POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [28.01.2015, 17:01:32] • Świnoujście

Plaża jak pijalnia piwa i popielniczka?

Plaża jak pijalnia piwa i popielniczka?

fot. Sławomir Ryfczyński

Wprowadzenia na świnoujskiej plaży zakazu picia alkoholu i palenia papierosów domaga się jeden naszych Czytelników. Latem plaża przypomina wielką pijalnię piwa - pisze.- Po alkoholu niektórym puszczają hamulce.

W Sopocie wprowadzono niedawno całkowity zakaz picia alkoholu na plaży -pisze nasz Czytelnik.- Wyłączono z tego tylko kawiarnie, puby na plaży. Taki zakaz obowiązuje też w Gdańsku i Gdyni. Uważam, że i nasze władze powinny go wprowadzić, bo latem plaża przypomina wielką pijalnię piwa. Po alkoholu niektórym puszczają hamulce. Są agresywni, głośni, śmiecą i palą papierosy. Dzieci na to patrzą. Do zakazu picia dodałbym jeszcze zakaz palenia papierosów.

Plaża jak pijalnia piwa i popielniczka?

fot. Sławomir Ryfczyński

Robert Karelus, rzecznik prezydenta przypomina, że w regulaminie świnoujskiego kąpieliska jest zapis dotyczący zakazu spożywania alkoholu poza punktami gastronomicznymi .

- Szkoda, że Czytelnik interesując się takimi zakazami na innych plażach, najpierw nie sprawdził, jak to wygląda w Świnoujściu – mówi Robert Karelus. – Samo wprowadzenie zakazu, tak jak i w innych dziedzinach naszego życia, nie rozwiązuje jednak sprawy. Chodzi o jego przestrzeganie. A to już jest osobna, indywidualna sprawa każdego wchodzącego na kąpielisko, zależna między innymi od jego kultury i świadomości społecznej.

Plaża jak pijalnia piwa i popielniczka?

fot. Sławomir Ryfczyński

Przy słonecznej pogodzie w sezonie letnim na naszym kąpielisku jednorazowo wypoczywa nawet kilkanaście tysięcy osób – kontynuuje rzecznik. – Nie wszyscy przestrzegają zakazu spożywania alkoholu. Choć głównym zadaniem ratowników jest czuwanie nad bezpieczeństwem kąpiących się, to oczywiście reagują oni również w przypadku zgłoszenia osoby będącej pod wpływem alkoholu.Jednak w sytuacji , gdy na kąpielisku znajdują się tysiące plażowiczów, aby móc w pełni egzekwować zakazu spożywania alkoholu, koniecznym byłoby zatrudnienie dodatkowych osób, które w tym celu patrolowałyby kąpielisko. Po pierwsze, oznaczałoby to dodatkowe i to niemałe koszty funkcjonowania kąpieliska. A poza tym, nie chodzi nam chyba o to, aby z naszej pięknej plaży zrobić miejsce inwigilacji wszystkich plażowiczów, także tych, którzy nie zamierzają spożywać alkoholu.

Rzecznik twierdzi, że właśnie dlatego oprócz ustanowienia zakazu, miasto stawia na uświadamianie plażowiczów że plaża to nie pijalnia piwa, tylko ogólnodostępne miejsce wypoczynku zarówno dla dorosłych, jak i dzieci oraz jak niebezpieczne jest wejście do wody po alkoholu.

- Podobnie, jeśli chodzi o palenie papierosów na terenie kąpieliska – dodaje Robert Karelus. - Choć w tym przypadku w regulaminie nie ma odpowiedniego zakazu, to przez cały sezon staramy się docierać do plażowiczów i uświadamiać ich, że plaża to nie popielniczka, a dym z papierosa nie ma nic wspólnego z morskim powietrzem i przeszkadza wielu innym wypoczywającym.

Zmiana świadomości wymaga czasu. Zdaniem rzecznika, pierwsze efekty już widać.

- Stali bywalcy kąpieliska potwierdzają, że z sezonu na sezon, na świnoujskiej plaży coraz mniej osób sięga po piwo czy papierosa - mówi Robert Karelus.-Ustawa o wychowaniu w trzeźwości nie wskazuje jednoznacznie, że plaża jest jednym z miejsc publicznych, w których z jej mocy obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Dlatego też jedynie rada miasta może wprowadzić taki zakaz odpowiednią uchwałą. Podobnie sytuacja wygląda jeśli chodzi o zakaz palenia papierosów.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 145, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-145 z 145

Zibi • Piątek [30.01.2015, 14:18:48] • [IP: 79.189.133.**]

Nie chodzę na plażę latem, ze względu na smród papierosów, śmieci typu kapsle, puszki, butelki, pampersy. Co to za przyjemność rozłożyć koc i wdychać śmierdzące pety, patrzeć na walające się śmieci. Wolę jechać w góry na szlaki. A skoro ustalono regulamin i są zakazy, to miasto powinno zatrudnić osoby do pilnowania i egzekwowania tego porządku. Bo jak widać pan rzecznik, tylko leje wodę i regulamin sobie, a życie sobie. Poza tym Polakom brakuje kultury nawet na własnym podwórku.

Gość • Piątek [30.01.2015, 08:32:13] • [IP: 83.19.184.***]

PROPONUJE ABY RADNY RATOWNIK NAD RATOWNIKI JAROSŁAW WŁODARCZYK TEGO PILNOWAŁ..

Gość • Czwartek [29.01.2015, 20:28:36] • [IP: 80.245.183.**]

proponuję też zakaz kąpieli i opalania. .. kto to widział fujjj. pozdrawiam czytelnika. . :-(

Gość • Czwartek [29.01.2015, 16:27:02] • [IP: 80.245.179.***]

JAK ZA KOMUNY NAKAZY I ZAKAZY.;) GRATULACJE.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 16:01:58] • [IP: 83.22.27.***]

Oj czy masz tak piękne ciałko to nie tobie to oceniac samej musiałbym to osobiście zweryfikować chociaż i po 60-tce tez niektóre maja piękne ciałka bejbi !

Gość • Czwartek [29.01.2015, 15:50:00] • [IP: 83.22.27.***]

No to zabroncie jeszcze sikanie w morzu albo puszczania gazow(dla niekumatych prykania)na kocu bo to tez przeszkadza innym ! Tylko kto to będzie egzekwowal ?

Piękna Plażowiczka • Czwartek [29.01.2015, 15:29:25] • [IP: 80.245.186.**]

A ja już bym chciała wygrzać swoje piękne ciałko na gorącym słonku :):)

Gość • Czwartek [29.01.2015, 15:18:35] • [IP: 83.89.12.***]

Zakazami nie nauczy sie ludzi kultury.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 14:41:10] • [IP: 77.113.81.***]

Zakaz wjazdu do Świnoujścia i nie potrzeba innych zakazów.Bawcie się sami ze sobą miejscowi, to nie jedyne miasto nad Bałtykiem i nie jedyna plaża. Powodzenia

Gość • Czwartek [29.01.2015, 14:29:27] • [IP: 178.238.252.**]

Na wydmach, jak się chłopak załatwiał, panowie czekali, aż skończy, żeby mu wlepić 50 zł mandatu.Mało liścia nie podali w odpowiednim momencie, tak im zależało!

Gość • Czwartek [29.01.2015, 14:25:05] • [IP: 178.238.252.**]

W pasażu Gryfia, dosłownie leżą na podłodze i piją!Czy nikt tego nie widzi?Trzeba iść dookoła, żeby ich nie nadepnąć...może Straż Miejska odwiedzi to miejsce!

Gość • Czwartek [29.01.2015, 14:24:23] • [IP: 80.245.188.**]

JESTEM ZA ZAKAZEM PRZEDE WSZYSTKIM PALENIA NA PLAŻY LEŻĄC KOŁO TAKIEGO CZŁOWIEKA OD KTÓREGO SMRÓD PAPIEROSÓW CZUĆ Z DALEKA JEST... NIEPRZYJEMNE NIE WSPOMNĘ O DZIECIACH BAWIĄCYCH SIĘ W PIASKU I WYGRZEBUJĄCYCH PETY CHCE SIĘ TRUĆ NIECH TO ROBI ALE U SIEBIE W DOMU! A JAK SIĘ NAPIJE I SIĘ UTOPI TO Z WŁASNEJ GŁUPOTY

Gość • Czwartek [29.01.2015, 14:22:05] • [IP: 92.42.114.***]

Polak musi się uczyć bycia kulturalnym i uczmy się bo jak nas widzą tak o nas piszą i jeszcza jedno nie kłóćmy się po Włosku

Gość • Czwartek [29.01.2015, 13:28:31] • [IP: 50.7.78.**]

11:48:38 - Kogo to obchodzi, jak się zachowujesz, gdy jesteś zachlany?

Gość • Czwartek [29.01.2015, 13:17:45] • [IP: 159.245.16.***]

Kraj zakazów, nakazów-mandatow i glupich czytelnikow ot i po sprawie-jak nie odpowiada trzeba sie wyprowadzic do Sopotu czy tez Gdanska

Gość • Czwartek [29.01.2015, 12:52:26] • [IP: 89.66.208.***]

A ja sobie lubię wypić czasem na plaży 1-2 piwka, leżę sobie kulturalnie, nie drę ryja, nie zostawiam śmieci w piasku. Pewnie gdyby chodziły jakieś kontrole np. policji to do mnie by podeszli jako do pierwszej osoby na całej plaży : (Wszystko jest kwestią kultury. Palić fajki albo pić można normalnie jak człowiek, albo tak żeby dać się we znaki wszystkim naokoło. A śmiecenie to już w ogóle inna kwestia, ludzie czasem zostawiają w piachu takie rzeczy, że mózg staje, jakim brudasem i leniem trzeba być, żeby się nie chciało ruszyć czterech liter i przejść tych kilka metrów do śmietnika...

Gość • Czwartek [29.01.2015, 12:44:20] • [IP: 71.246.114.**]

a wparku mozna pic piwo plaza jest miejscem publicznym papierosy bym pozwolilpalic

Gość • Czwartek [29.01.2015, 12:40:21] • [IP: 164.126.32.***]

GŁUPOLU WYPROWAC SIĘ NA SACHARE ALBO BLIŻEJ NA OGNICE

Gość • Czwartek [29.01.2015, 12:04:18] • [IP: 62.69.231.***]

Plaża nie jest waszą prywatną własnością, żeby zakazywać.

upity- podobny do świni • Czwartek [29.01.2015, 11:48:38] • [IP: 164.126.212.**]

No, to jest nienormalne, by zakazywać, ale ponieważ w Polsce jest nienormalny styl picia aż do uchlania się, to trzeba ustanawiać nienormalne, na miarę świńskiej mentalności wielu Polaków, prawa. Tylko upitym wydaje się, że są dowcipni i odważni, a w rzeczywistości są wulgarni i agresywni. Uwierzcie wy, którzy się upijacie i uważacie to za jakieś potwierdzenie męskości - jesteście podobni do świń, jesteście odrażający. Może wskutek waszej agresji nikt wam tego nie powiedział, ale taka jest prawda.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 11:45:44] • [IP: 77.88.191.**]

Postulat słuszny, tylko kto będzie pilnował przestrzegania takiego zakazu. Nie sądzę, żeby władze miasta sobie z tym poradziły, tak jak nie radzą sobie z przestrzeganiem zakazu jazdy rowerami po promenadzie. NIKT tego nie pilnuje, a rowerzyści jeżdżą tabunami między spacerowiczami. Nawet brak wyraźnego oznakowania, np namalowanych przekreślonych rowerów!

Gość • Czwartek [29.01.2015, 11:40:44] • [IP: 93.94.186.***]

Dlaczego tak wszyscy się bulwersują zakazem picia i palenia na plaży. Nie oszukujmy się, od tego są knajpy, specjalne miejsca gdzie mozna kulturalnie sobie usiąśc i wypić jak ktoś ma pragnienie na ten trunek.Nie wszyscy muszą znosić towarzystwo nachlanych ludzi, aroganckich i przeklinajacych.Plaża to nie knajpa a wypoczynek dla wszytkich. I uszanujmy to !!, a będzie nam się zyło spokojniej.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 11:38:24] • [IP: 62.69.252.**]

Proponuję pojechać do USA i zobaczyć co można na plaży a właściwie czego nie można, alkohol - zabroniony bardzo wysokie kary palenie - zabronione bardzo wysokie kary śmiecenie - bardzo wysokie kary, można i u nas, tylko kto będzie egzekwował przestrzeganie zakazów i wiadać to np po zakazie wprowadzania psów

Gość • Czwartek [29.01.2015, 11:18:47] • [IP: 5.174.170.***]

Przy okazji proszę wprowadzić zakaz wprowadzania dzieci na plażę ponieważ sie wydzierają i nie można w spokoju wysiedzieć. Zakaz picia oczywiscie, palenia bzdura.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 11:12:38] • [IP: 80.245.186.**]

sam lubie wypic piwko na plazy nie pale nie zostawiam po sobie syfu i szkoda by mi bylo utracic ostatnie miejsce w miescie gdzie mozna legalnie wypic to piwo bez nabijania kiebzy wlascicielom ogrodkow, a moze to OSIR powinien sprzatac ta plaze porzadnie? maja kombajn ktory od swieta przejedzie i to nie wszedzie wielkie ajwaj

Gość • Czwartek [29.01.2015, 10:59:43] • [IP: 93.94.187.***]

Do Gościa • Środa [28.01.2015, 22:31:41] • [IP: 80.245.189.***] Panie nie obrażaj pan dobre? Ja jestem religijny i mam pana boga głęboko w sercu ale po prosu uważam że są jakieś granice między ciuchami ładnymi a zboczonymi.Kieruje tą wiadomość do wszystkich na tej stronie.po prostu skomentujcie.Dziękuję.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 10:46:49] • [IP: 31.61.136.***]

dziwna sprawa zeby w miejscu relaksu niemozna bylo sie relaksowac przy piwku i papierosku, jezeli komus przeszkadza dym sasiada zaesze mozna zwrucic uwage ;),

Gość • Czwartek [29.01.2015, 10:28:06] • [IP: 193.200.150.***]

Jeżeli radni przegłosują za tym zakazem, to będę obrywali regularny łomot.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 10:25:33] • [IP: 193.200.150.***]

09:01:45 - Czym się różni wypicie piwa w jakiej plażowej spelunie, od wypicia na swoim kocu. Za 10 złotych to mam trzy piwa, a nie w spelunie jedno. Masz downie w tym jakiś interes, że nakręcasz interes wyzyskiwaczom i złodziejom? Żadna szmata nie będzie mi mówiła co mam gdzie robić, ani mi zaglądać do garów. A policja jedyne co może zrobić, to kupę w rajtuzy.

KK • Czwartek [29.01.2015, 10:07:26] • [IP: 80.245.186.**]

Tutaj chodzi tylko o kulturę. Palacze niech sprzątają po sobie i idą leżakować, jak Pani poniżej dała ładny przykład, bliżej wydm. I niech tam się trują, z mniejszym prawdopodobieństwem trucia innych. A co do picia piwa - jeśli ktoś po spożyciu zachowuje się kulturalnie bez wrzeszczenia, przeklinania i robienia z siebie" chojraka/czki" i do tego sprzątnie po sobie to niech pije te piwko i niech się odwadnia, poowoli uzależnia i napycha pustymi kaloriami. Myślę, że wtedy jakoś większość osób będzie wypoczywać tak jak trzeba. A dzieci i starsze osoby to też istoty ludzkie więc zachowują się i wyglądają zgodnie ze swoim wiekiem. Taka ich natura i nie powinniśmy mieć do nich pretensji że żyją. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 10:06:51] • [IP: 81.219.221.**]

Pogonmy tych nieustawnych staruchów na jedną wyznaczoną część plaży i zabrońmy im zaglądać na część dla ludzi młodych rozrywkowych.Podzielmy plażę ekranem dzwięko szczelnym wszyscy bedą szczesliwi. Nie moze tak być ze miastem rządzi emerytowany turysta ktoremu nic nie pasuje.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 09:16:57] • [IP: 62.69.241.*]

IDIOTYZM JAK MOZNA ZABRONIC PICIA PIWA W SEZONIE LETNIM GDYZ PLAZA TO NASZA ROZRYWKA JEDNA Z NIELICZNYCH. NIECH TEN CZYTELNIK SIE WYPROWADZI A NIE PIER.. FARMAZONY !! NIE PASUJE MU TO DO SOPOTU TAM JUZ ZAKAZ JEST !! POZDRAWIAM

Gość • Czwartek [29.01.2015, 09:09:24] • [IP: 178.238.247.**]

A PUSZCZAC SMIERDZACE BAKI BEDZIE MOZNA??(JESLI CHODZI O POPIELNICZKE?!__SAM PALE PAPIEROSY ALE WIDOK PETOW W PIASKU MI PODNOSI CISNIENIE!TO KULTURA? A WYSTARCZYLOBY PRZYGOTOWAC SOBIE CHOC ZWYKLY KUBECZEK PO PIWIE I TAM WRZUCAC PETY;OCZYWISCIE POZNIEJ TEN KUBECZEK WYRZUCIC DO SMIETNIKA!!TAK MALO TRZEBA!!I PO SPRAWIE!!

Gość • Czwartek [29.01.2015, 09:01:45] • [IP: 37.152.18.***]

Na plaży są zorganizowane ogródki piwne tam można sobie usiąść i kulturalnie wypić piwo i zapalić papierosa, a nie na kocach czy leżakach obok leży wczasowicz który nie pali i musi wdychać ten śmierdzący dym. PROPONUJĘ ŻEBY POLICJA I STRAŻ MIEJSKA WZIĘŁA SIĘ za karanie właścicieli psów którzy nie sprzątają po swoich pupilach bo znów na chodnikach pełno psich odchodów

Gość • Czwartek [29.01.2015, 08:59:02] • [IP: 83.30.81.***]

Picie alkoholu i palenie papierosów powinno być zabronione na całej plaży, ponieważ podam przykład: rozłożyłem koc, a pod kocem w piasku pety, puszki i szkło. Plaża to nie wysypisko. Dbajmy o środowisko

Gość • Czwartek [29.01.2015, 08:28:23] • [IP: 62.69.253.***]

Lubimy popadac w skrajnosci.Zabronic i co?Zatrudnic armie policjantow?Chory czlowiek.Na tej plazy mozna znalesc ustronne miejsce.Ja nie pole.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 08:19:08] • [IP: 212.14.63.***]

zakaz wprowadzania dzieciaków, bo się drą, zakaz zabawy w piasku, bo zawsze z wiatrem poleci, zakaz picia i jedzenia bułek, bo okruchy też lecą zakaz w ogóle oddzywania się bo JJJAAA tu przychodzę k...a wypoczywać.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 08:12:35] • [IP: 92.76.172.**]

Tak prosze nie zapomniec o wprowadzeniu zakazu sikania do wody przez dzieciaki, bo rozleniwione sloncem rodzicielki nie sa w stanie temu zapobiec. Prosze jeszcze wprowadzic zakaz kopania pilki przez rozwydrzone i bezstresowo wychowane potomstwo i zawsze celnego uderzenia w glowy spokojnie lezacych plazowiczow, aha prosze zakazac sypania piaskiem na gazety, ksiazki, lezaki poprzez przebiegajace stada rozwrzeszczanych i bez kompromisowych latorosli. Jesli to uwzglednicie w zakazach i nakazach to reszta jak picie piwa i palenie papierosow to blahostka z ktora moza sie pogodzic. Milego dnia zycze i duzo slonca na naszej plazy.

Gość • Czwartek [29.01.2015, 08:11:40] • [IP: 80.245.176.***]

Jestem osoba niepalaca i niepijaca o ile to nie jest agresywne zachowanie lub aroganckie i naprawde przeszkadzajace.. np palenie obok przy plazujacym sie dziecku - gdzie na niego leci dym to co takiego sie stanie? komus bardzo mocno zal d.. ściska... A mnie przeszkadzaja w miejscach publicznych takie zalosne zgnuśniałe tetryki jak autor tego protestu!

Gość • Czwartek [29.01.2015, 06:12:12] • [IP: 80.245.191.***]

A jak to jest u naszych sąsiadów??Czy tam wolno pićpalići przechadzać sięz psami po plaży??

Gość • Czwartek [29.01.2015, 05:19:16] • [IP: 95.129.224.**]

Ogrodzić miasto drutem kolczastym pod napięciem by żadnemu turyście nie przyszło do głowy przyjechać tu by odpoczywać, zwiedzać wydawać monetę, wtedy będziecie szczęśliwi i wolni od pracy i dochodów.

problam maja palacze • Czwartek [29.01.2015, 02:19:18] • [IP: 78.131.222.*]

dlaczego to ja mam unikac palaczy? po to sie tego wystrzegałem żeby tego smrodu nigdzie nie wdychać i nie usprawiedliwiajcie sie otwartym powietrzem. zakaz wszędzie w miejscach PUBLICZNYCH a nie tylko przystanek i plac zabaw dla dzieci, to sa przykłady. do pijących piwko tez nie strzelać z karabinu, w końcu sa na wczasach ale jakis regulamin plażowania mówi na pewno o samo zachowaniu i kulturze osobistej, wiec zabronić tylko piwa w szkle i myślę ze jak każdy sprzątnie po sobie to z reszta zaniedbanych rzeczy firmy sprzątające ze nie wielkie koszta sobie poradzą. A palacze niech pamiętają ze to oni maja problem z uzależnieniem i oni maja sobie radzić a nie my szukać miejsc by na nas nie dymili.

SER • Czwartek [29.01.2015, 00:49:34] • [IP: 81.219.221.**]

To jakaś farsa impotent albo tez stara baba pisze ze pszekadzają im nagie piersi na plazy - czemu bo to ich już nie dotyczy zazdrość i złość i zawiść ja nie mogę to innym nie dam. A co z piwem i papierosami ok w pomieszczeniach rozumiem ale na plaży nie mozna zabronić wolnosci spozywania czego kolwiek nastepny emeryt napisze że pszeszkadzają mu młode zgrabne i zdrowe panie - plaża dla strych smierdzących emerytek

Gość • Czwartek [29.01.2015, 00:45:03] • [IP: 92.42.114.**]

Zakazać wszystkiego. Naliczyć złotówkę od nadępniętego pojedynczego ziarenka piachu, podobnie z kroplami wody morskiej. Najlepiej w ogóle morze zakopać lub plażę zalać, niech nikt nie spędza wolnego czasu tak jak ma ochotę... Tych, których przesadzają trzeba usuwać i nie dawać im szans na picie na plaży, ale jeśli ktoś potrafi po sobie posprzątać i lubi wypić zimne piwo w gorący dzień nie powinno mu się tego zabraniać. Wolność się nalezy wolnym obywatelom tego kraju. Każdy swój rozum ma, a i mądre dziecko powinno brać przykład ze swych idealnych rodziców, a nie jakichś zataczających się chłopaczków z fajką w ręce, prawda?

Gość • Czwartek [29.01.2015, 00:23:11] • [IP: 92.42.116.***]

a ja zakazałbym jeszcze darcia mordy i sypania piaskiem przez pozbawione hamulców bachory

Gość • Czwartek [29.01.2015, 00:17:54] • [IP: 93.94.186.***]

DO Gość • Środa [28.01.2015, 21:17:56] • [IP: 83.21.28.**] Ty też będziesz stary/a, to Ciebie nie ominie. Nikt Cię nie zmusza do patrzenia. a komentarz twój jest bardzo wulgarny, mamusia nie nauczyła szacunku do ludzi. Zajmnij się swoją nienaganną sylwetką i dbaj byś się nigdy nie zestarzał/a.A co do zakazu popieram go w 100% Uczyć się kultury, szcunku i zachowania. Plaża to nie knajpa.

Gość • Środa [28.01.2015, 23:35:41] • [IP: 83.11.171.**]

Piwo to tylko napój niskoalkoholowy, po co ten zakaz ? a dla czego nie ma zakazu picia piwa w punktach gastronomicznych na plaży ? odpowiedź: bo miasto na tym zarabia.

Gość • Środa [28.01.2015, 23:33:58] • [IP: 93.94.184.***]

A może Panu biznes na plaży nie idzie?

hałaśnik z lat 60-tych. • Środa [28.01.2015, 23:24:29] • [IP: 88.156.233.***]

I o 22.00 latem promenada ma być pusta i cicha.

Gość • Środa [28.01.2015, 23:22:22] • [IP: 80.245.188.***]

Muszę przyznać, że ze zgrozą czytam te komentarze. Mnie nie podoba się picie alkoholu i palenie papierosów na plaży. A do tego ludzie przychodzą z psami, choć w tym miejscu nie powinno ich być. Zwróciłam kiedyś takiemu panu uwagę, to zaczął wrzeszczeć, że jak mi się coś nie podoba, to mogę wezwać straż miejską. Zero kultury. Zastanawia mnie czy tym wszystkim komentującym osobom odpowiada towarzystwo pijaków z papierochami?? Ciekawa jestem czy bylibyście zadowoleni, gdyby nagle dookoła was rozłożyło się się towarzystwo z piwskiem, palące non stop papierosy, przeklinające na pół plaży i do tego z kilkoma psami. Nierealna sytuacja? A może właśnie dość realna. Tu nie chodzi o bezsensowne zakazy, ale o pomyślenie chwilę, że w takim miejscu trzeba jednak przestrzegać pewnych zakazów. A tak poza tym ktoś powinien zająć się gołymi Niemcami, wchodzącymi na nasze polskie plaże. Myślę, że nikt z Polaków nie ma ochoty oglądać siedemdziesięcioletniej nagiej pani lub pana.

Gość • Środa [28.01.2015, 22:57:02] • [IP: 77.254.90.***]

Najważniejsza jest kultura spożycia i sprzątanie po sobie. Chamów niestety też się nazjeżdża, ale na szczęście jest to znikoma ilość. Bo kto nie ma miedzi w domu siedzi :-).

Gość • Środa [28.01.2015, 22:56:19] • [IP: 80.245.185.***]

MOCHERY ATAKUJĄ

Gość • Środa [28.01.2015, 22:33:50] • [IP: 83.25.173.***]

Same zakazy, nakazy... PUKNIJCIE SIĘ W CZOŁO !! jak będę chciał to wleję sobie alkohol do butelki po soczku i tak wypiję. Jak komuś coś nie odpowiada to nich w domu siedzi.

Gość • Środa [28.01.2015, 22:31:41] • [IP: 80.245.189.***]

Panie - niech Pan jeszcze doda(nomen omen :-)), zakaz ubierania kostiumów bikini, używania lornetek, sikania do morza itd. itp !! Co za ĆWOK !! Panu jeszcze brakuje młotka, żeby się puknąć w pustą głowę :-))

Gość • Środa [28.01.2015, 22:23:37] • [IP: 92.42.117.***]

zastanówmy się czy chcemy zrobić miasto sanatoryjne dla ludzi starszych, a młodzi siedzieć w domu cały rok poza szkołą, czy zróbmy miasto dla ludzi którzy chcą się bawić nawet do rana i ludzi którzy będą mogli skorzystać z odpoczynku, bawiąc się na plaży i mając dużo atrakcji, które będą cały czas przyciągać.dla mnie to miasto poza sezonem jest umarłe.niech coś się dzieje ale wszystko z jakąś granicą

Gość • Środa [28.01.2015, 22:12:10] • [IP: 95.129.226.***]

Na plaży wybieram miejsce przy wydmach, daleko od ludzi gdyż zdarza mi się zapalić, ale zawsze po sobie sprzątam pet. Noszę plastikowy kubeczek i po sprawie.

Gość • Środa [28.01.2015, 22:09:55] • [IP: 93.94.185.***]

TAKIE MOCHERY Z TAKIMI POPMYSLAMI TRZEBA IZOLOWAC !!

Gość • Środa [28.01.2015, 21:55:34] • [IP: 95.129.225.**]

Zamknąć plażę! nie będzie problemów z nieodpowiedzialnymi i głupimi ludzmi i będzie spokój!

Gość • Środa [28.01.2015, 21:54:29] • [IP: 46.112.115.***]

Abstynent. Nic nie będzie.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:52:34] • [IP: 80.245.187.**]

POPIERAM WPROWADZENIE ZAKAZU PICIA ALKOHOLU I PALENIA PAPIEROSÓW NA PLAZY

Gość • Środa [28.01.2015, 21:42:57] • [IP: 92.42.112.***]

Sopot, Gdańsk, Gdynia to matecznik Pomorskiej Ośmiornicy! Na szczęście tu nie rządzą. Za komuny na plaży też był handel obnośny, napoje, ogórki, lody, jagodzianki z serem. Jeszcze fotograf z małpką i wiele innych atrakcji. Nikomu to nie przeszkadzało.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:29:16] • [IP: 31.61.131.**]

ale nawiedzony, , czytelnik, , najlepiej jeszcze zabronic sie opalac i kapac w morzu ludzie sa na urlopie i potrzeba im troszke luzu

troll • Środa [28.01.2015, 21:28:13] • [IP: 178.72.39.*]

Pewnie to jakiś właściciel baru plażowego (zamiejscowy) który handluje piwem i gorzałą pod namiotem. Znamy takie przypadki z innych ośrodków.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:23:19] • [IP: 93.94.187.***]

do gościa • Środa [28.01.2015, 21:05:00] • [IP: 88.156.234.***] Masz rację i powiem więcej.Zakaz stringów tzw.majtek bez dupy i innych ubrań uznanych przez prostych, religijnych ludzi za zboczone Karwasz Twarz Barararz.Ja też jestem religijny bo zawsze mam pana boga w sercu i też uważam że są jakieś granice Karwasz Twarz Barabasz.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:18:54] • [IP: 95.129.228.***]

To kolejny pomysł z serii: za głośno szumi morze albo piasek się wysypuje na wejścia na plażę, albo mewy srają na plażowiczów. STOP GŁUPOCIE. A jeśli ktoś robi zadymę na plaży, to radzę skorzystać z telefonu i wybrać nr 997.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:17:56] • [IP: 83.21.28.**]

Ale tłuste stare moherowe berety fuuuuuuu

Gość1964 • Środa [28.01.2015, 21:17:40] • [IP: 62.69.231.***]

Autor nawdychał się jodu i mu zaszkodziło.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:12:36] • [IP: 93.94.187.***]

Sprawa jest prosta, ogrodzić teren puszczać przez bramki fotokomórki i postawić antyterrorystów a i alkomaty tyż.

Gość • Środa [28.01.2015, 21:05:00] • [IP: 88.156.234.***]

A JA GŁOŚNO PROTESTUJĘ PRZECIW WYSTAWIANIU GOŁYCH CIAŁ NA WIDOK PUBLICZNY !! TO NIEMORALNE TAKIE GOLIZNY I NIE ŻYCZĘ SOBIE OGLĄDAĆ KOBIET W STANIKACH I MAJTKACH I MĘŻCZYZN W SLIPKACH !!

Gość • Środa [28.01.2015, 20:55:02] • [IP: 88.156.233.***]

I jeszcze dodać muszę- jak Pan jedzie na wczasy do Egiptu i itp.. to nie pija ichniejszych alkoholi w basenie i na plaży?? Ja nie palę, czasami piwko na takim plażingu bardzo mi odpowiada. Więcej tolerancji proszę Pana albo niby Pana:(

Gość • Środa [28.01.2015, 20:51:30] • [IP: 88.156.233.***]

A Pan pewnie ze swoim kundlem plażuje, bo takich też pełno. I nie dostrzega nic niestosownego we wspólnej kąpieli pupila z dziećmi i niesprzątniętymi odchodami. A też jest zakaz!!

Gość • Środa [28.01.2015, 20:43:49] • [IP: 83.11.162.***]

ale hipopotamy

Gość • Środa [28.01.2015, 20:41:36] • [IP: 84.48.85.**]

I jeszcze zakaz kąpieli, opalania się, spacerowania, moczenia stóp, rozkładania ręczników, dotykania piasku oraz zakaz plażowania i zakaz wstępu. Może szanowny pan czytelnik będzie zadowolony no i oczywiście dużo policji i straży miejskiej do pilnowania czy aby żaden obywatel nie łamie zakazów bo służby porządkowe nie mają nic innego do roboty.Albo wiem niech miasto wybuduje za unijne pieniądze specjalnie dla plażowiczów na ul. Karsiborskiej albo w Przytorze a co tam po kąpieli na fajeczkę sobie skoczyć. Żyjemy w państwie zakazów paranoi i debilizmu

Gość • Środa [28.01.2015, 20:29:07] • [IP: 62.69.203.***]

do czytelnika - Jesli MI coś nie pasuje- omijam to z daleka - --NIE MA PRZYMUSU PRZEBYWANIA NA PLAZY

Gość • Środa [28.01.2015, 20:19:26] • [IP: 88.156.232.***]

Jechac do Sopotu !! :P

Gość • Środa [28.01.2015, 20:14:05] • [IP: 92.42.119.**]

Odgrodzić plażę drutem kolczastym, postawić ekrany dżwięko chłonne bo dzieciaki krzyczą, do tego jeszcze patrole policyjne. Pan czytelnik zapomniał chyba co to demokracja. Wyjedz se pan na bezludną wyspę, to będziesz miał pan spokój.

Gość • Środa [28.01.2015, 20:13:50] • [IP: 92.42.118.***]

Super pomysł: -plaza dla psów -plaża dla miłośników piwa -plaża dla palących papierosy -plaza dla siusiających do wody ha, ha można tak w nieskończoność tylko po co ?

Gość • Środa [28.01.2015, 20:09:01] • [IP: 178.238.246.**]

Jestem za takim zakazem !

Gość • Środa [28.01.2015, 20:02:45] • [IP: 217.99.124.***]

To jeszcze mam inna propozycje :Policja Plazowa ! Będą chodzic boso w krótkich podkoszulkach z napisem policja i w krótkich majteczkach tez z napisem policja będą chodzic od grajdołka do grajdołka i będą sprawdzać czy ktoś tam nie pali nie pije i czy nie przeklina bo tam się bawia dzieci ! A w razie czego od razu z uśmiechem słonecznie ale wysoki mandat !

Gość • Środa [28.01.2015, 20:02:26] • [IP: 178.238.249.***]

Alkohol jest dla ludzi lecz w racjonalnych ilościach jak i przy godnym zachowywaniu się w trakcie spożywania jak i po nim. Mówiąc inaczej jak zachowujesz się kulturalnie po spożyciu i po sobie posprzątasz to nie widzę w tym nic złego by człowiek w upalny dzień mógł sobie wypić chłodne piwko na terenie plaży.

Gość • Środa [28.01.2015, 20:00:58] • [IP: 92.42.115.**]

jeden z czytelników... a do gazu z nim niedługo pierdnąć nie będzie można bo jakiś moher się obrazi ze śmierdzi.. Normalnie to miasto to tylko starzy ludzie i chleb jeszcze trochę i deskami nas zabija bo taka wiocha się robi przez te starocie... koniec wypowiedzi i teraz czekam na odpowiedz tej starszej części miasta czyli większości dawać mohery

Gość • Środa [28.01.2015, 19:59:55] • [IP: 178.238.252.**]

nie dość że miasto straciło wielu turystów to ma ich stracić jeszcze więcej? LUDZIE opamiętajcie się. Ten czytelnik, który to wymyslił, radzę iść odwiedzić psychiatrę, bo chyba już czas...

Gość • Środa [28.01.2015, 19:54:58] • [IP: 37.248.254.**]

jest to chore ! syf, puszka na puszcze, porozbijane butelki, kapsle w piasku (2 razy widziałem jak w lipcu 2014 ktoś sobie skaleczył stopę, kiepy, puste paczki po fajkach i oczywiście mini pieski (w sezonie ludzie z dużymi raczej nie wchodzą i co bardzo ważne - zero pomysłu na sprawdzanie opłaty klimatycznej ! Proponuje tylko zrobić to co Niemcy, a syf się skończy. I jeszcze jedno - jedzie Polka do Turcji. .. czy tam syfi ?? Jedzie Polak autem w Niemczech. ... i wszyscy wiemy jak jedzie! Prawda, ze kwestie podobne? Może radni wymyślą coś sensownego w tych kwestiach ?? Prawda jest taka, ze cały ten syf zostaje u Nas i to z Naszych podatków dba się o czystość.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:51:26] • [IP: 62.69.231.***]

Zakażcie wszystkiego, to pies z kulawą nogą tutaj nie przyjedzie.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:49:26] • [IP: 70.30.6.*]

Dym unoszacy sie z papierosa wdychany przez osoby niepalace, zawiera niemal cztery razy wiecej trujacych substancji, niz dym, ktorym zaciaga sie palacz.Tak zwane palenie bierne jest przyczyna zgonu.Uwazam za dobry pomysl wydzielenie miejsc na POCZATEK.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:41:35] • [IP: 93.94.190.**]

To jak tyle osób proponuje zakazu na plazy takiego czy owego to może odrazu zakaz przebywania a plazy? :D

Gość • Środa [28.01.2015, 19:40:53] • [IP: 217.210.129.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Dodeńka • Środa [28.01.2015, 19:39:38] • [IP: 62.69.253.***]

Jak temu czytelnikowi przeszkadza picie, a nawet palenie to niech sam kontroluje, sprawdza i upomina wczasowiczów jak nie ma nic innego do roboty. Szuka sensacji żeby zaistnieć, powodzenia i mniej głupich pomysłów.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:39:33] • [IP: 217.99.124.***]

A ja mam lepsze rozwiązanie bardzo proste -Przy każdym wejściu na plaze bramka ochroniarze i rewizja torebek i kieszeni jak znajda alkohol lub papierosy to do depozytu i potem odbior przy wyjściu z plazy -Proste co ?

Gość • Środa [28.01.2015, 19:38:19] • [IP: 213.158.219.**]

Po języku w jakim się wypowiadają osoby krytykujące zakaz palenia i picia alkoholu można pomyśleć ze w tym mieście mieszka tylko jakiś margines i patologia. Ludzie przyjeżdżają z dziećmi po to by wdychać jod a nie dym papierosowy.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:34:17] • [IP: 95.129.226.***]

Przyjdzie pinda co się nie myje wypsika się ruskimi perfumami i jeszcze chce rządzić na plaży. Dym na wolnym powietrzu jej szkodzi na cerę a muchy do niej lecą jak szalone wypad do bajora nie na plażę moherze.

prezydent Białegostoku • Środa [28.01.2015, 19:30:01] • [IP: 93.94.184.***]

Nie będzie alkoholu ani papierosów dla kierowców. Nie będzie niczego ale za to będzie praca dla ludzi oraz dla młodzieży. I wcale sie nie dziwie sie, ludzie gadają, piszą postulaty A na wiosnę wyjdziemy z robotą.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:28:21] • [IP: 213.158.219.**]

Tych co piją mam w nosie niech się topią za głupotę się płaci ale palacze zatruwają innych i na to zgody nie powinno być. Może Rada Miasta w końcu uchwali stosowny zakaz, a do tych co są przeciw zakazowi - trujcie się sami i swoje dzieci w swoich domach.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:28:18] • [IP: 80.245.188.**]

na tych zdjęciach to pewnie wszyscy pijani a jarać własnie skończyli

Gość • Środa [28.01.2015, 19:23:10] • [IP: 92.42.117.*]

to ja proponuje zeby na plazy był zakaz dla ludzi ktorzy nie sa włascicielami zwierzat, niech zwierzatka sie kapia..a ten szanowny czytelnik niech sie zajmie szydełkowaniem jak mu sie nudzi.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:21:07] • [IP: 80.245.180.***]

kazdy pisze o moherach a nikt nie pomysli ze sprawe zapewne naglosil typ ktory ma budke z piwem na lub przy plazy ;)

Gość • Środa [28.01.2015, 19:18:29] • [IP: 217.99.124.***]

Popieram cie moherowy"czytelniku"! Niech jeszcze ksiądz z dwoma ministrantami chodzi po plazy pilnuje porządku i moralności no i oczywiście musi mieć tace w reku !

Gość • Środa [28.01.2015, 19:15:57] • [IP: 62.69.203.**]

ZAMKNĄĆ PLAŻE I PO KŁOPOCIE.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:12:28] • [IP: 80.245.187.***]

popieram

Gość • Środa [28.01.2015, 19:05:37] • [IP: 80.245.188.**]

Mnie też nie podoba się picie piwa na plaży, ale zakazami niewiele się tu zwojuje. W pierwszej kolejności trzeba zlikwidować stojące na plaży punkty gastronomiczne, bo niedługo dojdzie do tego, że będą one stawiane na wodzie - żeby tylko być bliżej spragnionego konsumenta. Jak ktoś już naprawdę nie może wytrzymać bez piwa, niech sobie je kupi w biedronce i przyniesie na plażę - wyjdzie mu to z pięć razy taniej. A palacze powinni mieć wydzielone miejsce, daleko od reszty towarzystwa. Co do niektórych poprzednich komentarzy:" wsiowe zasady" to właśnie prymitywny zwyczaj otumanienia się piwem albo wódą, najlepiej jeszcze przy akompaniamencie głośnej pseudomuzyki w jarmarczno-odpustowej atmsferze. Myślę, że plaża nie jest miejscem dla amatorów takich rozrywek. Gościowi z 17:33:16 z kompleksami (prawdopodobnie z powodu impotencji) radzę rzucić palenie i picie, a na pewno będzie zdrowszy.

Gość • Środa [28.01.2015, 19:01:50] • [IP: 89.228.134.***]

Brakuje jeszcze jednego ZAKAZU...całkowitego zakazu wstępu dla wszystkich ludzi!! Już większego idioty nie od Waszego czytelnika nie ma. Na bezludną wyspę gnoja. ...!! I ne dawajcie mu żadnych gazet ! Pozdrawiam wszystkich którzy potrafią jeszcze wypoczywać na plaży

Gość • Środa [28.01.2015, 18:56:42] • [IP: 178.238.246.**]

A moze wydzielic kawalek plazy dla NIEPALACYCH-A palacze niech swoje pety sprzataja moga nosic plastykowe kubki na pety.

Gość • Środa [28.01.2015, 18:50:13] • [IP: 92.42.118.***]

W naszym kochanym Mieście jest chyba jakaś tajna, nielegalna plantacja moheru bo skądś ten moher co jakiś czas się ujawnia i psuje ludziom krew.Dopiero jedna mdlała na widok golasa na plaży i bała się o moralność nieletnich.Teraz następny boi się, że dzieci zobaczą butelkę z piwem i zaczną pić! My za komuny mieliśmy same zakazy.Pan Czytelnik pewnie z tamtych czasów i do tego u władzy był.Brakuje mu bacika w ręce bo by nas wszystkich nauczył" kultury".Zapomniał jeszcze o tych co uprawiają seks na plaży.Ha, ha widocznie to dla niego odległa przeszłość i zapomniało się biedaczkowi.Pamiętajmy, żeby nie dać się zwariować.Wszystko jest dla ludzi.Zawsze znajdzie się ktoś kto nieobyczajnie się zachowa.Nie jest to jednak powód aby wszystkiego zakazywać.Od tego są służby aby w razie ekscesów interweniować i tyle.My, mieszkańcy Świnoujścia kochamy nasza plażę i nie rzucamy niedopałków do piasku.Niestety przyjezdni rzucają.Może trzeba ich edukować np.przez plażowy radiowęzeł.Jednak nie wolno zakazywać palić papierosów.

Gość • Środa [28.01.2015, 18:49:12] • [IP: 88.156.234.**]

Temu czytelnikowi pilnie potrzebna jest pomoc psychiatryczna. Jak można mieć tak głupi pomysł by robić zakazy ludziom którzy po całorocznej pracy chcą odpoczywać na luzie. Jak dotąd żaden komentarz nie popiera tego durnia. I całe szczęście.

Gość • Środa [28.01.2015, 18:48:55] • [IP: 62.21.33.***]

proponuję jeszcze zakaz sikania do wody i żarcia

Gość • Środa [28.01.2015, 18:47:22] • [IP: 80.245.178.**]

Gościowi wyraźnie zerwało beret ha ha

Gość • Środa [28.01.2015, 18:44:02] • [IP: 95.108.77.***]

To niech szanowny Czytelnik się wyniesie do Sopotu, jak mu nie pasuje. Jeśli ktoś będzie chciał, to i tak się napije mimo zakazu, policjanci w szczycie sezonu mają chyba do roboty poważniejsze rzeczy od wyłapywania w tłumie plażowiczów popijających browar. Ja nie zauważyłem, żeby nadużywanie alkoholu było problemem na naszej plaży.

Gość • Środa [28.01.2015, 18:41:42] • [IP: 79.186.221.***]

Trochę kultury w swoich wypowiedziach ! Każdy ma prawo sie wypowiadać ! Prawdą jest, że jesteśmy brudasami, bo to widac na plaży, jak ją opuszczamy. Pij ! Pal !, ale sprzątaj po sobie ! nie zakopuj brudów w piasku. Nie wspomnę o sikaniu i s...u w wodzie !

Gość • Środa [28.01.2015, 18:40:31] • [IP: 93.94.190.***]

Czytelniku a wy w trójmieście ma koszykarzy biedronkowych ? Pewnie nie wiesz co to jest w ogóle heheh przybledo z trojmiasta

Gość • Środa [28.01.2015, 18:40:31] • [IP: 80.245.188.***]

- Szkoda, że Czytelnik interesując się takimi zakazami na innych plażach, najpierw nie sprawdził, jak to wygląda w Świnoujściu – pisze w artykule Robert Karelus. Wybaczcie czytelnikowi, lebiega jakiś...mamy swój zakazik już, oj mamy:) Za reklame naszej pięknej plaży - dziękujemy:)))

Gość • Środa [28.01.2015, 18:38:24] • [IP: 93.94.190.***]

Ja to bym zakazal plazowania calkowicie zagrodzil zaminowal i po kłopocie, i kazał nudystom sie golic

Gość • Środa [28.01.2015, 18:34:11] • [IP: 95.129.224.**]

Panią moherowy beret troche poniosło.. Idź sobie nad zalew na wydrzany- tam nikt nie pali.. Ps: a srające niemieckie kundle nikomu nie przeszkadzają?

Gość • Środa [28.01.2015, 18:32:10] • [IP: 93.94.186.**]

proponuje rowniez zakazac kapieli i zabawy dziecio w piasku

TUBYLEC • Środa [28.01.2015, 18:31:22] • [IP: 92.42.114.**]

Słońce, lato, piwo, melony i każdy jest już zadowolony!!

Gość • Środa [28.01.2015, 18:29:14] • [IP: 95.129.228.**]

kto to będzie kontrolował, służby ORMO ?

Gość • Środa [28.01.2015, 18:27:04] • [IP: 93.94.187.***]

Żeby wprowadzić ten zakaz to ratownicy plażowi musieli by pilnować czy ktoś pije czy pali.Można było by wprowadzić ten zakaz ale zastanów się czytelniku o jego egzekwowaniu.Jak powiedział rzecznik miasta zakaz picia alkoholu istnieje tylko sie go rzadko egzekwuje. Straż miejska ma tylko 6 ludzi to jak mają pilnować całej plaży? Zastanówcie się. policja jest od poważniejszych spraw. Ale jak ktoś łobuzowałby na plaży lub na mieście wtedy dopiero interweniuje policja.Łamanie zakazów to w większości wykroczenia a od tego jest straż miejska. Skoro straż miejska ma 6 ludzi to proponuję zwiększyć liczbę do 10, 20, 30 lub 40.To nie będzie łatwe ale wtedy policja miała by więcej luzu na poważniejsze sprawy np.łapanie złodziei, łapania oszustów itd.Egzekwowanie żależy od telefonu na straż miejską lub na policję.Mieszkanieniec świnoujścia na pewno zadzwoniłby.Ale jak moi znajomi, rodzina lub ja zobaczą kogoś kto mają mu zasadzić kopa i dzwonić na straż miejską(Mieszkańców ta proźba powyżej o kopniaka też dotyczy).

Gość • Środa [28.01.2015, 18:13:58] • [IP: 178.238.246.**]

Zgadzam sie! Do zakazow dodalbym jeszcze zakaz opalania bo raka skory mozna dostac tyle sie teraz pisze na ten temat

Gość • Środa [28.01.2015, 18:10:48] • [IP: 80.245.184.***]

A potem wszyscy leją do morza

Gość • Środa [28.01.2015, 18:09:13] • [IP: 62.69.251.***]

Sądząc po histerycznej reakcji komentatorów większość nie wyobraża sobie plażowania bez palenia i chlania.

DUDEK • Środa [28.01.2015, 18:08:41] • [IP: 92.42.117.**]

JA ŻĄDAM ZAKAZU WPROWADZANIA TEGO PANA NA PLAŻE, NIECH SE DO PIASKOWNICY IDZIE OPALAĆ A KĄPAĆ W KAŁUŻY PROPONUJE, BURAK JEB...

Gość • Środa [28.01.2015, 18:03:59] • [IP: 95.129.225.***]

niech pija i pala ALE PORZĄDEK KAZDY POWINIEN PO SOBIE ZOSTAWIC A NIE KIEPY W PIASKU ;/

Gość • Środa [28.01.2015, 18:01:54] • [IP: 95.129.225.***]

i dobrze !! nic przyjemnego gdy z wiatrem dym prosto w twarz a dziecko wciaz miele pety w rece bo ciezko po sobie sprzatac tym co pala !!

Gość • Środa [28.01.2015, 17:58:12] • [IP: 31.61.136.**]

zawsze znajdzie sie jakas pierdoła, wrzód na dupie, szoruj z tego miasta żenujacy człowieczku.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:55:31] • [IP: 89.230.121.**]

co za głąb najlepiej zakazać korzystania z plaży w sezonie

Gość • Środa [28.01.2015, 17:51:05] • [IP: 80.245.181.*]

Zajmijcie sie PSAMI na naszej plazy, a nie piwem i papierosami !! caly rok zima, wiosna, lato, jesien ludzie chodza i puszczaja psy nie tylko przy wiatraku gdzie wydzielone miejsce, ale wzdloz calego wybrzeza az po granice niemiecka laza z psami spuszczonymi ze smyczy, a pozniej ide i koc na tym szajsie rozkladam !! to jest PROBLEM !!

Gość • Środa [28.01.2015, 17:48:37] • [IP: 185.52.169.**]

proponuje zakaz rozbierania się na plaży :) leżeć w golfach proszę

Gość • Środa [28.01.2015, 17:47:53] • [IP: 178.238.252.**]

Wolność ograniczają palacze, tym co nie palą!Płaci się za oddychanie świeżym powietrzem a trzeba wdychać dym, siedząc na ławce w parku i na promenadzie.Na plaży palą, rzucają pety.Kapsel od piwa pewnie też nie jeden plażowicz nadepnął.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:47:33] • [IP: 95.129.225.**]

Drogi" czytelniku" może jeszcze zakazać opalania się i stanowczo zabronić wchodzenia do wody, a na plażę wejście tylko w bamboszach.

Trzy Oki Dwuok • Środa [28.01.2015, 17:35:21] • [IP: 62.69.231.***]

Ten czytelnik to jakaś przybłęda, która próbuje wprowadzić swoje wsiowe zasady.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:35:19] • [IP: 95.129.226.***]

Proponuję na lato struj Ewy z moherowym beretem i napój jabłkowy i zbiórkę na tace.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:34:15] • [IP: 80.245.189.***]

Jak zakaz to zakaz, a nie wyłączone są kawiarnie i puby. CZYŻBY inaczej alkohol działał pity w kAWIARNI CZY PUBIE. CZY CHODZI O TO ŻEBY KIESZENIE NABIJAĆ WLAŚCICIELOM

Gość • Środa [28.01.2015, 17:33:16] • [IP: 50.7.78.***]

Czytelnikowi chyba ch* nie staje.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:31:28] • [IP: 50.7.78.***]

Dlaczego jakiś fajfus ma mi ograniczyć wolność? Lecz się lamusie na cyce. Jeszcze zakazać mamuśką wprowadzania swoich dzieci, które zakopują pieluchy z gównem w piasku. Ja Ci ciulu nie pasuje, to wyp*j Sopotu. Tam jest miejsce dla takich blerw jak Ty.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:26:16] • [IP: 80.245.178.***]

proponuje jeszcze zakaz sikania do wody.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:23:06] • [IP: 178.238.252.***]

17:11:13 nie ma sensu. całą ich zgraje mamy w czerwonym partyjniaku na wojska polskiego.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:22:20] • [IP: 62.69.251.***]

jestem niepalacy i w dupie mam czy ktos pali czy nie pali jak mi przeszkadza to ide tam gdzie mi pasi a ty czytelniku sluchaj dobrych rad i wypierd... do trojmiasta

Gość • Środa [28.01.2015, 17:22:13] • [IP: 80.245.188.**]

a ja proponuje zakaz chodzenia po piasku

Gość • Środa [28.01.2015, 17:19:13] • [IP: 62.69.251.***]

rada miasta nie moze zmienic ustaw !! kolejny nawiedzony tzw czytelnik Niektorym przeszkadza zarosniety tors to co moze rada nakaze chodzic w t-short Alkohol jest dla ludzi i beda pili nawet pod zakazem i tak wszyscy szczaja do baltyku to tez niech rada M zabroni Kolejny poroniony temat

LOB • Środa [28.01.2015, 17:17:44] • [IP: 95.129.228.**]

Jakiś" czytelnik" jak zawsze musi szukać c... do. ..y.

Gość • Środa [28.01.2015, 17:16:23] • [IP: 83.31.95.***]

To się wyprowadzi do Sopotu

Gość • Środa [28.01.2015, 17:14:19] • [IP: 80.245.179.***]

abstynent jakis? czy chory i pic nie moze...

Gość • Środa [28.01.2015, 17:13:15] • [IP: 46.255.114.***]

nie podoba sie to wypad do Gdanska

Gość • Środa [28.01.2015, 17:12:22] • [IP: 83.21.101.***]

Panie To jest kurort To jest miejsce dla wielu turystow jedno z najwspanialszych w Polsce Tu co roku pieniadze zostawiaja liczac w milionach A przyjedzdaja tu glownie dla morza jodu i PLAZY. .wiec po co wprowaszac niepotrzebne zakazy Jest sezon ludzie chca sie bawic korzystac a plaza jest miejscem wielu spotkan towarzyskich i to jedyne miejsce publiczne gdzie mozna wypic i sie bawic nie chowajac sie po krzakach..Pan czytelnik jest juz chyba Emerytem i zgorzkial jak ogorek

Gość • Środa [28.01.2015, 17:11:13] • [IP: 92.42.118.***]

A ZIMA ZAKAZ LEPIENIA BALWANOW

Gość • Środa [28.01.2015, 17:09:35] • [IP: 62.69.241.***]

Chodzę 30 lat na plaże, nie widziałem żadnych ekscesów po alkoholu. Lecz się czytelniku a od papierosów po prostu odpi...l się.

Oglądasz 1-145 z 145
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■