Nowa jednostka posiada następujące parametry techniczno-eksploatacyjne:
• długość - 168m
• szerokość - 28m
• zanurzenie - 6,60m
• tonaż brutto - 29289
• liczba pasażerów - 1000 pasażerów plus 54 załoga
• długość linii ładunkowej 2400 LM.
• rok budowy - 1996r.
Mazovia (poprzednio Euroferry Brindisi) był eksploatowany na linii Patras - Igoumenitsa - Brindisi. Prom spełnia wymogi wszystkich obowiązujących Konwencji oraz zalecenia IMO, a także wszystkie inne wymagania dotyczące uprawiania żeglugi. Posiada obszerne pokłady samochodowe, możliwość przewozu ładunków niebezpiecznych oraz komfortowe wyposażenie części pasażerskiej.
Po przejęciu jednostki od obecnego armatora zostanie ona skierowana na remont modernizacyjny do stoczni w Szczecinie.
Jednorazowo prom będzie mógł zabrać około 600 samochodów osobowych albo 110 samochodów ciężarowych oraz 1000 pasażerów.
Polska Żegluga Bałtycka S.A. – Polferries
Komfortowe wyposażenie części pasażerskiej to włosi zabrali, więc będzie takie, w jakie PŻB prom wyposaży...
ja pływałem na Skanii od zakupu do konca 2012 roku...też poszlismy na remont do stoczni w szczecinie, a te papraki rozgrzebali wszystko co sie dało, od układów napędowych, sterów strumieniowych(nie potrafili dobudowac 3 steru).potem jak poszlismy do GSR od razu było tak jak nalezu...
parametry ma Skani, tylko o 3 lata młodszy...
wypisz wymaluj M/F Pomerania, ktora niestety sprzedana za psi grosz poszla na zlom.er
Śmieszne, jaki nowy. Chyba że 20-latek to nowy? Do tej pory myślałam że 20-latek to młodyl
jak ma tak kopcić jak na zdjęciach w necie to dziękuję uprzejmie za tego szrota
Nowy u armatora... Jeżeli spojrzycie na rocznik to jest najmłodszym promem, który wypływa ze Świnoujścia :)
Nowy, stary.
Nowy. ... bez mała dwudziestoletni prom...
fajna wiadomość
To jednak nie nowy.