POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [07.04.2015, 19:53:42] • Świnoujście

Jeszcze raz o telefonie do przychodni

Jeszcze raz o telefonie do przychodni

fot. Sławomir Ryfczyński

Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka – pisał niedawno o przeprowadzanym w przychodni Grodek eksperymencie nasz Czytelnik. - Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona, bo nie było słychać dzwoniącego aparatu. Inny Czytelnik podejrzewa, że autor tego listu dzwonił… pod niewłaściwy numer telefonu.

Przypomnijmy: jeden z naszych Czytelników bardzo się wkurzył, bo nie mógł się zarejestrować telefonicznie do przychodni Grodek. Pojechał więc do niej taksówką, a przy rejestracji przeprowadził krótki eksperyment.

Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka – pisał. – Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona, bo nie było słychać dzwoniącego aparatu.

Do tego listu odniósł się inny z naszych Czytelników, pan Franciszek.

Oczywiście tak mogło być - napisał o nieodbieraniu telefonu przez pracowników rejestracji pan Franciszek - gdyż prawdopodobnie (Czytelnik- przyp. red.) miał w telefonie zapisany błędnie numer telefonu. Niektórzy dzwoniąc do przychodni korzystają z numeru 091 32-30-87 jednakże podczas zapisywania numeru błędnie go zapisali i mają go zapisanego jako 091 324-30-807. Potem dzwoniąc pod tak zapisany numer mają nikłe szanse aby dodzwonić się do przychodni. Od dłuższego czasu przychodnia ma nowe numery telefonów i szczerze mówiąc jak ktoś zadzwoni na numery z ich strony www ma szansę aby się bez problemu dodzwonić do przychodni. Mi osobiście najdłużej przyszło czekać aż 15 minut.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 75, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 75

Gość • Niedziela [12.04.2015, 17:26:55] • [IP: 80.245.188.***]

Nie ma mowy o złym numerze telefonu. Ja mam dobry, a od jakiegoś czasu nawet są dwa. Żaden nie jest odbierany! Więc bardzo proszę już nie wymyślać.

Gość • Piątek [10.04.2015, 10:27:08] • [IP: 153.19.95.**]

często korzystam z wizyt w przychodni.i ZA KAZDYM razem udaje mi się dodzwonić bez większego problemu, bez większego tzn za 5 czy 6 razem, ale to chyba nie jakiś problem przecież w tym czasie ktoś inny jest obsługiwany, Wystarczy logicznie pomyslec i mieć nieco cierpliwości i wyrozumiałości. A panie w rejestracji sa po prostu konkretne, nie musza być rozmowne mile itd. wystarczy ze są RZETELNE i takie sa.

Gość • Środa [08.04.2015, 23:23:14] • [IP: 88.156.233.***]

POWINNA BYĆ JAKAŚ ZASADA, NP.NA 3 Z OKIENKA 1 TELEFON.A TO ŻE PANIE W RECEPCJI NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, JEST PRAWDĄ.WYKONAŁEM PRZEZ 3 GODZ.PONAD 20 NIEODEBRANYCH POŁĄCZEN I UDOWODNIŁEM TYM BABĄ ŻE KŁADĄ LASKĘ NA PACJENTÓW.

Gość • Środa [08.04.2015, 22:03:56] • [IP: 95.40.32.***]

Mam daleko i głęboko te wszystkie opinie. Ja jestem ZDROWY!

Gość • Środa [08.04.2015, 20:16:47] • [IP: 95.129.225.***]

Żeby się zarejestrować trzeba spełnić 4 warunki: mieć zdrowie, dużo czasu, być emerytem, stawić się po 6-tej osobiście. Telefonu i tak nikt nie odbierze, nie ma co się oszukiwać. Pozytywne opinie nie są niestety od ubezpieczonych pacjentów.

Gość • Środa [08.04.2015, 20:02:09] • [IP: 82.170.42.***]

No czego to ludzie nie wymysla!! numer zle zapisany...lepiej sie klamliwie obkopac niz, zaczac rzetelnie pracowac...stare myslenie, obrzydliwosc!

Gość • Środa [08.04.2015, 19:48:29] • [IP: 93.94.190.**]

Zgodzę się z opinią ze pani ruda z recepcji jej zachowanie w pracy do ludzi jest nie na miejscu nie tylko ja odebralam takie wrażenie trzeba zmienić zawód jeśli problem tkwi jeśli chodzi o współpracę z ludzmi jesli ta kobieta tak podchodzi do pacjenta z laska ze wogole tam musi siedziec to nie dziwne ze ludzie się wkur... dac jej nagane albo wypi..

Gość • Środa [08.04.2015, 19:44:31] • [IP: 95.129.224.**]

Zawsze dzwonię do rejestracji pod te numery: 918886802 lub 918886803 i zawsze się szybko dodzwonię. Ktoś tutaj przesadza!

Gość • Środa [08.04.2015, 18:22:32] • [IP: 88.156.234.**]

Siedzące krowy, niemiłe i nie odbierające telefonów tak jest w Przychodni Rodzinnej

Gość • Środa [08.04.2015, 17:35:05] • [IP: 178.238.252.***]

KOBIETKI W REJESTRACJI SĄ O.K. ALE TELEFONY MOGŁYBY ODBIERAĆ.

Gość • Środa [08.04.2015, 17:33:30] • [IP: 178.238.252.***]

LUDZIE WY PISZECIE, NARZEKACIE A ONI MAJĄ TO WSZYSTKO W D...E

Marecki • Środa [08.04.2015, 16:38:24] • [IP: 46.112.114.***]

Wypowiedzi internautów są zabawne. Problem polega na braku lekarzy wszystkich powinno być dwa razy więcej ta cała przychodnia powinna być większa przy takiej ilości pacjentów to może by się sytuacja polepszyła. Znaleźli sobie winnego Panie z rejestracji. Jak się jest chorym to się idzie do lekarza i chory musi być obsłużony natychmiast a nie jakieś rejestracje i czekanie.

Gość • Środa [08.04.2015, 16:13:26] • [IP: 84.154.94.***]

W rejestracji ta pani blondynka jest dość często miła a ta w okularach co wygląda jak wredna księgowa to jest tak bezczelna i wścibska że głowa mała, a ta gruba ruda to zależy jaki ma humorek ale często wstaje lewą nogą więc trafić na jej dobry humor to jak trafić 6 w totka. Jak kiedyś dzwoniłam to dzwoniłam i dzwoniłam aż telefon mi się rozładował i musiałam jechać żeby łaskawie panie mnie poinformowały że już nie mam miejsc do końca tygodnia. Wściekłam się niemiłosiernie i. ... znalazło się miejsce

Marta • Środa [08.04.2015, 15:25:03] • [IP: 88.156.235.***]

To prawda, do tej przychodni się dodzwonić to cud! Dlatego ja się przeniosłam, a szkoda bo mają tu wielu dobrych lekarzy, jednak telefonu odebrać nie umieją i tylko jedna pani z rejestracji jest w porządku, reszta to wredne leniwe baby.

Gość • Środa [08.04.2015, 14:58:07] • [IP: 62.69.252.***]

DoGość • Środa [08.04.2015, 11:36:27] • [IP: 93.94.184.*] Przychodnia Rodzinna na Dabrowskiego prowadzi, rejestracje internetowa super sprawa. Niewierze, ze ktos z rodziny nie posiada komputera, aby zarejestrowac. Telefonem tak jest, ze juz na cały tydzien jest zajety. Chorzy rejestruja sie przez internet.

Gość • Środa [08.04.2015, 13:51:30] • [IP: 80.245.183.**]

przeczytałam komentarze i te negatywne podzielam nie tak dawno dzwoniłam do tej przychodni w godzinach już południowych, kiedy na pewno był luz długo czekałam na odebranie telefonu a na pytanie dlaczego? pani odpowiedziala pytaniem o co chodzi?

Gość • Środa [08.04.2015, 13:36:00] • [IP: 92.42.114.***]

Nie odbieraja telefonow mozna dzwonic i dzwonic w nieskonczonosc

Gość • Środa [08.04.2015, 12:02:52] • [IP: 80.245.182.***]

Mnie jak by tak nie pasowało to bym sie przepisała do innej poradni, proste.Ja jestem zadowolona.

Gość • Środa [08.04.2015, 11:36:27] • [IP: 93.94.184.*]

Ta sytuacja jest w każdej przychodni należę do przychodni 'RODZINNEJ; i rano nie ma szans aby się zarejstrować a jak się pózniej doczekamy to usłyszymy brak miejsc na cały tydzień proszę przyjść rano do kolejki najlepiej o 6 rano bo póżniej pocałujecie klamkę tak się wychowuje pacjenta ma być pokorny.

Gość • Środa [08.04.2015, 10:59:14] • [IP: 46.77.124.**]

Ponoć plotka mówi, że poradni chirurgicznej mało kto korzysta. Powód?? Nie trudno się domyślić.

Gość • Środa [08.04.2015, 09:52:49] • [IP: 31.1.25.***]

Parafianie drodzy, znowu artykulik o Grodku. Niby przypadkiem. W sobotę o dziurach w niedzielę i poniedziałek o rejestracji. Pewnie jutro następny przypadkowy list. Toż to jawnie jakś ustawka i reklama Grodka. Nie dajcie się wciągnąć w gierki przychodni i redakcji. OCKNIJCIE SIĘ W KOŃCU. Przestańcie klepać cokolwiek, bo to tylko zwiększa zainteresowanie portalem.!!

Gość • Środa [08.04.2015, 09:52:37] • [IP: 92.42.117.***]

Ja rejestrując się ostatnio w tej przychodni wysłuchiwałam prywatnych, chyba zabawnych historyjek pań rejestrujących, musiałam chwilę poczekać aż uśmieją się ze swojej opowieści aby mnie wysłuchać... siedziały 3, dwie rejestrowały, trzecia wypisywała karteczkę z numerkiem :)

Gość • Środa [08.04.2015, 09:48:46] • [IP: 37.248.254.***]

Pani blondynka w rejestracji jest mila i usmiechnieta.Zawsze probuje zarejestrować chociaż na następne dni.Wiec nie musze dzwonic lub przychodzić następnego dnia.Dwie panie sa opryskliwe.Nie zarejestruje przez telefon.Prosze przyjść rano.Rano już nie ma miejsc.Moge zarejestrować na jutro.To dlaczego ni można było to zrobić telefonicznie, mowilam, ze mam wysoka goraczke.Bardzo dobrzy sa lekarze, a korzystam już ok 40 lat.Nie mam zamiaru gdzies indziej się przepisywac.Panie opryskliwe, zwlaszcza te nerwowe wymienić.Stala pacjentka.

Gość • Środa [08.04.2015, 09:42:21] • [IP: 5.172.247.***]

to najgłupszy artykuł jaki kiedykolwiek czytałem

Gość • Środa [08.04.2015, 09:29:41] • [IP: 95.129.224.**]

Lekarze w WSPL przy ul. Kapitańskiej są zatrudnieni na pełny etat. Jak rozumiem pełny etat to 8 (osiem) godzin pracy. Każdy lekarz pracuje tu od 8.00 do 10.00 i od 12.10 do 15.00. Jak by nie liczyć jest to 5 (pięć) godzin. Ta patologia jest możliwa, ponieważ pieniądze na pacjentów przychodnia dostaje" z góry", a nie po przyjęciu chorego. Dlatego nie jest tu nikt zainteresowany w odbieraniu telefonów. A co dopiero mówić o leczeniu.

Oglądasz 1-25 z 75
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Awaria sieci wodociągowej usunięta. Ciśnienie w sieci wraca do normy. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu poinformował o zakończeniu prac związanych z usuwaniem awarii sieci wodociągowej. Prace naprawcze zostały zakończone dziś o godzinie 11:40. Jednocześnie przeprowadzono płukanie sieci wodociągowej przy ujęciu wody SUW „Granica” ■🚔 Zachodniopomorskie: 9 wypadków, 3 ofiary śmiertelne, 48 pijanych kierowców w długi weekend – wzrost tragicznych statystyk! W porównaniu do roku poprzedniego (2024) nastąpił znaczący wzrost wypadków ( 80%), ofiar śmiertelnych ( 200%), rannych (50%), nietrzeźwych kierujących (15%) ■ ⚠️ Uwaga! Dziś (23.06) od godz. 16:00 do 23:00 w całym woj. zachodniopomorskim możliwe burze z gradem, intensywny deszcz (do 30 mm), silny wiatr (do 90 km/h). Zachowaj ostrożność! ■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■