Spółka otrzymała to wyróżnienie w dowód uznania kreatywności i innowacyjności oraz budowy polskiej marki za granicą. Stanowi ono także podziękowanie za wkład ZMPSiŚ S.A. w rozwój gospodarki w sektorze związanym z transportem szynowym.
Od wielu już lat ZMPSiŚ S.A. jest aktywny działając zarówno lokalnie, jak i na współpracując z podmiotami zagranicznymi.
Zespół informatyków Spółki stworzył autorski informatyczny projekt 3,14_Port_Integrato usprawniający proces zarzadzania informacją i dokumentami w firmie. Działanie to zostało dostrzeżone przez zewnętrznych specjalistów z dziedziny IT, czego wyrazem było przyznane we wrześniu br. wyróżnienia Ministra Gospodarki za innowacyjne zastosowanie technologii teleinformatycznych w gospodarce.
Obecnie w zespole portowym Szczecin-Świnoujście dobiegają końca prace inwestycyjne związane z przebudową infrastruktury kolejowej. Przebudowanych i zmodernizowanych zostanie w obu portach łącznie prawie 36 km torów oraz 134 rozjazdy. W efekcie dostosowane zostaną parametry torów kolejowych do wymogów taboru eksploatowanego na trasach międzynarodowych magistrali kolejowych E-59 oraz CE-59. Koszt całkowity inwestycji to 81 mln zł, w tym planowane dofinansowanie unijne 52,8 mln złotych.
Wyróżnienia przyznano w związku z 25-leciem wolnej Polski i 10-leciem członkostwa w UE. Zostaną wręczone podczas czwartej edycji Kongresu Kolejowego. W imieniu Spółki wyróżnienie odbierze Krzysztof Sadowski Wiceprezes ds. Infrastruktury i Nadzoru Majątkowego.
Monika Woźniak-Lewandowska
łezka mi się w oku zakręciła, taki piękny list :)
to czemu gdzie niegdzie w porcie swinoujskim sa rozjazdy tranwajowe
niech Szczecin - raz na zawsze odwali się od naszego portu i stoczni
21:39:13 - Nie ma rzeczy nie możliwych. Musi być jakiś sposób. Potrzeba męskiej ręki. Ja sam nic nie zdziałam. Może na początek, prezesików wezwać na dywanik do sali tortur? Co Ty 22:38:23 na to?
A raka zwanego Szczecin nie da się napewno nigdy odciąć bo Stocznia ma to samo to jest taka wstrętna odmiana że nie ma szans już z tym nic zrobić będzie żarł aż zniszczy cały organizm
21:00:11 IP: 62.69.231.*** Nic nie można zrobić, i nic nie będzie można zrobić. Wszystko co jest teraz, polega na starym niemieckim schemacie. W zarządzie świnoujskim, brak jest fachowców, którzy mogliby podzielić te dwa porty. Komuna, wniosła potężne zmiany w sposobie myślenia.
Co trzeba zrobić, żeby Świnoujskiemu portowi odciąć raka zwanego Szczecin?
Ale to robotnicy ochoczo włączyli się w blokadę portu z niejakim p. Gożdzikiem. Teraz mają solidną pracę. Bo jej chcieli a płaca? Robotników z tamtych czasów niewielu się ostało. No ci co usłużnie donoszą.
niech szczecińska portowa pijawka się od nas odłączy...
Wyróżnienie dla portu w Szczecinie za grabież portu w Świnoujściu bo na tym polega praca tego zespołu! Szczecin portem morskim? ale wymyślili!
I znowu Szczecin jak pijawka bo dzięki temu że Port Handlowy Świnoujscie samotnie bez ich wkładu za swoje pieniądze kupował dźwigi, ładowarki, spycharki, remontował lokomotywy, kupił dwie suwnice i inne urządzenia a teraz nagroda dla ZMPSiŚ a w szczecinie puchy i co dziennie dwa samochody przywożą pracowników spółek ze szczecin do naszego portu.
nagrody sobie daja wyruznienia dyplomy a robotnik ora za marne grosze jak w obozie pracy roznica tylko ze placa jakies marne grosze zasady bhp juz dawno przestaly istniec a bhp siedzi cicho i nie wychyla sie na wysokosc biurka, pan dariusz p uwaza sie za boga a tak naprawde uwazaja go za zwyklego podstawionego czlowieka co to co tydzien z inna lalaka z agencji zasuwa do mieszkanka w miedzyzdrojach za ktore placi port ooo wielu rzeczach lepiej nie pisac bosie rzygac chce i szkoda klawiatury
Ciekawe co się stało?
Szczecin nie jest Portem Morskim ! Nigdy nie był i nie będzie !
Czyli port podzieli losy Odry i Stoczni.
25-lecie wolnej Polski a ludzie pracują tam za 7 zł na godzinę.
NAJWIĘKSZY WKŁAD MA PORT PRZEŁADUNKU KONTENERÓW W PORCIE śWINOUJŚCIE
Ładne zdjęcie.