POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [01.09.2014, 08:57:33] • Świnoujście

Na osiedlu jak na cmentarzu?

Na osiedlu jak na cmentarzu?

fot. Czytelnik

Nasze osiedle przy Wilków Morskich wygląda jak stary cmentarz – pisze nasza Czytelniczka. – A wszystko przez betonowe klocki, które mają uniemożliwić nam parkowanie aut pod naszym blokiem. Zdaniem naszej Czytelniczki, cale osiedle opanowali emeryci.

Wspólnota Domus wkopała takie betonowe klocki - pisze w mejlu nasza Czytelniczka. Swój list opatrzyła przy tym stosownymi zdjęciami.

Na osiedlu jak na cmentarzu?

fot. Czytelnik

Przypominają nagrobki – pisze o betonowych słupkach. – Pani ze wspólnoty powiedziała nam, że zrobiono to, aby poprawić estetykę osiedla.

Na osiedlu jak na cmentarzu?

fot. Czytelnik

Czy to jest estetyczne ?!! Niektórzy wydali oszczędności swojego życia, inni płacą spore kwoty kredytu. Wybraliśmy tę wspólnotę, bo myśleliśmy, że będzie ona dbać o dobro mieszkańców, a nie utrudniać nam życie !!! Niestety jesteśmy mniejszością.

Na osiedlu jak na cmentarzu?

fot. Czytelnik

Zdaniem naszej Czytelniczki, cale osiedle opanowali emeryci.

Nic nie robiący dziadkowie , którzy używają swoich aut raz na 2 tygodniu - czytamy w mejlu.- My pracujemy, wozimy swoje dzieci do przedszkola, do lekarza . Nie mamy prawa postawić auta pod swoim blokiem.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 52, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-52 z 52

Gość • Środa [03.09.2014, 22:29:29] • [IP: 92.42.119.***]

emeryci wojskowi dodajcie to oni maja takie pomysly

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 20:13:09] • [IP: 87.207.130.**]

Pani od egipskiego SPHINKSA nie parkuj na trawniku i tyle. ... kupić garaż polecam a nie mamone dusić w reku :)

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 19:53:14] • [IP: 93.94.188.***]

Do: Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:03:18] • [IP: 62.69.254.***] A dlaczego ci co mają garaże wg ciebie nie mogą parkować na parkingach? Za darmo je od ciebie dostali?

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 19:33:19] • [IP: 93.94.184.**]

Faktycznie jest to taki duzy problem, na miare iswinoujscie... Zalosna

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 19:15:05] • [IP: 109.243.94.***]

To nie są miejsca parkingowe tylko trawniki i nie wolno parkować aut a ludzie to chamy i gdyby nie te betonowe słupki to by stawiali gdzie popadnie mają przecież miejsca parkingowe uff co za kmioty !! Tylko oni się liczą i ich cudowne blaszane puszki

Mieszkaniec osiedla • Poniedziałek [01.09.2014, 18:17:56] • [IP: 93.94.188.***]

Coś czuję, że czytelniczka mieszka w tzw." Słupku". Szanowna Pani, całe szczęście, że wspólnota zdecydowała o wkopaniu słupków, ponieważ samochody, które były w tym miejscu parkowane przez mieszkańców psuły estetykę osiedla. Przez parkowanie w tych miejscach teren wyglądał jak" pobojowisko", a trawa nie miała nawet szansy wyrosnąć. Nie rozumiem w czym jest problem, czy parking pod orlikiem na prawdę jest aż tak daleko? Czy czytelniczka siedzi cały dzień w oknie patrząc, czy ktoś przypadkiem nie wybije szyby w jej samochodzie? Bez przesady. Jeżeli nie pasuje parking przy orliku, to istnieje również możliwość parkowania na ul. Wilków Morskich. Nie popadajmy w paranoję. To prawda, że na osiedlu mieszkają osoby starsze, ale niejednokrotnie ich zachowanie jest o wiele bardziej dojrzałe, niż zachowanie reszty" młodych" mieszkańców. Przykładów nie trzeba daleko szukać : to zazwyczaj starsze osoby odśnieżają dojazd dla śmieciarki, albo biorą udział w sadzeniu drzewek lub sianu trawy a młodzi siedzą w domu...

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 17:58:40] • [IP: 188.33.69.***]

najgorsi to są tak zwani działacze społeczni którzy zamiast umilać, ułatwiać w społeczeństwie to wymyślają tylko jak komuś w życiu utrudnić. najgorszy społeczniak to jest pan Jer

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 17:50:03] • [IP: 94.254.209.**]

Nikt nie bedzie na mnie wymuszal chodzenia po miescie na piechote.Jezeli tylko bede chcial to moge autem pojechac do warzywniaka.Zreszta te kamloty na pewno beda sukcesywnie znikac.moze jutro, moze za miesiac, pol roku, rok.jak widac nie jest to wielki problem bo juz jednego nie ma.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 16:28:48] • [IP: 95.41.238.**]

Do Gość  Poniedziałek [01.09.2014, 12:24:01] Jeśli ktoś uważa że teren wokół bloków jest tylko po to by trzymać na nim auto niech rozbije sobie namiot na parkingu a jeszcze lepiej -zamieszkajcie w swoich autach.Leniwce, w mieście które można przejść całe w pół godziny-auto nie jest niezbędne do życia a już na pewno nie ma potrzeby parkować pod samymi drzwiami.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 16:10:16] • [IP: 92.42.115.***]

Paniusiu Ty też będziesz EMERYTKĄ!! co wtedy wymyślisz ja na swoją emeryturę pracowałam ponad 40 lat jak ja pracowałam to Ty waliłaś w (pieluchy) bezczelna --darmozjady no nie SKANDAL!!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 15:45:07] • [IP: 158.255.214.**]

Absolutnie popieram- należy powołać komisję, aby ta zdecydowała o najlepszym sposobie eliminacji emerytów i dodatkowo rencistow. Przecież to szkodniki społeczne są!! Wykorzystują ZUS do zubożania naszej kochanej ojczyzny.Generują tylko same problemy, darmozjady!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 15:20:57] • [IP: 82.170.42.***]

No prosze ile to" zrozumienia"wzajemnego szacunku,. ..rece opadaja.Jezeli nawet cos jest do zalatwienia to mozna napisac petycje i zaczac dzialac a nie ublizac, wypominac komus ze jest emerytem, emeryt juz swoje wypracowal a wy w przyszlosci nimi bedziecie...jezeli bedzie wam dane WSTYD! jakie to prostactwo jaka agresja, ludzie troche kultury !

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 15:16:07] • [IP: 93.94.188.***]

Zresztą proszę popatrzeć na pierwsze zdjecie. Za płotem jest teren który należy do sąsiedniej wspólnoty.Tam też jest teren zielony i auta na nim właśnie stoją.Jest to wyłącznie kwestia dobrej woli. Poprostu ludzie w sąsiednich budynkach nie utrudniają sobie życia, nie są złośliwi i kładą sobie kłód pod nogami. Nadmienie że maja parking duży od ul.Kołątaja i ul.Kościuszki gdzie można parkować.Widać tam mieszkają ludzie…nie wilki.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 14:31:14] • [IP: 83.15.113.***]

Tam nigdy trawy nie było, tylko wyłożone płyty chodnikowe, gzdzie śmieciarka wjeżdzała i śmieci z tamtej wspólnoty zabierała >

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 14:28:18] • [IP: 93.94.188.**]

Tez mieszkam na tym osiedlu. 100% racja, opanowane przez emerytów! Pozbyć sie ich! Pożałowali dzieciom placu zabaw, teraz dzieci bawia sie na betonowym chodniku. Buractwo.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 13:50:34] • [IP: 80.245.189.***]

Skoro emeryci mają takie prawa że na ich wezwanie robi się wszystko przeciwko podatnikom płacącym holendarne podatki to niech emeryci utrzymują ten chlew z Wojska Polskiego co zwie się urzędem miasta.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 13:00:29] • [IP: 92.42.117.***]

Najlepiej to byłoby gdyby ci tzw." młodzi" (nie dotyczy to wszystkich), mogli wjechać swoimi autkami do domu.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:46:11] • [IP: 62.69.229.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:40:40] • [IP: 94.254.209.**]

Prawdziwa trawe to trzeba posiac.Juz raz pokazaliscie jak to sie robi.Wystarczy popatrzyc na efekty waszej walki z wiatrakami.trawa wyschnieta na wior tak samo jak i te roslinki z ktorych przyjelo sie z 10.wyrzuciliscie pieniadze w bloto i jeszcze do tego poklociliscie sie miedzy soba kto to bedzie podlewal i z czyich pieniedzy.pomysl poroniony bo wcale nie jest ladniej, jest tak samo jak bylo.te slupki sa wkopane tylko po zlosci.tak od siebie poradze wam cos, mohery i trepy te emerytowane i czynne nadal.zbierzcie sie do kupy tak jak przy akcji zakladania tego pseldo zielonego terenu i pomalujcie ta trawe na zielono tak jak to robiono w czasach ktore odbily na was znaczace pietno i uksztaltowalo wasze psychyki

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:36:07] • [IP: 31.61.140.**]

Sygnalizacja !!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:24:01] • [IP: 95.129.229.***]

Przez nierozumienie istoty sprawy i wredny charakter Polaków powstają takie kuriozalne sytuacje. Dom w mieście jest tylko sypialnią i miejscem chwilowego odpoczynku między przed i po pracy. Teren wokół budynków wielomieszkaniowych jest obszarem technicznym służącym swoim mieszkańcom np. do koszy na śmieci czy postoje aut, motorowerów i rowerów. W miastach do wypoczynku, relaksu i podziwiania przyrody służą parki, ogrody dendrologiczne, place zabaw dla dzieci i lasy. Jeżeli komuś nie odpowiada takie rozwiązanie niech zamiesza we własnym domu z rekreacyjnym ogrodem. Ja mieszkam w budynku wielorodzinnym i zgadzam się (muszę) na takie rozwiązania. Jedynym dla mnie problemem są zarządy wspólnot, którzy żyją jeszcze w czasach minionej epoki i pod płaszczykiem demokracji prowadzą własną despotyczną działalność. Starzy ludzie: ja prawie takim jestem; jak moje i sąsiadów dzieci odeszły z naszego bloku nastał błogi spokój... ale przyszli nowi, młodzi i nastąpił powrót" życia". Tak musi być.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:16:33] • [IP: 62.69.241.***]

Zgadzam się z ostatnim zdaniem czytelniczki. Nie macie prawa, gdyż stosowne przepisy zabraniają parkowania na pokazanych na zdjęciu miejscach, a zarządca terenu ma wręcz obowiązek podejmowania działań aby te przepisy były przestrzegane. Słupki to może nienajlepsze rozwiązanie ale czytając chamski tekst że" osiedle opanowali emeryci, nic nie robiący dziadkowie", nie mam ani krzty współczucia dla jej problemów. Współczuję za to sąsiadom takiego towarzystwa.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 12:08:13] • [IP: 83.8.102.**]

a jak ma tam urosnąć prawdziwa trawa skoro zkaądej tej wypasionej fury przez tyle lat ciągle coś kapało. Na piachu tych wycieków nie widać a na betonie lub asfalcie tak i można za to wyhaczyć niezły mandacik (500 zł) czyli połowę wartości auteczka. I to jest właśnie powód chęci parkowania na byłych trawnikach a nie na parkingach.

Gość x • Poniedziałek [01.09.2014, 11:46:40] • [IP: 92.42.116.***]

Z góry przepraszam, jeśli kogoś to dotknie , ale pisanie artykułu na temat tego ze nie można parkować na trawniku to jest paranoja, parkowanie na terenach zielonych jest karane mandatem, to moze ja na klatce czytelniczki zacznę załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne, bo mi tak wygodniej - po co mam biegać gdzieś do wc miejskiego i jeszcze płacić ?!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 11:37:48] • [IP: 94.254.209.**]

Jaka" trawa"?tam nigdy nie bylo trawy tylko piach.To co na zdjeciach wyglada jak trawa to sa chwasty ktore sie same rozsialy.

RERE • Poniedziałek [01.09.2014, 11:36:04] • [IP: 80.245.179.***]

SZANOWNA PANI CZYTELNICZKO, ZGADZAM SIĘ Z TYM, ŻE SŁUPKI SĄ O B R Z Y D L I W E !! NIE WIEM KTO ZA TYM STOI, ZAPEWNE LUDZIE STARSI - WIDAĆ BRAK ESTETYKI. JEDNAKŻE PODWÓRKO NIE STANOWI MIEJSC GARAŻOWYCH, UPÓR PANI JEST BEZSENSOWNY I ŚMIESZNY, GARAŻOWAĆ MOŻNA WŁAŚNIE NA MIEJSCACH PARKINGOWYCH KOŁO ORLIKA A NIE PSUĆ WIDOKÓW Z OKIEN INNYM MIESZKAŃCOM ZASTAWIAJĄC KAŻDE WOLNE MIEJSCE AUTAMI. WYKOPAĆ TE BRZYDKIE SŁUPKI! NIE ZASTAWIAĆ PODWÓRKA AUTAMI !

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 11:21:35] • [IP: 87.205.65.***]

W czym problem- jak wkopali to można wykopać :-).

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 11:04:48] • [IP: 93.94.188.***]

Widzę tu podobieństwo moherowej propagandy do tej putinowskiej.Wieczne wprowadzanie ludzi w błąd. Chodza w niedziele do kościołów a resztę tygodnia plują jadem.Po pierwsze.Budynek który otacza to miejsce po drugiej stronie ma całą jednokierunkowa ulice, na której parkują auta za darmo naprzeciwko swoich okien.Po drugie.Miejsca parkingowe które powstały w środku osiedla sa oblegane głownie przez tych którzy nie zgadzali się na ich powstanie i którzy notabene też posiadają dodatkowo garaże.Miejsca pod budynkiem który znajduje sie w środku tego gniazda os tez w większości są oblegane przez nich.Mało tego jeszcze wkopują słupki, żeby utrudnić parkowanie aut innym.Skoro jest parking przy orliku, to dlaczego ludzie którzy maja miejsca parkingowe nie postawia tam swoich aut i nie zwolnią miejsc dla tych, którym nie pasuje parkowanie pod olrikiem. Nastąpiły roszady w zarządzie, powstały nowe miejsca parkingowe, po cichu, o wiele tańsze, rozeszly sie jak świeże bułeczki wlłasnie wsrod ludzi ktorzy byli ich przeciwnikami.

Malkontent malkontentów • Poniedziałek [01.09.2014, 10:57:03] • [IP: 80.245.190.**]

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:45:14] • [IP: 94.250.233.**]->zastanów się trzy a nawet (w Twoim przypadku) nawet pięć zanim cokolwiek napiszesz.Niejednokrotnie samochód wart jest 1/5 wartości garażu a Taxi niestety trochę kosztuje.Nie każdy ma darmowe przejazdy komunikacją miejską(teraz wiecie dlaczego jest nieopłacalna).Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:00:33] • [IP: 62.69.231.***]->nie każdy idzie do przystanku autobusowego 500m aby przejechać się do następnego przystanku i potem tuptać kolejne 500m do kolesiaka/koleżanki.Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:11:26] • [IP: 92.42.116.***]->słuszna odpowiedź na problem z artykułu.Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:14:03] • [IP: 62.69.231.***]->cyt;"...P.S. Staruchy do piachy!"->współczuję Twoim rodzicom (o dziadkach już nie wspominam)Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:22:18] • [IP: 92.42.116.***]->fajna wypowiedź->popieram

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:53:34] • [IP: 92.42.119.**]

Znam takich co nie potrafią nawet stu metrów przejść bo im się nie chce paranoja i żeby jeszcze mogli to by parkowali w domu.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:49:17] • [IP: 85.230.138.***]

Och no nie mogę... Głupia babo myślisz ze zawsze będziesz miała 20 lat. Hahaha

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:44:56] • [IP: 85.230.138.***]

Pani co to napisała do psychiatry jak najszybciej

Edyta • Poniedziałek [01.09.2014, 10:41:25] • [IP: 85.230.138.***]

Babo parkować na trawniku? Chyba po pijaku to pisałas. A ten co napisał ze staruchy do piachu to nawet dobre. Staruchy w twojej rodzinie a ty pierwszy i to jak najszybciej

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:38:24] • [IP: 88.156.233.***]

Jak Czytelniczce coś się nie podoba to proponuję rozbiórkę pobliskiej ruiny RZEŹNIA lub się wyprowadzić. Proste i logiczne.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:22:18] • [IP: 92.42.116.***]

Obrzydliwi starsi ludzie, wścibscy zazdrośni i zawistni! Zazdroszczą młodym choć sami byli młodzi. Wymagają szacunku z racji ich wieku a od nich tylko słychać złośliwe Komentarze, uwagi a chamstwa tez im nie brakuje! Na szczęście moja babcia tak nie zwariowała kocha młodych ludzi, lubi tatuaże i jest szczęśliwa bo jeszcze żyje.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:18:23] • [IP: 83.21.21.***]

zamiast zrobic fajny parking lub plac zabaw dla dzieci stawiaja slupki :) dobra sprawa zeby nie parkowac na trawie alE jak robic to z gustem :D

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:18:15] • [IP: 92.42.116.***]

A ta" Czytelniczka" chciałaby parkować na tym trawniku? Trzeba faktycznie nie mieć wstydu albo rozumu, żeby chwalić się tym publicznie i narzekać, że ktoś uniemożliwił jej parkowanie na trawniku.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:14:15] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:14:03] • [IP: 62.69.231.***]

A co za problem te słupki wykopać i roztrzaskać? P.S. Staruchy do piachy!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:12:36] • [IP: 31.61.130.***]

W domusie to same fuszerki

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:11:26] • [IP: 92.42.116.***]

Domus jest zarządcą, a nie wspólnota. Poza tym, wspólnota nie wkopała Czytelniczce, tylko ona sama jako członek wspólnoty odpowiada właśnie za tę decyzję! Wspólnota nie może zrobić niczego bez wiedzy i akceptacji mieszkańców tworzących wspólnotę! Zatem zamiast wypisywać bzdety na portalach może warto wybrać się na spotkanie wspólnoty lub porozmawiać z jej zarządem?

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:05:40] • [IP: 62.69.241.***]

z tego co napisała wynika że niezły pustak z czytelniczki

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:05:34] • [IP: 93.94.188.***]

Chętnie kupie garaż, cwaniaczku, moze odsprzedaż ? Po co Ci dwa

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 10:00:33] • [IP: 62.69.231.***]

A zamiast samochodem wszędzie, nie można byłoby pieszo przejść te parę kroków do pracy, do szkoły czy przedszkola? Odległość dwieście, trzysta metrów i koniecznie trzeba jechać samochodem. Trochę wyobraźni i o ile mniej spalin by było w powietrzu!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:55:39] • [IP: 37.30.156.***]

Sam sobie zrób zatokę człowieku, jeśli sie cokolwiek interesujesz to chyba wiesz ze nie można sobie samemu zrobic miejsca i postawić blokady a w spółdzielni Pani Grabowska twierdzi ze koszt zrobienia przez firmę jednego miejsca wynosi około 10 tys zł co jest chorym kosztem a trawę to sobie sam posiej na balkonie...nie interesują mnie miejsca pod orlikiem bo parking powinien byc pod moim blokiem zeby było auto widać ale widzę ze chyba komentarze tutaj juz pisze moherowa ekipa z Wilków Morskich...

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:51:02] • [IP: 88.156.235.***]

znowu emeryci atakują w naszym miesciee:)? ale tak to jest dac wspólnoty pod zarząd Polakom...

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:46:18] • [IP: 37.30.156.***]

Słupki są niebezpieczne... Na osiedlu jest bardzo dużo bawiacych sie dzieci co tez przeszkadza dziadkom. .. Na trawnik to my juz wydaliśmy pieniądze. .. Ze swojej kieszeni a po paru miesiącach powstał tam parking wiec gdzie sens i logika. .., dziadki leśne jak chcą obcować z przyroda to do lasu...

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:45:14] • [IP: 94.250.233.**]

Trzeba sobie kupic garaz lub miejsce postojopwe.Skonczyly sie czasy komuny, ze miasto lub spoldzielnia dawala za darmo miejsce do parkowania samochodow...Stac cie na auto to I na garaz !! a jak nie to jezdzic Taxi.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:41:00] • [IP: 62.69.254.**]

Cztelniczka chciała auto stawiać na pseudo trawniku?To by dopiero było estetyczne.Zapłać i zrób sobie zatokę postojową porządną i zamontuj blokadę to nikt inny nie stanie.Swoją drogą Czytelniczko ty też będziesz kiedyś na emeryturze, trochę szacynku dla starszych.

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:37:37] • [IP: 93.94.188.***]

haaaa haaaa dobre jest parking po drugiej stronie, kolo Orlika, rzut BERETEM.Trzeba bylo sobie garaz kupic.Trawnik nie jest miejscem na parkowanie autem, sama zobacz kobieto jak ten trawnik wyglada?Moze posiejesz trawke ze swojej kieszeni?

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:33:03] • [IP: 37.8.215.***]

To nie tylko tam takie porządki. Na niektórych ulicach jest taki sam proceder. U nas na Posejdonie ulice sa wąskie i jednokierunkowe -kiedyś samochody parkowało się tak żeby dwa koła samochodu były na chodniku bo pozostawało jeszcze tam dużo miejsca dla pieszych, a miejsca na jezdni było odpowiednio więcej. Teraz właściciele niektórych posesji poustawiali donice na skraju chodników które zajmują jeszcze więcej miejsca jak ewentualnie parkujące dwoma kołami samochody osobowe. To wszystko oczywiście za aprobatą UM. Teraz sytuacja jest taka: jeżeli wjedzie tam i zaparkuje jakiś większy samochód albo przejeżdża zbierająca śmieci śmieciarka z Remondisu to wyminąć jej nie sposób i wielu wraca" pod prąd" na jednokierunkowej żeby wydostać się z takiej pułapki. Głupota urzędników i brak wyobraźni - tylko tak można to skomentować - bo przecież na to przyzwolili swoimi decyzjami. Tak będzie do czasu jakiegoś nieszczęśliwego wypadku - dopiero potem ktoś z odpowiedzialnych za ten bałagan może się ocknie!

Gość • Poniedziałek [01.09.2014, 09:03:18] • [IP: 62.69.254.***]

gdyby ci co maja garaże, nie stawiali aut na parkingach nie byłoby problemu.

Oglądasz 1-52 z 52
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■