POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [28.03.2014, 11:03:21] • Świnoujście

Andrzej Mrozek: Na Hołdu Pruskiego giną zabytkowe detale architektoniczne! Barbara Michalska: Inwestor wie co robi! Zobacz film!

Andrzej  Mrozek: Na Hołdu Pruskiego giną zabytkowe detale architektoniczne! Barbara Michalska: Inwestor wie co robi! Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Odpowiedzi na interpelacje złożone na 52 sesję Rady Miasta zostaną udzielone radnym dopiero we wtorek. Przewodniczący Paweł Sujka zdecydował, że obrady z czwartku zakończą się w prima aprilis. Tuż przed zakończeniem zastępca prezydenta miasta Barbara Michalska postanowiła jednak odpowiedzieć na jedno z pytań radnego Andrzeja Mrozka.



Radny Prawa i Sprawiedliwości pytał o przebieg prac na pełnej zabytkowych kamienic ulicy Hołdu Pruskiego.
-„To nie renowacja lecz niszczenie fasad wiekowych domów”- powiedział Andrzej Mrozek. Jak podkreśla radny – od pewnego czasu spaceruje tą ulicą przyglądając się z bliska trwającym pracom remontowym kamienic.
-„Znikają urokliwe detale architektoniczne z tych domów, są niszczone.”-oburza się. Radny przypomina przy okazji, że renowacja budynków na tej ulicy zyskała dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego.
-„Jeśli tak będziemy realizować inwestycję, która w tytule ma już zapisane, że dotyczy renowacji zabytkowej części miasta to stracimy dofinansowanie”- ostrzega Andrzej Mrozek.
Zdaniem zastępczyni prezydenta Barbary Michalskiej nie ma żadnych obaw o utratę pieniędzy przyznanych przez Marszałka Województwa.



-„Monitorujemy te prace ale tu najważniejsza rola przypada inwestorowi” Michalska przypomniała, że beneficjentami środków i inwestorem prac są mieszkańcy zrzeszeni we wspólnoty mieszkaniowe. „Jestem przekonana, że mieszkańcy doskonale zdają sobie sprawę z faktu wykonywania prac na zabytkowej materii”- mówiła. Zapewniła też, ze miasto będzie uważniej przyglądać się przebiegowi renowacji wiekowych domów.

źródło: www.iswinoujscie.pl


Zaktualizowano: Sobota [29.03.2014, 09:37:03]

komentarzy: 67, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-67 z 67

Gość • Czwartek [03.04.2014, 01:37:17] • [IP: 62.69.229.***]

zglosic narodowcom i bedzie afera. mienie panstwowe rozkradaja

Gość • Niedziela [30.03.2014, 11:59:09] • [IP: 77.45.49.**]

przez tyle lat nikt nie dbał o zabytkowe detale architektoniczne to chyba najbrudniejsza ulica w świnoujściu, zaniedbana, remont trwa od listopada a co niektórzy się dopiero obudzili i zadają takie bezsensowne zapytania.przecierz projekty by, ły wykonywane przez lata a obecny inwestor wykonuje to co jest w projektach, jeśli ktoś zadaje pytania albo bezpodstawnie oskarża to niech najpierw się zapozna z dokumentacją. ale rozumiem idą wybory i jest bitwa o stołki pokrzyczą pokrzyczą w jak ich wyborcy wybiorą to będzie cisz do następnych wyborów - tak jest w całej Polsce, popieram panią Michalską dobrze studzi radnych pokrzykiwania.

Gość • Sobota [29.03.2014, 23:19:38] • [IP: 77.45.49.**]

Panie Mrożku widać, mże zaczął się bieg do wyborów, inwestycja trwa od kiedy? a pan się teraz obudził i robi zamet? może trzeba pomóc w tej inwestycji aby wszystko się udało, poza tym doprowadziliście te kamienice do ruin a teraz chcecie miec pałace?Pani Michalska bardzo ładnie się wypowiada powodzenia

Gość • Sobota [29.03.2014, 20:25:46] • [IP: 92.42.115.***]

. .podłączcie budynki przy ul Hołdu Pruskiego do miejskiej sieci ciepłowniczej. Bo jak mi się zdaje smród spalanych śmieci i węgla nie podlega rewitlizacji...

Gość • Sobota [29.03.2014, 17:24:52] • [IP: 62.69.251.**]

He, he Michalska show...

Gość • Sobota [29.03.2014, 15:56:53] • [IP: 92.42.114.***]

Panie Andrzeju, czy nie ma więcej Radnych, którzy poparli by Pana i zmusili władze Miasta do należytego wykonywania swoich obowiązków. Niszczenie tak pięknych zabytkowych kamienic jest karygodne. Ludzie odpowiedzialnych za taki stan winni być ukarani i pociągnięci do odpowiedzialności nie tylko przez społeczeństwo, ale i przez Sąd.

Gość • Sobota [29.03.2014, 13:18:52] • [IP: 80.245.189.***]

lepiej pozno niz wcale..dosyc naniszczylismy tego miasta.polaki nic ladnego tu nie zrobili.

Gość • Sobota [29.03.2014, 12:39:03] • [IP: 92.42.119.***]

Ale jak te detale architektoniczne przez lata nie konserwowane odpadaly i niszczaly to nikomu to nie przeszkadzalo, obudzili sie jak zwykle.

Gość • Sobota [29.03.2014, 11:48:09] • [IP: 80.245.189.***]

Michalskiej zaufac..to jak Putinowi.Z tych samych stron pochodza i taka sama mentalnosc.

Gość • Sobota [29.03.2014, 10:07:31] • [IP: 31.61.138.**]

Michalska najpierw namawiala nas na ten remont kamienic, obiecywała jak to urząd będzie pomagał i jaki to będzie sukces, a teraż jak zaczęły się kłopoty to udaje, że to nie jej sprawa! To nieuczciwe i po prostu świństwo. Wiadomo że na naszej ulicy mieszkają starsi ludzie, którzy nie potrafią dopilnować takiego poważnego remontu a zaraz się okaże że to wszystko nasza wina. Dziękujemy panie prezydencie za kłopoty w które nas pan wpakował.

Gość • Sobota [29.03.2014, 09:05:00] • [IP: 80.245.189.***]

Mrozek. ..w sumie smieszny czlowieczek ze smiesznej formacji ale to nie znaczy ze nie ma racji.

Gość • Sobota [29.03.2014, 07:12:05] • [IP: 89.79.162.**]

jakoś nie ufam temu człowiekowi na foci

Gość • Sobota [29.03.2014, 02:33:35] • [IP: 195.11.60.*]

Pani Barbaro Michalsko, sepani (jak mawiaja w Pani stronach) poczyta w archiwum iswinoujscie.pl co na temat renowacji mial do powiedzenia zlotousty UMiasta. Komentarze moze Pani rowniez przeczytac (i sprobowac zrozumiec).

Gość • Sobota [29.03.2014, 02:22:40] • [IP: 195.11.60.*]

Pani Barbaro Michalsko gratuluje szybkiej odpowiedzi na interpelacje p.Mrozka. Jakie odpowiedzi uslyszal by p. Mrozek gdyby zapytal: - jaka firma zaskarzyla wynik przetargu (firma, , N''?) - kto uniewaznil przetarg, ktory wygrala firma majaca doswiadczenie w wykonywaniu prac, , na zabytkowej materii'':-) (marszalek wojewodztwa?) - kto jest glownym wykonawca renowacji(firma, , N''?) - czy miasto zainwestowalo spoleczne pieniadze w renowacje prywatnych kamienic? - czy wspolnoty wystapily z wnioskiem o dotacje z funduszu unijnego? - jakie kary zostana nalozone na wspolnoty za nieterminowe i niezgodne z zaleceniem (konserwatora zabytkow) wykonanie prac? - jaka kare poniesie wykonawca (firma, , N''?) za nieterminowe i niezgodne z dokumentacja wykonanie prac? - czy UM, czesciowo finansujac renowacje, nie ma obowiazku wraz z kierownikiem budowy nadzorowac prowadzenie prac? - czy przetarg byl ustawiony? (na to pytanie nie musi Pani odpowiadac, nawet sobie samej). Pozdrawiam?

Gość • Sobota [29.03.2014, 01:59:50] • [IP: 88.156.234.***]

Michalska mówi co wie szkoda że nie wie co mówi

Gość • Sobota [29.03.2014, 00:09:20] • [IP: 62.69.251.**]

To tej babie zawdzieczamy betonowe miasto... Koszmar.

Gość • Piątek [28.03.2014, 22:56:35] • [IP: 62.69.231.***]

Mrozek dajesz ciała i nie prdukuj się jesteś skończony klakierujesz dla. SLD

Gość • Piątek [28.03.2014, 22:22:46] • [IP: 83.25.174.***]

Mrozek wie co mówi jest urodzony w swonoujsciu tu sie wychował, zna każda kamienicę, Mrozek na prezydenta

Gość • Piątek [28.03.2014, 22:22:26] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Piątek [28.03.2014, 20:51:45] • [IP: 92.42.119.***] Policz swoje gwiazdki, a później douczaj, nauczonych. Jedynie co się z tobą zgadzam, to ochrona danych osobowych. Dlatego na tym zakończę temat. Nie na temat, ale spotykamy się często i gęsto w komentarzach, większości rozbieżnych. I to wszystko w temacie, reszta w komentarzu poza.

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:53:12] • [IP: 188.178.212.**]

Na pytanie gdzie jest konserwator: w Szczecinie. Mniej wiecej 110 km od ulicy Holdu Pruskiego. Ktora to ulice od zawsze ma gdzies. Dletego opieka nad ta piekna ulica spoczywa na jej mieszkancach. Ktorzy wykonuja rozne szlachetne zawody, ale na sto procent nie wiedza jak remontowac zabytki.

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:44:18] • [IP: 62.69.231.***]

20:55:51 - Konserwator dostaje właśnie pensję za to, żeby nosa nie wychylał, bo caryca mu załatwi, że właśnie nie dostanie pensji.

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:12:50] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:00:45] • [IP: 79.184.98.***]...masz racje ale skoro u nas rzadzi baba ze wschodniej Polski dla kturej beton jest wyznacznikiem luksusu??

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:07:34] • [IP: 93.94.186.***]

niewiem jak wyglądały budynki przed renowacją ale wątpię aby były różowe... mam widok z okna na Hołdu Pruskiego i ku mojemu zdziwieniu centralną część kamienicy pomalowali na jasnyy róż..WTF

Gość • Piątek [28.03.2014, 21:00:45] • [IP: 79.184.98.***]

Niestety w tych czasach sztuka architektoniczna nie istnieje. Materiały używane do budów i renowacji są dobre do tworzenia dekoracji teatralnych, a nie solidnych konstrukcji. Mówię tu o wszelkich suporeksach, gładziach, styropianach, kiczowatych, sztucznie barwionych na oczoje..ne kolory tynkach itp. Kłania się wspaniała" starówka " szczecińska czy nowo powstająca w Wolinie.

maxx • Piątek [28.03.2014, 20:55:51] • [IP: 178.238.249.**]

A gdzie jest konserwator zabytków tego miasta ? Czy nie jest odpowiedzialny za nadzór nad prowadzeniem renowacji tych kamienic ? W takim razie za co dostaje comiesięczną pensje ?

Gość • Piątek [28.03.2014, 20:51:45] • [IP: 92.42.119.***]

do 15:36;20 i 17;34;13 nie ma co się podniecać. bo to co jest widoczne to dopiero początek IP a te widoczne to rejonizacja. Mamy ustawę o ochronie danych i dlatego widoczne jest tylko to co nie jest objęte ustawą. Ja też mam taki i t o niczym nie świadczy, uspokój się i doucz się a to wszystko nie jest na temat art.

Gość • Piątek [28.03.2014, 18:25:20] • [IP: 62.69.231.***]

17:34:13 - Zeschizowany typ jesteś. Uważaj, bo jeszcze ja się pod Twoje ajpi podszyje. Masz paranoje, które należy leczyć u psychiatry. Może teraz On się podszył pod moje ajpi, i masz pretensje do Bogu winnego mnie, a powinieneś mieć aluzje do niego, tamtego kogoś tam. Zasłon oko, bo może Ciebie podglądają, aha, wyłącz Fejsbuka i zaklej kamerkę w lapku.

Gość • Piątek [28.03.2014, 18:16:25] • [IP: 80.245.189.***]

Swinoujscianin • Piątek [28.03.2014, 17:54:07] • [IP: 81.233.147.***]...dac Ci zdjecia z budowy Monachium gdzie pracuje??osiedle jak Platan z betonu i ocieplane styropianem.a co do tych kamienic to..jawny bandytyzm co tam robia a MICHALSKA NIECH NIE PIER:::GLOPOT:

Gość • Piątek [28.03.2014, 18:16:05] • [IP: 80.245.181.***]

zdjęcia fasad robić

Gość • Piątek [28.03.2014, 17:54:49] • [IP: 95.129.225.***]

P. Mrozek to odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu. szkoda że brak jeszcze bardziej kompetentnych osób jeśli chodzi o znawcę sztuki antycznej. Z detalami na tych budynkach powinni obchodzić się jak z jajkiem święconym a opisów wygląda że to partacze. P. Mrozek ! kontroluj Chłopie.

Swinoujscianin • Piątek [28.03.2014, 17:54:07] • [IP: 81.233.147.***]

Przedewszystkim barbarzynstwem jest ocieplanie budynkow styropianem.Wszystkie duze firmy na swiecie nie ocieplaja styropianem od dobrych dziesieciu lat, tylko Polaczki madre rodem jeszcze z prl-u i ich uczniaki wciskaja kicz klijentom-fachowcy od siedmiu bolesci, Ta metoda powstaje grzyb i wilgoc itd, ale my jestesmy 25 lat za unia europejska,. ...aby po najmniejszej lini oporu i nachapac sie duza lyzka, a co dopiero bawic sie w pracochlonne odnawianie starych gzymsow itd...

Gość • Piątek [28.03.2014, 17:34:13] • [IP: 92.42.119.**]

16:53:17 - schizy, to masz, ale chyba Ty. Nie do ciebie było, to się nie odzywaj, chyba, że kolesia kryjesz.

Gość • Piątek [28.03.2014, 17:21:14] • [IP: 80.245.190.*]

Czy przypadkiem tych kamienic nie remontuje firma pani K. ?, która buduje jednocześnie budynek na rogu Grunwaldzkiej i Karsiborskiej, bo tam ruszyła budowa po 2 letniej przerwie, gdy zaczęła sie renowacja kamienicy na H. Pruskiego. Jesli to ta sama firma to może tam nie zostac 1 zabytkowego gzymsa po renowacji. Kiedyć podobno była zgłoszona do prokuraturki, ale to znajoma królika i sprawa trafiła pod dywan.

Gość • Piątek [28.03.2014, 17:09:09] • [IP: 88.156.232.***]

Pan Mrozek ma rację.To niedopuszczalne by w przetargu wygrała firma, która jest najtańsza.Co to znaczy ?Mamy przykłady brakoróbstwa ścieżki rowerowej i chodników na 11 Listopada, zrywanie asfaltu na Armii Krajowej i inne.Jeżeli najtańsza to znaczy niefachowa, bez kompetencji, nadzoru.To takich rary- tasów architektonicznych jakim są te secesyjne kamienice, pełne arcyciekawych detali dopuścić takich barbarzyńców i to w dodatku bez nadzoru konserwatora zabytków ? To skandal !

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:53:17] • [IP: 62.69.231.***]

15:36:20 - Jasnowidz jesteś? skąd wiesz jakie On ma ukryte cyfry? Gościu, Ty masz schizy.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:45:30] • [IP: 62.69.251.**]

Michalska sie do tej roboty nie nadaje, od dawna to wiadomo, tylko Zmur tego nie dostrzega.Po niej przez lata bedziemy przywracac miastu jego poprzedni urok i klimat.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:34:14] • [IP: 62.69.241.***]

Za michałowej już tak wiele w mieście * (betonplac, betonpark) że się nie zdziwię jeśli ostatnią perełkę architektury w Świnoujściu też stracimy... Warto pamiętać że już niedługo wybory i całe żmurowe towarzystwo może zostać skutecznie wykopane na zbity *.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:30:36] • [IP: 95.129.224.***]

Pan Mrozek dostrzega to czego urzędnicy nie chcą wiedzieć, remont kamienic Hołdu Pruskiego bezwzględnie musi być nadzorowany przez kogoś kto przynajmniej posiada doświadczenie przy tego typu pracach w przeciwnym wypadku cała inwestycja jest bez sensu a skutki dewastacji sztukaterii natynkowej, wszystkich pięknych palmet rozet i płaskorzezb zniknie nie odwracalnie.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:27:34] • [IP: 92.42.112.***]

Nieuchronnie zbliżają się wybory i takich" zaniepokojonych" i " zbulwersowanych" radnych i nie radnych (Pomieczyński) będzie nam przybywać.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:26:51] • [IP: 92.42.118.***]

Zapłaci karę kto? Miasto. Czyli my! Nie żaden urzędas i to jest najgorsze.

Gość • Piątek [28.03.2014, 16:07:10] • [IP: 80.245.178.**]

A ja przechodząc tą ulicą parę dni temu widziałem jak panowie " konserwatorzy " wjeżdżali jakimś samochodem z odkrytą paką do jednej z bram. ... tych ładnych, nowych. ... a że byli dość wielcy to tak fajnie z prawej strony tarli po futrynie (żal było patrzeć na buraków) . Brama chyba pierwsza po lewej stronie stojąc tyłem do hali sportowej.

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:36:20] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:07:32] • [IP: 92.42.119.**] Ty gościu, może przestaniesz się w końcu pod moje IP podszywać? Śledzę cię od ponad pół roku. Nie wiem, czy wiesz, ale to jest karalne, a po drugie ciągnięcie internetu za free też się nie opłaca w dłuższej perspektywie:)

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:36:01] • [IP: 178.238.246.***]

Beztroska Urzędu w każdym miejscu, od dróg zaczynając, a kończąc na zabytkach. Zmarnowano pieniądze na drogach, a teraz wyłania się nowa szansa przy renowacji budynków na Hołdu Pruskiego. A TO WSZYSTKO PRZEZ BRAK NALEŻYTEGO NADZORU! Wstyd, że trzeba o takich sprawach pisać na portalu. Przecież są ludzie, którzy biorą pieniądze, rzekomo ZA PRACĘ.

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:31:50] • [IP: 92.42.119.**]

Bo te chłopaki to tylko cegły podawali i zaprawę mieszali, a teraz każą im jakieś freski odnawiać:D Oni chcieli tanio, szybko, wygładzić, wyszpachlować, farbą maznąć i po kłopocie. A tu się czepili konserwatora i zabytków. A może to ci sami, co lali wszędzie betony w mieście: betonplac, betonpark i teraz myślą, że to też ma być betonkamienica?

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:07:32] • [IP: 92.42.119.**]

Paną Michalską pociągniemy do odpowiedzialności i zapłacenia ogromnej kary jak nam zabiorą dofinansowanie !! Pan Andrzej Mrozek mówi prawdę ! zgroza co robią niby fachowcy, zgroza !!

Gość • Piątek [28.03.2014, 15:01:56] • [IP: 92.42.115.**]

CIEKAW JESTEM CZY PRZY TYCH REMONTACH ZATRUDNIENI SA KONSERWATORZY!CZY TYLKO FIRMA BUDOWLANA?CZY MIASTO TO SPRAWDZIŁO!?

Gość • Piątek [28.03.2014, 14:37:35] • [IP: 92.42.116.**]

Pan Andrzej Mrozek się po prostu nudzi.

Gość • Piątek [28.03.2014, 14:37:18] • [IP: 80.245.187.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [28.03.2014, 14:24:04] • [IP: 80.245.189.***]

Byla kiedys ale zaloga ja wyrzucila.

Gość • Piątek [28.03.2014, 14:15:49] • [IP: 213.92.191.***]

MOZE PAN MROZEK PRZPOMNI SOBIE DAWNE LATA W SZKOLE COROBOL?, SĄD A CO ROBIL NICH SAM POMYSLI ?UDALO MU SIE...!!

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:42:58] • [IP: 79.96.31.***]

A skąd oni tą szanowną Michalską wytrzasnęli? Ze ścieków? (Bez obrazy, miałem na myśli ZWIK)

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:25:30] • [IP: 62.69.229.**]

Czyżby ponownie miało się okazać, że coś nie mieści się w wizji wykonawcy? jakieś stare rudery obite deskami muszą zdaniem konserwatora zabytków dalej być odeskowane. A tu gdzie jest konserwator zabytków, dlaczego nie ma nadzoru konserwatorskiego? Potem może się okazać tak jak mówi Mrozek, że będzie tylko smutny tynk bez tych wszystkich ciekawych detali. A miasto niech nie umywa rąk, bo tak jest najłatwiej. To jest chyba jedyna taka ulica w mieście i władzom powinno zależeć na utrzymaniu takiego charakteru. Dlaczego w innych miastach władze potrafią wspierać remonty starych kamienic?

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:23:41] • [IP: 93.94.186.***]

MICHALSKA = ŻMUDA TRZEBIATOWSKA.OBIE -"wybitne specjalistki " naszego miasta!!

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:19:26] • [IP: 62.69.231.***]

Zblirzają sie wybory, wszedzie Mrozek, kupil sobie nawet nowy garnitur, już pcha się do nowej władzy.

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:11:16] • [IP: 193.200.150.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:05:53] • [IP: 93.94.186.***]

No brawo pani Michalska!!-mieszkańcy i wspólnoty mają pilnować konserwacji zabytkowych kamienic.Właśnie tacy decydenci stanowią prawo w naszym mieście.Niech już ona lepiej ubiera dorożkarzy!!Sprawdzić inwestora i jego kwalifikacje w tym zakresie-panie Mrozek proszę nie odpuszczać.

Gość • Piątek [28.03.2014, 13:03:30] • [IP: 92.42.115.***]

Pani Michalska, , wie co mówi, ,. Przy Hołdu Pruskiego mieszkają, , znawcy architektury, wybitne osoby ze świata kultury i sztuki znające się na subtelnościach renowacji.Ci ludzie wiedzą co jest zabytkiem.Wiem że 95% mieszkańców chce remontu kamienic a sama renowacja niewiele im mówi bo nie rozumieją tego słowa.Potrzebny jest ścisły nadzór nad renowacją architektów żeby nie było za póżno...

Gość • Piątek [28.03.2014, 12:59:34] • [IP: 93.94.186.***]

Firma która remontuje te kamienice nigdy nie prowadziła renowacji i prac konserwatorskich-Mrozek ma rację, trzeba tego dopilnować, to, że tanio to nie wszystko-Pieniążki z Unii też idą, oby wszystkie na konserwację zabytkowych kamienic.Ewidentny brak nadzoru-widać gołym okiem!!

Gość • Piątek [28.03.2014, 12:51:36] • [IP: 95.129.228.**]

kamienica nr 6 i 7 zostały dokładnie sfilmowane detal po detalu, niech tylko renowacja będzie odbiegać od oryginału to polecą łby, nie będzie że tamto owamto.

Gość • Piątek [28.03.2014, 12:48:09] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [28.03.2014, 12:09:06] • [IP: 80.245.189.***]

Proste... sfilmowac to i niech Michalska za swoje placi za zniszczenie elewacji tych kamienic.

Gość • Piątek [28.03.2014, 12:01:32] • [IP: 79.96.31.***]

Bo co się dotknie Caryca, to w g się obraca.

Gość • Piątek [28.03.2014, 11:43:25] • [IP: 95.129.224.**]

Radny Mrozku my ograbieni pracownicy szpitala miejskiego liczymy na Ciebie, Masz jaja więc zajmij się sprawą dotyczącą zdrowia mieszkańców i sytuacją niesłusznie obniżonych pensji pielęgniarskich, a zdobędziesz nasze głosy nawet na prezydenta...

Gość • Piątek [28.03.2014, 11:32:27] • [IP: 80.245.189.***]

Michalska to najchetniej by wyburzyla i sprzedala teren na nastepne botony.

Gość • Piątek [28.03.2014, 11:31:45] • [IP: 80.245.180.**]

Oczywiście p.Mrozek jest wysokiej klasy specjalistą od renowacji kamienic.

Wojtek • Piątek [28.03.2014, 11:31:12] • [IP: 93.94.190.***]

A gdzie jest konserwator zabytków?

Gość • Piątek [28.03.2014, 11:07:58] • [IP: 93.94.184.***]

szkoda że niektórzy mieszkańcy z stamtąd nie znikną!!

Oglądasz 1-67 z 67
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■