POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [15.02.2015, 19:32:56] • Polska

BYSS przygotował strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, z Mają Włoszczowską

BYSS przygotował strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, z Mają Włoszczowską

fot. Organizator

Agencja BYSS przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną częścią jest dołączenie do zespołu Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego. Zakres prac obejmuje internet - strategię, dedykowany serwis www, działania w social mediach oraz kreację materiałów drukowanych.

BYSS współpracuje z KROSS od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji obecnych zmian w zespole, przygotowała także oprawę digitalową konferencji prasowej KROSS RACING TEAM i związane z tym wydarzeniem projekty materiałów drukowanych (m.in. standy z Mają Włoszczowską do salonów marki KROSS, zaproszenia itp.).
Na potrzeby obecnych działań mających na celu budowanie wizerunku marki KROSS jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona KROSS RACING TEAM działająca dotychczas w ramach www.kross.pl została przez BYSS rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która właśnie dziś startuje pod adresem www.krossracingteam.pl
Dodatkowo agencja przygotowała pakiet ilustrowanych postów dla akcji teaserowej, które w styczniu zamieszczone zostały na profilach KROSS na Facebooku oraz wybrane treści dla komunikacji na Twitterze i Instagramie.
Maja Włoszczowska, która niedawno dołączyła do KROSS REACING TEAM, jest polską kolarką górską, wicemistrzynią olimpijską z Pekinu, złotą medalistką Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotną wicemistrzynią i mistrzynią Europy oraz wielokrotną mistrzynią Polski w cross-country.

Działająca na rynku od 16 lat agencja BYSS przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.
BYSS zdobył szereg branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura) jak i zagranicznych (Golden Drum)

Kontakt:
Marcin Grządka, ŁubuDubu PR - 604 784 897, marcin@lubudubupr.pl
Paweł Usakowski, ŁubuDubu PR - 660 662 200, pawel@lubudubupr.pl


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W niedzielę, 14 grudnia 2025 roku, wejdzie w życie nowy roczny rozkład jazdy pociągów. Na Pomorzu Zachodnim przewidziano w nim wiele nowości poprawiających możliwość dojazdów do szkół i uczelni czy pracy, a także ułatwiających podróżowanie po regionie. Szczecin-Świnoujście późnym wieczorem. Na trasie Szczecin–Świnoujście w nowym rozkładzie jazdy pozostaną uruchomione w czerwcu br. późnowieczorne połączenia w obu kierunkach o nazwie „Wiatrak”. Szczególnie wieczorny pociąg ze Szczecina do Świnoujścia okazał się sporym sukcesem, gdyż codziennie z tego połączenia korzysta przeciętnie 70 osób. Dodatkowo uruchomiona zostanie jedna para nowych pociągów w godzinach porannych, a wczesnoporanne pociągi ze Świnoujścia do Szczecina będą kursowały codziennie, czyli w terminie rozszerzonym względem obecnego rozkładu jazdy. Pozwoli to mieszkańcom i turystom także w weekendy i święta dojechać m.in. do Szczecina Dąbia na przesiadki do pociągów dalekobieżnych wyjeżdżających ze Szczecina np. do Warszawy (w tym na express Chrobry i pociąg Pendolino). Łącznie na trasie Szczecin–Świnoujście w nowym rozkładzie jazdy w dni robocze uruchamianych będzie 14 par pociągów regionalnych, a w weekendy 12 par, co oznacza, że przez większą część dnia pociągi na tej trasie kursować będą co godzinę ■ Świnoujście: 38-latek z powiatu kamieńskiego kradł logotypy samochodów w centrum miasta. Kilkanaście pojazdów pozbawionych emblematu. Policja zbiera kolejne zgłoszenia. Straty dotyczą głównie aut marek premium, a w niektórych modelach Mercedesa wyrwany emblemat był jednocześnie częścią czujnika jednego z systemów wspomagających. Policja zatrzymała 38-latka i wciąż przyjmuje zgłoszenia od właścicieli uszkodzonych pojazdów. Z samochodów znikały znaki rozpoznawcze takich marek jak Mercedes, Volkswagen, Ford, Toyota czy BMW. W autach wyższej klasy wartość takich elementów potrafi być wyjątkowo wysoka. Kradzieże odnotowano na kilku odcinkach centrum: przy ulicy Konstytucji 3 Maja, przy ulicy Wyspiańskiego oraz na osiedlu Platan. Do funkcjonariuszy zgłosiło się już kilkanaście osób, choć liczba poszkodowanych może być większa. Sprawca został namierzony i zatrzymany. 38-letni mieszkaniec powiatu kamieńskiego trafił do policyjnego aresztu ■