POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [16.06.2014, 11:58:15] • Polska

Gimnazjalisci z Warszawy mistrzami Coca-Cola Cup 2014

 Gimnazjalisci z Warszawy mistrzami Coca-Cola Cup 2014

fot. Organizator

Zakończył się czterodniowy finał Coca-Cola Cup na Plaży Miejskiej w Gdyni. Bezkonkurencyjni okazali się uczniowie i uczennice Gimnazjum nr 48 w Warszawie. Tysiące gdynian i turystów wspólnie kibicowało młodym piłkarzom, oglądało mecze Mistrzostw Świata FIFA 2014 i spędzało czas w Strefie Aktywnego Życia.

Tegoroczny finał Coca-Cola Cup był wielkim świętem sportu i futbolu. Na Plaży Miejskiej powstało boisko z naturalną trawą i trybunami na 1.200 osób oraz Strefą Aktywnego Życia z boiskami do piłki plażowej i atrakcjami dla całych rodzin. Głównym punktem programu była rywalizacja gimnazjalistów z całej Polski o mistrzowski tytuł i wyjazd do Rzymu na obóz treningowy ze szkoleniowcami z Brazylii. Przez cały piątek młodzi zawodnicy rywalizowali na płycie głównej Stadionu Miejskiego w Gdyni, a decydujące mecze rozegrano w sobotę na Plaży Miejskiej. Złote medale wywalczyli chłopcy i dziewczęta z Gimnazjum nr 48 w Warszawie. Chłopcy w finale pokonali 4:2 kolegów ze Społecznego Gimnazjum Sportowego w Krakowie. Na najniższym stopniu podium stanęli zawodnicy Szkoły Mistrzostwa Sportowego z Łodzi, którzy w bardzo wyrównanym pojedynku zwyciężyli 2:1 rywali z Gimnazjum Sportowego nr 1 w Szczecinie. Tytuł króla strzelców i koszulkę z autografem Andresa Iniesty od Powerade otrzymał Oskar Trzepacz z Gimnazjum nr 38 we Wrocławiu. Najlepszy bramkarz, Patryk Rydz z SMS Łódź, w nagrodę dostał konsolę PlayStation od Sony, partnera technologicznego Wielkiego Finału.

Równie emocjonująca była rywalizacja w kategorii dziewcząt. Warszawianki wygrały 2:1 z Pierwszym Społecznym Gimnazjum z Gdyni, strzelając decydującą bramkę w ostatnich minutach spotkania. W meczu o trzecie miejsce ubiegłoroczne mistrzynie, Gimnazjum Społeczne nr 2 z Gorzowa Wielkopolskiego, pokonało Gimnazjum Społeczne nr 76 z Krakowa 2:0. Za najlepszą bramkarkę uznano Weronikę Krawczyk z Warszawy, a królową strzelczyń została Sylwia Paczyńska z Gimnazjum Szkoły Mistrzostwa Sportowego nr 6 w Koninie.

 Gimnazjalisci z Warszawy mistrzami Coca-Cola Cup 2014

fot. Organizator

Wielki Finał Coca-Cola Cup 2014 był jednak przede wszystkim festiwalem sportu. Tysiące odwiedzających udało się przekonać, że aktywność fizyczna jest ważnym elementem życia i powodem do szczęścia.

„Tegoroczna edycja Coca-Cola Cup była wielkim sukcesem – podsumowuje Anna Jakubowski, Dyrektor Operacyjna firmy Coca-Cola na Polskę i kraje bałtyckie. – Ale to nie tylko rozgrywki piłkarskie. To jeden z głównych projektów, dzięki którym przekonujemy ludzi, jak ważne jest zdrowe i aktywne życie. Dzięki Strefom Aktywnego Życia pokazujemy, jak można aktywnie spędzić czas z rodziną i kreujemy pozytywne nawyki. Jako Coca-Cola wspieramy ponad 250 programów sportowych w stu krajach na całym świecie. W ubiegłym roku w samej tylko Polsce zaktywizowaliśmy blisko 900.000 osób.”

Rolę sportu w życiu codziennym podkreślał też Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdynia, które było partnerem Wielkiego Finału. „Gdynia jest miastem, w którym nie tylko wspiera się sport profesjonalny, lecz także kładzie duży nacisk na promocję aktywności fizycznej wśród samych mieszkańców - mówił Prezydent na towarzyszącym rozgrywkom panelu dyskusyjnym. - Wyrazem tego są liczne projekty sportowe skierowane do gdyńskiej społeczności. Ich podstawowym założeniem jest uniwersalność. To oznacza, że zależy nam, aby spełniały potrzeby każdego, bez względu na wiek, kondycję czy zainteresowania.”

Swoimi wspomnieniami związanymi z Coca-Cola Cup dzielił się też gość specjalny finału, Robert Lewandowski. „Turniej Coca-Cola Cup to ważny element mojej młodości. Dwukrotnie brałem w nim udział i zawsze ciepło o nim myślę. Staram się pokazywać młodym ludziom, że mogą pójść w moje ślady i też mają szansę na międzynarodową karierę. Ale wiadomo, że nie wszyscy mogą zostać profesjonalnymi sportowcami. Dlatego jeszcze ważniejsze jest dla mnie przekonywanie młodych ludzi, że sport jest ważny. Mam poczucie, że jestem ambasadorem projektu promującego aktywny styl życia, czyli inicjatywy wykraczającej daleko poza turniej gimnazjalny.”

 Gimnazjalisci z Warszawy mistrzami Coca-Cola Cup 2014

fot. Organizator

Wielki Finał Coca-Cola Cup 2014 zgromadził na Plaży Miejskiej tysiące entuzjastów sportu. W czwartek i piątek odwiedzający wspólnie mogli oglądać pierwsze mecze Mistrzostw Świata FIFA w Brazylii, a od piątku w Strefie Aktywnego Życia każdy mógł skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami Polskiego Towarzystwa Dietetyki, rozegrać turniej w piłkarzyki, zmierzyć się z kolegami w rywalizacji w piłce plażowej i przekonać się, że ruch naprawdę daje szczęście. Na odwiedzających czekały też konkursy z nagrodami.

Partnerem Wielkiego Finału Coca-Cola Cup 2014 jest Miasto Gdynia. Patronat honorowy nad turniejem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.


Partnerem merytorycznym programu jest Polskie Towarzystwo Dietetyki, natomiast partnerami technicznymi, firma adidas, T-Mobile, Sony i Subway.

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:
Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.

Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 640 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież do aktywnego życia. W ciągu dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 000 złotych, aktywując tym samym blisko 80 000 osób.

 Gimnazjalisci z Warszawy mistrzami Coca-Cola Cup 2014

fot. Organizator

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policzono pieniądze ze skarbonek sztabu WOŚP w Świnoujściu. Zebrano 235 tys. złotych. Kwota zbiórki w Świnoujściu z pewnością wzrośnie ponieważ nie obejmuje trwających aukcji, wpływów z eskarbonek oraz terminali ■ Zaplanowany koncert uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świnoujściu oraz Orkiestry Wojskowej, który miał się odbyć w dniu dzisiejszym w godzinach 15:30-18:15 w sali teatralnej przy ul. Matejki 11, został odwołany ■ 5 marca w Świnoujściu rusza kwalifikacja wojskowa. W tym roku kwalifikacji wojskowej podlegają przede wszystkim mężczyźni urodzeni w roku 2006. Dotyczy to także mężczyzn z roczników 2001 – 2005, którzy nie byli jeszcze na kwalifikacji. Przypominamy, że kwalifikacja nie jest poborem do wojska, tylko polega na nadaniu kategorii przydatności do służby. Kończy się ona wydaniem zaświadczenia o uregulowanym stosunku do służby wojskowej. Kwalifikacja wojskowa w Świnoujściu będzie przeprowadzona od 5 marca do 14 marca 2025 roku w Hoteliku przy Amfiteatrze, wejście od ul. Matejki ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■