Przypomnijmy: jeden z naszych Czytelników bardzo się wkurzył, bo nie mógł się zarejestrować telefonicznie do przychodni Grodek. Pojechał więc do niej taksówką, a przy rejestracji przeprowadził krótki eksperyment.
Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka – pisał. – Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona, bo nie było słychać dzwoniącego aparatu.
Do tego listu odniósł się inny z naszych Czytelników, pan Franciszek.
Oczywiście tak mogło być - napisał o nieodbieraniu telefonu przez pracowników rejestracji pan Franciszek - gdyż prawdopodobnie (Czytelnik- przyp. red.) miał w telefonie zapisany błędnie numer telefonu. Niektórzy dzwoniąc do przychodni korzystają z numeru 091 32-30-87 jednakże podczas zapisywania numeru błędnie go zapisali i mają go zapisanego jako 091 324-30-807. Potem dzwoniąc pod tak zapisany numer mają nikłe szanse aby dodzwonić się do przychodni. Od dłuższego czasu przychodnia ma nowe numery telefonów i szczerze mówiąc jak ktoś zadzwoni na numery z ich strony www ma szansę aby się bez problemu dodzwonić do przychodni. Mi osobiście najdłużej przyszło czekać aż 15 minut.
Nie ma mowy o złym numerze telefonu. Ja mam dobry, a od jakiegoś czasu nawet są dwa. Żaden nie jest odbierany! Więc bardzo proszę już nie wymyślać.
często korzystam z wizyt w przychodni.i ZA KAZDYM razem udaje mi się dodzwonić bez większego problemu, bez większego tzn za 5 czy 6 razem, ale to chyba nie jakiś problem przecież w tym czasie ktoś inny jest obsługiwany, Wystarczy logicznie pomyslec i mieć nieco cierpliwości i wyrozumiałości. A panie w rejestracji sa po prostu konkretne, nie musza być rozmowne mile itd. wystarczy ze są RZETELNE i takie sa.
POWINNA BYĆ JAKAŚ ZASADA, NP.NA 3 Z OKIENKA 1 TELEFON.A TO ŻE PANIE W RECEPCJI NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, JEST PRAWDĄ.WYKONAŁEM PRZEZ 3 GODZ.PONAD 20 NIEODEBRANYCH POŁĄCZEN I UDOWODNIŁEM TYM BABĄ ŻE KŁADĄ LASKĘ NA PACJENTÓW.
Mam daleko i głęboko te wszystkie opinie. Ja jestem ZDROWY!
Żeby się zarejestrować trzeba spełnić 4 warunki: mieć zdrowie, dużo czasu, być emerytem, stawić się po 6-tej osobiście. Telefonu i tak nikt nie odbierze, nie ma co się oszukiwać. Pozytywne opinie nie są niestety od ubezpieczonych pacjentów.
No czego to ludzie nie wymysla!! numer zle zapisany...lepiej sie klamliwie obkopac niz, zaczac rzetelnie pracowac...stare myslenie, obrzydliwosc!
Zgodzę się z opinią ze pani ruda z recepcji jej zachowanie w pracy do ludzi jest nie na miejscu nie tylko ja odebralam takie wrażenie trzeba zmienić zawód jeśli problem tkwi jeśli chodzi o współpracę z ludzmi jesli ta kobieta tak podchodzi do pacjenta z laska ze wogole tam musi siedziec to nie dziwne ze ludzie się wkur... dac jej nagane albo wypi..
Zawsze dzwonię do rejestracji pod te numery: 918886802 lub 918886803 i zawsze się szybko dodzwonię. Ktoś tutaj przesadza!
Siedzące krowy, niemiłe i nie odbierające telefonów tak jest w Przychodni Rodzinnej
KOBIETKI W REJESTRACJI SĄ O.K. ALE TELEFONY MOGŁYBY ODBIERAĆ.
LUDZIE WY PISZECIE, NARZEKACIE A ONI MAJĄ TO WSZYSTKO W D...E
Wypowiedzi internautów są zabawne. Problem polega na braku lekarzy wszystkich powinno być dwa razy więcej ta cała przychodnia powinna być większa przy takiej ilości pacjentów to może by się sytuacja polepszyła. Znaleźli sobie winnego Panie z rejestracji. Jak się jest chorym to się idzie do lekarza i chory musi być obsłużony natychmiast a nie jakieś rejestracje i czekanie.
W rejestracji ta pani blondynka jest dość często miła a ta w okularach co wygląda jak wredna księgowa to jest tak bezczelna i wścibska że głowa mała, a ta gruba ruda to zależy jaki ma humorek ale często wstaje lewą nogą więc trafić na jej dobry humor to jak trafić 6 w totka. Jak kiedyś dzwoniłam to dzwoniłam i dzwoniłam aż telefon mi się rozładował i musiałam jechać żeby łaskawie panie mnie poinformowały że już nie mam miejsc do końca tygodnia. Wściekłam się niemiłosiernie i. ... znalazło się miejsce
To prawda, do tej przychodni się dodzwonić to cud! Dlatego ja się przeniosłam, a szkoda bo mają tu wielu dobrych lekarzy, jednak telefonu odebrać nie umieją i tylko jedna pani z rejestracji jest w porządku, reszta to wredne leniwe baby.
DoGość • Środa [08.04.2015, 11:36:27] • [IP: 93.94.184.*] Przychodnia Rodzinna na Dabrowskiego prowadzi, rejestracje internetowa super sprawa. Niewierze, ze ktos z rodziny nie posiada komputera, aby zarejestrowac. Telefonem tak jest, ze juz na cały tydzien jest zajety. Chorzy rejestruja sie przez internet.
przeczytałam komentarze i te negatywne podzielam nie tak dawno dzwoniłam do tej przychodni w godzinach już południowych, kiedy na pewno był luz długo czekałam na odebranie telefonu a na pytanie dlaczego? pani odpowiedziala pytaniem o co chodzi?
Nie odbieraja telefonow mozna dzwonic i dzwonic w nieskonczonosc
Mnie jak by tak nie pasowało to bym sie przepisała do innej poradni, proste.Ja jestem zadowolona.
Ta sytuacja jest w każdej przychodni należę do przychodni 'RODZINNEJ; i rano nie ma szans aby się zarejstrować a jak się pózniej doczekamy to usłyszymy brak miejsc na cały tydzień proszę przyjść rano do kolejki najlepiej o 6 rano bo póżniej pocałujecie klamkę tak się wychowuje pacjenta ma być pokorny.
Ponoć plotka mówi, że poradni chirurgicznej mało kto korzysta. Powód?? Nie trudno się domyślić.
Parafianie drodzy, znowu artykulik o Grodku. Niby przypadkiem. W sobotę o dziurach w niedzielę i poniedziałek o rejestracji. Pewnie jutro następny przypadkowy list. Toż to jawnie jakś ustawka i reklama Grodka. Nie dajcie się wciągnąć w gierki przychodni i redakcji. OCKNIJCIE SIĘ W KOŃCU. Przestańcie klepać cokolwiek, bo to tylko zwiększa zainteresowanie portalem.!!
Ja rejestrując się ostatnio w tej przychodni wysłuchiwałam prywatnych, chyba zabawnych historyjek pań rejestrujących, musiałam chwilę poczekać aż uśmieją się ze swojej opowieści aby mnie wysłuchać... siedziały 3, dwie rejestrowały, trzecia wypisywała karteczkę z numerkiem :)
Pani blondynka w rejestracji jest mila i usmiechnieta.Zawsze probuje zarejestrować chociaż na następne dni.Wiec nie musze dzwonic lub przychodzić następnego dnia.Dwie panie sa opryskliwe.Nie zarejestruje przez telefon.Prosze przyjść rano.Rano już nie ma miejsc.Moge zarejestrować na jutro.To dlaczego ni można było to zrobić telefonicznie, mowilam, ze mam wysoka goraczke.Bardzo dobrzy sa lekarze, a korzystam już ok 40 lat.Nie mam zamiaru gdzies indziej się przepisywac.Panie opryskliwe, zwlaszcza te nerwowe wymienić.Stala pacjentka.
to najgłupszy artykuł jaki kiedykolwiek czytałem
Lekarze w WSPL przy ul. Kapitańskiej są zatrudnieni na pełny etat. Jak rozumiem pełny etat to 8 (osiem) godzin pracy. Każdy lekarz pracuje tu od 8.00 do 10.00 i od 12.10 do 15.00. Jak by nie liczyć jest to 5 (pięć) godzin. Ta patologia jest możliwa, ponieważ pieniądze na pacjentów przychodnia dostaje" z góry", a nie po przyjęciu chorego. Dlatego nie jest tu nikt zainteresowany w odbieraniu telefonów. A co dopiero mówić o leczeniu.