Przetarg ogłosił szczeciński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Wpłynęły oferty firm z Wielkiej Brytanii, Danii oraz dwie z Polski. Najwyższą cenę, ponad 3,6 mln zł zaproponowała duńska spółka Cowi, najniższą, niespełna 1,2 mln zł, konsorcjum złożone m.in. z Biura Inżynieryjnego Damart ze Szczecina.
Zwycięzca przetargu ma być znany pod koniec tygodnia, a studium ma być gotowe do końca listopada.
Jak zwykle wybiorą najtańśzą ofertę i jak zwykle będzie problem.
pieniadze beda dopiero po zakonczeniu inwestycji na euro 2012...wiec start budowy bedzie w 2012 koniec w 2015, 3 lata...wybuduja w 18 miesiecy ale oczywiscie beda usterki...w 2015 bedzie uroczyste otwarcie
Dopiero na listopad ma być studium?? Ciekawe kiedy zaczną budować.
most odpada w przedbiegach...slisska nawierzchnia zima, musialby byc wysoki zeby statki mogly przeplynac, i bardzo dlugi zeby w czasie mrozu ciezarówki wjechaly, remonty, rdzewienie, kra, itp. most by kosztowal 100% wiecej
Boję się, że niska cena przetargowa danej firmy może oznaczać (choć nie zawsze musi)niską jakość wykonania usługi, jakże ważną na dziesiątki(setki?)lat.Czasem lepiej dać więcej i mieć. ..więcej.