POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [16.08.2014, 21:07:34] • Świnoujście

Plaża nie dla palaczy? A może sektor dla nałogowców?

Plaża nie dla palaczy? A może sektor dla nałogowców?

fot. iswinoujscie.pl

Ja też chcę się nacieszyć plażą i wypoczynkiem! – pisze nasza Czytelniczka. Tylko jak tu wypoczywać, kiedy obok ktoś kopci papierosy? – Nie ma skarg na dym papierosowy – twierdzi jednak rzecznik prezydenta. – Już tylko sporadycznie zdarza się, że ktoś z plażowiczów ostentacyjnie pali papierosy. To jak to u nas naprawdę jest?

W przeczytanym na Waszym portalu artykule dot. zakazów i obowiązków na plaży uderzyła mnie jedna rzecz. Piszecie mianowicie o tym, że m.in. zabrania się tam zakłócania wypoczynku innych osób - pisze nasza Czytelniczka.- Bardzo ładnie, każdy idzie na plażę odpocząć. Większość gości przyjeżdża do nas głównie ze względu na możliwość wylegiwania się na piasku i kąpania w morzu. Przywożą rodziny, idą z nimi na plażę - jako i my sami zresztą - i...wdychają dym papierosowy.

No jak to tak? Czy smrodzenie - TAK! SMRODZENIE! - wszystkim wokół nie jest zakłócaniem wypoczynku innym osobom? – pyta autorka przesłanego nam listu.- Jeden osobnik palący papierosa jest w stanie uprzykrzyć życie ludziom w promieniu kilkunastu metrów od siebie. Co z dziećmi, które to wdychają? Co z osobami, które tego zapachu nie lubią? A jest ich naprawdę duża grupa przecież? Dlaczego ja mam cierpieć i wkurzać się tylko dlatego, że ktoś nie umie godziny bez smroda wytrzymać? Dlaczego moje dziecko ma się bawić w obłoku dymu? Że nie wspomnę o obrzydliwych petach, które beztrosko zostawiają w piachu. Czy to nie jest śmiecenie?

W Kołobrzegu mogłabym chociaż takiemu śmierdzielowi zwrócić uwagę – pisze dalej Czytelniczka.- U nas zakazu nie ma. W UZDROWISKU nie ma zakazu palenia na plaży. To jakaś parodia jest, ktoś sobie kpiny robi, czy jak? Zróbcie z tym coś! Zwróćcie na to uwagę, kopnijcie medialnie nasz zarząd. Tylu rzeczy się zabrania, a truciciele sobie mogą robić, co im się żywnie podoba! Ja też chcę się nacieszyć plażą i wypoczynkiem!


Ewa Tańska, kierownik kąpieliska potwierdza: na naszej plaży palić można do woli.

Tylko czy tak musi być? A może warto stworzyć na plaży sektory dla palaczy? Takie pytanie zadaliśmy urzędnikom ze świnoujskiego magistratu.

-Jeżeli chodzi o palenie papierosów na plaży to administrator świnoujskiego kąpieliska OSiR Wyspiarz już jakiś czas temu postawił na profilaktykę, a nie karanie - mówi Robert Karelus, rzecznik prezydenta.- Świnoujskie kąpielisko ma niemal 4 kilometry długości. Nasza plaża jest też najszerszą na wybrzeżu. Tym samym wprowadzenie, a przede wszystkim skuteczne egzekwowanie zakazu palenia tytoniu, było bardzo trudne. Znacznie lepsze efekty przynosi akcja profilaktyczna: „Plaża to nie popielniczka”, która co roku prowadzona jest na kąpielisku i która ma na celu przede wszystkim edukować osoby palące, a nie je karać.

Jak informuje magistrat, w ramach tej akcji, między innymi, przy wejściach na plażę rozwieszone są wielkie banery przestrzegające przed paleniem papierosów na kąpielisku.

- I to przynosi efekty – twierdzi Robert Karelus.- Jak mówi administrator plaży, ludzie wzajemnie się pilnują. Ani administrator, ani Straż Miejska nie ma skarg na dym papierosowy, bowiem już tylko sporadycznie zdarza się, że ktoś z plażowiczów ostentacyjnie pali papierosy. Zdecydowana większość osób, zdaje sobie sprawę, że dym papierosowy może przeszkadzać plażującym obok nich ludziom i dlatego wstrzymuje się od palenia lub schodzi z plaży, aby zapalić papierosa w ustronnym miejscu, gdzie nikomu nie będzie to przeszkadzało. Podobnie zresztą dzieje się w innych publicznych miejscach w mieście. Trudno nie zauważyć, że w ostatnich latach spadła liczba osób, które palą na ulicy, promenadzie i w innych tego typu miejscach.

Co z pomysłem wyznaczenia sektora dla palaczy?

- Sugerowane wydzielenie na plaży sektora dla osób palących byłoby przyzwoleniem na palenie tytoniu na plaży, a przecież chodzi nam o coś zupełnie odwrotnego - uważa rzecznik.- Poza tym, dym nie zna granic i z takiego sektora, gdzie plażowałyby osoby palące i tak rozprzestrzeniałby się na pozostałą część kąpieliska. Jak nie trudno przewidzieć: dopiero wówczas niepalący plażowicze zaczęliby - i słusznie - skarżyć się na dym papierosowy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 91, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-91 z 91

Gość • Poniedziałek [25.08.2014, 22:21:01] • [IP: 91.234.49.***]

Papierosy i alkohol są używkami legalnymi, na których państwo zarabia miliardy. A z tych miliardów korzystają wszyscy. Więc odczepcie się od palaczy i pijaków, lub wycofajcie te rzeczy z rynku.

Gość • Środa [20.08.2014, 22:50:14] • [IP: 80.245.188.**]

Prosta sprawa-postawić tablice z iformacją o zakazie picia alkoholu, palenia papierosów, karmienia mew oraz łowienia ryb na wędkę wśród kąpiących się w morzu plażowiczów. Kolejny problem to wszędobylskie smrodliwe i hałaśliwe skutery wodne. Należałoby też dla nich wyznaczyć strefę bo pływają wzdłuż całej plaży i w końcu dojdzie do wypadku na niestrzeżonej plaży bo tam często pływający w morzu drżą zeby ich nie rozjechał kamikadze po trzech piwkach. Proszę kierownika kąpieliska i władze miasta o zrobienie porządku w tym temacie bo zaczynają się szerzyć dzikie obyczaje. Nawet Niemcy ze swoimi skuterami przyjeżdżają w pobliże plażowej granicy i też szarżują w w naszą stronę bo wiedzą, że w polskiej części to można poszaleć. Proponuję też wydzielić określony akwen w rejonie wschodnim i conajmniej w odległości 300m od plaży.

Gość • Poniedziałek [18.08.2014, 18:59:18] • [IP: 62.69.203.**]

Wszystko pięknie tylko jak wyprosić z plaży ''inaczej ęteligentną''starszą panią karmiącą w samym szczycie ptactwo, po minucie wszyscy pływaliśmy w ptasim g...ale palący koleś jest zmorą.Już nie ma się do czego doczepić, prawda?Zabronić oddawania uryny do morza, zabronić spaceru po plaży w brudnych butach bo dziecko się pobrudzi, zabronić, otyłym wchodzenia na plażę...tylko, że na to już kiedyś jakiś debil wpadł.

PALACZ • Poniedziałek [18.08.2014, 17:18:35] • [IP: 79.186.116.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

j444 • Niedziela [17.08.2014, 23:23:36] • [IP: 80.245.182.***]

To prawda, że plaża jest długa, a więc niech ćpuny szukają sobie miejsca dla swojego nałogu, to byłoby śmieszne, abym ja, wolny od nałogów miał poszukiwać zacisznego miejsca, a ćpun papierosowy rozwalał się gdzie mu się podoba i ćpał, wolność nie może oznaczać smrodu ćpuna w każdym dowolnym miejscu.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 21:17:41] • [IP: 83.108.176.***]

Tyle lat walczyliśmy o wolność!! I po co, po to by teraz ograniczać innych na każdym kroku...apeluje opamiętajcie się, jestem osobą nie palącą ale palacze mi nie przeszkadzają. Utrudniacie zamiast ułatwiać sobie życie.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 21:14:24] • [IP: 92.42.114.***]

W UZDROWISKU nie ma zakazu palenia na plaży.-cytat Kobieto opamiętaj się !! Jestem osobą nie palącą, ale bez przesady, plaza jest długa, można znależć kawałek miejsca dla siebie. Za dużo piasku, za głośno fala szumi, dzieci biegają i co jeszcze ?MALKONTENTKO !! Czas zacząć cieszyć się życiem albo siedzieć w domu !!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 21:11:01] • [IP: 80.245.188.***]

Mieszkancy!! Wytrzymajcie do konca sierpnia, potem ta stonka buraczana wyjedzie i bedzie spokoj!! Dzisiaj, promenada, stoje z zona i dzieckiem w kolejce po lody. I stoi przede mna rodzina 2+2. Tatus wypytuje o wszystkie smaki lodow, kazdy z kolei. Przez 10 minut. A na koniec obrazony mowi do pani sprzedajacej, ze nie ma takichjak on chcial i pojdzie gdzies gdzie sa a w ogole to za drogo i jak mu pani opusci o zlotowke na galce to moze kupi!!.rozumiem, ze chce jak najlepuej dla swojej zony i dziatkow ale mozna to zrobic kulturalnie i w miare szybko a nie medzic dziesiec minut i potem strzelac focha, ze nie ma i on nie chce. Jakby na te lody mial wydac pol pensji i zalezala od tego jego dalsza egzystencja!! Jak nie ma to sie nie pojawia a jak drogo to w domu siedziec. Przyjedzie taki i krolmiasta bo chce wydac 20zl a mu nie daja!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 20:41:49] • [IP: 62.69.253.***]

To może jeszcze osobna plaża dla puszczających bąki, bo one przecież też śmierdzą...??

Gość • Niedziela [17.08.2014, 20:39:29] • [IP: 178.238.252.***]

A PIRDZIEĆ będzie można

Gość • Niedziela [17.08.2014, 19:50:48] • [IP: 92.42.116.***]

Proszę się tak nie denerwować, palenie nie jest tak szkodliwe, jak to przedtsawia propaganda. Nie dajcie się ludzie szczuć nawzajem na siebie!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 19:39:49] • [IP: 109.241.63.***]

proponuje wydzielic sektor dla niepalaczy--palacz

Gość • Niedziela [17.08.2014, 18:47:47] • [IP: 188.138.1.***]

Popieram niektórych - plaża to miejsce publiczne i ani papierosów, ani alkoholu nie powinno być. Mało petów na plaży i w innych miejscach? Mało się potopiło ludzi włącznie z 8-latkiem w Lipcu? Czy to co się dzieje do kogokolwiek dociera? Czy takim" głuchym" trzeba tłuc do skutku takie słowa: nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe?

Gość • Niedziela [17.08.2014, 18:30:37] • [IP: 80.245.187.***]

Nie powinno sie ani pic ani pali. MNie rowniez przeszkadza dym z papierosa. Na plazy chce wypoczac.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 18:25:57] • [IP: 92.42.113.***]

Ja już nie palę!! Ale nie przeszkadzają mi palacze tylko mi ich szkoda, że jeszcze nie podjęli tej decyzji o rzuceniu a powiem Wam ze to bardzo łatwe jest. Ale jeżeli chodzi o plaże to najbardziej męczą mnie te pokemony z parawanami. Raz poszłam rano na plażę bo jeszcze nie ma tego całego barachła i było cudownie ale już około godziny 10 (po śniadaniu) zaczyna się naap...alanie młotkami i stawianie zagród. Upał 35 stopni a zestawik plażowy musi być parawan, młotek, namiocik, parasolka i i wszystko to na około tym tragicznym parawanem ogarnięte. Nie ma jak oddychać nawet bo tych parawanów coraz więcej nawet wiaterek nie dociera. Ludzie wy się ogarnijcie z tymi parawanami!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 18:06:18] • [IP: 81.173.165.***]

A pierdziec na plazy wolno, czy burakom tez przeszkadza?

Gość • Niedziela [17.08.2014, 18:01:12] • [IP: 92.42.118.**]

Piwo mozna na legalu pić a palic nie można?

Gość • Niedziela [17.08.2014, 16:41:39] • [IP: 62.69.254.***]

a kopulowac mozna:)?

Gość • Niedziela [17.08.2014, 16:24:29] • [IP: 164.127.95.**]

Palą i to ostentacyjnie a do tego wykazują sie kompletnym brakiem kultury bo plaża jest zasypana kiepami!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 16:03:32] • [IP: 178.238.247.**]

Ale mamy tz WOLNOŚĆ !!ciekawa jestem ilu z tych osób tutaj jest naprawdę nie palącym, nie pijącym, dbającym o porządek?? Ludzie opamiętajcie się !'!! Wojny się toczą, , ludzie giną :(...a my tu mamy problem i nienawiścią szczekamy...o ludzie ludzie :(

Gość • Niedziela [17.08.2014, 15:53:23] • [IP: 31.61.138.**]

Palic nie kaźą.a piją jak menele, a co do palenia w oknie i na balkonie moja własnąsc

Gość • Niedziela [17.08.2014, 15:46:16] • [IP: 93.94.186.**]

Panie Karelus, palisz pan na plaży czy nie??

Gość • Niedziela [17.08.2014, 15:44:34] • [IP: 93.94.186.**]

Plaża jest owszem dla Wszystkich - dla palących i dla niepalących, dla bekających, pierdzących, dla sypiących piachem, dla hałasujących, dla kochających inaczej, dla nagusów i brudasów i dla srających piesków itd. Ja nie wyganiam nikogo. Jesteś palaczem i to jest Twoja PRYWATNA sprawa i pal i rzucaj niedopałki u siebie w domu. Jak przeszkadza mi dym papierosowy i mam ochotę zwymiotować na piasek na plaży obok kocyka palacza, to też mogę to zrobić?? I jeszcze jeden dylemat - mam się oflagować, że nie jestem palaczem i proszę, żeby palący nie rozkładali obok mnie swoich kocyków, czy raczej uciekać, gdy jakiś palący rozłoży swój obok mojego?

Gość • Niedziela [17.08.2014, 15:28:43] • [IP: 178.238.246.**]

SMIERDZIELE NIECH PALA U SIEBIE W DOMU-CZAS WRESZCIE ABY ZROBIC Z NIMI PORZADEK-PALA W OKNACH NA BALKONACH-JAK MY NIEPALACY MAMY WIETRZYC SWE MIESZKANIA SKORO SMIERDZACY ODOR JEST WYDMUCHIWANY DO NASZYCH MIESZKAN-A NA PLAZE PRZYCHODZI SIE ABY POODDYCHAC SWIEZYM POWIETRZEM I NIE LEZEC NA PETACH-DZIECI BAWIUA SIE W PIASKU I DOTYKAJA SKARZONYCH PETOW

Gość • Niedziela [17.08.2014, 15:10:59] • [IP: 93.94.188.**]

POPIERAM - po pierwsze wprowadzić zakazy na wszystko na co tylko można a po drugie jak się nie podoba to jechać gdzie indziej tam gdzie tańczą pod rytm muzyki kuracjuszy !!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 14:44:23] • [IP: 31.61.138.***]

a może wprowadzić zakaz spożywania owoców na plaży[.pełno pestek i skórek]zakaz picia napojów[butelki]zakaz opalania dla opasłych i starych ciał[dyskomfort optyczny]zakaz wstępu dzieciom[rozwydrzone drące sie bachory nie zwracajace uwagi na inych]zakaz grania i biegania [sypanie piaskiem]zakaz trzepania koców, ręczników, odziezy[tez sypanie piaskiem]zakaz rozmów i smiechu[zakłócanie spokoju leżącym obok]i jeszcze parę innych zakazów a WTEDY NA PEWNO BĘDZIEMY ODPOCZYWAĆ W WYMARZONYCH WARUNKACH.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 14:42:28] • [IP: 95.211.174.***]

Pale na plazy i palil bede a jak sie nie podoba to wypad po jaki uj kladziesz sie obok palacza?? darmozjady wczasowicza to juz widze mozgi zjadlo od tej wolnosci

a na promach... • Niedziela [17.08.2014, 14:32:56] • [IP: 31.175.102.***]

Na" Bielikach" stale kierowcy samochodów palą papierosy mimo zakazu obejmującego cały prom, a pracownicy na promie robią głupie miny, gdy się z nimi o tym rozmawia. Jeśli komuś z pieszych bardzo nie zależy na ich interwencji, to udają, że nie ma sprawy.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 14:04:56] • [IP: 193.200.150.***]

Ja nie palę i nie mam nic do palaczy, ale działają mi na nerwy bachory sypiące piachem. Nikt na siłę nie karze Tobie wdychać dymu kobieto - plaża jest duża, jak nie pasi, to won do Kołobrzegu. Wszędzie zakazy i zakazy. Pi∊rdolca można dostać z tymi przybitymi w mózg turystami. Niedługo pierdniesz i dostaniesz mandat, bo papudrak z" Warsiaffki" nakabluje. Plaża jest niczyją własnością. Lepsze są pieluchy Twoich młodych zasrańców zakopane w piasku. Co za wieśniara.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 14:01:42] • [IP: 80.245.190.***]

Zakaz i profilaktyka. Tylko wtedy może zapanować porządek. Karelus nigdy nie zrozumie niepalącego bo sam wali dymem jak komin. Nie będzie sam przeciwko sobie działał.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 13:56:36] • [IP: 92.42.119.***]

Plaza ci u nas duża więc podzielmy na sektory. Dla palaczy, niemiaszków, słuchających głośnej muzyki, psiaków, krzyczących dzieciaków, niezadowolonych matron [bo muchy na plaże ściągają], grylowiczów, piwoszy itp, itd. Możemy też zakazać wszystkiego z wstępem na plaże włącznie. A najlepiej ją zlikwidujmy..

Gość • Niedziela [17.08.2014, 13:03:17] • [IP: 93.94.186.**]

Jak wy możecie palić to ja za każdym razem jak mi się zachce to postawię kloca w wodzie. A jak potem Wam Palaczom będzie się to nie podobało, to powiem - Proszę jechać na Majorkę.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 12:40:22] • [IP: 93.94.191.***]

Co za idiotyzmy! To jawna dyskryminacja! Palą na plaży i będę palił, jak komuś to się nie podoba, niech się rozkłada na piachu z dala odemnie. Plaża jest dla wszystkich, także dla palących i w dupie mam to, że się to komuś nie podoba że palę! Ku... wypić piwa w plenerze nie można, palić nie można, w jakim chorym kraju my żyjemy?!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 12:14:38] • [IP: 80.245.178.***]

nie ma nic gorszego od wrzeszczacych bachorow.palacze pala cicho, no ale te dzieciary to jakis koszmar!!jestem za wyznaczeniem plazy dla matek z dziecmi, niech tam krzycza i paplaja sie w pampersach...

Pingu • Niedziela [17.08.2014, 11:49:35] • [IP: 93.94.190.*]

Niestety p.Karelus.Ludzie nie są dobrze wychowani i NIE wystarcza, że inni widzą. Straż miejska powinna wejść i dawać mandaty dla tych co palą i to zarówno dla" napakowanych" młodzieńców jak i" niemiaszków". Dopiero wtedy kiedy trzeba sięgnąć do kieszeni przestrzega się prawa w Polsce.Oczekiwanie, że będzie ono przestrzegane bo jest to" słodkie chciejstwo"." Zamordyzm" to jedyna możliwość, żeby chamstwo nauczyć bycia wśród ludzi!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 11:35:21] • [IP: 178.238.246.**]

Jestem za zakazem palenia w miejscach publicznycy. Palący nie zrozumie niepalącego i tego kto komu szkodzi !

Gość • Niedziela [17.08.2014, 11:16:09] • [IP: 206.190.158.**]

Może to i pretensjonalne, by na plaży nie palić - dym na szczęście jest w miarę szybko rozwiewany... Problemem jest to, że pier@@@@na paląca szlachta, kiepy rzuca w piasek, w którym później dzieciaki się bawią. A jaki 'bulwers' mają, jak im się zwróci uwagę. To niestety dotyczy wszystkich miejsc, gdzie pojawiają się śmieci z papierochami - kulturka znika. Wyjątków, się nie dojrzy.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 10:51:26] • [IP: 88.156.234.***]

taaa patrząc na ilość kipów w piasku widać jak nei ma probemu : (nei mówiąc o kapslach od piwa... a ponoć plaża jest sprzątana i problemu jak zywkle nie widać

Niepalący • Niedziela [17.08.2014, 10:45:46] • [IP: 92.42.118.***]

Cyt. - rzecznik prezydenta. – Już tylko sporadycznie zdarza się, że ktoś z plażowiczów ostentacyjnie pali papierosy. - Pan rzecznik chyba chodzi na inną plażę! Mnie osobiście też przeszkadza ten smród, a kultury palenia w tym kraju nie ma ani na plaży, ani na chodnikach, ani na balkonach i w oknach mieszkań i wielu innych jeszcze miejscach. Palaczu truj się sam i umieraj na choroby z tym związane sam, nie skazuj na to niepalących!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 10:35:05] • [IP: 80.245.185.***]

won z papierochami

Gość • Niedziela [17.08.2014, 10:17:48] • [IP: 178.238.252.**]

Palacze powinni palić w wyznaczonych" strefach"...lubią dym, niech siedzą w nim, nie skazując na to innych.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 10:04:29] • [IP: 80.245.179.***]

Gdyby ci palacze chociaz mieli kulture osobista ale oni jej nie mają. Przykro mi to stwierdzic ale co drugi palacz do brudas np: jadac samochodem wyrzuca kiepa przez okna, stojąc na promie pali w aucie bo jest zakaz palenia to i tak wywala go na pokład, nie szanują innych i dmuchają w ich stronę a potem kiep rzucają gdzie popadnie. Nikt mnie nie przekona ale tak jest. ...

Gość • Niedziela [17.08.2014, 09:58:31] • [IP: 37.8.215.***]

Dlaczego na plaży mamy tolerować osoby uzależnione, czyli ĆPUNÓW? Czy tylko dlatego, że kupując totalny syf, nieporównywalny do prawdziwego tytoniu, którego w Polsce nie ma- płacą państwu haracz. Faktem jest, że w całości idzie on na leczenie chorych na raka spowodowanego paleniem tego syfu, ale czy wyrażając zgodę na palenie tego syfu nie czynimy szkody i sobie? Wiadomo, ze tak. Palacze do kotłowni!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 09:33:58] • [IP: 92.42.118.***]

skoro sektor dla palaczy to i sektor dla pijących hehe

Gość • Niedziela [17.08.2014, 09:02:41] • [IP: 62.69.253.***]

nie pale i nie palilem nigdy ale takie stanowisko tej pani, uwazam za upierdliwe.Tyle przestrzeni na plazy w Swinoujsciu ??.Dajmy zyc tez dla palaczy i nie przesadzajmy.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 08:46:27] • [IP: 92.42.118.***]

nooo to fakt, śmierduchy peciarze powinni miec swój rejon plaży i po srpdzie by było. Wydzielić im kawałek plaży jakpieską i po sprawie, wtedy człowiek mógłby ich wygnać od siebie jakby smrodzili. Nienawidzę dymu bleeee

Gość • Niedziela [17.08.2014, 08:46:27] • [IP: 87.205.203.***]

Jak ja" lubię" takie babiszony:/ Kilometry plaży do dyspozycji, a taka wlezie w największy tłum i focha strzela. Qźwa... zróbmy oddzielne getta dla tych z psami, dla palaczy, dla tych z płaskostopiem, osobne dla jedzących jagodzianki (bo osy gryzą) i tych liżących lody (bo się" kojarzy"). No i koniecznie osobno wydzielone sektory dla zgorzkniałych, egocentrycznych i nieumiejących współistnieć z ludźmi, wiecznie ze wszystkiego niezadowolonych bźdźągw!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 08:21:52] • [IP: 83.21.31.**]

to zakazac palenia wywalaja kiepy gdzie popadnie smierdzi ludzie to wdychaja kto chce palic niech zamiast na plaze idzie do kotlowni :) latwiej pozbierac butelki po piwie jak miliony kliepow !!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 08:15:28] • [IP: 95.129.225.***]

Zapraszamy Panią we wrześniu po sezonie, lato to czas zabawy i szaleństwa.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 05:25:27] • [IP: 83.25.247.***]

MIESZKAĆ W PRZYTORZE I TU BYĆ NA PIĘKNEJ PLAŻY, TU SIĘ ODPOCZYWA - TURYSTA

Gość • Niedziela [17.08.2014, 05:00:07] • [IP: 88.156.232.***]

a JA PROPONUJĘ 186 I 184, żeby nie przychodziły na plaże bo przeszkadza mi taki stwór co nie pali.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 02:35:03] • [IP: 92.42.118.***]

A Niemcy chodzą i pierdzą, wolę dym papierosowy od niemieckich śmierdzących bąków

Gość • Niedziela [17.08.2014, 02:12:47] • [IP: 95.129.228.***]

Za przeproszeniem, juz się ludziom w d..ch poprzewracało, ja tez chcę wypocząć na plaży nie życzę sobie u pasłych babsztyli bo to mi psuję dyskomfort wzrokowy ani tych roznosicieli wszelakiego jadła i będzie ok ;-)

Gość • Niedziela [17.08.2014, 01:34:37] • [IP: 93.94.188.**]

Za chwilę niczego nie biedzie mieć jak będzie wojna ;) Wszyscy mówią, trzeba wojny bo człowiek dla człowieka wilkiem...no ba...nic dziwnego w Polsce. Dajcie sobie na luz, troszkę...

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:53:43] • [IP: 31.175.64.**]

całe życie mieszkam nad morzem ale takiego syfu i chamstwa jak w Świniakowie to nie widziałem. Tak jak ktoś wcześniej napisał aby poczuć zapach plaży to należy wyjechać z tego Świniakowa np. do Łunowa, Wisełki lub np. do Łukęcina gdzie nie ma tyle stonki i można spokojnie poleżeć i nie martwić się że jakiś burak obok pali fajki a pety wrzuca w piasek. No ale jak to nasze władze mówią" problemu nie ma" bo nikt nie zgłasza! a jak można zgłaszać skoro wszystkim wolno palić ! :D he he he

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:43:54] • [IP: 62.69.231.***]

"Twoja wolność kończy się tam, gdzie moja się zaczyna."

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:42:53] • [IP: 193.200.150.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:42:00] • [IP: 193.200.150.***]

A dzisiaj widziałem przed Wiatrakiem przy trzcinach, gdy były te pseudo żaglowce, godzina może, to była 19:43, jak młoda gówniara, może miała 4-6 lat, jak waliła stolca na piasek przy tym tam mini jeziorku. Nie wiem, czy mamusia posprzątała kał, czy nie, ale widok był nietuzinkowy.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:27:43] • [IP: 80.245.178.***]

Tę czytelniczkę to bym przed wejściem na plaże badała psychologicznie. Kozetkę bym ustawiła przy wejściu i zaleciłbym ćwiczenia uspokajające.

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:18:12] • [IP: 88.156.233.***]

W nawiązaniu do skarg w/w Paniusi, może parawaniki o jeszcze kilkanaście metrów więcej rozłożyć i po problemie? Bo już nie wyrabiam przez tych przyjezdnych buraków, loże tworzą, blokują dostęp do wody, chleją, szczają itd a dymek z kilku metrów, którego i tak nie wyczuwają (może intensywniej swoje pierdy wyczuwaja)bardzo im przeszkadza. mamy promy, wysokie ceny- nie odwiedzajcie nas więcej!!

Gość • Niedziela [17.08.2014, 00:12:14] • [IP: 37.248.254.**]

je pale na plaży i mam do czego zgasić niedopałek. Jeżeli będą papierosy w detalu to będe palił faje gdzie mi się podoba a jeśli dostane debilny mandat to do trybunału za dyskryminacje.

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:28:22] • [IP: 92.42.117.***]

wysokie kary grzywny za zaśmiecanie plaży, bo odpadów wczasowicze zostawiają dużo.

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:27:50] • [IP: 80.245.180.***]

taaa zabetonować, zaprzestać palenia, muzyki (Malibu) i picia - zrobić.. oddział dla starców!! UZdrowisko = GERIATRIA nie ch temu się władze przyjrzą, poza tym Uzdrowisko jest chyba nie na całej plaży..

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:24:19] • [IP: 62.69.208.*]

jeśli zabrania się zakłócania spokoju to niech czytelniczka zajmie się swoim jazgoczącym bachorem

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:19:59] • [IP: 178.238.251.***]

skoro ma się odpoczywać to proszę zakaz małych dzieci które się dra rycza sypia piaskiem...może jeszcze starsze osoby bo jęczą że za gorąco, no i młodzież bo słucha muzyki i za głośno się śmieją! ludzie ogarnijcie się nie podoba się to jedzcie do innych kurortów nadmorskich JAKAŚ PARANOJA -GERIATRIA !!

antybiotykobiorca • Sobota [16.08.2014, 23:17:41] • [IP: 93.94.186.***]

oczywiscie kopca tak ze ktos kto nie pali nie moze powietrza nabrac bo az zatyka a zapach plazy to mozna poczuc jak do Lunowa sie pojedze

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:13:58] • [IP: 95.129.229.***]

a małe dzieci które robią siku do morza nie przeszkadzają ?

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:09:45] • [IP: 80.50.228.**]

Zakazy na waszej plaży to pic na wodę. Byłam świadkiem dnia kiedy utopił się 8 letni chłopiec. Szłam wzdłuż plaży strzeżonej. Było upalnie. Nad sama wodą parawany, całe rodziny z dziećmi i piwo pod stanowiskami ratowników. Wtedy też doszło do tej tragedii bo mama te piła.

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:05:51] • [IP: 77.253.149.***]

(21, 53.)Na Majorkę Gościu, na Majorkę.Jak Świnoujście The Best.

Gość • Sobota [16.08.2014, 23:02:38] • [IP: 77.253.149.***]

Temat, morze.A może by tak w inny rejon świata?.Nikt nie zmusza nad Bałtyk.

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:59:32] • [IP: 77.253.149.***]

21, 23-jEDŻ NA mAJORKĘ, MOŻE TAM NIE PALĄ.

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:58:52] • [IP: 89.66.204.***]

Wprowadzić zakaz palenia w oknach i na balkonach w blokach. U mnie na Matejki w bloku sąsiad lipcu co rusz i wszystko dym wlatuje do mojego mieszkania. Nie mówiąc już o paleniu na klatce schodowej!!

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:57:53] • [IP: 77.253.149.***]

A niech sę palą, pójdzie to im" na zdrowie, " JAKI PROBLEM.?

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:48:55] • [IP: 80.245.191.***]

Nie jestem za zakazem palenia.Trudno to wyegzekwować.Ale zaśmiecanie petami należy karać mandatem.Prosze robić foty i wzywać straż miejską, albo policję.Normalny człowiek nie zakopuje peta tylko zbiera do woreczka.Ale polak to k..., wszystko robi na opak...

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:43:07] • [IP: 193.200.150.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:32:43] • [IP: 92.42.116.***]

Jestem ZA! Zakazać wstępu na plażę! Ś-cie to uzdrowisko, co prawda zatrute wyziewami z silników wielkich promów i pyłem z portu, z brudną wodą w kranach i brudną wodą w morzu, ale UZDROWISKO! Zakazać wszystkiego! Co to ma być?

troll • Sobota [16.08.2014, 22:32:10] • [IP: 93.179.22.**]

Jeszcze gorzej jest z '' puszczaniem bąków, śmierdzieli '' domagam się całkowitego zakazu puszczania śmierdzących gazów, Warszawskich też...

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:30:42] • [IP: 62.69.203.***]

Za te wyłączanie prądu na ulicach Warszowa (za dodatkowe promy)podziękujemy radnym komuchom.

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:25:49] • [IP: 70.51.92.***]

JA OSOBISCIE PODZIELAM OPINIE OSOB KTORE CHCA WYPOCZYWAC I ODDYCHAC SWIEZYM POWIETRZEM, WRAZ Z DZIECMI, MOZE BY TAK ZROBIC PUNKTOWCE Z POPIELNICZKA NA TERENIE PLAZY CO O TYM MYSLICIE. POZDRAWIAM.

Gość • Sobota [16.08.2014, 22:25:47] • [IP: 50.7.78.**]

Ja nie palę i nie mam nic do palaczy, ale działają mi na nerwy bachory sypiące piachem. Nikt na siłę nie karze Tobie wdychać dymu kobieto - plaża jest duża, jak nie pasi, to won do Kołobrzegu. Wszędzie zakazy i zakazy. Pi∊rdolca można dostać z tymi przybitymi w mózg turystami. Niedługo pierdniesz i dostaniesz mandat, bo papudrak z" Warsiaffki" nakabluje. Plaża jest niczyją własnością. Lepsze są pieluchy Twoich młodych zasrańców zakopane w piasku. Co za wieśniara.

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:59:02] • [IP: 80.245.180.***]

a ja palę i uważam, że taka pańcia ogranicza moją wolność podczas wypoczynku, po to płacę klimatyczną żeby móc jarać do woli

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:53:56] • [IP: 80.245.180.**]

Chcialabym poodychac wraz z dziecmi czystym morskim swiezym powietrzem a tu smrod i pelno petow w piasku w ktorym bawia sie dzieci uwagi nie mozna zwrocic bo uslyszy sie dzieci tez stek wyzwiskTAK NIE MOZE BYC!

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:53:04] • [IP: 62.69.229.**]

Najlepiej to zakazać oddychać. ..., nie popieram tego, sama kiedyś paliłam i wiem jak to jest..., ale przyjeżdżają do nas ludzie na plażę, niech dostosują się do innych. My jak wyjeżdżamy za granicę musimy dostosować się do ich regulaminu, a nie oni do nas.

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:48:26] • [IP: 92.42.118.***]

tu zakaz tam zakaz i jak tu życ do emerytury??jak przeszkadza to do Niemców na plaże!!ja pale ale nie pije jaki inne paniusie zwłaszcza z małymi dziećmi, a może alkomaty na plaży??!! wtedy sie pośmiejemy!!a kary to za picie? wtedy będzie mniej topielców!! co druga kobieta pije na plaży jesteście załosne z tymi puszkami!!

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:48:01] • [IP: 93.94.188.***]

a mnie wkur...ja wydzierajace sie dzieci, psy na plazy w miejscu nie wyznaczonym, grajacy w pilke, babki z piasku, piwko na plazy. ...precz od palaczy!!. ...obloki dymu przesadzona jestes kobieto!!

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:35:39] • [IP: 93.94.184.***]

Powinien być zakaz palenia na plaży, przecież Świnoujście jest uzdrowiskiem, a ludzie do uzdrowisk by wdychać czyste powietrze a nie dym papierosowy. Mój tata też pali papierosy, a jak chodziłem na plaże bo tam pracowałem to też co chwile ktoś pukał papierosa i mnie wkurzało, strefa też by mogła być, ale faktycznie dym mógłby przenosić się w stronę innych plażowiczów, ale by nie było już takiego smrodu jakby co chwila ktoś palił między ludźmi na całej długości i szerokości plaży.

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:27:08] • [IP: 62.69.203.***]

Po prostu mają to w d...e.

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:25:02] • [IP: 62.69.203.***]

Ha. Profilaktyka, lepszej ściemy nie słyszałem.

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:23:58] • [IP: 80.245.188.**]

proponuję wprowadzić zakaz palenia podczas kąpieli w morzu

TiKej • Sobota [16.08.2014, 21:23:11] • [IP: 94.254.209.**]

Przyjechala kolejna wlascicielka plazy z warszawy i bedzie narzekac. Nie pal, nie biegaj, bron Boze nie graj w pilke. Won z takimi ludzmi!!

Gość • Sobota [16.08.2014, 21:12:46] • [IP: 93.94.186.**]

Popieram zakaz palenia tytoniu na plaży, ponieważ trafiłem na miejsce na plaży po palaczu to co było w piasku trudno opisać. Proponuję wysokie kary grzywny

Oglądasz 1-91 z 91
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■