- Na peronie nr 1 zmieniony został dach wiaty peronowej – stare pokrycie z eternitu wymienione zostało na blaszane (estetyczna blacha powlekana). Wzmocniono i zakonserwowano także konstrukcję wiaty i wymieniono oświetlenie.
fot. Sławomir Ryfczyński
W ciągu ostatnich paru dni pracownicy Polskich Linii Kolejowych na 1 oraz 2 peronie świnoujskiego dworca prowadzili prace rewitalizacyjne. Jak się okazuje postawiono nową wiatę peronową. oraz wymieniono dach tej starej. Oprócz wymiany wiat zamontowano nowe oświetlenie oraz kosze na śmieci, naprawiono również nawierzchnię peronową. Prace kosztowały około 550 tys. zł.
- Na peronie nr 1 zmieniony został dach wiaty peronowej – stare pokrycie z eternitu wymienione zostało na blaszane (estetyczna blacha powlekana). Wzmocniono i zakonserwowano także konstrukcję wiaty i wymieniono oświetlenie.
fot. Sławomir Ryfczyński
- Na peronie nr 2 wybudowano nową wiatę peronową (dotychczas na tym peronie nie było w ogóle wiaty peronowej), zamontowano nowe oświetlenie oraz kosze na śmieci, naprawiono nawierzchnię peronową- informuje Zbigniew Wolny z Zespołu Prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
źródło: www.iswinoujscie.pl
Kurcze, 550 tys. za wymianę dachu na wiacie i kilka koszy na śmieci - chyba zacznę coś sprzedawać Polskim Kolejom...
Po pierwsze, to na pierwszym peronie wiata była wymieniona W CAŁOŚCI. Po drugie, kosze na śmieci są chyba od roku. I po trzecie - czy ponad miesiąc to" kilka dni"? Dziennikarze od siedmiu boleści.
Moze nie narzekajmy, to zadaszenie to jakis krok do przodu aby na naszej stacji bylo lepiej i moze troche ladniej.Ale sprawa o wiele wazniejsza jest dostosowanie wysokosci peronow do wagonow.tu jest pies pogrzebany, to jest glowny problem na tych peronach.Udreka dla osob niepelnosprawnych idla zwyklych podroznych.
kiedyś to była kolej...sam tam pracowałem ale niestety nie dało się. ...układy ku... no cóż jaka władza taka Kolej
Zdrowym jest ciężko wejść, a inwalida?dlaczego nikt za to nie jest odpowiedzialny?kto projektuje?kto podpisuje?Maja darmowe przejazdy, ale z tego nie korzystają.Trzeba zawozić samochodem a to sa koszta.
Chętnie obejrzałbym fakturę za te" usługi"
A porządnego peronu żeby można normalnie wsiąść do pociągu, bez skakania jak nie było tak nie ma!! Bezsensu wydane pieniądze. Stary peron, nowy dach. Bardzo estetycznie to wygląda...brak słow.
a kiedy ogrodimy kanal piastowski czekamy jak sie ktos utopi a puzniej pospolite ruszenie
Najwyzszy czas Panie Prezydencie uporzadkowac teren miasta na Warszowie w okolicach dworca kolejowego. Szkoda ze Pan nie slyszy komentarzy osob ktore przyjezdzaja do Swinoujscia pociagiem.Ja jako mieszkaniec wstydze sie bardzo gdzie sa sluzby komunalne i inne Panu podlegle. ...
Jeżeli ta pofałdowana nawierzchnia to jest PO REMONCIE...to zapraszam PROKURATORA !!.. szopka już była w grudniu...KRYMINAŁ - bo to nie jest już zabawne...
Szkoda tylko, że nie potrafili zorganizować tego tak aby nie utrudniało wysiadania z pociągu, bo trzeba było iść wzdłuż głębokiego wykopu mijajac wystające druty!!
Żart jakiś z tymi 550 tys. zł - gdzie one niby są ? Bo zapewne nie na peronie. Chyba połowę kwoty to kierownicy za nadzór zawinęli. 100 - 200 tys. zł to tak, ale 550 tys ? Dziwne kwoty w przetargach publicznych zazwyczaj występują, 3x tyle jak normalnie. 550 tys hehehe - może ta niebieska farba jest z dodatkiem złota.
Niech oni w końcu podwyższą ten peron do poziomu podłogi w pociągu żeby nie trzeba było się wspinać niczym alpinista!
No to teraz jak Pendolino, albo jakiś inny Impuls wpadnie na stację z Jarzębowa, to zatrzyma się na Mulniku.
Jakiś marny ten daszek. Powinien sięgać ponad wagon żeby deszcz nie lał na podróżnych. A tak dzięki szparze będziemy mieć fajny prysznic - to chyba w ramach akcji czystość na kolei. Tylko żeby jeszcze wagony i kolejowe kible nie śmierdziały!
To peron 2 mogli też zrobić, bo ten drugi się sypie. 1 jest ok, ale na drugim mogli chociaż płytki chodnikowe na nowo położyć...bo bardzo tam nierówno i nieestetycznie.