POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [10.08.2014, 19:29:45] • Świnoujście

Bankomat oszukał klienta na dwa tysiące złotych

Bankomat oszukał klienta na dwa tysiące złotych

fot. Marta Konczalska

Uwaga na bankomat w sklepie Biedronka na ulicy Nowokarsiborskiej – ostrzega jeden z Czytelników. W sobotę niesprawny bankomat oszukał Czytelnika na sporą kwotę pieniędzy. - Teraz czeka mnie długi proces reklamacyjny – skarży się redaktorom portalu iswinoujscie.

– W sobotę chciałem wybrać pieniądze z bankomatu, jednak po włożeniu karty wyświetlił się komunikat, że urządzenie jest niesprawne. Kartę oddało z powrotem. Po sprawdzeniu w domu środków na koncie okazało się, że z konta zniknęło mi 2000 złotych! – opowiada Czytelnik.

Wszystkim czytelnikom portalu radzimy o ostrożność. Proces reklamacyjny to długa i trudna droga do odszkodowania.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 27, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 27

Gość • Środa [13.08.2014, 14:05:25] • [IP: 188.252.19.**]

Ciekawe kto wybiera z bankomatu taką sumę pieniędzy? Pewnie jakiś lokalny cwaniaczek-bandyta

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 11:03:56] • [IP: 89.174.214.***]

mnie nie oszuka na 2k. nigdy nie miałem tylu piniendzy.

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 10:41:43] • [IP: 62.69.241.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

pewne jak w banku?Ha,ha • Poniedziałek [11.08.2014, 10:26:05] • [IP: 164.126.92.***]

Ja pięknie podziękowałem bankowi za ofertę karty, bo biorą za nią miesięcznie 7 zł w BZ WBK (z ubezpieczeniem, czyli ja muszę opłacać ochronę przed złodziejami), i trzeba się wciąż obawiać złodziei bankomatowych polujących na PIN oraz pomyłek bankomatu.Red.Wałkuski, korespondent Pol.Radia w USA mówił w relacji radiowej, że w USA bez korowodów zwracają kwoty, z których użytkownik karty został okradziony. Skoro banki nie są w stanie zapewnić usług, jak to się mówiło, pewnych jak w banku, to - dziękuję, obejdzie się. Kartę biorę tylko na lato, gdy trzeba mieć zabezpieczenie na wyjazdy, potem kończę umowę na kartę.

Renata • Poniedziałek [11.08.2014, 09:56:24] • [IP: 83.21.186.***]

podobną sytuację miałam, następnego dnia po zgłoszeniu reklamacji - środki były zwrócone i znalazły się ponownie na koncie wraz z opłatą za pobranie . . spokojnie, technika mniej nawala niż człowiek, zdarza się. .. życzę szybkiego wyjaśnienia sprawy, pozdrawiam :)

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 09:19:17] • [IP: 88.156.235.***]

Mnie tez ten bankomat sie nie podoba.Podchodze, mowie mu pozycz stowke, a on nic.Chytra bestia.

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 08:46:04] • [IP: 93.94.190.**]

Miałem podobną sytuacje z bankomatem przy promie jakieś dwa lata temu.Problem zgłosiłem natychmiast bankowi po paru dniach pieniądze wróciły na konto, oczywiście co się człowiek na denerwował przy tym to już inna bajka.

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 07:52:22] • [IP: 92.42.116.***]

Nie ma się co ekscytować, to jest normalna sytuacja, sam przerabiałem to kilka razy. Niczego nie trzeba reklamować, wszystko samo się ureguluje po rozliczeniu bankomatu. Nie wiem skąd taka panika i jeszcze tytuł" bankomat oszukał" tak jakby maszyna była zdolna do takich, wyższych czynności. Nastąpił zwykły błąd systemu, który wyjdzie przy rozliczeniu i za moment na koncie wszystko będzie OK, nie ma się co podniecać pierdołami.

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 07:21:01] • [IP: 178.238.240.**]

sprawa nadaje się do abw, cba, itd. ...

Gaya • Poniedziałek [11.08.2014, 06:31:56] • [IP: 80.245.185.**]

Ja też miałam niemiłą przygodę z tym bankomatem. Chciałam wyjąć 100 zł, bankomat dał wydruk ale kasy nie. Formalności wyjaśniające trwały prawie trzy miesiące. Na szczęście kasę odzyskałam.

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 05:54:13] • [IP: 46.169.46.***]

w bankomatach euronetu proces reklamacji trwa 3-4 tygodni, normą jest min. tydzień, niestety sprawdzone na swoim przypadku i monitowaniu codziennym... proszę poczytać w sieci, jak euronet" sprawnie działa"...

Gość • Poniedziałek [11.08.2014, 01:03:46] • [IP: 85.166.51.***]

Święta racja, sądzę że dobre wpier... małżonce wyjaśni sprawę.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 22:33:58] • [IP: 92.42.116.***]

Dziwne, od razu po włożeniu karty komunikat, ze bankomat jest niesprawny, potem kartę bankomat, , oddaje" i bez wprowadzenia kwoty i numeru PIN transakcja została wykonana ?! W sklepach przy zbliżeniowych kartach operacja jest możliwa do 50 zł, przy większych kwotach trzeba wpisywać kod, a tutaj 2000 zł bez niczego ? Poza tym żeby wejść na konto właściciela karty trzeba wprowadzić kod, to ten bankomat jakiś jasnowidz, albo sztuczna inteligencja !

Gość • Niedziela [10.08.2014, 22:00:36] • [IP: 92.42.114.**]

Pff 10min załatwiania formalności...a nie kilka dni..

Gość • Niedziela [10.08.2014, 21:11:04] • [IP: 83.89.12.***]

A skad pan wie, ze czeka pana dlugi proces reklamacyjny?? Skad tyle pesymizmu w panu?? Mialam podobna sytuacje i po zgloszeniu reklamacji szybko zaksiegowano mi nieslusznie sciagnieta kwote!

Gość • Niedziela [10.08.2014, 20:49:01] • [IP: 93.94.185.***]

ale jaja

Gość • Niedziela [10.08.2014, 20:46:01] • [IP: 95.129.226.***]

Dziś na Matejki koło Stokrotki z przyczyn technicznych nie wypłaciło mi także pewnej kwoty. Po dosłownie paru minutach transakcje jednak dokonałem. Coś szwankują te automaty(bankomaty), mam nadzieję że nie potrąciło mi kwoty z pierwszej nieudanej próby wypłaty środków z konta? Hmmm

Gość • Niedziela [10.08.2014, 20:41:27] • [IP: 62.69.231.***]

Jednak nie ma to jak gotówka przy dupie.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 20:28:37] • [IP: 93.94.185.**]

Pewnie odblokuje kwotę za parę dni, normalna rzecz.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 20:13:43] • [IP: 88.156.232.***]

bez paniki - wszystko się wyjasni...tez tak miałem kilka razy

pazdzioch • Niedziela [10.08.2014, 20:10:28] • [IP: 88.156.232.***]

Pierw radzę poszkodowanemu zapytać się żony czy nie korzystała z karty ;)

Gość • Niedziela [10.08.2014, 19:53:16] • [IP: 88.156.235.***]

całe szczęście nie mam karty i nie korzystam z bankomatów.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 19:52:31] • [IP: 92.42.117.**]

Bzdura, miałem podobną sytuację (i to chyba już ze trzy razy) i nigdy nic nie musiałem robić, w ciągu 1-2 dni roboczych wszystko samo się" zrobiło". W przypadku kiedy bankomat nie wypłaci gotówki nie ma żadnego procesu reklamacyjnego, wszystko samo się ureguluje po tzw. rozliczeniu bankomatu co następuje w każdy dzień roboczy. Nie ma co dramatyzować, to normalka, wystarczy poczekać.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 19:49:33] • [IP: 93.94.186.**]

Zgadzam się, że coś z tym bankomatem jest nie tak, bo mi połknął kartę. Od razu ją zablokowałam i naszczeście nie było takiej sytuacji.

Gość • Niedziela [10.08.2014, 19:45:09] • [IP: 92.42.119.**]

A ja radzę ustawić sobie limit dzienny i miesięczny. Zarówno kwotowy jak i ilościowy i w razie potrzeby wypłaty większej sumy zmienić go przed wypłatą. Tylko chyba nie wszystkie banki to umożliwiają.

Oglądasz 1-25 z 27
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■