POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [02.10.2014, 08:55:45] • Świnoujście

Wyborczy tunel , czyli ostatnia szansa dla PO

Wyborczy tunel , czyli ostatnia szansa dla PO

fot. Sławomir Ryfczyński

Z wielką pompą i szumem medialnym podpisano ostatnio dokument o niezwykłym znaczeniu. Daje on poważne szanse kandydatom na samorządowców spod znaku Platformy Obywatelskiej. Niczym bożonarodzeniowy Mikołaj, marszałek Geblewicz wyciągnął z rządowego worka prawie 5 milionów złotych i podarował je swojemu cichemu sojusznikowi, kandydatowi na prezydenta Świnoujścia, Januszowi Żmurkiewiczowi. I wszystko byłoby takie piękne, gdy nie rzeczywistość skrzecząca swoją prawdą.

A prawda jest taka, że tym razem grillowanie wyborczej kiełbasy odbywać się będzie w znacznie bardziej gorącej atmosferze niż podczas ostatnich kilku kampanii wyborczych. Przede wszystkim dlatego, że sytuacja rządzącej koalicji jest znacznie gorsza niż cztery lata temu i siedem lat temu. Po drugie dlatego, że coraz trudniej oszukiwać potencjalnych wyborców wizją kopanego pod Świną tunelu. Tym więc razem sięgnięto po najcięższą artylerię.

- Takiego wyborczego bełkotu nie było w Świnoujściu od wielu lat - mówi Zbigniew Pomieczyński, prezes Stowarzyszenia Most dla Świnoujścia. - Te wszystkie deklaracje pana Żmurkiewicza i marszałka Geblewicza oraz podpisywane przez nich dokumenty nie są warte nawet funta kłaków. Wątpię nawet czy zwycięzca tego ostatniego przetargu na opracowanie programu funkcjonalno użytkowego dostatnie za swoją pracę jakiekolwiek wynagrodzenie. A jeśli nawet, to powstały w wyniku jego pracy dokument pozostanie jedynie papierową wizją kilku politycznych szarlatanów. Jedno podobne opracowanie kilka lat temu już powstało i zalega w świnoujskim magistracie. I mówię to z całą mocą i odpowiedzialnością - żadnych pieniędzy na tunel z Unii Europejskiej nie będzie! Stawiam dolary przeciwko orzechom w zakład, że mam rację.

Przedwyborcze igraszki w sprawie tunelu pod Świną są zjawiskiem całkowicie normalnym w okresach przedwyborczych. Od blisko 20 lat każda licząca się siła polityczna, która chciała odnieść w Świnoujściu znaczący sukces stawiała na tunel. Janusz Żmurkiewicz "wozi" się na tym projekcie już kolejną kadencję. I wiele wskazuje na to, że dzięki tym bezwartościowym papierom podpisanym z samorządem wojewódzkim znowu wygra walką o prezydencki fotel. Tym razem dla Platformy Obywatelskiej, która za wszelką cenę stara się umacniać w lokalnych samorządach kupując sobie poważnych pretendentów na radnych, burmistrzów i prezydentów miast takimi właśnie prostackimi sztuczkami. I nikomu nie przychodzi do głowy, że ten tunel jest tylko wytworem politycznej wyobraźni?

- Kwota 770 milionów złotych, bo taka pojawiała się ostatnio na politycznej giełdzie tunelowej jest całkowicie wyssana z palca - mówi Paweł Winiarski, wiceprezes Stowarzyszenia Most dla Świnoujścia. - Według rzetelnych szacunków opartych na kosztach budowy podobnych obiektów w Europie w ich standardzie i tempie realizacji samej inwestycji - trzeba mówić o kwocie trzykrotnie wyższej. Przerażający jest więc cynizm tych polityków, którzy mając tego świadomość - kłamią ludziom prosto w oczy. I to podwójnie, bo zaniżają koszt tej inwestycji dają ludziom jednocześnie nadzieję, że uda się te środki uzyskać z budżetu centralnego. To nieprawda. Nie znajdzie się w Polsce taki minister finansów, ani rząd, który wyda tyle publicznych pieniędzy na tak obłędnie drogą budowę.

Bo tak mówić szczerze, w polityce wcale nie jest jak w pokerze. Nie obowiązuje zasada: karta-stół. Po zwycięskich wyborach niedawni tunelowi obiecywacze mogą spać spokojnie. Nikt ich po sądach ciągać za tunel nie będzie. Chyba, że okaże się iż organizatorzy tunelowych konkursów i przetargów naruszyli prawo. Co wcale takie nieprawdopodobne nie jest. Nie chodzi jednak o sądowe spory o tunel, ale o wybudowanie dla Świnoujścia prawdziwej stałej przeprawy drogowej, która połączy wreszcie wyspy Wolin i Uznam i faktycznie trwale zespoli ten najodleglejszy zakątek Polski z resztą kraju. Do tego trzeba jednak nie tylko odwagi i determinacji, ale także umiejętności liczenia.

- Średniowysoki most zwodzony, którego budowę promujemy jako Stowarzyszenie jest ze wszech miar lepszym rozwiązaniem niż tunel - mówi Zbigniew Pomieczyński. - Przede wszystkim jest kilkakrotnie tańszy i szybszy w projektowaniu i budowie. Most jest też znacznie tańszy w bieżącej eksploatacji. Wystarczy wspomnieć, że według świnoujskiego magistratu roczny koszt utrzymania przejezdności tunelu to ok. 5 milionów złotych! Most jest też bezpieczniejszy od tunelu. Żyjemy w czasach powszechnego zagrożenia terroryzmem. Tunel jest stosunkowo bardzo łatwym celem. W dodatku przy budowie takiego mostu chcą nam pomagać nasi zachodni sąsiedzi. I to ni tylko dobrą radą, ale i finansowo. Poprą nas też w staraniach o dofinansowanie takiego projektu. Czego nie da się powiedzieć o budowie tunelu.

Miło jest dowiedzieć się jak bardzo polityczni karierowicze starają się dbać o nasze, świnoujskie sprawy. Jak bliska jest im idea tunelowego przyłączenia Świnoujścia do Polski. Sęk tylko w tym, że równie dobrze mogą nam obiecywać gruszki na wierzbie, albo śnieg w lipcu. Teoretycznie to wszystko jest możliwe. Tak jak możliwe jest, że za niespełna dwa miesiące mieszkańcy Świnoujścia znowu zagłosują na swoje marzenie o tunelu. I na to właśnie liczą wszyscy ci, którzy właśnie teraz najgłośniej krzyczą, że spełnią to marzenie. Za kilka miesięcy z krzykiem zaczną się budzić naiwni wyborcy tkwiący w kolejkach do promów po obu stronach Świny. I tyle właśnie pozostanie z tunelowych obietnic. Przynajmniej do przyszłorocznej kampanii wyborczej do Parlamentu. Chyba, że tych wszystkich kłamczuchów odeślemy do łopat. Niech sobie kopią ten tunel!

rk


komentarzy: 72, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-72 z 72

znajoma • Sobota [04.10.2014, 10:12:23] • [IP: 92.42.117.***]

Zbyszku odpuść z tym mostem bo sie rozmywa i nie bedzie ani mostu ani tunelu a przecież jest jeszcze grupa z parciem na groblę! Czyli co Polak to inna propozycja, a zgody na wspólne działanie, jedno, brak!Byłeś 20 lat radnym i zastępcą zastępców, więc miałeś szanse i nici ze stałej przeprawy!!20 lat to szmat czasu, można małą łopatka wykopać nie jeden tunel!!To jest typowa przedwyborcza obiecanka!Ile już pieniędzy poszło na plany?Kto za to odpowiada?Ano nikt, a kasa szła wartkim potokiem na projekty...para w gwizdek.

J • Piątek [03.10.2014, 19:35:55] • [IP: 92.42.117.**]

Zbysiu oddaj sztandar PSL-owcom. I to wystarczy.

Gość • Piątek [03.10.2014, 10:07:08] • [IP: 109.243.86.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [03.10.2014, 09:48:28] • [IP: 37.30.244.**]

Mostowych uważają ze tunel jest zły bo co ze drogi, ale pamietajmy ze most będzie dezorganizować w pewnym stopniu ruch na wodzie. Finalnie to się okaże ze wcale nie jest tansZy od tunelu.no wiec brawo dla władz miasta że sie nie poddały i stanęły na swoim, bo tunel jest na miarę XXI wieku.

Gość • Piątek [03.10.2014, 09:36:27] • [IP: 31.61.130.***]

Nie chcemy!!cie bogaczu!!

Gość • Piątek [03.10.2014, 05:27:09] • [IP: 31.4.153.***]

Kiedyś PiS czyli kaczyński jak był w Świnoujściu to na własne uszy słyszałem jak głośno obiecywał mieszkańcom tunel ale to też było przed wyborami.

Gość • Piątek [03.10.2014, 01:08:56] • [IP: 62.69.203.***]

Trzeba być niezłym idiotą żeby uwierzyć w ten tunel.Propaganda dla frajerów.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 23:13:18] • [IP: 80.245.179.***]

BRAWO IP 117 ; BRAWO , POPIERAMY !!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 22:24:38] • [IP: 92.42.117.**]

Czas na ZMIANY!! Leśnym dziadkom pokroju Żmurkiweicza, Szczodrego, Pontona, Żmudy, Jabłońskiej czy Mrozka mówimy - SPADAJCIE!!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 21:40:54] • [IP: 89.228.242.***]

Zrozum NIE CHCEMY CIE. twoj czas minął.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 20:00:53] • [IP: 188.123.208.***]

Most zwodzony - to bardzo dobry pomysł. Po co tunel... Most jest w Darłówku i jakość dobrze funkcjonuje. Po co utrudniać sobie budując tunel, który będzie za 30 lat - znając naszych władnych (konsultacje, projekty, zatwierdzenia, a roboty nie będzie); MOST ZWODZONY - TO SUPER POMYSŁ. Byleby powstał jak najszybciej. Powinien być prioryterem naszych leniwych Władz.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 19:59:05] • [IP: 80.245.178.***]

Znowu nas mamią tunelem. Nie ma się co dziwić, załatwiają kilka spraw na raz. Znowu będzie można robić jakieś badania, sondy i inne papierowe pierdoły - za dużą kasę. Jak co roku. Ciekawe czy ta kasa w całości idzie do wykonawcy? A i mamienie wyborcze też zdaje egzamin.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 19:46:16] • [IP: 92.42.118.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [02.10.2014, 19:41:21] • [IP: 92.42.117.***]

Tunel to około 2miliardy złotych żaden Rząd dla 40 tysięcznego miast nie przeznaczy takich pieniędzy, ale most to około 250do 300milionów złotych jest to kwota realna.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 19:26:01] • [IP: 93.94.188.***]

Najważniejsze, że życie toczy się swym torem, bez wpływu obywatela Pomieczyńskiego. Jakże ja się cieszę!

Epoka lodowcowa • Czwartek [02.10.2014, 19:24:47] • [IP: 31.61.138.***]

Ostatni przedstawiciel gatunku ptaka DoDo wygląda tak jak na zdjęciu. Eee nie, ale podobny ;/

Gość • Czwartek [02.10.2014, 19:01:21] • [IP: 178.238.250.**]

Byl Pan Przewodniczacym Rady, wice-prezydentem, radnym i co Pan zrobil kiedy był Pan u koryta.Wówczas nie wspominał Pan o moscie gdyż koalicjaa pozbawiła by Pana apanazy.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 18:50:02] • [IP: 93.94.187.***]

Napiszcie sobie mosty zwodzone i zobaczycie jakie cudeńka techniki wymyślono a nie tylko biadolicie, co boli Was że człowiek ma inne i najważniejsze dużo lepsze iracjonalne pomysły ?wyjedźcie z tego miasta z Waszym tunelem i nie wracajcie, nikt po Was nie będzie płakał obłudnicy.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 18:27:13] • [IP: 80.245.186.***]

idź potańcz ze Świnoujskimi cyganami

Gość • Czwartek [02.10.2014, 18:08:56] • [IP: 80.245.178.**]

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:14:40] • [IP: 95.129.224.**] Żona Pontona :)

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:53:38] • [IP: 92.42.117.***]

Pływam po Europie, spotykam dużo mostów obrotowych, podnoszonych sprawdzają się w praktyce, most to jedyna realna możliwa inwestycja dla naszego miasta.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:43:26] • [IP: 31.61.138.***]

panie Pomieczyński cud przedwyborczy trwa krótko, dziadostwo powyborcze cały czas.Daj sobie na wstrzymanie i nie kombinuj z tym mostem, mosty chyba masz już wszędzie spalone

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:32:53] • [IP: 175.176.229.***]

ludzie co wy bzdury pieprz...e! Jestem marynarzem i wiele portów widziałem i najlepszym rozwiązaniem dla naszego miasta jest MOST! Obrotowy czy zwodzony-bez różnicy. Ataki terrorystyczne?! Kuzwa chyba w okresie letnim przez komary, którymi nasz o przewspanialy zarząd też nie potrafi się zająć jak należy. A, ze Niemcy chca nam pomoc to moze i dobrze bo oni chociaż coś solidnie robią a nie biadola jak większość cwiercmyslacych w tych momentach. W ciemno jestem za mostem jaki by nie był i tyle!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:26:25] • [IP: 37.8.215.***]

Każdy kto występuje przeciwko tunelowi jest wrogiem postkomunistów. około 70% świnoujścian jest za mostem. Władza nie liczy się z naszym zdaniem. Trzeba więc tę władzę jesienią pogonić do wulkanizatorni.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:14:40] • [IP: 95.129.224.**]

Plujecie na Pomieczyńskiego, plujecie na Żmurkiewicza, a nie macie żadnego konkretnego przeciwkandydata na nowego Prezydenta naszego Miasta! Jak znacie taką Osobę (młodą, wykształconą, nie zepsutą moralnie i politycznie) podajcie jej nazwisko i namówcie ją do kandydowania na to stanowisko. Chętnie poprzemy i zagłosujemy na kogoś nowego, tylko musimy się z tą Osobą zapoznać. Czekamy na propozycje! A powracając do sprawy stałego połączenia naszych wysp, to uważam, że najbardziej prawdopodobne i logiczne rozwiązanie, to jednak most. Pomieczyński nie będzie już kandydował na Prezydenta, a pomysł na most jest jedynym możliwym, szybszym, bezpieczniejszym i tańszym pod każdym względem wyjściem (przejazdem) do Polski.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:00:39] • [IP: 95.129.228.***]

W 2020 r jak Rząd Polski da zgodę na Tunel to w 2021 r Unia Europejska da pieniądze

Gość • Czwartek [02.10.2014, 16:24:51] • [IP: 164.126.104.**]

To dziwne, TU taka ciemna wizja Platformy?

Gość • Czwartek [02.10.2014, 16:16:46] • [IP: 95.129.226.***]

I TAK NA CIEBIE NIE ZAGŁOSUJĘ Szanowny panie pchasz się do władzy jak mucha do g... Społeczeństwo już pana nielubi czas odejść. Napiszcie ile kasy zarobił jako radny i co zrobił dla miasta poza tym że pobierał pensje. Tunel to będzie twoja zguba dość tych kitów. Pochwal się Pan jak glosowałeś na posiedzeniach rady miasta i za czym. Kicha wyborcza.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 15:44:37] • [IP: 93.94.191.***]

Zgadzam się z p.Pomieczyńskim, tunel to już zjełczała kiełasa wyborcza, rzeczywiście skąd znajdą się na to pieniądze?Budżet aż piszczy, który rząd da tak wiele dla tylko 40 tys. miasta?

Gość • Czwartek [02.10.2014, 15:32:16] • [IP: 46.77.124.***]

Słyszeliście że Ponton będzie kandydata na prezydenta od Korwina ?

Gość • Czwartek [02.10.2014, 15:12:58] • [IP: 92.42.113.***]

Tunel został wpisany do kontraktu terytorialnego z kwotą 730mln i to jest konkret, któryjak nigdy urealnia wreszcie budowę stałego połączenia.Tej zasługi obecnej władzy lokalnej i wojewódzkiej nie odbierze nikt, nawet P.Pomieczyński !!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:27:15] • [IP: 78.129.148.***]

Parostatkiem w piękny rejs :D

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:14:57] • [IP: 46.112.207.***]

Obywatelu Pomieczyński Zbigniewie, przecież doskonale wiemy, że w Tobie zakorzeniony, jest syndrom parcia do władzy. Gdybyś był rozsądny – odpuściłbyś. Nie masz żadnych szans – spójrz w lustro.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:10:58] • [IP: 83.23.134.*]

A most nie jest łatwym celem ataków terrorystycznych?!! co to za bzdury. jak już wcześniej pisałem to niemcy chętnie się dołożą do mostu bo to zablokuje rozwój portu w szczecinie na rzecz rozwoju portów niemieckich. Jaka jest wg pomieczyńskiego różnica czy niemcy dofinansują tunel czy most? Skoro im niby tylko zależy na stałej przeprawie??

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:03:09] • [IP: 31.61.138.***]

Nie pomogły domy, łódki ciągle jesteś za malutki. Nie zadajcie się ze słabymi bo zginiecie razem z nimi.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:01:30] • [IP: 80.245.179.***]

wziąć się wszyscy RZĄDZĄCY za solidną uczciwą pracę W JAKIEJŚ FIRMIE, (bo nie ma u nas bezrobocia - wg Karelusa) to przestaną powstawać idiotyczne pomysły, a NIE DORABIAĆ SIĘ NASZYMI PODATKAMI I PRZEPUSZCZAĆ JE

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:00:36] • [IP: 77.113.48.***]

Panie Pomieczyński zgadzam się z Panem w całej rozciągłosci opowiadanie bajek to można tylko naiwnym wyborcom o tunelu ten tunel nigdy nie powstanie a pozatym tj. chory pomysł. Tylko i wyłącznie most po pierwsze dużo taniej i dużo szybciej i również jako atrakcja turystyczna nie tylko przejadą samochody ale również rowerem będzie można przejechać i przejśc spacerkiem odgrodzonym chodnikiem baryjerką od jezdni.70 lat po wojnie i do tej pory nic nie wybudowano to skandal. Gdyby to były Niemcy lub Holandia to most już stal by zaraz po wojnie. W sezonie ludzie na prom stoją w kolejkach 3, 4 godziny to się nie da opisać co mówią o władzach świnoujscia i zawsze jest problem a to nie ma zgody politycznej a to pieniędzy zawsze jest jakaś wymówka A teraz przed wyborami samorządowymi jak zwykle obiecanki cacanki a głupiemu radość. Wyborcy nie dajcie się nabrać kolejny raz na te bzdety. Wybierzcie konkretnych wykształconych ludzi a nie tych zasiedziałych trzymających się stołków i tylko kasa się liczy

Gość • Czwartek [02.10.2014, 14:00:13] • [IP: 80.245.185.***]

pane jeśly goloneczka to tylko z wódeczkom

Gość • Czwartek [02.10.2014, 13:58:55] • [IP: 83.0.142.**]

ludzie pomyślćie i zrozumiecie że tylko most jest realny ale musicie to poprzeć

Gość • Czwartek [02.10.2014, 13:55:54] • [IP: 80.245.179.***]

wszyscy DOTYCHCZASOWI DOROBKIEWICZE dołki kopią pod sobą a donoszenie, kapowanie to mają we krwi !! Naszym zdaniem to żaden z was - ani wcześniejsi ani obecni RZĄDZĄCY NIE NADAJĄ SIĘ do sprawowania władzy w mieście. Jedynie ktoś z zewnątrz NIE POWIĄZANY Z NIKIM z tej całej SITWY. Z obrzydzeniem już czyta się te WASZE " WYLEWANE przez każdego POMYJE " choć jeden drugiego wart !!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 13:28:29] • [IP: 92.42.116.***]

Pan Pomieczyński nie ma za grosz klasy. Taki parafialny prostaczek z niego. To smutne, że nasz naród takimi ludźmi stoi. Pustosłowie, brak argumentów - dlaczego Niemcy mają niby poprzeć dofinansowanie unijne mostu a nie tunelu? Skąd ta wiadomość? Jakieś konkrety? Nie ma. Znikaj pan, panie niepoważny.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 13:16:55] • [IP: 31.61.128.***]

Paszol won!!bogaczu!!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:55:27] • [IP: 213.167.126.**]

Jak zwykle u Zbysia przerost formy nad treścią - tyle lat był zarządzającym tym miastem i co zrobił dla niego w kwestii stałej przeprawy?- nic, tylko gada i biadoli-ze wszyscy to be- on jedyny Kazimierz odnowiciel. Zbliżaja sie wybory, więc Zbynio jak zwykle bije pianę!-czas aby dał sobie spokój i zajął się np. Haftowaniem- to odpręża i jakis efekt przynosi

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:34:28] • [IP: 148.122.187.**]

Zbyszek nie biadol tylko wybuduj ten most, a my wybudujemy tunel poniewaz tak chcemy :-)

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:07:04] • [IP: 80.245.185.***]

OJ IDZ TY ZBYSZEK SPRZEDAWAC PODGARDLA

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:52:06] • [IP: 95.129.225.**]

Uważam, że most jest lepszy pod każdym względem niż tunel - sądzę, że p. Pomieczyński ma rację.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:19:41] • [IP: 80.245.187.**]

ponton odpływa, swój chłop odpuszcza i rezygnuje z kariery prezydenta

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:13:42] • [IP: 164.126.244.***]

Ludzie - zastanówcie się. Nie ma co bronić ludzi którzy dla forsy diabła sprzedadzą. A kim są, Pomieczyński, Teterycz, Szczodry i wielu innych radych. Przecież oni przeszli już wszystkie partie i stowarzyszenia jakie były w Świnoujściu. Kiedy wiedzą że nie wejdą z tej opcji to idą do drugiej. Ważne aby pieniążki wpadały na konta.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:11:43] • [IP: 79.184.102.**]

Przypomniał mi sie taki czeski film o Rumburaku. Pamiętacie?? Nie wiem dlaczego skojarzył mi się z tym wizerunkiem

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:08:59] • [IP: 92.42.113.***]

Pomieczyński spadaj ! My już się na tobie poznaliśmy. Dużo gadasz a kimpletnie nic nie robisz. ! Twoje słowa nie mają żadnej wartości. Cibie ciagnie tylko do" koryta"

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:06:48] • [IP: 192.168.100.***]

Podobno Ponton ma być fuhrerem Nowej Prawicy w Świnoujściu

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:56:50] • [IP: 37.8.215.***]

Jak bardzo boli postkomunistów głos przeciwko tunelowi. Głos, który obnaża głupotę a także kupioną lojalność tego środowiska od sprawujących władzę, pokazuje jak są bezwzględni w oszukiwaniu społeczeństwa. Każdy głos szukający innego rozwiązania połączenia międzybrzegowego jest dla nich zagrożeniem, stąd wściekłość, obrażanie każdego kto odważy się wystąpić przeciwko możejkowo-żmurkiewiczowskiemu projektowi. Dla mnie i dla osób naprawdę chcących rozwiązania problemu nie jest ważne kto pokazuje możliwość innego rozwiązania problemu. Ważne, że jest ktoś kto mimo zniewag ze strony postkomuny odważnie prezentuje coś co wydaje się być znacznie realniejsze od tunelu, głównie ze względu na koszty. Nawet w Warszawie urzędnicy się dziwią jak to możliwe by prezydent Świnoujścia promował tunel w mieście leżącym na wyspach, gdzie tłok okrutny i rower stał się podstawowym sposobem komunikacji, gdzie turystyka oparta jest także na dwóch kołach. Tunelem rowerem się nie pojedzie. Mostem- tak.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:52:21] • [IP: 80.245.179.***]

Tunel wznyi każdy powinien się dozucic nawet ci od mostow:)...

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:47:15] • [IP: 62.69.231.***]

Co jak co, ale na temat mostu dobrze prawi. Tunel, to utopia.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:43:14] • [IP: 92.42.118.***]

Jak był w radzie miejskiej nic nie głosił o moście, biernie akceptował prace przygotowawcze tunelu, czyżby któregoś dnia nastąpiło nagłe olśnienie jako dar z góry, czy po prostu chce się być kimś ważnym i piastować wymyślone przez siebie fikcyjne stanowisko Naczelny Mostownik Miasta. To niemal równorzędne stanowisko z Naczelnym Inżynierem Miasta.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:42:02] • [IP: 31.61.130.***]

Nic dla miasta pomieczynski niezrobil!!i nie zrobi!!ludzie maja pana dosc klamstw!!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:39:15] • [IP: 62.69.241.***]

CZŁOWIEKU DAJ NAM SPOKÓJ, S...D...J, JAK CI JESZCZE MAMY TO POWIEDZIEĆ ?

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:36:08] • [IP: 95.129.228.**]

do gościa 119*** zapomniałeś dodać, żeby się uczesali, Pan Zbyszek fajny gość, zawsze miło pogada, przytuli i zaprosi na pyszne brzoskwinie.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:34:45] • [IP: 62.69.247.***]

Skoro Pomieczyński nie startuje, to czemu tak na nim psy wieszają? Słyszałem że jakaś rada naukowa z ZUT mu pomaga, więc może te jego wyliczenia mają sens? Poza tym od dobrych 20 kilku lat zawsze przed wyborami jest temat stałej przeprawy, a po wyborach umiera... Tak na marginesie... to już wszystkie te roczniki powinny odejść... Dajcie szanse młodym!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:20:37] • [IP: 50.7.78.**]

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:10:42] • [IP: 92.42.119.***] To poznaj.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:10:42] • [IP: 92.42.119.***]

Ludzie, przestańcie już pluć na pana Zbyszka.Nie znam osobiście Gościa.Umyjcie sie, śniadanie, zróbcie klar na działce, dziennik telewizyjny i spać.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:04:58] • [IP: 62.69.229.***]

najgorsze jest to, że wszyscy zdaja sobie sprawę z bezsilnosci w walce o sprawy najprostsze i tak oczywiste, garstka don kichotów i polityczne wiatraki..

Gość • Czwartek [02.10.2014, 10:01:22] • [IP: 46.77.124.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:55:12] • [IP: 178.238.249.**]

Żałosne.Drugi pylikot.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:40:35] • [IP: 62.69.251.***]

Tak, czlowieku odejdz i zabierz ze soba Mrozka. Bedziecie razem jak Flip i Flap.

Perfect • Czwartek [02.10.2014, 09:39:56] • [IP: 31.179.221.**]

trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść... Byniu nie wie

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:18:59] • [IP: 80.245.188.**]

a kysz a kysz

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:16:55] • [IP: 92.42.115.***]

Panie Pomieczyński 1/kto za pana napisał ten artykuł;2/kiedy pan zejdzie w niebyt polityczny;3/dlaczego pomawia pan PO o kupowanie pretendentów na stanowiska w samorządach, , prostackimi sztuczkami, , 4/wytyka pan że karierowicze pchają się na stanowiska, a-PAN to tak społecznie i po obywatelsku?5/niech pan wymieni swój majątek nabyty przez pana i jego rodzinę w czasie gdy pan pełnił obowiązki w samorządzie/może przypomnieć?/

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:09:42] • [IP: 79.184.102.**]

To jest ktoś, kto nie potrafi sie sam ocenić. Paweł, gdzie jest twoja granica zeszmacenia się??

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:08:50] • [IP: 93.190.188.**]

pomiot spadaj, pajacujesz i tyle twojego, paszol won

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:08:50] • [IP: 88.156.235.**]

ha ha ha pan mówi o bełkocie. zdesperowanie w parciu do koryta w pana wykonaniu nie zna granic. pokazałeś co i dla kogo garniesz jak miałeś swoje 5 minut. i aby poprawić ci minę to zrozum ty już nie zdobędziesz poparcia, więc pokop sobie tą łopata o której wspominasz

Gość • Czwartek [02.10.2014, 09:00:23] • [IP: 50.7.78.**]

Człowieku odejdź raz na zawsze. Ludzie ciebie nie chcą. Obiecujesz i nic nie robisz. Siedziałeś tyle lat w radzie, we władzach miasta i co? - Nic.

Oglądasz 1-72 z 72
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■