POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.03.2015, 07:02:41] • Świnoujście

Czytelnik: Getto czy spacerniak? Nie róbcie z nas więźniów

Czytelnik: Getto czy spacerniak? Nie róbcie z nas więźniów

fot. Czytelnik

Mieszkaniec bloku przy ulicy Matejki jest bardzo zdziwiony dlaczego w pobliżu jego wieżowca nie wiadomo skąd pojawiło się ogrodzenie - Między wieżowcem Matejki 1 a, a sklepem Kaufland powstaje jakieś dziwne ogrodzenie, które przecina chodnik. Kto wpadł na taki chory pomysł?- pyta Czytelnik.

Mieszkaniec pobliskiego uważa, że w ten sposób blokuje się ludziom przejście z jednego osiedla na drugie.

- Niektórzy ludzie z wieżowca 1 A rano prowadzą dzieci do szkół, czy przedszkoli..młodzież chodzi na Orlika..gdy już to powstanie wszyscy będą musieli chodzić naokoło..Kto to wymyślił? Nie róbcie z Nas więźniów- podsumowuje Czytelnik.

A co Wy o tym sądzicie?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 125, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-125 z 125

Gość • Środa [04.03.2015, 10:40:24] • [IP: 88.156.235.***]

Te zasieki moga postawic sobie pod oknami ale nie w przestrzeni publicznej. Powinien tam powstac chodnik bedacy skrotem do Kauflandu i Orlika.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 23:06:08] • [IP: 92.42.115.***]

BRAK MI DO WAS SŁÓW KOMUCHY..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 22:04:30] • [IP: 46.112.25.**]

A czytelnik to idiota.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 21:57:39] • [IP: 80.245.180.***]

Szukajcie czerwonego kółka na zdjęciu... Zanim coś napiszecie

Gość • Wtorek [03.03.2015, 20:21:33] • [IP: 92.42.115.***]

O JAKIEJ WY MÓWICIE PRZYGŁUPY POSESJI...POSESJE MOŻESZ SOBIE KUPIĆ JAK BĘDZIESZ MIAŁ PRZYNAJMNIEJ 1 000 000 ZŁ..I WTEDY JAK BEDZIESZ MIAŁ OCHOTE TO MOŻESZ SOBIE STAWIAĆ PŁOT PRZY PŁOCIE..A NIE UTRUDNIAĆ LUDZIOM ŻYCIE W SWOBODNYM PORUSZANIU SIĘ CHODNIKAMI..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 20:10:37] • [IP: 92.42.115.***]

JAK BANDA KRETYNÓW CHCE SIE GRODZIĆ TO NIECH SE KUPI DOM I STAWIA PŁOT NA PŁOCIE. .

Gość • Wtorek [03.03.2015, 19:57:39] • [IP: 92.42.115.***]

CO ZA BANDA KRETYNÓW CZYTA TEN ARTYKUŁ...ZERO ZROZUMIENIA..GOŚCIOWI W ARTYKULE CHODZI O POSTAWIENIE SIATKI, OGRODZENIA BEZ MOŻLIWOŚCI PRZEJŚCIA CHODNIKIEM(zaznaczone na zdjęciu) A BANDA KRETYNÓW WYPISUJE O PRZEBIEGAJĄCYCH DZIECIACH, LUDZIACH CHODZĄCYCH PO TRAWIE, STARYCH MURACH I I INYCH PIERDOŁACH...CHODZI O CHODNIK PAJACE...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 19:52:22] • [IP: 83.89.12.***]

Kazdy wlasciciel ma prawo ogrodzic swoja posesje. I nikomu nic do tego. Oburzonemu panu proponuje znalezc sobie ciekawsze zajecie niz wylewanie zolci na tym portalu. Dla zdrowia swojego i naszego.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 19:47:01] • [IP: 92.42.115.***]

PANU CZYTELNIKOWI NIE PRZESZKADZA OGRODZENIE OD ULICY TYLKO GRODZENIE CHODNIKA PAJACU..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 19:31:38] • [IP: 80.245.186.***]

SZLABANY SA GLOWNIE NA OSIEDLACH TREPOWSKICH, ONI NIE MOGA SIE POGODZIC Z UPADKIEM KOMUNY, MLODZI NIE STAWIAJA PLOTOW, TYLKO CI, KTORZY KIEDYS MIELI TROCHE WLADZY NAD ZOLNIERZAMI, ZOBACZCIE JAK SIE POODGRADZALI NA OSIEDLACH, ZENUJACE TO JEST!!JAK MA BYC DOBRZE NA SWIECIE JEZELI NAROD DLA SIEBIE WILKIEM?!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 18:56:20] • [IP: 80.245.185.***]

to TEREN KAUFLANU PRYWATNY WIEC NIC NIEMA W TYM DZIWNEGO A PAN CZYTELNIK ZAPOMNIAL JAK BYL MUREM ODGRODZONY, CO BYLO LEPIEJ, BYLA BRZYDOTA, KTORA JESZCZE ZOSTALA 1 PRZY SAMEJ ULICY, NIECH FACET OD ZABYTKOW ZABIERZE TO GOWNO SOBIE I W SZCZECINIE POSTAWI

Gość • Wtorek [03.03.2015, 18:39:59] • [IP: 88.156.233.***]

To Ty czytelniku jesteś chory. Nie dość, że dodajesz bezsensowny artykuł, to jeszcze ogrodzenie Ci przeszkadza.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 18:36:02] • [IP: 80.245.188.**]

ty bęcwale w unii między domkami niema płotów

Gość • Wtorek [03.03.2015, 18:35:50] • [IP: 37.7.99.***]

Ludzie macie prywatne mieszkania w bloku a nie chodniki osiedlowe.Gnoicie komunę, ale wtedy nie było wielkich panów na 40 m kwadratowych, którzy udają właścicieli pałaców. Te chodniki, uliczki osiedlowe powstały by ułatwić dojścia do szkół, przedszkoli i sklepów. Ogradzać możecie tereny zielone a nie chodniki. Musi być też zapewniony dojazd dla karetek Pogotowia i wozów Straży.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 18:23:05] • [IP: 80.245.188.**]

kamery po klatkach, ogrodzenie dookoła bloku. szlabany na parkingach fotokomurki do czego to zmierza. ... policjant na każdym piętrze

Gość • Wtorek [03.03.2015, 17:52:46] • [IP: 95.129.228.***]

W Unii Europejskiej tak się robi Teren Prywatny Za Komuny wszystko było Nasze czyli niczyje

Gość • Wtorek [03.03.2015, 17:33:56] • [IP: 80.245.188.**]

ja proponuje zburzyć kauflant i nikt na skróty nie będzie chodził tylko dzieci do szkoły

Gość • Wtorek [03.03.2015, 17:19:14] • [IP: 37.8.215.**]

Jaja sobie robią wstyd normalnie getto

Gość • Wtorek [03.03.2015, 17:13:16] • [IP: 77.65.24.***]

Znowu bezsensowne info. do redakcji, czy naprawde sami ludzie niemajacy co robic takie glupoty wstawiaja? Zamiast isc do administracji z pietra, lepiej cyknac foto i wyslac maila z listem do redakdcji, opamientajcie sie ludzie!! To nie jest informacja dla mieszkancow, bo nie wszyscy mieszkaja tam, i zawracaja sobie glowe jakims plotem!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 16:42:30] • [IP: 80.245.181.***]

Ale z psami srać, na trawnik Kauflandu to mieszkańcy odgrodzonego wieżowca, BARDZO CHĘTNIE :)

Gość • Wtorek [03.03.2015, 16:41:27] • [IP: 62.69.203.**]

No i dobrze z jednej strony-psy nie będą srały a" damy i gentelmeni"nie będą musieli odwracać głowy jak ich pupile srają na chodniki.Druga strona medalu dojazd dla karetki i straży pozarnej, powinien być zapewniony z kazdej strony.Tutaj mamy problem!

Gosc • Wtorek [03.03.2015, 15:53:41] • [IP: 109.241.63.***]

Panowie K.R. i G.K. z zarządu powinni zaplacic z własnej kieszeni za dodatkowe koszta. Powinni nauczyć się prawa i obowiazkow w związku z byciem w zarządzie. Do tego nalecialosci trepowskie nie pasuja do naszych czasów tak wiec Panowie okażcie troszkę honoru i odejdźcie z zarządu i powołajcie kogos kompetentnego i młodego. Do tego proszę pamietac iż posiadanie 50m2 mieszkania i cm2 ziemi nie czyni z was wlascicieli ziemskich lecz wspowlascicieli molochu na którego utrzymanie placi ponad 60 rodzin i kazda z nich ma prawo decydować o każdej wydanej zlotowce. Wspolczuje wspolwascicilom użerania się z twardogłowymi trepami.Sprawdzie Panstwo również na jakiej podstawie zagrodzono chodnik i dlaczego zarzadca się na to zgodzil. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 15:49:14] • [IP: 92.42.114.***]

jak stal mur z cegiel nikomu nie przeszkadzal a siatka o ktora walczylisci jest oscia niezgody?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 15:41:19] • [IP: 176.221.120.***]

mysle, ze ten płot dlugo nie przetrwa :) bo juz jest grupka chetnych aby w nocy porobić co nieco :) i tak do skutku

Gość • Wtorek [03.03.2015, 15:19:51] • [IP: 80.245.189.***]

to niech teraz zmurek poogradza ulice i chodniki, , , ale bedzie cyrk

Gość • Wtorek [03.03.2015, 14:58:46] • [IP: 92.42.114.***]

ruszyc dupy i na okolo chodzic

Gość • Wtorek [03.03.2015, 14:54:49] • [IP: 83.21.23.***]

Myślę, że wspólnocie przeszkadzało jak parę osób przeszło na skróty do Kauflandu ale nie przeszkadza jak auta stoją na trawniku ot i całe zamieszanie.Obsrany plac przez psy.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 14:54:11] • [IP: 178.238.247.***]

no i co z tego, że ludzie przechodzili ? Mordowali tam kogoś czy co ? Teraz sami mieszkańcy nie bedą mogli przechodzić haha

Gość • Wtorek [03.03.2015, 14:38:23] • [IP: 92.42.114.***]

odgrodzic sie to sie zrobil deptak setki ludzi chodzi do sklepy masakra !! nie ma gdzie zaparkowac auta pod swoim blokiem

Gość • Wtorek [03.03.2015, 14:12:27] • [IP: 62.69.241.***]

Myślę, że są to bloki zamieszkałe przez byłych wojskowych. Zwyczaje przeniesione z armii. Koszary bez pomalowanych wapnem krawężników, trawy pomalowanej na zielono, postawionych wsządzie płotów - to nie koszary. Trodno przełamać stare przyzwyczajenia.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:48:33] • [IP: 92.42.114.*]

Drogi CZYTELNIKU z tego co mi wiadomo to wasza wspolnota strasznie o to walczyła aby sie odgrodzic bo przeszkadzało Wam jak ludzie przechodza przez Wasz teren a teraz płacz? a moze tak bardziej wypadałoby zainteresowac sie i chodzic na zebrania to mialby CZYTELNIK cos do powiedzenia a tak to tylko narzekanie zostało.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:40:34] • [IP: 92.42.114.***]

prośba do redakcji o sprostowanie - przejście nie zostało zamknięte, proszę o umieszczenie aktualnego zdjęcia wraz z informacją o zakończeniu inwestycji dot. powyższej budowy

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:36:19] • [IP: 193.200.150.***]

Chciałbym, żeby pomysłodawca tych durności zdechł w konwulsjach piekielnych, bo pomoc nie miała jak do łajzy dojechać

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:30:06] • [IP: 95.129.226.*]

zdziwiony hehe jak się nie chodzi na zebrania wspólnoty to się zdziwił a zgode podpisali hehe oj sąsiad nie czytał nic :P

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:26:31] • [IP: 31.61.140.***]

Skoro to ich to ich problem a jak założą furtkę będą chodzić na skróty. Na promenadzie pełno takich obejść posesji

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:17:18] • [IP: 92.42.114.***]

Wolnoć Tomku w swoim domku. Teren Wspólnoty jest terenem prywatnym a nie ulicą do Kauflanda z pobliskich leningradów. Skoo wspólnota zdecydowała się odgrodzić to miała rację. Poza tym oprócz odgrodzenia drogi obcym odgrodzili też sobie

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:13:21] • [IP: 178.238.247.***]

Hehe zagrodzili chodnik, jakie to polskie

Gość • Wtorek [03.03.2015, 13:05:01] • [IP: 92.42.114.**]

właśnie to nie wiocha. .. ale tak jest

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:57:58] • [IP: 178.238.247.***]

Ludzie to nie wiocha aby się odgradzać !!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:33:09] • [IP: 80.245.189.***]

płacą podatki od tego to bardzo dobrze niech sobie grodzą

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:32:52] • [IP: 92.42.114.**]

jaki parking ? kieyś będzie. .. ale nie widomo kiedy ? może za 3-4 lata bo nie można się dogadać w tej sprawie. ..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:30:01] • [IP: 92.42.114.**]

faktycznie likwidują płot i standard pieniądze wyrzucone w błoto.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:28:47] • [IP: 92.42.114.**]

a co do psich odchodów, dlaczego nie poruszany jest ten temat na zebraniach ? Włascieciele zwierzaków proszę sprzatac po pupilkach. .. bo zamiast wydeptanego trawnika przez sąsiadów z innych bloków mamy zasrane trawniki. .. nie wiem czy to jest lepsze. ..

MIESZKANKA • Wtorek [03.03.2015, 12:25:27] • [IP: 92.42.114.**]

Tak zarządcy martwią się o zielen ?. .. dziwne. Ale jak KUFLAND chciał zrobić chodnik przez nasz teren to oczywiście było trzeba się postawić i pokazac kto tu rzadzi. .. Jeśli zaczniemy tak wszyscy się odgradzać to do czego to dojdzie. .. a poza tym ci którzy nie potrafią żyć z ludzmi niech się wyprowadza do lasu. Teraz przeszkadza ze ludzie przechodzą naszym terenem z pozostałych bloków, a za jakiś czas będzie przeszkadzało ze samochody parkujemy na trawnikach, zrobić parking a nie pierdołami się zajmować. .. A może jeszcze zrobicie dyżury przy przejściu aby kontrolować ludzi. ..:) chore

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:18:24] • [IP: 109.241.63.***]

Nie ma już wojskowych, cywilnych czy prywatnych. Sa Wspolnoty i one zarządzają

lolodolo • Wtorek [03.03.2015, 12:16:26] • [IP: 80.245.178.***]

Mnie ten burdel wcale nie dziwi. Polską administrują głupawe podłe szydy, a one zawsze chlew w państwie robiły. Zobaczcie jak oni grodzą się w swojej prywatnej bandyckiej melinie koło Palestyny. Mury se stawiają po dziesięć i więcej metrów, druty kolczaste kamery i miny

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:13:32] • [IP: 178.238.252.**]

Podobno, likwidują płot.Towaru pewnie zwrócić się nie da, a pieniądze mieszkańców wyrzucone w błoto!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:11:52] • [IP: 178.238.252.**]

Jak wspólnota ma nadmiar funduszy, proponuję przedłużyć chodnik, aż do ulicy, żeby przechodnie nie deptali trawy idąc na skróty i będzie" wilk syty i owca cała"!Kto będzie chodził dookoła bloku, na zakupy i wracał z ciężkimi torbami, podwójną trasą.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:07:27] • [IP: 83.3.74.***]

ludziska. ... jest to teren wspólnoty i robią sobie z tym co chcą takie czasy. ... prawdopodobnie będzie tam rozbudowany parking i nie chcą by urządzał sobie ktoś spacery do sklepu " K " po zakupy po miedzy samochodami. .. wyprowadzał tam psy czy też urządzał pielgrzymki na orliki albo po wieczornych wojażach wracał i rysował maski samochodów. ... jestem ciekaw czy ty czytelniku chciał byś by w pobliży twojej " limuzyny " kręciły się skupiska ludzi a rano odkrył ślad na masce wyrysowane gwoździem. .. a na dodatek powiem że zapewne będzie tam oświetlenie co znowu podniesie komuś ciśnienie bo światło mu będzie przeszkadzać podczas snu... pozdrawiam ;)

Gość • Wtorek [03.03.2015, 12:03:52] • [IP: 92.42.114.***]

te ogrodzenia swiadczą o egoizmie i pachną wsią

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:54:21] • [IP: 62.69.251.***]

zagranicą ogrodzone są posesje z grożnym psem

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:53:42] • [IP: 88.156.234.**]

TAK WSPÓLNOTY POWINNY BYĆ POLIKWIDOWANE BO SĄ TO PRYWATNE FIRMY KTÓRE...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:48:12] • [IP: 178.238.249.**]

wyciac wszystkie drzewa, dla kazdego wygrodzić kojec a wogóle to wszystko zabetonować. Beton betonem pogania.

Matejkowicz • Wtorek [03.03.2015, 11:46:20] • [IP: 80.245.184.***]

Czy w mieście obowiązują jakież przepisy dotyczące ogrodzeń posesji i innych terenów będących własnością prywatną. A jeśli nie to mogłyby takie powstać oby zapobiec różnorodności płotkowej w mieście. Dawne TBS zrobiły ogrodzenie, furtki - zawsze otwarte.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:39:42] • [IP: 92.42.114.***]

było chodzic na zebrania wspolnoty to by sie czytelnik nie dziwił

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:39:06] • [IP: 83.21.38.***]

Czytelnik, a) trep? b) moher? c) malkontent?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:23:47] • [IP: 92.42.115.***]

PRZEDSTAWICIELU TEGO WIEŻOWCA PROPONUJE CI KUPIĆ DOM I STAWIAC PŁOTEK NA PŁOTKU..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:13:36] • [IP: 80.245.180.***]

drogi nadawco tego artykułu na ul. Kujawskiej 3 to samo blok z ul.Kujawskiej 4 ogrodzony chodnik zablokowany słupkami miedzy blokiem ul.Kujawska 2 i ul. Grunwaldzka 27 to samo z bloku Kujawska 4 porobili sobie przed blokiem ogródki ogrodzili je ale ci mieszkancy zeby psy sie załatwiały przychodza na ul.Kujawska 3 i tam brudza mieszkancom podwórze psimi odchodami

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:12:22] • [IP: 92.42.115.***]

JUŻ TO LIKWIDUJĄ..SZYBCIUTKA REAKCJA..ELEGANCKO:)

Gość • Wtorek [03.03.2015, 11:06:57] • [IP: 46.238.103.***]

Jeszcze to od kauflandu zrozumiem, chociaż też po co? ale zagrodzić drogę z której wszyscy korzystali? Po prostu idioci

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:54:53] • [IP: 193.200.150.***]

Na Wyspianskiego 36, ogrodziła to patologia. Dzisiejsi ludzie sa z dupy wysrani. Kiedyś było lepiej.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:46:15] • [IP: 92.42.115.***]

PRZYGŁUPY KTÓRE NIE ROZUMIEJĄ ARTYKUŁU..PROBLEM NIE POLEGA NA OGRODZENIU OD JEZDNI TYLKO ZABUDOWY CHODNIKA(patrz zdjęcie)...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:44:51] • [IP: 62.69.203.***]

Ja rozumiem odgrodzenie się od sklepu, kawałek dalej jest chodnik szkoda zieleni i tak już zniszczonej, ale zagrodzenie chodnika jest PARANOJĄ. Nie zgadzam się z tym, powinna być chociaż furtka. Pozdrawiam mieszkanka bloku przy Matejki 1A

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:39:29] • [IP: 93.94.189.***]

Bardzo dobry pomysł jestem za dla bezpieczeństwa i porządku wspólnoty nie będą sprzatac śmieci kaufusia i dzieci nie będą biegać przez ulice jak był mur nikomu nie przeszkadzał? I ubiegali dookoła a teraz w dupach się poprzewracalo

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:35:04] • [IP: 80.245.189.***]

bardzo dobre robią to jest dobre, a może chcą sobie zrobić parking

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:34:06] • [IP: 83.21.147.**]

GŁUPOTA, GŁUPOTA, GŁUPOTA

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:33:00] • [IP: 93.94.190.***]

Do [03.03.2015, 10:04:12] • [IP: 80.245.189.***] zgadzam się z Panią lub Panem. Mieszkam na Warszowie i tutaj też WŁAŚCICIELE ZIEMSCY wariują. Niektóre budynki są tak ogrodzone, że człowiek czuje się jak w jakiejś grze komputerowej.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:30:25] • [IP: 80.245.179.***]

Osiedle od dzisiaj nosi nową nazwę KARGULLAND!.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:25:17] • [IP: 92.42.112.**]

Bardzo dobrze że jest ogrodzenie na Wyspianskiego 36. Gdyby go nie było to mielibyśmy meneli całe noce pod oknami. Zróbcie sobie z drugiej strony ogródek a nie tylko marudzicie, do roboty nie ma komu, tylko krytykować!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:25:01] • [IP: 80.245.186.***]

w końcu będzie można tamtędy normalnie dojechać i wyjechać z parkingu, bo do tej pory co tam się działo ze" świętymi krowami" chodzącymi po jezdni to był obłęd

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:16:49] • [IP: 92.42.114.**]

Wiadomo - *- zarządzili wkoło swojego bloku !

Radek • Wtorek [03.03.2015, 10:07:22] • [IP: 93.94.188.***]

wlasnie bardzo dobrze, jadac tam samochodem dzieci i ludzie wyskakuja na jezdnie prosze Pana.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:05:10] • [IP: 37.8.215.***]

Odwalcie się od komuny, bo wtedy takich dureństw nie było!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:04:12] • [IP: 80.245.189.***]

jaka komuna...nowa klasa srednia WLASCICIELE ZIEMSCY

Gość • Wtorek [03.03.2015, 10:00:25] • [IP: 92.42.114.***]

jeżeli się nie mylę, to wieżowiec wojskowy. Popatrzcie na odgrodzenie się bloku Witosa 4 od 6, tam też są wojskowi i głupota sięgnęła zenitu. Nie-chce się tego komentować - jak w starym powiedzeniu: szkoda czasu i atłasu.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:58:33] • [IP: 92.42.118.***]

Każda parcela ma swojego właściciela !! To już nie te czasy gdzie" wsio było nasze", minęły te czasy bezpowrotnie.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:57:25] • [IP: 93.94.191.**]

Na Boh Września 32 przy Orlenie tez zagrodzili sie jak bydło Brakuje zeby jeszcze ochroniarzy postawili albo straz miejska i mandaty wlepiali za wejscie ma ich teren. Porażka brakuje jeszcze godzin nocnych. Komuna powraca

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:55:57] • [IP: 80.245.191.***]

Polacy żyją w przekonaniu, że mieszkanie na ogrodzonym osiedlu podnosi ich prestiż. Chyba jest to dziedzictwo po swoich przodkach chłopach małorolnych, pazernych na każdy kawalątek ziemi.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:53:52] • [IP: 80.245.189.***]

Jabyćie nie ZAŚMIECALI TERENU i byli kulturalni to nie trzeba by było robić ogrodzenia :-)))...Poza tym, nie ma ustawowego zakazu ogrodzenia swojego terenu !! :-))

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:52:59] • [IP: 95.129.226.***]

Ciekawe czy w mundurkach każą chodzić mieszkańcom bloku. Pasiaki i Alkatras gorzej niż Brąks.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:49:29] • [IP: 95.129.226.***]

Inteligencja wspólnota mieszkaniowa. Cepy w łeb se cegłą je... Dekle.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:43:06] • [IP: 94.254.129.**]

od kiedy chodzimy po trawniku? ile razy przejeżdżam tam, dzieci wybiegają na ulice

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:41:27] • [IP: 62.69.251.***]

komuchy to teraz wlasciciele ziemscy czyli moj teren i nikomu nielzja.bo jak ktos przejdzie po moim terenie to wrog!! a to moja-nasza (dot budynku) ziemja i koniec czyli polski smrodek.Ja bym ich obudowal tak jak to robia zydzi z palestynczykami 10 metrowy mur i niech tam zdychaja snoby!! Moj pomysl na ogrodzenia zaczerpnal bym od Szwedow czyli im wyzszy plot tym wiekszy podatek dlatego w Szweci Finlandii czy Norwegi plotow jest malo i ladnie to wyglada!! U nas beda jeszcze druty kolczaste i psy ze straznikami no i pieprzone wierzyczki!! A wszystkie psy pod blokiem sraja sraja i sraja cala zime sraja i niech wam pachnie!!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:38:38] • [IP: 31.61.138.**]

Jestem ciekawa co się stanie jak postawią ogrodzenie na osiedlu leningrady

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:35:32] • [IP: 80.245.188.***]

Zamiast zrobić chodniczki w miejscach wydeptanych przez ludzi to na złość robi się coś odwrotnego.Niech chodzą naokoło, będą chodzić ja my chcemy i już.Co za głupota.Jeśli chodzi o to, że tam jeżdżą auta, to można przecież zrobić przejście z sygnalizacją na żądanie, zresztą tam wcale nie ma takiego dużego ruchu samochodowego.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:29:16] • [IP: 92.42.114.**]

PYTACIE kto wpadł na ten pomysł '' TERPY ''

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:28:34] • [IP: 89.66.202.***]

Spacerek czytelnikowi dobrze zrobi.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:22:12] • [IP: 92.42.113.***]

Ja Pierdo** jaka Komuna

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:22:10] • [IP: 80.245.190.*]

Jak widać po ogrodzeniu wspólnota ma dużo za dużo terenu. Zgodnie z przepisami może mieć 100-200 metrów poza obrębem budynku, nie może mieć 1000. A tu jest dużo więcej, po ci im tyle ? by płacić podatki ? Sąsiedzi nie byli tak pazerni na grunt.

ryynio • Wtorek [03.03.2015, 09:15:33] • [IP: 83.250.238.***]

wspólnota ma fundusz remontowy a szwagier ma firme, hehe

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:07:12] • [IP: 94.254.129.***]

Ciekawe czy nie przyłączyli sobie trochę terenu

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:04:56] • [IP: 62.69.231.***]

Psy ogrodnika.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:03:25] • [IP: 92.42.115.***]

KOMUCHY Z TEGO WIEŻOWCA WZIĘŁY SIE ZA RZĄDZENIE..

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:03:04] • [IP: 80.245.182.**]

No ale to chyba jest sprawa spółdzielni lub wspólnoty po co pisać do redakcji? Ciężko zadzwonić i zapytać?? Masakra, zero mózgu...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 09:00:33] • [IP: 80.245.190.***]

Patrząc jak ten plac jest zryty bez zieleni to ich rozumiem

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:52:48] • [IP: 178.238.252.**]

Mają za dużo kasy, nie wiedzą co z nimi zrobić!Niech chociaż furtkę na przejściu do Kauflanda zrobią!Wspólnoty są tak" rozrzutne", że można by o ich pomysłach dużo napisać.Powinny być zlikwidowane.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:51:45] • [IP: 80.245.189.***]

Czemu nie takie wielki z BETONU...i karabiny w oknach buraki.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:51:06] • [IP: 92.42.115.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:44:28] • [IP: 80.245.179.***]

Jest sporo wspólnot w tym mieście, które nie lubią jak im" obcy" przechodzą przez ICH teren i się grodzą jak mogą. Ale niestety WOLNOĆ TOMKU W SWOIM DOMKU.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:39:51] • [IP: 37.8.215.**]

Rażące zagrożenia jest w momencie kiedy mieszkańcy waszego bloku wpadają wprost pod koła samochodów jadący do Kaufland. Tak właśnie wam się spieszy że przechodzicie przez ulicę byle gdzie. Aż dziw że jeszcze nie doszło tam do żadnego potrącenia. Więc teraz będzie bezpieczniej.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:36:35] • [IP: 178.238.251.***]

Kto wymyślił to pgrodzenie jest kompletnym BARANEN.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:33:12] • [IP: 62.69.254.**]

a cz to jest wojskowy blok?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:30:42] • [IP: 46.112.34.**]

Ciekawy jest aspekt prawny - 7:35 - czy to w ogóle jest zgodne z prawem, bo rzeczywiście w razie konieczności interwencji służb dostęp jest utrudniony, a blok to zupełnie inny dom niż mały prywatny. A inni piszą, że to efekt decyzji wspólnoty mieszkaniowej. Zgodny z prawem?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:27:18] • [IP: 92.42.116.***]

W dupach się poprzewracało im...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:23:05] • [IP: 80.245.182.***]

pamiętam jak naście lat temu były rozbierane wszystkie ogrodzenia i barierki przy blokach ze względów bezpieczeństwa np dojazd straży pożarnej czy innych służb likwidowali kraty w piwnicach na klatkach a teraz wolna amerykanka. ... gdzie jest PINB i PSP

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:19:47] • [IP: 95.129.228.***]

Rozumiem chęć ustawienia ogrodzenia od strony Kauflandu. Ludziom z lenistwa nie chciało się chodzić chodnikami tylko leźli na skróty jak popadło. Niektórzy cwaniacy skracali sobie także drogę jeżdżąc po trawniku samochodami. OK... ale konia z rzędem temu z zarządu wspólnoty, który wytłumaczy po co zagrodzono chodnik, który funkcjonuje od momentu wybudowania tych sąsiednich bloków czyli od min. 30 lat?!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:18:23] • [IP: 80.245.190.***]

kazda wpolnota jest chora

wyspianskiego 36 • Wtorek [03.03.2015, 08:15:01] • [IP: 62.69.231.**]

Zobaczcie lepiej jak pan K. na Wyspiańskiego 36 zrobił ogrodzenie!! To SIE W PALE NIE MIEŚĆI. I ten blok nie należy do wspólnoty tylko do slowianina. Co pan baknie spoldzielnia glupia daje zgode. Na jakiej podstawie??

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:05:19] • [IP: 62.69.241.***]

a ja widzę że to wspólnota z wieżowca się właśnie grodzi.. :)

Gość • Wtorek [03.03.2015, 08:02:20] • [IP: 62.69.231.***]

Kaufland zbudował wygodne drogi do swojej placówki, jednak leniwe bydło łazi wiecznie na skróty dewastując okolice.Popieram budowę ogrodzenia.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:59:18] • [IP: 50.7.78.***]

Chcieliście żyć w gettcie, to macie. Staliście się częścią rezerwatu ubogiej grupy społecznej, którą trzeba odizolować od nowobogackiego ścierwa.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:58:58] • [IP: 178.238.249.***]

napiszcie lepiej co z Flota?dogadali sie czy nie?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:58:31] • [IP: 83.25.33.***]

GŁUPOTA WSPÓLNOTOWA, TAKIE ROZUMOWANIE OGRANICZA DOJAZD KARETEK, SŁUŻB RATOWNICZYCH ITP.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:57:11] • [IP: 89.66.129.***]

sami teraz zadupcają do sklepu na około

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:55:30] • [IP: 178.238.247.**]

NA WET GDY WSPOLNOTA PODEJMIE DECYZJE TO MUSI MIEC ZGODE LOKATOROW!SPRAWDZIC ILE BYLO ODDANYCH GLOSOW ?!ZA ! I CZY PRAWDZIWE ??BO ROZNE RZECZY DZIEJA SIE WE WSPOLNOTACH??!!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:54:25] • [IP: 83.12.64.**]

Buahaha krejzole w tej mojej wspólnocie są...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:48:20] • [IP: 178.238.251.***]

Pewnie będą nowe miejsca parkingowe...

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:46:41] • [IP: 80.245.189.***]

To jest po prostu chore

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:46:16] • [IP: 92.42.112.**]

To wymyślili właściciele piesków !Na spacerek na sąsiednie tereny wspólnot (nie moje to sprzątać nie muszą) a moja wspólnota oczywiście czysta. Sprzątająca po swoich - właścicielka psiaków.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:44:14] • [IP: 178.238.249.***]

Nie było by tego ogrodzenia to by była afera ze nie ma ogrodzenia!co za miasto!!

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:42:55] • [IP: 88.156.235.***]

O tym płocie zadecydowała Wspólnota z tego właśnie wieżowca.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:35:10] • [IP: 79.187.87.***]

Ta choroba ogarnia wiele wspólnot, które montując ogrodzenia izolując blokowiczów od interwencji np straży pożarnych. To jest rażącew zagrożenie i utrudnienie. Takie ogrodzenie może wykonać tylko idywidualny 2właściciel na swojej prywatnej posiadłości.

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:18:33] • [IP: 93.94.187.***]

Wymyśliła wspólnota na zebraniu. Czytelnik niezorientowany?

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:12:32] • [IP: 62.69.254.***]

jest ok dobre światło (prawo własności rzecz święta)

Gość • Wtorek [03.03.2015, 07:08:24] • [IP: 93.94.189.***]

Jakiemuś ćwierć-muzgowi hałasowali ludzie idący lub wracający z Kauflanda. Ich buty za głośno stąpały po chodniku. Trzeba było chodnik rozebrać to obcasy by nie stukały. Taniej by było.

Oglądasz 1-125 z 125
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■