Inspiracją do powstania marki Slavica były polskie stroje ludowe. Kolekcja koszulek, bluz i akcesoriów umiejętnie łączy tradycyjne, folkowe wzory ze współczesnymi krojami.
– Nasza marka Slavica ma się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się od klimatu folkowego i pierwszych wzorów z naszej kolekcji Slavica. Najpierw były spódniczki, potem kolejne ubrania. Potem wszystko zaczęło trafiać na stronę Urbancity.pl, zaczęliśmy wprowadzać markę na rynek, a ona bardzo się spodobała – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Cleo przyznaje, że kolekcja jest spełnieniem jej marzeń, zawsze bowiem chciała stworzyć własną linię ubrań. Wokalistka twierdzi, że wkrótce poszerzy ofertę marki Slavica o kolejne projekty, nie podaje jednak konkretnego terminu. Projektuje tylko, gdy pozwala jej na to czas, bowiem na pierwszym miejscu stawia karierę muzyczną.
– Na pewno znajdziecie T-shirty i bardzo ciekawe i dobre jakościowo bluzy. Nie wykluczmy nowych wzorów, i to nie tylko słowiańskich czy folkowych – zapowiada Cleo.
Marka Slavica zadebiutowała na rynku wiosną 2014 roku. Za projektowanie kolekcji odpowiedzialna była Cleo, a w doborze tkanin i rozwiązaniach krawieckich pomagała jej mama. W kolekcji znalazły się przede wszystkim spódniczka z elementami folkowymi, identyczna jak ta, w której wokalistka wystąpiła w teledysku do piosenki „My Słowianie”. Kolekcja szybko powiększyła się o koszulki, bluzy, spodnie i czapki z folkowymi nadrukami.
– Mam sentyment do tej spódniczki, ale powoli staram się od niej odchodzić. Po prostu dobrze mi się kojarzy, poza tym nasze folkowe wzory zawsze są takie energetyczne – mówi Cleo.