POGODA

Reklama


Wydarzenia

Organizator • Poniedziałek [30.03.2015, 23:04:30] • Polska

„VIOLETTA LIVE”­­– KOLEJNY KONCERT W KRAKOWIE!

„VIOLETTA LIVE”­­– KOLEJNY KONCERT W KRAKOWIE!

fot. Organizator

Martina Stoessel kontynuuje trasę koncertową po Polsce, zdobywając serca fanów i bijąc kolejne rekordy popularności! W związku z ogromnym sukcesem dotychczasowych koncertów w Łodzi oraz niesłabnącym zainteresowaniem biletami na trasę „Violetta Live” 2015, The Walt Disney Company organizuje kolejny – już piąty w Polsce – koncert Martiny. Gwiazda serialu „Violetta” wystąpi 26 sierpnia 2015 r. o godz. 19:00 w Tauron Arenie w Krakowie. Bilety oficjalnie trafią do sprzedaży 1 kwietnia 2015 r. o godz. 10:00 na stronie livenation.pl

W ramach trasy „Violetta Live” 2015 Martina Stoessel zagrała dotąd w Polsce dwukrotnie. Oba koncerty odbyły się 29 marca na Atlas Arenie w Łodzi przy trybunach wypełnionych do ostatniego miejsca. Bilety na te występy zostały niemal całkowicie wyprzedane już w dniu otwarcia sprzedaży.
Najbliższy koncert argentyńskiej artystki odbędzie się 22 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Następnie Martina zawita do Krakowa, gdzie dwukrotnie – 25 i 26 sierpnia – wystąpi na Tauron Arenie.
Program 90-minutowego koncertu zawiera ponad 25 popularnych przebojów z sezonów 1, 2 i 3 serialu „Violetta” emitowanego na kanale Disney Channel.

Najtańsze dostępne bilety będą w cenie 129 złotych. Sprzedaż odbywać się będzie na stronie www.livenation.pl. Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive.
Oto garść ciekawostek na temat trasy koncertowej Violetta Live 2015:

· Na koncert przygotowanych jest w sumie aż 79 par kostiumów, w tym:
o 13 kostiumów dla Martiny Stoessel (Violetta),
o 9 kostiumów dla Jorge Blanco (Leon),
o 11 zestawów kostiumów dla tancerek,
o 9 zestawów kostiumów dla tancerzy,
o 5 zestawów kostiumów dla muzyków.
· Podczas koncertu artyści zakładają łącznie 75 par butów. Sama Martina Stoessel zmienia obuwie 11 razy.
· 130-osobowa ekipa koncertowa przemieszcza się po Europie łącznie 10 ciężarówkami.
· Przygotowanie koncertu po przybyciu na nowe miejsce trwa średnio 20 godzin.
· Sprzątanie i pakowanie sprzętu po ostatnim występie trwa średnio 5 godzin.
· Wiosenna trasa koncertowa liczy ponad 13 000 kilometrów i obejmuje 24 miast w 9 krajach.
· Ekipa Violetta Live 2015 zagra łącznie ponad 95 koncertów.
· Wiosną 2015 – zanim Violetta wróci do Ameryki Łacińskiej – artystka odwiedzi m.in. Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Francję, Belgię, Holandię, Szwajcarię, Niemcy i Polskę.
· Violetta powróci do Europy jesienią 2015 i odwiedzi wówczas Polskę, Węgry, Rumunię, Niemcy, Austrię, Włochy i Francję.

Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, „Violetta In Concert”, rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.

Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a „Violetta” święci triumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.

„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.
Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: „Choć «Violetta» była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między «Violettą» a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. «Violetta Live» to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy «Violetty» na żywo wykonują ich ulubione piosenki”.


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■