POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [30.09.2014, 21:14:05] • Świnoujście

Pogonią obcych kierowców z Bielików

Pogonią obcych kierowców z Bielików

fot. Sławomir Ryfczyński

Koniec ułatwień dla kierowców spoza miasta. Bez świnoujskich tablic i specjalnych identyfikatorów zapomnijcie o wjeździe na promy Bielik. Nowe zasady korzystania z przeprawy w centrum miasta zaczną obowiązywać od 15 października.

Na razie to na próbę – informuje rzecznik prezydenta Robert Karelus.
Od 15 października zmienią się zasady korzystania z przeprawy promowej Warszów. Jak informuje magistrat, w weekendy nie będą mogły z niej korzystać pojazdy, które nie są zarejestrowane w świnoujskim Wydziale Komunikacji, tzn. nie posiadają tablic rejestracyjnych rozpoczynających się na litery ZSW lub specjalnych identyfikatorów.

Nowe zasady będą obowiązywać na razie przez kilka miesięcy. Urzędnicy chcą sprawdzić, czy pomysł wypali.

Po co te testy?

- Jest to wynikiem dość szeroko ostatnio zakrojonej dyskusji społecznej, w której ścierają się dwa stanowiska: jedno mieszkańców miasta, którzy skazani są na codzienne przemieszczanie się pomiędzy wyspami Uznam i Wolin; drugie- branży turystycznej, obawiającej się, że pozbawienie turystów, szczególnie weekendowych, możliwości skorzystania z tego przywileju, spowoduje obniżenie zainteresowania wypoczynkiem w naszym mieście – mówi Robert Karelus.
Od października rozkład jazdy promów będzie wyglądał podobnie jak w analogicznym okresie lat ubiegłych.

Pogonią obcych kierowców z Bielików

fot. Sławomir Ryfczyński


Przy okazji zapytaliśmy, czy starczy pieniędzy na utrzymanie przepraw do końca roku.

- W tym roku utrzymanie przepraw promowych kosztowało nas na razie 19,6 miliona złotych z 22 milionów dotacji, którą w niezmienionej wysokości otrzymujemy od 2008 roku – mówi rzecznik prezydenta. – Przed nami jeszcze kwartał bieżącego roku, w tym okres świąt Bożego Narodzenia. Czy wystarczy środków na bezawaryjne i bezproblemowe funkcjonowanie przepraw? Ile będzie musiało dołożyć Miasto? Dziś na to pytanie nie znamy odpowiedzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 214, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-214 z 214

Gość • Sobota [04.10.2014, 10:00:46] • [IP: 93.94.187.***]

Pracuję w Świnoujściu pół roku, prowadząc hotel, odprowadzam tu podatki - od nieruchomości, odprowadzam opłatę klimatyczną. Uzyskanie przepustki jest niemożliwe, bo...działalność jest zarejereowana w innym mieście. To jest dopiero chore. I to jest dopiero codzienna uciążliwa rzeczywistość i proszę mi wierzyć, że przejażdżka promem nie jest dla mnie oraz wielu osób pracujących ze mną pół roku - ATRAKCJĄ.

Gość • Piątek [03.10.2014, 20:29:50] • [IP: 83.21.20.**]

Świnoujście zakała Polski :) Trzeba będzie blachy ZSW w bagażniku wozić jak w sezonie :D

jamnik • Piątek [03.10.2014, 13:28:24] • [IP: 46.113.132.***]

Pomysl tak samo chory jak to miasto. Nie rozwijasz sie to sie cofasz, proste.Za kilka lat bedzie jeszcze wieksze zadupie niz jest, ze starymi Helmutami i mieszkancami Kurortu hehehehhe. Jaki to kurort ? Niebawem niemcy zainwestuja w tunel czy inne g* i bedziecie robic na niemca, bo za darmo nic wam nie dadza. Tok myslenia typowy dla pospolstwa. Ale jak juz wam wybuduja galerie to bedziecie swiatowi buhahhaha.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 22:51:13] • [IP: 93.94.189.***]

Ja bym zmienił kraj i przerzucił się na hay...

Gość • Czwartek [02.10.2014, 22:05:27] • [IP: 92.42.116.*]

ludzie przecież zawsze po godz.21wszej na obcej rejstracji wracałem bielikiem, który był pusty = około 10 aut. CO TO ZA IDIOTYCZNY POMYSŁ

Gość • Czwartek [02.10.2014, 21:32:19] • [IP: 62.69.253.***]

kto to jest karelus

Gość • Czwartek [02.10.2014, 21:09:27] • [IP: 79.186.52.**]

Zły pomysl!! Przecież miejscowi mieli pierwszeństwo od pon-do-piątku po południu.Mieszkam w M-jach i często jeżdżę do S-cia, czasami przed południem udało mi się załapać na pusty prom, ta sama sytuacja była wieczorem, kiedy wszyscy miejscowi wrócili już z pracy.Teraz trzeba czekać na karsibora, a prom bielik popłynie pusty?? To chore!! Czy karsibór bedzie całą noc pływał i pusty bielik też? Kto na to da kasę?? Zero logiki..

Gość • Czwartek [02.10.2014, 18:55:09] • [IP: 92.42.112.**]

Popieram!! Wreszcie pomyśleli. Ja to codziennie tak do pracy muszę, aż szlag człowieka trafia, że musi dwie godziny wcześniej bezsensu wyrywać się i czekać. A wszystko to że musimy my mieszkańcy Świnoujścia z własnego miasta czekać i wściekać się. Z jakiej racji! Promy tylko dla nas!

Gość • Czwartek [02.10.2014, 18:06:02] • [IP: 92.42.116.***]

Dla mieszkańców, promy to konieczna i uciążliwa rzeczywistość, natomiast dla turystów -to atrakcja. Jeśli turystom damy możliwość przejazdu Bielikami, to nie będą wiedzieli jak płynie się Karsiborzem a szkoda, bo to darmowa wycieczka.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 17:13:08] • [IP: 80.245.186.**]

Drodzy turyści, macie do nas mieszkańców czy też do władzy m. Ś-cia takie pretensje, że ewentualnie raz lub kilka razy w roku będziecie musieli poczekać tą 1 godzinkę w kolejce? Nie przesadzajcie. My musimy tak kilka razy w tygodniu lub miesiącu czekać, więc bądźcie cierpliwi i dajcie nam żyć. Droga władzo - jeden z lepszych pomysłów ostatnimi czasy. Tak trzymać.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:53:29] • [IP: 92.42.112.***]

Czwartek [02.10.2014, 12:46:24]  [IP: 80.245.190.**] a co placiles za prom ? nie widzialem budek z oplatami. KAZDY ZA NIE PLACI z podatkow. Ja np nie korzystam z autostrad i jakos musze za nie placic z moich podatkow. Taki urok. jak nie chcesz promow jedz przez niemcy tez dojedziesz ;)

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:46:24] • [IP: 80.245.190.**]

tak trzeba uciekać z tego miasta, tylko dlaczego mieszkańcy nie płacą ani złotówki za korzystanie z promów tylko przyjezdni!?

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:42:28] • [IP: 92.42.112.***]

Swinoujscie to nie miasto- to Miasto Panstwo. Swinoujscie to stan umyslu. Kocham tomiasto pomimo wszystkich kretynskich pomyslow. Jak sie miasteczko nie podoba to sie wyprowadzic trzeba. Jak sie praca nie podoba to tez wyjedzcie do innego miasta gdzie sa mozliwosci. W tym miescie jest wiele mozliwosci trzeba miec tylko leb na karku a nie nazekac :D wziac sie do roboty i kazdy rade da. A jak jakiemus przyjezdnemu sie nie podoba to niech sobie jedzie do innego kurortu. OSOBISCIE NIE ZAPRASZAM NIKOGO. A jak widze Warszawiakow i Poznaniakow wciskajacych sie chamsko na prom to sie piesc zaciska. WYPAD

Gość • Czwartek [02.10.2014, 12:29:22] • [IP: 62.69.252.***]

prawidlowo

Miejscowy • Czwartek [02.10.2014, 11:19:51] • [IP: 83.8.123.**]

niemcy sracz zrobili na karsiborskiej to i most zrobią w zamian za dopuszczenie do ruchu ich tranzytu ciężarowego do polski przez Świnoujście nie mogą wyrwać kasy od stolicy to niech powiększą tonarz na ulicach, na przejściu na krzywej bedziemy mieli najlepszy najnowocześniejszy most w Polsce

Gość • Czwartek [02.10.2014, 11:11:51] • [IP: 80.245.179.***]

Człowieku skoro praca w Świnoujściu dla ŚWINOUJŚCIAN to sobie pracuj ja muszę dojeżdżać tutaj do pracy od ponad 3 lat ponieważ muszę, a nie że chce. Przenieść się nie mogę bo nie ma ludzi na moje miejsce, zezwolenia na korzystanie z bielików nie dostane bo mam u-zlecenie i wszyscy w urzędzie mają mnie gdzieś jak widzę sami mieszkańcy też mają mnie gdzieś tylko dbają o to żeby raz na jakiś sobie szybciutko promem przejechać bez kolejki jak dla mnie to nieważne czym się przeprawiam ważne jest tylko to że muszę to robić kilka razy na tydzień i tracę na tym bardzo dużo czasu, a niestety takie pomysły, które oczywiście i tak się nie sprawdzą stworzą tylko dodatkowe problemy i w końcu trzeba będzie pożegnać się z tym miastem na stałe.

Gość • Czwartek [02.10.2014, 08:49:35] • [IP: 31.182.78.***]

tablice rejestracyjne ZSW wezme w leasing :)

Gość • Czwartek [02.10.2014, 08:45:31] • [IP: 31.182.78.***]

Wychowalem sie w Sciu, ale w nim nie mieszkam na stale. Przyjezdzam jednak tutaj regularnie co miesiac. Najwiekszy koszmar jest z informacja o tym na jakich zasadach i o jakich godzinach kursuja promy.Na tym slynnym rondzie gdzie nalezy dokonac wyboru na jaki prom jechac informacje wyswietlane na tablicach sa zawsze mylne. Na dodatek rozklad kursowania promow w internecie ma sie jak piesc do oka do rzeczywistosci. Pozostaje partyzantka i dzwonienie do rodziny, ktora probuje ustalic cos na wlasna reke. Jeszcze nigdy nie udalo sie w ten sposob dostac wiarygodnej informacji. I teraz najwazniejsze. Jak nie chcecie mnie na promie na Warszowie w piatek poznym wieczorem to prosze pana Karelusa o odpowiedz jak beda kursowaly Karsibory ? Przez cala noc co godzine ? Czy jak do tej pory ostatni o 22:30 a potem nad ranem ? I jak przyjade na przeprawe o 23ciej to mam spac w samochodzie do rana, czy wracac do Kolbaskowa i jechac przez Niemcy ? Most - grobla Nowe Warpno ze Szczecina do Scia to jedyne wyjscie.

Gość • Środa [01.10.2014, 22:17:33] • [IP: 62.69.241.***]

ZKA co handlują warzywami i roboli nie wpuszczać na żaden prom. PRACA W ŚWINOUJŚCIU DLA ŚWINOUJŚCIAN.

Gość • Środa [01.10.2014, 20:55:50] • [IP: 164.126.200.**]

20:24:41  IP: 92.42.119.*** Panie kapitanie – my nie słuchamy opinii Urzędu Morskiego Szczecin, my musimy się do tej opinii dostosować. Most, nigdy nie zostanie wybudowany, ponieważ Urząd Morski, nigdy, przenigdy, nie wyrazi na to zgody. Szacunek!

Gość • Środa [01.10.2014, 20:51:57] • [IP: 80.245.189.***]

jak ja się ciesze w końcu

Gość • Środa [01.10.2014, 20:24:41] • [IP: 92.42.119.***]

Na morzu 40 lat.Niski most z ruchomymi, obustronnie podnoszonymi przęsłami.Statki gromadzą się na redzie, konwój rusza do Szczecina około 0100 noc, ruch powrotny około 0300.W sumie most podniesiony na 30 minut.Podane w wiadomościach nawigacyjnych.Statki, które płyną w ten rejon mają świadomość takich warunków.Ruchomy most wybudowany w miejscu aby nasze promy mogły swobodnie pływać.Powtarzam, to nie jest wysoki most, góra 5 metrów nad wodą.To działa, kolorowe, funkcjonalne mosty z ruchomymi przęsłami w środku miast portowych.Czy to takie trudne dla nas Polaków? Nie słuchajcie opini UMSzczecin, że to problem.Oni w Szczecinie mają inny interes.My dbajmy o nasz.

Gość • Środa [01.10.2014, 20:23:39] • [IP: 93.94.187.***]

Świetny sposób na pozbycie się tych wszystkich, którzy wynajmują mieszkania, pracują na darmozjadów ze Świnoujścia a są na innych tablicach. Tymczasowego meldunku dostać nie można, identyfikatora na Bieliki dostać nie można. Z małym dzieckiem stać na Karsiborze 2h i jeszcze potem 6h jechać w odwiedziny do rodziny? Takie jajca tylko w Polsce. Brawo ŚWINIOwyjście, zostaniecie sami na starość ze starymi bielikami, jako zadupie kraju.

Gość • Środa [01.10.2014, 19:50:00] • [IP: 80.245.186.***]

DLA TURYSTOW-KARSSIBRY I DROGA PRZEZ NIEMCY!!MY TEZ CHCEMY LATEM PODROZOWAC NP.PO WYBRZEZU, JECHAC DO SZCZECINA I MUSIMY GODZINAMI STAC I KLAC PATRZAC JAK OBCY ULATWIAJA SOBIE ZYCIE, A NAM KRADNA CZAS!!NIE WYOBRAZAM SOBIE TUNELU, WTEDY DOPIERO BEDZIE NAJAZD TURYSTOW.JUZ MAMY DOSC ZYCIA W JEDNYM Z NAJDROZSZYCH MIAST, KLANIANIA SIE NIEMCOM ZA EURO, TO JEST CHORE!POLACY PRACUJA U NICH ZA PENSJE ZA JAKIE NIEMIEC TAKIEJ PRACY NIE PODEJMIE!!CZY KTOS ANALOZPWAL JAK TRAKTOWANI SA POLACY TAM PRACUJACY?ALE JAK ZYĆ, GDY PO POLIKWIDOWALO ZAKLADY PRACY, TO JEST POLITYKA, GDY SPRZEDAJE SIE CUDZA KRWAWICE I MOWI MY RZADZIMY?!!CHCESZ RZADZIC ZALOZ SWOJA DZIALALNOSC I WYKAZUJ WYDATKI I ZYSKI!!

rsz • Środa [01.10.2014, 19:13:10] • [IP: 79.184.211.***]

Bravo!! Oby to nie był tylko pomysł przedwyborczy...niech tak zostanie na stałe...Międzyzdroje tylko na tym zyskają a po inne sprawy można jechać do Kamienia załatwić. Omijajmy Świnoujście albo oddajmy w dzierżawę sąsiadom z lewej oni szybko most albo tunel zrobia :D

Gośćz zachodniej granicy • Środa [01.10.2014, 18:56:42] • [IP: 79.195.87.***]

Panie Karelus a ja place w Swinoujsciu podatki i mam obca rejestracje -- to chyba bede zwolniona z pych podatkow !! I CO PAN NA TO PANIE KARELUS

Gość • Środa [01.10.2014, 18:55:33] • [IP: 5.173.119.***]

dziękuję bardzo przeprawa Tylko dla ZSW

Gość • Środa [01.10.2014, 18:14:37] • [IP: 92.42.113.***]

Debilizm!! Trzeba robic tak zeby nie bylo pustych przelotow.

Gość • Środa [01.10.2014, 17:53:27] • [IP: 77.112.14.***]

BIELIKÓW jest cztery - przeprawiają osobówki z rejestracją PL A KARSIBORY - przeprawiają ciężarowe i dostawcze oraz rejestracje zagraniczne OT i wielka filozofia.

Gość • Środa [01.10.2014, 17:47:15] • [IP: 80.245.178.**]

Nareszcie! Brawo. DZIĘKUJEMY!

Gość • Środa [01.10.2014, 17:39:42] • [IP: 217.99.228.***]

Do" koleżanki" poniżej: A nie pomyślałaś przez te 64 lata żeby czasami swoich znajomych do siebie zaprosić i stwierdzić że takie rozwiązanie nie jest im na rękę? Poza tym czy turysta przebywający w Ś-ciu który chce sobie zrobić w weekend krótką wyprawę do Podziemnego Miasta czy też na Latarnię musi naprawdę stracić na to pół dnia stojąc w kolejce na Karsiborze?

SZCZECIN • Środa [01.10.2014, 17:23:31] • [IP: 89.79.86.***]

TYLKO MIĘDZYZDROJE ;)

Gość • Środa [01.10.2014, 17:23:17] • [IP: 80.245.189.***]

Najwięcej z przeprawy na Bielikach w weekendy korzystają Niemcy. A w ogóle to całe zamieszanie na przejazdy w weekendy dla wszystkich jest nie potrzebne. My mieszkańcy tez płacimy w formie podatku na przeprawy nie tylko z budżetu państwa jest dotacja na promy. Jak widać z wypowiedzi najbardziej dotknięci są osoby z poza Świnoujścia. Dla mieszkańców jest to bardzo dobra wiadomość, że Bielikami będziemy mogli się przeprawiać codzienne (ja nie mam żadnych priorytetów z tego że są turyści)

Gość • Środa [01.10.2014, 17:19:02] • [IP: 24.118.68.***]

Mieszkam kilka ładnych lat w Gdyni i powiedz mi gdzie zbudowali ten tunel ?? Bo nie wiem ? Zapewne chodzi Ci o estakadę Kwiatkowskiego, co nie jest tunelem lecz mostem..

Gość • Środa [01.10.2014, 17:14:20] • [IP: 80.245.189.***]

Poczytać wypowiedzi to można od razu zorientować się, że piszą osoby poza Świnoujścia dla których przejazd Karsiborami jest ogromnym problemem. Mieszkam w Świnoujściu ponad 64 lata i mam serdecznie dość tych dojazdów promem, chciałabym pojechać w sobotę lub w niedzielę do znajomych w Międzyzdrojach lub w Szczecinie ale te kolejki na prom są żenujące na Bielikach kolejka na Karsiborach kolejka jedyny kierunek to Niemcy.Teraz mam nadzieję, że bez trudu będę mogła wyjechać po za miasto.

Gość • Środa [01.10.2014, 17:06:19] • [IP: 92.42.119.***]

Jestem ZSW.Uważam, że z przeprawą to błąd.Promy niosą na sobie odcinek drogi na, którą dajemy kase w postaci podatku drogowego wliczonego w cene paliwa.Miasto powinno rozwijać się po stronie Warszowa.Wyobraż sobie jeden z drugim jak to powinno wyglądać za 50, 100 lat.Po tej stronie tylko plaża, promenada, uzdrowisko.Może Wolinianie dla zabawy zrobią opór na moście, może Górale zablokują zakopianke może...i tak można wyliczać.

KK • Środa [01.10.2014, 16:52:22] • [IP: 80.245.186.**]

A ja się bardzo cieszę. Do Świnoujścia można przez Niemcy dojechać, to proszę bardzo jesteśmy w cudownej UE, więc droga wolna drodzy turyści. W Gdyni zrobili tunel, a u nas nie można? Jak nie można to miasto radzi sobie jak może, by mieszkańcy mogli jakoś funkcjonować i tutaj mieszkać/żyć, a nie przeprowadzać się gdzieś indziej i doprowadzić do wymierania miasta. Życzę wszystkim dużo zdrowia.

Gość • Środa [01.10.2014, 16:51:10] • [IP: 31.175.160.**]

Nie będę tego pomysłu komentował!!

Gość • Środa [01.10.2014, 16:30:50] • [IP: 178.202.226.**]

anajlepiej jakby sie Swinoujscie drutem kolczastym od obcych ogrodzilo, i ze strony Niemiec tez...glaby kapusciane.. przeciez z turystyki zyjecie, a taka nienawisc...LUDZIE KOCHANI, MIEDZYZDROJE OTWARTE DLA WSZYSTICH, ZAPRASZAMY...

Gość • Środa [01.10.2014, 16:17:55] • [IP: 217.99.228.***]

Do IP: 62.69.253" brawo, nareszcie, a najlepiej jakby na Warszowie zbudowac garaze i nie wpuszczac na ta stronę!" To byście tynki z apartamentowców zżerali żeby zaspokoić głód... Byłam w tym roku w Ś-ciu ponad miesiąc czasu w szczycie sezonu i sporo kursowałam Bielikami w weekendy - ani razu nie stałam w kolejce ponad 15 minut! Chyba ktoś sobie problem wydumał żeby pozbyć się turystów i przyczynić się do jeszcze większej germanizacji w mieście...

Gość • Środa [01.10.2014, 16:12:56] • [IP: 79.96.31.***]

Gość  Środa [01.10.2014, 15:17:05]  [IP: 79.184.175.***] - Nie zrób kupy w rajtuzy czasem.

Gość • Środa [01.10.2014, 16:12:49] • [IP: 80.245.182.***]

a po wyborach wszystko wróci do normy.

Gość • Środa [01.10.2014, 16:01:12] • [IP: 178.238.248.***]

Żenujący jest ten tytuł. Jak można tak napisać. Wstyd. Prostackie, uliczne słownictwo

Gość • Środa [01.10.2014, 15:58:16] • [IP: 77.255.205.**]

A co w nocy kiedy Karsibory nie pływają?? Trzeba czekać do rana a Bieliki będą pływać załadowane do połowy??

ZSW • Środa [01.10.2014, 15:53:22] • [IP: 31.174.147.**]

Pozdrawiam wszystkich wożących rejestrację inną, niż ZSW.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:48:30] • [IP: 79.184.208.**]

Dzisiaj dowiedziałem się ze przeprawa w centrum ma być tylko i wyłącznie do użytku dla osób ze Świnoujścia. Osobiście zbulwersowała mnie ta sprawa bo jak wszyscy wiedzą są godziny że promy pływają prawie puste min. godz. 9 - 10 zawsze można było wjechac nawet i na obcej rejestraci a teraz raczej już tak nie będzie i będą pływać na centrum puste promy - może zamieńmy je na wycieczkowce ? a na drugiej przeprawie kilometrowe korki włącznie ze stojącymi osobówkami tirami wywrotkami śmieciarkami, autobusami. Pozdrownienia dla tego Pana co to wymyślił może już czas nie patrzeć tyle na tą wodę ?? może to panu szkodzi ?? może jakiś urlop ? niech pan to przemyśli bo warto.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:38:37] • [IP: 95.129.226.***]

Z jednej strony fajnie ale z drugiej to chyba nie zbyt mądre posunięcie.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:36:36] • [IP: 31.182.68.**]

Kielbasa wyborcza. Pozdrawiam swoich i obcych

Gość • Środa [01.10.2014, 15:33:17] • [IP: 78.129.148.***]

Podajcie z imienia i nazwiska pomysłodawcę tej szczytnej idei, aż jestem ciekaw, co to za roztropny człowiek, pełen radości i szczęścia i taki gościnny.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:31:39] • [IP: 31.182.68.**]

to co? duze promy beda kursowac cala noc?

Gość • Środa [01.10.2014, 15:30:33] • [IP: 80.245.179.***]

co niektórzy tak się TU podniecają durnym pomysłem SLD ??!! Czy nie widzicie że TO PODPUCHA PRZEDWYBORCZA ??!!

Gość • Środa [01.10.2014, 15:19:24] • [IP: 79.184.175.***]

Zarozumiały mieszkańcu Świnoujścia Bielika to sobie sam złap to będziesz miał dla siebie, przeprawa promowa jest dla wszystkich ale takie prawo w Polsce jacy rządzący czyli do dupy.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:17:05] • [IP: 79.184.175.***]

Już terazpiszę wniosek obywatelski o wstrzymanie dotacji na utrzymanie przeprawy promowej.

Gość • Środa [01.10.2014, 15:13:54] • [IP: 79.184.175.***]

Tak jeżdzą sobie na przejażdzki do Wolina, Międzyzdrojów, Kołobrzegu itd. Bo to nie są kolejki kiedy trzeba jechać do pracy czyli wcześnie rano albo jak się wraca z pracy około godz. 16.00 do. ..

Gość • Środa [01.10.2014, 14:57:57] • [IP: 83.20.78.**]

Witam żeby nie turyści przyjeżdżający do Świnoujścia to to miasto już by dawno nie istniało niech włodarze miasta przeliczą ile turyści w roku zostawiają tu pieniędzy i niech wtenczas wprowadzają takie zakazy. Tylko wstydzić się za takich decydentów.

Gość • Środa [01.10.2014, 14:55:45] • [IP: 178.238.247.**]

I to jest dobra decyzja.Miasto w ostatnich latach bardzo się rozbudowało, mieszkańców jest tak dużo że przeprawa Bielikami tylko dla mieszancow.Wiadomo że sa tacy, którzy tu pracują, mieszkaja ale samochody maja zarejestrowane w innym miescie.Wtedy korzystają z przeprawy w centrum na podstawie identyfikatorow.Karsibory spełnią rolę, ale musza być jakies rozwiązania, zeby samochody osobowe nie czekały w długich kolejkach z powodu dużej ilości wielkich aut dostawczych.W Urzedzie Miasta jest tylu urzednikow ze powinni znaleźć sposób.

Gość • Środa [01.10.2014, 14:48:32] • [IP: 80.52.151.**]

nie rozumiem dlaczego jest takie parcie na rozwój Ścia po tamtej stronie, na Warszowie powinny być urzędy, gabinety lekarskie, przychodnia, biura, to w Warszów należy inwestować, bo ma przyszłość, a druga strona to niedługo będzie zapchany skansen

Gość • Środa [01.10.2014, 14:40:48] • [IP: 93.94.188.***]

mam mieszane uczucia. Z jednej strony kolejki będą mniejsze chociaż przez jakiś czas, ale z drugiej czuć tu obłudę. Skoro przeprawa tylko dla mieszkańców, to czy mamy moralne prawo ubiegać się na nią o jakieś dotacje?

Gość • Środa [01.10.2014, 14:39:34] • [IP: 78.129.148.***]

Skoro Świnoujście jest dla Was wiochą, to po cholerę tutaj się pchacie miastowe przybłędy?!

Gość • Środa [01.10.2014, 14:23:38] • [IP: 83.8.105.***]

LEPIEJ PÓZNO NIŻ WCALE, STONKA NA KARSIBORY TO NIENORMALNE ZEBY MIESZKANCY STALI GODZINAMI CHCAC WJECHAC I WYJECHAC W WEEKEND ZA MIASTO.

Gość • Środa [01.10.2014, 14:20:11] • [IP: 83.8.105.***]

I BARDZO DOBRZE BIELIKI TYLKO DLA ZSW

Gość • Środa [01.10.2014, 14:00:27] • [IP: 62.69.253.***]

brawo, nareszcie, a najlepiej jakby na Warszowie zbudowac garaze i nie wpuszczac na ta stronę!

Gość • Środa [01.10.2014, 13:53:08] • [IP: 92.42.113.***]

Do" WyspiaŻa" z godz.11:11:55, czytając Twój komentarz mam uzasadnione wątpiliwości co do Twej" polskości", którą tak podkreślasz.Zainwestuj w edukację albo na początek w słownik ortograficzny, bo męczące i żenujące jest czytanie Twoich wypocin.

Gość • Środa [01.10.2014, 13:51:11] • [IP: 93.94.190.***]

I tak ma być.

ja • Środa [01.10.2014, 13:49:16] • [IP: 89.151.26.**]

Nie jestem stały mieszkańcem Świnoujścia ale mam tam mieszkanie za które płace podatek. Dlaczego jestem dyskryminowany jeśli państwo łoży na przeprawę. Przecież to miasto żyje z turystów to strzał w kolano.

Gość • Środa [01.10.2014, 13:39:50] • [IP: 88.156.235.*]

Do wpisujacych i obrazajacych nas mieszkancow Swinoujscia. Wydaje mi sie, ze jest to sluszna decyzja.Bieliki tylko dla mieszkancow, przeprawa Karsiborami dla przyjezdnych, rowniez tych ktorzy nas obrazaja z W-wy jak postoja w godzinnej kolejce moze rozjasni im sie w glowach i pomysla o stalym polaczeniu a nie przed kazdymi wyborami mowia o tunelu(jest to nudne). Ciekawa jestem jakby oni musieli czekac godzine na dojazd do pracy i godzine na powrot a zima kiedy jest kanal zamarzniety kilka godzin w mrozie przeprawiac sie.Jestem zbulwersowana tymi wpisami o zasciankowosci albo o tym Mc Donaldzie, moze Swinoujscie nie jest wielka metropolia ale jest wspanialym miastem do ktorego chetnie przyjezdzaja z innych miast, ludzi ktorzy nas obrazaja NIE POTRZEBUJEMY chcieli nam niesc kaganek kultury (Karuzela Kultury)co z kultura nie mialo nic wspolnego przyjezdzali do nas nie przygotowani a te ich dyskusje az przykro bylo sluchac do was Polska to nie tylko duze miasta u nas tez sa artysci, malarze, poeci i nie chcemy tej wasze

Gość • Środa [01.10.2014, 13:33:19] • [IP: 93.94.190.***]

jeśli już to do" Międzyzdrojów". ...

Gość • Środa [01.10.2014, 13:28:28] • [IP: 31.175.178.**]

Ha!! ale będzie ubaw po 15tym jak Niemcy przyjadą na weekend i będą chcieli się przeprawić!! Ino tylko patrzeć jak szybko z tego durnego pomysłu wycofają się!

Gość • Środa [01.10.2014, 13:24:24] • [IP: 93.94.190.***]

W końcu... !! niech goście z poza miasta poza miastem się przeprawiają...

Gość • Środa [01.10.2014, 13:23:41] • [IP: 80.245.187.**]

chłopino 12:33:59]  [IP: 80.245.181 jak najbardziej macie kresową mentalność gdyż jak innaczej można wytłumaczyć, że ponad 12 lat pozwalacie rządzić byłemu apartczykowi PZPR, aktualnie emeryt którego wybierzecie na następną kadencje! I jeszcze to sformułowanie" Nie możemy doprosić sie stałego połączenia" - prawdziwe kuriozum. Czyli sami nie zbudujecie i czekacie aż ktoś wam zrobi podarek! To jest dopiero mentalność chłopa pańszczyźnianego. Wybierajcie sobie dalej żmura i proście dalej. TFU

Gość • Środa [01.10.2014, 13:21:06] • [IP: 92.42.116.***]

Mieszkam tu już 40 lat, pracuję na drugiej stronie, co najmniej dwa razy dziennie jeżdżę promem (od 10 lat wyłącznie samochodem) i nie rozumiem tego narzekania na kolejki. Jeździ się całkiem fajnie, odstanie tych 20 - 60 minut to żaden problem, w dużych miastach o wiele więcej czasu spędza się w korkach, a na dłuższy postój niż 60 min. to trzeba mieć echa żeby trafić, a nawet to ten raz czy dwa w roku można sobie odstać. Ludzie zwyczajnie są zbyt nerwowi i sfrustrowani i wszystko ich wkurza i tu jest problem, a nie w promach. Będzie tunel to będą narzekali na korki na wjeździe do tunelu, czas przejazdu czy też tłok i korki na ulicach, bo wtedy Świnoujście samochody wręcz rozjadą. Niech zatem zostanie jak jest, bo nie jest źle, a z tunelu będzie więcej złego niż dobrego. Niech Świnoujście pozostanie Wyspą, oby jak najdłużej.

Gość • Środa [01.10.2014, 13:19:09] • [IP: 95.129.224.**]

Świetny pomysł turystom można w ogóle zabronić przyjeżdżać autami a zresztą po co nam turyści tylko kłopot z nimi, pomysł taki z d...y przedwyborczy pierd.

Gość • Środa [01.10.2014, 13:05:51] • [IP: 92.42.115.***]

Problem polega na tym że turysta przeprawiając się Bielikami czuje się dowartościowany bo ma bliżej do miasta

Gość • Środa [01.10.2014, 12:51:29] • [IP: 50.7.78.**]

"Wyspiaż", przecież Ty jesteś gołodupcem, który nie płaci podatków, więc co się burzysz biedaku? To Ty jesteś pasożytem, który jest utrzymywany z moich podatków. Jak chcesz na wywalać? Najpierw zapisz się na stołówkę chudzielcu.

Gość • Środa [01.10.2014, 12:50:20] • [IP: 2.207.160.***]

Obecne wladze zrobia wszystko aby wygrac WYBORY I to jest cala prawda.

Gość • Środa [01.10.2014, 12:48:12] • [IP: 46.171.117.***]

Nie jestem mieszkanką Świnoujścia choć bardzo często tutaj przebywam. Przepływam Karsiborem i czekam długo w kolejkach na prom. Sądzę że Urząd Miasta wydając dużo pozwoleń na budowę powinno wprowadzić więcej promów Karsibór. Kolejki samochodów ciężarowych sięgają zenitu. Co któryś prom jest załadowany tylko samochodami ciężarowymi. Czy to jest sezon letni czy już po sezonie i tak trzeba odczekać 2 godziny w kolejce. A może by tak wprowadzić trzy Bieliki a Karsibory zostawić samochodom ciężarowym.

Gość • Środa [01.10.2014, 12:40:25] • [IP: 80.245.179.***]

Wymyślił to na pewno zestarzały, zapyziały, łysiejący z podpuchniętymi oczkami RZĄDZĄCY krecik z emerytalnym wiekiem

Gość • Środa [01.10.2014, 12:33:59] • [IP: 80.245.181.**]

Do gościa ze Szczecina z 10:03:28. Nie mamy kresowej mentalności tylko chcemy aby nas obywateli tego kraju traktowano tak samo jak innych. Nie możemy doprosić sie stałego połączenia bo za plecami mamy" europejskie" miasto, które blokuję stałą przeprawę że względu na to, że chce leżeć nad morzem.Wystarczy zatopić jeden wrak na kanale i żadem statek nie wejdzie do Was. My możemy jeździć przez Niemcy, jest szybciej.Wszysto się kręci koło Szczecina a tak naprawdę to daleko Wam do europejskich miast. Pozdrawiam

Gość • Środa [01.10.2014, 12:27:56] • [IP: 80.245.179.***]

Takie podpuszczające DEBILNE ZARZĄDZENIE to tylko SLD może wymyśleć !! Wstyd mi tylko, że mieszkam w tym tzw.mięście, bo rządzący to istna wiocha myśląca, że jest właścicielem poletka, a turyści to śmieci i chwasty, które należy wyrwać. Pomimo, że też wkurzają mnie promy ale tak się NIE POSTĘPUJE KRĘTACZE z SLD !!

Gość • Środa [01.10.2014, 12:26:40] • [IP: 80.245.179.***]

Extra pomysl:)

Gość • Środa [01.10.2014, 12:15:05] • [IP: 83.21.142.***]

W pażdzierniku do świnoujścia to przyjeżdżają tylko kuracjusze pociągami :)

Gość • Środa [01.10.2014, 12:14:43] • [IP: 50.7.78.***]

ta gościnność :D

Gość • Środa [01.10.2014, 12:01:18] • [IP: 91.199.250.**]

kiełbasa przedwyborcza i to bardzo słabego gatunku. Zmiana od 15 października do 30 listopada a później powrót do starych zasad?

Gość • Środa [01.10.2014, 11:54:56] • [IP: 93.94.187.***]

skandal!!

Gość • Środa [01.10.2014, 11:45:44] • [IP: 92.42.116.***]

Jestem za Świnoujścia i mam dosyć notorycznego stania w gigantycznych kolejkach zwłaszcza w sezonie i więc popieram ten projekt. Czasami na Karsiborach są pustki bo przyjezdni jeżdzą na Bieliki.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:45:02] • [IP: 193.69.22.**]

Sorki ale przedłużeniem S3 są karsibory...

Gość • Środa [01.10.2014, 11:35:59] • [IP: 213.158.216.***]

Co do finansowania -miasto od zawsze współfinansuje przeprawę -czyli Karsiborki i Bieliki, więc spoko. Państwo nie chce się dokałądać, mimo rosnących kosztów.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:35:31] • [IP: 89.239.66.***]

Czegos takiego durnego jak ten pomysl Urzedu dawno nie czytalem.To juz chyba ostnie tchnienie tych wladz:) Walczyc z turystami i ich wkladem finansowym do Miasta?Ludzie, kto tu rzadzi i kogo my zatrudniamy?

Gość • Środa [01.10.2014, 11:34:17] • [IP: 83.12.47.***]

I bardzo dobrze!! poniższe komentarze dobijają... :/ bo w innych miastach nie ma korków, na trasach jeździ się jak po maśle bez korków i utrudnień. Proszę pojechać do Warszawy Szczecina jak pięknie im się jeździ !! W większości stoją a nie jadą!! :P masakra, tunel!! zastanówcie się jakie korki wtedy będą !! :) i miejsce do parkowania mnóstwo :)) :P

Gość • Środa [01.10.2014, 11:34:14] • [IP: 62.189.78.*]

Po wyborach wszystko będzie jak było)))

Gość • Środa [01.10.2014, 11:26:54] • [IP: 80.245.179.***]

Jak przed każdymi wyborami serwuję się kiełbasę wyborczą.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:25:11] • [IP: 46.112.172.***]

w takim razie niech krasibory pływają tak często jak bieliki i w tych samych godzinach, a i jeszcze jedno niech będą tylko i wyłacznie dla wszystkich samochodów oprócz ZSW.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:19:21] • [IP: 178.180.225.***]

Co do finansowania -miasto od zawsze współfinansuje przeprawę -czyli Karsiborki i Bieliki, więc spoko. Państwo nie chce się dokałądać, mimo rosnących kosztów.

ość • Środa [01.10.2014, 11:17:37] • [IP: 178.180.225.***]

Bielikami mogą też turyści oczywiście 24h na dobę -rowerem lub pieszo. Bieliki tylko dla ZSW lub identyfikatorów -chyba, że puste miejsce -wtedy ok. można zabrać innych. Tak powinno być zawsze, ale myślę że to i tak tylko KIEŁBASA WYBORCZA -dlatego oficjalnie mówią że na kilka miesięcy na próbę. Późnij będą wybory" ogólnopolskie" -więc wojewoda zabłyśnie i zezwoli wszystkim. A wy, którzy nie dostrzegacie w tym kalendarza wyborczego -głosujcie dalej jak barany.

Mieszkaniec • Środa [01.10.2014, 11:17:11] • [IP: 92.42.118.***]

Zbudujcie w końcu tunel to będzie można n-krotnie sprawniej (gdzie n należy od 1 do nieskończoności) przemieszczać się między wyspami Wolin i Uznam.

Wyspiaż • Środa [01.10.2014, 11:11:55] • [IP: 79.186.42.**]

Zdaje się że to wy jesteście wiśniakami, tacy mądrzy to do szczecina i na Kamień jezdzijcie łodzią lub lasami a nie naszymi drogami.Płace podatki, państwo dotuje, a prom jest przedłużeniem drogi krajowej Nr3.Chyba wszyscy o tym zapomnieli, takie jest prawo.To wy powinniście dziękować i turystom i tym z wyspy że do was przyjeżdzają i zostawiają pieniądze.Inni robią zakupy, mają konta w bankach i ti dzięki nim żyjecie i macie prace, a POLSKA jest jedna i każdy ma takie same prawa, a jak się wam to niepodoba to starajcie się o przyłączenie do Niemiec i sprawa będzie prosta, inne państwo i inne prawa.Czas najwyższy skończyć z tą dziecinadą idiotów, chcecie wojny to ją możecie mieć jak was nikt nie wpuści do Międzyzdroi czy Wolina, a na karsiborach też możemy zrobić porządek i wypwalać tych ze Swinoujską rejsracja, chetnych do takich grup nie brakuje.A puki co to jestem takim samym polakiem i na utrzymNIE PROMÓW Państwo dotuje z moich podatków i zgodnie z z obowiązującym prawem w polsce mam takie samo prawo na przejazd.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:09:16] • [IP: 92.42.117.***]

nie pochodzę ze świnoujścia, mieszkam tu i płace podatki od jakiegoś czasu ze względu na prace. Kurort jak każdy inny, niczym specjalnym się nie wyróżnia, a utrudnienia na promach tylko zniechęcają weekendowych turystów którzy zostawiają tu niemałe pieniądze. Gdybym był takim turystą przyjechałbym do Świnoujścia tylko raz, odstał swoje na przeprawie i już nigdy więcej nie wrócił. Po co się męczyć skoro można pojechać do Międzyzdrojów, Kołobrzegu itd.? A brak turystów i ich pieniędzy prędzej czy później odczują wszyscy, nie tylko branża turystyczna.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:07:56] • [IP: 105.235.133.**]

Ludzie to tylko podpucha przed wyborami, nie dajcie się nabrać.Czerwony żmur z jego kolesiami już są w agoni.

Gość • Środa [01.10.2014, 11:02:55] • [IP: 92.42.116.***]

Bieliki tylko dla ZSW, ale za to mosty w Wolinie i Dziwnowie, S3 i wjazd do Szczecina dla wszystkich, z wyłączeniem ZSW. Niech wyspiarskie buraki jeżdżą polnymi drogami...

Gość • Środa [01.10.2014, 10:53:11] • [IP: 83.25.88.***]

do 77.88.191. Świnoujście zrobi groble, albo niski most na kanale Piastowskim i będzie miało w nosie Szczecin. Drugie rozwiązanie to myto dla statków płynących do Szczecina. Będą pieniądze na dodatkowe promy.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:48:37] • [IP: 88.156.234.***]

Nie jesteśmy gościnni, ot co !

Gość • Środa [01.10.2014, 10:40:35] • [IP: 92.42.116.***]

Jeśli Bielik tylko dla ZSW, to powinien być utrzymywany wyłącznie ze środków miasta. Jeśli dotacja z budżetu państwa, czyli z pieniędzy wszystkich obywateli Polski, to nie może być dyskryminacji odnośnie miejsca zamieszkania.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:40:12] • [IP: 83.23.135.**]

Jak by to było nie zgodne z prawem, to już dawno by się tym Sąd zajmował.Wkurzeni są tylko z poza Świnoujścia.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:31:00] • [IP: 62.69.231.***]

Będzie jak z autobusami." Bieliki" będą woziły powietrze. W sumie jak" Bielik" półpusty, to można by zabrać jakiegoś przybłędę.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:25:30] • [IP: 188.33.24.***]

ok. jeżeli obcy nie mogą korzystać z Bielików to w takim razie Karsibory są tylko i wyłącznie dla obcych - zakaz dla ZSW i z identyfikatorami.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:22:09] • [IP: 62.69.241.***]

Ale bunt podniosły wieśniaki z wolina co nam miejsca pracy zabierają. Samochodów ZKA w ogóle nie wpuszczać, nawet na Karsiborach.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:07:36] • [IP: 83.8.133.***]

Nie jestem turystą, moja rodzina mieszka w Świnoujściu i dzieci będą mieć utrudnione wizyty u dziadków.Niech ograniczą na wozy z innych województw.Ponieważ Szczeci zostawia kasę w Świnoujściu w weekendy a tak zostawi w Międzyzdrojach, tu plaża i tu plaża.

Gość • Środa [01.10.2014, 10:06:01] • [IP: 178.238.249.**]

IP 100*** to wpis z kompa urzędowego.Po wpisie widać jakie opinie i klimaty odnośnie problemów miasta panują w urzędzie. A z turystów większość w tym mieście żyje, więc takie jątrzenie daje do myślenia gdzie władza ma mieszkańców.

Gość ze szczecina • Środa [01.10.2014, 10:03:28] • [IP: 79.248.82.***]

Niby zamozne, europejskie miasto a jak czytam ten tytul na portalu to trudno oprzec sie wrazeniu ze to zascianek i wiocha pelna kompleksow i fobii.Mam nadzieje ze szybko wybuduja wam ten tunel ale czy to zmieni wasza kresowa mentalnosc?

Gość • Środa [01.10.2014, 09:55:24] • [IP: 80.245.183.***]

turyści maja pretesje jakby w ogóle nie magli przepływac promami, ale sa przecież Karsibory dla nich to nie rozumię tego

Gość • Środa [01.10.2014, 09:48:36] • [IP: 66.90.121.***]

Odnoszę wrażenie, że cały ten urząd można wymienić na jakiś sensowny.

PMI • Środa [01.10.2014, 09:42:23] • [IP: 164.127.92.***]

Ciekawe czy na rondzie w Łunowie będzie info że zmieniły się zasady pływania promów. Dużo osób jest przyzwyczajonych do starych zasad (np. Szczecin) i w weekend przyjadą na Bielika, odstoją swoje w kolejce a finalnie dowiedzą się że mają jechać na Karsibór i odstać swoje... Trochę ludzie się wkurzą 10km do zrobienia odstanie 2 razy po 1h :) Już potrafię sobie wyobrazić te nerwy... Już powinna stać tablica że od 15 października będą nowe zasady pływania.

Gość • Środa [01.10.2014, 09:40:35] • [IP: 37.8.215.***]

Już raz tak było. Ciekawe jak to się skończy, ale życzę powodzenia.

Gość • Środa [01.10.2014, 09:36:47] • [IP: 31.61.138.***]

Moim zdaniem jest to zwyczajna nieudolność władzy, dokładniej - prezydenta. Dotyczy to zarówno przepraw promowych jak i oczekiwanej stałej.

Gość • Środa [01.10.2014, 09:21:41] • [IP: 83.8.133.***]

Uważam, że w w tym przypadku samochody ze świnoujską rejestracją nie powinny korzystać z Karsiborów. .A moje pieniądze (jestem z innej gminy) nie powinny zasilać przeprawy, którą Skarb Państwa dotuje na utrzymanie Bielików a ja z nich nie będą mógł korzystać nawet okazjonalnie. Lepiej niech Skarb Państwa dotuje i wybuduje lepszą drogę do Wolina, tzw.szybkiego ruchu bo zakupy chcę zrobić w Wolinie i tam spędzić swój wolny czas.

Gość • Środa [01.10.2014, 09:05:43] • [IP: 77.114.119.***]

WYBORY IDA NIE DAJCIE SIE OSZUKAC

Gość • Środa [01.10.2014, 09:04:03] • [IP: 46.205.100.***]

no i super juz tych turystow mam dosc w koncu ktos pomyslalmam nadzieje ze ten regulamin bedzie juz zawsze

Gość • Środa [01.10.2014, 08:54:58] • [IP: 109.241.63.**]

ja też odnoszę wrażenie, że przed wyborami przedstawiciele władz są bardzo uśmiechnięci i sprzyjający dla nas wyborców, eh...

Gość • Środa [01.10.2014, 08:53:49] • [IP: 62.69.231.***]

Ludzie myśleć nie umie cie to kiełbasa przedwyborcza po wyborach powróci do stanu pierwotnego.

Gość • Środa [01.10.2014, 08:52:26] • [IP: 109.241.63.**]

no i co, że dopłaca? ale nie zapewnia 100% utrzymania, przeprawa w Karsiborze jest darmowa dla wszystkich i tam można sobie pływać w te i we wte nawet w celach turystycznych

przyjezdny • Środa [01.10.2014, 08:45:23] • [IP: 93.94.190.***]

czy Konstytucja RP nie obowiązuje? czy SP nie daje dotacji? najgłupszy student prawa może złożyć doniesienie na ten" kiełbaśiany pomysł".

Gość • Środa [01.10.2014, 08:42:05] • [IP: 95.129.226.***]

No i się doczekałem przywileju jako mieszkaniec miasta to idę głosować na PIS - bo na samochód mnie nie stać.

Gość • Środa [01.10.2014, 08:41:51] • [IP: 62.69.253.**]

No i nareszcie!! Szkoda tylko, że jak tylko Żmur wygra, to pewnie pierwszą jego decyzją będzie powrót do starych zasad. Już mu wyborcy nie będą potrzebni.

Gość • Środa [01.10.2014, 08:23:30] • [IP: 78.131.222.*]

A ja kupię sobie WV busa i nakleję nalepkę PRZEWÓZ MEDYCZNY, włożę polarek ratownika przedmedycznego i wjadę kiedy chcę hahahaha. Tak jak ten bus biały co wozi roboli z rejestracją Gryficką.

Gość • Środa [01.10.2014, 08:22:55] • [IP: 95.129.229.***]

Żmurek wie, że już mało kto łyknie kit o tunelu więc kombinuje w inny sposób by stołek zatrzymać... żenaaa...

Gość • Środa [01.10.2014, 08:21:21] • [IP: 178.182.219.***]

Jeżeli warszawka poczeka troszkę dłużej to pewnie poprą budowę stałej przeprawy, a jak nie to ten przepis jest jak najbardziej potrzebny.

Gość • Środa [01.10.2014, 08:12:29] • [IP: 57.66.78.*]

nareszcie!!

Gość • Środa [01.10.2014, 08:08:42] • [IP: 217.153.7.***]

Samochody z rejestracja Świnoujścia przeprawa wyłącznie" Bielikami", pozostałe samochody wyłącznie" Karsiborami". Pojazdy z pierwszeństwem przeprawy wyłącznie" Karsiborami". Wyjątek to samochody uprzywilejowane przepisami kodeksu drogowego. ŻADNYCH INNYCH KOMBINACJI.

ryynio • Środa [01.10.2014, 08:07:42] • [IP: 83.249.30.***]

to tylko taki przedwyborczy chwyt, wiadomo jest ze ta decyzja bedzie zaskarzona, i ta osoba wygra,

Gość • Środa [01.10.2014, 08:05:08] • [IP: 80.245.188.***]

I to też dyżurnym idiotom się nie podoba ?

ryynio • Środa [01.10.2014, 08:03:21] • [IP: 83.249.30.***]

to poprawi chwilowo sytuacje ale aut z kazdym rokiem przybywa, i w okolicy wiekszych swiąt (1 listopada) czy przy ładnej pogodzie ta wielka kolejka wróci

Gość • Środa [01.10.2014, 08:02:02] • [IP: 93.94.186.**]

To prosty numer przed wyborami żeby przypodobać się wyborcom. A po wyborach wszystko wróci do normy-żeby nie denerwować ''warszawki''.

Gość • Środa [01.10.2014, 07:45:55] • [IP: 94.157.221.**]

super tak powinno być zawsze

mruk • Środa [01.10.2014, 07:44:55] • [IP: 92.42.112.**]

W weekendy Karsibory pływają puste a na Bieliki kolejka utrzymuje się cały czas. .. Słuszna decyzja. . ucierpią jedynie panowie promiarze, którzy i w weeekendy sobie popracują.. uu biedni! Za coś pieniądze dostają, nie za picie i ćpanie he he

Gość • Środa [01.10.2014, 07:37:53] • [IP: 80.53.170.***]

Myślałem że po otwarciu Mc Donaldsa, kilku supermarketów a wkrótce galerii z ruchomymi schodami, mieszkańcy tej metropolii nie będą musieli korzystać z promów.

Gość • Środa [01.10.2014, 07:34:19] • [IP: 5.172.252.**]

To jeat normlani zart!! Moze niech prony przestana plywac bedzie problem z glowy albo dajcie stale polaczenie a nie robicie kolejne problemy. Miasto schodzi na psy razem z jego wladza

Gość • Środa [01.10.2014, 07:32:15] • [IP: 5.172.252.***]

Bezmuzgi cieszycie sie to tylko chwilowe zapomnijcie wybory sie zblizaja naiwniacy

Gość • Środa [01.10.2014, 07:31:51] • [IP: 80.245.181.***]

No tak tylko dlaczego od 15 października ? Na tak zadane pytanie jest prosta odpowiedź bo w listopadzie wybory samorządowe i za raz po wyborach powrót do poprzednich zasad.

Gość • Środa [01.10.2014, 07:25:18] • [IP: 31.61.138.***]

Dobry pomysł, ale tylko w wypadku budowy trzeciego pas jezdni przy dojeździe na karsibory. Kolejka będzie aż po rondo w Łunowie, nie będzie można dojechać do domu w Karsiborze. Czyli znowu polepszamy życie na lewobrzeżu a mieszkańców Karsibora mamy gdzieś. DZIĘKUJEMY.

Gość • Środa [01.10.2014, 07:25:16] • [IP: 92.42.112.**]

czyzby to była" kiełbasa wyborcza", zobaczymy co będzie po wyborach

Gość • Środa [01.10.2014, 07:23:32] • [IP: 83.21.7.**]

, To jest nasze miasto, i jakieś przywileje nam się należą. A tak naprawdę to pozabierałbym jeszcze większość identyfikatorów.Zweryfikować należało by również wjazd z pierwszeństwem dla Straży Granicznej, Policji Urzędu Celnego.Pojazdy Ratownictwa Medycznego bezwzględne pierwszeństwo przeprawy.

Gość • Środa [01.10.2014, 07:21:32] • [IP: 83.11.254.**]

zaorać je...e Świnoujście

krowo-ujście • Środa [01.10.2014, 07:11:26] • [IP: 78.131.222.*]

Świńskie - ujście jak można mieszkać w takiej osadzie ?? hahahah same swinki hahahah i buraczki hahahahahah

Gość • Środa [01.10.2014, 06:58:37] • [IP: 217.153.7.***]

Bardzo słuszna decyzja w sytuacji kiedy nie ma trzeciego promu, który to rozładowywałby kolejki jak ma to miejsce w okresie wakacji.

Gość • Środa [01.10.2014, 06:57:13] • [IP: 80.245.176.***]

Bardzo dobry pomysł, już dawno powinno to funkcjonować

Andrzej Groniec • Środa [01.10.2014, 06:34:21] • [IP: 31.174.153.*]

Bardzo dobry pomysł - brawo !!

Gość • Środa [01.10.2014, 06:31:25] • [IP: 95.129.225.**]

Bardzo Dobry Pomysł. .. Turyści A Co Oni Nas Obchodzą..są Międzyzdroje, Dziwnówki i inne Wiochy jechać tam też jest Plaża!! Brawo Panie Prezydencie!!

Gość • Środa [01.10.2014, 06:16:25] • [IP: 92.42.114.***]

to za mało, wprowadzic oplaty za przejazd, dla miejscowych miesieczny 250 zl, karsibory darmowe

zygi • Środa [01.10.2014, 06:07:09] • [IP: 62.69.231.***]

co to ułatwi nic, narzeka że w sobote chce jechać do szczecina i się nastoi, po co stoisz jedz na Karsibór i jedziesz bez czekania. Po to sa promy by kursowały a nie tylko cumowały, po co trzeci bielik jak tylko gniazduje przy nabrzeżu.

Gość • Środa [01.10.2014, 05:53:15] • [IP: 93.94.191.**]

NARESZCIE!!

Gość • Środa [01.10.2014, 05:35:49] • [IP: 95.129.224.**]

Ponieważ pomysł z Bielikami jest ułatwieniem życia stałych mieszkańców Świnoujścia proponuję wdrożyć następny dobry i sprawiedliwy pomysł, W świnoujściu mieszkają ludzie którzy utrzymują sie nie tylko z niemców rynku lub turystyki, w okresie wakacji zmuszeni są znosić wszelkiego typu niedogodności związane z olbrzymim nasileniem ruchu turystycznego . Ci mieszkańcy powinni otrzymać za to wszystko rekompensatę. Właśnie od tych którzy czerpią w tym okresie krociowe zyski, przecież oni wynajmują nasze wspólne miasto, wiec powinni się dzielić zyskiem w innych krajach właśnie ten problem jest w ten sposób rozwiązany..

Gość • Środa [01.10.2014, 05:31:18] • [IP: 31.61.138.**]

Kampania wyborcza się zaczyna i tyle. A turystów Świnoujście ma w tyle. To ja ma Świnoujście w tyle i nie będę tu przyjeżdżał. Do czego namawiam innych. Jest tyle pięknych miejsc w Polsce gdzie czekają i szanują turystów. Świnoujście można ominąć.

Gość • Środa [01.10.2014, 05:22:19] • [IP: 95.129.224.**]

bardzo dobry pomysł, jedna z niewielu mądrych decyzji obecnej rady miasta, za dobre należy chwalić, ,

Gość • Środa [01.10.2014, 05:13:11] • [IP: 178.238.251.***]

Wurst

Gość • Środa [01.10.2014, 04:34:18] • [IP: 77.88.191.***]

Wieczorami kursuje jeden Karsibór, kilka dni temu przeprawa zajęła mi 90miut, dojazd do Szczecina 60 minut, nie jestem turystą, późnym wieczorem Bieliki będą kursowały w połowie puste, apeluję do prezydenta Szczecina by na rogatkach postawił straże kierujące samochody z rejestracją ZSW na leśne parkingi w celu przeczekania 3 godzin na wjazd do stolicy województwa, dotyczy to mieszkańców wsi w której większość młodej populacji nie wie co to jest kino i porządny basen.

Knur wolinski • Środa [01.10.2014, 04:23:53] • [IP: 136.249.189.***]

Prosze Panstwa kazdy ma prawo do swobodnego poruszania sie po drogach w naszym kraju.Prom jest czescia ruchoma takiej infrastruktury.Dlaczego ludzie nie mieszkajacy na wyspie Uznam badz nie posiadajacy dzialalnosci gospodarczej sa uwazani za cos gorszego?Tak tak cos gorszego.Maja takie samo prawo do ustawienia sie w kolejce na prom.W kazdym dniu tygodnia.Mysle ze ktos sie pofatyguje do Sadu z taka samowolka naszych wlodarzy miasta.Skandal.Podobne hity byly w Warszawie za okupacji jak polowa wagonu tramwajowego posiadala tabliczke tylko dla Niemcow.teraz mamy caly prom z napisaem tylko dla mieszkancow Swinoujscia.Ktory mamy teraz roku Prosze Panstwa?

Gość • Środa [01.10.2014, 04:16:12] • [IP: 62.69.231.***]

To Miedzyzdroje znowu góra.ha, ha

Gość • Środa [01.10.2014, 03:47:00] • [IP: 89.77.18.**]

Bardzo dobry pomysł !! Świnoujście zawsze było za. .. piem, a teraz będzie jeszcze większym. Jeśli ktoś z turystów będzie miał jechać do sklepu na wschodnią stronę Świny przez Karsibór, to będzie miał to gdzieś. Pojedzie do Międzyzdrojów, gdzie tego typu problemów nie ma. Mieszkańcy zawsze byli, są i będą wrodzy wobec turystów, których i tak coraz mniej tu przyjeżdża. Dla tego uważają ten pomysł za rewelacyjny. Ciekawe, że w ciągu roku tak się wystoją w kolejkach, że dwa miesiące sezonu to zbyt wielkie obciążenie dla biednych mieszkańców. Z czego będziecie żyli, jak turyści uciekną do sąsiednich gmin ??

Mieszkanka Alicja • Środa [01.10.2014, 01:02:06] • [IP: 92.42.114.***]

Są takie miasta w Polsce, gdzie do centrum wjeżdżają tylko mieszkańcy. Turyści zostawiają samochody na parkingach daleko od centrum. A centrum i tak zawalone turystami / pieszymi /.. Kto będzie chciał przyjechać do Świnoujścia to i tak przyjedzie. Nie będzie promów to wpław przepłynie. Turysta jak chce to i tak przyjedzie. Bez głupich przykładów - głupi znawcy turystyki.

Gość • Środa [01.10.2014, 00:39:56] • [IP: 80.245.179.***]

Ale SLD próbuje NABRAĆ na chałe mieszkańców - jak muchy na lep, ale jajca

Gość • Środa [01.10.2014, 00:34:59] • [IP: 62.69.203.***]

No nie mogę, trzeba być totalnym frajerem żeby w to uwierzyć. Kiełbasa wyborcza. Ktoś myśli ze mieszkańcy to barany i we wszystko uwierzą.Za jakiś czas wszystko wróci do poprzedniego stanu i nie będzie ani tunelu ani mostu.Do zobaczenia w kolejce na prom.

Gość • Środa [01.10.2014, 00:33:37] • [IP: 80.245.179.***]

To jest tak jak z rzekomym tunelem - tylko dlaczego nikt nie mówi, typu Zmurek, że skoro płyną jednostki o takim zanurzeniu to na jakiej głębokości musieliby kopać?! a przecież tu przy tej ilości wysp są ruchome piaski!! Więc po co SLDowcy UDAJA ŻE ZALATWIAJA NAGLE TUNEL '- ni z gruszki ni z pietruszki, oj, oj, oj, nieładnie

Gość • Środa [01.10.2014, 00:32:41] • [IP: 62.69.241.***]

Kamieńsko-wolińskie wieśniako-słoiki WON NA KARSIBORY !! Brawo Żmurek.

Gość • Środa [01.10.2014, 00:20:19] • [IP: 80.245.179.***]

Ludkowie, czy jesteście na prawdę SKLONNI UWIERZYC w te tzw.innowacje wymyślone przez tychże rządzących ?! PARANOJA i SZOPKA przed wyborami !! żeby omamic czymś wyborców

Gość • Wtorek [30.09.2014, 23:46:09] • [IP: 93.94.186.***]

Do Gość  Wtorek [30.09.2014, 22:08:53]  [IP: 92.42.115.***]-Nie jest to totalne dno, jak piszesz. Pomysł dobry -wszyscy turyści na Karsibór, a mieszkancy tu w mieście.Turysta może sobie postać ma czas.A NAM TEGO CZASU BRAKUJE. PROSZE POLICZYC ILE TURYSTA STOI, RAZ DO ROKU A MY NA CODZIEŃ. A my mieszkańcy ile tego czsu tracimy na stanie w kolejkach o zgrozo !!Nawet w sobotę jak masz wolne chcesz jechac do Szczecina, to się nastoisz jak głupi, od razu się odechciewa wszystkiego.Bardzo dobry pomysł !!

Fred • Wtorek [30.09.2014, 23:38:47] • [IP: 83.21.143.***]

Najwyższy czas!

Gość • Wtorek [30.09.2014, 23:28:08] • [IP: 92.42.112.***]

Bardzo dobrze się stalo. Żeby po całym tygodniu praca był problem z wyjazdem z wyspy to są jakieś jaja. Jeszcze te głupie komentarze o turystyce. Jakim prawem turysta jest ważniejsza od mieszkańca. Mają drugi prom. Słuszna decyzja.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 23:11:14] • [IP: 79.184.204.***]

to od 15 października Warszawa wstrzymuje dopłaty do finansowania przeprawy promowej tak na próbę na kilka miesięcy

Gość "z wyspy" • Wtorek [30.09.2014, 23:10:31] • [IP: 88.156.233.***]

No i cały odcinek od ronda w Łunowie do promów" Karsiborów" będzie cały załadowany, a do Bielików pusty jak w łbie. Kto to w ogóle wymyślił? Dalej dalej, a później będziecie się martwić o swoich przyjezdnych z poza naszego miasta. Jak tak dalej pójdzie, to w sezonie letnim Świnoujście będzie świecić pustkami jak zimą. Zastanowić się trochę.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 23:03:11] • [IP: 80.245.184.***]

Dopieroooooo

Gość • Wtorek [30.09.2014, 23:03:03] • [IP: 46.205.170.**]

W KONCU I TAK POWINNO BYC JUZ NA ZAWSzE

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:58:30] • [IP: 93.94.188.**]

Dobrze że bedzie tylko dla mieszkancow, a co wy tam na dole placzecie.. przeciez sa Karsibory, turysci nie znikna.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:58:27] • [IP: 93.94.188.**]

Nareszcie!! Dziękuję :D

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:54:42] • [IP: 88.156.233.***]

Nareszcie w końcu nasze szwaby nie będą się popisywać, jadąc wzdłuż Nabrzeża w przeciwną stronę pod prąd ulicy. A jeszcze krótko wspomnę o tunelu, ciekawe jak turyści przejeżdżający pod kanałem w sezon letni czy będzie płatny? Czy będą korki? To się wkrótce okaże.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:49:36] • [IP: 89.229.89.***]

No w końcu będę stać w kolejce na karsibory bo ja jestem zameldowana w sciu ale mój partner na którego są papiery auta nie więc o identyfikatorze mogę pomarzyć. Gratulacje

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:43:08] • [IP: 92.42.114.**]

NARESZCIE BARDZO DOBRZE !

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:41:07] • [IP: 109.69.91.***]

BARDZO DOBRZE !

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:36:31] • [IP: 31.61.138.***]

W koncu!!

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:33:39] • [IP: 178.238.252.***]

za chwile się zdziwią kiedy ktoś zaskarży to rozporządzenie burmistrza.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:31:16] • [IP: 95.129.224.***]

ja myślałem, że fasola jest komikiem ale po tym ruchu zmieniłem zdanie, to nie komik a pajac. Ciekawe czy odda subwencje dogową w części przypadającej na bieliki.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:25:42] • [IP: 83.168.86.***]

Znaczy że Żmur liczy na to że do wyborów nie wzrośnie znacząco jeszcze liczba bezrobotnych w branży turystycznej? ale po wyborach będziecie się martwić sami o pracę, on ma was głęboko w d...

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:24:49] • [IP: 79.163.198.***]

I bardzo dobrze!! A dla tych co się martwią bardziej o niemieckich turystów, niż o mieszkańców naszego miasta proponuję przeczytać niemiecki projekt opłaty za niemieckie autostrady dla obcokrajowców.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:21:27] • [IP: 80.245.190.**]

Nareszcie sensowne decyzje!!Odciąć pępowinę od reszty kraju który ma w duszy swoich obywateli!!Pie...rzyć s SŁOŃCE PERU!!NASZE NIECH BĘDZIE POCHWALONE RAZ A PORZĄDNIE!PÓŁ EUROPY WYCIERA SE GĘBĘ NASZYM KOSZTEM.Jeszcze raz mówię zlikwidować partie, czarne kiecki i związki, a będzie się wszystkim żyło dostatnio.Ino nie pozwolić się TYM GADOM ODRODZIĆ, BO KONIEC BĘDZIE SMUTNY!!

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:19:18] • [IP: 83.168.86.***]

PRECZ Z TYM ŻMUREM ! I MAMIENIEM LUDZI , TO ZWYKŁA KIEŁBASA WYBORCZA ! CZY WY ŚLEPI JESTEŚCIE ?

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:17:18] • [IP: 62.69.251.***]

co za debilne miasto moze ten pomysl przezucic na karsibory??no bo po co maja najezdzac OBCY nasze miasto?? jestesmy bardzo goscinni!! wstydze sie za nasze wladze i z opinie tzw. somsonowiczow bo tylko k...a my.Trzeba bylo wybudowac promy za wlasny szmal!! a my tylko wyciagamy te lapska bo nam sie nalezy. Po takich pomyslach Wojewoda powinien wstrzymac dotacja na karsibory!! a niby dlaczego maja utrzymywac te przeprawe podatnicy z innych miast te sama ktora praktycznie dowozimy wszystkie towary do naszego goscinnego miasta??

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:16:25] • [IP: 94.254.145.***]

Mieszkam 3 lata w swinoujsciu. Auto mam na obcych tablicach. Z tego co wiem w weekendy w nocy karsibor nie pływa. Wiec jak dostać się na drugą stronę?? A może czegoś nie doczytałam?

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:15:51] • [IP: 80.245.178.**]

Wreszcie.

sitting bull • Wtorek [30.09.2014, 22:13:24] • [IP: 93.94.184.***]

Kiełbaska wyborcza po urokach sezonu ? Czy ci z ratusza już tak ogłupieli że myślą o mieszkańcach jak o kretynach ?Przecież po wyborach wszystko będzie tak jak było.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:09:37] • [IP: 80.245.185.***]

w koncu cos madrego wymyslili - turysci na karsibory sioooooooo

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:08:53] • [IP: 92.42.115.***]

totalne dno z pomyslem...

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:08:28] • [IP: 62.69.241.***]

BRAWO, BARWO, BRAWO.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:08:16] • [IP: 62.69.251.**]

Przedwyborcza zagrywka Zmura. Wie doskonale że przez kolejki na promy i niezrealizowanie tunelu może przegrać wybory więc próbuje ratować sytuację.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:03:58] • [IP: 31.61.136.***]

Nie będę zdziwiony jak w jakimś mieście w kraju będą nie wpuszczane auta z rejestracją ZSW np. na most lub trasę wjazdową do centrum tylko zostanie zaproponowany objazd do miast.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:03:38] • [IP: 62.69.254.***]

Jak obcy chca na bielika to po dychu kasowac.i zobaczymy jak centusie beda zapiepszac w kolejeczke na karsiborach.

herkules40 • Wtorek [30.09.2014, 22:01:40] • [IP: 62.69.241.***]

A gdzie nasii włodarze byli w maju. a teraz wrócili z urlopu.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 22:00:03] • [IP: 95.129.228.**]

jasio co ty wyprawiasz, naród i tak nie odda głosu na ciebie.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:58:18] • [IP: 95.129.225.**]

Brawo w końcu!!

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:57:01] • [IP: 62.69.231.***]

Tak powinno być, w centrum dla mieszkancow.Dla przyjeznych(GOSCI)jest zrobiona przystan droga i o co chodzi, jedzie się 500km?to i te pare km.mozna przejechać.Za darmo i jeszcze nie dobrze, za autostrady się placi i jest OK.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:53:54] • [IP: 88.156.234.***]

Jestem" za". ...mają atrakcję przepłynąć sobie promem Karsibór...niczym nie różni się od Bielików...

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:53:41] • [IP: 95.129.228.***]

Emeryci z Niemiec jadą Autokarami przez Przejscie Graniczne Świnoujscie Garz

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:48:15] • [IP: 92.42.118.***]

HAAAHAHAH WYBORY I COS SIE DZIEJE !! :)

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:46:38] • [IP: 83.11.217.*]

Pretensje proszę mieć do rządu a do PO w szczególności słońce peru wolało zrobić tunel pod martwą Wisłą, włodarze Świnoujścia powinni w pierwszej kolejności zabezpieczać potrzeby mieszkańców a nie warszawiaków, wrocławian itp. nie słyszałem żeby się ktoś nami przejmował we Wrocławiu czy w Warszawie a niemieccy turyści będą zawsze potrafią liczyć i tyle w temacie

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:45:33] • [IP: 95.129.228.***]

trzeba to było zrobić w sezonie, taraz??spadek turystow ??bez jaj

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:38:35] • [IP: 80.245.184.***]

A co wy, którzy narzekacie macie pretensje? Niech rząd w końcu ruszy dupę i da kasę na tunel, wówczas wszyscy będą mogli jeździć. W dużych miastach to norma, że są korki a tu raptem warszawka musi na prom poczekać w kolejce i wielkie halo

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:37:29] • [IP: 77.88.191.***]

Strzał w stopę i brak wyobraźni, to niegościnne miasto stanie się jeszcze bardziej niegościnne, gdy niemieccy emeryci przestaną tu przyjeżdżać(nic nie trwa wiecznie) pozostaniecie osamotnieni, nie będziecie mieli komu wciskać podrobionych ciuchów i wątpliwej jakości oraz czystości tzw apartamentów.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:37:18] • [IP: 80.245.180.***]

NARESZCIE!!

Gośćturysta • Wtorek [30.09.2014, 21:36:45] • [IP: 188.33.138.**]

MEGA IDIOTYZM !! a co wieczorami jak promy są PUSTE ??!! też niech PŁYWAJA LEPIEJ PÓŁ PUSTE ??!! POŻEGNAJCIE się z DUŻA CZĘŚCIĄ TURYSTÓW. ...to po to, by na wybory przyciągnąć TĘPYCH WYSPIARZY, którym PRZESZKADZAJĄ TURYŚCI !

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:34:13] • [IP: 80.245.184.*]

Nareszcie żółta tablica będzie aktualna i obcy kierowcy zaczną ją dostrzegać dla kogo są promy w mieście.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:33:15] • [IP: 80.245.178.**]

całkowicie bez sensu decyzja! Nie rozumiem. Czy nasze władze chcą wygonić turystów z miasta??

wrocławianin • Wtorek [30.09.2014, 21:32:18] • [IP: 89.67.169.***]

Brak opieki medycznej. Brak mozliwości wjazdu. Powodzenia. Za kilka lat będziecie mieli tylko niemieckich emerytów sypiających po swojej stronie.

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:28:47] • [IP: 92.42.118.***]

Miasto będzie musiało dołożyć co najmniej 3 mln, to łatwo oszacować. Wjazd tylko mieszkańców to kiełbasa wyborcza, później wróci stare.

GośćM • Wtorek [30.09.2014, 21:26:57] • [IP: 80.245.183.***]

Mieszkam w Świnoujściu dwa lata. Promy w codziennym życiu to prawdziwa udręka. Mam auto na innych tablicach. Raz około godziny 20 gdy prom był zapełniony w połowie nie zostałem wpuszczony na Bielika(słyszałem już dzwonek). Chciałem z żoną zostać w Świnoujściu, ale komunikacja ze" światem" zajmuję zbyt dużo czasu. Obawiam się że po ukończeniu termila LNG odpłynie z miasta pokaźna liczba ludzi co za tym idzie kapitału. Miasto jest ładne, ale te przeprawy... teraz jeszcze całkowity zakaz... pogratulować!!

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:21:02] • [IP: 95.129.228.***]

Na razie zaczyna Myślec Komunistyczna SLD jak chce Dalej Sprawowac Władzę w Miescie

Gość • Wtorek [30.09.2014, 21:16:18] • [IP: 93.94.184.***]

W KONCU !!

Oglądasz 1-214 z 214
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■