomniałam, że mam niemieckie ubezpieczenie i może tam udamy się po pomoc, i zaczęłam dzwonić na infolinie niemieckiej kasy chorych. Po 2 minutach lekarz siedząc na krześle wychylił się z za drzwi i zapytał to co z tymi Niemcami? Ponieważ jeszcze nie wiedzieliśmy co zrobimy, poprosiłam o to skierowanie do Szczecina. Otrzymując skierowanie dr oznajmił że gdyby nas tam nie przyjęli to możemy próbować na Pomorzanach lub po prostu jadąc szukać w internecie telefon do dentysty w Szczecinie, który zrobi panoramę zębów, bo szczęka może być złamana.

Czytelniczka: Lekarz zlekceważył i nie przyjął dziecka do szpitala. Zabrał nas niemiecki ambulans do Greifswaldu

fot. Czytelnik

Wyszliśmy – pisze dalej Czytelniczka – a inny chirurg i Pani w rejestracji nie wierzyli, że wychodzimy ze szpitala. Syn czuł się coraz gorzej, co gorsza zaczął się nam lać przez ręce, wtedy zdecydowaliśmy że nie ma czasu i pojechaliśmy do Wolgastu, gdzie dziecko zostało poddane licznym badaniom i stale monitorowane przez 3 lekarzy. Gdy chirurg robił wywiad i usłyszał, że polski lekarz odesłał nas ze szpitala z dzieckiem po upadku z wysokości i obrazami głowy, nie mógł uwierzyć. Stamtąd po pewnej chwili zabrali nas karetką do Greifswaldu na dalsze konsultacje. Dziecko jest już w domu, chłopiec przeszedł nastawianie zębów i ekstrakcje jedynki, ma zerwane więzadło, miał obitą nerkę, liczne urazy głowy, wargi dolnej i górnej oraz kończyn, miał również podejrzenie wstrząśnienia mózgu.

Nie jestem ekspertem – czytamy dalej w liście - ale matką dwójki dzieci i ja bym po upadku nikogo nie odesłała ponad 100 kilometrów samochodem z nadzieją, że zajmą się nim. Na szczęście dziecko dochodzi do siebie, ale nie zmienia to faktu iż zaraz po jego powrocie do normalnego funkcjonowania udam się do szpitala w celu złożenia skargi, gdyż wydaje mi się, że lekarz ma ratować życie a nie spychać swój obowiązek na innych. Przestrzegam wszystkich przed tak rzetelnym podejściem Dr Kozaneckiego do pacjenta.

Czekamy na odpowiedź szpitala.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 221, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-221 z 221

Gość • Czwartek [07.05.2015, 20:03:25] • [IP: 212.14.7.***]

Do 31.61.138.***- dzieci leczy inny lekarz, ale nie odesłanie dziecka karetką do kolejnego szpitala, po upadku z wysokości to już błąd w sztuce ;-) I sam pan zauważył, że trzeba zrobić tomografię-tyle to może każdy lekarz, a i zanalizować powinien każdy, kto dyżuruje. Także pan doktor średnio wywiązał się ze swojego obowiązku...

Gość • Czwartek [07.05.2015, 08:20:01] • [IP: 80.245.181.***]

Lekarze, dentyści zapomnieli komu mają pomagać i dla kogo są, w głowach tylko pogoń za pieniądzem.Izby lekarskie są tylko z nazwy.Pacjent dla nich to maszynka do robienia kasy.Niestety ale to pozostałości po starym systemie ciężko ich urobić.

Gość • Czwartek [07.05.2015, 07:45:21] • [IP: 95.90.215.***]

na całe szczęście mieszkam już w Niemczech gdyby gdyby takie zdarzenie miało miejsce tu to i helikopter leci natychmiast i nigdy lekarz nie puszcza pacjenta z kwitkiem, . ...uffff szkoda gadac mogę tylko współczuć nadal mieszkającym świnoujścianom i całej reszcie Polaków

Gość • Czwartek [07.05.2015, 01:07:43] • [IP: 178.238.252.***]

Takie zachowanie to skandal, ale nie uogolniajmy, ze wszyscy lekarze sa tacy. Bo to niesprawiedliwe i krzywdzace dla tych lekarzy, ktorzy sa normalni.

Gość • Czwartek [07.05.2015, 00:40:34] • [IP: 46.112.153.***]

GDZIE JEST PROKURATURA??

Gość • Czwartek [07.05.2015, 00:39:03] • [IP: 46.112.153.***]

Podać nazwisko tego palanta.

Gość • Czwartek [07.05.2015, 00:24:02] • [IP: 31.61.138.***]

Osoba z 80.245.188 w końcu inteligentna. Reszcie nawet 10 razy coś powtarzać to i tak nie zrozumie. Czytam co piszecie- niech Oni zrobią, niech Oni działają... A kto to jest Oni? Sami nic nie umiecie i tacy sami będą te Wasze dzieci...

Marta • Czwartek [07.05.2015, 00:05:40] • [IP: 88.156.235.***]

I BARDZO dobrze, że pani to dała do mediów, to powinno iść do głównych wiadomości do faktów albo wiadomości w TVP niech wszyscy wiedzą jaki to lekarz cham i konował, żeby dziecku nie pomóc i tak bezczelnie spychać odpowiedzialność na innych! Pewnie jak usłyszał o niemieckim ubezpieczeniu tej pani to aż ręce z uciechy zacierał, że to on się tym nie będzie musiał zajmować ;). A ja bym jeszcze na miejscu tej matki wróciła i mu tak przywaliła, żeby sam zęby potracił

Gość • Środa [06.05.2015, 23:55:08] • [IP: 83.4.152.***]

Nie piszcie, ze matka powinna wezwac karetke bo dzieci leczy inny lakarz!!To lekarz wie nawet ten od" dorosłych" gdzie skierowac dziecko, do jakiego szpitala.Dzwoni do lekarza kordynatora i mowi, ze potrzebny jest transport dziecka do odpowiedniej placowki np.do szpitala dzieciecego gdzie mozna wykonac odpowiednie badania, w przypadku tego dziecka np.tomograf...Koszmar, nie wiem juz co napisac bo to trzecie swiat to Swinoujscie (słuzba zdrowia) w domysle. ..chyba sie tym zajmie powaznie bo tak nie moze byc!!

Gość • Środa [06.05.2015, 23:50:28] • [IP: 92.42.119.**]

A SZPITAL TO NIE MA OBOWIAZKU UDZIELIC POMOCY I PRZEKIEROWAC DZIECKO DO SPECJALISTYCZNEJ PLACOWKI W SYTUACJI JAKA ZASZLA? WEZWANIE HELIKOPTERA -TEGO SAM LEKARZ NIE MOGL ZE SWOJEJ STRONY ZROBIC? DLACZEGO KPISZ Z MATKI I JEJ DOSWIADCZENIA.JAK ZAMKNA SZPITAL-TO POSADA SIE SKONCZY.

Gość • Środa [06.05.2015, 23:08:41] • [IP: 80.245.188.*]

Lekarz chirurg ogólny nie ma prawa leczyć dzieci czy się to komuś podoba czy nie, od tego jest chirurg dziecięcy. Gdyby p. Izabela była tak doświadczoną matką, za jaką się uważa, po upadku po prostu wezwałaby karetkę a nie ciągała poobijanego dzieciaka po szpitalach narażając go na - być może godziny - oczekiwania na badanie. Wezwana karetka od razu zawiozłaby dziecko do Szczecina z pominięciem świnoujskiego szpitala i nie byłoby tej całej sprawy oraz stresów. Postawy chirurga i jego wątpliwej" uprzejmości" nie skomentuję :/ Przy okazji - TAKIE urazy po upadku ze schodów? Można mieć zastrzeżenia co do Pani wersji wydarzeń : (A wszystkim niezadowolonym z opieki proponuję leczyć się w Szczecinie, nie ma rejonizacji, można wybrać lekarza i szpital jaki komu się podoba - tam" napewno" wszystko będzie szybciej i lepiej, napewno :/

Gość • Środa [06.05.2015, 22:40:04] • [IP: 5.241.146.**]

BOZZE TO WRECZ NIE DO POMYSLENIEAS CO SIE DZIEJE Z TYMI LEKARZAMI WEZCIE SIE ZA NICH LUDZIEEEEEEE. RATUNKU

Gość • Środa [06.05.2015, 22:38:23] • [IP: 91.234.49.***]

Gdyby ludzie mieli odwagę i siłę skarżyć się na wszystkie chamskie zachowania lekarzy, to prasa o niczym innym by nie pisała, bo już na nic nie zostałoby miejsca. Polska chamstwem stoi. Strasznie to smutne :(

Gość • Środa [06.05.2015, 22:33:37] • [IP: 80.245.188.**]

to gdzie z dzieckiem jechać jak się wywróci na rowerze w domu mu zrobic badania przecież od tego jest szpital

Gość • Środa [06.05.2015, 22:33:17] • [IP: 46.112.154.**]

Ta pani popełniła poważny błąd ponieważ jeśli miała niemieckie ubezpieczenie to powinna od razu z tego skorzystać a nie ryzykować życie dziecka w N - arodowym F- unduszu Z- gonów. No ale może wpadła w panikę i szukała ratunku najbliżej

Gość • Środa [06.05.2015, 22:19:25] • [IP: 31.61.138.***]

Dla ludzi nieuświadomionych którzy piszą większość komentarzy- dzieci leczą inni lekarze niż dorosłego! Musi być chirurg dziecięcy, neurolog dziecięcy bo tu się liczy doświadczenie z urazami dziecięcymi. Co to by był za lekarz który raz na miesiąc ma do czynienia z dzieckiem. Dobry by był w tym? Do tego po upadkach powinno się zrobić tomografię głowy bo mdlenie może być spowodowane krwiakiem i trzeba odbarczać czyli spuszczać tę krew, robi się to na oddziale neurochirurgii na podstawie wyniku z tomografii. Nie jestem lekarzem ani przyjacielem lekarzy bo to podstawowa wiedza jaką każdy powinien mieć, ale tego nie mówią w trudnych sprawach...

Gość • Środa [06.05.2015, 22:16:06] • [IP: 82.170.42.***]

CHAM, PROSTAK ORDYNARNY...NIE POWINIEN WYKONYWAC ZAWODU LEKARZA !! CO Z ODPOWIEDZIALNOSCIA TEGO" LEKARZA".MAM NADZIEJE, ZE JUZ GO NIE BEDZIE W SZPITALU...SKANDAL, SKAD W SWINOUJSKIM SZPITALU, TAKIE KADRY LEKARZY?!

Gość • Środa [06.05.2015, 22:12:37] • [IP: 92.42.115.***]

Zwalić ja ze schodów i posłać 500 km z tad Po prom ja niech żebra, taka mi doktor Biedny maluch

Gość • Środa [06.05.2015, 22:11:35] • [IP: 80.245.187.**]

DOBRY LEKARZ MA PRACĘ W SWOIM MIESCIE

AIDIC • Środa [06.05.2015, 22:05:56] • [IP: 31.2.69.***]

Zaskarżać do sądu tak żeby i lekarz i szpital nie mogli się wypłacić. Po co utrzymywać personel i szpitale z naszych podatków skoro i tak nie leczą, po to tylko żebym musiał na darmozjadów przez całe życie płacić i nie mógł się leczyć? Od czego oni są od brania tylko pieniędzy z publicznej kasy?

Gość • Środa [06.05.2015, 22:04:28] • [IP: 31.61.138.***]

jak się samemu nie ma samochodu to się powinno znać kogoś kto ma a nie tylko takich co chodzą na piechotę albo jeżdżą rowerem. Prosi się kogoś, oddaje za benzynę. Ale jak większość matek to teraz samotne matki znające tylko innne samotne matki co tylko wózkami umieją jeździć...

Gość- komuch • Środa [06.05.2015, 21:49:25] • [IP: 37.8.215.***]

No tak jak nie ma oddziału dziecięcego to niech dziecko umiera! Niezła filozofia!

Gość • Środa [06.05.2015, 21:44:03] • [IP: 37.248.25.***]

szpital w Świnoujściu ? ! A czy my mamy szpital? Mojemu synowi spieprzyli punkcję z kręgosłupa a w dokumentacji nawet wzmianki o tym nie było. leczyli go paracetamolem, Na szczęście zabrałem go z tej rzeźni i w szczecinie dali radę opanować sytuację. Już nigdy nie pozwolę żeby ta dziadowska lecznica leczyło członków mojej rodziny.

Gość • Środa [06.05.2015, 21:43:00] • [IP: 92.42.112.***]

Ale banderowców polskie szpitale przyjmują bez problemów. I nie ma co się dziwić, bo ukraińcy są w rządzie i o swoich dbają.

Gość • Środa [06.05.2015, 21:32:45] • [IP: 178.238.249.***]

Przykro jest czytać takie recenzje na temat naszego szpitala.Za PRL-u był to obowiązek, a dziś niema prawa i odpowiedzialności, a już nie MÓWIĘ O SUMIENIU, zawodowym lekarza, który składa przysięgę. Coś tu się wszystko pogubiło. Czyżby brak poczucia odpowiedzialności za życie i śmierć naczelnego stworzenia Bożego. Kiedyś i to będzie osądzone jak powiedział prof W. Bartoszewski. Pozdrawiam mieszkaniec

Gość • Środa [06.05.2015, 21:28:49] • [IP: 93.94.191.***]

Kozanecki to nadaje sie do rzeźni!! a nie do ludzi...

BarbaraP. • Środa [06.05.2015, 21:25:33] • [IP: 95.129.224.**]

no a gdyby Państwo nie mieli ubezpieczenia innego i załużmy samochodu do dyspozycji? Doktorze gdyby tak mnie z dzieckiem Pan tak potraktował to bym panu nie odpuściła. a;ezłe wraca do człowieka więc. ..

BarbaraP. • Środa [06.05.2015, 21:19:53] • [IP: 95.129.224.**]

Dziękujemy za iformację szerokim łukiem bedziemy omijać dr Kozaneckiego i mamynadzieję, że ktoś wyciągnie konsekwencje w stosunku do tego lekarza. Zdrowia dla synka.

Gość • Środa [06.05.2015, 21:18:36] • [IP: 46.112.195.***]

Wydań mi się, a ja to bymtak zrobiła, ze wszyscy pacjenci co zostali tak potraktowani jak Pani-Pani dziecko to powinni się zebrać i podać to do telewizji, a nawet do uwagi może to cos pomoże Tragedia, po prostu tragedia, co my " za wspaniałych lekarzy mamy"

Gość • Środa [06.05.2015, 21:17:00] • [IP: 95.129.224.**]

Miałam do czynienia z tym lekarzem w sytuacji awaryjnej i chyba jedno co ten lekarz potrafi robić to odsyłać pacjenta gdzie indziej zamiast spróbować udzielić pomocy. Zgadzam się z negatywnymi opiniami o tym lekarzu.

Gość • Środa [06.05.2015, 21:10:47] • [IP: 80.245.188.**]

możecie go w. ... pocałować i tak będzie premia

Gość • Środa [06.05.2015, 21:04:45] • [IP: 92.42.119.**]

bez sumienia

Gość • Środa [06.05.2015, 21:01:52] • [IP: 92.42.119.**]

I KOMU POWIERZYC ZDROWIE A NAWET ZYCIE W TYM MIESCIE?!... BEZDUSZNOSC, NIEKOMPETENCJA, AROGANCJA I PROSTACTWO A ZWLASZCZA NIEODPOWIEDZIALNOSC...NIE BYLO PANU SZKODA DZIECKA I MATKI.WSTYD TO ZA MALO ZEBY NAZWAC TAKIE ZACHOWANIE LEKARZA

Gość • Środa [06.05.2015, 21:00:01] • [IP: 83.21.75.**]

A mam takie pytanie-czemu ten drugi chirurg nie zatrzymał matki z dzieckiem skoro byl zdziwiony..?

Gość • Środa [06.05.2015, 20:54:09] • [IP: 92.42.119.**]

PAN LEKARZ NIECH SOBIE POCZYTA KOMENTARZE PRZED SNEM, MOZE OBUDZI SIE LEPSZYM, ODPOWIEDZIALNYM, WRAZLIWYM, WSPOLCZUJACYM, POMOCNYM, ELOKWENTNYM, TROSKLIWYM...INNI NIECH TEZ POCZYTAJA=MOZE COS TO WNIESIE W ICH PRACE, NA LEPSZE

Gość • Środa [06.05.2015, 20:46:44] • [IP: 92.42.119.**]

ZANIM GO WYWALICIE, NALOZYC KARE ZA NIEODPOWIEDZIALNOSC I NIE UDZIELENIE POMOCY, POZBAWIC ZAWODU I DO LOPATY, JAK GO PRZYJMA.

Gość • Środa [06.05.2015, 20:41:11] • [IP: 92.42.119.**]

JAK COS SIE STANIE ZLEGO SZUKAMY RATUNKU OCZYWISCIE W LEKARZU. OBDAROWUJEMY GO NIESAMOWITYM ZAUFANIEM, W KONCU PRZYSZLISMY DO NIEGO I OCZEKUJEMY POMOCY. NIKT NIE ZNA SIE NA MEDYCYNIE I LICZY NA DOBRE SLOWO, WSPARCIE I ZYCZLIWOSC OD STRONY PERSONELU MEDYCZNEGO!! TAK CHYBA BYC POWINNO, A JAK JEST NAPRAWDE WIDAC?...CO MIALA ZROBIC MATKA W TAKIEJ SYTUACJI?!! LICZY NA POMOC, NA MYSL JEJ NIE PRZYJDZIE ZE BEDZIE MUSIALA SZUKAC RATUNKU SAMA, ZWLASZCZA ZE WIDZI JAK DZIECKU NIE POPRAWIA SIE...DOBRZE ZE BYLA NA TYLE ROZWAZNA I PRZYTOMNA ZE POMYSLALA O TAKIM ROZWIAZANIU... CO JESLI NIE MAMY INNEGO UBEZPIECZENIA TO CO MAMY PLAKAC I PROSIC O POMOC, CZLOWIEK W TAKIEJ SYTUACJI JEST BEZSILNY. CZY ODEJSC I CZEKAC KIEDY UPADNIE I JUZ NIE WSTANIE. ZAL MI DZIECKA ZE JESZCZE MUSIALO PRZEMIERZYC DLUGA DROGE DO INNEGO SZPITALA. SZKODA ZE NA TAKI STRES NIE BYL PRZYGOTOWANY PAN LEKARZ-ZYCZE MU TYLE SAMO ZDROWIA JAKIM INNYCH OBDARZA. WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA MAMY I MALUSZKA

Gość • Środa [06.05.2015, 20:27:10] • [IP: 46.231.56.***]

Ten lekarz to znany gość - burak niezły - sam kiedyś z nim na oddziale chirurgicznym ścine maiłem... zero kompetencji. Pani Kozanecki... sio na Skargi do Szczecin... żegnalski :)

Rushman • Środa [06.05.2015, 20:15:54] • [IP: 92.42.115.**]

Taki konował jak ten chirurg to w USA płaciłby olbrzymie odszkodowanie i zostałby wywalony na zbity pysk.Ludzie piszczie na niego do prokuratury.Nie dość, że nie pomaga to jeszcze może zrobić wielką krzywdę.Jest to nie do przyjęcia.

Gość • Środa [06.05.2015, 20:11:55] • [IP: 92.42.119.**]

ZAMKNAC TEN SZPITAL BO PO CO JAK TU NIC NIE ROBIA

Gość • Środa [06.05.2015, 20:11:52] • [IP: 92.42.117.***]

W Świnoujściu nie ma oddziału dziecięcego! Jakby Kozanecki próbował pomóc temu chłopcu i coś by mu się stało to byście pisali czemu się brał za coś czego nie ma w zakresie obowiązków!! Najłatwiej krytykować...

Gość • Środa [06.05.2015, 20:10:27] • [IP: 92.42.119.**]

JAK WIDAC W NASZYM SZPITALU NIE CHCE SIE JUZ PRACOWAC NIKOMU.O ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SWOJA PRACE I PODEJMOWANE DECYZJE NIKT NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI...NIE LICZY SIE ANI DZIECKO ANI OSOBA DOROSLA.CZLOWIEK STARSZY KTORY PRZEZYL SWOJ WIEK I NIE ZANOSI SIE NA POPRAWE JEST SKAZANY NA SMIERC...NIE CHCA LECZYC, BO NIE POTRAFIA, SA ZMECZENI ZAWODEM I LUDZMI-POWINNI USTAPIC MLODYM LEKARZOM KTORZY NIE MAJA JESZCZE WE KRWI OLEWACTWA I RUTYNY

Gość • Środa [06.05.2015, 20:09:47] • [IP: 162.246.32.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 19:54:25] • [IP: 93.94.188.**]

KUKIZ NASZYM PREZYDENTEM

Gość • Środa [06.05.2015, 19:40:54] • [IP: 83.89.12.***]

A ja sie zastanawiam po co w Swinoujsciu ten szpital, skoro pacjentom odmawia sie pomocy? Postawa lekarza naganna - powinien poniesc kare za takie podejscie do dziecka i do rodzicow. To sa po prostu kpiny!!

Gość • Środa [06.05.2015, 19:31:53] • [IP: 80.245.180.***]

pan menedzer tego szpitala powinien zrobic porzadek z tym niby lekarzem ktory zapomina o swoim obowiazku leczenia chorych-ci kontraktowi lekarze dostaja dobre pieniadze i olewaja nas traktujac jako zlo konieczne ktore ma odwage przyjsc po pomoc-wstyd i hanba dla swinoujskiego szpitala oraz Prezydenta i reszty z Urzedu Miasta

Gość • Środa [06.05.2015, 19:26:53] • [IP: 80.245.188.**]

z takim podejściem w niemieckim szpitalu nawet kibli by nie sprzątał a u nas wielki pan doktor i w pas trzeba się kłaniać

Gość • Środa [06.05.2015, 19:25:44] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Środa [06.05.2015, 14:49:37] • [IP: 83.11.180.**] Tak, tak Kukiz na pewno wszystko zmieni, trzeba być idiotą żeby tak myśleć.

Gość • Środa [06.05.2015, 19:11:16] • [IP: 188.147.21.**]

w Świnoujściu nie ma szpitala i tu postawmy kropkę.

Gość • Środa [06.05.2015, 19:08:01] • [IP: 46.231.56.***]

Ten dr Ko... to kawał chama i wielki teoretyk, leżałam w szpitalu na chirurgii to wiem co to za lekarz. nie mają pracy w Szczecinie to walą do Świnoujscia i takie są efekty.

KPT BOMBA • Środa [06.05.2015, 19:05:04] • [IP: 95.129.225.***]

TO SIE NAZYWA LEKARZ Z POWOLANIA...DO KASY

Gość • Środa [06.05.2015, 19:04:44] • [IP: 92.42.119.***]

Precz z państwem polskim ze Świnoujścia !! Precz z polskim dziadostwem !! Niech nasze składki idą do Niemiec bo Polska tylko potrafi człowieka okradać !!

Gość • Środa [06.05.2015, 18:51:42] • [IP: 178.238.250.**]

Kilka lat temu, znakomity duet chirurgów szpitala operował moją żonę na żylaki Pan dr Kozlowski i Pan dr Gąska w ramach NFZ.Dzis, żona jak kozica chodzi po górach.Chce się powiedziec za wieszczem" gdziez Wy teraz"znakomici fachowcy lekarze.Dzieki polityce kadrowej naszej władzy leczą nas przybłedy i konowaly-dosyc tego Panie Prezydencie

Gość • Środa [06.05.2015, 18:25:48] • [IP: 92.42.119.***]

miasto upada, dziesięć lat temu to by doktorkowi zęby na miejscu wybili i by działał jak należy. ojciec powinien mu zrobić panoramę zębów.

Gość • Środa [06.05.2015, 18:21:06] • [IP: 92.42.116.***]

Najgorszym wrogiem Polaka jest drugi Polak.

Gość • Środa [06.05.2015, 18:18:41] • [IP: 92.42.119.***]

ten szpital to jak flota, porażka i kpina, zaorać.

Gość • Środa [06.05.2015, 18:14:03] • [IP: 80.245.188.**]

dla tego pana doktora to dziecko jest zdrowe jak widać na zdjęciach

Gość • Środa [06.05.2015, 18:04:50] • [IP: 109.241.63.***]

tak nie ma juz prawdziwych doktorow sa biznesmeni smutne to :-(

Gość • Środa [06.05.2015, 18:04:13] • [IP: 80.245.186.***]

CZY TAK NIEODPOWIEDZIALNY CZLOWIEK MA JESZCZE CZELNOSC UDAWAC, ZE PRACUJE W SZPITALU?CZASEM U DZIECI TRUDNO ZDIAGNOZOWAC URAZ-TYM BARDZIEJ POWINNI BYC UCZELENI LEKARZE, KTORZY KREW Z BUZI TRAKTUJA TYLKO TAK JAKBY KRWAWILO DZIASLO, PANIE DOKTORZE, A KRWOTOK NARZADU WEWNETRZNEGO NIE POJAWIA SIE W USTACH TYM BARDZIEJ, ZE DZIECKO SPADAJAC MOGLO UDERZYĆ NIE TYLKO O SCHODY!PRECZ Z TAKIMI BARANAMI, NIE DOSYC, ZE WIELE BADAN ZLECA SIE PACJENTOM NA PODSTAWIE TESTOW KUPOWANYCH W APTECE TO CHOCIAZ JAK KTOS TRAFI DO PLACOWKI, KTORA SZCZEGOLNIE MA WSPIERAC POTRZEBUJACYCH, NIECH CZYNI TE POWINNOSC, MY NIE CHCEMY MARIONETEK, BAWIDAMKOW, MATRES ITD...!

Rynio • Środa [06.05.2015, 17:49:22] • [IP: 178.180.23.**]

Jak za PIS-u wsadzali starego łapówkarza dr Garlickiego to wszystkie oszołomy go bronili, to teraz macie. Służba zdrowia to biała mafia, z ogromnymi funduszami na którą zrzucają się wszyscy podatnicy. Jest w środowisku lekarskim wielu wspaniałych lekarzy (np. dr Mirowski), którzy swoją pracę traktują jak powołanie, ale spora grupa to cwaniacy, nieroby i naciągacze. Przez takie czarne owce cierpią ci wspaniali co serce oddają dla pacjenta.

Gość • Środa [06.05.2015, 17:43:33] • [IP: 95.129.228.**]

Ależ to nic nowego, nie nazwę Kozaneckiego doktorem ani lekarzem.Miałam z Tym panem do czynienia, powinna zająć się tą sprawą prokuratura, on już za dużo złego zrobił ludziom.Panie Kozanecki sam powinien pan odejść z tego szpitala, my nie chcemy takich lekarzy.Wstyd mi za pana.A Pani synkowi dużo zdrowia życzę, niech Pani tego tak nie zostawia.

Gość • Środa [06.05.2015, 17:42:59] • [IP: 92.42.114.***]

Pozostawiam bez komentarza

Gość • Środa [06.05.2015, 17:42:21] • [IP: 80.245.190.***]

TEN Ma DRY LEKARZ NAZYWA SIE KOZANECKI CO ODSYŁA DZIECI DO SZCZECINA DO MAMY CHŁOPCA NIECH PANI NAPISZE SKARGE NA NIEGO BO CO BY BYŁO GDYBY PANI NIE NE MIAŁA UBEZPIECZENIA NIEMIECKIEGO I PIENIĘDZY NA SAMOCHÓD ?

Gość • Środa [06.05.2015, 17:30:00] • [IP: 93.94.187.***]

to juz wiadomo nie od dzis ze wszyscy sie smieja ze swinoujskiego szpitala bo nic nie potrafia zrobic a wszystko odsylaja do innych szpitali nawet dziecku nie potrafili pomoc strach co kolwiek robic by tam nie trafic !!

Gość • Środa [06.05.2015, 17:28:30] • [IP: 83.21.222.***]

kpina z uczciwych ludzi co pracowali latami płacili kasę a teraz jeszcze raz muszą płacić. szkoda tylko pielęgniarek bo naprawde ciężko pracują a lekarze niestety mizerja, konowały i zawsze im mało.śmierdziele nieroby z ulicy mają super karetka przyjedzie zrobią tomograf, badania nakarmią podleczą dlatego ściągają do nas menele z całej Polski

Ornitolog • Środa [06.05.2015, 17:27:25] • [IP: 93.94.189.***]

A może Świnoujście przyłączyć do Niemiec? Tam musi być jakaś cywilizacja...

Gość • Środa [06.05.2015, 17:17:44] • [IP: 93.94.186.***]

Ciekawe czy zabezpieczyli dodatkowe karetki na sezon??

Gość • Środa [06.05.2015, 17:06:36] • [IP: 213.158.221.***]

A ze złamaniem kończyny mamy jechać do Gryfic lub Kamienia... W Ś-ciu nie zagipsują... bez komentarza to zostawiam...

Gość • Środa [06.05.2015, 16:55:30] • [IP: 178.238.246.***]

Mamy Szpital bez lekarzy (o, przepraszam, czasem ze Szczecina się zdarzy), mamy tomograf w tym szpitalu, ale nie dla pacjentów NFZ, mamy magistrat z Prezydentem, ale po co? Przecież, jak się na to wszystko popatrzy, Świnoujście to WIOCHA i tu potrzebny jest WÓJT, który zrobiłby tu wreszcie PORZĄDEK. Wy Wójta się nie bójta, a Prezydenta pogońta do Szczecina, tam będzie miał opiekę lekarską i nie będzie musiał jeździć tam, gdzie wysyłają pacjentów ze szpitala w Świnoujściu. Niech na własnej skórze sprawdzi to, co obiecywał przed wyborami, a szczególnie tych SZCZECIŃSKICH LEKARZY SPECJALISTÓW. Niestety OBIECANKI CACANKI, a robota spaprana. Przestańmy głosować na partie. Czas głosować na konkretnych ludzi, nie z list partyjnych. KUKIZ ma rację. Wszędzie tylko okręgi jednomandatowe, bez partyjnej żonglerki. Ostatnie wybory do rady miasta pokazały dobitnie fałsz obecnej ordynacji wyborczej. Do rady weszli w wielu przypadkach ludzie, którzy wcale nie uzyskali największego poparcia, ale zadziałały listy partyjne.

Gość • Środa [06.05.2015, 16:53:23] • [IP: 62.69.254.**]

ten lekarz to prawdziwy rzeznik gdyz mialam z nim do czynienia w 1013rok i dziwie sie ze jesz ze pracuje w swinoujskim szpitalu

Gość • Środa [06.05.2015, 16:50:12] • [IP: 88.156.233.***]

Wolę tym razem głosować jak rozsądny głos na Dudę, a nie na Komorowskiego. No sam nie rozważy się i nie rozwiąże problemu, no i co za problemy w tym kraju się dzieją... sam każdy powinien wiedzieć, o co dokładnie chodzi.

Gość • Środa [06.05.2015, 16:46:53] • [IP: 95.129.225.***]

Nie pierwszy raz w naszym szpitalu-schroniskudlabezomnych-izbiewytrzeźwień dzieje się w ten sposób. Umyć rączki, odesłać pacjenta do Szczecina i mam spokój.

Gość • Środa [06.05.2015, 16:28:19] • [IP: 62.69.241.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 16:25:49] • [IP: 93.94.190.**]

Prawda jest taka: Dziś nie ma lekarzy tylko biznesmeni którzy mają na celu tylko i wyłącznie uzbierać jak najwięcej kasy. Wstyd i okrutna prawda!!

Gość • Środa [06.05.2015, 16:22:23] • [IP: 80.245.188.**]

powinien dostać order uśmiechu za pomoc dzieciom

Gość • Środa [06.05.2015, 16:21:17] • [IP: 178.180.160.***]

CZEKAŁ DZIAD, AŻ DOSTANIE W ŁAPĘ. Z OPOWIADAN LUDZI PODOBNO NAWET NA FELCZERA SIĘ NIE NADAJE.

Gość • Środa [06.05.2015, 16:12:49] • [IP: 5.172.252.***]

KONOWAŁ!!

Gość • Środa [06.05.2015, 16:06:16] • [IP: 80.245.179.***]

Dr.K* jest bardzo dobrze znany z nieprofesjonalnego podejścia do pacjentów, przy czym jest chamowaty i bezczelny!! Ja takze miałam okazję być jego pacjentką i mi nie pomógł a dodatku stwierdził że udaję gdzie w Wolgaście położono mnie na oddział i przeprowadzili bardzo szybko operację. To sie w glowie nie mieści co się u nas dzieje. Nie mamy żadnego dobrego lekarza!!

Gość • Środa [06.05.2015, 15:58:03] • [IP: 95.129.224.**]

Ludzie! Przestańcie się bać! Jeżeli olewusa i bumelanta wywalą z roboty zostaną tam sumienni, tacy co przejmują się pacjentami i oni będą was leczyć. Chwasta należy wyrwać zanim będzie za późno!

Gość • Środa [06.05.2015, 15:54:17] • [IP: 93.94.186.***]

Prezydent miasta ma ważniejsze sprawy-zajmuje się np. wydawaniem decyzji w sprawie pchlego targu-koszmar jakiś, albo już naprawdę nie nadąża za problemami miasta.A może tak Karuzelę sprowadzi??-będzie się można bawić!! A ludzkie problemy, szpital, promy-to już nie jego bajka!!On się już wypalił, albo mu się nie chce.

Gość • Środa [06.05.2015, 15:52:49] • [IP: 46.77.124.***]

Dużo zdrówka dla dziecka. A wy komentatorzy od siedmiu boleści zrozumcie, że mentalność niektórych lekarzy nigdy się nie zmieni. Czy PO czy to PIS czy też inne koniowaly nie zmienią tego jak służba zdrowia podchodzi do pacjenta. Pacjent to wielki wrzod na d...e służby zdrowia, trzeba przez niego pracować i jeszcze do tego NFZ musi bulic kase! Szkoda tylko że przez nas dorosłych (bo to my tworzymy ten świat) cierpi dzieci.

Hoży Doktoży • Środa [06.05.2015, 15:48:09] • [IP: 83.21.224.***]

Niech lekarze przy odmowie pacjenta podpisuja dokumenty stwierdzajace iz na jego odpowiedzialnosc odsyla pacjenta...a i tak bym sie bal bo co takiemu lekarzowi STARUCHOWI zalezy!!

Gość • Środa [06.05.2015, 15:38:16] • [IP: 217.170.175.***]

Nie wiem, czy to nie jest sprawa dla prokuratury?

DD • Środa [06.05.2015, 15:30:00] • [IP: 80.245.185.***]

Pan Dyrektor dal takie duze pieniadze lekarzom ze szczecina . Moje pytanie za co. ... ten lekarz juz dawno nie powinien pracowac w naszym szpitalu !! żenada !!

Gość • Środa [06.05.2015, 15:27:03] • [IP: 178.238.252.**]

Kilka lat temu, byłem w Przychodni na ul.Dąbrowskiego z chorym dzieckiem, zapisałem się do" naszej" długoletniej pani doktor, pierwszego kontaktu.Czekaliśmy bardzo długo.W poczekalni byliśmy sami.Kiedy dziecko zaczęło się osuwać z krzesła, spanikowany, poprosiłem o pomoc panie z rejestracji.Dzwoniły do pani doktor, która piła kawę u koleżanki piętro wyżej, niestety nie wykazywała chęci przyjścia.Czas mijał, było coraz gorzej!Panie z rejestracji, radziły zadzwonić na nr.112.Tak też zrobiłem.Pani doktor wolniutkim krokiem wracała do swojego gabinetu, kiedy Pogotowie zabierało moje dziecko...słowem się nie odezwała.Oczywiście, po bardzo wielu latach, zmieniliśmy lekarza rodzinnego!

Gość • Środa [06.05.2015, 15:20:47] • [IP: 83.254.234.***]

Przypominam, ze za szpital powiatowy odpowiada prezydent miasta i tam kierowac swoje zale.

Gość • Środa [06.05.2015, 15:18:58] • [IP: 80.245.179.***]

KUKIZ NASZYM PREZYDENTEM

Gość • Środa [06.05.2015, 15:18:53] • [IP: 80.245.184.***]

Proszę o podanie nazwiska tego koniowalaaaa !!

pazdzioch • Środa [06.05.2015, 15:17:30] • [IP: 88.156.232.***]

Gość • Środa [06.05.2015, 14:49:37] • [IP: 83.11.180.**] co mu sie moze uda?? prezydent nie ma nic do gadania, kazda ustawa musi byc przeglosowana. trzeba caly rzad wymienic inaczej nic sie nie zmieni

Gość • Środa [06.05.2015, 15:12:15] • [IP: 178.238.252.**]

Dobrze, że wszystko dobrze się skończyło dla chłopczyka, dzięki odpowiedzialnej i zaradnej mamie.Proszę złożyć skargę koniecznie, żeby nie powtórzyła się podobna historia!Kolejna osoba, może nie mieć tyle" szczęścia".

Gość • Środa [06.05.2015, 14:55:05] • [IP: 81.219.202.***]

Czy Wy matoły myślicie, że jak przyjdzie inna władza to coś sie zmieni.Mylne myślenie.Przecież tam w Rządzie nie będą sie zajmowali prowincjonalnymi szpitalami. Jakieś macie mylne pojęcia.

Gość • Środa [06.05.2015, 14:49:37] • [IP: 83.11.180.**]

ludzie zmieńmy coś w tym karju ja wybieram KUKIZA mam nadzieję że mu sie uda i wkoncu zmieni sie na lepsze dla nas, mam dosc ty popaprańców z wiejskiej

kopnac w czache • Środa [06.05.2015, 14:47:48] • [IP: 89.69.97.***]

Pomijając prawne konsekwencje - gdyby tak na odchodne kopnąć go w ryj to moralnie kto był by bardziej zły? Lekarz czy ojciec? Może by się taki rutyniarz nauczył, że każdy przypadek trzeba traktować poważnie. Jak się nie ma siły to się ustępuje.

Gość • Środa [06.05.2015, 14:45:04] • [IP: 93.94.185.***]

Tak ten doktorek jest bardzo bardzo niemily i bardzo szybko pozbywa się pacjentów taki ktoś niepowinien pracować

Gość • Środa [06.05.2015, 14:43:54] • [IP: 148.122.187.**]

pozbawic tego koniowala zawodu i niech zaczyna kariere na lopacie

Gość • Środa [06.05.2015, 14:31:12] • [IP: 46.76.101.***]

W dalszym ciagu glosowac ino na PO..sr..ancow.

Gość • Środa [06.05.2015, 14:30:42] • [IP: 80.245.176.***]

Ludobójstwo i selekcja co wam to przypomina ?

Gość • Środa [06.05.2015, 14:15:51] • [IP: 46.112.86.***]

13:32 - Też mi sędzia się znalazł. Bardzo trudno w sytuacji zależności walczyć z lekarzem, gdy on za chwile będzie leczył ciebie, twoich bliskich. Po drugie, gdzie się da, ja walczyłem. Kiedyś - kilka lat temu - tam trzymano CHORYCH ludzi w poczekalni przed Izbą Przyjęć, w tym moją mamę - kilka godzin. Moja mam zaczęła słabnąć. Poszedłem szukać ordynatora szpitala. Nie było go. Byłem w sekretariacie. Gdy zszedłem, na dół poszła iskrówka, że ktoś" awanturę robił" - tak się nazywa kulturalne zwrócenie uwagi na może poboczną okoliczność, że ludzie w poczekalni są CHORZY, przepraszam za tę zuchwałość, że tak" dosadnie" to nazywam. Zreflektowano się, wyszła na zewnątrz pani, która kazała podnieść mojej mamie nogi, itd. Przyjęto ją szybciej. Po chwili zszedł jakiś ważny lekarz, który tubalnym głosem pytał, kto tu robił awanturę. Tak się nazywa, słuchajcie czytelnicy, zapytanie, kiedy przyjmie się osobę chorą, która słabnie! Zaręczam, nie podniosłem głosu, nie użyłem, a nigdy tego nie robię, mocnych słów.

Gość • Środa [06.05.2015, 14:14:11] • [IP: 94.254.129.*]

godz15.53 zgadzam sie, polska to mega syf, wstyd mi że jestem polakiem

Gość • Środa [06.05.2015, 14:13:53] • [IP: 95.129.228.***]

Wszyscy lepiej zacznijmy się ubezpieczać u niemieckich sąsiadów w obawie przed tymi pacanami. W naszym szpitalu ostatnio czekałem na pomoc 30 minut bo" lekarza nie było" chyba musiał z domu aż przyjechać albo innego miejsca w którym przyjmował jednocześnie w tym czasie ;]

Gość • Środa [06.05.2015, 14:08:09] • [IP: 92.42.112.***]

Na tym właśnie polega reforma służby zdrowia wg. Kopacz i Arłukowicza z PO. O tym już mówiła uczciwa Sawicka z PO, że będą lody kręcić. Leczenie się nie opłaca bo więcej można zarobić na in vitro, aborcji, operacjach plastycznych itd. A dla chorych limity NFZ aby sobie latami czekali na leczenie. To jest ukryta eutanazja! Obce rządy lepiej dbają o nasze dzieci niż koalicja PO-PSL z gębą pełną polityki miłości...tylko do siebie!!

Gość • Środa [06.05.2015, 13:59:07] • [IP: 94.254.129.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 13:49:55] • [IP: 80.245.186.***]

PRZY TEJ OKAZJI CHCEMY WIEDZIEC, KIEDY Z PRZYCHODNI ODEJDA LEKARZE, KTORZY NABYLI PRAW EMERYTALNYYCH?PRZECIEZ ONI TYLKO ZALICZAJA SZTUKI, BO NIGDY IM TAK DOBRZE NIE PLACONO, A SAMI STOJA W MIEJSCU, ZADNEGO POSTEPU, OGROMNA NIEWIEDZA, ODSYLANIE DO SPECJALISTOW, OGRANICZANIE BADAN PODSTAWOWYCH, A NADE WSZYSTKO ZASTOJ W WIEDZY WSPOLCZESNEJ!DLACZEGO NIKT NIE PILNUJE ICH WIEKU PRZEJSCIA NA EMERYTUE?W ZAKLADACH PRACY TO NAWET ROK PRZED PRZYPOMINAJA O TYM, ZE CZEKA PANA ODEJSCIE NA EMERYTURE, CZASEM DOPLACAJ BY JUZ ODEJSC, A LEKARZE SKLEROTYCY, ZATRZYMANI W ROZWOJU TKWIA W SWOJEJ NIEWIEDZY, A MY CIERPIMY!!

Gość • Środa [06.05.2015, 13:47:49] • [IP: 80.245.190.***]

Biedne dzieciątko... Jak dzieci nie lubię, nie chce mieć, ani nie lubię przybywać w ich otoczeniu, to jak nic zawsze mi przykro że muszą spędzać swoje dzieciństwo w szpitalu... Powrotu do zdrowia maluchu

Gość • Środa [06.05.2015, 13:44:26] • [IP: 83.21.147.**]

juz nam laske robi obowiazek lekarza jest wszystkim ratowac zycie

Gość • Środa [06.05.2015, 13:41:41] • [IP: 80.245.187.***]

Nie wiem jak na chirurgii, ale muszę wypowiedzieć się na temat szpitala, bo nie wszędzie są takie egzemplarze jak dr.K.Otóż zdarzyło mi się musieć skorzystać z pomocy lekarskiej w okresie świąteczno-noworocznym.Było to na oddziale ginekologicznym.Pan doktor ze Szczecina, grzeczny, kulturalny, delikatny.Naprawdę nic do zarzucenia.Pani ordynator Renata W.również" przyjezdna"jest osobą bardzo grzeczną, kulturalną i delikatną.W porównaniu do poprzedniczki pani dr Cz.to jak dzień i noc.Myślę, że to nie jest rzecz w tym, skąd lekarz przyjeżdża, tylko jakim jest człowiekiem i lekarzem.Menda i cham zawsze nim pozostanie bez względu na to w jakim mieście mieszka i pracuje.A sprawa pana dr K powinna zostać bezwzględnie wyjaśniona i jeśli wersja mamy dziecka się potwierdzi ten lekarz w naszym szpitalu już nigdy nie powinien mieć kontaktu z pacjentem.Trzymam kciuki za Panią i synka i proszę do końca trwać przy swoim postanowieniu złożenia skargi.To co było nie powróci, ale ustrzeże Pani innych przed taką sytuacją.Pozdrawiam Pani

Gość • Środa [06.05.2015, 13:38:19] • [IP: 83.21.147.**]

MY WSZYSCY POWINNISMY PRZEJSC NA UBEZPIECZENIE NIEMIECKIE MOZE LASKI LECZENIA BY NIE BYLO ZACHOWUJA SIE JAKBY LECZYLI ZA DARMO

Gość • Środa [06.05.2015, 13:32:52] • [IP: 93.94.184.*]

Wszyscy jesteście bojowi anonimowo a jak trzeba w twarz to kulicie uszy z tchórzostwa.

Gość • Środa [06.05.2015, 13:30:27] • [IP: 80.245.186.**]

Trzeba dać takiemu lekarzowi do podpisania dokument, że na JEGO ODPOWIEDZIALNOŚĆ dziecko wychodzi ze szpitala nie zbadane i oddelegowane gdzie indziej. Szybko i... by się zajął dzieckiem. Wiedzę ogólną ma więc badania podstawowe MUSI zrobić. Jak Pani ma trochę wolnego czasu to naprawdę warto dać sprawę np. do profesjonalnej firmy odszkodowawczej. Oni będą wiedzieć już jak taki temat ugryźć.

Gość • Środa [06.05.2015, 13:17:19] • [IP: 31.0.1.***]

Lekarz ? Pseudo lekarz ! W dupie ma wszystko ! WŁADZO !! KIEDY PRZEJRZYSZ NA OCZY !!

Gość • Środa [06.05.2015, 13:12:53] • [IP: 46.112.86.***]

13:05 - Na" Grodku" są RÓŻNI lekarze, tak więc nie wsadzaj wszystkich do jednego worka. A co do antybiotyków, to słyszałem, że we Francji badanie rodzaju bakterii (i czy to infekcja bakteryjna, czy wirusowa) to rutyna, zawsze się to robi, u nas nie, u nas" na czuja", gdyby dali na badanie laboratoryjne pieniądze, to pewnie i lekarz by się nie pomylił.

Gość • Środa [06.05.2015, 13:12:15] • [IP: 83.20.198.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 13:11:58] • [IP: 80.245.188.**]

to jest lekarz to. ... nie lekarz

Gość • Środa [06.05.2015, 13:09:23] • [IP: 92.42.114.**]

Pod ścianę takich ludzi i batem. Niech zrozumieją, że lekarz jest dla ludzi, a nie dla kariery. Koniec tolerowania obojętności służby zdrowia. Odwracajmy się od nich jako pracowników i jako ludzi w życiu codziennym, gdy nie będą powołani zgodnie z charakterem tylko dla mamony, którą mogą zarabiać, " bo zawsze w tej branży będzie klient".

Gość • Środa [06.05.2015, 13:08:46] • [IP: 83.89.12.***]

Dlatego m.in. wyjechalem z tego kraju. Nie wroce tu na pewno.

Gość • Środa [06.05.2015, 13:05:07] • [IP: 77.247.181.***]

czemu ludzie myślą że jak lekarz wojskowy to dobry przekonałem się na grodku jacy specjaliści tam pracują żonę z przeziębienia antybiotykami leczył jedne się skończyły powiedział widocznie nie te i przepisał inne może trafi nie trafił i tak 3 razy przepisałem żonę do innej przychodni i jest wszystko ok a jak ja poszedłem po skierowanie na badania to zapytał się po co ręce opadają ten grodek powinni zamknąć a konowałów do leczenia nawet niewie kogo

Gość • Środa [06.05.2015, 12:53:25] • [IP: 62.69.241.***]

Polska to syf jeden wielki.

Gośćgość • Środa [06.05.2015, 12:51:22] • [IP: 95.129.224.**]

Nie chciałabym mieć do czynienia z tym szpitalem i z tą polską opieką medyczną. Widziałam to naocznie 5 lat temu, kiedy odwiedziłam znajomego w szpitalu. Zachowanie pielęgniarek było dla mnie szokiem. Dziękować Bogu nie muszę korzystać z ich " łaski". Mam super kasę chorych po drugiej stronie.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:50:36] • [IP: 95.129.228.**]

takiemu na czole powinien. ..j wyrosnąć to od razu wiedziało by się z kim się ma do czynienia już w gabinecie.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:50:09] • [IP: 80.245.188.**]

powinni pokazać to w tv że szpital za miliony nie przyjmuje małych dzieci a niemcy nie robją problemów

Gość • Środa [06.05.2015, 12:47:39] • [IP: 46.112.86.***]

W tym starym, poniemieckim szpitalu nie straszą duchy, ale lekarze.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:47:30] • [IP: 88.156.235.***]

To już jest patologia, lekarze zamiast nas leczyć są przeciwko nam i patrzą na nas jak na bankomat. Tego obecnie uczą się na studiach bo o medycynie mają takie pojęcie jak przeciętny Polak po szkole średniej a często jak po podstawówce. Mają tylko uprawnienia i żadnej odpowiedzialności. Gdyby rządząca mafia nie miała specjalnej służby zdrowia dla siebie pewnie by coś z tym zrobili. Musimy dążyć do tego żeby pod względem zdrowotnym mieli taką samą obsługę medyczną jak przeciętny obywatel bo inaczej nie zrozumieją problemu.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:43:41] • [IP: 37.249.114.***]

Straszny szpital

Gość • Środa [06.05.2015, 12:34:46] • [IP: 95.154.230.***]

Ja będę głosował na Bronisława Komorowskiego, bo wybieram" Zgodę i bezpieczeństwo", a po za tym, to jest hrabia. Pan Komorowski ma również dobry plan na nową lepszą Polskę.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:31:34] • [IP: 95.154.230.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 12:24:05] • [IP: 80.245.183.***]

Boże z dala od tego lekarza w przyszłości, lekarza?

Gość • Środa [06.05.2015, 12:23:11] • [IP: 62.69.229.**]

Poszedłem do Czajki z rocznym dzieckiem i prywatnym ubezpieczeniem, dziecko miało ponad 39 gorączki. A idiotka - kierowniczka powiedziała, że nie zostaniemy dzisiaj przyjęci, bo nie ma pediatry, choć byli inni lekarze np. internista. Jak pytałem co mam zrobić z dzieckiem na rekach, odpowiedziala, że mam sobie iść do NFZ. Pacjenci, którzy słyszeli całe zajście pokierowali gdzie najlepiej się udać. Oszywiście, jak moja ubezpieczalnia się z nimi skontaktowała, to nakłamali im, całe szczęcie uzyskaliśmy pomoc gdzie indziej, córka wyzdrowiała, a ubezpieczalnia zwróciła kasę. Mieszkam tu 5 lat i gorszej opieki medycznej nie widziałem nigdzie w całym kraju.!

Gość • Środa [06.05.2015, 12:22:36] • [IP: 195.136.215.***]

Zgadzam się skarga to za mało, zostanie wyrzucona do szuflady i tyle. O całej sprawie powinien zostac poinformowany NFZ i prokurator bo to nie pierwszy incydent tego lekarza. A jesli dziecku cos by się stało po drodze do Szczecina? To jest skandal brak profesjonalizmu i bezmyślność ze strony tego pana bo lekarzem nie można go nazwać.

Gość • Środa [06.05.2015, 12:21:26] • [IP: 80.245.183.***]

Dalej głosujcie matoły na te partie które już rządziły. Dalej głosujcie matołłłłły.

Rozsądny • Środa [06.05.2015, 12:11:24] • [IP: 93.94.190.**]

kupić śmigłowiec i trzy karetki, a pseudo szpitalik zamknąć!

Gość • Środa [06.05.2015, 12:10:01] • [IP: 95.129.224.***]

zamknac ten burdel

Gość • Środa [06.05.2015, 12:09:45] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

pytanie retoryczne • Środa [06.05.2015, 12:04:22] • [IP: 46.112.86.***]

Doktorze Kozanecki, jacy lekarze są Pana idolami tak naprawdę, może jednak niemieccy, ale nie współcześni...?!! Wcześniejsi??!!

Gość • Środa [06.05.2015, 11:58:09] • [IP: 93.94.187.***]

Matce dziecka poradzić trzeba żeby wstąpiła na drogę sądową za narażenie zdrowia/życia dziecka. Lekarz ma OBOWIĄZEK w takim wypadku zająć się dzieckiem a nie odsyłać dalej. Polecam zatrudnić dobrego prawnika i dobrać się" doktorowi" do skóry. Bo jak się nie zacznie walczyć z taką patologią to jakieś dziecko straci życie.

Gość • Środa [06.05.2015, 11:55:43] • [IP: 80.245.180.**]

Niemcy narzekaja ze im sie zle zyje...pozyli by w tym syfie co sie nazywa polska..syf i malaria w kazdym aspekcje zycia spolecznego..

Gość • Środa [06.05.2015, 11:52:13] • [IP: 80.245.188.**]

jak się prywatnie idzie do któregoś z nich to jest taki milutki jakby to nie on za 200 stówki zmienia się nie do poznania

Gość • Środa [06.05.2015, 11:50:14] • [IP: 93.94.186.***]

Ale t"odważnych" komentarzy. A jak przychodzi co do czego to smród tchórzostwa roznosi się po całym Świnoujściu. Zadzwonić do kogoś z bez prezentacji numeru, naubliżać anonimowo, napisać komentarz bez podpisu. Dyskutanci jeżeli macie jaja to piszcie skargi i będzie po sprawie. Ale jaja to mają wszyscy anonimowi.

Nasty Mosquito • Środa [06.05.2015, 11:47:30] • [IP: 95.129.229.***]

Dalej wybierajcie tych samych nieudaczników-Żmurów, Komorowskich, Kaczyńskich itp.DOPÓKI WŁADZA W TYM KRAJU NIE ZOSTANIE WYCZYSZCZONA Z KOMUCHÓW NIGDY NIE BĘDZIE DOBRZE. Ja głosuję na KUKIZA-jedyny człowiek który może ową czystkę zrobić.

Gość • Środa [06.05.2015, 11:46:56] • [IP: 89.74.59.**]

Jeżeli w szpitalu obsługa budzi nasze jakiekolwiek wątpliwości, że lekarz nienależycie zajmuje się naszymi dziećmi i bliskimi, próbując wypchnąć osobę po urazie, natychmiast dzwońmy na policję. Daje to właściwie 100% gwarancję.

Gość • Środa [06.05.2015, 11:42:29] • [IP: 91.231.92.***]

ja tłukłem po wszystkich dzwiach i darłem się i wtedy dziecko, , łaskawie zbadali inaczej nie idzie, reszta tylko ogarnia jak idziesz prywatnie

Gość • Środa [06.05.2015, 11:42:23] • [IP: 217.115.65.**]

Już niedługo to będzie TYLKO umieralnia a nie szpitalo-umieralnia jak do tej pory! Czy ten szpital z lekarzami-konowałami (oczywiście to nie o wszystkich) nigdy nie dozna zmian naprawdę na lepsze?

Gość • Środa [06.05.2015, 11:42:02] • [IP: 92.42.114.**]

PROKURATOR SAM Z URZĘDU POWINIEN ZAJĄĆ SIĘ TĄ SPRAWĄ W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM !! !.

Gość • Środa [06.05.2015, 11:39:31] • [IP: 178.238.251.***]

Takim lekarzom powinno zabierać się uprawnjenia tak jak kierowcom, bo zabardzo się rozpanoszyli.

Gość • Środa [06.05.2015, 11:35:57] • [IP: 80.245.188.**]

zapomnieli jak sobie medale wpinali i nagrody dawali za tak wspaniały szpital

Gość • Środa [06.05.2015, 11:35:20] • [IP: 87.176.227.***]

DO PROKURATURY PODAĆ GNOJA O NARAŻENIE ŻYCIA I ZDROWIA DZIECKA !! WYP...Ć TAKIEGO KONOWAŁA NA ZBITY PYSK

Gość • Środa [06.05.2015, 11:26:05] • [IP: 89.174.116.**]

to nie partia leczy ludzi tylko lekarze...ludzie wykształceni, nieobojętni na krzywdę i ból

Gość • Środa [06.05.2015, 11:20:32] • [IP: 37.30.153.**]

Ręce opadają normalnie życzę ch...i tego samego

Gość • Środa [06.05.2015, 11:17:35] • [IP: 80.245.176.***]

Pan Kozanecki, Pani Czajkowska. I znow prokuratura usiądzie na szpitalu. Widocznie nikomu nie zależy skoro zatrudnia takich" specjalistow"

Gość • Środa [06.05.2015, 11:16:42] • [IP: 95.129.224.*]

jak można załatwić ubezpieczenie w niemczech nie pracując tam? jakie koszta kasy chorych ? AOK SBG ?? Konkrety prosze

Gość • Środa [06.05.2015, 11:09:43] • [IP: 80.245.189.***]

Wojskowy lekarz...elektorat zmurkiewcza

Gość • Środa [06.05.2015, 11:09:19] • [IP: 178.238.252.**]

Gdyby to zrobił mojemu dziecku p[oprostu by dostał w mordę z liscia, dostałabym karę, ale on też, chamów trzeba uczyc rozumu recznie, inaczej się nie da!

Gość • Środa [06.05.2015, 11:02:52] • [IP: 178.238.252.**]

Swietnie pani zrobiła, bo w tej rzeżni przy niedouczonych medykach dziecko zapewne by żle na tym wyszło..panie prezydencie musi pan coś z tym zrobić tak dalej być nie może, albo dogadaj sie pan z sasiadami chetnie będę się tam leczyła!

Gość • Środa [06.05.2015, 10:59:28] • [IP: 31.61.138.***]

A ja wam powiem jak rozwiążą tą sytuację: prezes uzna, że żadna oficjalna skarga nie wpłynęła i nie ma podstaw do wyciągnięcia żadnych konsekwencji od tego profesorka. Przypomnijcie sobie czytelnicy poprzednie artykuły o tej cudnej placówce i zamiataniu wszystkiego pod dywan.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:58:46] • [IP: 83.11.180.**]

Dalej głosujcie na p.o i pis to bedzie jeszcze gorzej wyknoczą wszystkich, Tylko Kukiz jest w stanie coś zmienić

Gość • Środa [06.05.2015, 10:50:09] • [IP: 92.42.115.***]

cały problem w tym że na fali przemian ustrojowych wcale nie zlikwidowano rzeźni przy ul. Kołłątaja tylko dokonując częściowej wymiany personelu przeniesiono ją na ul. Mieszka I.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:44:25] • [IP: 92.42.114.***]

dr kozanecki też podszedł do mnie gdy po wypadku wisiał mi ząb na nerwie chyba to też powiedział że on nie jest dentystą a miałem inne urazy głowy to zszył mnie na okrętkę. gdy byłem po leczeniu u innego lekarza na konsultacji to gdy zobaczył na pieczątce z wypisu kto sie mną zajmował to skomentował to tak, TO TEN KOZANECKI JESZCZE LECZY?? ON SIĘ NIE NADAJE NA LEKARZA ITD, ITP dokładnie teraz nie pamiętam co mówiła ale po tym artykule stwierdzam że nie tylko ja zostałem tak przez niego potraktowany i jest pewnie wiele innych osób

Gość • Środa [06.05.2015, 10:38:17] • [IP: 80.245.179.***]

Najgorszy szrot przyjeżdźa ze Szczecina Podnieść im pensje bo za mało zarabiają

Gość • Środa [06.05.2015, 10:37:34] • [IP: 92.42.116.**]

Dziwna jest sytuacja, gdy jedna grupa nabywa prawa wykonywania zawodu dożywotnio, pomimo, że niektórzy jej członkowie nie są do tego przygotowani.Ukonczenie studiów nie powinno dawać uprawnień absolutnych. Są wręcz przestępcami-ci właśnie studiujący na dopalaczach i innych psychotropach-bo wiadomości do główek nie wchodziły.Są ogarnięci wręcz pasją powiększania dochodów.Bardzo to jest smutne.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:35:52] • [IP: 95.129.226.***]

Macie swoje SLD, dopoki to sie nie zmieni, nic nie bedzie lepiej. W niewielu miastach w Polsce rzadzi SLD i we wszystkich jest taki PRL. Apeluje, ludzie mlodzi, idzcie na wybory i zmiencie to.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:35:20] • [IP: 80.245.187.**]

TO WINA NASZYCH RADNYCH ZA TO CO SIĘ DZIEJE W NASZYM SZPITALU NIE INTERWENIUJĄ !!

Gość • Środa [06.05.2015, 10:29:11] • [IP: 80.245.185.***]

MOJA PRZYJACIÓŁKA LECZONA NA SERCE ZMARŁA NA RAKA NERKI.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:27:56] • [IP: 95.129.224.**]

Lekarz, który olewa swoje obowiązki nie zasługuje na tytułowanie go doktorem, a nazwisko bumelanta należy pisać z małej litery uważając, aby nie pojawiło się ono na początku zdania. Poza tym skargi należy złożyć dwie. Jedną w Narodowym Funduszu Zdrowia w Szczecinie. Drugą w w Prokuraturze Rejonowej w Świnoujściu (narażenie życia, zdrowia wskutek zaniechania, odmowy udzielenia pomocy).

Gość • Środa [06.05.2015, 10:24:50] • [IP: 93.94.190.**]

Mojego ojca, który miał wylew !! konowały ze świnoujskiego szpitala (dawna" Fregata") trzymały przez noc nie rozpoznając co to jest i rano (10:00) wysłano go karetką na badanie do Szczecina gdzie kazano mu czekać w poczekalni jak zwykłemu pacjentowi. Jak lekarze w Szcz zorientowali się co mu jest oczywiście było już za późno... Nawet pielęgniarki dziwiły się jak" specjaliści lekarze" ze Świnoujścia nie poznali się na prostym, książkowym!! przypadku. Banda sk** To miasto jest CHORE !! Prezio i banda dbają tylko o własne du** Nic ich nie interesuje.

Gość • Środa [06.05.2015, 10:22:47] • [IP: 80.245.189.***]

To ten, , , doktor sam sie zatrudnil??

Gość • Środa [06.05.2015, 10:20:57] • [IP: 31.61.138.***]

Miałam okazję spotkać Pana Doktora jakiś czas temu, gdy musiałam skorzystać z pomocy w szpitalu (na szczęście nie Chirurgia). Pan opryskliwy i bezczelny do pacjentki, której miał coś szyć, a pogotowie które ww panią przywiozło działa chyba na niego jak płachta na byka. Dyskusja, ton i wulgarność z jego strony mnie przeraziła. Ja nie wiem czy już naprawdę nie ma kto leczyć w naszym szpitalu żeby tacy światowi szczecińscy wybitni specjaliści jak ten pan musieli tu pracować? Współczuję ludziom, którzy korzystali lub nie daj Boże będą zmuszeni mieć z Panem Doktorem doczynienia. Wszystkim zdrowia, a ratownikom cierpliwości do tego lekarza. Może wkońcu ktoś wyciągnie konsekwencje zachowania tego pana. Panie Prezydencie i Prezesie pokażcie jak zależy wam na zdrowiu mieszkańców, którzy za to płacą!

Dexter • Środa [06.05.2015, 10:19:58] • [IP: 93.94.191.***]

To chyba dobrze tam macie lepszą opiekę ?

Gość • Środa [06.05.2015, 10:17:15] • [IP: 62.69.254.***]

Konowaly sa w naszym szpitalu, tez wiele zlego im zawdzieczam!

Gość • Środa [06.05.2015, 10:16:46] • [IP: 80.245.180.***]

Mialam stycznosc z tym lekarzem i naprawde nikomu nie polecam, arogancki. niemily

Gość • Środa [06.05.2015, 10:13:42] • [IP: 80.245.188.**]

jest jakiś prawnik co może mu zrobić koło piórka nie szpitalowi tylko temu lekarzowi z prywatnej kieszeni jak by zapłacił to by się nauczył ł

Gość • Środa [06.05.2015, 10:05:28] • [IP: 37.248.88.***]

Przede wszystkim Kazanecki nie jest lekarzem, ze szpitala wojskowego w Szczecinie. Już dawno podziękowano mu za prcę tam właśnie. Panowie lekarze dojeżdżający ze Szczecina dostają po 90 złotych za godzinę i to nie jest tajemnicą, że przyjeżdżają zewsząd do Świnoujścia odsiedzieć, wziąść kase i jechać do siebie.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:59:17] • [IP: 89.66.202.***]

Nie masz kasy, to nie masz szans w Polsce na opiekę zdrowotną. Jak ktoś napisał, lekarze mają układy z firmami farmaceutycznymi. Przykładowo zamiast witaminy C wypiszą lek zawierający jej dużo. Do tego wciskają niepotrzebne dodatkowe syropki i herbatki. Przeważnie dotyczy to emerytów którzy biorą wszystko co jest na recepcie, nawet gó...no.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:57:52] • [IP: 37.30.146.***]

Ten szpital to prawdziwa umieralnie wchodzisz ''zdrowy, , i wychodzisz ''chory, , masakra a ten dr.istny czubek niestety za grosz szacunku nie ma do ludzi...:-

Gość • Środa [06.05.2015, 09:55:16] • [IP: 37.30.146.***]

To jest właśnie służba zdrowia dzieki temu chirurgowi bliska osoba mi odeszla czasem sie zastanawiamy kto im dal prawo do wykonywania zawodu

Gość • Środa [06.05.2015, 09:53:43] • [IP: 178.238.251.***]

Miałam okazję poznać pana doktora będąc w szpitalu parę dni, przede wszystkim mimo braku lekarzy TEN PAN DOKTOR nie powinien leczyć ludzi, jest to arogancki cha...Nawet za darmo nie powinien tu pracować.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:52:13] • [IP: 176.2.52.**]

To sa prawdziwe kutafony ktorych nikt nie chce aby pelnili funkcje lekarza a mimo to dlej funkcionuja bez pozbawienia prawa do wykonywania zawodu. Tylko klania sie PROKURATOR. Masakra co sie dzieje brak slow

Gość • Środa [06.05.2015, 09:49:48] • [IP: 80.245.190.***]

ACO zrobiła by w takiej sytuacji matka polka ktora nie ma ubezpieczenia w niemczech?

lolodolo • Środa [06.05.2015, 09:47:25] • [IP: 80.245.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 09:46:03] • [IP: 80.245.190.***]

TO NIC NOWEGO , , , TO WYKANCZALNIA A NIE SZPITAL

Gość • Środa [06.05.2015, 09:43:45] • [IP: 95.129.224.**]

A od kiedy i dla kogo pan Kazanecki to autorytet, i dlaczego bo ze Szczecina? W Świnoujściu mamy dobrych chirurgów dr Szczucki Kozłowska Gąska Kostyrka, wszyscy to uznane autorytety, dzięki manipulacjom pani A razem z niejaką Szmajda czyli , , naprawie " szpitala obecnie mamy , , autorytety"" typu Kazanecki.A ludzie nadal głosują iwybierają panią A.wręcz wciskaja jej kasę na siłe to co ma nie brać.Ot polska głupota...

Gość • Środa [06.05.2015, 09:42:03] • [IP: 109.69.89.*]

Lepiej uciekać z tego miasta, ten szpital to postrach. !!

Gość • Środa [06.05.2015, 09:40:42] • [IP: 91.231.92.***]

Przepraszam że tak z grubej rury ale ktoś powinien Panu doktorowi dobrać się do dupy, takie rzeczy NIE MOGĄ przejść bez echa. Przez takich właśnie PRAWIE lekarzy musimy się wstydzić u naszych sąsiadów.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:40:22] • [IP: 93.94.187.***]

Bo w Świnoujściu nasz szpital nie ma podpisanej umowy z NFZ na dzieciecą chirurgią i wszystkie dzieci odsyłają do chrirurga w Szczecinie. Nasza świnoujska władza powinna to zmienić

Gość • Środa [06.05.2015, 09:38:10] • [IP: 80.245.188.**]

szpital nie jest dla chorych tylko dyrektorzy się zmieniają

Gość • Środa [06.05.2015, 09:36:45] • [IP: 46.112.64.**]

Doktor Szarzynski o 1 w nocy w stanie agonalnym wywiozl dziadka mojego do domu karetka. Z rana znow karetka, szpital s-cie ordynstor zdruzgotany faktem nocnym jak i lekarz pogotowia w szoku, przewiezienie do Szczecina ale za pozno bylo : (dziadek zmarl. Dokumenty zniknely!! Dalej ten sam doktor. Babcia 29 kwietnia pogotowie, szpital świnoujscie, i przez majowke nasz doktor co wczoraj irdynator stwierdzil ze zle leczona byla i zostawiaja ja jeszcze : ( Konowal testy na sobie niech robi.

Max • Środa [06.05.2015, 09:36:01] • [IP: 83.25.86.**]

Fakt lekarz odmówił pomocy ale ten drugi też dobry" nie wierzył" zamiast zająć się dzieckiem. Obaj warci siebie.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:32:57] • [IP: 173.181.150.**]

Drodzy czytelnicy to wasza wina za taki stan rzeczy, od ośmiu lat rządzi wami ta sama grupa polityków strasząc was pukaniem kolbami do drzwi o 6 rano jeśli to oni nie zostaną wybrani, pytam co musi się wydarzyć żebyście przestali się lękać przed czymś nowym, to comamy obecnie to jest poprostu żenada.Dziesiatego maja są wybory ruszcie tyłki i zmieńcie ten otaczający was absurd.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:29:56] • [IP: 92.42.117.***]

PRZECIEZ NIE MAMY PODPISANEJ UMOWY NA CHRURGIĘ DZIECIĘCĄ W SZPITALU! TŁUKI!!

Gość • Środa [06.05.2015, 09:29:18] • [IP: 80.245.180.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 09:29:00] • [IP: 178.238.247.***]

i to jest wlasnie Swinoujski szpital i świnoujscy lekarze!! SKANDAL

Gość • Środa [06.05.2015, 09:28:14] • [IP: 62.69.253.***]

Nie odpuszczać lekarzowi, pisać skargę

Gość • Środa [06.05.2015, 09:27:20] • [IP: 93.94.191.***]

Za co płacimy te podatki? Ludzie zaczną się bać chodzić do tego szpitala. Ja sama kilkakrotnie wiedziałam godzinami w poczekalni, czekając aż łaskawie przyjmą mnie z chorym dzieckiem a i tak potem byłam odsyłają do pediatry bo PAN doktor co dziwne też pediatra nie umiał nam pomóc. Dziś ko musiało jeszcze kilka godzin męczyć się by dostać odpowiednie leki i pomoc. Nie wiem corobi nasz prezydent by w końcu mieć sensowną opiekę lekarską w naszym mieście. Szpital jest za kulę kasy i co z tego skoro nie możemy otrzymać tam odpowiedniej pomocy.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:25:56] • [IP: 91.149.57.***]

Takie podejście lekarzy do pracy jakie społeczeństwo. To wina nas wszystkich a nie tylko jednej grupy społecznej. Takie zachowanie jest powszechne i niechęć do pomocy innym w innych sytuacjach pozornie łatwych również.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:25:41] • [IP: 80.245.185.***]

Ja powiadomiłbym wszystkie media i rozgłośnił to w całej Polsce. Taka menda powinna IŚĆ SIEDZIEĆ NA DŁUGIE LATA A NIE być lekarzem i to jeszcze w szpitalu !

Gość • Środa [06.05.2015, 09:21:15] • [IP: 95.129.224.**]

Do Gość • Środa [06.05.2015, 08:58:12] • [IP: 31.61.138.**] życzę Ci cwaniaku takiej przygody!! Sam oglądasz Trudne sprawy itp-inaczej nie wiedziałbyś o co w nich chodzi! A co jeśli matka nie ma samochodu czy prawa jazdy? Zastanowiłeś się? Sprawdzać w internecie i dzwonić w czasie jazdy? Gratuluję pomysłu!! Tylko ktos z małym rozumem-czyli kolega doktorka mógł napisać coś takiego. Nie pozdrawiam.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:20:41] • [IP: 88.156.235.***]

Podobno za dyżur dostaje 2 tys

Gość • Środa [06.05.2015, 09:19:50] • [IP: 80.245.191.***]

I co na to pan prezio i jego pupilek rzecznik?

Gość • Środa [06.05.2015, 09:17:21] • [IP: 80.245.178.***]

Patologia

Gość • Środa [06.05.2015, 09:15:58] • [IP: 93.94.188.**]

Oj, czyli on dalej uważa, że jest nietykalny. Szkoda, że ja nie złożyłam skargi jak ze skierowaniem na leczenie żylaków stwierdził" to się robi prywatnie". Za co się kuźwa płaci tej służbie zdrowia : (I temu" panu".

troll • Środa [06.05.2015, 09:14:19] • [IP: 46.230.156.***]

Słyszałem jak ostatnio prezydent '' bull '' mówił o wspaniałej 25-letniej demokracji...

isi • Środa [06.05.2015, 09:14:07] • [IP: 92.42.118.***]

konowałów nie brakuje tak jest kiedy skończy się studia 30 lat temu i od tamtego czasu nie przeczyta się ksiażki ani żadnej gazety naukowej, medycyna idzie do przodu. Brak w S-ciu dobrych diagnostów, lekarzą brak przede wszystkim serca...dziwie się że pisze jeszcze Pani dr:)jaki to dr to jakiś typ. Lepiej dla Pani dziecka że trafiło do niemiec do szpitala i to jeszcze do Greifswaldu.

Gośćt TOJA • Środa [06.05.2015, 09:12:59] • [IP: 78.88.77.**]

...po prostu. ...SKANADLLL... pisac skargi. ...za skargą i nie popuścić. zdrówka dla dziecka.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:11:35] • [IP: 88.156.233.***]

do 31.61.138.Ty wziałbys auto i w 1, 5 godziny bylbys w szczecinie a co ma zrobić ktos kto auta nie posiada? Dzwonić na Emilbusa i zarezerwowac miejsce w nocy? To poprostu wstyd że w mieście oddalonym o tyle kilometrów od Szczecina brak oddziału jakiegokolwiek dziecinnego.Brak chirurgii dzieciecej, brak ginekologii dzieciecej, brak ortopedii dzieciecej.Z kazda duperelą trzeba jezdzic do szczecina czy to normalne? Chyba nie

Gość • Środa [06.05.2015, 09:07:37] • [IP: 88.156.233.***]

Przykro mi, że tak się dzieje na chirurgi. Natomiast odzwierciedleniem tej sytuacji jest oddział wewnętrzny kierowany przez Pana doktora Borowskiego, gdzie zostałem przyjęty i leczony przez Pana doktora Sarzyńskiego za co składam Panu jak i personelowi serdeczne podziękowania - pacjent Jan I.

Angie • Środa [06.05.2015, 09:06:37] • [IP: 151.248.62.***]

Czytajac ten art.zastanawiam sie w jakim celu lekarz od razu chcial Was wyslac SAMYCH do Szczecina do szpitala zamiast przyjac dziecko w Swinoujskim szpitalu. Przeciez mogli karetka pod opieka ludzi wykwalifikowanych zawiesc je jesli wyszla by koniecznosc.Tego typu zachowania lekarzy sa juz chyba na porzadku dziennym ludzi traktuja tasmowo i bez serca, jednak my za kazdym razem dziwimy sie takim sytuacja.Mysle, ze ma Pani szczescie.Synek Pani jest pod dobra opieka i to nalezy uwazac za szczescie w tej przykrej sytuacji.Zycze szybkiego powrotu do zdrowia

Gość • Środa [06.05.2015, 09:06:20] • [IP: 188.123.208.***]

To się zgadza. Dlaczego na Śląsku są lepsi pracownicy służby zdrowia? Ciągle słyszy się o ich postępach, o skomplikowanych i udanych operacjach. Dlaczego nie mówi się o Świnoujściu?? Nie ma pieniędzy? Nie ma porządnych pracowników? Czu UM jest beznadziejny? Czy prezydent miasta Świnoujścia tak rządzi, że nic dobrego się w szpitalu nie dzieje?? Do kogo te pytania mam kierować?? Może czas zacząć do Warszawy. do Ministra Zdrowia? Niech lepiej przeglądnie się polityce szpitalnej w naszym mieście!

Gość • Środa [06.05.2015, 09:04:22] • [IP: 62.69.254.***]

zwolnić dziada.

Gość • Środa [06.05.2015, 09:01:27] • [IP: 92.42.119.***]

Pewnie kończył dyżur i czas było na praktykę prywatną a dziecko młode ma czas na to żeby cierpieć.O ZGROZO nie wiem jak bym się zachował będąc w sytuacji matki tego dziecka.

KPT BOMBA • Środa [06.05.2015, 08:58:38] • [IP: 95.129.225.***]

Co za skur******. Ten system nas wykonczy

Ars • Środa [06.05.2015, 08:58:32] • [IP: 95.41.25.***]

To może jeszcze szpital ujawni, ile za taki" dyżur" otrzymuje lekarz polskich pieniążków. I w tym konkretnym przypadku nie udzielenia pomocy jakie poniesie konsekwencje. Ja jako kierowca za nie udzielenie pomocy w wypadku drogowym i nie tylko ponoszę wg prawa konsekwencje, to taki pan doktor jakie wg prawa poniesie konsekwencje??

Gość • Środa [06.05.2015, 08:58:12] • [IP: 31.61.138.**]

A co mięli wezwać helikopter żeby go zabrał do szczecina, przecież to musi być oddział chirurgii dziecięcej a tu takiego nie ma. Rodzice oglądają trudne sprawy i dlaczego ja i sprawami medycznymi w ogóle się nie interesują a potem zdziwienie. Ja bym wziął auto i 1, 5 godziny był z dzieckiem w szczecinie a w międzyczasie dzwonił do szpitali.

Gośćgosc • Środa [06.05.2015, 08:55:56] • [IP: 178.238.250.**]

Panie Prezydencie ile jeszcze idiotow zezwoli Pan na zatrudnianie w naszym miescie.Powoli wszystkie etaty w miescie opanowywóją przybłedy ze Szczecina.Szpital, Stocznia Morska.Sanepid i inne.Czy my nie namy juz ludzi aby pracowali na tych stanowiskach?Czy to polityka Pana Prezydenta.Dziwimy sie, że mlodzi, wyksztalceni wyjezdzaja.A co maja robić? Jak jest praca to rozczochrana przybłeda zajmnie etat.

Gość • Środa [06.05.2015, 08:54:25] • [IP: 95.129.228.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 08:52:35] • [IP: 178.238.252.***]

Droga Izo nie zastanawiajcie sie tylko złozcie skarge na tego lekarza, oni sa po to zeby leczyc, po to biora kase.Zycze szybkiego powrotu do zdrowia synkowi.

Gość • Środa [06.05.2015, 08:51:57] • [IP: 88.79.100.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

kpa • Środa [06.05.2015, 08:51:29] • [IP: 80.245.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [06.05.2015, 08:43:22] • [IP: 95.41.124.***]

Zaraz zaczną sie opinie gdzie była matka jak dziecko spadło. Powiem wam coś dzieci są nie przewidywalne :d. życze zdrówka dla syneczka :D. I sadzić się z * ;/

Gość • Środa [06.05.2015, 08:40:00] • [IP: 88.156.233.***]

To jest właśnie nasza rzeczywistośc. Całe szczęście ze ta pani miała niemieckie ubezp. I Z niego skorzystała. My ludzie nie jesteśmy traktowani w szpitalu jak człowiek. Tam chodzi o punkty które oblicza NFZ. ale o tym długo by pisać. Pozdrawiam!

Oliw • Środa [06.05.2015, 08:39:12] • [IP: 92.42.112.**]

O matko !!wlos na głowie mi sie jeży jak to czytam !! Dobrze, ze to sie tak skończyło i chłopczyk dochodzi do siebie :( (pisać skargi i nie odpuszczać, tak NIE MOZE BYC !!

Gość • Środa [06.05.2015, 08:39:00] • [IP: 80.245.191.***]

Obecnie nie wszyscy, ale większość to nie lekarze, to sprzedawcy procedur i produktów firm farmaceutycznych. Są jeszcze lekarze i tym należy się szacunek i uznanie ale jest ich coraz mniej, a szkoda.Taki mamy klimat polityczny.

Gość • Środa [06.05.2015, 08:38:00] • [IP: 92.42.113.***]

Trzeba 10 maja pójś na wybory i zagłosować odpowiednio a moze sie coś zmieni to jest Straszne takich rzeczy sie nie wybacza a Kto jest odpowiedzalny za taki stan rzeczy w Polsce, obecna władza tak ze do zobaczenia 10 maja przy urnach wyborczych Pozdrawiam. i życzę zdrowia dla tego chłopca !!

Gość • Środa [06.05.2015, 08:36:20] • [IP: 95.129.224.***]

I głosować tu na Komorowskiego... BZDURA ! Zobaczcie co Sie dzieje...

Oglądasz 1-221 z 221
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uwaga! Gołoledź i oblodzenie w Zachodniopomorskiem – trudne warunki na drogach od dziś, godz. 8:00. Intensywne opady marznące mżawki i deszczu utrudnią poruszanie się pieszym i kierowcom. Zachowaj ostrożność – śliskie chodniki i jezdnie! ■ We wtorek 14 stycznia 2025 r. o godzinie 9.00 na placu Rybaka w Świnoujściu rozpoczną się uroczystości pamięci ofiar katastrofy promu m/f „ Jan Heweliusz”. To największa morska tragedia w powojennej Polsce. Zginęło w niej 55 osób, w tym 35 pasażerów i 20 członków załogi. O godzinie 9.00 zabrzmią tyfony i syreny na statkach oraz okrętach stojących w świnoujskim porcie ■ W Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się dziś (sobota) posiedzenie Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Tematami przewodnimi były trudna sytuacja meteorologiczna w naszym województwie oraz ognisko pryszczycy, które wykryto u bydła w przygranicznym powiecie Maerkisch-Oderland. W związku z tym ostatnim, na granicy specjalnym nadzorem zostaną objęte transporty zwierząt z Niemiec ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■