POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [18.02.2014, 07:54:21] • Świnoujście

Oferty czekają! Prawie tysiąc osób może dziś znaleźć u nas pracę!

Oferty czekają! Prawie tysiąc  osób może dziś znaleźć  u nas pracę!

fot. Sławomir Ryfczyński

Przyszedł renesans - mówi Joanna Sokalska, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu.-Przez wiele lat nie było u nas pracy. Byliśmy miastem sezonowym, w którym kończyła się praca we wrześniu –październiku. Teraz tak się nie dzieje. Praca jest przez cały rok!

Ofert zatrudnienia Powiatowy Urząd Pracy ma naprawdę dużo, bo dla około tysiąca bezrobotnych! Najwięcej osób potrzeba do turystyki i hotelarstwa.

- Powstają kolejne hotele i sklepy. Ktoś musi w nich pracować – mówi Joanna Sokalska, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu.-W galerii, która ma powstać, planuje się 250 miejsc pracy. Będzie Biedronka, Lidl. Potrzebni tam będą nie tylko sprzedawcy, ale różni ludzie do obsługi. Kierownicy zmian, stanowisk.

Zdaniem dyrektor, bardzo zmieniły się oczekiwania świnoujskich pracodawców. Teraz nie patrzy się już tak na kwalifikacje. Ale na to, żeby ludzie w ogóle chcieli pracować.

-Wszyscy mówią to samo. Że poszukują ludzi chętnych, zaangażowanych, kreatywnych- na każdym stanowisku - mówi Joanna Sokalska.- Nie ma znaczenia, czy to jest pokojówka, kelnerka czy menedżer.

Choć kwalifikacje nadal się jednak liczą.

Osoba zatrudniona jako recepcjonista może dostać wynagrodzenie w wysokości od 1500 do 2500 zł brutto. Kelner od 1700 do 2000 zł. Sprzedawca od płacy minimalnej do 2 tysięcy złotych. Kucharze mogą zarobić w Świnoujściu powyżej 2 tys. złotych brutto.

- Ale wszystko zależy od tego, co dany kucharz potrafi robić - dodaje dyrektor PUP.- Fizjoterapeuta od 2 tysięcy złotych w górę, ale to zależy od tego, jakie się ma kwalifikacje i doświadczenie – mówi Joanna Sokalska. - Im większe kwalifikacje, tym wynagrodzenie jest większe.

Co ciekawe, choć PUP ma tak dużo ofert, to bezrobotnych jest całkiem sporo. Na koniec stycznia było ich zarejestrowanych 1500 .

- My tych wszystkich ludzi informujemy o stanowiskach, kierujemy do pracy, informujemy o targach pracy... – zapewnia dyrektor PUP.

Dlaczego więc nie podejmują pracy?

-Bywa różnie - mówi Joanna Sokalska.- Są to osoby starsze, schorowane, bez kwalifikacji, bo już się ich kwalifikacje zdezaktualizowały albo nasi pracodawcy… nie chcą ich zatrudnić… Myślę, że statystyki psuje nam też to, że my tych ludzi ubezpieczamy.

Wiele osób pracy tak naprawdę nie szuka, a pośredniak odwiedza tylko po to, by figurować jako bezrobotny i korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia zdrowotnego.

- Gdyby ubezpieczenie było dobrowolne, wynikające z konstytucji, gdyby ktoś inny się tym zajmował, a nie Urząd Pracy, wtedy to bezrobocie byłoby dużo niższe – uważa dyrektor.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 115, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-115 z 115

Olka • Niedziela [23.02.2014, 17:03:51] • [IP: 95.129.225.***]

Ciekawe czy ta paniusia byłby szczesliwa po studiach walić staz za 600 zlotych i szukac pracy gdy staz juz nie obejmuje?? Bylam zarejestrowana w PUP-ie i gówno widziałam!

Gość • Niedziela [23.02.2014, 00:00:38] • [IP: 80.245.178.**]

2000 zł brutto? A jak z tego wyżyć miesiąc??

Gość • Środa [19.02.2014, 19:32:07] • [IP: 80.245.180.***]

Fajna oferta pracy nigdy nie trafi do urzędu pracy, a jeśli trafi bo tak nakazują przepisy w niektórych przypadkach to i tak jest to w kit! Wszystko to jest syf! Państwo nas okrada na okrągło i jest ok! Dzisiaj ten co nie kradnie i nie kręci to nieudacznik, rzygać się chce!

Gość • Środa [19.02.2014, 13:08:51] • [IP: 109.173.135.***]

Pani dyrektor pup, po takiej wypowiedzi dla mediów, jak ludziom w oczy spojrzeć. Czy Pani naprawdę tak myśli. Proponuje w przyszłości nie udzielać wywiadów.

Gość • Środa [19.02.2014, 12:58:31] • [IP: 93.94.184.**]

o to pracownik siedzi przed zadowoloną

Gość • Środa [19.02.2014, 12:33:16] • [IP: 92.42.114.*]

Zlikwidować Pasożytniczy Urząd Pracy, zmniejszyć podatki o procent który idzie na tą chorą instytucję i gospodarka sama się nakręci.

Gość • Środa [19.02.2014, 11:46:05] • [IP: 109.173.135.***]

" Są to osoby starsze, schorowane, bez kwalifikacji, bo już się ich kwalifikacje zdezaktualizowały albo nasi pracodawcy… nie chcą ich zatrudnić… Myślę, że statystyki psuje nam też to, że my tych ludzi ubezpieczamy" . Pan Prezydent Burkiewicz jest z pewnością dumny z super pr, tak trzymać. Świetny personel !

Gość • Środa [19.02.2014, 11:25:18] • [IP: 109.173.135.***]

" Gdyby ubezpieczenie było dobrowolne, wynikające z konstytucji, gdyby ktoś inny się tym zajmował, a nie Urząd Pracy, wtedy to bezrobocie byłoby dużo niższe" . Skąd się biorą takie indywidua ?

Gość • Środa [19.02.2014, 11:02:22] • [IP: 31.61.140.***]

Firma" Techagra" rewitalizująca" szpital przy Żeromskiego 22!! Całe Świnoujście już wie jak prezesik tej firmy oszukał na wynajmie pewna rodzinę przy Wyspiańskiego 35 a potem torturował osobę chorą z zemsty. Takim ludziom pozwala się prowadzic biznesy w Świnoujściu i przejmować budynki należące do miasta!!

Gość • Środa [19.02.2014, 11:01:25] • [IP: 46.171.49.*]

Jak się tych komentarzy czyta to normalnie chce się rzygać. Pewnie, lepiej usiąść przed komputerem i winić cały świat za to, że po skończeniu gimnazjum ludzie nie witają nas z otwartymi ramionami i nie proponują stawek dyrektorskich. Ludzie, ogarnijcie się, a nie plujecie jadem.

Gość • Środa [19.02.2014, 08:21:29] • [IP: 80.245.189.***]

Pracuje w Niemczech jako hydraulik, 2400 eur.netto.750 mieszkanie 2 pokoje..szalu nie ma ale normalnie da sie zyc.

Gość • Środa [19.02.2014, 06:45:50] • [IP: 93.94.187.***]

Myślę, że statystyki psuje nam też to, że my tych ludzi ubezpieczamy-a co to ma być?Przegonić babsko po tych ala świnoujskich super pracodawcach co z kpiną na pyskach na święta pracownikom po 50 zł dają w kopertach.Z podatków dzierży posadkę, zasiedziała się to chyba nie wie jak wygląda real na wyspie.

Gość • Środa [19.02.2014, 01:37:58] • [IP: 80.245.190.**]

jestem zarejestrowany jako bezrobotny od 4 miesiecy, bez zasilku.pracy szukam sam. z ubezpieczenia nie korzystam.a zarejestrowalem sie tylko dlatego ze do czasu kiedy znajde prace mogloby sie cos stac n.p wypadek. a ubezpieczenie nalezy mi sie jak slepej kurze ziarno po przepracowaniu 26 lat.A ci ktorzy pisza zeby nie dawac ubezpieczenia niech lecza swoje chore mozgi, o ile jeszcze je maja poniewaz sa debilami pierwszej masci

Gość • Wtorek [18.02.2014, 23:27:13] • [IP: 92.42.119.***]

Ja też popieram pomysł wybudowania na każdym rogu myjni ale żeby nie należała do. ... a niech zobaczy jak wygląda konkurencja.

Izabela • Wtorek [18.02.2014, 23:15:23] • [IP: 80.245.190.***]

" Myślę, że statystyki psuje nam też to, że my tych ludzi ubezpieczamy. Wiele osób pracy tak naprawdę nie szuka, a pośredniak odwiedza tylko po to, by figurować jako bezrobotny i korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia zdrowotnego. - Gdyby ubezpieczenie było dobrowolne, wynikające z konstytucji, gdyby ktoś inny się tym zajmował, a nie Urząd Pracy, wtedy to bezrobocie byłoby dużo niższe – uważa dyrektor." - NO TO POJECHAŁA!!

ela warszów • Wtorek [18.02.2014, 22:39:47] • [IP: 83.21.147.***]

ja zarabiam jako recepcjonistka 1800, 00 jest to bieda z nędzą a w pracy pokojowe są złe na recepcje bo nie sprzatają kawiarni n o jedna z nich- ma lepsze zarobki niż recepcjonistki wszyscy są zli - atmosfera bardzo nie miła jak żyć ty tusku , wogóle nichce się żyć, atmosfera do kitu, niechce się pracować może skoczyć z mostu , ?? i problem rozwiązany :::::: jak zyć w takiej nędzy ?

Gość • Wtorek [18.02.2014, 22:13:29] • [IP: 217.210.5.*]

W Szwecji i Norwegi mozna zarobic 20.000tys., ale z tej sumy trzeba zaplacic podatek, w Szwecji ok.45%, + przyzwoite zycie kosztuje.Praca na czarno jest niemile widziana.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 22:03:03] • [IP: 188.147.232.**]

Chciałabym zobacyćtego komu pup pomógł znależć prace. Szanowny pasożyt żyjący z naszych pieniędzy czyli dyrektorka pup-u powinna wreszcie zacząć pracować uczciwie, bo w końcu i ona zostanie rozliczona ze swojch wyczynów wobec ludzi którzy przez długie lata ciężko pracowali i płacili podatki na takich jak ona i jej pdobnych nieudaczników i nierobów. Jej kłamstwa powodują to międzyinnymi że ludzie w potrzebie mają wielkie problemy z uzyskaniem jakiejkolwik pomocy finansowj na życie. Konsekwencją takich właśnie działań jest to że człowiek który ma 60 lat i 45 lat stażu pracy jest wysyłany do pracy do Mc Donalda albo do In Postu po 10 godz dziennie pracować i robić po kilkanaście km między blokami.A tak wogóle ogarnij sie kobieto wykształciłaś sie z naszych podatkówi ciągle z nich żyjesz a teraz tym co ci płacą zaczełas dokuczać!!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 22:02:21] • [IP: 88.156.233.***]

a co z wiecznymi bezrobotnymi którzy sa zarejestrowani żeby mieć ubezpieczenie a pracować na czarno dużo ich pracuje u panów F

Gość • Wtorek [18.02.2014, 21:24:46] • [IP: 88.156.234.**]

Mam na utrzymaniu dwie osoby. Zrabiam netto ok.2150zł. Oczywiście to mało. Dlatego" łapię" dodatkowo, co się da. Nie narzekam i po śmietnikach nie chodzę. Liczę, że z czasm będę zarabiał dużo więcej bo pracy się nie boję i nie widzę powodu aby dołączyć do nierobów narzekająch na zarobki.Człowieku, jeżeli będziesz wiedził co znaczy głód to będziesz pracował za przysłowiową" michę".

Gość • Wtorek [18.02.2014, 21:22:08] • [IP: 217.29.9.*]

Głupoty piszecie, ten kto chce pracować to pracuje ! nieroby siedzą przy komputerach i z zasiłku płacą z neta...ruszyć tyłki i do pracy ! pup może pomóc ale bez przesady NIE chodzić z Wami za rączkę !! opanujcie się, płaca minimalna nie została ogłoszona przez świnoujski urząd... !!pozdrawiam Panie bo to naprawdę DOBRY PUP ! !! bezrobotny ale sprawiedliwy !

Gość • Wtorek [18.02.2014, 21:11:09] • [IP: 2.148.176.***]

Jest praca hura!! da dzą nam 6 zł na godzinę, wsadzcie sobie w d...e tą prace w tym chorym kraju, nigdy tu nie wróce!! Młody Polak Na Obczyznie

Gość • Wtorek [18.02.2014, 21:09:46] • [IP: 37.8.215.***]

Czy ta instytucja PUP pochłaniająca wiele milinów zł. rocznie powinna istnieć. Osoba która chce pracować takiego pośrednika nie potrzebuje. Oczywiście są intratne stanowiska za odpowiednią zapłatą i wtajemniczeni o tym wiedzą. Tylko po to żeby zasiłek otrzymać czy utrzymać status bezrobotnego? Triumwirat swoich zatrudnia! Tego problemu Niemcy nie mają. A przynajmniej na taką skalę.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 20:58:04] • [IP: 178.182.19.***]

Jak to jest, że ludzie którzy ciężko pracują muszą za to płacić chociażby w podatkach, a ludzie którzy nie chcą pracować są za to nagradzani, dostając np. Darmowe ubezpieczenie. Chory system.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 20:53:29] • [IP: 178.238.252.***]

Brak niewolników, wyjechali zagranicę.

ryynio • Wtorek [18.02.2014, 20:34:33] • [IP: 83.249.31.***]

w Swinoujsciu kazdego roku przybywa sklepów, butików, hoteli, itp. a młodych ludzi chetnych do pracy coraz mniej, miasto sie wyludnia z ludzi w wieku 20-35 lat, cała masa wyjezdza na studia i juz nie wraca lub zagranice do pracy, jeszcze rok, dwa i pensje poszybują do 3000zł, nie będzie juz chętnych za 1500

Gość • Wtorek [18.02.2014, 20:28:07] • [IP: 37.47.168.**]

Przez cały rok umowy śmieciowe gdzie się płaci grosze a pracownik nic z tego nie ma albo mobing albo wykorzystywanie na Maxa ludzi jak się tylko da i nie płacenie na czas wow powinna się inspekcja pracy wziąść za to badziewhe i wpadać na kontrol bez zapowiedzi!!

treGość • Wtorek [18.02.2014, 19:24:54] • [IP: 95.129.228.**]

tralllaa lala,

Gość • Wtorek [18.02.2014, 19:12:27] • [IP: 92.42.116.**]

Na recepcję trzeba znać 2 języki, euro-osioł nie musi znać nawet dobrze Polskiego.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 18:58:49] • [IP: 109.173.135.***]

Pani dyrektor nie zna zapisów prawa odnośnie płacy minimalnej,

Gość • Wtorek [18.02.2014, 18:47:43] • [IP: 109.173.135.***]

Pani dyrektor nie zna zapisów prawa odnośnie płacy minimalnej, zmęczenie. ...

Gość • Wtorek [18.02.2014, 18:41:41] • [IP: 80.245.189.**]

Zastanawia mnie czy tacy pracodawcy (i ogólnie pracodawcy w Polsce), czy to może raczej rząd, kiedykolwiek zastanawiali się jak młodzi ludzie (wielu bez doświadczenia) mają sobie ułożyć życie w tym kraju za takie pensje. A potem dziwią się, że ponad 40% młodych żyje z rodzicami, DZIWNE??, albo, że młodzi nie chcą mieć lub nie mają dzieci... BO NIE CHCĄ ZARABIAĆ WŁAŚNIE WASZYCH 1500 ! BO PĘDZĄ ZA PIENIĄDZEM ! BO ICH ZWYCZAJNIE NA TO NIE STAĆ !! I nie będzie jeszcze długo bo to chory, biedny, zacofany i ROZKRADZIONY kraj! Ludzie stąd uciekają, bo niestety droga do zarabiania pozwalających na GODNE ŻYCIE pieniędzy jest dość długa (do tego trzeba mieć ogrom szczęścia), a nasz kraj tylko kopie pod nami doły. Nie jesteśmy nic warci dla pracodawców i polityków... co widać po pensjach.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 18:12:24] • [IP: 92.42.114.**]

Zamiast społeczeństwa, równego mamy rosnące rozwarstwienie. Przy tylu bogaczach wzrasta ilość biednych. Może czas na pojawienie się jakichś Robin Hoodów? ;-) Okazałoby się ilu mamy żyjących" w społeczeństwie", a ilu chcących się ponad nie wybić i czuć się lepszymi za wszelką cenę.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 17:36:07] • [IP: 80.245.189.***]

Mur kolo PECzrobiony na czarno..nikt tam nie byl legalnie zatrudniony poza kierownikiem Bi...em.Ale oczywiscie nasz wspanialy PUP nic nie moze poradzic na czarna strefe.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 17:13:44] • [IP: 46.76.119.***]

Hallo!! "Osoba zatrudniona jako recepcjonista może dostać wynagrodzenie w wysokości od 1500 do 2500 zł brutto." Od 01.01.2014 w POLSCE obowiązuje minimalna płaca w wysokości 1680 zł brutto, więc dlaczego KTOŚ oferuje 1500 zł, co jest niezgodne z PRAWEM? Nikt tym się nie zajmie? PIP gdzie jest?

Gość • Wtorek [18.02.2014, 17:06:34] • [IP: 83.11.106.***]

1500 zl? ale kto to wezmie? tyle to place za buty i wo byle jakie. ..zeby sie utrzymac trzeba miec min 10 tys i to tez nie, ludzie teraz maja bardzo duzo kasy KAZDY wyjezdza za granice i ma min dwa auta i dom

Gość • Wtorek [18.02.2014, 17:02:39] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Wtorek [18.02.2014, 16:04:31] • [IP: 62.69.231.***] jak by jeden z drugim nie miał na życie to by pracował za te stawki. ale jak jest tyle darmochy (zasiłek, darmowa żywność, odzież, ubezpieczenie.. ..) to się pracować nie opłaca. Znam wielu takich. ZA DUŻO DARMOCHY ! Ja żyję za 2000 /2 osoby i nie muszę grzebać po śmietnikach. No oczywiście nie przepijam połowy. Po za tym mniej żreć to będzie zdrowiej. ...DROGI PRZYJACIELU WIECEJ TAKICH JAK TY GOTOWYCH PRACOWAC ZA GLODOWE STAWKI A NAPEWNO INNYM POMORZECIE I ELITY NOWOBOGACKICH NAM NAROSNIE:POWODZENIA:

Gość • Wtorek [18.02.2014, 16:45:45] • [IP: 80.245.182.**]

Praca na stałe?? Po sezonie domy wczasowe są zamykane, nie ma klientów. ... :-/

Gość • Wtorek [18.02.2014, 16:32:00] • [IP: 81.166.20.*]

Za Proponowanie komus pracy za 1500 zl tacy PSEUDOBiznesmeni powinni byc karani grzywna lub kara pozbawienia wolnosci do lat 10ciu, (Pseudobiznesmen-osoba ktora wziela kredyt na rozkrecenie interesu i uwaza sie za Pana Prezesa)

Gość • Wtorek [18.02.2014, 16:22:39] • [IP: 95.129.228.***]

Ponad 3 miliony młodych jest za Granicą na Robotach Tam głosowali na Prawicową PO a w Kraju ponad 3 miliony Emerytów nadal pracuje

Gość • Wtorek [18.02.2014, 16:04:31] • [IP: 62.69.231.***]

jak by jeden z drugim nie miał na życie to by pracował za te stawki. ale jak jest tyle darmochy (zasiłek, darmowa żywność, odzież, ubezpieczenie. ...) to się pracować nie opłaca. Znam wielu takich. ZA DUŻO DARMOCHY ! Ja żyję za 2000 /2 osoby i nie muszę grzebać po śmietnikach. No oczywiście nie przepijam połowy. Po za tym mniej żreć to będzie zdrowiej.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:54:48] • [IP: 93.94.189.***]

artykul w całościi wyssany z palca, kto jest odpowiedzialny za pisanie takich głupot żenada kto z pup zna rzeczywistość.artykul wogule nie powinien poznać swiatła dziennego.powinniscie zmienic informatora i zapytac zarejstrowanych a nie pisać bzdur

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:48:59] • [IP: 213.158.216.***]

WITAMY PANIĄ EDYTKE

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:24:45] • [IP: 213.158.216.*]

Osobiscie nie znam nikogo kto za posrednictwem pupu dostalby prace

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:16:53] • [IP: 80.245.189.***]

szanowni pracodawcy...1500 zl.placicie a wymagacie czego??nikt normalny nie bedzie pracowal za te smieci.dalej tyle dawajcie wasz wybor tylko nie szkalujcie innych.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:16:34] • [IP: 83.11.106.***]

jakie oferty? 12h dwa jezyki obce na recepcji za 1500 zl?... ahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahahahah
ahah. Zeby opanowac perfect jezyk nalezy poswiecic duzo czasu i pieniedzy a na pewno nie za 1500 zl i 12 h!! znajac jezyki jade za granice proste?... bujaj sie jeden z drugim!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 15:09:15] • [IP: 83.11.106.***]

Jezeli mam, wyzsze wyksztalcenie i znajomosci dwóchjobcych to. .. na pewno nie bede robic za 1500 zl zwlaszcza ze 12h!! to zeNADA UMIEJETNOSCI KOSZTUJA!! z doswiadczeniem jezykami mam prace w Szwecji lub Norwegi od razu za min 20 tys

Gość • Wtorek [18.02.2014, 14:37:14] • [IP: 92.42.112.**]

Młodzi - wykształceni ludzie wracajcie z zagranicy, bo tutaj czeka 1000 etatów i sami starsi schorowani ludzie którzy nie są w stanie za te grosze harować i paść na ryj w trakcie pracy. .. a i zatrudniający tez na starych krzywo patrzą... bo tania siła ma być zdrowa, młoda i taka do wyciśnięcia - jak cytrynkę. A dobry etat to dostaniesz - ale po znajomości, albo jak dobrze podpłacisz!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 14:35:07] • [IP: 62.69.203.***]

PUP Swinoujscie - MISTRZYNIE OLIMPIJSKIE W LIKWIDACJI BEZROBOCIA- resjestracja - pojdzie pan do pokoju nr5 - pokoj nr5 - podaje inne dane do zgloszenia niz pokoj nr3 - nie zglaszasz sie na umowiony termin I JUZ MASZ PO BEZROBOCIU - A URZEDNICZKI USMIECHNIETE GĘBY Z POPRAWY STATYSTYKI. mozesz odwołac sie wyzej - ale jest to samo licho - a pani dyrektor proponuje odebrac.---150 pozycji n liscie -admin tego nie pusci

Gość • Wtorek [18.02.2014, 14:08:56] • [IP: 80.245.189.**]

Jeśli chodzi o pracę za 1500, to niestety zgodzę się z przedmówcami.. niedługo będziemy żyć jak studenci - po 8 osób w m2 bo na tyle nas będzie stać. Ja chciałbym z trochę innej beczki:" W galerii, która ma powstać, planuje się 250 miejsc pracy. Będzie Biedronka, Lidl" ? Czy władze chcą z naszego miasta zrobić jeden wielki hipermarket? Czy w tym mieście już nic innego nie ma racji bytu? Mało wam, że z nowo powstałego supermarketu (nie będę przytaczał nazwy) zwolniono ponad połowę załogi bo prawie nikt tam nie chodzi? Śmiech na sali. Zamiast zrobić kino (choćby z jedną salą jak w M-jach), kafejkę, w której ludzie mogli by się spotkać, porozmawiać, zjeść pyszne ciasto i wypić unikalną kawę czy herbatę... powstanie kolejny" uznam" z 2 konkurującymi supermarketami, jubilerem, optykiem, apteką, sklepem z gazetami gdzie ludzie tylko grają w lotto i oczywiście sklepem RTV. I jeszcze nazywanie tego" GALERIĄ"? Niedługo stwierdzenie" rzut kamieniem do supermarketu" nabierze w tym mieście bardzo dosłownego znaczenia..

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:58:07] • [IP: 62.69.241.***]

13:02:47] • [IP: 83.25.116.***] chłopie, jak ty chcesz zarabiać jak ty nawet po polsku napisać paru zdań bez błędów nie umiesz ?

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:53:03] • [IP: 92.42.112.**]

Jak większość firm ogłaszających się na stronie powiatowego urzędu pracy z pewnością posiada dotację unijną(przykład firma z po za kraju) tak zwane castingi dla nowych pracowników, podających stawki 10-11zł max z wielką łaska (kwota netto na rękę) jak wyjdziesz 1700zł w danym miesiącu a w szczególności zimą to jest cud. Widzę po ludziach, że jest coś nie tak-to wszystko oczywiste, miny, krzywe spojrzenia czemu? jak napisał ktoś kraj dąży do upadku ludzi. Drażni mnie w ludziach w szczególności gadanie ćpuny, alkoholicy itp znam osoby, które różnie w życiu miały, to że mają słabość w jakimiś stopniu i okresie czasu to nie znaczy, że jest to osoba godna poniżania jej itp Więcej empatii do ludzi i wyczucia czasu i w jakim kraju żyjemy-trochę wiedzy na temat co się dzieje, co jest lepsze a co nie. Generalizowanie sprawy w procentach...nie wiesz, nie znasz ludzi to nie komentuj, bo sam możesz kraść, ćpać, pić bo w życiu bywa różnie.. Nigdy nie mów nigdy bo to może każdego spotkać, trzeba sobie radzić i tyle.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:38:45] • [IP: 80.245.180.***]

Ciekawe ile zarabia ta co oferuje te prace. Do 2000 tys. brutto dla dobrego kucharza to ŻART i to bardzo niesmaczny praca w świątek piątek i niedzielę i to ciężka i to samo z innymi propozycjami. Następne Biedronki Lidle co ten PREZYDENT wyprawia a może tak myjnia na każdym rogu ulicy niech powstanie. Zobaczymy jak będzie się śmiał. Do reszty upodli nas mieszkańców

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:37:35] • [IP: 79.163.198.***]

Poszukują ludzi... kreatywnych - HA HA HA HA!!

ryynio • Wtorek [18.02.2014, 13:25:47] • [IP: 83.249.31.***]

haha, 1500zl od psuedo byznesmena-wyzyskiwacza + drugie 1500 od miasta, wtedy nie bedzie wakatów

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:25:27] • [IP: 92.42.114.**]

A może ktoś pracował za 2500zł brutto kilka lat i wie, że nic to w życiu nie zmienia poza ulepszeniem sobie podstaw do życia. Nie daje szans na rozwinięcie interesu, nie daje szans na założenie rodziny przy opłacaniu biężących rachunków i cen w sklepach. Żeby tu się dało żyć i spełniać jakieś zachcianki przy obowiązujących cenach to stawka na rękę powinna zaczynać się od 3 tysięcy, a tu nawet nigdzie taka brutto nie jest. Prace w supermarketach, salonach sieci komórkowych? Po co się było uczyć w jakimś kierunku jak wszystkich teraz najlepiej wrzucić do jednego wora? Jak dla mnie są baronowie i są niewolnicy, mający tylko tyle by przetrwać, wyżyć, najlepiej samemu. Nie ma satysfakcji w narodzie, a od braku satysfakcji do frustracji krótka droga.

ryynio • Wtorek [18.02.2014, 13:21:23] • [IP: 83.249.31.***]

niech własciciele butików sami sobie w nich siedzą po 10 godzin, zycie ucieka miedzy palcami w takiej pracy, wystarczy sie przejsc po swinoujskich ¤ galeriach¤ gdzie melancholijne galerianki osowiałym wzrokiem patrzą na klientów, twarze tych dziewczyn i kobiet po kilku miesiącach stają sie apatyczne, jakby były w więzieniu

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:19:44] • [IP: 178.238.251.***]

Nieroby do roboty!!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:18:07] • [IP: 89.77.221.***]

Pnie dyrektor, poważnie obawiam się o pani stan zdrowia. Zastanowiła się pani nad tym, co powiedziała?" Pracodawcy nie chcą ich zatrudnić..." - to jeszcze zabrać im ubezpieczenie, majątek, ostatnie brudne skarpetki i niech dokonają żywota na plaży. Ktoś posprząta trupy. Pani za to będzie się cieszyć, że ma mniej bezrobotnych. BEZROBOCIE, szanowna pani, nie wynika z bezpłatnego ubezpieczenia, ale rządzących, również z pani opcji politycznej.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 13:02:47] • [IP: 83.25.116.***]

do cwaniakow co szukaja taniej sily roboczej:słuchajta wiesniaki 30%bezrobotnych w miescie to cpuny i alkocholicy, 30%ludzie niezaradni zyciowo, 40%jeszcze młodzi ludzie majacy oszczednosci za prace zagranicami naszego piz...tego kraju wiec cwaniaki macie wybur albo pijaka czy cpuna, albo kogos z uposledzeniem albo płaccie za prace jak nalezy a nie pisdzecie ze mamy pracowac za 1500.jednym zdaniem mam wyje..ne, opłaty za medja 250zł, czynsz 360zł, 500złwynajem bo niebede siedział u mamusia, np.dentysta czy lekasz 400zł, naszczescie nie mam dzieci, bo bym niepodołał.wiec cwaniaji je..ne zrozumcie ze z 2500zł to jest wielki ch..j i to niestarczy na normalne zycie, jeste po stodjach i mam wy...ne na takie stawki skoro co tydzien zostawiam w biedrace 250zł tylko na jedzenie i niewpierdalam codziennie golonek i innych rarytasow.moze teraz cos zrozumiecie cwaniaki

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:46:06] • [IP: 80.245.180.***]

Jak nie masz układów to dobrej pracy nie znajdziesz! Tyle. aż tyle albo tylko tyle! A praca za 300euro na rękę na miesiąc ze śmieciową umową to jest patologiczny wyzysk ludzi prowadzący do wzrostu przestępczości, niżu demograficznego, emigracji młodych, rozpadu rodzin, produkcji bezdomnych, alkoholizmu, pauperyzacji społeczeństwa. Urząd pracy niech się nie ośmiesza, wiadomo że jedyne nad czym pracują to nad słupkami statystyki, a jak powszechnie wiadomo statystycznie jeździec z koniem mają po trzy nogi :) Generalnie jest bardzo źle ale ludzie nie obnoszą się z biedą i są bardzo dzielni, próbują żyć mimo tego, że nie mają za co.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:42:52] • [IP: 83.89.12.***]

dobre, hihihihihi

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:41:59] • [IP: 193.69.22.**]

No nie...kreatywna kelnerka albo sprzataczka...ale beka!!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:37:37] • [IP: 92.42.114.**]

Ja już tam szukam ze 3-4 lata z przerwami na sezon hahah :)

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:36:07] • [IP: 31.174.255.***]

a na rozmowy w sprawie pracy przychodza ludzie nawaleni prosto z urzedu jak twierdza i to sa ci zaangażowani.Na staz nie ma pieniędzy juz w lutym bo urzad miasta przyjał wszystkich stazystów wi ec dla pracodawców zostały lenie i pijaki pozdrawiam PUP

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:33:57] • [IP: 80.245.187.**]

najwięcej wakatów to jest w interferiach. Tam już chyba pół świnoujścia pracowało.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:30:13] • [IP: 80.245.190.**]

kilka miesiecy temu wrocilem z zagranicy.Tam przecietny czlowiek szukajacy pracy, dostaje od pracodawcy ankiete w ktorej odpowiada na pytania interesujace pracodawce.. CV i Listy motywacyjne pisza ludzie ubiegajacy sie o lepsze stanowiska, a nie przecietny robotnik, barman czy sprzataczka.Ankiete-aplikacje wypelnia sie na miejscu, sa tam niezbedne informacje potrzebne do wiadomosci pracodawcy. nawet nie znajac bardzo dobrze jezyka, nie mialem wielkiego problemu ze znalezieniem pracy, za najnizsza krajowa, ktora jest kilkakrotnie wieksza od polskiej, i mozna jeszcze odlozyc. Polskie urzedy pracy to nikomu nie sluzaca totalna sciema.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:28:24] • [IP: 83.11.106.***]

do ponizej nikt ci w Polsce nie da pracy za 2, 5 kola. Chyba ze w ITI w Warszawie. w Warszawie jest cieżko znależc prace za 5 tys. Co dopiero w zachodniopomorskim, jestem pracodawcą i wole sam zapiprzac niz zaplacic 2, 5 kola, fakt tylko w wakacje al pózniej mam okolo 10 tys na czysto na miesiac i siedze pozostale 10miesiecy i nie robie nic. w Anglii tez kokosow nie ma jak zarobią 1300 f i do tego najem... w lbach sie poprzewracalo!!2, 5 im malo!! ludzie robią za 1500!! a tu wyanjmuja po 40 zl!! piorą i sprzatają!!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:27:39] • [IP: 93.154.145.***]

Może i faktycznie pracy jest więcej bo część wyjechała, część pracuje w Niemczech, część w MON. A u wyzyskiwaczy w pseudo hotelach i super sklepach, za grosze nikt pracować nie chce, to oferty wiszą, nie koniecznie w PUP.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:24:37] • [IP: 80.245.189.***]

PUP potrzebuje nowego wiekszego lokum pracownicy sie nie mieszcza.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:21:59] • [IP: 80.245.190.**]

HEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEH :)

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:18:04] • [IP: 93.94.188.***]

"mnie zalewa jak chcac dostac prace przy kurczakach z rozna mam dostarczyc cv i list motywacyjny... co mam w nim naoisac" TAAA!!.. i jeszcze zaproszą na rozmowę kwalifikacyjną z pytaniem, dlaczego chce Pani u nas pracować!! Bo kuźwa kocham robić kurczaki z rożna, zawsze marzyłam o tak prestiżowej pracy BUAHAHAHA!! A tak na marginesie jestem samotną matką z kredytem hipotecznym na głowie i z małym dzieckiem! 2, 5 k brutto to ledwo na rachunki starczy, także dziękuję bardzo za takie oferty. Mam wykształcenie, kwalifikacje i znam języki, sama znajdę sobie dobrą pracę, a w PUP tylko dla ubezpieczenia siedzę :-)

Gość • Wtorek [18.02.2014, 12:06:46] • [IP: 80.245.184.**]

Raz na rok dadza skierowanie do pracy. Po wyjsciu z urzedu dzwonisz tam i sie okazuje, ze oferta nieaktualna. Pani w urzedzie oczy szeroko otwiera :-))))))))))) dobre, przeciez ona nic nie wie.Probuje udawac. Ale bezrobotny odfajkowany, statystyki sie zgadzaja. Ok, a co powiedziec jak sytuacje sie powtarzaja? Panie Prezydencie, Panscy pracownicy to KŁAMCY i manipulanci. Nie tylko nas bezrobotnych okłamuja ale i Pana. Wedlug mnie Urzad Pracy to największy przekret w tej calej machinie

Homo sapiE w święta • Wtorek [18.02.2014, 12:05:19] • [IP: 46.112.216.***]

"Praca w galerii" - skojarzyło mi się z pracą na galerach, a to w kontekście odczłowieczania ludzi tam pracujących, bo będą musieli pracować w święte niedziele. Dobrze, że kiedyś PiS wymógł choć te 10 świąt w roku wolnych dla sprzedawców z wielkich sklepów. Przymus pracy w pozostałe niedziele to odczłowieczanie, bo właściwe tylko gatunkowi homo sapiens jest świętowanie, zwierzętom nie.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 11:43:48] • [IP: 92.42.115.***]

pierd**** o szopenie. ..darmozjady jeb**** legenda głosi że ktoś w urzedzię pracy znalazl ja a to ciekawe maja pa** czym się chwalić

Gość • Wtorek [18.02.2014, 11:41:14] • [IP: 80.245.190.**]

krew mnie zalewa jak chcac dostac prace przy kurczakach z rozna mam dostarczyc cv i list motywacyjny... co mam w nim naoisac

Gość • Wtorek [18.02.2014, 11:14:13] • [IP: 78.8.135.***]

Nic tylko wracać do Świnoujścia :P

Gość • Wtorek [18.02.2014, 11:07:55] • [IP: 83.24.242.**]

Pani dyrektor nie wiem jaką szkołę Pani kończyła ale z matematyką u pani jest coś nie tak, na stronie urzędu nie ma tycząca ofert tylko kilkadziesiąt!!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:56:54] • [IP: 109.148.248.**]

Wazne ze panie ktore tam siedza maja godne pensje im to wszystko jedno czy dostaniesz prace czy nie. kiedys bylam bez pracy zarejestrowana bez prawa do zasilku i co ??musialam na wlasna reke prace sobie szukac. Az wkoncu wyjechalam z kraju za praca mieszkam pracuje i jestem zadowolona. W Polsce szybciej farba sie dorobisz niz zarobisz

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:43:36] • [IP: 89.230.200.**]

Moze najpierw Panie w Urzedzie zaczna wykonywac swoja prace tak jak nalezy a potem niech sie biora za doradzanie. Moze warto dopytac bezrobotnego, czy od ostatniej rejestracji zmienilo sie cos w wyksztalceniu ? i warto uzupelnic WSZYSTKIE dane ktore mogly uledz zmianie. A nie wysylaja ludzi na jakis sped (taki jaki mial miejsce dzisiaj do jakiejs firmy budowlanej ktora szuka...przedstawicieli handlowych...a szumnie nazywaja to specjalista ds sprzedazy). Jezeli TAKIE super oferty trzymaja na te targi to to jest smieszne...

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:43:02] • [IP: 83.11.106.***]

2500 tys to malo?.. skanadal z czego co wy zrecie jak nie pracujecie

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:36:13] • [IP: 83.25.116.***]

i jeszcze jedno nikt niemowi tu by dostawac dyrektorskie pesje ale sprobuj jeden z drugim utrzymac sie za 1300zł zaplac rachunki czynsz niedaj bog za wynajem to gwarantoje ci ze tynk ze scian jako danie glowne bedziesz wpi...lał, a ci co siedza u mamusi na garnuszku w du..e byli go..o widzieli niech lepiej siedza cicho i sie nieudzielaja.a te posty ze jest tak fajnie i zaje...cie ze praca jest i wogule pisza ludzie z urzedow i ich znajomi wiec przestancie prowokowac bo ludzie juz nie sa tacy łatwowierni.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:35:35] • [IP: 83.11.106.***]

2500 to nie kokosy ktos pisze?... a co ty jestes po 5 fakultetach i 6 jezykach. Teraz przy inwestycji 3 miliony mozna wyciagnac na czytso TYLKO 15 tys na miesiac MASZ 3 MILIONY? nie?... to rob za 1500

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:27:05] • [IP: 83.25.116.***]

zaraz zaraz urzad pracy przechwala sie za ma prace dla b ezrobotnych tak?ja jeste bezrobotny od paru miesiecy, mam niecale 30 lat i powiem szczeze ze godnosc i duma niepozwala mi podjac prace za glodowe wynagrodzenie, w du.e sobie wsadzcie te oferty, przestancie nas wykorzystywac i zacznijcie placic to i bezrobocia niebedzie.to jest chore co robicie z mlodymi ludzmi czego wy chcecie nauczyc bo napewno nie samodzielnosci, bardziek korzystania z mopsu.wiec ja sie pakuje i jade tam gdzie dadza mi zarobic.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:12:29] • [IP: 178.238.251.***]

Lepsze stanowiska i tak dadzą emerytom wojskowym

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:09:12] • [IP: 80.245.182.**]

na dziendobry tyle biegam i co jestem zwyklym mlodym czlowiekiem chcem pracowac i co na pomoc na kuchni, sprzatanie whotelu lub inna praca w hotelu choc nie wygorowana chcialbym zarobic tylko 1400zl na reke ale gdzie ide cv prosze zostawic i bez echa wiec gdzie te tysiace ofert pracy na czarno gdzie zaplaca albo i nie na budowie, niechce robic na czarno nabudowie i jak cos zaptac to dowidzenia a wiekszosc to firmy zamiejscowe aci co wyplacalni to miejsc nie maja wiec nie piszcie glupot.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:08:11] • [IP: 178.238.250.***]

Porównuję pracę pup kilkanaście lat temu a teraz to niebo a ziemia. Oferty, szkolenia, targi, spotkania są, pracownice kompetentne, urząd działa sprawnie i efektywnie.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:07:50] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:33:52] • [IP: 80.245.179.*** Sam sobie wystawiłeś laurkę.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:05:03] • [IP: 92.42.112.**]

Gość  Wtorek [18.02.2014, 08:38:36]  [IP: 178.238.247.** Takich jak pani wyzyskanych i kopniętych w tyłek po operacjach kręgosłupa będzie wielu. Dawniej była tu Odra, Stocznia i Port - zatrudniając większość mieszkańców miasta, Teraz jesteśmy pod cichą okupacją i stanowimy tania siłę roboczą w ich hotelach i magazynach sklepowych. Nie liczą się ze zdrowiem pracowników. Każą harać za grosze i bez żadnych uprawnień. A jak chcesz otworzyć własny interes. .. to taki maluczki się nie utrzymasz bo ZUZ i cała reszta cię pożre nawet z tym czego się dorobiłeś wcześniej. Natomiast te spędy dla bezrobotnych są po to by biurokraci PUP się mogli wykazać, i oczywiście jeśli się pogubią albo list np nie dojdzie - to część zostanie skreślona z listy - statystyka sie poprawi. Przecież pan TUSK musi sie pochwalić że bezrobocia - nie ma.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 10:03:13] • [IP: 80.245.181.***]

Praca jest ale przeważnie bez umowy i za dosłownie grosze.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:57:23] • [IP: 92.42.112.**]

Gość  Wtorek [18.02.2014, 08:38:36]  [IP: 178.238.247.** Takich jak pani wyzyskanych i kopniętych w tyłek po operacjach kręgosłupa będzie wielu. Dawniej była tu Odra, S

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:52:48] • [IP: 178.238.252.***]

09:25:23 masz racje jaki? skoro twój przyjmuje jedynie emerytów z resortu.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:47:30] • [IP: 89.174.73.**]

NO CÓŻ NIEKTÓRZY OD POCZĄTKU CHCĄ MIEĆ DYREKTORSKĄ PENSJE ALE NA POCZĄTEK TO I TE 1300 NA RĘKĘ TO DOBRE PRAWDA ? ZAWSZE TO DO PRZODU A W MIĘDZY CZASIE MOŻE ZNAJDZIE SIĘ COŚ LEPSZEGO

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:33:52] • [IP: 80.245.179.***]

Gość  Wtorek [18.02.2014, 09:25:23]  [IP: 217.29.9.*] Czy, ktoś Ciebie człowieku obraża ? Bo wyzywanie od buraków innych wystawia tobie laurkę cebulaku.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 09:25:23] • [IP: 217.29.9.*]

Bzdury piszecie !! żal mi Was, może dlatego pracy nie macie ? BO KTÓRY PRACODAWCA ŻMIJE PRZYJMIE lejące jadem-buraki ? ! ja byłem w pup-wszystko profesjonalnie wykonane !! gratulacje bo taki urząd to urząd na medal ! ps pracę mam, zadowolony jestem ! czego pozostałym życzę.

lolodolo • Wtorek [18.02.2014, 09:19:14] • [IP: 80.245.178.***]

PRACA JEST. A JAK Z PŁACĄ ? CZY NADAL TO SIĘ ODBYWA ZA DARMOCHĘ, NA CZARNO, ALBO ZA MARNE GROSZE?

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:59:41] • [IP: 80.245.179.***]

Dodajmy że ofertyna stronie to tylko informacje a nie realne miejsce pracy. Bo w tym rejonie pracy nie ma. Zakładając że idą zmiany dla tych urzędów zakończy się sielanka siedzenia i rozpisywania bzdurnych szkoleń z pisania np. Cv itp. Bo to strata pieniędzy. Nie oferowanie niczego w pup to standard, pomimo robienia szumu i wody z mózgu obywatelom nic nie dają a wręcz przeciwnie. Oni po prostu nie są w stanie nic zrobić a co za tym idzie - są zbędni.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:58:17] • [IP: 88.156.233.**]

Tylko że nikt nie chce pracować za 1680 zł brutto

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:56:51] • [IP: 62.69.231.***]

Nie interesują mnie stawki brutto. Na rękę, to jest ch** wielki.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:54:12] • [IP: 95.129.224.***]

Fizjoterapeuta od 2 tysięcy złotych w górę w zależności od kwalifikacji i doświadczenia, bzdura! Fizjoterapeuta, który pracuje na umowę zlecenie, jeśli nie ma pacjentów to nic nie zarobi, jak zachoruje też nic nie zarobi, tak jest np w pewnym znanym nam w Świnoujściu przedsiębiorstwie i nie tylko tam.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:51:38] • [IP: 79.191.241.***]

wcale nie - nasz PUP to wytwór minionej epoki - sama potrzebowałam pomocy - chciałam się dokształcić na studiach podyplomowych i guzik - kobiety z PUP jak debila mnie traktowały - w ogóle jak się tam przychodzi to traktują Ciebie jak nieudacznika i że one wielki Panie Urzedniczki. ... wstyd

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:49:10] • [IP: 93.94.189.***]

Dlaczego więc nie podejmują pracy? bo proponuje się im wyzysk, a nie pracę?

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:47:54] • [IP: 93.94.184.***]

Może 1500-2500 brutto to nie kokosy ale chyba lepiej tyle zarabiać niż nic. No ale zapomniałem, że przecież zasiłek dają to lenie wolą siedzieć w domu i nic nie robić.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:40:00] • [IP: 94.254.145.**]

Co za bzdury!! Ze niby o czym informują ? W jaki sposób pomagają ? Wszyscy zarejestrowani dobrze wiedza ze nie ma co liczyć na pomoc z urzędu. . Taka jest rzeczywistość. W żadnej formie.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:38:36] • [IP: 178.238.247.**]

Kłamstwo, tyle powiem.Dwa razy byłam zarejestrowana w PUP, z prawem do zasiłku na pół roku.Za każdym razem pracę znalazłam sama, bo nie chciałam być bezrobotną a zasiłek to nie jest kwota która pozwala na utrzymanie.Teraz mam 55 lat, w wyniku przewleklej choroby straciłam pracę (zgodnie z paragrafami).Zarejestrowalam się od razu, zasilek na rok.Po operacji kręgosłupa, bedąc na L4, po 90 dniach zostałam wyrejestrowana i pozbawiona prawa do zasiłku(zgodnie z paragrafami).Obecnie jestem po dwóch operacjach, bez środków do życia a pani w PUP skierowala mnie do opieki społecznej.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:30:25] • [IP: 79.184.188.***]

Nie no jest czym się chwalić: 1500, 1700, 2000 brutto, nawet to 2500. Minus 30% z tego no to GRUBA KASA JEST OJ... GRUBA.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:26:22] • [IP: 88.156.234.***]

Pozamykać granice, wówczas niemców nie będzie, ceny spadną i wtedy może sie wyżyje za pensję głodowe które proponują.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:24:37] • [IP: 88.156.234.***]

Co za kretyństwo samemu sie ubezpieczać, z czego ? co za pustak to wymyśla. W Świnoujsciu 1500 do 2000 brutto, na rękę około 1400, ludzie to nie wschód tu są ceny dla naszych sąsiadów Niemców gdzie oni zarabiają 1000 euro 4200 zł, więc o czym tu rozmawiac.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:19:58] • [IP: 62.69.253.***]

no super... praca jest za 1680 zł brutto, szaleństwo... a poza tym..." ...gdyby ktoś inny się tym zajmował, a nie Urząd Pracy, wtedy to bezrobocie byłoby dużo niższe" No tak.. gdyby bezrobotni nie figurowali na liście Urzędu Pracy to na pewno bezrobocie na papierze byłoby niższe... ale głupota :/ od razu powykreślajcie 50% osób z listy i pokazujcie jacy to jesteście skuteczni...

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:19:54] • [IP: 80.245.176.***]

NA STRONIE PUP LEDWO 40 OFERT PRACY! SKORO TO MA BYĆ 1000 MIEJSC TO KAŻDY ZAKĄŁD POWINIEN PRZYJAĆ OKOŁO 25 PRACOWNIKÓW! NIESTETY WIĘKSZOŚĆ OFERT SĄ SKIEROWANE NA POJEDYŃCZE STANOWISKO! CZEKANIE NA WYBUDWANIE CENTRUM HANDLOWEGO TO NIE RARYTAS! NAJWYRAŹNIEJ TO ELDORADO JEST TYLKO DLA OKOLICZNYCH ŻULI BO JAK WIDAĆ TYLKO INI POTRAFIĄ GRUBĄ KASĘ W EURO WYCIĄGNĄĆ. WOLNE ŻARTY...

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:14:18] • [IP: 80.245.176.***]

"Osoba zatrudniona jako recepcjonista może dostać wynagrodzenie w wysokości od 1500 do 2500 zł brutto. Kelner od 1700 do 2000 zł. Sprzedawca od płacy minimalnej do 2 tysięcy złotych. Kucharze mogą zarobić w Świnoujściu powyżej 2 tys. złotych brutto." - niezłe żarty! gdzie! w którym hotelu? na umowę zlecenie? to nie jest praca!

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:10:26] • [IP: 95.129.228.***]

sadze ze tu chodzi o wynagrodzenie które nie jest proporcjonalne do godzin pracy ile musza ludzie pracowac i i warunków pracy

Gość • Wtorek [18.02.2014, 08:05:31] • [IP: 80.245.179.***]

No i utrzymaj się za 1500 brutto!

zygi • Wtorek [18.02.2014, 08:03:29] • [IP: 62.69.231.***]

Jestem stolarzem mam 62 lata mi urząd pracy powiedział my panu pracy nie załatwimy musi pan sam sobie ją znaleźć.

Gość • Wtorek [18.02.2014, 07:54:28] • [IP: 178.238.253.***]

ta gówno prawda.. ile razy przychodziłem ok co miesiąc było się meldować i pytać o prace, ale z czasem odstęp się zwiększył do 5-6 miesięcy. . najlepiej siedzieć kasę zarabiać a ludzi mieć w większości przypadków w dupie. . teraz na własna rękę trzeba sobie ogarnąć robotę bo pup nie pomaga. .

Oglądasz 1-115 z 115
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■