Ich przedstawiciele złożyli w poniedziałek w tej sprawie zawiadomienie do warszawskiej prokuratury. Według związkowców, minister Skarbu Państwa Włodzimierz Karpiński oraz podsekretarz stanu w tym resorcie Rafał Baniak sprzedając spółkę działają na jej szkodę.
- Ministerstwo za daleko się posuwa. Skoro firma ma wyniki i inwestuje, to po co ją sprzedawać? - pyta Kazimierz Sikora z PŻB.
Związki chcą, aby armator nadal był spółką Skarbu Państwa. Tymczasem ministerstwo skarbu dopuściło do negocjacji w sprawie kupna PŻB trzy firmy - Finnlines Oyj - należący do włoskiej grupy Grimaldi, duński DFDS oraz niemiecki TT Line. Wejście każdego z tych armatorów na polski rynek oznacza ogromną konkurencję na połączenia do Szwecji i zdaniem związków brak pewności zatrudnienia.
W PŻB pracuje obecnie około 600 osób. Według danych firmy, przez ostatnie trzy lata udało jej się wypracować 50 milionów złotych zysku.
2015-01-26, 17:02 Autor: Wojciech Zagaj
Mam nadzieję, że PŻB jednak zostanie przejęta przez Żeglugę Polska S.A./Unity Line i powstanie silna polska grupa armatorska, która wypędzi niemców ze Świnoujścia.
Wygaszanie kraju POwoli realizują!!
pania Ogorek, niech stare grzyby ida w pizdzieccc, a mloda niech cos nowego zacznie, . ile mozna dawac zarabiac starym konczacym sie dziadom.
narzekacie, ale na wyborach to łapka w górę za platfusami - bo ładnie mówią w telewizji a w kraju potrzebny jest spokój. Już sondaże mówią, za kim będziecie głosowali jesienią na prezydenta. To tylko od was zależy a nie od Merkel czy Putina.
Dobrą Morską Stocznię oddali bankrutującej Gryfii, teraz ma kłopoty i została zmarginalizowana do małej prymitywnej firemki. Dobre PŻB mogliby oddać dobremu Unity Line, lecz nie o to chodzi, żeby było coś jeszcze lepszego i polskiego. Trzeba oddać zagranicznemu, żeby pomógł unicestwić resztę dobrych polskich. To jest ta bezkarna polityka, ale trzeba mieć nadzieję, że tylko do czasu.
Wtorek [27.01.2015, 17:32:31] • [IP: 193.200.150.**] jeszcze raz z ta teoria spiskowa bo nie lapie.
HAHAHAHAH A WIECIE NA KOGO GLOSOWALI KIEROWNICY Z UNITY I PŻB?? NA PO/PSL. TO TERAZ GAŚCIE ŚWIATŁO I SPRZATAC BIURKA. NARA
PIĄTE PDEJSCIE TEJ BANDY OKUPANTÓW PO-PSL . SPIESZA SIĘ ZOSTAŁY JESZCZE LASY, DO WYBORÓW NIEDALEKO.GŁUPI NARODZIE Z WYPRANYMI MÓZGAMI -PUTYNOWO -2.
Może dałoby się jakoś połączyć z Górnikami, następnie włączyć w Energetykę i potem wystarczy tylko podnosic opłaty za energię.Będziemy cały czas na plusie.
Tak jak miasto sprzedało nabrzeża firmom zagranicznym a polacy teraz pracy nie maja
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Tylko złodziej lub bankrut sprzedaje firmę, która przynosi zyski. Tak duże zyski. A nasze państwo jest takie jak wielu z nas widzi.
Wszyscy swój głos oddajemy na p PO
[27.01.2015, 13:23:55] • [IP: 62.69.253.**] za ten prom PŻB zapłaciła 140 mln. zł. To pewnie zdrajcy i sprzedawczyki Polski rodem z PO więcej za całą PŻB nie będą chcieli od sprzedawcy. To wygląda na ustawkę. Lokalny aktyw PO tradycyjnie pali głupa.
Jeszcze i to lemingi
Przetarg wygra firma TT Line Niemcy. Dlaczego firmy nie można sprzedać lub połączyć z PŻB i Unity Line i stworzyć silną grupę armatorską. Do tego powinna być również przyłączona MSR SA w Świnoujściu pod czasową od 1.10.2013 do października 2015 okupacją MARSA.
Obecnie do przetargu zostały dopuszczone 3 firmy(z ośmiu dopuszczonych wcześniej) -TT Line, DFDS oraz Grimaldi w skład którego wchodzi FInnlines)A od Finnlinesa PŻB kupiło ostatnio prom.Jak myślicie kto wygra przetarg i odzyska prom oraz kasę za wykup PŻB?? Łapka w górę!!
ludzie już nie mają na tyle odwagi żeby wyjść na ulice bo się boją o własną d...a to że się boimy to rząd nas dyma jak tylko chce kiedyś tak nie było bo Polacy mieli więcej odwagi niż teraz. W innych krajach jak tylko chcą podnieść podatki to na ulicach aż wrze od manifestacji tam nikt nie boi się wyjść, a u nas sie dużo gada a mało robi :(
Ministerstwo Skarbu na usługach kapitału zachodniego? To żadna nowość, bo to kontynuacja programu PO - zniszczyć polskie firmy. Prekursorem był tu Grad, który skutecznie, na życzenie Unii, doprowadził do upadku polskie stocznie. W nagrodę od Tuska miał możliwość, jako minister skarbu, w perfidny sposób, wybrać sobie stołek wysoko płatny, bez żadnych predyspozycji zawodowych. Jego miejsce, to geodeta, a on zajmował się tym, na którym się nie znał, podobnie jak wielu w Platformie, w tym PASOŻYTUJĄCYM UGRUPOWANIU. Co drugi, to historyk lub socjolog, a rzekomo zna się na ekonomii i zarządzaniu. Ludzie NIEKOMPETENTNI na wysokich państwowych stołkach, to zagrożenie dla istnienia naszego państwa. Już najwyższy czas, by ludzie zrozumieli PARTYJNY KAMUFLAŻ i pogonili SABOTAŻYSTÓW.
Tak wyglada koalicja PO-PSL.
...
Obecnie do przetargu zostały dopuszczone 3 firmy(z ośmiu dopuszczonych wcześniej) -TT Line, DFDS oraz Grimaldi w skład którego wchodzi FInnlines)A od Finnlinesa PŻB kupiło ostatnio prom.Jak myślicie kto wygra przetarg i odzyska prom oraz odzyska kasę za wykup PŻB?? Łapka w górę!!
zwiazkowcy...boja sie o swoje ciche posadki jak ci w kopalniach.
Raptem się obudzili! Za dotyczczasową działalność załogi promów powinne tym panom podziękować !!
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin