POGODA

Reklama


Wydarzenia

KMP Świnoujście • Wtorek [18.12.2007, 09:40:09] • Świnoujście

Tragiczny wypadek rowerzysty

Tragiczny wypadek rowerzysty

fot. Sławomir Ryfczyński

Wczoraj około godziny 16:50 na asfaltowej drodze rowerowej doszło do zderzenia dwóch jadących naprzeciwko siebie rowerzystów, w wyniku czego jeden rowerzysta poniósł śmierć na miejscu.

Na ulicy Karsiborskiej (droga rowerowa), jadący w stronę przeprawy promowej „Karsibór” mężczyzna, w wyniku zderzenia z jadącym naprzeciwko rowerzystą, wywrócił się i uderzył głową w podłoże. Poniósł śmierć na miejscu, natomiast drugiemu uczestnikowi zdarzenia nic się nie stało. Policjanci Ruchu Drogowego zabezpieczyli miejsce do chwili przybycia grupy dochodzeniowo-śledczej oraz Prokuratora, w którego obecności dokonano oględzin. Rowery zostały zabezpieczone w KMP. Mężczyzna, który przeżył zderzenie był trzeźwy. Prawdopodobnie rowerzysta jadący w stronę przeprawy promowej nie miał sprawnego oświetlenia roweru. Trwają czynności zmierzające do ustalenia okoliczności zdarzenia.

Tragiczny wypadek rowerzysty

fot. iswinoujscie.pl

Tragiczny wypadek rowerzysty

Miejsce w którym zdarzył się wypadek(fot. iswinoujscie.pl )


Zaktualizowano: Środa [19.12.2007, 16:33:35]

komentarzy: 56, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-56 z 56

Gość • Piątek [21.12.2007, 15:23:43] • [IP: 80.245.184.***]

Gdyby człowiek wpadł do wykopu, nawet bez kolizji to moim zdaniem wina jest w niezabezpieczonym i nie oswietlonym miejscu robót drogowych.

Świnoujścianin • Piątek [21.12.2007, 03:31:19] • [IP: 80.245.176.***]

Co zaglądam na stronę" iswinoujscie", to jakiś wypadek, coś jest w tym mieście nie tak...

Pseudonim • Czwartek [20.12.2007, 15:14:00] • [IP: 80.245.184.***]

W Wąchocku zderzyło się dwóch pieszych-szli za szybko i bez oświetlenia, bez dzwonków(kobiety)chodnik był standardowy a piesze po 150kg.Tego samego dnia na przydrożne drzewo wpadł pieszy-postanowiono wyciąć wszystkie drzewa. A tak szczerze to pośpiech, nieuwaga i bezmyślność zawsze jest wrogiem ludzi:pieszych, zmotoryzowanych czy też rowerzystów. Do pieszych na łamach prasy czy TV chętnie zobaczyłbym apel aby jednak do ubrania dolaczyc coś odbalaskowego. Jesli jeździ sie częso samochodem widać że są takie miejsca niekoniecznie na przejściach że mimo dobrych swiateł sylwetka ubranego na ciemno czlowieka jest widoczna z 1-2metrów.Nie chciałby chyba nikt z nas czytać info. o nieszczęsliwych wypadkach.

Gość • Czwartek [20.12.2007, 01:45:42] • [IP: 80.245.176.**]

Tak sobie czytam, dlaczego nikt nie pisze tyle cierpkich słów o rowerzystach jak o motocyklistach, czyżby się nie krytykowało większości?

Elio • Środa [19.12.2007, 16:45:39] • [IP: 80.54.123.***]

Gdyby ścieżka była oświetlona, nawet całą dobę, dwa razy szersza i jednokierunkowa, to i tak zagrożeniem będzie pozbawione wyobraźni buractwo na rowerach. Za sprawą buractwa w Świnoujściu, jak w Wąchocku, wszystko jest możliwe, nawet śmiertelne zderzenia pieszych na chodnikach.

Rowerzysta • Środa [19.12.2007, 14:18:15] • [IP: 80.245.176.***]

Byłem w miejscu wypadku dziś w południe. Potwierdziły sie moje słowa. Właśnie na tym odcinku są wycięte przez firmę kładącą rury fragmentu asfaltu, na długim odcinku zaraz za krawędzią asfaltu jest skarpa 80-100 cm, tuż wcześniej wzdłuż ścieżki jest niezabezpieczony rów powstały w wyniku prac ziemnych a więc człowiek jadący od strony Świnoujścia musiał jechać bliżej środka ścieżki, zmuszały go do tego warunki na ścieżce. Wysłałem zdjęcia do operatora mam nadzieję, że je wstawi.

Gość • Środa [19.12.2007, 12:43:00] • [IP: 80.245.181.***]

Ścieżki rowerowe u Niemców szersze? Niestety bywa z tym różnie, a ścieżka od granicy do Ahlbecku będąca jednocześnie chodnikiem dla pieszych? Nie porównujcie ścieżki na której zdarzył się ten wypadek do tej przy promenadzie u Niemców, bo ruch na tych ścieżkach jest zupełnie inny !! Gdyby ten człowiek był widoczny i miał kask na głowie pewnie by przeżył, ten wypadek powinien być przestrogą dla cichociemnych. których tak wiele widać w naszym mieście - nawet o zgrozo na ulicach !!

Zozool • Środa [19.12.2007, 12:03:04] • [IP: 80.245.176.**]

Ścieżka jest dobra, a nie zawąska to rowery są zaszerokie. Propunuję wszystkie rowery położyć pod walec. Wtedy bedzie można zrobić autostradę cztero pasmową :)))

Kolarz • Środa [19.12.2007, 10:57:33] • [IP: 84.61.202.***]

Nasza ścieżka jest za wąska i została zrobiona na pół gwizdka. Dla porównania wystarczy przejechać się na ścieżki rowerowe do Niemiec. Są co najmniej o połowę szersze.

Rowerzysta • Środa [19.12.2007, 10:17:07] • [IP: 80.245.176.***]

Rowery biorące udział w wypadku mają oświetlenie, widać to na zdjęciu. Nikt nie kwestionuje tego, że wybudowanie tej ścieżki to super sprawa ale dlaczego zrobiono to bez głowy tylko aby zrobić to przed wyborami? Kilka ewidentnych braków w tej ścieżce: -za wąska -za blisko szosy -zła konstrukcja, nie ma solidnego podkładu i po wjeździe pojazdu do oczyszczania pęka asfalt -sam asfalt do kitu dla rolkarzy

Gość • Środa [19.12.2007, 09:58:43] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Środa [19.12.2007, 09:30] • [IP: 217.97.199.*] to może zaproponuj oświetlenie na cąłej długosci drogi do szczecina... wyobrazasz sobie koszty zrobienia takiego oswietlenia dla kilku baranów jezdzących bez lampek na rowerach?

Gość • Środa [19.12.2007, 09:30:39] • [IP: 217.97.199.*]

Fajnie by było jak by ta ścieżka rowerowa była oświetlona Panie Prezydencie

Gość • Środa [19.12.2007, 07:11:31] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Wtorek [18.12.2007, 22:44] • [IP: 80.245.179.***] - sciezka jest dobra, ludzie sa bezmyslni i nie mają oswietlenia

Gość • Wtorek [18.12.2007, 23:06:20] • [IP: 80.245.176.***]

zainwestujcie w OSWIETLENIE!! lampka zle swieci - dupa nie lampka

Gość • Wtorek [18.12.2007, 22:44:24] • [IP: 80.245.179.***]

Ścieżka ta jest przede wszystkim zbyt wąska i zbyt blisko ulicy Karsiborskiej. To tylko kwestia czasu kiedy jakiś rozpędzony gostek wyleci z zakrętu i wpadnie na jadącą rowerami rodzinkę, a wierzcie mi że tam szaleńców testujących swoje auta nie brakuje. Żyjemy w takim kraju, gdzie najpierw musi dojść do tragedii by wywołać jakiś ruch ze strony urzędników.

z • Wtorek [18.12.2007, 21:20:54] • [IP: 80.245.180.***]

Niektórzy z Was piszą że ścieżka jest niebezpieczna, a proszę sobie przypomnieć co sie działo na tym odcinku, kiedy tej ścieżki nie było.A co do tego tragicznego zdarzenia-wszędzie mogło to się wydarzyć.Kondolencje dla rodziny zmarłego.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 20:41:57] • [IP: 80.245.176.**]

bez kitu oświetlenie by sie tam przydało, sam jezdze ul.Karsiborską wieczorami bo z dzień nie mam czasu. Bułoby o wiele bezpieczniej z oświetloną drogom.

RedBull • Wtorek [18.12.2007, 20:22:18] • [IP: 88.156.234.**]

A po drogie uszanujsie ofiare wypadku bo to moglo spotkac kogos z waszych bliskich. ..troche powagi

RedBull • Wtorek [18.12.2007, 20:19:02] • [IP: 88.156.234.**]

Przestancie sie czepiac co nie ktorzy czepiac Klubu 4wheelsriders...zal wam dupe sciska oszolomy ze nie macie w zyciu zadnej pasji i zainteresowania ? czy brak wam funduszy ?bo zrobienie autka tak jak mowicie plastikami to dosyc kosztowna zabawa.dla mnie to was zazdrosc zera bo jezdzicie jakimis padaczkami a mlodzi chlopacy maja dobre furki. ...Gość • Wtorek [18.12.2007, 11:26] • [IP: 80.245.187.***] hahahahah

Gość • Wtorek [18.12.2007, 19:35:54] • [IP: 88.156.232.***]

ta ścieżka jest niebezpieczna bo za wąska - poszerzyć trzeba

Gość • Wtorek [18.12.2007, 19:29:13] • [IP: 80.245.176.***]

Moim zdaniem na tym odcinku jest nie bezpiecznie, ponieważ jest słabo oświetlony

Gadochan • Wtorek [18.12.2007, 19:21:15] • [IP: 80.245.176.***]

Rowerzysta - mówiłem tylko o odcinku przedstawionym na zdjęciu, a nie o całej ścieżce rowerowej. Zakładam, że zdjęcie jest a'propos, a na sfotgrafowanym odcinku nie widać dziur w jezdni i wdzierających się na nią krzewów. Gadocha, to był znakomity lewoskrzydłowy Legii i reprezentacji Polski. Ja się wołam Gadochan.

agawa • Wtorek [18.12.2007, 19:20:49] • [IP: 80.245.184.**]

Wieczorem aż strach jeździć tą ścieżką. Lampka rowerowa nie wiele daje. Ścieżka jest bowiem zbyt blisko jezdni i jak jadą samochody z naprzeciwka to tak skutecznie oślepiają, że i tak nic nie widać. I najczęściej po zmroku kierowcy mają włączone światła długie. Wielokrotnie biegnąc lub jadąc rowerem na Karsiborskiej stawałam w miejscu aż minie mnie pojazd jadący z przeciwnej strony. I nic nie dała w tym wypadku lampa zamontowana w przodu roweru. Ja osobiście uważam, że na każdej ścieżce rowerowej powinny być montowane lampy drogowe. Nie muszą być tak gęsto rozstawione jak w mieście, ale żeby było i tyle.

Rowerzysta • Wtorek [18.12.2007, 18:56:15] • [IP: 80.245.176.***]

Do Gadochy!! Piszesz, że nie byłeś tam ale kategorycznie wkładasz moje uwagi między bajki? Chcesz to pojedźmy tam jutro na rowerach zobaczysz i krzaki i dziury w asfalcie i jak ty będziesz kierował rowerem. jestem na tej ścieżce kilka razy w tygodniu i wiem co piszę. Co do oświetlenia to na zdjęciu oba rowery mają oświetlenie i dynama. Co do ścieżki na Grunwakdzkiej przy granicy napisałem do władz miasta pismo jeszcze w trakcie budowy kiedy bez problemu można było zmienić miejsce ustawienia lamp np. poza ścieżka od strony działek, odpisano mi, że lampy stoja na chodniku nie na ścieżce i wszystko jest OK nie zwracając uwagi na to, że kierownica ma szerokość do 80 cm a więc bez problemu jadąc po ścieżce mogę zaczepić o lampę i wywrotka gotowa. Myślę, że taki wypadek tam będzie prędzej czy później.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 18:16:46] • [IP: 80.245.176.***]

Po co ta dyskusja należy uważać, gdyby wszyscy stosowali sie do przepisów to nie było by wypadków.Kultura na jezdni i ścieżce rowerowej to podstawa.Nie było ścieżki to strach było tam jechac teraz jest super tylko trzeba troche wyobrażni, a nie zwalać na wszystko i wszystkich, pochylić się nad tragedią i wyciągnąć wnioski.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 17:59:45] • [IP: 80.245.185.***]

o * tez miał smierć walnonć sie rowerem i zginonć

Gość • Wtorek [18.12.2007, 17:10:35] • [IP: 88.156.232.***]

gdyby miał zapięte pasy, nie gadał przez tel. komórkowy, miał dobre oświetlenie pojazdu i do tego na glowie kask, to zapewne do tragedii by nie doszło!

Gość • Wtorek [18.12.2007, 17:02:43] • [IP: 80.245.176.***]

Macie racje rowerzyści powinni mieć obowiązkowo kask -jutro też kupuję-oświetlenie, nie powinni się czuc jak ;Święte krowy;-stała rowerzystka

Gość • Wtorek [18.12.2007, 16:56:20] • [IP: 80.245.176.***]

prosze zrobic na cała odległosc drogi oswietlenie wtedy nikt nie ucierpiu i bedzie bezpieczna

ps • Wtorek [18.12.2007, 16:26:11] • [IP: 195.117.222.**]

Znam tę ścieżkę doskonale. Jest mocno za wąska. Różne grupy w tym KS UZnam sygnalizowały ten problem. Problemem jest jazda samemu na rolkach, bo brakuje około 0, 5 m w szerokości. Takich wypadków było wiecej, tylko nikt o tym nie mówi, bo nikomu nic się nie stało. Ten sam problem dotyczy ścieżki rowerowej na wojska polskiego, po mktórej notorycznie uczęszczają piesi, pomimo iż nie zezwala na to prawo o ruchu drogowym. takich wywrotek również było sporo. A problem wielokrotnie zgłaszany na policję, tylko raz spotkał się z reakcją z jej strony. Resztę przypadków zgłoszeń było ignorowanych. Może wreszcie teraz ktoś pomyśli. że rower to też pojazd. PS równie niebezpieczna jest ścieżka prowadząca do przejścia granicznego na grunwaldzkiej... ktoś bystry zaprojektował latarnie w jej granicy.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 16:13:48] • [IP: 80.245.176.***]

Brak oświetlenia nawet średniej mocy, to problem.

ryynio • Wtorek [18.12.2007, 15:27:26] • [IP: 83.249.82.***]

oczywiscie ogromny pech, jednak czolówka przy 30km/h , to nie byle co, zreszta powinien byc przynajmiej 2 metrowy pas zieleni oddzielajacy sciezke rowerowa od szosy, przy nastepnym zderzeniu moze odrzucic rowerzyste na szose prosto pod kola samochodu, te krzaczki nie zatrzrymaja, no samochód moze zarzucic przy szybkiej jezdzie

Gość • Wtorek [18.12.2007, 14:10:57] • [IP: 80.245.186.***]

nie wiedzialem ze istnieje cos takiego jak czolowe zderzenie rowerzystow. lol to sie ogranicza bardziej do samochodow... w ogole to ktos niezle narabany byl zeby zginac od czegos takiego nawet babcia by to przezyla... eh

Gadochan • Wtorek [18.12.2007, 14:02:41] • [IP: 80.245.176.***]

Nigdy nie jechałem tą ścieżką rowerową, ale na zdjęciu widać, że jest normalna. Opowieści o niebezpiecznym żywopłocie wkładam między bajki. Jeden z panów, albo obaj, nie zachował ostrożności i złamał zasady ruchu drogowego. Strasznie bezsensowna śmierć.

Rowerzysta • Wtorek [18.12.2007, 13:58:51] • [IP: 80.245.176.***]

Prawdopodobnie jest kilka przyczyn: -krzaki które powodują, że jadąc od strony promu rowerzyści trzymają sie bliżej środka ścieżki, -dziury w asfalcie po prawej stronie ścieżki jadąc z miasta, wycięte przez firmę która kładzie rury wodociągowe do JW, firma ta zniszczyła asfalt i kilka tygodni temu wycięła uszkodzone fragmenty asfaltu w celu jego uzupełnienia, nie położyli jednak nowego asfaltu, nie zabezpieczyli tych dziur, nie postawili znaków ostrzegawczych, że asfalt jest uszkodzony, aby ominąć te dziury rowerzyści jadą bliżej środka i tak się złożyło, że dwaj rowerzyści spotkali sie na środku i doszło do tragedii -ścieżka na całej długości jest zanieczyszczona, pełno igliwia, gałęzi, piachu zwłaszcza po bokach ścieżki co utrudnia jazdę -na zdjęciach widać, że oba rowery mają oświetlenie, czy były sprawne i czy były włączone? tego nie wiemy -czy ten który zginął był trzeźwy? tego też nie wiemy

Gość • Wtorek [18.12.2007, 13:57:31] • [IP: 217.97.193.**]

straszna tragedia.wyobrazam sobie co musi czuc rodzina ofiary.swieta w zalobie

Pikaczu • Wtorek [18.12.2007, 13:50:14] • [IP: 217.97.193.***]

Po prostu nieszczęśliwy wypadek. Zderzenie oboje by przeżyli, natomiast uderzenie głową w przypadkowy twardy wystający obiekt okazał się śmiertelny. Są przypadki, że ludzie się potykają i giną lub zostają roslinką do końca życia, bo akurat uderzenie przypadło np. na skronie. Jest to jednak kolejny dowód, ze powinno się promować jazdę w kasku (dobry prezent na Święta dla ukochanego dziecka) na rowerze i to nie tylko w szkołach, żeby uniknąć w przyszłości takich tragedii. Obecnie na osobę jadącą w kasku patrzy się jak na kretyna i często głośno komentuje na ulicy.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 13:29:45] • [IP: 80.245.185.**]

A i piesi nie są bez winy, sami łażą jak święte KROWY po ścieżkach rowerowych

Gościu • Wtorek [18.12.2007, 12:57:47] • [IP: 80.245.176.**]

Po chodnikach jeżdżą z tak dużą prędkością, że jak kogoś trafi taki rozpędzony rower a niedaj Boże dziecko, to może zakończyć się równie tragicznie ale komu to można powiedzieć przy zwroceniu uwagi rowerzyście rzuci bluzgiem i pojedzie dalej. Ale wszystko jest do czasu. Prędkość w takich wypadkach powinien ustalać kierujący dostosować ją do warunków. Nie powodując zagrożenia zdrowia lub życia innych osób. W przeciwnym razie powinien odpowiadać z tego artukułu Kodeksu Karnego.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 12:53:07] • [IP: 88.156.232.***]

I TO WLASNIE DLATEGO POLICJA MA RACJE LAPIE PIJACZKOW NA ROWERACH, SA TOTALNYM ZAGROZENIEM WSZYSTKICH, PIESZYCH I ZMOTORYZOWANYCH, POMYSLCICIE CO BY BYLO GDYBY TOBIE TAKI PIANY ROWERZYSTA WPADL POD KOLA A ZMIENICIE KAZDY ZDANIE O AKCJI POLICJI

Gość • Wtorek [18.12.2007, 12:51:57] • [IP: 80.245.187.**]

Godzina 16.50, czyli już po zmierzchu, rower powinien mieć sprawne oświetlenie.

wardziu • Wtorek [18.12.2007, 12:49:27] • [IP: 88.156.232.***]

Po to sa kaski w sklepie rowerowym zeby je kupic i sie czuc bezpieczniej, to napewno by cos dało a tak głową chodnik i dziekujemy ;]

Dorota • Wtorek [18.12.2007, 12:07:03] • [IP: 80.245.187.**]

Ludzie kupcie sobie lampeczkę do roweru.Parę dni temu jakiś pajac omal na mnie nie wjechał, bo jechał po chodniku nieoświetlonym rowerem.Ten wypadek mógł zdarzyć się właśnie w takich okolicznościach.Zła widoczność i nieszczęście gotowe.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 12:02:13] • [IP: 80.245.186.**]

Bzyk • Wtorek [18.12.2007, 11:09] • [IP: 80.54.123.*]- masz rację masz rację! zawsze banda malkontetntów zwala wszystko na prezydenta, na ścieżki rowerowe, na rząd i na innych ale sami du--py nie ruszą i nic nie zrobią!! jesteście tacy madrzy? jak widzicie że ktoś jedzie bez światęł na rowerze dlaczego nie zadzwoni nikt na policję______ _ _ _ _

Gość • Wtorek [18.12.2007, 11:53:54] • [IP: 80.245.176.***]

obowiązkowo kaski na głowach

Elio • Wtorek [18.12.2007, 11:37:44] • [IP: 80.54.123.***]

Jeden albo obaj zamyślili się lub nie patrzyli przed siebie i nieszczęście gotowe. Jazda w kasku mogłaby uratować życie.

Gość • Wtorek [18.12.2007, 11:30:01] • [IP: 82.92.183.**]

jak tak patrze na ten sprzodu rower wyglada mi na moj...skradziony 2 lata temu

Gość • Wtorek [18.12.2007, 11:26:12] • [IP: 80.245.187.***]

TAK TO WINA 4WR TO PRZEZ ICH POLAMANE PLASTIKI PEWNIE DOSZLO DO TEGO WYPADKU :p)))

Bzyk • Wtorek [18.12.2007, 11:09:04] • [IP: 80.54.123.*]

Jak nie krzaki to szerokość ścieżki! Ale nie patrzy się na winę ludzi! Ktoś popełnił błąd! Jakoś na świecie są ścieżki jeszcze węższe i bardziej pokombinowane, i jakoś ludzie dają sobie radę, no tylko nie u nas; musi być dwupasmowa i jeszcze najlepiej z szerokimi poboczami, a pięknie by było gdybyśmy to mogli tylko sami po nich jeździć! Wszyscy zapominają o obowiązku jazdy w kaskach! A tak!Jest taki przepis. Przyznaję - sam w takim nie jeżdżę, ale chyba zacznę. No i światła. Ludzie! Dla własnego i innych bezpieczeństwa nie żałujcie 5 zł na lampkę!

Gość • Wtorek [18.12.2007, 10:54:08] • [IP: 80.245.176.***]

Czy to takie ważne czyja to wina?!! Odszedł człowiek-uszanujcie to! (*)(*)(*)

Gość • Wtorek [18.12.2007, 10:50:06] • [IP: 83.21.80.***]

za dużo ludzi wyjeżdża do Angli i teraz się wszystkim ruch myli ^^

Gość • Wtorek [18.12.2007, 10:30:52] • [IP: 80.245.186.**]

to nie wina sciezki i wezcie sie opamietajcie! rowerzysci nie mają oswietlania na rowerach i potrafia jeszcze jechac pod prad bez oswietlenia i drzec ryja na kierowce ze nie uwaza! co to za narod?

Gość • Wtorek [18.12.2007, 10:17:52] • [IP: 213.136.224.*]

teraz ktos powininen dopisac ze to jak zwykle wina 4WR

ryynio • Wtorek [18.12.2007, 10:07:43] • [IP: 83.249.82.***]

na tej dlugiej prostej rowery rozpedzaja sie do ponad 30 a czesto 40 kilometrów, nalezaloby na srodku pomalowac pas rozdzielajacy, te krzaki sa najbardziej winne, tragedia RIP

Zła • Wtorek [18.12.2007, 10:04:24] • [IP: 80.245.187.***]

hmmmmmm, tak, żaden z nich nie wiedział, że obowiązuje ruch prawostronny - już to kiedyś przerabialiśmy i dostało mi się wtedy...

WiechoR • Wtorek [18.12.2007, 10:02:28] • [IP: 80.245.176.***]

Mówiłem i pisałem, jeszcze w czasie prac budowlanych, że za wąska ta ścieżka, że gałęzie krzaków z kolcami obok ścieżki spowodują, że rowerzyści będą jeździli bardziej środkiem ścieżki i dojdzie kiedyś do wypadku ale nie przypuszczałem, że do tak tragicznego.

Oglądasz 1-56 z 56
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■