POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [14.09.2014, 07:34:37] • Świnoujście

Andrzej Szczodry chce zastąpić Janusza Żmurkiewicza

Andrzej Szczodry chce zastąpić Janusza Żmurkiewicza

fot. Marta Konczalska

W wyborach 2010 roku o fotel prezydenta Świnoujścia ubiegało się 6 kandydatów. Ilu stanie w wyborcze szranki w tym roku? Nie wszystko jest jeszcze jasne. Od dawna walkę o powtórny wybór zapowiedział Janusz Żmurkiewicz. Pewnym kandydatem Platformy Obywatelskiej jest Elżbieta Jabłońska. Dziś możemy potwierdzić już również, ze do wyborczego wyścigu stanie Andrzej Szczodry. Na pytanie redakcji iswinoujscie.pl odpowiedział; „będę na pewno kandydował w najbliższych wyborach na prezydenta miasta.”

W wyborach 2010 roku o fotel prezydenta Świnoujścia ubiegało się 6 kandydatów. Ilu stanie w wyborcze szranki w tym roku? Nie wszystko jest jeszcze jasne. Od dawna walkę o powtórny wybór zapowiedział Janusz Żmurkiewicz. Pewnym kandydatem Platformy Obywatelskiej jest Elżbieta Jabłońska. Dziś możemy potwierdzić już również, ze do wyborczego wyścigu stanie Andrzej Szczodry. Na pytanie redakcji iswinoujscie.pl odpowiedział; „będę na pewno kandydował w najbliższych wyborach na prezydenta miasta.”

Andrzej Szczodry nie należy do żadnej partii, mógłby startować zatem w wyborach jako tzw. „niezależny kandydat”. Mógłby ale nie będzie.
-„Kilka dni temu uczestniczyłem w zebraniu, którego efektem jest powstanie wyborczego Komitetu Stowarzyszenia Grupa Morska „Cała Naprzód”- mówi portalowi iswinoujscie.pl Szczodry. „Nowopowstały komitet zdecydował, że w zbliżających się wyborach przedstawi moją osobę jako pretendenta do objęcia funkcji prezydenta.”-wyjaśnia.

Mieszkańcy na pewno skojarzą tę nazwę z grupą, która wystawiła swoich kandydatów w poprzednich wyborach do Rady Miasta. Rzeczywiście, pewne priorytety, które znalazły się w tamtym programie są dla nas do dziś aktualne. Wciąż są mi bliskie sprawy morskiego Świnoujścia i mieszkańców, którzy żyją z tej gałęzi gospodarki. Mam jednak świadomość, że jako kandydat n prezydenta muszę mieć znacznie szerszą perspektywę spraw ważnych dla miasta. W początkach pracy Żmurkiewicza jako prezydenta, Andrzej Szczodry zaliczał się do jednego z jego najbliższych współpracowników. Z upływem czasu jednak, panowie coraz częściej różnili się w poglądach na różne sprawy. Nigdy nie przeszedł jednak na stronę „wojującej opozycji”, wolał pozostać raczej głosem rozsądku. Z drugiej to jego osobistemu zaangażowaniu ekipa obecnego prezydenta zawdzięcza sukcesy związane z inwestycjami, na które pozyskano środki z programu operacyjnego „Ryby”.

Andrzej Szczodry zdaje sobie sprawę, że może mówić na razie jedynie o ogólnych zarysach programu wyborczego. Aby przedstawić konkretny i szczegółowy potrzebuje jeszcze trochę czasu. „Wraz z najbliższymi współpracownikami przystępujemy do intensywnej pracy”- podkreśla. Mam grupę ludzi, którzy zajmują się organizacją kampanii wyborczej. Ja muszę myśleć znacznie bardziej już perspektywicznie. Nie chciałbym żeby sukces wyborczy, o który chcę zabiegać mógł zaskoczyć mnie w czymkolwiek… .”-podkreśla.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 117, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-117 z 117

Gość • Środa [17.09.2014, 18:00:27] • [IP: 80.245.182.***]

Na prezydenta naszego pięknego miasta nadaje się tylko pan Janusz Żmurkiewicz!!11

Gość • Wtorek [16.09.2014, 09:51:08] • [IP: 88.156.235.***]

Wspoltworca socjal getta. A co ten pan zrobil aby uratowac PPDiUR Odra ? W polityce od lat, co ma z tego swinoujskich mieszkancow kwiat ? Ladne slowka to za malo, licza sie odczuwalne czyny. Kto je zna niech pisze.

Gość • Wtorek [16.09.2014, 08:47:19] • [IP: 79.186.127.**]

ten polityk już w polityce świnoujskiej jest chyba od 30 lat bez sukcesów

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 21:05:59] • [IP: 92.42.113.***]

Zagłosuję na tego, kto wywali rudą wiewiórę z magistratu

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 19:23:26] • [IP: 62.69.241.**]

Ja głosuję na p. Andrzeja. To najbardziej wiarygodny kandydat.

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 15:26:14] • [IP: 37.152.18.***]

zdzichu z karsiborza też chce.Wierzcie mi nikt poza byłym prezydentem nie ma najmniejszych szans-no chyba ze będzie tylko jeden wspólny kontrkandydat.

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 11:56:42] • [IP: 31.61.131.***]

Bardzo kibicuje i napewno zaglosuje. Ostatni sprawiedliwy w naszej lokalnej polityce !

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 10:29:39] • [IP: 83.21.7.**]

Inteligentny, kulturalny człowiek. Zna potrzeby miasta. W Radzie to głos rozsądku. Żeby coś osiągnąć musi jednak trafić do przeciętnego wyborcy, a to łatwe nie będzie, bo przeciętny wyborca myśli, że wybudowanie tunelu (raczej nierealne) rozwiąże wszystkie problemy naszego miasta, a to nieprawda.

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 10:16:21] • [IP: 92.42.118.***]

IP 172 18 71 słuszny komentarz. Takim argumentem do merytorycznej walki jest zaprzepaszczenie jedynej w powojennej historii szansy na wybudowanie tunelu mimo zaangażowanie państwa (2 mln zł na studium wykonalności) i 12 lat straconych. TYLKO TU POTRZEBNA JEST MERYTORYCZNA WIEDZA I ODWAGA. Trzeba znać procedury, przepisy i zawartość dokumentacji która jest niezbędna do przygotowania takiej inwestycji. Trzeba wiedzieć np. co musi zawierać" studium wykonalności" , którego nie wykonano, a wykonano zamiast tego jakieś " studium techniczno - ekonomiczno- środowiskowe " jak za czasów PRL wykonywano tzw ZTE. Wiedzieć, że w pierwszej kolejności trzeba wykonać badania geologiczne na których będą się opierać następne opracowania. Jeżeli grunt okaże się ilasty to maszyna miałaby duży problem. Wykonano opracowanie do decyzji środowiskowej, która już straciła ważność. Teraz planuje się następne opracowania za miliony zł., po co skoro szansa już przeszła : rozdanie na lata 2007-20013. Zobaczymy czy ten kandydat ma

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 09:01:21] • [IP: 83.11.163.***]

Ej, a Ponton nie stanie?? Nie zdołał chyba utworzyć komitetu. Każdy boi sie, że z Komitetu trafi do Prokuratury.

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 08:55:27] • [IP: 83.23.143.**]

Ten Szczodry to chyba w PZPR zaczynał ? I faktycznie zawsze na wysokich płatnych stołkach nigdy inaczej

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 08:13:14] • [IP: 80.245.182.**]

Rodzinka Sczodrych ?? Hahahahahahaha Pamiętamy wszystkie dokonania :( Zawsze na wysokich i DOBRZE PŁATNYCH stołkach i zawsze przy pełnym korycie. Co zrobili dla mieszkańców Świnoujścia ?? No, ja nic o tym nie wiem ale może ktoś z czytelników mnie oświeci. Aha - zaczynali swoją karierę polityczną od budowania ołtarzy na Boze Ciało a potem to już poszło z górki.

Gość • Poniedziałek [15.09.2014, 00:09:43] • [IP: 89.66.202.***]

Jestem za panem Szczodry i oddam swój głos. Pozdrawiam również pana żonę, która uczyła mnie w technikum. Bardzo dobrzy z państwa ludzie, nie jak reszta złodziejskiej śmietanki wyborczej.

Jerzy Dąbrowski • Niedziela [14.09.2014, 23:41:43] • [IP: 92.42.112.***]

Dobrym pomysłem kiełbasy wyborczej byłby pomysł zagospodarowania potencjału młodych ludzi, by nie wyjeżdżali, by mieli pracę dobrze płatną nie tylko w Ahlbecku czy Heringsdorfie. Świnoujście przyjazne tylko dla niemieckich emerytów to poza sezonem letnim można zrozumieć, ale latem powinno Świnoujście tętnić życiem dzień i noc. No i co mnie boli (osobiście), te dwa miliony złotych nadwyżki miasta dobrze byłoby poświęcić na dotację Sceny w" Centrali" lub stworzyć coś podobnego, by młodzież miała nie tylko gdzie wyjśc ale i gdzie prezentować swoją twórzcośc artystyczną

Jerzy Dąbrowski • Niedziela [14.09.2014, 23:26:40] • [IP: 92.42.112.***]

Moja prośba do mieszkańców miasta - zrezygnujmy z kiełbasy wyborczej" Tunel". Jest to dziś finansowo nierealne, również nieekonomiczne i nieekologiczne. Wszędzie w Europie buduje się w takich sytuacjach mosty. To jest realne. Uwzględniając koszty utrzymania promów pieniądze te poszłyby na spłatę ratalną mostu. Poza tym dotacja unijna jet w tym przypadku naprawdę realna powołując się na przykład Wolgastu. Wielkie statki do Szczecina przez tydzień można policzyć na palcach jednej ręki.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 23:01:21] • [IP: 83.23.143.**]

Beznadzieja, ale chłop ma parcie, toż to przystawka SLD, głosował zawsze tak samo jak SLD, więc w czym różnica?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 22:52:49] • [IP: 109.243.243.**]

Może ma poparcie 2 % tych których wspiera. Mało skuteczny, zbyt zależny od innych.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 22:40:11] • [IP: 31.61.130.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [14.09.2014, 22:40:09] • [IP: 178.238.246.***]

Wybierajmy tylko wśród młodych i światłych. Przecież tacy jeszcze wszyscy ze Świnoujścia nie wyjechali. Tym, którzy już byli NA URZĘDZIE, zamknijmy drogę do powrotu na intratne stołki. Wiemy, co i jak zrobili i jak z lekceważeniem traktowali zdanie mieszkańców. Potrzebne nowe twarze i nowy sposób myślenia - prospołeczny. Trzeba przewietrzyć urzędy z emerytów i zatroszczyć się o przyszłość młodych mieszkańców miasta. PERSPEKTYWY POWINNY SIĘGAĆ DALEKO ZA HORYZONT.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 22:21:56] • [IP: 84.182.0.***]

Fatalny kandydadat, słynie z długich gładkich wypowiedzi ala Agatowska, ale do roboty się nie nadaje. Narcyz i tyle. Kto był z nim bliżej ten wie, że bardziej chaotycznego człowieka to chyba nie ma. Wszystko zaczyna, niczego nie kończy.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 22:02:25] • [IP: 80.245.181.***]

przestańcie z ta Jabłońską ma parcie na szkło wtedy na promenadzie będzie miała nie jedno stoisko PO znowu się ośmiesza JABŁOŃSKA -NIE !!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 21:51:17] • [IP: 83.25.118.*]

Kazdy ma swoje zdanie moje jest taki ze to lipa lipa i jeszcze raz lipa

Gość • Niedziela [14.09.2014, 21:47:29] • [IP: 80.245.178.**]

Wybierzcie mnje, notarialnie obiecam, żaden emeryt nie będzie pracowal w budżetówce, bieliki tylko dla mieszkańców, stop sklepom wielkopowierzchniowym, faktyczne a nie pozorne działanie na rzecz tunelu, tanie mieszkania na wynajem dla najubozszych, parkowanie do 1 godziny za darmo dla mieszkańców w strefie uzdrowiskowej,

Gość • Niedziela [14.09.2014, 21:13:58] • [IP: 31.174.85.**]

Ten pan jest, o ile się nie mylę, ojcem bardzo udanego księdza i wujkiem niezapomnianej - pewnie nieobecnej, bo na studiach - Helenki, pamiętam, że robiła ona jako dziecko taki żarcik, mały blefik i kończyło się to żartobliwym złapaniem za nos. Pełne uroku to było.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 20:57:07] • [IP: 109.241.63.**]

Oj, zdaje się, że będzie pani Prezydent

Gość • Niedziela [14.09.2014, 20:32:21] • [IP: 93.94.189.***]

Z PO nikt się nie nadaje. Tylko kandydat niezależny Andrzej Szczodry wejdzie do drugiej tury.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:49:19] • [IP: 46.77.124.**]

Czemu Szczodry i Żmurkiewicz trzepią portkami przed ich nie wybraniem. Tylko Jabłońska Elżbieta jest w stanie rządzić miastem

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:38:49] • [IP: 62.69.229.**]

A pamiętacie dlaczego Szczodry przestał być panem wiceprezydentem?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:19:00] • [IP: 92.42.113.***]

Zagłosujcie na mnie, nie będzie lepiej ale będzie śmieszniej no i ja trochę przytulę kaski dopóki mnie CBA lub inne ustrojstwo nie zamknie. Gwarantuję Wam jedno, że wywalę z roboty wszystkich, którzy Was wkurzyli i nie załatwili najprostszej sprawy w urzędzie lub ZGM - ie. Jak petent będzie wchodził do urzędnika i powie " dzień dobry " to urzędnik będzie musiał grzecznie odpowiedzieć jak wymaga kultura a nie strzelać focha bo jeszcze paniusia nie zdążyła wypić kawy i zeżreć ciasteczka.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:14:50] • [IP: 95.129.224.***]

Mam nadzieję, że wzorem poprzednich kampanii odbędzie się debata na której, prawdopodobnie, kandydaci z pod znaku Nikodema Dyzmy polegną.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:12:30] • [IP: 80.245.190.**]

Czy w tym grajdole nie ma uczciwych ludzi na to stanowisko, tylko tacy ?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 19:05:29] • [IP: 95.129.225.**]

jeden" lepszy" od drugiego - zagłosuję tylko na radnego, chciałbym żeby nastąpiła już zmiana na stanowisku prezydenta ale żaden z wymienianych kandydatów mi nie odpowiada dlatego na prezydenta nie będę głosował

Gość • Niedziela [14.09.2014, 18:48:04] • [IP: 88.156.233.***]

Poczekajmy, zobaczymy, na razie to tylko się zastanowić czy kto będzie premierem Palikot czy Kopacz. A co do tematu to się zgodzę, jestem za Szczodrym, i tak by nam szybciej zbudował tunel niż Żmurkiewicz i ta cała ekipa Karelusa. Hmmm... jestem bardzo ciekawy jak te wybory będą wyglądały 16 listopada.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 18:41:19] • [IP: 92.42.114.**]

No na pewno szczodry ma w sobie inteligencję byłem kiedyś u niego jak był zastępca prezydenta Żmurkiewicza , nie miły burkowaty , a P. Żurkiewicz zawsze uprzejmy i przynajmniej wysłuchał grzecznie ! Szczodry NIE NIE wszyscy inni tylko nie szczodry bo nie jest taki szczodry jak myślicie !

Gość • Niedziela [14.09.2014, 18:16:59] • [IP: 80.245.189.**]

jasne tylko Andrzej Szczodry!!

Aleksander Skiepko • Niedziela [14.09.2014, 18:06:16] • [IP: 172.18.71.***]

DO IP. 95.129.224 (17:26:52). Jeżeli ktoś startuje w wyborach na takie stanowisko to znaczy, że taką weryfikację przeszedł w ugrupowaniach politycznych, które go protegowały na to stanowisko. Jestem przekonany, że każdy z kandydatów jest inteligentny, wykształcony i doświadczony.Więc to za mało. Moim zdaniem bardziej ostre wymagania stawia się osobom, które taką funkcje już pełniły. A bardziej ulgowo traktuje osoby nowe i świeże, które niosą pewne ryzyko niewiadomych zmian. Ale i też szanse na wprowadzenie czegoś nowego, lepszego. Takie ryzyko w wyborach na Prezydenta są gotowi podjąć tylko młodzi wyborcy w myśl dewizy. .." Kto się boi strat. Ten nie zna smaku zysku"... Dlatego te wybory pokażą ile młodych ludzi jeszcze zostało w Świnoujściu.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 18:01:16] • [IP: 92.42.116.**]

W tych wyborach nie liczy się kto z jakiej partii kandyduje tylko dana osoba. Z tej trójki najlepsza jest Jabłońska a Ci co mówią o tunelu to tylko zmurek z michalska, ciągle o tym nawijają. Szczodry rządził tym miastem i co tylko podwyżki czynszów za lokale komunalne umiał ustalać. Elżbieta Jabłońska to mój kandydat na prezydenta ;)

Gość • Niedziela [14.09.2014, 17:49:27] • [IP: 88.156.234.**]

Przestańcie z tą Jabłońską bo ona jest z PO a ta jak wiemy szkodzi naszemu miastu. To za sprawą Tuska nie mamy stałego połączenia z krajem, bo inwestycję budowy tunelu przeniósł do Gdańska tylko dlatego że budowę tunelu u nas zaakceptował Kaczyński.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 17:48:20] • [IP: 31.61.138.***]

A sobie wybierajcie Szczodrego. On dopiero pokaże jak grabi się do siebie...

Gość • Niedziela [14.09.2014, 17:46:08] • [IP: 77.168.106.***]

Ale Wy wszyscy nie macie pojecia o ukladach w naszym miescie a sie wypowiadacie.szcodry to najleprzy kandydat.dwie kadencje robil wszystkk za zmurmiewicza ale smietanke spij zmurkiewicz.za sprzeciwstawienie sie naszemu wladcy zostal wykluczony z kolesi zmurkiewicza.jesli ktos mowi ze nasze miasto wypieknialo przez ostatnie kadencje to wlasnie przez szczodrego.facet ma wiedze doswiadczenie i kulture w przeciwienstwie do naszego cara.zamknijcie te glupie paszcze wreszcie i nie wypowiadajcie sie jesli nie znacie prawdy

Gość • Niedziela [14.09.2014, 17:26:52] • [IP: 95.129.224.***]

Trzeba zwracać uwagę na inteligencję, wykształcenie, doświadczenie czyli tylko Żmurkiewicz lub Szczodry.

Aleksander Skiepko • Niedziela [14.09.2014, 17:03:14] • [IP: 172.18.71.***]

Do IP 178.238.247 (16, 15, 51). Nie mów nikomu że jest głupi. Tylko powiedz, dlaczego się z nim nie zgadzasz. Tak samo nie mów, że J. Żmurkiewicz jest najlepszy tylko powiedz, dlaczego tak sądzisz?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 16:46:26] • [IP: 92.42.116.**]

Janusz Żmurkiewicz + Andrzej Szczodry = dalej rządów SLD w Świnoujściu ; (Najlepszy kandydatem jest Elżbieta Jabłońska

Gość • Niedziela [14.09.2014, 16:44:24] • [IP: 46.238.125.*]

Wszystko ma swój czas. W Świnoujściu, dla dobra jego mieszkańców, potrzeba nowego Prezydenta Miasta i jego urzędników. Czas na zmiany.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 16:15:51] • [IP: 178.238.247.**]

Prezydentem tylko Janusz Żmurkiewicz.To najlepszy prezydent jaki może być i dlatego będę głosować na Janusza Żmurkiewicza.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:48:15] • [IP: 213.158.217.**]

Mam jeden cel-nie wybierać władz lokalnych i prezydenta w oderwaniu od rzeczywistości'czyli że trzeba pamiętać kto w kraju dzieli kasę i aby lokalna władza miała dobre relacje z nimi.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:46:34] • [IP: 80.245.179.***]

Cała naprzód wiatr w żagle bo stołki uciekają :D Niech już rozpoczyna kampanię w izbie. Żałosne to jest.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:37:43] • [IP: 92.42.119.**]

głosuję na pana Żmurkiewicza, żadna osoba z PO, dość ich rządów !!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:37:05] • [IP: 95.129.225.**]

Puknij się ostro w głowę gościu z 15.23

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:33:55] • [IP: 62.69.253.***]

Czy w tym mojm miescie, nie ma młodych, wykształconych znających języki ludzi, kandydaci, może i mają wykształcenie, ale te z czasów, jedynie słusznej parti, a ekonomia, zarzadzanie zmieniło się, co w tym wypadku gorsze dżuma czy cholera, czy zaden z tych panów nie mysli o emeryturze, chcą zachorowac przy biurku, masakra

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:32:23] • [IP: 95.41.80.***]

Może ma poparcie 2 % tych których wspiera. Mało skuteczny, zbyt zależny od innych.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:23:04] • [IP: 37.248.254.***]

Wszyscy którzy przeciwni są Flocie i grają na niej przed wyborami powinni być rozliczeni.Szczególnie wszyscy z SLD gdyż umyślili sobie że wygrają odwróciwszy się od Floty.Ten pan także nie widzi Floty w 1 lidze a niszczyć potrafi/Odra/

Gość • Niedziela [14.09.2014, 15:14:22] • [IP: 92.42.116.**]

Pani Jabłońska jest najlepszą kandydatką na to stanowisko. Żaden Szczodry a ni tym bardziej wypalony Zmurkiewicz. Radna Jabłońska to kobieta z klasą, zna się na problemach zwykłych mieszkańców naszego miasta, jej interpelacje są nie w smak obecnym włodarzom tego miasta, którzy boją się ujawnić prawdy.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:54:20] • [IP: 213.158.217.**]

Do 95.129.224 a ty znowu pierdu pierdu zmień płytę bo to nudne!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:48:35] • [IP: 80.245.190.*]

Cała rada i zarząd miasta do rozliczenia i postawienia zarzutów. Uzasadnienia wyroków unieważniających świnoujskie uchwały są przerażające. Miasto bezprawie, złodziejstwa i oszustów. PRAWOMOCNE WYROKI NIE WYKONANE OD LAT !! Ten pan zasiada od 1991 roku i chyba starczy. Remanent mogą przeprowadzić tylko osoby nie umoczone w żadne afery. A takich tam nie widać.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:46:39] • [IP: 93.94.186.***]

a kto to jest Jabłońska skąd się urwała z choinki??niech lepiej w garach siedzi...

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:46:04] • [IP: 92.42.118.***]

to chyba żart??

Aleksander Skiepko • Niedziela [14.09.2014, 14:45:17] • [IP: 172.18.71.***]

Czy Andrzejowi Szczodremu uda się wygrać wybory z J Żmurkiewiczem?. Moim zdaniem to będzie bardzo trudne. Dlaczego? Przez dwie kadencje był zastępcą Żmurkiewicza. Coraz bardziej do świadomości mieszkańców miasta dociera konieczność wprowadzenia zmian we władzach Świnoujścia. Tymczasem Andrzej może być postrzegany jako ktoś który nie wniesie nic nowego w zarządzaniu miastem ponad to co reprezentuje J. Żmurkiewicz. Za długo był przy Żmurkiewiczu, aby ten wizerunek zmienić. Obserwowałem poprzednie wybory. Obydwaj unikali starcia. Tymczasem to, czego ja oczekuję w tej kampanii wyborczej to właśnie ostrej walki, konfliktu, wymiana ciosów poprzez wytykanie sobie błędów i utraconych szans. Tylko tak można zdiagnozować, co źle funkcjonuje we władzach Świnoujścia. Bez poprawnej diagnozy nic nie da się naprawić. Obawiam się, że Szczodry nie jest na taka wymianę ciosów gotów. A jeżeli będzie jego kampania wyglądała tak jak ostatnio „ Pitu, pitu. … Rąsia, buśka, goździk… „ jak w kabarecie Pietrzaka. To te wybory też przegra. Konflikt jest czymś normalnym w polityce. I tylko w ostrej walce politycznej może się coś nowego urodzić. Konflikt to nie problem, że jest! Problem jest to jak konflikty rozwiązujemy. Czy zamiatamy pod dywan. Czy otwarcie o nim mówimy i go rozwiązujemy.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:42:44] • [IP: 93.94.186.***]

Broń Boże tylko nie on i Ponton...

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:37:37] • [IP: 37.8.215.***]

Gdyby nie daj Bóg został wybrany, to dla miasta byłoby to jedne wielkie nieszczęście! Potrzeba nam prezydenta który będzie reprezentował nas mieszkańców, a nie tylko zwolenników radia Maryja i tym podobnych. Był już i w orbicie władzy, a jakże!Z jakiej strony dał się poznać? też pamiętamy. To nie jest kandydat na dobrego gospodarza.Mojego głosu nie dostanie.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:36:45] • [IP: 95.129.224.***]

A kto to jest ta Jabłońska?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:24:49] • [IP: 93.94.188.***]

only Stanley M.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:04:45] • [IP: 92.42.113.**]

Komitet Stowarzyszenia Grupa Morska" Cała naprzód"? Czyż polski nie jest piękny? Czytasz i nie wiesz nic.No i ten powiew tajemniczości.Panie Szczodry, niech Pan wyjaśni nam, co się za tym wszystkim kryje?Jakich ma Pan przyjaciół?Wtedy Panu powiem, czy warto pchać się do góry?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 14:01:10] • [IP: 92.42.118.***]

Tylko ta grupa to nie ten dobry skład który zakładał stowarzyszenie Grupa Morska. Wiele eksponatów egzotycznych się do niej przykleiło, więc raczej pasują bardziej w klimatach egzotycznych. Tutaj może być wesoło jak za dawnych czasów, kiedy mieliśmy do czynienia z różnymi rodzajami zakładania blokad.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 13:41:55] • [IP: 80.245.178.***]

Żmurkiewicz i długo, długo nic. Szczodry pomacha szabelką i tyle jego.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 13:23:16] • [IP: 80.245.180.***]

cała Rada do wymiany włącznie z Prezydentem -trzeba odświeżyć zarządzających i decydujących to może się coś ruszy dobrego dla społeczeństwa całego nie tylko dla biznesmenów-i znajomków.Szpital też by inaczej funkcjonował gdyby nie przymykano oka na różne sprawy ze strony osób odpowiedzialnych z Urzędu M.-to tylko jeden przykład z wielu nieudolności zarządzających - a dobre pensje czy też diety-/bez podatku/ są co miesiąc-czas na rozliczenie ICH!!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 13:13:04] • [IP: 96.238.108.***]

wybieramy Niemca przeciez jestesmy w Europie

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:43:52] • [IP: 80.245.179.***]

...następny EMERYT z parciem na władzę !!, HA HA

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:35:47] • [IP: 83.25.244.**]

STARZEC, BEZ DOŚWIADCZENIA Z GRUPĄ PSEUDOBIZNESOWĄ WYKOŃCZĄ ŚWINOUJŚCIE JAK EUROODRĘ

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:34:07] • [IP: 62.69.241.**]

Nie moja bajka ale jak już to wolę tego od obecnego.Tylko ci niektórzy przyklejeni do tej grupy!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:34:04] • [IP: 79.186.120.**]

Nie, nie, nie i jeszcze raz NIE! To jakaś pomyłka naprawdę już nie ma nikogo innego tylko ciągle ten facet !

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:33:53] • [IP: 80.245.179.***]

Panie SZCZODRY , panie ŻMURKIEWICZ i pani JABŁOŃSKA zapomnijcie o głosach na siebie. Mieszkańcy doskonale Was znają i pamiętają - nie zabierajcie miejsca innym !!, bezpartyjni.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:30:54] • [IP: 80.245.179.***]

jak czytam i słucham to WIEM NA PEWNO - ŻADNA Z WYMIENIONYCH OSÓB NIE NADAJE SIĘ na prezydencki stołek !! Czy tu w mieście nie ma kogoś MŁODEGO, NIE ZWIĄZANEGO Z TĄ CAŁĄ ferajną z parciem na władzę??!! IP 116 ;ma rację, że żadne z tych nazwisk nie powinno znaleźć się na stołku !!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:20:34] • [IP: 178.238.252.***]

11:07:51 to prawda 3/4 mieszkańców jak w ostatnich wyborach nie pójdzie na wybory skoro nie ma dobrego kandydata. jeśli będzie druga tura to poprze obecne władze. 11:09:45 przez ostatnie 12 lat jest wybierany, tunelu nie ma za to administracja rozrośniętą do granic możliwości zgodnie z nomenklatura partyjną. Jedynie bezpartyjne komitety wyborcze które nie wykonują odgórnych poleceń mają szanse zrobić coś w tej wiosce.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 12:17:43] • [IP: 213.158.216.**]

No to po Flocie kibice on chce pilki nlodziezowej

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:52:24] • [IP: 92.42.117.**]

Proszę przypomnieć ile to głosów w ostatnich wyborach na prezydenta miasta otrzymał Pan Szczodry - coś chyba koło 3%, czyli w granicach błędu statystycznego. Obecny Prezydent - 60%. Nic aż tak się nie zmieniło od ostatnich wyborów, żeby i tym razem było inaczej.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:39:48] • [IP: 95.129.224.**]

Po ile te mieszkania z Odry ?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:38:23] • [IP: 92.42.116.**]

I nie zgadzam się z zenonem, że nazwisko Jabłońskiej jest wypalone. Wypalone nazwiska to: Żmurkiewicz, Sujka, Agatowska, Mrozek, Dulnik, Buczyński, Kowalski, Teterycz, Gudzowski, Pomieczyński, Szczodry, Nowicki.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:33:40] • [IP: 88.156.232.***]

O widze że iliczycie na POwskie cuda które doprowdziły ten kraj do zapaści gospodarczej.Gospodarka polska jest jak to okreśł Sieniewicz H>j>D>>A i kamieni kupa i na tych cudaków nie głsjemy.Głosujemy na Pana Szczodrego bo ma głowę na karku osobiscie najlepsza kanddatura.Czosnek już musi odejśc już mu nie wiele czasu zostało

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:23:32] • [IP: 77.109.141.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:18:46] • [IP: 80.245.191.**]

lewa rączka Żmurkiewicza, zabawne że znów szuka posadki. LGR się kończy?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:09:45] • [IP: 31.61.138.**]

Tylko Żmurkiewicz.Jeżeli wybierzecie innego to za cztery lata Świnoujście będzie wyglądało tak jak dzisiaj a tunel możecie sobie namalować,

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:09:29] • [IP: 37.152.19.***]

euroodre kto rozwalil, , , , ??sami swoi

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:07:51] • [IP: 93.94.185.***]

3.4 MIASTA I TAK PÓJDZIE GŁOSOWAĆ NA P.PREZYDENTA ŻMURKIEWICZA

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:06:47] • [IP: 93.94.185.***]

OBY NIE P.JABŁOŃSKA

Gość • Niedziela [14.09.2014, 11:05:35] • [IP: 80.245.179.***]

Przecież ten Pan już był i co takiego uczynił wspaniałego? Macie chyba krótką pamięć.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:38:47] • [IP: 93.94.186.***]

Czyli SLD ciąg dalszy??Miller też mu pomoże?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:25:31] • [IP: 92.42.118.***]

Trzy kadencje czyli 12 lat zmarnowanych jeżeli chodzi o stałe połączenie międzybrzegowe. Ta ekipa nie była merytorycznie przygotowana, żeby wykorzystać jedyną w powojennej historii szansę na wybudowanie tunelu, mimo zaangażowania państwa (2 mln zł na studium wykonalności) . Zamiast studium wykonalności wg standardów europejskich wykonano jakieś" studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe " jak za czasów PRL-u. Mało tego wpisano tam budowę dwóch tuneli (dwie rury pod cieśniną Świny), do miasteczka o nazwie Świnoujście (kompletny brak wyobraźni i liczenia się z publicznymi pieniędzmi). Instytucje rządowe wrzuciły więc to " innowacyjne opracowanie" do" szuflady" i środki inwestycyjne na lata 2007-2013 przeznaczono na inne cele. Teraz już w najbliższych dziesięcioleciach nie ma szans na pieniądze na tunel, gdyż jest kryzys. Brak tunelu to największe nieszczęście jakie dotyka to miasto. Inne inwestycje były proste w realizacji i mają w tym przypadku dużo mniejsze znaczenie dla miasta. Więc czas na zmiany

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:19:28] • [IP: 93.94.189.***]

Nareszcie porządny i doświadczony kandydat na Prezydenta tego Miasta. Duże doświadczenie samorządowe oraz w zarządzaniu firmami, były wiceprezydent, znajomość potrzeb miasta, spokój i rozwój to nam Pan Andrzej gwarantuje. Powodzenia. Ma Pan mój głos.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:16:02] • [IP: 62.69.251.**]

Bedziemy Pana wspierac.Zmura trzeba koniecznie odsunac!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:15:03] • [IP: 5.173.120.**]

ja i moja rodzina napewno na PANA zaglosuje

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:09:56] • [IP: 92.42.117.***]

Do gscia z9, 31 on taki uczciwy jak ty Zapytaj za ile kupil mieszkanie w spoldzielni Ddra jak uczciwy to ci prawde powie

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:08:08] • [IP: 92.42.116.**]

Przecież Szczodry i Nowicki to przykrywka SLD. Moim i mojej rodziny kandydatem na prezydenta Jest Elżbieta Jabłońska z PO.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:05:59] • [IP: 31.61.130.***]

SZKODA ZE POMIECZYNSKI NIE STARTUJE NA PREZYDENTA. Żal!!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:04:47] • [IP: 83.89.12.***]

Tylko nie Jablonska!! Co najgorsze, nie widze dobrego kandydata...

Gość • Niedziela [14.09.2014, 10:02:53] • [IP: 178.238.252.***]

pytanie. ile razy kandydował i ile razy przegrał z obecnym burmistrzem??

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:53:53] • [IP: 178.238.250.***]

Brawo p.Anrzeju, głosujemy na Pana!!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:53:18] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram --ja też niebedę głosować na Żmura stawiam na nieco młodzych osobiście nic nie mam do Szczodrego pronuję młodszą MŁODZIESZ niech sie wykarzą(młoda krew!!)----trzeba dać im szansę proponuję!!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:31:25] • [IP: 92.42.115.***]

Szczodry to super gość, na maksa uczciwy. Na pewno na niego zaglosuje

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:19:56] • [IP: 95.129.225.**]

Będziemy na Pana głosować!!

zenon • Niedziela [14.09.2014, 09:14:35] • [IP: 88.156.235.***]

SZczodry Jablonska te nazwiska sa juz wypalone czas na mlodziez P Dabrowski z Kaotechu mlodosc i werwa to jest cos obiecujacego w naszym miejscie

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:13:06] • [IP: 93.94.186.**]

Nareszcie jakiś konkretny kandydat ! Panie Andrzeju życzę sukcesu i trzymam mocno kciuki!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:10:08] • [IP: 31.61.130.***]

Ja oddam głos na Szczodry i Gudzowski.. Są to ludzie z dużym doświadczeniem samorządowymi, merytoryczni i kompetentni

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:07:13] • [IP: 178.238.250.***]

Każdy konkretny kandydat o niebo lepszy od tego poukładanego komuszka, ludzie nie zdają sobie sprawy jak bardzo żmurkiewicz działa w imie swoich i jego kolegów od kasy interesów, cały urząd wykonuje jego tylko słuszne polecenia!! Głosujmy na p.Andrzeja!!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 09:06:11] • [IP: 77.113.77.*]

Cel jest znany, kurs obrany, cala naprzod. ..do koryta.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:58:41] • [IP: 94.254.145.**]

Super ! Trzymamy kciuki !

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:55:13] • [IP: 79.186.120.**]

Temu panu już dziękujemy, wystarczy, totalny przerost formy nad treścią

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:45:11] • [IP: 80.245.178.***]

a co z pania ewa? powinna juz byc swiadoma tego, ze do sejmu drugi raz nie trafi i jej kariera polityczna sie konczy

Alleluja i do przodu • Niedziela [14.09.2014, 08:44:08] • [IP: 5.174.113.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:40:18] • [IP: 95.129.224.***]

I dobrze, konkretny gość.. .

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:30:22] • [IP: 46.77.124.***]

Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnego zaskoczenia sukcesem wyborczym i nie zostanie" glos rozsadku" prezydentem.

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:17:35] • [IP: 88.156.233.**]

Klan ? i buch szwagier. ...

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:16:16] • [IP: 92.42.117.***]

I napewno nim nie zostajesz bo jestes przeciwnikiem Floty

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:10:34] • [IP: 37.8.215.***]

Stworzycie most z wjazdem w Łunowie!

Gość • Niedziela [14.09.2014, 08:09:20] • [IP: 83.21.32.***]

No bez przesady proszę, jeszcze trochę i o fotel prezydenta będą ubiegać się bezdomni. Masakra

Gość • Niedziela [14.09.2014, 07:57:35] • [IP: 80.245.179.***]

Już chłop miał szansę podobnie jak inni i co? Grupa rybacka się kończy?

Gość • Niedziela [14.09.2014, 07:51:57] • [IP: 93.94.191.***]

Czekam na Jego rzetelny, realistyczny program wyborczy bez " kiełbasy wyborczej".

Oglądasz 1-117 z 117
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■