POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [15.11.2014, 00:01:02] • Świnoujście

Z baraku do mieszkania pachnącego nowością

Z baraku do mieszkania pachnącego nowością

fot. Sławomir Ryfczyński

Już za kilka tygodni do budynku przy ulicy Steyera wprowadzą się lokatorzy. Wielu mieszkańców naszego miasta ma powody do zazdrości, bo o nowych i tak tanich mieszkaniach może tylko pomarzyć.

Budynek z lokalami socjalnymi przy ulicy Steyera zostanie oddany do użytku w grudniu bieżącego roku.

- Zgodnie z planem - mówi prezydencki rzecznik Robert Karelus. - Aktualnie trwają już ostatnie prace wykończeniowe.

W trzykondygnacyjnym obiekcie będzie 25 lokali. Wprowadzą się do nich te osoby, które spełniają kryteria przydziału mieszkań socjalnych, w tym te, które są lokatorami likwidowanych baraków przy ulicy Steyera.

- ZGM posiada już listę lokatorów, którzy otrzymają lokale jak najszybciej po przejęciu budynku przez zakład – mówi rzecznik.

Czynsz będzie wynosił 1,29 złotych za metr kwadratowy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 84, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-84 z 84

Gość • Sobota [07.01.2017, 10:28:38] • [IP: 46.112.244.***]

Za socjalne też płacisz, dodatkowo nie możesz przekroczyć 1000zł za jedną osobe, lub 450zł/os.dla kilku lokatorów.Kwoty ustalają poszczególne gminy.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:48:15] • [IP: 80.245.186.**]

Też popieram przejezdnego z 14:35. Cała prawda o większości mieszkańcach, którym udało się dostać za darmo lub grosze dom lub mieszkanie po przegnanych Niemcach. I nic w tym fajnego, że ktoś przez 20 lat żyje w baraku, a później idzie do" pachnącego" i zapewne" cudownego" mieszkania za" najdroższe" materiały, z jeszcze milszymi mieszkańcami. Nasze podatki idą na różnoraką pomoc i dla zwierzaków i dla ludzi więc o co chodzi? Taki mamy system. A do Niemiec ZAWSZE można iść, TYLKO trzeba CHCIEĆ.

Gość • Niedziela [16.11.2014, 14:19:37] • [IP: 92.42.119.***]

nie każdy jest alkoholikiem barany sa ludzie potrzebujacy ktorzy nie maja mozliwosci kupna mieszkania nie kazdy jest milionerem w tym miescie ktory zarabia 1800 i ma samochod na 30 lat w kredycie banda jelopow

Gość • Niedziela [16.11.2014, 12:24:27] • [IP: 92.42.112.***]

Oczywiscie, nie ma czego zazdroscic. Lokal socjalny (dawniej ADM lub ZGM) nie jest" dawany" a wynajmowany lokatorowi. Nie mozna go sprzedac ani komuś wynajac w związku z wyjazdem. Tylko wspolmalzonek i dzieci zameldowane pod tym adresem moga po smierci lub wymeldowaniu głównego najemcy przejac najem. Ciekawe - nie moga wnuki, a może tez i konkubent, a czemu nie (przeciez coraz wiecj postepu w postepie), a niedługo zarejestrowany partner (bez znaczenia oczywiście jakiej płci).

Gość • Niedziela [16.11.2014, 11:19:49] • [IP: 95.129.224.**]

do 180 ja też jestem alkoholikiem i wcale się tego nie wstydzę, wręcz jestem dumny z tego że piję, a piję za swoje i z każdej mojej wypitej flaszki państwo czerpie krociowe zyski.A ty 180 pewnie też masz coś za skórką i jeżeli gardzisz alkoholikami to może jesteś z tych , , innych''a to już wstyd, chociaż w Polsce robi się modne. ..

Gość • Niedziela [16.11.2014, 05:53:13] • [IP: 80.245.180.***]

do Gość • Sobota [15.11.2014, 20:49:17] • [IP: 92.42.117.**] to dlaczego pomagać tylko wybranym (czyt.Alkoholikom) a nie takim co uczciwie pracują i płacą podatki których stać na utrzymanie mieszkania a nie stać na kredyt i którzy muszą całe życie wynajmować mieszkanie takich ludzi jest bardzo dużo.Skoro tak chcesz pomagać to wynajmij pokój takim ludziom.Jesteśmy jedynym krajem w unii z problemami mieszkaniowymi.

Gość • Niedziela [16.11.2014, 00:38:23] • [IP: 98.94.90.***]

Widze 12 okine z tej strony, z drugiej tez 12 wiec z 25 nie bedzie problem.

Gość • Sobota [15.11.2014, 23:09:18] • [IP: 92.42.114.***]

I już za parę tygodni będzie tam syf i malaria - obym się mylił !

Gość • Sobota [15.11.2014, 23:07:55] • [IP: 217.210.5.*]

Zatrudnic" gospodarza"ktory bedzie mial oko na mieszkancow tego bloku, w chwiliach wolnych, wraz z mieszkancami zagospodaruja teren pod uprawe np.warzyw, posprzataja teren, posadza drzewka, trawe itp.itp.I oczywiscie zadbac o to.Cos za cos.Powodzenia

Gość • Sobota [15.11.2014, 21:57:39] • [IP: 79.184.191.***]

czym sie rozni mieszkanie komunalne od socjalnego?? CZYNSZEM :)

Gość • Sobota [15.11.2014, 20:50:49] • [IP: 92.42.117.**]

Proszę o wyjaśnienie jak w tam mały bloczku może być 25 lokali? Tu nawet nie będzie 25 okien w budynku!

Gość • Sobota [15.11.2014, 20:49:17] • [IP: 92.42.117.**]

Ludzie, czego Wy zazdrościcie? Mikroklitek w budynku socjalnym? Naprawdę chcielibyście tam mieszkać? Nie stać Was na kredyt na własne mieszkanie? Ludziom trzeba pomagać, są tacy którym w życiu się nie powiodło, z różnych względów, czasem z ich winy, czasem z innych powodów, ale pomoc im się należy i taką formą pomocy są właśnie mieszkania socjalne. Że tanie? a jakie mają być? nowe? skoro budynek jest nowy to i mieszkania nowe. Skąd w ludziach tyle zawiści i jadu a tak mało empatii?

Gość • Sobota [15.11.2014, 20:22:01] • [IP: 92.42.112.***]

ciekawe kiedy nowi lokatorzy skończą demolkę tych mieszkań?

Gość • Sobota [15.11.2014, 19:56:56] • [IP: 95.129.225.**]

No to moze lokale socjalne postawić na działce przy promenadzie?? weź się gościu z 16.18 ogarnij

Gość • Sobota [15.11.2014, 18:51:48] • [IP: 92.42.114.***]

Czynsz w ZGM za mieszkania na wynajem, bez centralnego ogrzewania / ogrzewane picami kaflowymi/ wynosi 10, 00 za metr kwadratowy. Są to stawki nierealne, ustalone przez osoby nieodpowiedzialne. Akceptuje to Komisja Mieszkaniowa, na czele której stoi przewodniczący Rady Miasta p. Sujka. Również ponosi odpowiedzialność V-ce Prezydent Miasta p. Michalska odpowiedzialna za ten resort. Odpowiedzialni są także Radni Miasta, których obowiązkiem jest dbać o interesy mieszkańców. To Oni zatwierdzają ustalenia Urzędu. Jak się okazuje jest inaczej nie mają poczucia odpowiedzialności, sprawiedliwości, lekceważą osoby uboższe, których nie stać na takie opłaty. Przecież ludzie otrzymujący mieszkania komunalne z ZGM są osobami niezamożnymi. Bardzo często są samotnymi matkami, pomijanymi także w przyznawaniu zasiłku na dzieci bo zarabiają o 1 lub 2 złote więcej niż ustalone przepisy.

Gość • Sobota [15.11.2014, 18:42:20] • [IP: 92.42.116.*]

czym sie rozni mieszkanie komunalne od socjalnego??

Gość • Sobota [15.11.2014, 18:39:55] • [IP: 109.241.63.***]

Mieszkań w Swinoujsciu wolnych jest w dużo ludzie wyjechali za granicę a mieszkania Komunalne wynajmują albo stoją puste. dlaczego ZGM na to pozwala

Gość • Sobota [15.11.2014, 17:24:31] • [IP: 178.238.251.***]

BARDZO DOBRZE ŻE SĄ MIESZKANIA SOCJALNE DLA TYCH OSÓB KTÓRYM TRZEBA POMÓC TYLKO ŻEBY PRZYSZLI NAJEMCY W KRÓTKIM CZASIE NIE ZROBILI Z TYCH MIESZKAŃ SLAMSÓW !!

Gość • Sobota [15.11.2014, 17:00:06] • [IP: 80.245.180.**]

Każdy człowiek ma prawo do drugiej szansy. Nie życzcie nikomu co Wam nie miłe bo zło wraca ze zdwojoną siłą i nigdy nie wiadomo co nam w życiu jest pisane.

Gość • Sobota [15.11.2014, 16:55:53] • [IP: 92.42.113.**]

U mnie w tzw.normalnym bloku na Niedziałkowskiego 6 po 4 latach wygląda fatalnie, część mieszkańców nie dba w ogóle o dobro wspólne.Niektórzy sądzą, że wszystko zrobi za nich sprzątaczka, ale żadna nie wytrzymuje dłużej niż parę miesięcy.Więc co wymagać od słabszych socjalnie, jeżeli tym nowobogackim wychodzi słoma z butów.

Gość • Sobota [15.11.2014, 16:18:58] • [IP: 88.156.234.***]

Fajnie, ale ta lokalizacja jest fatalna.Warsztaty samochodowe, szlifiernia pomników nagrobnych i. ..cmentarz.

Gość • Sobota [15.11.2014, 15:47:05] • [IP: 92.42.115.**]

GOSCIU Z 14;35.POPIERAM CIE!!to cała prawda o wiekszosci mieszkancow tego miasteczka:))

Gość • Sobota [15.11.2014, 15:08:53] • [IP: 62.69.241.**]

to ma byc sprawiedliwosc dlaczego wszedzie nie mozna takiego czynszu wporawdzic co ma powiedziec samotna matka z 2 dzieci i czynszem 600 zl za 2 pokoje a zasilek w tym kraju na dziecko to marne 80 zl na miesiac i na co ?

Gość • Sobota [15.11.2014, 14:51:50] • [IP: 92.42.116.***]

No bardzo by było miło jak miasto zacznie budować budynki komunalne bo wiele osób tak jak np. Ja mieszkam i czekam i czekam i może kiedyś kiedyś się doczekam ech a Ci co tu mieszkanka dostaną będą szczęśliwi i zadowoleni.

Gość • Sobota [15.11.2014, 14:43:21] • [IP: 62.69.231.***]

To są takie same apartamenty, jak na Platanie, tylko tutaj pewnie prąd na kartki.

przejezdny • Sobota [15.11.2014, 14:35:17] • [IP: 193.43.144.***]

po co piszecie i się przedstawiacie od: parchów, meneli pijaków, tacy jesteście, niestety taka prawda, a kiedy ruskie niemcom wykradli te ziemie, kamienice, domy i mieszkania to, co?, sciągneli tu, sympatyków słusznie minionego systemu, i teraz swołoć się burzy? że kolejne pokolenie mieszkańców, nie ma tak zafajdanej" komunizmem" przeszłości i że nowi mieszkańcy są europejczykami a nie socjopatami jak stara nomenklatura. pozdr...powodzenia...

Gość • Sobota [15.11.2014, 13:56:03] • [IP: 93.94.187.***]

trzeba było mieszkać 20 lat na barakach a nie im zazdrościc socjalnego i mierzyc ludzi taka sama miara wszedzie ludzie pija nie tylko na barakach

Gość • Sobota [15.11.2014, 13:06:43] • [IP: 80.245.189.***]

Te mieszkania powinny być przydzielone osobom biednym ale nie pijakom, którzy docenią, to że mogą mieszkać w normalnych warunkach. Oby nie zasiedlić patologią jak na Modrzejewskiej.

Gość • Sobota [15.11.2014, 12:57:29] • [IP: 109.241.63.**]

Z jakiej racji dostają takie mieszkania ? Wszyscy mieszkańcy musza kupować i spłacać wieloletnie kredyty, co to za wyjątki !

Gość • Sobota [15.11.2014, 12:55:25] • [IP: 92.42.113.***]

Mieszkania mogły by być tańsza jak by miasto sprzedało za symboliczną 1 zł działki prywatnym inwestorom którzy by budowali tańsze mieszkania , wystarczy chęć i zawarcie stosownej umowy z budującym co do ceny za jakie będzie sprzedawał mieszkania.

Gość • Sobota [15.11.2014, 12:30:52] • [IP: 88.156.233.***]

Kurdę, przy samych garażach, orkiestrze i tym syfem brudem i smrodem? Kurczę już współczuję tu nowym mieszkającym i do tego jeszcze przedłużona ulica Steyera do Karsiborskiej i przylegające nowe budowane osiedle!

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:55:33] • [IP: 178.238.247.**]

To bardzo dobrze, że miasto oddaje taki blok z mieszkaniami socjalnymi. Szkoda tylko że jeden, takich budynków powinno być postawionych więcej, żeby zapewnić lokum wszystkim potrzebującym. Przydało by się też kilka takich budynków z mieszkaniami komunalnymi.

obłąkany • Sobota [15.11.2014, 11:44:12] • [IP: 95.129.228.**]

te mieszkania to są klitki jednopokojowe ze wspólnym sraczemi kuchnią na półpiętrze, więc czego tu zazdrościć.

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:40:34] • [IP: 92.42.116.***]

Naprawdę tak im zazdrościcie tych mikro-mieszkanek w byle bloczku,  że aż tyle złości wylewacie? Polska powinna być jak przed wojną: biedota umiera pod płotem a państwo daje pieniądze, budynki i dobra tylko księżom, co?

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:37:04] • [IP: 92.42.116.**]

Miasto powinno budować lokale komunalne tak jak Gdańsk, Police czy nawet...Stepnica. Gospodarz który zadba o takie mieszkania nie będzie narzekał na brak młodych ludzi w mieście.Jak widać inni myślą i dobrze sobie radzą. Nie wierzę że nasze miasto jest biedniejsze od Stepnicy.Młody człowiek który zaczyna pracę nie ma zdolności kredytowej na zakup mieszkania, wynajem wynosi tyle ile rata kredytu i tak się nakręca klientów kolegom deweloperom.

• Sobota [15.11.2014, 11:27:30] • [IP: 92.42.116.***]

Ludziska wstrętne dla czego piszecie ze mieszkania dostaną pijaki i menele! Osobiście znam 3 rodziny które wcześniej mieszkały na barakach i są to na prawde normalni ludzie bez nałogów. Mierzycie wszystkich tą samą miarą.

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:24:54] • [IP: 92.42.118.***]

Gdy starałem sie o mieszkanie to przyszła babka z ZGEMU sprawdzic czy tamz opieki juz nie pamietam i okazało sie ze : Po 1 : Są warunki bo wdomu czysto, pachnąco itp, po 2 : Metraż o 7 metrów za dużo i ze przekraczamy liczbę zarobków. ...ale jasne gdyby starzy byli totalna patologią, syf dookoło, brud, smród i 2 bachorów itp to jak najbardziej. Powiedzieli mi ze gdybym wynajmował to wtedy rozpatrzą warunki i zarobki jak bym pracował a inaczej nie ma opcji abym dostal mieszkanie. ... życie mnie nie rozpieszcza

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:17:07] • [IP: 92.42.118.***]

To jest śmieszne aby trafic do takiego budynku musi byc totalna patologia a gdy człowiek normalny chciałby dostac mieszkanie to nie może. ..

Gość • Sobota [15.11.2014, 11:05:16] • [IP: 178.238.249.**]

Wcale nie zgodnie z planem, bo jest bodajże ponad półroczny poślizg czasowy.Takie informowanie to jak mówienie półprawdami.No ale jak przed niedzielą ma być sukces, to wiadomo, że i rzecznik inaczej nie może.

Gość • Sobota [15.11.2014, 10:58:08] • [IP: 93.94.188.***]

Taki tani czynsz? Rozumiem że resztę parchy odpracują. Proponuję zatrudnić ich za to w" czynie społ." do sprzątania ulic, prac remontowych itp. Tam i tak nikt nie pracuje. Jak bedą mieli zajęcie to głupoty do glowy nie będą przychodzić i może przez pół roku budynek postoi. Inaczej marne szanse

Gość • Sobota [15.11.2014, 10:43:24] • [IP: 178.238.252.***]

zaraz lokatorzy przywrócą swojski pachnący klimat baraków.

Gość • Sobota [15.11.2014, 10:28:42] • [IP: 92.42.113.***]

zgnoją jak wszystko!! nie można dawać za darmo nie uszanują tak jakby sami kupili !!

Gość • Sobota [15.11.2014, 10:23:35] • [IP: 80.245.179.***]

Tych mieszkan powinno być tyle ze czekaja na mlode malzenstwa a tych co nie placa i demolują lekal to szybko exmitowac...

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:57:57] • [IP: 95.129.228.**]

Może źle to za brzmi teraz gdy jakaś rodzina nowo wprowadzona spóźni się z czynszem o 3 miesiące to od razu eksmisja i na bróg a nie pozwolić na zadłużenie

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:51:33] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [15.11.2014, 01:22:04] • [IP: 95.129.224.***] A ty ile zgarniałeś profitów za Gierka cwaniaczku, kombinowałeś na lewo i prawo a teraz psy wieszasz.

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:47:51] • [IP: 80.245.182.**]

BOZE TO JAKAS KATASTROFA SWIATOWEA ZE CI Z BARAKOW BEDA MIESZKAC W NOWIUTKIM BLOKUI TO OBOK NORMALNYCH LUDZI TO STRACH DLA NNYCH RODZIN, DOPIERO CO BYL TAM LADUNEK WYBUCHOWY PODOBNO, RODZINA K INNI POZOSTALI TO ALKOHOLICY ZAWSZENI, BRUDNI A NA DODATEK MIESZKAJA TAM KTO CHE I U KOGO CHCE, WALKI WSCHODUI ZACHODU NAPRAWDE STRACH TA PATOLOGIE WPUSCIC W TE SCIANYNOWIUTKIEGO BLOKU POWINIEN BYC TAM JAKIS DOZOR, PORTIERNIA I PILNOWAC ZEBY NIEPOWOLANI SIE TAM PETALI.

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:42:24] • [IP: 92.42.118.***]

tak jak u nas remontowali socjalne a za wode i śmieci wyrzucone podczas remontu obciążyli nas lokatorów zgm, wspólnoty nie obciążyli CHORY KRAJ !!

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:41:57] • [IP: 93.94.184.*]

Aby się nie wstydzić brać taki lokal powino się budować mieszkania czynszowe i spółdzielcze ale to nie w naszym państwie bo to nie świątynia Boża a wy tu na łamach internetu ubliżacie ludziom którym się trochę poszczęściło a ostatecznie nasze państwo powino zapewnić lokum a my powiniśmy wybrać to na co nas stać finansowo.

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:38:36] • [IP: 213.158.222.**]

Smiechu warte.a mi zostalo 25 lat kredytu.po oplaceniu kredytu i rachunkow nie zostane mi nic.w tym kraju bardziej oplaca sie byc niezaradnym

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:30:32] • [IP: 95.129.226.***]

Sprawiedliwość kur.. ja byłam na liście jako 1 potem spadłam na 2 miejsce bo wielce 60 zł przekroczyłam zarobku powiedziano mi ze stać mnie na wynajem to i na kupno śmieszne

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:15:50] • [IP: 62.69.231.***]

Chodzą słuchy, że tam będzie panować wolność i dobrobyt.

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:15:01] • [IP: 80.245.181.***]

No i my (na lewobrzeżu), mamy swoją ulicę " Modrzejewską '.

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:12:32] • [IP: 62.69.252.***]

Prosze o odpowiec co to oznacza `` biedny ale normalny``

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:05:18] • [IP: 92.42.117.**]

Coś tu nie gra - w budynku ma być 25 lokali, a ze zdjęcia widać, że w budynku nie będzie nawet 25...okien!!

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:03:52] • [IP: 93.94.188.***]

chory kraj przyjdźcie za m-ąc zobaczyć co pijaki zrobili z tym budynkiem

Gość • Sobota [15.11.2014, 09:02:38] • [IP: 89.66.202.***]

Niesprawiedliwość nie zna granic. Lenie dostaną mieszkanie a Nowak z żoną i dziećmi, który spłaca cale życie kredyt na mieszkanie pójdzie na bruk. Bo straci pracę jak stocznia mu padnie i zacznie się zadłużenie, nie będzie miał na raty. Uczciwych nie widzą. Powinni dobudować lokale dla rodzin przy domu Alberta. Druga sprawa to tak niski czynsz? Moze najpierw pracę im zaproponować w zamian za mieszkanie?

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:54:39] • [IP: 92.42.118.**]

co za chory kraj lumpy i pijaki dostają mieszkania a normalni ludzie którzy pracują i płacą podatki nie mogą nawet dostać się na listę ZGM-u bo zarabiając powyżej 600zł lokal sie nie należy więc przy pensji 1800zł ani z miasta ani nawet bank nie da kredytu na zakup.Co z tego ze czynsz taki mały alkoholik i tak kupi wódkę zamiast płacić czynsz.

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:53:29] • [IP: 92.42.117.**]

Nie rozumiem ludzi, wolę mieć swoje własne mieszkanie, za które zapłacę własnymi, ciężko zarobionymi pieniędzmi, nawet jeśli będę je spłacał 30 czy 40 lat niż komunalny lokal otrzymany z łaski od miasta, która nie wiadomo jak długo potrwa. Nie mówiąc o lokalu socjalnym, bo jako zdrowemu, zaradnemu człowiekowi, mającemu stałą pracę byłoby mi po prostu wstyd ubiegać się o taki lokal.

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:50:55] • [IP: 79.184.16.***]

Trzeba opić nowe mieszkanko

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:48:19] • [IP: 93.94.190.***]

Szkoda, bo kolejna melina tam powstanie...

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:43:51] • [IP: 92.42.117.**]

Co za głupi tekst, jakie te mieszkania miały być? Od razy stare? Drogie? To są mieszkania socjalne i muszą być tanie, a skoro budynek właśnie wybudowano to zrozumiałe, że mieszkania są nowe. Poza tym, to są jakieś malutkie klitki skoro w takim malutkim budynku jest aż 25 lokali. Swoją drogą, rozumiem, że to budynek socjalny i musi być tani, ale czy musi być tak koszmarnie brzydki? Bunkry bywają ładniejsze...

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:39:05] • [IP: 83.11.254.***]

Sprawiedliwosc kur.. ja chcialam z męzem wpisac się na listę oczekujących na mieszkanie z miasta to się nie dało.. z jednej strony dobrze. Zostalo nam 29 lat splacania kredytu ale bynajmniej nie musze sie chodzic prosic o co kolwiek osob ktore i tak maja czlowieka gdzies. Powinni tam wprowadzic osoby ktore naprawde pomocy potrzebuja a nie takie barachłooo ktore i tak płaciło nie będzie!!

Gość niedzielny • Sobota [15.11.2014, 08:35:45] • [IP: 95.129.224.**]

nie fair!!

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:19:13] • [IP: 92.42.112.***]

Długi tow. Edzia (3oo mln) spłacalismy" tylko" 32 lata, a to dlatego, ze nas potraktowali ulgowo. Ile wynosi obecne zadluzenie Polski ? Czeka nas tak zwana" tragedia grecka" ?

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:10:38] • [IP: 92.42.118.***]

Teraz tylko czekać i patrzeć jak nowy budynek będzie niszczony. Ludzie którzy pracują, tyrają nie stać na mieszkanie, a takim którym się nie chce nawet ruszyć tyłka z domu, żeby znaleźć pracę nowe mieszkania dajecie.

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:03:24] • [IP: 92.42.114.**]

BRAWOOOO OBY WIECEJ TEGO DOBRA DLA WSZYSTKICH I ZEBY NIE BYLO BEZDOMNYCH I GLODNYCH

Gość • Sobota [15.11.2014, 08:00:15] • [IP: 93.94.185.***]

TE MIESZKANIA POWINNI DOSTAĆ LUDZIE BIEDNI ALE NORMALNI, KTÓRZY BĘDĄ DBALI O TE MIESZKANIA. PIJAKI ZARAZ ZDEMOLUJĄ TE MIESZKANIA.

sorry, taki był klimat • Sobota [15.11.2014, 07:58:02] • [IP: 92.42.112.***]

Za Gierka, aby zalapac sie na mieszkanie adeemowskie -byc cennym dla miasta specjalista, pogorzelcem lub wejsc w stosunek najmu w zwiazku z zamieszkiwaniem z najemca glownym, ktory zmarł. Inni - z listy UM - czekali ok. 8-10 lat. By zostac kandydatem do spoldzielni, nalezalo miec wklad rzedu 10-15% wartosci mieszkania, czyli okolo 25 tys. najmniej (kilka pensji). Jak sie zostalo czlonkiem, to spoldzielnia te kase przechwytywala na swoje statutowe cele. Po wprowadzeniu sie (8-10 lat czekania), płaciło się czynsz i ratę kredytu przez kilkanascie lat. I po spłaceniu spoldzielnia dalej byla wlascicielem tego mieszkania. Byla nim nawet, jak sie skusiles i wykupiles na" własność". Bez czekania kupujac przez LOCUM za 40 m2 w 1979 6ooo dol. (przecietna wtedy pensja 35 dol). 412 pensji !! I spoldzielnia dalej byla wlascicielem tego mieszkania. Super ! Super !!

Gość • Sobota [15.11.2014, 07:56:58] • [IP: 80.245.183.***]

zrobili jakąś selekcje by oddzielic plebs od normalnych ludzi? bez tego te parchy przecież zdewastują tą chałupe.

Gość • Sobota [15.11.2014, 07:38:26] • [IP: 80.245.184.***]

do Gość • Sobota [15.11.2014, 01:22:04] • [IP: 95.129.224.***] a co ty popierasz, ludzie nie sa wszyscy jednakowi, sa tez tacy ktorzy pracuja a kredytu nie dostana kredytu, nie osadzaj jak nie wiesz, najlepiej jest siedziec przed komputerem i pisac bzdury, troche rozumu

Gość • Sobota [15.11.2014, 07:18:33] • [IP: 31.61.128.***]

Dług gierkowy Polska spłaciła w 2 lata tamu. Nie gadaj bo trochę rzeczy zostało po tym długu. trochę dróg, osiedli stoczni, fabryk pobudował i pomodetnizował.

Gość • Sobota [15.11.2014, 07:12:55] • [IP: 92.42.116.*]

Dziwny jest ten świat. Jeden człowiek bierze kredyt na 30 lat żeby mieć mieszkanie - zeby miec gdzie mieszkac i teraz go splacajac je chleb ze smalcem a drugi całe życie nic nie robi i dostaje nowe mieszkanie oj dziwny jest ten świat

Gość • Sobota [15.11.2014, 06:53:38] • [IP: 93.94.184.***]

To tzw. sprawiedliwość społeczna. Mi zostało juz tylko 27 lat kredytu.

Gość • Sobota [15.11.2014, 06:15:49] • [IP: 95.129.224.**]

Odnośnie Edwarda Gierka. Dług wynoszący ok. 24 mld. USD wraz z lichwiarskimi odsetkami został dawno spłacony. Obecny dług jest 54 razy większy.

Gość • Sobota [15.11.2014, 05:16:03] • [IP: 46.230.185.***]

powod do zazdroci ze komus zycie si€ tak uklada ze jest ubogi?? o czym wy piszecie??

Gość • Sobota [15.11.2014, 03:49:53] • [IP: 109.241.63.**]

mieszkania powinni dostac ludzie, ktorzy maja stale dochody, czyli pracejub emeryture, bo z tego co wiem, to tam zostali tylko ci co nie pracuja, kradna, zbieraja zlom, albo i kradna kabkle i tp.co niktorzy mieli juz mieszkania socjalne i zostali eksmitowani, teraz nastepne mieszkania zdemoluja zrobia meline do cpania i picia alkoholu i dalej bedzie sie dzialo.

Gość • Sobota [15.11.2014, 03:04:26] • [IP: 79.188.75.***]

Wszędzie za granicą są lokale socjalne ale u Nas będziecie zazdrościć i to patolom!!

Gość • Sobota [15.11.2014, 02:21:04] • [IP: 95.129.224.***]

co za debilna informacja. Co to znaczy" Czynsz będzie wynosił 1, 29 złotych za metr kwadratowy.". Ile zaliczka na ogrzewanie, ile fundusz remontowy, ile konserwacja, ile media itd, itp. Jeżeli 1, 29 zł dla ZGM-u za prowadzenie księgowości to jest rozbój w biały dzień gdyż inni zarządcy za tą samą czynność pobierają 40 do 50 groszy od metra.

Gość • Sobota [15.11.2014, 01:45:02] • [IP: 79.186.168.**]

komuna wraca czy coś?

Gość • Sobota [15.11.2014, 01:22:04] • [IP: 95.129.224.***]

kolego, o Gierku to nawet nie miej snów i nigdy nie wspominaj o nim. Zadłużył Nas na miliardy zł, musimy to spłacać, a on żył w luksusie. I nie mów mi, że za komuny żyło się lepiej bo... Jest demokracja, KUP sobie mieszkanie. Kto nie ma pieniędzy niech mieszka w szałasie w lesie albo w lepiance ulepionej z gliny. Nie popieram dawania mieszkania przez miasto.

Gość • Sobota [15.11.2014, 01:00:00] • [IP: 62.69.231.***]

Za Gierka, to były budowane całe osiedla, a nie jak teraz domek z dwudziestoma pięcioma lokalami.

PODGLĄDACZ • Sobota [15.11.2014, 00:24:38] • [IP: 95.129.228.**]

wysoki poziom wykonalności obiektu, dobrzy fachowcy go wybudowali, czy lokatorzy jakość docenią?

Gość • Sobota [15.11.2014, 00:21:07] • [IP: 62.69.203.***]

Szczyt sukcesu mieszkać koło cmentarza.Dobrych snów.

Gość • Sobota [15.11.2014, 00:11:35] • [IP: 92.42.116.***]

No, to zaraz element zrobi z tych mieszkań melinę i zadłuży przy tak niskim czynszu.Bloki wybudowane w okolicy stracą na wartości przez tych nierobów.

Oglądasz 1-84 z 84
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■