POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [03.07.2014, 16:46:28] • Świnoujście

Po sesji Rady Miasta Cena może być bardzo wysoka

Po sesji Rady Miasta Cena może być bardzo wysoka

fot. Agnieszka Puszcz

Po decyzji Rady Miasta Świnoujście nie przyznającej Flocie 600 tysięcy złotych do końca 2014 roku sytuacja klubu stała się bardzo trudna. - Wprawdzie straciliśmy szansę otrzymania pomocy od miasta, ale jeszcze nie rezygnujemy - mówi prezes Miejskiego Klubu Sportowego Flota, Edward Rozwałka. - W najbliższych dniach poinformujemy, czy zbudowanie przyszłości Floty z partnerami, z którymi prowadzimy obecnie rozmowy, dadzą podstawy do funkcjonowania klubu na poziomie I-ligowym.

Jeżeli wspomniane rozmowy nie zakończą się powodzeniem, to klub nie weźmie udziału w rozgrywkach I ligi. Możliwe jest także rozwiązanie klubu.

- Chcemy kontynuować występy w I lidze i chcemy, by młodzież miała gdzie trenować - zaznacza prezes Rozwałka. - Jeżeli znajdą się chętni, by uratować klub i trenującą w nim świnoujską młodzież, to i tak najprawdopodobniej w następnym sezonie Świnoujście straci pierwszą ligę.
Ceną za uratowania klubu i trenującej młodzieży będzie bowiem
przeniesienie siedziby klubu do innego miasta.


Krzysztof Dziedzic
rzecznik prasowy MKS Flota Świnoujście


komentarzy: 169, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-169 z 169

Gość • Niedziela [06.07.2014, 14:25:59] • [IP: 83.8.88.**]

Nie będzie mamony to prezesiki zostawią flote

Gość • Sobota [05.07.2014, 09:23:23] • [IP: 37.8.215.***]

Na zakończenie powtarzam: 1. Miasto daje co roku na" Flotę" ok. 3 mln. zł. rocznie. 2. Plan finasowania każdego roku, znany jest działaczą już przed rozpoczęciem każdego nowego roku. Można się przygotować do każdego rozwiązania. 3. Miasto zapewnia do końca 2014r. tzw. stypendia dla zawodników (czyli wynagrodzenia i to nie małe). 4. Jak dotychczas Miasto zapewnia, prawie za darmo, korzystanie z obiektów sportowych (boisk i zaplecza) dla" Floty". 5. Miasto oczekuje, że zostaną spełnione obietnice uzyskania sponsorów gwarantujących, chociaż w połowie utrzymanie finansowe" Floty". Coroczne deklaracje nigdy nie zostały spełnione. 6. Miasto oczekuje tylko dobrej gry, dobrego miejsca w lidze. I proponuję: Nie straszyć się wzajemnie i nie ubliżać. Szukać dobrego rozwiązania. Najprostsze rozwiązanie - dajcie pieniądze zakończyło się. W mieście i w Zarządzie Floty znajdą się mądrzy ludzie, którzy na pewno zaproponują wyjście z sytuacji. Tylko trochę spokoju! Mam nadzieję, że myślenie się zaczęło.

Gość • Piątek [04.07.2014, 21:02:35] • [IP: 37.248.254.***]

Nie było nigdy i ma żadnych pieniędzy dla działaczy!!To działacze wykładają swoje pieniądze na klub!A jeżeli chodzi sponsora to są również tacy tylko niezbyt wielcy.Prezydent zabiega /chyba że udaje/od lat i strategicznego sponsora znależć nie potrafi.Ale jeszcze jest drobna szansa!!Tylko czy kibice staną na wysokości zadania!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 20:09:42] • [IP: 92.42.114.***]

najlepiej dla niektórych zaorac, postawic kurhaus dla gastroemerytow niemieckich i zrobic zakaz zblizania sie polaczkom do pasa nadmorskiego, albo najlepiej wszystkich wysiedlic na Warszów

Gość • Piątek [04.07.2014, 20:05:11] • [IP: 62.69.231.***]

Biedna ta Flota. Trzeba ją dobić, żeby nie konała w agonii.

Gość • Piątek [04.07.2014, 19:28:46] • [IP: 5.172.252.***]

Starzyńsk zamiast szukać pieniędzy na dodatkowe kursy promów, głosował za daniem ich na flotę.

Tango • Piątek [04.07.2014, 19:26:31] • [IP: 62.69.241.**]

Przecież Flota to klub. Niech klubowicze sobie tą zabawę sami opłacają...

Gość • Piątek [04.07.2014, 19:13:20] • [IP: 83.18.68.**]

Kiedy urzędasy z UM zaprzestaną obrażać Nas prawdziwych mieszkańców. Co mogą zaoferować naszym dzieciom ąby pozostały w tym bez perspektyw mieście. Zlikwidujcie Flotę a naszemu guru zafundujmy, , , , , , , , , , , może dwie nowe myjnie a pana obłudnego i zakłamanego Skowronka /Sójke na prezydenta. Bo cóż Was obchodzi kilka tysięcy mieszkańców którzy cieszą że mogą się spotkać dwa razy w miesiącu i na chwilę zapomnieć o codziennych trudach. Pani Agatowska, no cóż wszyscy wiemy JEJ POZIOM, , , SZKODA SŁÓW.

Dunczyk • Piątek [04.07.2014, 19:05:23] • [IP: 83.8.66.***]

A co na to * dunajko biorący co miesiąc kasę jako ojciec -dddyrrekkttor. Pozdrawiam

Gość • Piątek [04.07.2014, 18:08:15] • [IP: 88.156.235.**]

mIASTA PO PROSTU NIE STAĆ NAz TAKI KLUB. GRAĆ WYCHOWANKAMI. MNIEJ POLICJI NA MECZACH, RADOŚĆ TA SAMA. KOMUŚ SIĘ ZA AMBITNIE ZROBIŁO. pROPONUJĘ WYPRZEDAĆ WSZYSTKICH I ZACZĄĆ OD PODSTAW. MIEĆ DOBRĄ SZKÓŁKĘ MŁODZIKÓW. PO PROSTU GDZIEŚ DOSZŁO DO BŁĘDU - W JAKIMŚ MOMENCIE KLUB DOSTAŁ ZA DUZO KASY I KUPIŁ PIŁKARZY I UGRAŁ ZA WYSOKO I TERAZ WOW 1 LIGA = NIE KUPUJE SOBIE MERCEDESA BO MNIE NIE STAĆ NA JEGO UTRZYMANIE CHOĆ MAM NA JEGO ZAKUP!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 18:02:55] • [IP: 80.245.189.***]

Naiwni kibice, zarząd martwi się o własne tyłki. Podpisali kontrakty z piłkarzami, z trenerem, nie mając żadnych gwarancji finansowych, a wręcz same długi. A teraz przyjdzie się zapłacić odszkodowania za niewywiązanie się z umów. A pieniążki już dawno się rozeszły. A wy jesteście tylko marnym dodatkiem do tegoż interesu, co nie raz wam drużyna udowodniła razem z jej kapitanem (oczywiście bez obrazy).

LEGIONISTA • Piątek [04.07.2014, 17:33:14] • [IP: 10.0.0.***]

DO PRAWDZIWYCH KIBICÓW FLOTY!!NIE DAJCIE ZLIKWIDOWAC KLUBU!!POZDROWIENIA ZE SŁONECZNEJ WARSZAWY TRZYMACIE SIE I 1 LIGA NA TEN SEZON MUSI ZOSTAĆ!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 17:22:44] • [IP: 95.129.225.**]

Kibiców Floty jest może z 1000 za to przeciwników kilka tysięcy! Ci wszyscy radni którzy głosowali przeciwko postąpili bardzo dobrze, bo reprezentują tą większość mieszkańców, którzy pójdą do wyborów i ponownie na nich zagłosują.

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:48:17] • [IP: 94.254.138.**]

Podobno Ci co wysoko podnosili ręce za przyciskali na nie !! Generalnie ma głęboko w. .. ten temat.

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:35:23] • [IP: 172.20.52.***]

I bardzo dobrze, nie chcieli do ekstraklasy do spadać do B-klasy. Mniejsze koszta a radość z bramek ta sama. Acha i najważniejsze, mniej to będzie kosztować. No tak, tylko zarząd nie wyjdzie nie swoje...ale przez te kilka lat odłozyli sobie na bank. A was wierni kibice nie raz pokazali gdzie mają -patrz Flota -Kolejarz rok temu.Tylko, że kibic ślepy z miłości i nie widzi. Nie ma kogo tu bronić i kogo żałować. Niżej też będzie fajnie.

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:26:49] • [IP: 62.69.241.***]

Głupota szczekaczy ujadających przeciwko Flocie jest porażająca. Nie wierzę że to są ludzie którzy urodzili się w Świnoujściu bo Flota byłaby od małego w ich sercach.

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:06:35] • [IP: 83.6.186.***]

Pieniądze wydawane na Flotę wychodzą z miasta Poza kasą dla działaczy), nie gra ani jeden wychowanek, to kompletnie bez sensu. lepiej mieś A klasę złożoną z wychowanków, którzy, jak się znajdzie talent, pójdą grać do lepszych klubów, niż odpady po ekstraklasie z pretensjami do dużej kasy. Jak Flota grałaby wychowankami, starczyłoby i na Flotę i na karateków i na lekkoatletów i jeszcze pewnie na parę innych dyscyplin.

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:03:15] • [IP: 62.69.254.**]

jak masz sponsora to wara od mojej forsy to moje podatki ja chce dać to bież i miej swoją szmacianke

Gość • Piątek [04.07.2014, 16:02:33] • [IP: 109.43.3.**]

uff..narescie ta bande kopaczy pogonia.

Gość • Piątek [04.07.2014, 15:52:33] • [IP: 62.69.231.***]

Niech szanowny zarząd nie straszy przeniesieniem klubu do innej miejscowości tylko weźmie odpowiedzialność za klub. Jeśli nie potrafi załatwić sponsorów (a miasto nie może łatać dziur w ich budżecie w nieskończoność), to może trzeba podjąć decyzję o zejściu do takiej ligi na jaka klub stać?? Co zaś do młodzieży, to chyba panie mecenasie Edwardzie nie z nimi jest problem tylko z zawodnikami, którzy doją tyle kasy ile wlezie a wyniki nie powalają na kolana.

Gość • Piątek [04.07.2014, 15:45:30] • [IP: 93.94.190.***]

brawo dla radnych co byli przeciw finansowaniu floty, widze że zauważyli potrzeby mieszkańców a jnie grupy kibiców i kilku" krzykaczy"...

Gość • Piątek [04.07.2014, 15:19:18] • [IP: 93.94.190.***]

kibice chcecie swojej floty to zrzuta na nią a od kasy miejskiej wara!!chyba jasno się wyraziłam, dobra decyzja radnych a ciekawe ilu wychowanków gra w I lidze??pytam ilu??bo ja znam odpowiedź ale niech wypowiedzą się osoby jak pan Dziedzic o ile jest jeszcze w tonacym okęcie

Gość • Piątek [04.07.2014, 15:10:18] • [IP: 92.42.117.***]

Wiadomość z ostatniej chwili, Podczas przerwy w obradach rady miasta przewodniczący rady Sujka biegał między radnymi namawiając żeby głosować o nie przyznaniu pieniędzy dla floty

Gość • Piątek [04.07.2014, 14:48:12] • [IP: 93.94.186.***]

Dziękuję Klubowi Radnych SLD za oddanie głosu przeciwko dofinansowaniu Floty. Pieniądze w kwocie 600 tyś. zł należy przeznaczyć Panie Prezydencie na zakup ziemniaków sadzeniaków, które za rok na stadionie Floty zasadzą Pani Agatowska, Pan Teterycz, Krysia bywalczyni salonów, Rysio od kilku etatów, Waldi Kapitan ŻW, Bodzio emeryt i fachowiec od polowań. Jak obrodzą to będzie na dokarmianie dzików czy schroniska dla bezdomnych psów.Może wystarczy na dokarmianie bezdomych jakich pełno w naszym mieście i tych miejscowych i przyjezdnych. Pozdrawiam cały klub SLD.

Gość • Piątek [04.07.2014, 14:29:45] • [IP: 62.69.241.**]

Cała polska kopana jest nic nie warta.Reprezentacja-dno, ekstraklasa-badziew, nizsze klasy szkoda pisać.Jedno wielkie marnotrawstwo kasy w Polsce i to od ca.20 lat.

Gość • Piątek [04.07.2014, 14:14:27] • [IP: 80.245.183.***]

Treningi mlodziezy Floty Swinoujscie to jawna kpina. Ciekawe dlaczego wielu mlodych zawodnikow odchodzi i rezygnuje w grze w takim" prestizowym" klubie? ?Moze warto by bylo zapytac tych mlodych ludzi jak traktuje sie swinoujska mlodziez? Niech kazdy sobie zobaqczy na sklad pierwszego zespolu z poprzedniego sezonu i wymieni mlodych zawodnikow, wychowankow klubu? Jesli tak ma wygladac zajomowanie sie Swinoujska mlodzieza to faktycznie, lepiej rozwiazac klub a pieniazki przeznaczyc na mniejsze kluby swinoujskie, ktorych jest kilka w naszym miescie. Druga sprawa jest niegospodarnosc Floty. Ile by nie dostali to ciagle im malo.

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:35:11] • [IP: 62.69.231.***]

Mówimy o dofinansowaniu floty - a dlugi z poprzediego sezonu około miliona - to pies czy tajemnica dzialaczy.

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:32:32] • [IP: 188.147.182.***]

Wy ludzie potraficie tylko narzekac przed tymi swoimi komputerami. Czasem mam wrazenie ze to Wasze hobby trollowac i na wszystko narzekac, nawet jak nie macie o niczym pojecia. Prezes Rozwalka jak i reszta zarzadu nie pobiera pensji!! walcza o pieniadze zeby ratowac klub, klub ktory dziala od czasu kiedy bylem malym szkrabem. Nie mowiac o tymze Pan Rozwalka zostawia swoje zdrowie i nerwy aby bylo lepiej, aby wlasnie nie bylo w klubie osob przypadkowych, ktorzy maja posade po znajomosci. Chyba sobie sprawy ie zdajecie ze to nie tak latwo sponsora znalezc i taka decyzja miasta jest dla mnie nie zrozumiala. Tyle lat wspierac Flote i teraz tak postapic?

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:26:28] • [IP: 37.152.18.***]

Teraz się okaże jakich Flota ma kibiców!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:16:26] • [IP: 37.152.18.***]

Tak Kołobrzeg a nawet Międzyzdroje wiedzą co to promocja i są wszędzie. Swinoujścia nie ma nigdzie, nawet na mapach pogody/gdyż to też promocja/.Jedynie FLOTA promowała to miasto a kosztowała tyle przez rok co przekrętna karuzela przez 3 dni.Tylko wrogowie tego miasta i głupcy są przeciw Flocie, najtaniej prowadzonemu klubowi w 1 lidze w którym działacze oprócz czasu poświęcają też własne oszczędności.Jedyny klub w którym jest jeden etat kierowiczy i do tego gospodarz, sekretarka i księgowa a kierowik drużyny nie dość że pracuje społecznie/w innych klubach są to etaty/ to jeszcze sponsoruje drużynę.Jakżesz wstrętne są te tendencyjne wpisy ludzi nie zorientowanych lub celowo wprowadzających w błąd!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:08:39] • [IP: 91.199.250.**]

Wszyscy kibice nie pod magistrat a do banku, wypłacić kasę i przekazać Flocie. Flota na ten rok już kasę z miasta dostała, ile można dawać. Ale jak tu iść do banku, jak kibice to małolaci albo emeryci. Do mamy po kasę, emeryci nie wykupować leków i przekazać kieszonkowe i emeryturkę Panu Rozwałce.

Gość • Piątek [04.07.2014, 13:03:11] • [IP: 80.245.178.***]

Bardzo dobrze. Czas żeby tzw. zarząd ruszył cztery litery i znalazł sponsora, a nie doi z kasy miejskiej. SLD pokazało, że ma jaja.

Gość • Piątek [04.07.2014, 12:23:43] • [IP: 193.200.150.**]

Te 600000 dołożyć do budżetu obywatelskiego.

Gość • Piątek [04.07.2014, 12:22:52] • [IP: 188.147.25.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [04.07.2014, 11:54:11] • [IP: 80.245.182.***]

Wreszcie pomyśleli, aby nie dawać kasy na tych darmozjadów. Zrobić z tego obiekt do lekkiej atletyki. Przynajmniej młodzież z tego będzie korzystać, a nie będą ćpali.

gpk • Piątek [04.07.2014, 11:33:13] • [IP: 217.153.7.***]

niech przezes zapłaci, stać go !! i po kłopocie ! a młodzież i amatorzy (!!) dadzą sobie radę na pięknym obiekcie z mniejszym wsparciem miasta, dużo mniejszym. jak nie ma sie argumentów to zaraz pojawiają sie szantarze, a fe panie mecenasie !!

Gość • Piątek [04.07.2014, 11:23:17] • [IP: 92.42.117.***]

Wszyscy kibice pod magistrat miasta

Gość • Piątek [04.07.2014, 11:23:02] • [IP: 95.129.224.**]

Sponsor jest łatwy do pozyskania bo zarząd jest chodzącą reklamą butaprenu- przyklejeni do stołków i trudno ich oderwać.

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:53:42] • [IP: 80.55.205.***]

Co, zabolało odcięcie od kasiory? He he he.

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:41:17] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:00:38] • [IP: 193.69.22.**] Super, że znamy dokładnie nazwiska. A z SLD wiadomo jak głosowali konkretnie, indywidualnie, a nie partyjnie? Zapamiętajmy te nazwiska przy wyborach, żeby na nich nie głosować!

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:21:18] • [IP: 62.69.241.***]

Ponad pół wieku starań o piłkę na przyzwoitym krajowym poziomie rozgrywek, w końcu zmodernizowany stadion, a tu kilka mend społecznych, tzw. radnych, woli wydać 600 tys. zł na dalsze zabetonowanie miasta i likwidację czegoś naprawdę ważnego co dawało radość znaczącej części mieszkańców, czegość co łączyło społecznie kilka tysięcy osób w tym rozpi*****m mieście... ODRA, MSR, a teraz FLOTA - niszczenie ikon tego miasta postępuje i to w znacznej mierze rękami SLD. Brawo idioci!! Kręcicie sobie pętle na szyję!

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:04:15] • [IP: 62.69.241.***]

Klub przez szerg lat znajdował sponsorów na miarę swioch mozliwości nie raz przedstawiał jakie kwoty pozyskał, jednak gdy przyprowadza strategicznego sponsora to miasto nie daje mu nic w zamian, sam był nic nie dał na klub skoro miasto szuka jelenia.Patrząc na politykę w naszym kraju i układziki to zadaję sobie pytanie kto inny jak władze miasta z układu politycznego nie są wstanie pomóc, nadzieją była gazoport ale tam rządzi platforma i SLD się nie przebije.To co zrobiło SLD nie potrafię opicać jak po na nie to SLD na tak, a dziś odwrotnie zamiast wspolnie opracować plan wyjścia z trudnej sytuacji powiesili Flotę, a jeszcze niedawno głosili piękne słowka.

Gość • Piątek [04.07.2014, 10:00:38] • [IP: 193.69.22.**]

do:Gość  Piątek [04.07.2014, 00:11:40]  [IP: 93.94.190.**] wniosek Floty o przyznanie 600 tys zł wsparli radni Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Mrozek, Andrzej Staszyński i Jacek Jurkiewicz, radni Platformy Obywatelskiej Elżbieta Jabłońska i Wiesław Góreczny oraz Zenon Gudzowski. Od głosu wstrzymał się Andrzej Szczodry i Rafał Pusz. Na sesji zabrakło radnych Waldemara Buczyńskiego, Grzegorza Kossa, Bogusława Brzezowskiego (wszyscy SLD) i Dariusza Śliwińskiego (PO) PRZECIEŻ JAKIŚ CZAS TEMU TO PEŁO GRZMIAŁO JAKIE TO MARNOTRASTWO

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:34:09] • [IP: 93.94.190.***]

Stadion, płyta boiska i inne obiekty w momencie gdy przestaną być blokowane przez I-szy zespół Floty-natychmiast zostanie wykorzystany na rozgrywki niższego szczebla, drużyn młodzieżowych i organizację obozów sportowych drużyn zamiejscowych. Wysoki standard obiektu jest dzisiaj normą przy świadczeniu usługi dla każdego odbiorcy -nawet dla dzieci i młodzieży. OSIR niezależnie czy obiekt jest wykorzystywany przez klub zawodowy/nieodpłatnie/, czy przez każdą inną drużynę wykonuje te same zabiegi i czynności zgodne z instrukcją obsługi obiektu.

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:32:34] • [IP: 91.199.250.**]

Szanowni kibice. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem, i troszeczkę pomyślcie. Miasto zagwarantowało na ten rok Flocie środki, tyle ile zaplanowano na ten cel w ubiegłym roku. A to że zarząd nimi gospodaruje w taki sposób, że wystarcza ich tylko na połowę roku to nie wina radnych. Budżet miasta ma swoje ograniczenia, i aby komuś dać więcej to trzeba komuś zabrać. A co do stadionu, to może w końcu będą z niego korzystać uczniowie szkół a nie tylko pierwsza liga. A kibiców zachęcam do aktywnego udziału w życiu sportowym, a nie do darcia się na trybunach (zacznijcie sami uprawiać jakąś dyscyplinę).

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:22:29] • [IP: 91.199.250.**]

Ludzie jeszcze dodajcie 35 tys. które otrzymał klub w 2014r. szczegóły w zarządzeniu 38/2014 Prezydenta Miasta z dnia 15.01.2014r. i porównajcie te wszystkie miliony co ida na Flote z osiągnięciami innych klubów np. siatkarze, sporty walki, lekka atletyka - diamentowa liga Pani RENATA wczoraj w LOZANNIE, Ola 2 vice mistrzyni Polski juniorów a gdzie są ci wielcy wychowankowie Floty oczywiście współcześni bo historycznie z innych sekcji też jest wielu.

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:15:12] • [IP: 217.153.7.***]

pseudostrużom miejskiej kasy, którzy nie potrafią nic innego jak tylko rzucać obelgami i pisać bzdury na temat, o którym nie mają zielonego pojęcia proponuję aby zobaczyli jak sport traktuje Kołobrzeg, miasto o podobnej wielkości i podobnym budżecie. 1. Hala Millenium na 1300 osób wybudowana przez miasto 2.ekstraklasowa drużyna koszykówki, której głównym sponsorem jest miasto 3. nowiutki stadion piłkarski wybudowany przez miasto 4. 2 ligowa drużyna piłkarska z zamiarem awansu do 1 ligi- główny sponsor też miasto. Tamtejsi mieszkańcy są z tego dumni i okazuje się że można coś zrobić na wysokim poziomie, a nie jak tu wieczne jęczenie grupki sfrustrowanych malkontentów, miłośników szarzyzny i miernoty, co bez przerwy przytaczają wyświechtane slogany o młodzieży. Ja rozumiem, że sprawy dotyczące młodzieży są ważne ale czy to znaczy, że jak np.ktoś zakończy grę w juniorach i będzie mógł grać na wyższym szczeblu to będzie musiał stąd wyjechać ? Gratuluję wszystkim tym, którzy chcą żeby Ś-cie znów było zadupiem

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:12:16] • [IP: 80.245.180.***]

zgadzam się w pełni Gość  Piątek [04.07.2014, 08:54:10]  [IP: 80.245.179.***] plaża jest naszą wizytówką, tam powinna iść kasa

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:09:54] • [IP: 62.69.203.***]

Okazuje się, że oprócz dotacji jakie Flota dostaje od miasta, korzysta z infrastruktury miejskiej za darmo lub za niewielką opłatą. Potwierdził to jeden z radych podczas sesji. Do kwot jakie miasto daje na utrzymanie klubu należy dodać kwoty jakie klub powinien zapłacić za korzystanie z infrastruktury po stawkach komercyjnych. A wtedy obraz skali dotacji będzie bardziej wiarygodny. Popieram decyzję radnych, którzy głosowali przeciw przyznaniu kolejnej dotacji. Klub powinien istnieć, ale nie za wszelką cenę. A Zarząd, który nie radzi sobie z pozyskaniem środków na bieżącą działalność powinien zostać odwołany. Klub sportowy chcący dokonywać transferów piłkarzy, więc prowadzący działalność komercyjną nie powinien dostawać dotacji z miasta. Czy za transfer piłkarzy część pieniędzy wraca do miasta? Klub dotowany przez miasto powinien byc ligą amatorską, w której propagowany powinien byc sport dla wszystkich. W przypadku sportu zawodowego niech kluby pozyskuja pieniądze gdzieś indziej - nie od miasta.

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:07:55] • [IP: 91.199.250.**]

Są w mieście inne inicjatywy skupiające dzieci chcące uprawiać futbol i z doniesień prasowych całkiem dobrze im się wiedzie. Zawiązać sekcje piłkarskie pod auspicjami osiru i sprowadzić trenerów z prawdziwego zdarzenia i będzie trenować 3 razy więcej dzieci i wystarczy 10 razy mniej środków.

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:02:23] • [IP: 91.199.250.**]

W pobliskiej miejscowości na zajęcia piłkarskie uczęszcza 250 dzieci i młodzieży, z których to w minionych latach bardzo chętnie Flota bez skrupułów sięgała - nic w zamian nie oferując więc praca z młodzieżą we Flocie była i jest fikcją. Nie sadzę aby było stać klub na przeprowadzkę do innego miasta bo nikt nie zgodzi się współpracę z takimi ekspertami, a dodatkowo kto zgodzi się aby dzieci dziennie spędzały 2 godziny w podróży. Strachy na lachy.

Gość • Piątek [04.07.2014, 09:00:56] • [IP: 193.69.22.**]

hehehe te" kibic" 23 na karku to mozesz miec zaraz karczycha zaszczany paralito...hahaha

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:57:24] • [IP: 193.69.22.**]

A Pan Panie Rozwalka to ile zarabia w klubie??he?

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:56:35] • [IP: 193.69.22.**]

Czas najwyzszy tych partnerow znalezc Panie Rozwalka!! Klub I ligowy przez szereg lat nie potrafiacy znalezc sponsorow to klub ZLE ZARZADZANY!!...i wrzod na tylku miasta i mieszkancow!

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:54:10] • [IP: 80.245.179.***]

Dajcie już spokój nie ma na nich pieniędzy i już. Wypisywanie głupot o sporcie, niszczeniu go - uprawianie sportu nto nie chodzenie na stadion na czem, to granie. Dodajmy, że to stadion miejski osir, nie będący własnością tego stowarzyszenia. I na koniec najlepsze stwierdzenie, że flota to reklama na całą Polskę- czy te ilości turystów tutaj przyjeżdżają oglądać stadion i piłkarzy stowarsyszenia flota świnoujście? Nie przyjeżdżają na plażę, bo z tego słynie to miasto.

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:48:15] • [IP: 178.238.249.**]

pytanie do Zarządu Klubu, pana Prezydenta i Radnych czy są dumni z siebie, że nie umieli znaleźć kompromisu przez tyle lat.

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:45:34] • [IP: 37.248.254.***]

Nigdy członkowie zarządu nie otrzymywali gratyfikacji za swoją pracę na rzecz Miejskiego Klubu Flota.Odwrotnie bardzo często ratowali klub prywatnymi składkami.Prywatne pieniądze działaczy pozwoliły dokończyć rozgrywki i utrzymać się w 1 lidze ażeby prezydent mógł dotrzymać przyrzeczenia i zapewnić część środków na jesień.Przyrzeczenia nie dotrzymał.Bardzo mu w tym pomogli radni SLD z przwodniczącym Rady oraz pani zastępca.Zostanie pustka i nowy stadion oraz piękna murawa do zaorania.Wstyd na całą Polskę!Miałeś Chamie złoty róg!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:38:00] • [IP: 92.42.112.***]

widać że kibice zmartwychwstali i nawet głos zabrali chcesz oglądać mecze to wypad do Brazylii!! i wsadź sobe w du... piłkę... a może dwie...

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:36:10] • [IP: 37.8.215.***]

Przeciwko pomocy dla Floty była też pani radna Irena Kurszewska z PO

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:34:35] • [IP: 92.42.112.***]

to jest STADION MIEJSKI!! mogliby przekształcić na STADION LEKKOATLETYCZNY i na pewno coś by się na nim działo a tak...łażą po kasiorę żebracy!! ich stadion hahahahaha dobre właśnie wyszło jaki ich stadion hahahahahaahahah radni pokazali im gdzie ich miejsce hura hura hura!!

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:33:13] • [IP: 37.248.254.***]

Radny Koss SLD brał udział w głosowaniu!I pognębił swój klub!

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:26:41] • [IP: 80.245.184.***]

Powtorzyc sesje, a 1000 kibicow Floty, przyjdzie na sesje.

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:26:15] • [IP: 62.69.241.***]

23:49:14] • [IP: 87.106.143.***] to szkoły, przedszkola i szpital też utrzymuj sobie za swoje a nie za MOJE bo ja nie korzystam z tego...

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:23:10] • [IP: 80.245.188.**]

Teraz się młodzieżą zasłaniają- wstyd! A co do tej pory zrobili dla młodzieży? Kompletnie nic! Rodzice musieli doplacac do wyjazdów a nawet skladac się na sędziowanie meczów u siebie. Ilu wychowanków gra wcskladzie? Żaden! Czy taki stan rzeczy odpowiada kibicom? Widocznie tak.. ale to żałosne

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:15:54] • [IP: 93.94.190.***]

są inne klubu gdzie trenuje już świnoujska młodzież...a wy zarząd szukajcie sponsora jak robią to inne kluby w świnoujściu i polsce

Gość • Piątek [04.07.2014, 08:08:52] • [IP: 88.156.235.***]

Chore miasto w chorym kraju ! Jesteśmy najgorszym społeczeństwem we współczesnej Europie ! FORZA FLOTA !

Gość • Piątek [04.07.2014, 07:52:46] • [IP: 75.157.0.**]

no tak tylko kto potem te pieniadze kontroluje..?na co ida ? bo chyba nie na szkolenie mlodziezy ?

Gość • Piątek [04.07.2014, 07:31:57] • [IP: 95.129.225.**]

Na stadionie w końcu wybudowana będzie bieżnia do biegania dla setek ludzi-pewnie tylu ile jest kibiców Floty. I będzie to większa korzyść niż kolejne jakies inwestycje w piłkę nożną.

Gość • Piątek [04.07.2014, 06:54:54] • [IP: 93.94.186.**]

Panowie z zarządu Floty mają się b. dobrze, tylko zawodnicy i OSiR mają problemy, a powinno być odwrotnie.

Gość • Piątek [04.07.2014, 05:46:34] • [IP: 46.231.56.***]

Słuszna decyzja! Brawo Radni!

Gość • Piątek [04.07.2014, 05:35:04] • [IP: 94.254.199.**]

Najgorsze jest to że spadną obroty w STS-sie i kasynie. A było tak pięknie.

Gość • Piątek [04.07.2014, 02:45:39] • [IP: 62.69.231.***]

Kibic, Ty gówniarzu i ogórkowy czopie. Oddaj mamie pieniądze za mleko, które masz pod nosem. Jeżeli u Ciebie wywołują emocje spoceni faceci biegający z gałą, to Ci współczuję geju.

Gość • Piątek [04.07.2014, 02:18:45] • [IP: 78.22.113.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [04.07.2014, 01:16:02] • [IP: 93.94.187.***]

JAKIE ROZWIAZANIE KLUBU ?? 2 liga dalej kopac swoje ! I sponsorow pozyskac ! Pasozyty !

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:34:47] • [IP: 87.205.230.***]

Wg. mnie popelniono jeden zasadniczy blad.Taka decyzje trzeba bylo podjac na wczesniejszych sesjach. Nie wiem czy dzisiaj Flota moze zglosic sie do innych rozgrywek niz 1 liga. Prawdopodobnie moze zagrac tylko w 1 lidze(chociaz niech to potwierdzi jakis fachowiec). Wczesniej nie zlozyli by wniosku licencyjnego na 1 lige, pozniej na 2 i mogliby grac w spokoju w 3. A teras sa wiadomo gdzie.

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:29:50] • [IP: 92.42.119.*]

Brawo! Darmozjady zobaczą jak to jest:) Trzeba było nie odrzucać pomocnej dłoni:)

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:24:48] • [IP: 46.215.30.***]

Kopacze byli pewni że zawsze wyżebrają. Fasola też się chyba zdziwił.

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:11:40] • [IP: 93.94.190.**]

wniosek Floty o przyznanie 600 tys zł wsparli radni Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Mrozek, Andrzej Staszyński i Jacek Jurkiewicz, radni Platformy Obywatelskiej Elżbieta Jabłońska i Wiesław Góreczny oraz Zenon Gudzowski. Od głosu wstrzymał się Andrzej Szczodry i Rafał Pusz. Na sesji zabrakło radnych Waldemara Buczyńskiego, Grzegorza Kossa, Bogusława Brzezowskiego (wszyscy SLD) i Dariusza Śliwińskiego (PO)

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:03:06] • [IP: 88.156.234.***]

DO kibica. Sam jesteś żałosny... Nie ma kasy dla Floty - to w... do niemiec na ogórki

Gość • Piątek [04.07.2014, 00:02:12] • [IP: 88.156.234.***]

Bezradny zarząd..i jak zwykle ręce w kierunku miasta - bo tylko to potrafi... Dobrze im tak

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:56:43] • [IP: 72.14.178.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:55:24] • [IP: 80.245.178.**]

Do 187, puknij się w głowę, stadion miejski / nie Floty/ bez bieżni, to paranoja.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:53:14] • [IP: 93.94.190.**]

Gość  Czwartek [03.07.2014, 21:59:41]  [IP: 57.66.78.*] Nieprawda.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:49:14] • [IP: 87.106.143.***]

Kibicu z 23:35:41, kto ci zabrania 'utrzymywać tradycję'? Utrzymuj sobie na zdrowie, ale za swoje. Nie za MOJE!

Kibic • Czwartek [03.07.2014, 23:35:41] • [IP: 93.94.187.***]

Żałosne są te wszystkie wasze wypowiedzi...Mi wstyd chłopak 23 lata na karku !! Wstyd mi na mieszkańców miasta i za radnych że nie zgadzają się na dofinansowanie klubu! Świnoujskie mendy chcecie bieżni to wpier..do niemiec na ogórki pajace ! Flota ! Piłka nożna to jest prawdziwy sport prawdziwe emocje ! a nie ganianie..mniejsza o to Radni I pAnie prezydencie piszę z małej bo tak mi wygodniej..a wy też nie potraficie ruszyć dupy i pomóc Flocie w pozyskaniu sponsora?? Czemu teraz wszystko chcecie zniszczyć po tylu latach obudziliście się z ręką w nocniku to nie wiedzieliście ile to będzie wszystko kosztować ?!!? Po co było w takim razie robić Miejski Klub sportowy kiedy własnie teraz pokazujecie jaki on jest miejski jaki on jest NASZ !! Flota to jedyne hasło rzecz z którą kojarzy się te zawszone miasto !! I powinniśmy tą tradycję utrzymać i dalej na nas Flota powinna grać!! I tak samo trenować młodych piłkarzy. I JESZCZE RAZ POWTÓRZĘ W DUPĘ SOBIE WSADŹCIE TE WSZYSTKIE BIEŻNIE I INNE NARZEKANIA MIASTO SNOBÓW

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:24:06] • [IP: 94.254.199.**]

Najgorsze jest to ze to zarząd floty swoim działaniem umieścił flotę a teraz szuka winnych ! Jest to obrzydliwe !!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:15:34] • [IP: 93.94.187.***]

Zagrywka polityczna oszustów, bo wcześniej gwarancją było jeśli Flota utrzyma się w pierwszej lidze to będą dotacje a teraz, mimo że warunek został spełniony SLD się wycofało. I czekają na wybory, jak wygrają dotacja będzie więc Ci co tak bardzo są przeci dotowaniu pewno na nich nie zagłosują. Zobaczymy na wyborach. ...

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:03:30] • [IP: 93.94.188.***]

Ależ proszę państwa nad czym tutaj dyskutować, płakać, lamentować w naszym pięknym mieście się wreszcie coś udało. Coś co jako tako funkcjonowało udało się uje*ba* powinniśmy być szczęśliwi przecież to w charakterze naszego narodu i miasta leży żeby cieszyć się z takich rzeczy, kina nie ma (może będzie), aquapark marzenia, miejsca jakiej kolwiek rozrywki nie istnieją bo i po co polak tylko musi pracować i pić ale za to można przejść się do hipermarketu bo piweczko. Niestety ale tylko tyle można robić w naszym pięknym mieście, a więc cieszmy się i radujmy że nie ma już niczego i możemy już iść. PS brawo pANIE redaktorze !

Gość • Czwartek [03.07.2014, 23:01:37] • [IP: 62.69.251.***]

Skowyt odrywanych od koryta działaczy - miód dla moich uszu

Gość • Czwartek [03.07.2014, 22:58:58] • [IP: 95.129.224.**]

Po wygranych wyborach samorządowych czerwona zaraza na którą ochoczo zagłosuja mieszkańcy nie pozwoli leśnym dziadkom oddać dojnej krowy jakiemuś sponsorowi.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 22:50:13] • [IP: 88.156.235.***]

Łatwo się burzy, jeszcze będziemy tęsknili za FLOTĄ, za FLOTĄ w I lidze, pewnie Ci co głosowali na NIE cieszyli się parę lat temu jak FLOTA awansowała. Śmieszą mnie nadzieje, że teraz będzie kasa w mieście dla wszystkich dyscyplin, bo NIE będzie. Cała POLSKA się z NAS teraz śmieje.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 22:17:43] • [IP: 93.94.188.**]

masakra jakaś teraz już w tym chorym mieście nie będzie już nic dla młodych, nic też dla mieszkańców, pozostali młodzi wyjadą a miasto dalej będzie organizować wszystko dla turystów i dziadków na kuracjach, czas skończyć z rządami tych radnych i prezia. Proponuje zrobić referendum niech wszyscy mieszkańcy wypowiedzą się co będzie finansowane naszymi podatkami anie ich kaprysy, może nowy basenik dla kuracjuszy albo karuzele dla turystów. Ludzie łączmy się i ratujmy naszą jedyny atrakcje w tym mieście co i tak jest największa promocją dla miasta.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 22:08:20] • [IP: 83.8.3.***]

Obawiam, że nie tylko kibice Floty zagłosują odpowiednio w najbliższych wyborach, ale ich rodziny, znajomi itd. No cóż, poczekajmy do jesieni. Klub z takimi tradycjami i kilku radnych go" uśmierca", co będzie następne. Przykre, że nasi radni mają tak ograniczone horyzonty.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:59:41] • [IP: 57.66.78.*]

Pan Pusz i Pan Szczodry z Grupy Morskiej wstrzymali się od głosu...

md • Czwartek [03.07.2014, 21:53:12] • [IP: 80.245.179.***]

Panowie z Zarządu MKS Flota ! Czy zastanawialiście się nad tym, dlaczego jednym z warunków finansowania zespołu MKS Flota przez sponsora, z którym ostatnio nie dogadaliście się było, CAŁKOWITA ZMIANA ZARZĄDU !! Nic Wam to nie daje do myślenia ? Czas na totalne zmiany, a zacząć należy od" góry" !!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:48:55] • [IP: 93.94.188.***]

Załóżcie sobie fundacje i szukajcie pieniędzy. Jaki macie problem? Ilu młodzieżowców ze Świnoujścia gra w I lidze? Nikt.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:40:01] • [IP: 92.42.118.**]

Panowie radni zapamiętamy to przy wyborach, BRAWO macie nasze głosy, nas jest więcej niż" kibiców" Floty !!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:37:02] • [IP: 178.238.246.***]

Flotę może wspomóc Lokalna Grupa Rybacka. Przecież też ma pieniądze na kulturę i sport. Panie Szczodry niech Pan nie żałuje pieniędzy na Flotę - bądź Pan szczodry!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:27:59] • [IP: 80.245.179.***]

Czas na zmiany :D

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:21:25] • [IP: 95.129.224.***]

W końcu radni zachowali się jako głos mieszkańców. Brawo. Zasłanianie się młodzieżą jest słabe ile z ponad 2.5 mln za zeszły rok poszło właśnie na mieszkańców czyli m.in. młodzież. Ktoś tu pisał 35 tyś. czyli niecałe 1, 5%. Mam nadzieje że Rada te środki pozostawi a i miejsce się znajdzie bo boiska są własnością miasta czyli naszą i jakoś młodzież nie odczuje.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:09:10] • [IP: 31.2.108.*]

BRAWOOOOO NIECH SPONSORÓW SZUKAJĄ LENIE A NIE NA ŁATWIZNE ŁAPĘ PO SZMAL OD MIASTA TO ŁATWO WYSTAWIAĆ. .. A RĘKAWY ZAKASAĆ I POSZUKAĆ SPONSORÓW ZA CO TAK WIELKIE PIENIĄDZE MIESIĘCZNIE BIERZECIE !!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:08:03] • [IP: 83.25.88.**]

Co on plecie. Młodzież będzie mogła trenować wtedy gdy rozwiążą ten pseudo klub.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:06:32] • [IP: 93.94.190.***]

Grupa Morska była przeciw a Pan Szczodry się wstrzymał.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:05:10] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:04:23] • [IP: 162.218.116.**] oj interanucie, aleś ty prostak

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:03:27] • [IP: 193.200.150.***]

Takie płacisz podatki gołodupcu, że nawet nie dla marnej Flociny brakujących 600000PLN'ów.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 21:01:05] • [IP: 95.91.212.***]

Jak sie zmieni zarzad to szmal sie znajdzie koniec dunajki i jego dziadow

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:59:30] • [IP: 193.200.150.**]

A od kiedy takie dzieciaki ja Ty 117 przed mutacją płacą podatki?

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:54:10] • [IP: 188.147.45.***]

SZKODA FLOTY ZARZĄD BEZ KONKURENCYJNY I NAJLEPSZY W CALEJ POLSCE

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:51:06] • [IP: 83.25.117.**]

Moje podatki, moja Flota, wolę to niż wywalanie kasy na jakieś turnieje gwiazd (Alkoholowych) czy zawszawioną karuzelę coultury

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:50:13] • [IP: 62.69.251.**]

Panowie radni zapamiętamy to przy wyborach!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:46:10] • [IP: 193.200.150.**]

Koniec jednego, jest zawsze początkiem drugiego.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:46:09] • [IP: 80.245.189.***]

Te 600 tysięcy to była tylko gra wstępna, w grudniu a może i wcześniej byłaby prośba o kolejne 500, i tak dalej. A to zasłanianie się młodzieżą jest żenujące. Wszyscy chyba pamiętają jak nie zapewniono pieniążków na wyjazd na jakiś tam turniej młodzieży i któryś tam z młodzieży się popłakał i takie tam historie. A tu nagle mydli się oczy młodzieżą.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:39:54] • [IP: 95.129.224.***]

Wstydż się Rado!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:30:12] • [IP: 80.245.180.***]

Do [IP: 93.94.188.*** Nie po to są w zarządzie aby sięgać po swoje.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:26:49] • [IP: 93.94.189.***]

KONIEC FINANSOWANIA FLOTY ZA NASZE PIENIĄDZE!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:23:50] • [IP: 95.129.228.***]

nie rozumiem tego ze stracicie mlodziez trenujaca, pierw to trzeba ja miec !! a nie teraz gdy nie ma pieniedzy to przypomina sie o mlodziezy nie moge tego czytac bzdury

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:19:16] • [IP: 93.94.188.***]

Sądzę że Pan Rozwałka i Dunajko mogliby w końcu sięgnąć do własnych zasobów finansowych i dać w końcu coś od siebie na klub, a nie tylko czekać na finansowe wsparcie od innych.

zenon • Czwartek [03.07.2014, 20:04:11] • [IP: 88.156.233.**]

czy uwazacie ze zarzad nic nie robi to jestescie w bledzie

Gość • Czwartek [03.07.2014, 20:01:11] • [IP: 88.156.232.***]

A czy klub przeniosą razem z działaczami i Fogt'em czy solo ;) ?!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:49:10] • [IP: 88.156.235.***]

Świnoujście to miasto sfrustrowanych, i nie wiadomo skąd przybyłych mieszkańców ! Mało kto utożsamia się ze swoim regionem ! Radni dajcie kasę na karuzelę niby kultury !. ..następny milion !

wyborca • Czwartek [03.07.2014, 19:46:43] • [IP: 92.42.113.***]

Nie życzę sobie żywienia tej sitwy, ich dzieci i pociotków z moich podatków.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:43:41] • [IP: 80.245.189.***]

Panie Rozwałka, możesz Pan sobie zabrać tych kopaczy nawet do siebie do domu.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:41:39] • [IP: 93.161.57.***]

ja proponuje FLOTA Międzyzdroje i tam przenieść cały klub. . no bo stadion należy do miasta :D czyli sądzę że cały klub wejdzie do dużego fiata. :D

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:35:39] • [IP: 178.238.246.***]

W sytuacji, w której znalazła się FLOTA widzę możliwość zmniejszenia potrzebnej kwoty do kontynuacji gry w I lidze. Proponuję utrzymać trzon drużyny z zawodników ogranych w I lidze, stanowiący 50%, ściągnąć do drużyny zawodników z III ligi, stanowiący 30% i wprowadzić zawodników z rezerw i juniorów FLOTY, stanowiących 20%. Wynagrodzenia zawodników, stanowiących trzon drużyny na dotychczasowym poziomie. Nowi zawodnicy z III ligi - wynagrodzenie na poziomie 0, 75 trzonu drużyny, a zawodnicy z rezerw i juniorów FLOTY-wynagrodzenie na poziomie 0, 50 trzonu drużyny. Taki stan należałoby utrzymać do czasu poprawy sytuacji finansowej klubu. Wydaje się, że na te warunki zgodzą się zawodnicy z III ligi, z rezerw i juniorów FLOTY, bo to dla nich szansa gry w I lidze, a jednocześnie ratunek dla klubu. Zarząd FLOTY proszę o wyliczenie, jaką można w tej sytuacji uzyskać oszczędność, by kontynuować rozgrywki w I lidze. Orientacyjnie może okazać się, że brakująca kwota 600 tysięcy zmniejszy się do 300-400 tysięcy. I to OK.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:30:58] • [IP: 37.8.215.***]

1. Miasto daje co roku na" Flotę" ok. 3 mln. zł. rocznie. 2. Plan finasowania każdego roku, znany jest działacza już przed rozpoczęciem każdego nowego roku. Można się przygotować do każdego rozwiązania. 3. Miasto zapewnia do końca 2014r. tzw. stypendia dla zawodników (czyli wynagrodzenia i to nie małe). 4. Jak dotychczas Miasto zapewnia, prawie za darmo, korzystanie z obiektów sportowych (boisk i zaplecza) dla" Floty". 5. Miasto oczekuje, że zostaną spełnione obietnice uzyskania sponsorów gwarantujących, chociaż w połowie utrzymanie finansowe" Floty". Coroczne deklaracje nigdy nie zostały spełnione. 6. Miasto oczekuje tylko dobrej gry, dobrego miejsca w lidze. I proponuję: Nie straszyć się wzajemnie i nie ubliżać. Szukać dobrego rozwiązania. Najprostsze rozwiązanie - dajcie pieniądze zakończyło się. W mieście i w Zarządzie Floty znajdą się mądrzy ludzie, którzy na pewno zaproponują wyjście z sytuacji. Tylko trochę spokoju! Mam nadzieję, że myślenie się zaczęło.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:27:53] • [IP: 80.245.180.***]

Do [IP: 62.69.203.*** Prędzej się poda Tusk do dymisji niż zarząd floty :) Czyli nie ma takiej opcji.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:24:25] • [IP: 109.241.63.*]

Widzę, że większość to nie ma pojęcia o piłce i prowadzeniu kluby, nic się nie znają a psioczą... szkoda słów dla tego chamstwa i buractwa. po co było w ogóle tworzyć klub skoro teraz głupie 600tys (biorąc pod uwagę budżet miastat w wysokości 220mln) może to wszystko zniszczyć?!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:20:08] • [IP: 62.69.253.***]

nareszcie ktos zmadrzal na sesji zamknac ten fan klubik

JURSZT • Czwartek [03.07.2014, 19:16:55] • [IP: 109.241.63.**]

SZANOWNI PAŃSTWO! ZWRACAM SIĘ DO KIBICÓW FLOTY, BO TYLKO MY ROZUMIEMY CO ZNACZY KONIEC I-LIGI W NASZYM MIEŚCIE, NASZYM ŻYCIU, ZAŁÓŻCIE FUNDACJE, A MY KOCHAJĄCY PIŁKĘ UZBIERAMY TĄ KASĘ, A KLUB NIECH ZNAJDZIE WRESZCIE ROZWIĄZANIE TYCH PROBLEMÓW DO 2015 ROKU, KOCHAM FLOTĘ TAK JAK MOJE MIASTO !

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:15:23] • [IP: 109.243.106.***]

Flota Świnoujście to kilkadziesiąt lat pięknej tradycji. Kiedyś jednak o kręgosłupie drużyny stanowili piłkarze wywodzący się ze Świnoujścia lub okolic, że wymienię tu H.Polarczyka, Edwarda i Andrzeja Wójcickich, Labisia, Broniewskiego, Bochena, a wcześniej braci Barczyk, Kubę Mirosława czy Leszka Zakrzewskiego. Z tymi i wieloma innymi piłkarzami ze Świnoujścia w składzie, Flota skutecznie rywalizowała na poziomie 3 ligi (dziś w nowej nomenklaturze jest to liga 2) , będąc w niej czołowym zespołem. Dziś w kadrze nie ma wychowanka, a juniorzy Floty plasują się na końcowych miejscach w lidze wojewódzkiej, w której nie ma czołowych drużyn juniorskich z Województwa, gdyż te najsilniejsze grają w Centralnej Lidze Juniorów. Nie dziwię się więc mieszkańcom, że nie chcą tego dłużej finansować, podczas gdy przez 10 lat zarząd nie pozyskał żadnego strategicznego sponsora. Z drugiej strony FLOTA w Świnoujściu musi być, bo jest to sportowa historia tego miasta. Świnoujście bez Floty to jak Szczecin bez Pogoni.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:13:51] • [IP: 88.156.233.***]

" Ceną za uratowania klubu i trenującej młodzieży " o czym mówimy! Młodzież-dzieci z rocznika 2005-6 aby grać musiała kupić stroje firmy pseudo sponsora" G..." na ostatni turniej wyjazd prywatnymi samochodami! Może lepiej rozwiązać klub!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:08:39] • [IP: 57.66.78.*]

Na całe szczęście Grupa Moirska nie przyłożyła ręki do końca floty bo się wstrzymała...

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:07:19] • [IP: 83.21.24.***]

Wreszcie Radni ruszyli głową a nie. ... i nie dają się tym, którym wydaje się, że bez klubu miasto nie będzie funkcjonowało.Jesli Pan Rozwałka chce klubu to niech do niego dołoży a nie czerpie zyski. Mieszkańcy Miasta mają coś do powiedzenia bo jeśli nie to zaczną się posłuchy i co wtedy.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 19:03:44] • [IP: 62.69.203.***]

Przepraszam- ale jako kibic Floty - nie rozumiem dzialań prezesa i zarządu klubu. Był sponsor -moze nie najwyzszych lotow / czytaj pieniędzy / ale był. Prezes i zarząd oswiadczyli ze nie zapewnia on wysokiego profe sjonalizmu a teraz jest mowa o IV lidze lub wyprowadzeniu klubu z miasta- do jasnej cholery- i to ma byc ten wysoki poziom -profesjonalizm. Wtym miejscu pytanie do rzecznika -czy MKS FLOTA - jest prywatnym klubem - towarzystwa wzajemnej adoracji- jakim jest obecny zarzad-czy Miejskim klubem sportowym. Jakim prawem nieudacznicy moga szafowac takimi pomyslami- Moim zdaniem juz jutro CAŁY ZARZAD Z DYREKTOREM POWINIEN PODDAC SIE DO DYMISJI

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:53:07] • [IP: 88.156.233.***]

Kasa działaczom ślepia przyćmiła, zapewne myśleli, że przyjdą ponownie po ponad pół miliona złotych (a będzie to tylko formalność!) a tu lipa! Radni zmądrzeli, bo jak nie ma na nic innego w mieście, to i nie ma dla nich!! Widzę, że prezes Rozwałka teraz sobie raptem o młodzieży przypomniał:) A co było do tej pory?? Dlaczego pan Rozwałka do dziś o tych młodych ludziach nie pamiętał? Radni którzy głosowali aby przeciąć tę finansową pępowinę - wielki szacun!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:50:54] • [IP: 46.231.56.***]

I wreszcie słuszna decyzja! Brawo Radni!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:44:45] • [IP: 93.105.70.***]

zarobki pilkarzy nie przekraczaja 6000zl, zadna tajemnica

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:39:45] • [IP: 92.42.117.***]

A niby takie bogate miasto wstyd

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:29:51] • [IP: 83.6.97.**]

Brawo choć raz porządna decyzja!!

ciekawaski • Czwartek [03.07.2014, 18:25:59] • [IP: 178.238.252.***]

a dlaczego zwałka nie poprosi o dofinansowanie tej brakującej kwoty marszałka w końcu Flota tez reprezentuje województwo?? honor zabrania??

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:20:02] • [IP: 80.245.189.***]

Tysiące głosów to radni zyskali tym głosowaniem a nie stracili. Chcą koniecznie tej pierwszej ligi bo można obstawić na pewniaka w STS-sie, można sprzedać meczyk, a tak zostanie tylko sama pensja.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:17:24] • [IP: 93.94.185.***]

Prezydent miasta wraz z SLD zniszczyli szpital[prywatyzacja moze go tylko uratowac]niszcza zaklad opiki dlugoterminowej[bedzie wybudowany komercyjnie tylko dla bogaczy]zadluzyli miasto na ponad 120 mln plus gwarancje miasta dla spolek miejskich na 12mln, teraz doszli do wielkopomnego wniosku ze mozna zniszczyc nie tylko klub ale dziesiatki milionow wydane na modernizacje stadionu.Nie zmieni tego dziesiatki wpisow na zleceni z UM, cikawe czy piszac to w czsie pracy odpisuja sobie ten czas jak ci co wychodza na papierosa.Cala dzialalnosc radnychSLD sprowadza sie tylko do wykonywania polecen Prezydenta, nie miejcie zludzen ta cala szopka z dofinansowaniem Floty to byla wyrezyserowana od poczatku do konca farsa dla niezorietowanych wykonana przez SLD i Prezydenta.Prezydent bedzie teraz mowil ze chcialem dac ale rada miasta byla temu przeciwna.Tak kara sie w SLD PRZECIWNIKOW, KTORZY MAJA CZELNOSC MYSLEC INACZEJ I MIEC SMIALOS O TYM POWIEDZIEC.Tam promuje sie tylko uleglosc o czym przekona sie dyr.OSiR juz niedlugo

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:15:20] • [IP: 193.45.39.**]

Jeśli flota ma być sponsorowana z pieniędzy podatników to dlaczego podatnicy nie mieliby znać dochodów panów prezesów i całej rzeszy ludzi pracującej we flocie łącznie z piłkarzami. Mam na myśli tylko i wyłącznie dochody z klubu. Wszyscy znamy dochody Prezydenta i urzędników. Skoro to takie marne grosze to myślę iż wielu zmieniłoby swoje podejście do klubu na plus. Proszę więc doinformować opinię publiczną.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:08:48] • [IP: 67.159.36.**]

Panie Prezydencie, myślę że tym jednym nierozważnym posunięciem stracił pan kilka tysięcy głosów w nadchodzących wyborach - kibiców, sympatyków i ich rodzin

Gość • Czwartek [03.07.2014, 18:04:23] • [IP: 162.218.116.**]

do [IP: 92.42.11, 17:38:43] •oj kobieto, aleś ty durna

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:54:19] • [IP: 79.186.166.***]

No cóż, zbliżają sie wybory, zapamiętamy tych co zagłosowali za odrzuceniem uchwały. Świnoujście znów stanie się zapyziałą dziurą. Karuzela Coultury...nie, Flota. ..nie. Ludzie, czego wy chcecie, do kościoła mamy tylko chodzić, bo już teraz nie ma gdzie.

mieszkaniec • Czwartek [03.07.2014, 17:53:50] • [IP: 2.69.102.***]

Rozwalka * ludzi bedac adwokatem i tak mu zostalo na wiele lat ale w koncu ktos ruszyl muzgiem i powiedzial DOSC brawo brawo

Bla Bla Bla • Czwartek [03.07.2014, 17:53:16] • [IP: 83.8.13.**]

Teraz nie pora myśleć o tym, czego ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz. (Ernest Hemingway)

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:45:56] • [IP: 92.42.117.***]

Brawo radni jestem z Was dumny

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:38:43] • [IP: 92.42.119.**]

Panie Rozwałka, dla mnie pan już nawet dzisiaj może przenosić swój klub do innego miasta!! I to jak najdalej od Świnoujścia poproszę, żebym już więcej o pana przekrętach i chciwości nie słyszała!! To trzeba mieć tupet! Zlikwidować was i w końcu będzie spokój z wami. Może wreszcie to nastąpi, czego sobie i wszystkim mieszkańcom miasta życzę. A przeciwników panie Rozwałka jest więcej, niż ta garstka kiboli zwolenników waszej kombinatorskiej flotki! I precz od naszych pieniędzy!! Niech pan nawet nie śmie znów żądać kolejnych tysięcy!! Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Rady Miasta, że się wam postawiła i w końcu powiedziała NIE !!:):):)

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:36:00] • [IP: 109.241.63.***]

brawo radni

Dunczyk • Czwartek [03.07.2014, 17:27:13] • [IP: 79.186.164.***]

Szkolenie młodzieży ?? ilu wprowadziliście juniorów Floty do SZEROKIEJ kadry ?? a ile kasy dostaliście ?? z miasta przez lata kiedy Flota była w pierwszej lidze. Podzielcie przez ilość juniorów, to wyjdzie ile kosztuje szkolenie młodzieży bez EFEKTÓW. I nie ma co tego przedłużać, rozpiepszyć to i budować na nowo na zdrowych zasadach i z profesjonalnym podejściem. Materiał juniorski jest, rodzice chętnie pomogą trenerzy też się znajdą. A na dobre mecze kibice mogą pojechać do Szczecina Poznania czy Berlina, bo czas najwyższy by Flota była dumą Świnoujścia a nie finansowym hobby śmiesznych działaczy. Pozdrawiam jajko.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:24:15] • [IP: 93.94.190.**]

Co za bezczelne podejście do sprawy!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:18:32] • [IP: 62.69.231.***]

Brak pierwszej ligi nie ma nic wspolnwgo z drużynami młodzieżowymi, Flota nie grała w poierwszej lidze a junioży grali w najwyższej klasie rozgrywkowej, a teraz grają w klasie wiejskiej, niech wiec ten pan bzdur nie opowiaada, rozpędzić cały nieformowalny zarzad.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:16:07] • [IP: 80.245.183.***]

Teraz raptem temat o młodzieży. A wychowanka nie ma ani jednego hahah

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:11:22] • [IP: 80.245.180.***]

NAgle tylko młodzież i młodzież a wczesniej tylko 1 liga... niech zostana tylko druzyny mlodzieżowe, na to dotacji starczy, a seniorzy moge spokojnie kopac w 3 lidze. ;D

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:07:38] • [IP: 80.245.180.***]

Brawoooo, ileż można tolerować wydawanie miejskiej kasy dla kliki kolesiów, kiedy nie ma basenu, wszedzie oszczędności, a Ci wiecznie łapa wystawiona. Do pracy Panowie Prezesi, szukać sponsorów a nie palić papieroski przed osirem.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:06:55] • [IP: 67.159.36.**]

do gościa z 16:57, po to jest potrzebna 1liga żeby młodzież która osiagnie wyzszy poziom mogła grać tutaj a nie wyjeżdżać do innych klubów np do Szczecina czy Kołobrzegu (2liga)

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:05:47] • [IP: 80.245.180.**]

Państwo prezesostwo, nadejszła wiekopomna chwila aby was... no papa wam zrobić. Kluby buduje sie w oparciu o młodzież, wy tak naprawdę tylko marnotrawicie publiczne pieniądze, przeżeracie na premie, zwłaszcza własne, kompletnie olewając szkolenie dzieci i młodzieży, która zawsze była i jest największą wartością klubów piłkarskich, to kpina z futbolu przez wielkie K, jesteście jak gangrena, która powoli i po kawałku uśmierca nasz klub, podstawą waszego działania jest tylko branie, branie i ponownie branie, zero pomysłu na coś więcej niż kolejne branie publicznych pieniędzy. Miejmy nadzieję że to wasze ostatnie miotania i znajdzie się ktoś kompetentny, kto z naszej floty zrobi zdrowy i sprawny organizm, bez balastu leśnych dziadków, którzy nigdy niczego nie osiągnęli, a wszystko zawdzięczają koneksją rodzinnym i koleżeńskim. Jaki prywatny przedsiębiorca by was zatrudnił, czy któryś zadał sobie kiedyś to pytanie??

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:03:37] • [IP: 94.250.233.**]

NIKT NIE BEDZIE PLAKAL. NAM WYSTARCZY II LUB III LIGA I TAZ BEDZIE OK. PIENIADZE NALEZA SIE ROWNIEZ INNYM DYSCYPLINA W NASZYM MIESCIE... ZARZAD DO WYMIANY... CI SAMI OD 30 LAT...

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:01:49] • [IP: 62.69.251.***]

Podobno Flota ma w mieście 1000 wiernych gardeł, które z pewnością nie będą żałować kasiory na swoich ulubieńców. Własnej kasiory z własnych kieszeni. Nie z mojej. Już nie. He he he.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 17:01:16] • [IP: 62.69.241.***]

WON z radnymi którzy byli za zniszczeniem naszej FLOTY. Dobrze zapamiętamy te nazwiska przy wyborach !!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:58:28] • [IP: 92.42.116.**]

Jaka młodzież, jacy wychowankowie? Zbieranina, której nigdzie indziej w Polsce nie chcieli. I tyle lat nie mieli czasu przekształcić klubu w spółkę? Teraz płaczą i kilkuset ćwierćinteligentów bełkoczących coś" o jedynej rozrywce" w mieście też. książki poczytajcie...

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:57:44] • [IP: 46.113.30.***]

Czas wybudzania Leśnych Dziadków ze śpiączki?

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:57:23] • [IP: 87.205.230.***]

A co ma mlodziez do tego czy beda grali w 1 lidze czy nie? Moze mi to ktos wyjasnic w 2 -3 zdaniach. Nawet jezeli Flota nie bedzie grala w 1 lidze to jest bardziej pewne, ze zagra w ktorejs z nizszych lig.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:54:42] • [IP: 178.181.125.***]

W końcu

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:54:17] • [IP: 80.245.186.***]

niech pan tak od serca zajmie sie innymi ziedzinami sporty w ktorych nasze dzieci i mlodziez zdobywaja medale, dyplomy i promuja miasto za pieniadze rodzicow!dyrektorzy szkol znaja swoja utalentowana mlodziez, trzeba tylki wyjsc z propozycja spotkania z tymi dziecmi i ich rodzicami, wtedy zrozumie pan, ze oprocz obcych kopaczy sa zdolni, ale biedni utalentowani i nad tym trzeba sie zastanowic.CZEKAMY NA BASEN TAKI BY NIE PATRZEC NA NIEMCOW W SPA CZY LABEDACH!ZAWSZE BYLY OBIETNICE KORZYSTANIA I CO JAK NIE MASZ OIRE W KIESZENI TO IE CHCA Z TOBA GADAC WOLA PATRZEC NA MOCZACYCH SIE BRODZIKACH SASIADOW, BO PLYWAC NIE POTRAFIA.SPYTAC MIESZKANCOW JAKIE POTRZEBY STAWIAJA NA PIERWSZYM MIEJSCU!!

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:51:10] • [IP: 193.200.150.***]

Dla mnie, to możecie nawet przenieść ten burdel w Kosmos.

Gość • Czwartek [03.07.2014, 16:51:09] • [IP: 193.200.150.***]

Dla mnie, to możecie nawet przenieść ten burdel w Kosmos.

Oglądasz 1-169 z 169
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■