Jak wynika z danych Ośrodka Statystyki Morskiej US w Szczecinie, w pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku obroty ładunkowe polskich portów morskich wyniosły 10,6 mln ton i były o 2,4% większe niż rok wcześniej. Największy udział w obrotach ładunkowych polskich portów w okresie styczeń-luty miały porty w Gdańsku – 42,6%, Gdyni – 23,4%, Świnoujściu – 19,4%, Szczecinie – 11,8% i Policach – 2,4%.
Wszystkie te porty o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej, są zaangażowane w 2. Międzynarodowy Kongres Morski w Szczecinie, który odbędzie się w dniach 12-14 czerwca. W programie Kongresu znalazł się cały panel dyskusyjny dotyczący właśnie portów. Więcej informacji o Kongresie na: www.kongresmorski.pl
Biuro Północnej Izby Gospodarczej
oddzielić ten wrzód na d... czyli Szczecin od naszego portu...!!
rzeczny pory Szczecin miał najmniejszy udział w obrotach przeładunkowych wiec pogłębianie toru wodnego do 12, 5 metra z ekonomicznego punktu widzenia jest nieopłacalne.
Szczecin sobie przypisuje nasze sukcesy.
OD KONGRESÓW I GADANIA JESZCZE ŻADNEMU, OPRÓCZ GDYNI I GDAŃSKA, PORTOWI NIC NIE PRZYBYŁO! POGADAJĄ, ZALICZĄ BANKIECIK, POKLEPIĄ SIĘ PO PLECACH, WYPRACUJĄ NOWE KIERUNKI I W BŁOGIM SPOKOJU ROZJADĄ SIĘ DO POZOSTAŁYCH LEDWIE ZIPIĄCYCH PORTÓW W ZACHODNIOPOMORSKIM!