W ¦winoujskim porcie zaton±³ holownik Kuguar. 5 osób za³ogi znalaz³o siê w wodzie. Wszyscy zostali uratowani. S± w szpitalu. Do zdarzenia dosz³o o godzinie 22.10.
Holownik Kuguar p³yn±cy ze Szczecina zderzy³ siê ze statkiem który wchodzi³ do Szczecina na wysoko¶ci promów "Bielik".
Zaton±³, za³ogê uratowa³a pilotówka 63, by³a na miejscu w nieca³e 3 minuty.
Na zdrowy rozum to nie alkohol by³ powodem raptownego skrêtu pod p³yn±cy z przeciwka statek. Trzeba zbadaæ uk³ady sterowania tym holownikiem, tam bêdzie prawdopodobnie le¿a³ zasadniczy manakament. Najlepiej i najszybciej to oskar¿yæ za³ogê bo mo¿e wypili po piwie lub po dwa. Trzebo oceniæ stan techniczny tej jednostki, mo¿e co¶ siê zablokowa³o.
Wiking co Ty t³umaczysz? Byli pijani i koniec. A ze holownik móg³ mieæ awariê to inna sprawa. Nie ma t³umaczenia dla pijusów. Je¶li ma takie parcie na flaszkê, niech w cha³upie z bab± siedzi. Pijusy pijusami bêd±, takich z firm wyrzucaæ a nie broniæ.
Piwko a stan techniczny
Wszyscy potêpiaj± w czambu³ za³ogê, i maj± racjê. Ale jest te¿ druga strona medalu, wiek i stan techniczny, czyli - pernamentne oszczêdzanie na serwisie przez armatora. Co nieco wiem o tym holowniku, zaciêcia steru jak i sterowania ¶rub± nastawn± wiele razy mia³y miejsce na tym holowniku i armator jako¶ nie chcia³ nigdy zdecydowanie usun±æ tych mankamentów poprzez wymianê systemów sterowania na nowsze - niezawodne. Tak wiêc przyczyn± mog³a byæ awaria, wszak a¿ tak nar±bani nie byli aby skrêcaæ pod dziób statku id±cego z przeciwka.
i kto¶ tu jest dumny z tego, ¿e wszyscy na holownikach pij±? 4 pijanych, jak to wygl±da? to nie pacyfik tylko uj¶cie rzeki, za ma³o miejsca na pijanych opojów i jeszcze mogli zrobiæ komu¶ krzywdê. zabraæ im wszelkie uprawnienia do koñca ¿ycia
wszyscy uczestnicy tego zajscia powinni byc przebadani alkomatem,
kapitanat portu, SAR, straz graniczna, zaloga tego statku pasazerskiego, (jak sie nazywa ów tajemniczy statek?) i szyper pilotówki, równiez opoje którzy znajdowali sie na nabrzezach po obu stronach,
gosciu129, 228***pilotowka by³a przy kei, a nie p³ynê³a po drodze. Oficer z wie¿y zawo³a³ pilotówkê i po 3-4 minutach by³a przy holowniku. dziêki niej ch³opy siê uratowali.Szybko zareagowa³ kapitan z promu PZB opu¶ci³ ³odz ratownicz±, a PRO pomog³o wyci±gn±æ pi±tego matrosa
Dy¿urny z Wie¿y Obserwacyjnej Kapitanatu Portu w ¦winoujsciu kieruje ruchem statków Czy bra³o udzia³ Ratownictwo Pañstwowe SAR z Basenu Pó³nocnego Dy¿urny ma tak¿e do dyspozycji £odzie Patrolowe Stra¿y Granicznej z Basenu Pó³nocnego a Pilotówka to p³ynê³a i po drodze przyst±pi³a do Akcji Ratowniczej
w ostatnich czasach wielokrotnie promy mia³y k³opoty z dobijaniem i dobicie odbywa³o siê metod± odbicia od nabrze¿a
i potem cumowanie = wielu twierdzi, ¿e tak jest zgodnie ze sztuk± ?!
Uwaga uwaga! Wszyscy maj±cy parcie na szk³o zapraszamy na zdjêcia próbne. Ekipy telewizyjne juz s±, teraz wystrczy tylko zrobiæ show :) Mo¿e wjazd autem do kana³u? Albo salto moralez ;) Cokolwiek, jest szansa na sukces ;)
W mordê..sam pije i z ch³opakami z Urzêdu Morskiego BON ¦winouj¶cie te¿ pi³em. I na Polferiesach i UnityLine te¿ pi³em. Na kutrach i w Ustce i w Ko³obrzegu te¿ pi³em. My¶lê ¿e to nie prowadzi³ szyper, bo musia³by byæ na narkotykach. Dali chyba idioci jakiemu¶ m³odemu posterowaæ. Statek nie samochód, odrazu nie skrêca i nie hamuje. Co za kretyni? Nie ¿al mi ich chocia¿ ze mnie stary alkoholik, marynarz zdegradowany.
Polska Mówi!!
Dzi¶ w
Teleexpress TVP
Wczoraj mówili¶my o ulicznym alkomacie. Zdecydowanie powinna siê nim zbadaæ za³oga holownika przed wej¶ciem na pok³ad. Powinna te¿ u¿yæ alkomatu w trakcie pracy. Za³oga by³a pijana, holownik w ¦winouj¶ciu poszed³ na dno...
Wiking ty tam tez za kapitana po zawodówce robi³e¶. Pijusy.
Ciekawe jaki los spotka³ Kuguara. Mo¿e wysusz± i nazwe zmieni± i z jakiego¶ pijaka po zawodówce zrobi± kapitana.
Na zdrowy rozum to nie alkohol by³ powodem raptownego skrêtu pod p³yn±cy z przeciwka statek. Trzeba zbadaæ uk³ady sterowania tym holownikiem, tam bêdzie prawdopodobnie le¿a³ zasadniczy manakament. Najlepiej i najszybciej to oskar¿yæ za³ogê bo mo¿e wypili po piwie lub po dwa. Trzebo oceniæ stan techniczny tej jednostki, mo¿e co¶ siê zablokowa³o.
Wiking co Ty t³umaczysz? Byli pijani i koniec. A ze holownik móg³ mieæ awariê to inna sprawa. Nie ma t³umaczenia dla pijusów. Je¶li ma takie parcie na flaszkê, niech w cha³upie z bab± siedzi. Pijusy pijusami bêd±, takich z firm wyrzucaæ a nie broniæ.
Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin
Piwko a stan techniczny Wszyscy potêpiaj± w czambu³ za³ogê, i maj± racjê. Ale jest te¿ druga strona medalu, wiek i stan techniczny, czyli - pernamentne oszczêdzanie na serwisie przez armatora. Co nieco wiem o tym holowniku, zaciêcia steru jak i sterowania ¶rub± nastawn± wiele razy mia³y miejsce na tym holowniku i armator jako¶ nie chcia³ nigdy zdecydowanie usun±æ tych mankamentów poprzez wymianê systemów sterowania na nowsze - niezawodne. Tak wiêc przyczyn± mog³a byæ awaria, wszak a¿ tak nar±bani nie byli aby skrêcaæ pod dziób statku id±cego z przeciwka.
Czy marynarz czy nauczyciel w pracy musi byæ trze¼wy ! To nie by³ wypadek bez winy, byli pijani! Powinni zap³aciæ za wyrz±dzone szkody !
i kto¶ tu jest dumny z tego, ¿e wszyscy na holownikach pij±? 4 pijanych, jak to wygl±da? to nie pacyfik tylko uj¶cie rzeki, za ma³o miejsca na pijanych opojów i jeszcze mogli zrobiæ komu¶ krzywdê. zabraæ im wszelkie uprawnienia do koñca ¿ycia
„By³o nas trzech w ka¿dym z nas inna krew, ale jeden przy¶wieca³ nam cel: za kilka lat mieæ u stóp ca³y ¶wiat, wszystkiego w bród.”
By³o nas 3, ratowali¶my ostatniego ale zostali¶my anonimowi:)
PIJAK PIJAKOWI DUPE OBRABIA BUCH HAHA
To porz±dzili...chopaki !!
to s± asiory :P
ale sobie pijusy k±piel urzadzili
wszyscy uczestnicy tego zajscia powinni byc przebadani alkomatem, kapitanat portu, SAR, straz graniczna, zaloga tego statku pasazerskiego, (jak sie nazywa ów tajemniczy statek?) i szyper pilotówki, równiez opoje którzy znajdowali sie na nabrzezach po obu stronach,
gosciu129, 228***pilotowka by³a przy kei, a nie p³ynê³a po drodze. Oficer z wie¿y zawo³a³ pilotówkê i po 3-4 minutach by³a przy holowniku. dziêki niej ch³opy siê uratowali.Szybko zareagowa³ kapitan z promu PZB opu¶ci³ ³odz ratownicz±, a PRO pomog³o wyci±gn±æ pi±tego matrosa
Zostawcie titanica...
Dy¿urny z Wie¿y Obserwacyjnej Kapitanatu Portu w ¦winoujsciu kieruje ruchem statków Czy bra³o udzia³ Ratownictwo Pañstwowe SAR z Basenu Pó³nocnego Dy¿urny ma tak¿e do dyspozycji £odzie Patrolowe Stra¿y Granicznej z Basenu Pó³nocnego a Pilotówka to p³ynê³a i po drodze przyst±pi³a do Akcji Ratowniczej
w ostatnich czasach wielokrotnie promy mia³y k³opoty z dobijaniem i dobicie odbywa³o siê metod± odbicia od nabrze¿a i potem cumowanie = wielu twierdzi, ¿e tak jest zgodnie ze sztuk± ?!
Do 116**.Zabierasz siê do opiniowania innych a sam nie umiesz pisaæ nawet po polskiemu.Ha, ha!
Uwaga uwaga! Wszyscy maj±cy parcie na szk³o zapraszamy na zdjêcia próbne. Ekipy telewizyjne juz s±, teraz wystrczy tylko zrobiæ show :) Mo¿e wjazd autem do kana³u? Albo salto moralez ;) Cokolwiek, jest szansa na sukces ;)
W mordê..sam pije i z ch³opakami z Urzêdu Morskiego BON ¦winouj¶cie te¿ pi³em. I na Polferiesach i UnityLine te¿ pi³em. Na kutrach i w Ustce i w Ko³obrzegu te¿ pi³em. My¶lê ¿e to nie prowadzi³ szyper, bo musia³by byæ na narkotykach. Dali chyba idioci jakiemu¶ m³odemu posterowaæ. Statek nie samochód, odrazu nie skrêca i nie hamuje. Co za kretyni? Nie ¿al mi ich chocia¿ ze mnie stary alkoholik, marynarz zdegradowany.
od 0, 3 do 0, 6 toc to max 2 piwa a wy z nich opojów robicie
Polska Mówi!! Dzi¶ w Teleexpress TVP Wczoraj mówili¶my o ulicznym alkomacie. Zdecydowanie powinna siê nim zbadaæ za³oga holownika przed wej¶ciem na pok³ad. Powinna te¿ u¿yæ alkomatu w trakcie pracy. Za³oga by³a pijana, holownik w ¦winouj¶ciu poszed³ na dno...
i mamy podwodniak