iswinoujscie.pl • Niedziela [29.03.2015, 20:56:10] • Świnoujście
Optymistyczne wieści z naszej stoczni

fot. Czytelnik
Prosto ze Świnoujścia do Niemiec popłynęła barka z elementami wież wiatrowych – informuje nasz Czytelnik z Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia w Świnoujściu. W połowie kwietnia gotowy ma być inny projekt, nad którym pracują teraz stoczniowcy.
W zeszłym tygodniu w Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia w Świnoujściu zakończył się trwający trochę ponad 2 miesiące projekt Gode Wind - pisze nasz Czytelnik. - Były to ważące w sumie około 250 ton podpory pod elementy wież wiatrowych. Konstrukcje montowane były na barce Bremen, która następnie prosto ze Świnoujścia popłynęła do Niemiec po elementy wież.

fot. Czytelnik
Na ukończeniu jest także dużo bardziej złożony, trwający ponad 8 miesięcy projekt Ivar Aasen, którego załadunek na statek planowany jest w połowie kwietnia.
źródło: www.iswinoujscie.pl
A wartość akcji jak spadała tak spada. Emeryci co mają w szufladzie zapis o akcjach to juz zapomnieli o nich. Dla równowagi w tym czasie jak nas tj MSR rozwalali to akcje remontowej ship building dawna stocznia północna w Gdyni pod zarządem sójki, wzrosły sprawie stukrotnie i co roku wypłacania jest dywidenda w ilości 16 zł za akcje. Można? Pod zarządem Marsa akcje Msr są warte 1grosz z akcji. I to tyle w temacie wartość po połączeniu.
do. 118, czasy sie zmieniaja, nie badz polaczkiem wiecznie placzacym, jest robota to dobrze, a 250 ton w 2, 5 miesiaca to na realia stoczniowe duzo, jak jest czym trzeba sie chwalic, a nie tylko smuty i zale, niech ludzie wiedza, co stocznia jeszcze zyje
112 TAK DONEK CHCIEŁ A BRONEK DOKOŃCZYŁ.
raz na rok coś zrobią i to ma być sukces? Dlaczego Żmuda nie broniła stoczni, tylko niech teraz nie mówi, że jak Rejtan broniła naszych miejsc pracy!
DOBRE I TO ALE TO SIĘ NAZYWA STOCZNIA
az taka prosta konstrukcja to nie jest, byle kowal tego nie zrobi, tego typu elementy to idealny biznes, pracochłonne ale i nieskomplikowane
" Czytelnik " chciał się wykazać, że przez dwa lata urzędowania cokolwiek zrobił w tej stoczni. Prymitywna propaganda w stylu PRL wyssana z mlekiem. Zaledwie 200 ton prostej konstrukcji i taka propaganda, a przed połączeniem z tym upadającym zakładem w Szczecinie wykonywano 2 500 ton skomplikowanych konstrukcji rocznie, bez fotografowania i wrzucania do internetu, bo to była normalna działalność !! To jest ta różnica w myśleniu i rozumieniu prostych spraw. Nie mówiąc już o rentowności jaką teraz się uzyskuje na wykonywaniu tych konstrukcji. Żenujące !!
Na foto widać następcę TITANIKA nie wiem a może to następca transatlantyka;; BATORY" Ha ha haaaaaaaaa??.
puki PO u władzy to tylko będzie gorzej a jest już bardzo żle
Proste elementy w małej ilości, czysta propaganda, czytelnik niech zgłosi się po premię, oraz niech dalej zgłasza pospawanie kilku blach i kształtowników jako sukces tej" niby stoczni".
Skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle? Czy może tradycyjnie sporo w tym propagandy, a mało prawdy?
oby praca była
ALE ŁADNE STATKI!
bardzo dobrze...trzeba koniecznie odciąć się od pasożyta ze Szczecina - i z portem tak samo...
Nic nowego! Świnoujście robi, a Szczecin rozkrada.
Ja to widziałam i nawet zdięcia zrobiłam, są mądrzy, pracowici i mają efekty.
w navikonie tez takie robili!!
Skoro jest tak dobrze, to można już w końcu odciąć Szczecińskiego pasożyta" Gryfia" od naszej stoczni.