Będą kursować na liniach do Świnoujścia, Poznania i Słupska.
Obsługą pojazdów na trasach zajmie się zachodniopomorski oddział Przewozów Regionalnych.
Składy wyposażone m.in. w klimatyzację, bezprzewodowy internet, gniazdka elektryczne czy wyświetlacze pokazujące aktualną trasę wyprodukowała nowosądecka firma Newag.
Do 2015 roku po zachodniopomorskich torach ma jeździć w sumie 12 Impulsów. Łączny koszt ich zakupu to ok. 200 mln zł. Część tej kwoty pochodzi z funduszy unijnych.
2015-01-23, 07:04 Autor: Łukasz Rabikowski
W 1987/8 roku stare EZT jechały do szczecina gównego ok. 90 min.a teraz w XXI wieku prawie 120min.
fajne
Impuls to nie jest szynobus, to EZT (Elektryczny Zespół Trankcyjny) ;)
Pociąg w miarę fajny, ale Internet to porażka! Mają odbiornik GSM na kartę i pobrany sygnał udostępniają. Producent powinien popracować nad stabilnością i szerokością pasma. Z innej beczki. Kiedyś był sobie PaFaWag, istnieje to czy zostało zlikwidowane/rozkradzione?
40 lat mineeeloo...
O! Czysty pociąg! Trzeba się przejechać zanim rodacy zamienią go w kloakę, jak resztę!
Przestańcie płakać z tym internetem. Najważniejsze jest, że Impuls jest od polskiego producenta a nie Sp. .. dolino, z którymi są kłopoty od początku a ich cena znacznie wyższa.
Internet nie jest wina producenta a przewozow regionalnych lub operatora
jak wykupią pakiet to działa internet polska rzeczywistość
Gość • Poniedziałek [26.01.2015, 17:36:31] • [IP: 109.69.89.*] jechałem tylko dwa razy, ale podczas tych dwóch razy Internet działał.
internet jest tylko z nazwy, nigdy nie działa.