W dniu wczorajszym jak i dzisiejszym, jakiekolwiek 10-tki telefonów wykonanych do rejestracji kończyły się fiaskiem - napisał do nas 26 marca Czytelnik.- Sytuacja więc wymusiła na mnie zamówienie TAXI z przewozem od owej placówki użyteczności publicznej – i z osobistym (cierpiąc) stawiennictwem uzyskałem termin wizyty o lekarza. Przed okienkiem rejestracji stanąłem dzisiaj około godz. 13.00.
Kolejek nie było - czytamy dalej w liście.- Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka. Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona ,bo nie było słychać dzwoniącego aparatu.
Ilu takich pacjentów w sytuacji podobnej, jest zmuszanych przez dziwny system panujący w tejże przychodni do osobistego stawiennictwa przed okienkiem pani rejestratorki? Czy to celowe działanie czy też lenistwo lub przepracowanie zatrudnionego personelu, a może mają dość natrętnych chorych pacjentów ? – pyta nasz Czytelnik.
Do skargi Czytelnika odniósł się Bartłomiej Szablewski, dyrektor WSPL SP ZOZ w Świnoujściu.
WSPL SP ZOZ w Świnoujściu, działa na wolnym rynku usług medycznych w oparciu o umowę z NFZ, zgodnie z jej zapisami – czytamy w odpowiedzi Bartłomieja Szablewskiego. – Rejestracja pacjentów, w tym również telefoniczna jest także prowadzona, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przychodnia posiada dwie linie telefoniczne przeznaczone do rejestracji pacjentów, tj. 91-888-68-02 i 91-888-68-03. Do obsługi tych telefonów zawsze przydzielona jest jedna osoba personelu rejestracji, więc w szczególnych przypadkach prowadzenia rozmowy na jednej linii, druga pozostaje wolna i może chwilowo nie być odbierane połączenie z niej przychodzące. Informuję, że dyrekcja Przychodni, zawsze reaguje na sygnały od pacjentów podopiecznych POZ lub chcących uzyskać świadczenia, w zakresie prowadzonej przez WSPL działalności medycznej, dotyczące ich trudności w kontaktach z rejestracją. Jeżeli pacjent posiada jakieś wnioski lub obserwacje mogące usprawnić działalność Przychodni pozostaję w oczekiwaniu na takowe. Numer do sekretariatu 91-888-68-01.
Odpowiadając szczegółowo na pytania zawarte w liście czytelnika informuję:
• Personel Przychodni, w tym wypadku rejestracji, nie prowadzi żadnych celowych działań mających utrudnić rejestrację pacjentów,
• W Przychodni, w tym wypadku w rejestracji nie są znane mi przypadki lenistwa,
• Personel Przychodni, pomimo dużego obciążenia zadaniami wynikającymi z charakteru działalności zakładu nie jest przepracowany,
• Wszyscy pracownicy Przychodni do spraw pacjentów i ich problemów zdrowotnych podchodzą z najwyższą troską i w żadnym wypadku nie traktują
chcących uzyskać pomocy jako natrętów
- napisał nam dyrektor przychodni.
Rejestracja jest wielką barierą dla chorego, widocznie Panie mają obowiązkach zawodowych zapisać jak najmniej osób a najlepiej tych mobilnych czyli najzdrowszych, telefon zdecydowanie przeszkadza im w" pracy", starają się nie odbierać. Widocznie niedawno wpadły na pomysł wyciszenia go, bo jeszcze niedawno dzwonił a" pracownice", rozmawiając między sobą nie reagowały. Zaznaczam, że przed okienkiem oprócz mnie nikogo nie było. Dzwoniłem z komórki stojąc przed okienkiem. Bezczelność i lenistwo Pań nie zna granic. Proponuję zmienić wytyczne albo personel Panie Szablewski.
BZDURY !! ILE W TYCH LUDZIACH JADU, ZAZDROŚCI I NIENAWIŚCI.Od wielu lat Ja i moja rodzina Należymy do tej Przychodni.Jesteśmy zadowoleni z Personelu, Lekarzy oraz Pań z Rejestracji.Nigdy nie napotkała mnie żadna niegodziwość czy brak miejsca do lekarza.RZĄD WPROWADZIŁ ZMIANY, LUDZI JEST CHORYCH WIĘCEJ !! JEDZENIE SAMA CHEMIA...A LICZBA PERSONELU TAKA SAMA---NIE ROZDWOJĄ SIĘ >
a po co jedziesz z drugiego końca miasta do tej przychodni, przecież w połowie drogi masz trzy inne przychodnie i to lepsze. Bardzo dobrze i rozsądnie zrobił gość z 16:09. Jak mechanik źle naprawi ci samochód, to już więcej do niego nie pojedziesz, a jak fryzjerka źle ciebie ostrzyże, to też do niej nie pójdziesz. Więc czegoś tu nie rozumiem - wszyscy pchają się do takiej złej przychodni?? Przychodnia powinna być dalej tylko dla nas mundurowych.
Nie podobało mi się to przepisałam się do innej przychodni i nie narzekam
Przeciez telefonicznie nie ma szans się zarejestrować. Jak nie pojedziesz osobiście to sie nie zarejestrujesz. Kiedyś byłem na rejestracji i słyszałem jak dzwonią telefony ale nikt ich nie odbieral :(
Abo ja. ..., a bo ja też. .., proszę Pani bo on mnie. .., mnie też. .., a minie to już nie chce. Ludzie ogłupiali obudźcie się wreszcie. Macie jaja to piszcie donosy do NFZ, a jak jesteście z pokolenia rozbuchanych gimbusów, co to się wszystko zawsze należy, to może zjedzcie po kostce lodu na uspokojenie. Popodniecaliście się jak makaki w zoo, bo redakcja Was na święta wypuściła w temacik bardzo nośny. Przestańcie i ogarnijcie się troszeczkę. Zawsze dobrze tam, gdzie nas nie ma. Chcecie to posprawdzajcie w innych przychodniach i już nie wracajcie. Dla nas trepów, starych pacjentów Przychodni wojskowej będzie lepiej, bo luźniej, a jednocześnie zabierzecie Szablewskiemu pieniądze, które z Wami" idą". Przenieście się najlepiej do Szczecina. Ja w imieniu mojej rodziny dziękuję za opiekę. No może z tym parkingiem to troszeczkę lipa, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Przez tydzień dzwoniłam kilka.razy dziennie i nic. Zrobiłam to samo co czytelnik dotarłam taksówką i stojąc kolo rejestracji zadzwoniłam i również nie słyszałam żadnego dźwięku telefonu. Gdy by nie ulubiony lekarz moich dzieci dawno bym zmieniła przychodnie.
Na Grodku to normalka z rejestracja, kiedyś dzwoniłam do dyrektora to stwierdził ze jest bardzo dużo przychodni w Świnoujściu i można to sobie zmienić jeśli nie odpowiada rejestracja. .. Bardzo odpowiednie postepowanie z pacjentami. .. To ONi sa dla Nas a nie my dla Nich. .. zgadza się. ..
ostatni punkt odpowiedzi pana dyrektora komentuje ha ha ha. ...do szescianu
do godz 22, 48 co Ty za bzdury wypisujesz? po pierwsze w innych krajach unijnych leki dla dzieci do 16go roku życia są darmowe tzn refundowane w całości przez państwo. piszesz ze nasza służba zdrowia jest tania bo.. z zagranicy przyjeżdżają się leczyć to przełóż proszę sobie ich zarobki na nasze. to z ich str czysta kalkulacja żeby nie powiedzieć pazerność bo żałują na wykupienie sobie w miejscu zatrudnienia dodatkowej polisy ot takie kombinowanie po polsku.a co do kosztów naszej służby zdrowia to chyba jesteśmy jednym z nielicznych krajów gdzie tak bezkarnie marnuje się pieniądze podatnika- potencjalnego pacjenta a funkcja lekarza (nie mylić z tytułem) już z samego urzędu zmusza nas do traktowania go jak Boga gdzie niestety często gęsto okazuje się ze to marnej klasy co najwyżej znachor.Az dziwne ze koledzy po fachu wola się wstydzić za siebie nawzajem i często kryć niż pogonić.
Pracujące tam Panie wyglądają i zachowują się tak jak by pracowały tam za karę i musiały odpracować jakąś karę. .wielokrotnie zostałem obsłużony z łaską i opryskliwie. dzwoniłem wiele ale nigdy nie zdołałem się zarejestrować telefonicznie. .pracuję w takich godzinach że bardzo ciężko jest mi zarejestrować się osobiście lez kiedyś spróbowałem i po wycieczce do owej przychodni dowiedziałem się że do mojego rodzinnego lekarza nie ma miejsc a do innego nie mogę się zarejestrować. .więc sytuacja bez wyjscia. ..trzeba życie dopasować do przychodni gdyż jak lekarz zachoruje lub ma urlop to trzeba sobie zrobić przerwę na chorowanie i czekać aż lekarz się pojawi. .oczywiście jeżeli się przebrnie przez PANIE w rejestracji które do pomocy są raczej nie chętne. ..
Najlepsza Przychodnia, Najlepszy Dyrektor!!
Patrzcie, w 1, 5 dnia 151 postów pod tym artykułem. Panie Szablewski, tego nie da się cudownie stworzyć. Jest problem!
8:59 - a nie ma momentu, gdy kolejki nie ma? Dlaczego całe długie godziny nie można się dodzwonić? Mnie to wiele razy się zdarzyło.
Jadę rano taksówką aby stać w kolejce i się zarejestrować - 10 zł. Wracam z rejestracji do domu - 10 zł. Jadę do lekarza po zarejestrowaniu - 10 zł. Po lekarzu wracam do do mu - 10 zł. Gdybym się zarejestrowała telefonicznie zaoszczędziłabym 20 zł. Ciekawe, czy Dyrektor Szablewski oddałby mi te 20 zł. Warto się zapytać o to NFZ. ..Zadzwońcie Pacjenci i zapytajcie. Może jak Szablewski zapłaci to uporządkuję swój B...n
Żyjemy w XXI wieku jest takie urządzenie jak telefon gdzie w dzisiejszych czasach bardzo przydatny. Posiada go każdy. Czy to komórka czy stacjonarny. Będąc matka pracując i chcąc zarejestrować się do lekarza po głupia receptę gdzie co miesiąc dziecko potrzebuje leki z recepty graniczy z cudem żeby się tam dodzwonić. A jak już się człowiek dodzwoni pani w recepcji mówi nie ma miejsc na dzisiaj. To proszę zapisać na jutro. Odpowiedź pani z recepcji: gdybyśmy miały zapisywać na zaś to zeszytu by nie starczyło... Śmieszne jest to wszystko. Ogólnie panie z recepcji katastrofa. Ich miny wyrazy twarzy i zachowanie mówi: siedzę tu za karę.
Mam napisać co IM MOŻECIE ? Pan to mi może...HE, HE...
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
3 dni dzwoniłam od godz 8 do 14 i nikt nie odebrał telefonu.
ale faktem jest, że wine za ten stan rzeczy ponoisi komunikacja miejska, do Uzdrowiska i na Gerodek " chodzą " autobusy dwa razy dziennie, rano i po południ jak na wsi, kiedyś mozna było dojechac tam nad morze bez problemu, na zabiegi, zareietrowac się do lekarza a teraz to jet poprostu koszmar, bo ztych usług korzystają przewaznie emeryci i mamy z małymi dziecimi, ale co tam urzednikom sie wydaje, ze zawsze bedą młodzi, a co tam babcia czy mama, b ęde pisac o tych rozkłądach do u-------j d---y, bo to najwiekszy kretyn urzednik który go spłodził!
Ludzie, czemu jesteście tacy niemyślący, przecież wiadomo że rano ludzie tam stoją do okienek i to bardzo dobrze że to oni są załatwiania w pierwszej kolejności. A matki z dzieckiem to najgorsza kategoria pacjenta bo najgłupsze a najbardziej żołądkujące się.
przestańcie dziargac, w miescie dziesięć prywatnych przychodni, przenieść się i po ptakach, nwet pod dom bo sa takie w centrum miasta, po co bez sensu klepać w klawiturę!
To czy telefony były i czy były odbierane łatwo można sprawdzić ! Panie dyrektorze Bartłomieju! Cóż, że ludziska zamiast w kolejce na spektakl kabaretu wybierają przychodnię zwaną lekarską / specjalistyczną!
Dokładnie tak jest dodzwonienie się do rejestracji graniczy z cudem i to nawet gdy przy rejestracji nie ma pacjentów. Dyrektor zamiast opowiadać frazesy powinien dokładnie sprawdzić, bo najwidoczniej nie ma pojęcia co się dzieje w podległych mu placówkach
Mnie dość często udaje się dodzwonić. Problem jednak polega na tym, że Panie rejestrują do lekarzy tylko w godzinach późniejszych, a to wiąże się z dojazdem taksówką (brak komunikacji miejskiej). Aby dostać się do lekarza z rana, trzeba bardzo wcześnie stawić się osobiście w kolejce, a nie zawsze pacjent jest w stanie. Ze strony personelu nie spotkała mnie żadna nieuprzejmość.