11 września miasto i Żegluga Świnoujska podpisały umowę na remont kolejnego leciwego promu. Karsiborem nr 1 zajmie się Morska Stocznia Remontowa "Gryfia".
- Do przetargu na remont siłowni okrętowej na promie samochodowo-pasażerskim typu Karsibór zgłosiły się: MSR Gryfia oraz Gdańska Stocznia Remontowa – informuje Hanna Lachowska ze świnoujskiego magistratu. - Pierwsza zaproponowała cenę 14 mln 950 tys. złotych. Druga – 16 mln 353 tys. złotych.
Ceny te znacznie odbiegają od tego, co chciała dostać Gryfia w pierwszym przetargu (ponad 21 mln zł). W drugim przetargu startowała jeszcze stocznia z Gdańska, ale i tak chciała za dużo. MSR zajmie się teraz Karsiborem za 14 mln 950 tys. złotych. Tyle szacowano.
Prom ma być gotowy w czerwcu 2015 roku.
Ten skiepko to jakis znawca rodem z komuny, beton tamtych czasów, on sie uczył u najlepszych, a teraz to sami papudraki moze uczą?Jaki z niego pacjent, lecz si na nogi bo na głowe za póżno.
Fajnie że remontują prom.
Do IP. 93.94.188 Droga Towarzyszko/ Towarzyszu. Stosujecie stare komunistyczne metody dyskwalifikacji oponenta w pięknej dyskusji, jaka miałaby szanse pojawić się na tej stronie. Miałem ten zaszczyt studiować na Uniwersytecie Szczecińskim gdzie Pan Dziekan wydziału prof. Sawczuk starał się dla nas o najlepszych wykładowców z marketingu, socjologii, statystyki, negocjacji biznesowych, finansów publicznych i biznesowych. Zapewniam Cię mój drogi adwersarzu, że na wagary nie chodziłem i wszystkie te wykłady i lekcje odrobiłem a egzaminy zdałem, Dlatego znane mi są metody socjotechniczne, jakie zastosowaliście w tej krótkiej wypowiedzi. Takie coś się stosuje wobec przeciwnika, dla którego trudno znaleźć jest odpowiednich argumentów w dyskusji, wtedy należy potraktować go w oczach świadków dyskusji, jak robaka. Czyli wdeptać w glebę. Dyskusja merytoryczna nie polega na obrzucaniu oponenta obelgami typu 1) jesteś głupi.2) Jesteś zero. 3) Jesteś śmieszny. Dyskusja merytoryczna polega na wymianie poglądów i przekonywania drugiej strony do swojej racji, poprzez stosowanie argumentów i przykładów. Ale na to potrzeba wiedzy a tutaj mój drogi adwersarzu cieniutko z Tobą. Niczym się nie wykazałeś. W tym wpisie pod moim adresem trochę się poprawiłeś, bo w ostatnim operowałeś jeżykiem stosowanym w PRL-u przez elity PZPR-u, którego nawet doły tej partii nie używały.
A czemu go nie przerobią na mazut?
Aleksandrze Skiepko – pomyśl o stworzeniu kabaretu – jesteś przezabawny. Twoja wiedza – zero. Doświadczenie – zero. Jednak, bawić ludzi potrafisz.
Zanim zacznie się remont, to Hnat odejdzie. Facet miał być do końca roku, a potem będą szukać jakiegoś menela z ulicy, jelenia który weźmie na siebie upadłość.
Jastrrząb wreszcie się doczekał.On wszystkim pokieruje, on wam pokarze jak modernizuje się promy.Biedny patyczak.
Jaki" remont"?? Tam się niczego nie remontuje tylko wymienia cały napęd (siłownia plus pędniki) na nowe. To jest poważna modernizacja/przebudowa a nie jakiś remont!
Ale mnie wkurza ta nazwa: ❝Morska Stocznia Remontowa" Gryfia"❞. Jak to słyszę, lub czytam, to mnie trzęsie.
za te pieniądze to będzie pudrowanie syf...sa.
Jeżeli już decydujecie się modernizować stare promy to, żeby taki wydatek miał sens. Obetnijcie rampę ze sterówką i zbudujcie drugi pokład dla osobowych samochodów nad tym co jest. Z rampą wjazdową, podnoszoną na promie. Sterówka będzie wyżej. Dodatkowy koszt do tego co wydacie - nie wielki. A przynajmniej chociaż ten prom zwiększy ładowność i rozładuje trochę zatory na przeprawie. Wtedy taka modernizacja może będzie miała sens.
Kolejna wpadka strata stoczni. Ktoś w końcu za to beknie. Stocznia nie ma kasy ok. 10 baniek na zakup urządzeń do montażu.
Tylko dodajcie, że zmieniono zakres prac i zrobi połowę zakładanego remontu.