POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [13.11.2014, 17:33:51] • Polska

iDream w kampanii świątecznej promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365

iDream w kampanii świątecznej promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365

fot. Organizator

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, na którą składają się: wizerunkowa kampania związana z debiutem rynkowym nowego iPada Air 2, akcja „Gotowy do akcji” w ramach której do każdego zakupionego MacBooka Air dodawany jest pakiet MS Office 365 w prezencie, oraz kampania prezentująca świąteczną ofertę produktów Apple dostępną w sklepach iDream (z claimem: „Ten prezent ma niejeden dar”). Kampania obejmuje outdoor, radio, Internet, prasę i działania POS. Całość działań potrwa do Świąt.

Kampania nowego iPada Air 2 toczy się pod hasłem przewodnim „Włączasz. I działasz. Potężna moc w najbardziej minimalnej postaci”. Jej celem jest budowanie wizerunku marki iDream jako sieci sklepów, w której można komfortowo zapoznawać się z nowościami Apple, jak i zachęcenie do kupna nowego iPada Air 2.

Wszystkie działania (dotyczące zarówno launchu iPad Air 2, jak i zestawów MacBook Air + MS Office 365 oraz oferty świątecznej) toczą się równolegle na poziomie lokalnym , w miastach w których obecne są salony iDream (Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie), jak i centralnym – obejmując media ogólnopolskie i wspierając całą sieć sklepów iDream.

Media do kampanii zostały zaplanowane i zakupione przez dział marketingu Eurotel SA. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. ogólnopolskie portale i magazyny (np. kampania display w Gazeta.pl, reklama w magazynie „Logo”, insert gazetki świątecznej iDream magazynie „Newsweek”), kina (sieć Helios), radio (RMF Classic, stacje lokalne w miastach gdzie działają sklepy iDream, np. Radio Olsztyn), prasa regionalna i lokalna (np. magazyn „Made In Warmia & Mazury”, „Echo dnia”, magazyny lotnicze „Live and Travel”, „SkySurfer” etc.), Ważnym nurtem kampanii są też działania POS zarówno w samych sklepach iDream, jak i centrach handlowych, w których są one umiejscowione – m.in. outdoor (wielkoformatowe siatki na galeriach handlowych – AMS, Clear Channel), naklejki na rozsuwanych drzwiach wejściowych, flagi, zawieszki promocyjne na parkingach, obecność iDream w świątecznych gazetkach galerii handlowych itp.). Planowane są także cykle warsztatów tematycznych (poświęconych aplikacjom na iPady) w salonach iDream, oraz mailingi targetowane lokalnie, z upustami na sprzęt i wybrane akcesoria.

iDream w kampanii świątecznej promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365

fot. Organizator

Sieć iDream liczy sobie obecnie siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 - pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.

Od dwóch miesięcy iDream oferuje również usługi serwisowe sprzętu marki Apple. Serwis obsługuje zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju. Można do niego również przesyłać sprzęt bezpośrednio, bez wizyty w salonie iDream. Serwis mieści się w bydgoskim Focus Mallu i działa jako „serwiso-kawiarnia”, w której nie tylko można oddać sprzęt do naprawy oraz uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach, ale również spotkać się z innymi fanami marki Apple.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple (www.iDream.pl ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policzono pieniądze ze skarbonek sztabu WOŚP w Świnoujściu. Zebrano 235 tys. złotych. Kwota zbiórki w Świnoujściu z pewnością wzrośnie ponieważ nie obejmuje trwających aukcji, wpływów z eskarbonek oraz terminali ■ Zaplanowany koncert uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świnoujściu oraz Orkiestry Wojskowej, który miał się odbyć w dniu dzisiejszym w godzinach 15:30-18:15 w sali teatralnej przy ul. Matejki 11, został odwołany ■ 5 marca w Świnoujściu rusza kwalifikacja wojskowa. W tym roku kwalifikacji wojskowej podlegają przede wszystkim mężczyźni urodzeni w roku 2006. Dotyczy to także mężczyzn z roczników 2001 – 2005, którzy nie byli jeszcze na kwalifikacji. Przypominamy, że kwalifikacja nie jest poborem do wojska, tylko polega na nadaniu kategorii przydatności do służby. Kończy się ona wydaniem zaświadczenia o uregulowanym stosunku do służby wojskowej. Kwalifikacja wojskowa w Świnoujściu będzie przeprowadzona od 5 marca do 14 marca 2025 roku w Hoteliku przy Amfiteatrze, wejście od ul. Matejki ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■