POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [21.02.2015, 20:13:29] • ¦winouj¶cie

O cukierkach w Netto: Nies³odko

O cukierkach w Netto: Nies³odko

fot. Czytelnik

Galaretki w czekoladzie zakupione w sklepie Netto przy ul. Grunwaldzkiej by³y przeterminowane o 2 miesi±ce! – alarmuje nasza Czytelniczka i ujawnia, ze na sklepowych pó³kach le¿a³o wiêcej starego towaru.

14 lutego w godzinach popo³udniowych m±¿ zrobi³ zakupy w sklepie Netto na ul. Grunwaldzkiej w ¦winouj¶ciu – zaczyna swój list nasza czytelniczka. – Kupi³ m.in. cukierki -galaretki w czekoladzie, w paczce 500 g. Zarówno ja, jak i 5-letnia córka zjad³y¶my po parê cukierków, resztê od³o¿y³y¶my. W nocy zaczê³y siê u nas problemy ¿o³±dkowe, które u córki trwaj± do dnia dzisiejszego. Szukali¶my przyczyny...i znale¼li¶my. Galaretki w czekoladzie zakupione w sklepie "Netto" by³y przeterminowane o 2 miesi±ce! Na opakowaniu widnia³a data przydatno¶ci do spo¿ycia:15-12-2014 r.

17 lutego uda³am siê do sklepu Netto wraz z opakowaniem - czytamy dalej w li¶cie -gdzie przeciera³am oczy ze zdziwienia - na pó³ce sklepowej w przedniej czê¶ci wy³o¿onych by³o 9 opakowañ cukierków przeterminowanych - z dat± 15.12.2014 r i 15.01.2015 r, za¶ z ty³u, za tymi przeterminowanymi - ju¿ te z prawid³owym terminem przydatno¶ci do spo¿ycia. Uda³am siê do pracownika-kobiety przedstawiaj±cej siê jako kierownik sklepu i poinformowa³am j± o fakcie sprzeda¿y przeterminowanej ¿ywno¶ci, o dolegliwo¶ciach jakie córka odczuwa po spo¿yciu cukierków i o fakcie zamiaru powiadomienia przeze mnie Sanepidu. Wskaza³am Pani paczki cukierków - galaretek w czekoladzie na pó³ce licz±c przy niej przeterminowane paczki, jednak ona sprawia³a wra¿enie niezainteresowanej tym tematem. O¶wiadczy³a, i¿ przyjmie zwrot i odda mi pieni±dze.

O cukierkach w Netto: Nies³odko

fot. Czytelnik

Nie o pieni±dze chodzi – pisze nasza Czytelniczka – bo to kwota tylko 6,99 z³, ale o zdrowie moje i mojej córki. O zasady i prawo, które trzeba przestrzegaæ - doda³am. Przykre jest to, ¿e z ust Pani kierownik sklepu "Netto" w ca³ej rozmowie nie pad³o s³owo "przepraszam". Jestem zbulwersowana zachowaniem kierownictwa sklepu Netto i praktykami sprzedawania przeterminowanej ¿ywno¶ci jako pe³nowarto¶ciowej. Dodam, i¿ ten produkt nie by³ objêty ¿adn± promocj±. Mam nieodparte wra¿enie, ¿e dana przeterminowana partia, po mojej wizycie zniknie ze sklepu, ale za jaki¶ czas inne produkty, które ulegn± przeterminowaniu niestety bêd± znajdowaæ siê w sklepie w sprzeda¿y ... i tak w kó³ko.

O cukierkach w Netto: Nies³odko

fot. Czytelnik

O odniesienie siê do listu poprosili¶my sieæ Netto.

- Jest nam ogromnie przykro, ¿e taka sytuacja mia³a miejsce - twierdzi Mariola Skolimowska, PR & Communications Manager NETTO Sp. z o.o. – Oczywi¶cie, jest to niedopuszczalne, aby na pó³kach naszych sklepów znajdowa³y siê przeterminowane produkty. Niestety, tak siê zdarzy³o i jest to wy³±cznie nasz b³±d. Natychmiast podjêli¶my kroki, aby tê sprawê wyja¶niæ. Serdecznie przepraszamy nasz± klientkê i mamy nadziejê, ¿e konsekwencje zdrowotne nie bêd± d³ugotrwa³e i jej córeczka szybko wróci do zdrowia. Skontaktowa³am siê ju¿ z nasz± klientk± i zapewniam, ¿e zrobimy wszystko, aby zado¶æuczyniæ tej przykrej sytuacji.

Opisan± sytuacj± zainteresowali¶my te¿ ¶winoujski sanepid. Czekamy, co ma w tej sprawie do powiedzenia. I co zrobi± jego pracownicy.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 106, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-106 z 106

Go¶æ • Wtorek [24.02.2015, 21:20:40] • [IP: 79.141.160.**]

Brawo-syrop glukozowy ¿yczê mi³ej cukrzycy i raka w±troby.

Go¶æ • Wtorek [24.02.2015, 18:42:10] • [IP: 77.88.191.***]

fakt jest taki ze pracodawcy oszczêdzaj± i za ma³o ludzi pracuje w netto, biedronce, zreszt± nawet w uzdrowisku ¶winoujscie s.a jedna pani obs³uguje 4-6 osób - gdzie nie mo¿e nawet przeprowadzic wywiadu, ale bedzie tak dopóki nic sie nie stanie. to wina w³a¶ciciela ze towar by³ przeterminowany!!

Go¶æ • Wtorek [24.02.2015, 13:05:44] • [IP: 88.156.235.***]

Skoro nie schodzi towar to dlaczego nie obnizaja ceny i to w sposob znacznz?

Go¶æ • Wtorek [24.02.2015, 08:30:47] • [IP: 93.94.186.***]

Chcieliscie zagranicznych inwestorow?to nie marudzic i wziasc sie do roboty :P pozdrawiam

Go¶æ • Poniedzia³ek [23.02.2015, 18:07:44] • [IP: 80.245.191.***]

Ludzie, ogarnijcie siê.Co nie które komentarze s± po prostu conajmniej ¿a³osne.Ci co pisz± te durne komentarze nie maj± pojêcia jaka ciê¿ka jest to praca.Szkoda mi tych pracowników bo niedo¶æ ¿e haruj± jak wo³y, robi± co mog± ¿eby ten sklep jako¶ wygl±da³.Kilka pracowników na ca³y sklep bo nie pozwalaj± zatrudniæ wiêcej i te¿ nikt nie chce pracowaæ za psie grosze.A jeszcze do tego musz± nas³uchaæ siê tych chorych klientów którym ci±gle co¶ nie pasuje, a najgorsi s± ci starsi i emeryci.Wiecznie dr± te gêby o kasê ale to nic ¿e po wyj¶ciu ze sklepu stoj± za rogiem i dwie godziny plotkuj±, a to za drogo, a to za tanio, a to ¼le ulotkê przeczytaj±.Po prostu masakra.Dlatego nie dziwiê siê ¿e bardzo du¿o osób wyje¿d¿a za granicê i nie chce tu pracowaæ bo Polska to chory kraj, wredni i fa³szywi ludzie, tacy zawistni ¿e po prostu to siê w pale nie mie¶ci.Pozdrawiam bardzo pracowników Netto bo dla mnie jeste¶cie dobrym sklepem.Trzymajcie siê !!

Go¶æ • Poniedzia³ek [23.02.2015, 15:45:01] • [IP: 46.205.76.***]

W kazdym sklepie, moze sie cos takiego zdarzyc, przykre, ze ktos sie zle poczul, ale tak naprawde nie wiadomo od czego, to akurat netto jest moim ulubionym, jest czysto, a ciezko pracujaca obsluga mila, od lat robie tu zakupy, rowniez na stoisku miesnym, gdzie zawsze wszystko jest swieze, pozdrawiam Netto i zycze lepszych warunkow pracy, zwiekszonej obsady i lepszych plac, to nie bedzie takich bledow.

Go¶æ • Poniedzia³ek [23.02.2015, 15:20:36] • [IP: 77.88.191.***]

polecam ksia¿ke zmien chemie na jedzenie

Go¶æ • Poniedzia³ek [23.02.2015, 11:05:18] • [IP: 46.171.49.*]

widac ze co druga osoba tu pisz±ca komentarze to cwoki które nie maj±c na kims sie wyzyc tu wylewaj± swoj± zó³æ, durny narodzie odpusc. ktos mia³ racje i zwróci³ na to uwage odnosnie przeterminowanej zywnosci. pewnie broku³ i winogrono by³oby zdrowsze i smaczniejsze. tylko kogo tak naprawde na to stac tak na codzien . pozdrawiam wszystkich szczerbatych pa...

Go¶æ • Poniedzia³ek [23.02.2015, 10:21:34] • [IP: 95.129.227.*]

Nie ¿ryj babo tyle cukierków to bêdziesz zdrowa !!

Jusek • Poniedzia³ek [23.02.2015, 08:56:19] • [IP: 95.40.248.***]

z tego paragonu jasno wynika ¿e to nie galaretki by³y przyczyn± bólu brzucha. Po takim miksie to najbardziej zagorza³ego smakosza przegoni...

fy • Niedziela [22.02.2015, 22:21:52] • [IP: 62.69.203.***]

Do IP 92.42.118***wòda i panienki te¿ s± niezdrowe bo mo¿na trypla za³apac i ¿onê zaraziæ, prawda?!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 21:14:59] • [IP: 62.69.231.**]

ludzie co wy piszecie?? miala pani racje ze wkoncu napisala na iswinoujscie! jakim prawem jest przeterminowany towar?? co maja wspolnego co niektore komentarze?? Sanepid powinien dawac kary i to duze na takie markety...

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 21:01:41] • [IP: 88.88.161.***]

ok rozumiem ze piszecie ze moglo sie zdazyc , niezauwazono ze po terminie ale az 2 niesiace to juz przesada, widac jak sprawdzaja towary i zalegaja bez kontroli na polkach

isi • Niedziela [22.02.2015, 20:49:26] • [IP: 92.42.118.***]

bo ¿eby byæ eko nie trzeba kupowaæ w eko sklepie tylko trzeba mieæ pojêcie co jesc

monika • Niedziela [22.02.2015, 20:48:24] • [IP: 94.254.193.***]

'zdarza siê' -Hahaha.To nagminne praktyki sklepikarzy, kroja nas na wszystkim!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 19:54:38] • [IP: 95.129.228.*]

No zdarzy³o siê ¿e po terminie i co? Wielka afera, w g..nie by³o oblane? Ka¿demu mo¿e siê co¶ przeoczyæ. Sfrustrowana kobieta aferê zrobi³a o przeterminowane cukierka. Dawno w kroku nie mia³a chyba. I jeszcze takie ¶wiñstwo dziecku dawaæ.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 19:29:07] • [IP: 62.69.251.***]

Nie rozumiem tego ogólnego bulwersu. Moze jestem nienormalny. ale kiedy biorê do rêki produkt to sprawdzam datê przydatno¶ci. Sam. Nie oczekujê, ¿e za³atwi to za mnie jaka¶ inspekcja. Sami siê barany, prosicie, ¿eby ¿yæ jak besmy¶lnie jak krowy w oborze. Bo przecie¿ oborowy wszystkiego dopilnuje.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 19:23:56] • [IP: 83.21.179.**]

No i co z tego ? Czytaæ trzeba przed zakupem nasza Czytelniczko ujawniaj±ca.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 19:19:27] • [IP: 93.94.184.**]

trzeba sprawdzic rowniez stoisko miesne, pracuja panie ktore sa bardzo nie mile, , , , , i niestety jest brudno,

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 18:37:55] • [IP: 31.61.138.***]

Do 62.69.203- dokladnie! Jak bedziemy dawali sie ³adowaæ w bambuko to nigdy dobrze nie bedzie.place to chce miec towar dobry.ludzie powinni nauczyc sie pisac skargi na takie dziadostwo.ku przestrodze sklepikarzy- nie wiadomo kiedy u was sanepid sie pojawi, a wtedy mandaty sie posypia i zaboli, ze oszukujecie ludzi.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 18:21:05] • [IP: 94.254.193.***]

Nie paliæ, nie piæ, mo¿e nie oddychaæ bo wszystko niezdrowe.Ja jak wchodzê do sklepu to ró¿ne rzeczy kupuje i nie my¶lê czy to jest przeterminowane czy nie bo na sklepie ci±¿y obowi±zek sprawdzania i pilnowania dat. Niektórzy nie siedz± w domach i nie chodz± po sklepach patrz±c na terminy bo nie maj± czasu. I ja to rozumiem. Sklep powinien zostaæ za to ukarany.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 17:48:12] • [IP: 80.245.180.***]

Dajcie tym Ludziom wiêcej r±k do pracy, a bêdzie zawsze porz±dek ludzi nie ma to i syf jest MASAKRA.Szkoda tych pracowników.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 17:44:05] • [IP: 62.69.203.***]

Artyku³ mia³ za zadanie zwrócenie uwagi spo³eczeñstwa na fakt aby sprzedawcy wywi±zywali siê ze swoich obowi±zków, a my jako klienci nie bali siê korzystaæ ze swoich praw a fakty naruszania nag³a¶niali celem zwiêkszenia przestrzegania podstawowych praw handlowych, tymczasem czytaj±c komentarze widzê jak ludzie sobie do garde³ skacz± a nikt nie porusza istoty sprawy albo nie zrozumia³. Ale tu jest Polska, tu siê pije!!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 17:42:54] • [IP: 80.245.184.**]

takiego gówna siê nie jada, przecie¿ to sama chemia jest, a potem siê dziwicie, ¿e na raka chorujecie

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 17:10:10] • [IP: 77.88.191.***]

A kiedy niby maj± pracownicy dok³adnie sprawdzaæ wszystkie daty jak wiêkszo¶æ nie mo¿e nawet 10min w kolejce poczekaæ i ju¿ siê dr± bêdac 5-tym o nastêpn± kase...

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 16:59:33] • [IP: 188.47.130.***]

A sanepid zrobi badania przeterminowanych cukierków i odkryje w nich ¿ywe robale...

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 16:53:02] • [IP: 62.69.203.***]

Ale jAja. Sami zjadacze zdrowej ¿ywno¶ci siê odzywaja.tylko dlaczego sklepy typu Eco ¶wiec± pustkami?? Kobieta kupi³a to samo co wszyscy kupujemy.to jej sprawa czy je delme czy ramê.artyku³ jest o praktykach stosowanych w sklepach sprzedawania przeterminowanej ¿ywno¶c, a nie o tej pani zakupach. W sumie wygl±da na to jakby niektóre komentarze pisa³a pani odpowiedzia³a za sprzedawanie przeterminowanego jedzenia. ¦mieszne trochê

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 16:51:05] • [IP: 46.112.233.***]

paróweczki i delma dla dzieci na ¶niadanko to ju¿ wiadomo z kim siê ma do czynienia.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 16:03:07] • [IP: 92.42.118.***]

Ludzie sami sobie jestescie winni jak sie g kupuje to sie g ma i sie tak wygl±da.

isi • Niedziela [22.02.2015, 16:00:31] • [IP: 92.42.118.***]

paróweczki wieprzowe i delma czyli sama chemia- ¿ycze zdrowia.

isi • Niedziela [22.02.2015, 15:54:41] • [IP: 92.42.118.***]

Kobieto jak chcesz byæ zdrowa to nie jedz takiego ¶wiñstwa syrop fglukozowy na 2 miejscu czyli jest jego bardzo du¿o a jedzenie takiego syropu powoduje raka w±troby.Trzeba by³o sobie broku³a kupiæ. Zreszt± od kiedy cukierki dobrze wp³ywaj± na zdrowie jeszcze takie których sk³ad nie ¶wiadczy o tym ¿e nimi s±.Wstydz sie kobieto takim badziewiem rodzinê karmiæ i zatruwaæ.

zuzia • Niedziela [22.02.2015, 15:48:58] • [IP: 93.94.188.**]

trzeba czytac terminy przydatnosci a nie rzucac sie jak ma³py na banany bo przecena

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 15:47:05] • [IP: 93.94.189.***]

Kto nie pracuje w handlu nie powinien w ogóle zabieraæ g³osu bo nie macie pojêcia jak to jest

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 15:18:47] • [IP: 93.94.188.**]

czytajcie date przydatno¶ci i nie róbcie rabanu-sami sobie jestescie winni a nie rzucac sie jak ma³pa na banany bo przecenione

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 15:00:06] • [IP: 62.69.203.***]

Niedopuszczalne praktyki Sprzedawania przeterminowanej ¿ywno¶ci!!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 14:59:16] • [IP: 79.188.75.***]

Kobieto co ty jesz? Fuj

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 14:56:56] • [IP: 62.69.203.***]

To tej co pisze 'wez siê udlaw, ' mam wra¿enie ¿e to chyba sfrustrowana pani kierownik z tego sklepu. Nie³adnie oj nie³adnie

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 14:23:29] • [IP: 151.248.62.***]

Niestety-wszedzie trzeba uwa¿aæ.Co do tego sklepu konkretnego, to jedynie kierowniczke mozna winic.Pracownicy s± tam traktowani jak w psiarni.W kauflandzie i stokrotce-oj, na paragony trzeba mocno zwracac uwagê-nie zgadzaja sie wagi, ceny promo i cena za kg.A od momentu gdy sama zaczelam pracowac z zywnoscia-sprawdzam date wszystkich produktow-bo wiem jak bywa w duzych sklepach na zmianach.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 14:20:52] • [IP: 95.129.226.***]

Niemieccy emerycie kupuj± wszystko jak leci jedz± i ¿yj±.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 14:15:31] • [IP: 62.69.252.**]

stare babsko nie ma co robic to sie do wszystkiego przyczepi a wez sie udlaw przy jedzeniu kobieto i daj spokoj

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:40:41] • [IP: 80.245.188.***]

Fakt, sklep zawini³, ale... dwa miesi±ce po" spo¿yæ przed" wcale nie zabija ani nie truje... Poza tym, taki syf do jedzenia dawaæ piêcioletniemu dziecku - to jest trucizna! Niczym Mystery Shopper w ¶winoujskim wydaniu ;)) Trzeba" czytaæ" opakowania, a nie bezmy¶lnie braæ produkty ze sklepowych pó³ek.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:38:55] • [IP: 78.30.105.***]

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:12:21] • [IP: 93.154.201.***] dok³adnie, ja te¿ niewierze, ¿e to te galaretki zaszkodzi³y ale faktem jest, ¿e przeterminowany towar nie ma prawa byæ na sklepie nawet przeceniony.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:16:31] • [IP: 62.69.231.***]

Facet robi³ zakupy i nie kupi³ sze¶ciopaka piwa?

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:12:21] • [IP: 93.154.201.***]

jogurt czy smietana 2 miesiace po terminie to moze byc problem, ale galaretki?? nalot na czekoladzie tez nie swiadczy ze nie mozna jej juz zlesc. Ale fakt po terminie powinny byc juz przecenione w osobnym koszu. Ja staram sie zawsze sprawdzac termin przydatnosci do spozycia, tylko na stoiskach miesnych jest trudniej sprawdzic swiezosc produktow. Czasami szyneczka juz na drugi dzien jest sliska i smierdzaca.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:04:40] • [IP: 92.42.118.***]

ka¿dy kupuje co uwa¿a za s³uszne, ludzie - wolny kraj mamy, ale to, ¿e truj± nas i sprzedaj± przeterminowana ¿ywno¶æ dla mnie to jest skandal!!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 13:00:43] • [IP: 92.42.118.***]

Pani kierownik sklepu ma OBOWIAZEK kontrolowania tego co jest na pó³kach i jakie s± daty przydatno¶ci do spozycia, a nie klient!! Kasa, wszedzie kasa siê tylko liczy, a ludzi truj±! ja bym poszed³ z tym do S±du, sprawa wygrana

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 11:57:28] • [IP: 80.245.178.***]

Ale kundle ujadaj±. Wszêdzie bród smród i ubóstwo, a stado paso¿ytów swoje kompleksy na paczce cukierków roz³adowuje. W tym kibucu same idea³y mieszkaj± z prawami boskimi, nigdy siê nie myl±. Boczki mi pêkaj± ze ¶miechu jak czytam te wypociny mot³ochu.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 11:43:31] • [IP: 88.156.232.***]

te cukiereczki to sama chemia

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 11:11:46] • [IP: 93.94.191.**]

Ja te¿ tam kupi³am delicje z terminem wa¿no¶ci :10.2014 r. czekolada z wierzchu by³a z nalotem. MASAKRA!!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 11:04:09] • [IP: 80.245.190.***]

A ja dzisiaj by³am na spacerze fajna pogoda a teraz poczytam o cukierkach

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 10:43:29] • [IP: 204.45.134.***]

popieram pomys³ niewpuszczanie krów z wózkami do chiñskiego sklepu. i bez nich trudno siê tam wymin±æ.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 10:40:32] • [IP: 62.69.251.***]

Po to Bozia da³a mi mózg, narz±d wzroku i woln± wolê, ¿ebym sam decydowa³ o tym co chcê kupiæ. Jak widaæ, dla niektórych to za ma³o. Sanepid musi wybieraæ za nich.

pazdzioch • Niedziela [22.02.2015, 10:37:30] • [IP: 88.156.232.***]

Po pierwsze, nie kupuje sie u chiñczyka niczego, jedno wielkie gó...a latacie do chinola do namiotu a pozniej zdziwko ze zegarek za 1 z³ nie dzia³a i leci z reklamacja. I pamiêtajcie przyglupy, produkcji chiñskiej a wyprodukowane w chinach dwie ró¿ne rzeczy gamonie

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 10:04:25] • [IP: 178.238.247.**]

nie tylko do chinczyka nie mozna wejsc z wozkiem, najlepiej dziecko tez zostawic za drzwiami, nie wchodzic ze swoja torebka--bo juz kilka razy chciala mi zagladac i jeszcze duzo kupowac bo jak sie wychodzi bez niczego to jest taka opryskliwa, podejzliwa, nie daj boze chciec cos zamienic lub oddac___!!TO TA PANI MA OCHOTE CIEBIE WRZUCIC NA WLOKA(tzwGLEBOKA PATELNIE)!!MNIE DO ``TEJ PANI``pseudo wlascicielki nikt juz nie zaciagnie!!wole przeplacic w innym sklepie niz byc ponizana w tych sklepach

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 09:55:30] • [IP: 62.69.231.***]

Facet robi³ zakupy i nie kupi³ czteropaka piwa?

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 09:52:11] • [IP: 31.61.138.**]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

pazdzioch • Niedziela [22.02.2015, 09:33:37] • [IP: 88.156.232.***]

W ka¿dym sklepie jest co¶ nie tak, w kauflandzie sprawdzajcie paragony, na bank na czym¶ zostaliscie przycieci hehe, lidl uwa¿aæ na miêso. Netto, polo omijaæ z daleka. Biedronka i stokrotka wêdliny achtung achtung haha

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 09:19:43] • [IP: 80.245.181.***]

Taki list to siê wysy³a do sanepidu.Do go¶cia z 21.55.11 dobrze kombinujesz tylko ¿e nie ka¿dy musi o tym my¶leæ i wiedzieæ.Na opakowaniu powinna byæ konkretna informacja do kiedy produkt nadaje siê do spo¿ycia i po tym terminie powinien byæ wyrzucany. Problem jest w tym ¿e w polsce niestety nie istnieje instytucja kontroli z prawdziwego zdarzenia, wszystko jest na wariackich papierach. Sprzedawcy i producenci tak kombinuj± aby mieæ jak najmniej strat dlatego te¿ problem zdrowia i ¿ycia konsumenta jest na ostatnim miejscu.Liczy siê tylko kasa.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 09:15:57] • [IP: 80.245.184.***]

Nauka sporo kosztuje ale mo¿e w ten sposób naucza siê panie czytania etykiet terminów sk³adów itd itp. Biedne dzieci nie maja prawa decydowania co im mama" funduje"

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 09:03:55] • [IP: 83.21.146.**]

To niedopuszczalne aby na pó³kach le¿a³ przeterminowany towar!! A Pani kierowniczka jak taka bezczelna to niech sama sobie je przeterminowane cukiereczki, a nie wciska klientom!! Ju¿ samo u³o¿enie rzeczonych czekoladek wskazuje na to ¿e personel doskonale wiedzia³ co le¿y na pó³kach (na wierzchu przeterminowane a pod spodem z dobr± dat±), celowo wy³o¿yli stary towar na wierzch aby siê go szybciej pozbyæ- to oczywiste i do¶æ powszechne w wielu sklepach niestety!! Drugim do¶æ powszechnym cham...wem ze strony niektórych marketów jest oszukiwanie na cenach, inna cena jest na pó³ce przy towarze a inna, ju¿ wy¿sza nabijana jest na kasie!! Tak Nas oszukuj±, niestety...

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 08:27:23] • [IP: 77.112.16.**]

PORUSZCIE LEPIEJ TEMAT ZE DO CHINCZYKA NIE MOZNA WEJSC Z WOZKIEM DZIECIEMYM!!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 08:25:03] • [IP: 95.129.226.***]

Syf we wszystkich marketach tak ma³y nadruk na opakowaniu ¿e nie jeste¶my w stanie odczytaæ daty.

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 08:22:22] • [IP: 178.238.247.**]

A JA SIE PYTAM ??CZY W SWINOUJSCIU JEST SANEPID ?? I CZY CHODZI NA KONTROLE DO SKLEPOW ??BO JAK POPATRZEC NA NIEKTORE SKLEPY;TO JAK SPRZEDAJA, I CO? SPRZEDAJA, JAK PRZECHOWYWANE SA PRODUKTY ?!__DLACZEGO SANEPID TOLERUJE TAKI SYF ;CZY TE BABY Z SANEPIDU MAJA POJECIE O HIGIENIE??A MOZE NIECH NA ISWINOUJSCIE POWSTANIE STRONA !! TYPU KONSUMENTA !!

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 08:03:57] • [IP: 109.241.63.***]

Przecie¿ jest wyra¼nie napisane, ¿e " Najlepiej spo¿yæ przed " a nie " Nale¿y spo¿yæ do" , wiêc nie koniecznie od galaretek siê zatru³a, no chyba ¿e zjad³a za du¿o...

marek • Niedziela [22.02.2015, 06:37:48] • [IP: 80.245.188.**]

kupuje w netto i dalej bede to robil maja dobry towar i tani. a w ogole trzeba czytac daty produkcji i grzecznie zwrocic uwage w sklepie o przekroczonym terminie. a nie z marda gdyby corunie albo wnusie brzuszek nie rozbolal kupilaby jeszcze kilka paczek cukiereczkow

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 05:42:35] • [IP: 80.245.184.**]

2 miesionce to nie duzo i poco ta afera piwo o rok sie pi³o

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 00:49:17] • [IP: 5.60.21.***]

omijam szerokim ³ukiem polo market, ciagle co¶ nie tak, miêso ¶mierdz±ce, owoce morza mro¿one przeterminowane kilka miesiêcy, zgni³e owoce i warzywa. mysl±, ¿e remont zrobili to oczy zamydl±. a ostatnio us³ysza³em taki tekst w spo³em, ekspedientka do drugiej:" Chod¼ sie pokrêcimy po sklepie, ¿eby kierownik nie widzia³, ¿e nic nie robimy" ;)

Go¶æ • Niedziela [22.02.2015, 00:16:12] • [IP: 95.129.225.***]

Pablo sk±d Ty siê urwa³e¶ ? Czy kto¶ zmusza Ciebie do jedzenia w Maku ? Jak tak to napisz o tym, jak nie to po co opowiadasz takie bzdury? Mam nadziejê, ¿e ju¿ ¿aden inwestor w nic nie zainwestuje w tym" mie¶cie". Chcieli¶cie Maka, macie Maka i naje¿d¿acie na niego, pisz±c ¿e lepsze by³oby KFC, za³o¿ê siê na 10000% ¿e gdyby wybudowali KFC to zaczêliby¶cie mówiæ:" co to za kurczak, ¿e kosztuje takie grosze, pewnie pies z bud±" itd. Zamiast cieszyæ siê, ¿e jest konkurencja, ¿e daje nam to wybór, ¿e miasto siê rozrasta - to narzekacie - MASAKRA. A drugie pytanie do Ciebie Pablo, to co masz na my¶li pisz±c" pyszny domowy obiadek" bo chyba nie schabowego w g³êbokim t³uszczu, z ziemniakami ograszonymi tym¿e t³uszczem, z ogórkami które nie maj± ¿adnych w³a¶ciwo¶ci od¿ywczych, polanymi ¶mietan± i to tak± najbardziej t³ust± np 30%. Miêso z niewiadomego pochodzenia i warzywka z K. gdzie lata chmara much MMMMMM PYSZNO¦CI !

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 23:46:04] • [IP: 92.42.118.***]

dziwiê sie pani jak mo¿na kupowac taki syf i dawac do jedzenia dzieciom. ..juz pomijam ze te pseudo cukierki by³y przsterminowane ludzie opamietajcie sie to jest gówno...czemu to kupujecie

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 23:28:03] • [IP: 46.231.56.***]

1) zawsze siê patrzy na datê przydatno¶ci / termin spo¿ycia, 2) cukierków (i nie tylko cukierków) z syropem glukozowym to siê w ogóle nie kupuje.. bo to nie przeterminowane rzeczy tylko szkodz± ale g³ównie te ¶mieciowe droga cztelniczko ;)

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 23:13:35] • [IP: 93.94.184.***]

Jest prosta zasada - w sklepie w którym jest ba³agan nie kupuje ¿ywno¶ci. Wiec jak wejdziecie do sklepu to idziecie najpierw na warzywny. Stosuj±c ta zasadê jesCze nigdy nie chorowa³em. A przy okazji naogl±da³em sie niez³ego syfu w warzywach i owocach.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 23:07:54] • [IP: 89.66.202.***]

A Ty g³±bie z 22:25:26 i 21:55:11 zobacz ¿e napisane jest" Najlepiej spo¿yæ przed", a nie" Najlepiej spo¿yæ do". Po za tym na innych produktach jest te¿ napisane" Nale¿y spo¿yæ do", " Spo¿yæ przed koñcem" oraz sama data wa¿no¶ci. Obowi±zkiem sprzedawcy jest sprawdzenie i przestrzeganie tych dat. Jak pisa³em w poprzednim komentarzu, to dodam ¿e ¿yjemy w XXI wieku a nie w epoce kamienia ³upanego. S± w normalnym spo³eczeñstwie, normy, procedury, zabezpieczenia i tego nale¿y przestrzegaæ. W innych zachowaniach nieprzestrzeganie i niedostosowanie siê do tych przepisów, nale¿y rygorystycznie karaæ!

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:53:58] • [IP: 62.69.251.***]

Sranie w banie zatrula sie czekolada?? Hehe wiekszej bzdury nie slyszalam. Predzej zle przygotowala te jaja i dziecku podala. Ta sprawa powinien sie zajac sad rodzinny

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:48:52] • [IP: 80.245.187.***]

Ka¿dy klient zobowi±zany jest do sprawdzenia daty wa¿no¶ci towaru. Je¿eli jest przeterminowany to zg³asza to kierownikowi sklepu a je¿eli on ma to gdzie¶ natychmiast nale¿y to zg³osiæ w Sanepidzie. Zg³oszenie po czasie mo¿na wyrzuciæ do kosza bo sprzedawca towar ¶ci±gnie z pó³ki i dowiedzenia. A jak facet nie potrafi kupowaæ to sorki, taki mamy klimat.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:45:39] • [IP: 80.245.186.***]

BARDZO PROSZE WSZYSTKICH RODZICOW BY NIE KARMILI SWOICH DZIECI P A R O W K A M I !!CZY WIECIE Z CZEGO ONE SA PRODUKOWANE?CZYTACIE ICH SKLAD?PRZECIEZ PODSTAWOWYM PRODUKTEM SA KROWIE WYMIONA I ROZNE RESZTKI!!TO JEST PASKUDZTWO!!.PODOBNO INTERMARSCHE DOSTALO JAKIES ODZNACZENIE WLASNIE ZA PYSZNE PAROWKI SWOJEJ PRODUKCJI!TAM MAMY PRAWO WEJSC NA ZAPLECZE I ZOBACZYC Z CZEGO SA PRODUKOWANE, A PONADTO MAJA NAJWYZEJ 1 DZIEN!NIE PRZEBYWAJA TRANSPORTU ITD.MOZE LEPIEJ POFATYGOWAC SIE TAM I KUPIC PAROWKI Z MIESA, A NIE Z WYMION, KTORE SA ZLEPKIEM TLUSZCZU!POZDRAWIAM SMAKOSZY WEDLIN!

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:45:21] • [IP: 178.238.247.**]

UWAGA !!wczoraj robilam zakupy w STOKROTCE PRZY MATEJKI, nie moglam sie odgonic od MOLI SPOZYWCZYCH___WIDOCZNIE jest ich pelno w zarciu, uwazajcie bo jak sie przyniesie do domu TO KAtastrofa, pewno pelno larw siedzi w makach, kaszach, ryzu, etc, te motylki lubia wszystko, a pozbyc sie ich to tragedia,

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:39:08] • [IP: 178.238.252.***]

Wybaczcie im du¿o pracy maj± ma³o r±k do pracy. Po prostu nie dopatrzenie. Ka¿demu siê zdarza.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:25:26] • [IP: 62.69.251.***]

21:55:11 - Jedyny rozs±dny g³os w¶ród beczenia baranów

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:20:48] • [IP: 80.245.182.***]

Czy takie artyku³y spo¿ywcze wypada kupowaæ prawdziwemu facetowi?Na takie zakupy wysy³a siê pomoc domow± albo swoj± pani±.Nie wykluczone, ¿e m±¿ tej pani ma dosyæ posy³ek i specjalnie zrobi³ taki zakup.Cwany bo sam nie jad³ tego ¶wiñstwa i dlatego nie mia³ sensacji ¿o³±dkowych.Brawo!

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:05:37] • [IP: 93.94.186.**]

Ja kupi³am w netto inne cukierki w których by³y robaki. Kiedy posz³am do pana kierownika i zg³osi³am to, nie by³o nawet s³owa przepraszam. Cukierki wszystkie musia³am wyrzuciæ, za które sporo zap³aci³am

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:04:25] • [IP: 212.17.41.**]

PABLO ty idiot.o zacofany, co w tym z³ego ¿e dzieci od czasu do czasu zjedz± w McDonalds.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 22:03:06] • [IP: 46.112.220.***]

UWAGA zakupilam parówki znanej i dobrej firmy w NETTO ul. Grunwaldzka dn. 14 lutego, wieczorem otworzylam paczke na kolacje a nastepnego dnia rano tj.15 luty gdy je zobaczylam mia³y zielone plamy. termin parówek by³ do 18 lutego. Poszlam z tymi parowkami i paragonem do netto, zawowalam kierowniczke i jej to pokazalam a ona na to ze to moja wina bo zle chodzi moja lodowka i nic na to nie poradzi. To dziwne ze reszta produktów w mojej lodowce nigdy nie ulegla takiego zepsucia. Sprawe zglosilam jeszcze tego samego dnia do sanepidu i czekam na odpowiedz:(

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:55:11] • [IP: 109.241.63.***]

oznaczenie NAJLEPIEJ SPO¯YÆ DO.. nie jest dat± przydatno¶ci do spo¿ycia a jedynie zaleceniem producenta, przekroczenie daty przed któr± najlepiej spo¿yæ dan± ¿ywno¶æ wcale nie musi odbiæ siê na jako¶ci. Termin „najlepiej spo¿yæ przed” ustalaj± bowiem sami producenci ¿ywno¶ci,

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:53:58] • [IP: 31.61.138.*]

Ja tam kiedy¶ danonka dla dzieci wylapalam w lodowce przeterminowanego i zwrocilam uwage pani w kasie to powiedziala mi wszystkiego nie wylapia w lodowkach co jest ze stara data. ¯a³osne

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:52:16] • [IP: 92.42.119.***]

oj tam. ja pamietam jak w stokrotce na bema zauwazy³em pasztet 9 w puszcze) przeterminowany o 2 lata :D i to nie jeden a ich z 10-15 bylo.specjalnie aby to sprz±tn±æ nikt siê nie kwapi³, dopiero postrach sanepidem. teraz w sumie w ka¿dym sklepie sprawdzam ka¿dy produkt do spozycia, jaki ma datê wazno¶ci

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:45:54] • [IP: 89.66.202.***]

Skoro jest data przydatno¶ci do spo¿ycia, to trzeba tego przestrzegaæ. Jak kto¶ je po terminie, to niech przeprowadzi siê do buszu albo lasu. Tylko brudasy i idioci nie stosuj± siê do zasad panuj±cych w normalnym spo³eczeñstwie.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:42:08] • [IP: 212.17.41.**]

w tym sklepie wiele rzeczy jest ci±gle!przeterminowanych, i nie tylko s³odycze, ale te¿ jogurty, którymi kiedy¶ siê zatru³am. Dlatego ju¿ tam nie robiê zakupów.

Pablo • Sobota [21.02.2015, 21:17:05] • [IP: 80.245.184.***]

Oj tam... Konserwanty w produktach spo¿ywczych dzia³aj± znacznie d³u¿ej ni¿ jest to podane na opakowaniu w sekcji" Najlepiej spo¿yæ przed:". Ludzie ¦WIADOMIE i z premedytacj± poch³aniaj± gorsze rzeczy w np. McDonald's i tego typu przybytkach. Ma³o tego - wol± zaci±gn±æ tam w³asne dziecko ni¿ upichciæ domowy zdrowy obiadek. ¯remy ¶mieciowe ¿arcie, pijemy alkohol, brudn± wodê z kranu i podejrzanej jako¶ci wodê mineraln± z butelek. Palimy fajki (aktywnie lub te¿ biernie) i wdychamy spaliny ka¿dego dnia. I nagle komu¶ galaretki siê okaza³y" a feeeee"? ¯enada! Polska mentalno¶æ - z byle powodu narobiæ ha³asu o nic!!

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:16:14] • [IP: 83.25.117.***]

we wszystkich supermarketach trzeba patrzec na date wa¿nosci. trzeba byc bardzo naiwnym ¿eby wierzyæ ¿e w sieciówkach jest wszystko nienagannie nadzorowane.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:07:25] • [IP: 95.129.228.**]

W Netto nale¿y zwracaæ uwagê na wszystkie produkty, bo czêsto zdarzaj± siê towary przeterminowane.Mnie zdarzy³o siê trzykrotnie zakupiæ przeterminowany towar

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:00:47] • [IP: 92.42.118.***]

powinny byc przecenione, ale jak to jest w Netto, brakuje ludzi chociaz mnie to niedziwi marne pieni±dze traktowanie pracowników te¿ do d...!!w biedronce zrobili porz±dek dlaczego w Netto do tej pory nie by³o ¿adnej kontroli??nasze pañstwo chroni te molochy!!niszczy Polaków i ich rodziny!zarabaiamy ma³o i musimy korzystac z takich w³a¶nie sklepów!

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 21:00:04] • [IP: 164.126.208.***]

A idz do dobrego sklepu a nie do smietnika.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:49:33] • [IP: 31.61.138.**]

Moze zatrula sie pani makrela..ktora widnieje na paragonie..bo slodyczem raczrj nie...nigdy niekupila bym makreli w netto..

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:42:50] • [IP: 80.245.190.**]

Tylko dlaczego taka informacja od czytelniczki po TYGODNIU!! Takie zdjêcia i rachunek mogê przedstawiæ z dowolnym art.spo¿ywczym z dowolnego sklepu...nawet przeterminowane o dziesiêæ lat.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:41:46] • [IP: 92.42.116.***]

S± zasady i trzeba i je przestrzegaæ.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:40:12] • [IP: 93.94.189.***]

Na pewno nie po tych galaretkach by³y gdzie¶ w knajpie na testach a potem szukaj± rozg³osu niech idzie do pracy i sprawdza terminy zap³ac± jej za to

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:39:04] • [IP: 80.53.105.**]

masz racjê

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:38:16] • [IP: 95.143.241.**]

Data spo¿ycia jest oczywi¶cie przybli¿ona - tak naprawdê nic siê nie stanie jak zjesz (nie nabia³ oczywi¶cie !!) kilka dni po terminie. Wiadomym jest, ¿e to obs³uga sklepu zaniedba³a swoje obowi±zki i tyle w temacie. Ja bym ¿±da³a zwrotu gotówki albo wymiany na nowy ten sam towar - z dat± do spo¿ycia. .. Komenty typu" jad³em ró¿ne s³odycze nawet rok po terminie" rozwalaj± na czê¶ci pierwsze - twój ¿o³±dek to niez³y ¶mietnik skoro faszerujesz siê takim czym¶. .. Mimo wszystko zdrowia ¿yczê ;-)

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:38:01] • [IP: 80.245.184.***]

Bo datê to sprawdza w sklepie;)

O³ówek • Sobota [21.02.2015, 20:37:36] • [IP: 80.245.189.***]

To je amelinium

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:37:05] • [IP: 92.42.119.**]

Za takie co¶ powinno siê zamkn±æ sieæ netto w naszym mie¶cie. Daæ pole do popisu sieci typu lidl i kaufland oni pilnuj± terminy przydatno¶ci do spo¿ycia.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:32:29] • [IP: 164.126.222.**]

Pamiêtam, jak w czasie, gdy wspó³pracowa³em z jednym z tygodników, napisa³em artykulik wy¶miewaj±cy. ..zielone ketchupy (jest taki, osobny rodzaj), bo zielone - ¿artowa³em - by³y wskutek swojego przeterminowania (tak, by³y po dacie wa¿no¶ci)w ówczesnym Leader Price, chyba tej sieci, na Roosevelta (dzi¶ we w³adaniu sieci Polo). Zaraz po artykule ketchupy zniknê³y z pó³ki.Tamtejsza kierowniczka - nie wiem, czy kierowniczka zmiany, czy kierowniczka" ogólna", w¶ciek³a by³a na mnie - nie pisa³o siê anonimowo - a namierzony by³em tym lepiej, ¿e zna³ mnie jej syn, cz³owiek zreszt± kryszta³owy, no ale wiêzi z matk± sprawi³y, i¿ i on patrzy³ na mnie wzrokiem zranionej sarny. Jako¶ w ich oczach ja by³em winny, bo WCZE¦NIEJ nie zwróci³em im uwagi osobi¶cie. Nie zadano sobie pytania, jak wykonywali swoj± pracê, dlaczego nie kontrolowali produktów i czy ja mia³em siê czuæ zatrudniony w ich sklepie i zg³aszaæ im usterki. Dzi¶ na portalach pisze siê o takich wystêpkach anonimowo i jest to oczywiste.

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:29:16] • [IP: 62.69.254.**]

no i co ?? sraczka jest ??

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:27:41] • [IP: 79.138.134.***]

Przeterminowane ale z¿ar³a wszystkie hehe

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:20:52] • [IP: 80.245.187.***]

Po co kupi³a stare s³odycze, data jest

Go¶æ • Sobota [21.02.2015, 20:19:38] • [IP: 92.42.119.***]

ale afera... ja jad³em ró¿ne s³odycze po terminie :) i to nawet i rok po :) i jako¶ nic mi nie by³o... zwyk³e sianie fermentu i ubarwienie sytuacji

Ogl±dasz 1-106 z 106
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwyciêstwa 8 maja 2025 r. Uroczysto¶æ rozpocznie o godz. 11.00 na Placu S³owiañskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodleg³o¶æ Rzeczpospolitej” poprzez z³o¿enie kwiatów przez w³adze administracyjne i samorz±dowe, s³u¿by mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, zwi±zków, stowarzyszeñ, szkó³ oraz mieszkañców i go¶ci. Druga czê¶æ uroczysto¶ci odbêdzie siê o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w ¦winouj¶ciu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny ¦wiatowej” ■