POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [13.12.2013, 21:57:08] • Świnoujście

Szpital jak izba wytrzeźwień

Szpital jak izba wytrzeźwień

fot. Czytelnik

Codziennie do szpitala przywożone są osoby, dla których właściwym miejscem pobytu powinna być izba wytrzeźwień. W Świnoujściu jej jednak nie ma. Dlaczego pijane osoby nie są więc przyjmowane przez schronisko? - pyta nas jeden z Czytelników. - Przecież większość tych pijusów to bezdomni.

-Szpital to nie jest miejsce dla alkoholików - mówi nasz Czytelnik. - Uchlanie się to jeszcze żaden powód, by trafiać do szpitala, zajmować miejsce osobom, które naprawdę tego potrzebują. I kto za te wczasy płaci? Pielęgniarki mają biegać wokół takiego? Kompresiki na głowę kłaść? Miskę do rzygania podstawić? Dlaczego miasto nie stworzyło dotąd izby wytrzeźwień? Ci pijacy to poważne obciążenie finansowe dla szpitala. Koszmar dla personelu i pozostałych pacjentów.

Potwierdzają to ratownicy, którzy przywożą pijaków do szpitala. Na sześć wyjazdów cztery to zwożenie zalanych .

- Jeden człowiek w od pierwszego grudnia trafił do nas już siedem razy- dodają pielęgniarki ze szpitala.

Magistrat powołuje się na ustawę o wychowaniu w trzeźwości. Według niej, obowiązek lokalizacji izb wytrzeźwień spoczywa na gminach ponad 50- tysięcznych.

-W naszym przypadku jej budowa, wyposażenie , zatrudnienie kadry medycznej: a więc lekarzy, sanitariuszy, pielęgniarzy, zakup medykamentów spoczywałoby bezpośrednio na budżecie miasta – mówi rzecznik prezydenta Robert Karelus. -Rodzi się w tym przypadku otwarte pytanie: czy większość naszego społeczeństwa chce abyśmy z naszych wspólnych pieniędzy mieli utrzymywać osoby, które nadużywają alkoholu? Nie oszukujmy się. Tych, którzy sami, bez ponaglania zapłaciliby za pobyt w izbie wytrzeźwień - a jest to koszt rzędu 300 złotych za dobę - nie będzie w Świnoujściu zbyt wielu. Szanse na ściągnięcie opłaty od osób notorycznie pijących, nałogowych alkoholików, których niestety zdarza się, że widać w naszym mieście, jak okupują przystanki autobusowe i inne miejsca publiczne, są po prostu znikome, żeby nie powiedzieć żadne. Tym bardziej , że często są to osoby bezdomne. Dlaczego my wszyscy mamy im fundować noclegi, kąpiel, wyżywienie. Doszłyby do tego koszty egzekucji; nie zawsze skuteczne.

Rzecznik dodaje, że oczywiście można byłoby powołać zintegrowaną izbę wytrzeźwień, obsługującą kilka gmin. Wtedy jednak pojawiłby się problem dowozu nietrzeźwych.

- To byłyby koszty, które ktoś musiałby pokryć -mówi Robert Karelus.- Kto? Policja? To chyba pytanie raczej retoryczne. Duża rola spoczywa w tej kwestii na rodzinie. Wstydzimy się tego, że ktoś z naszych najbliższych jest alkoholikiem. Ale tak naprawdę to tylko my możemy mu pomóc, skierować chociażby na popularny "odwyk".

Według rzecznika dodaje, że takie osoby nie są pozostawione same sobie. Prowadzone są działania z zakresu profilaktyki dzieci i młodzieży, przeciwdziałania uzależnieniom m.in. od alkoholu. Otwarty został Ośrodek Leczenia Uzależnień, w którym mieszkańcy Świnoujścia uzależnieni od alkoholu i którzy chcą się z tego wyniszczającego nałogu wyrwać, zawsze znajdą pomoc i wsparcie .

-Bezdomni, nadużywający alkoholu, nie mogą korzystać z domu dla bezdomnych - mówi Robert Karelus.- Taki przepis funkcjonuje we wszystkich schroniskach. Zimą ci ludzie mogą znaleźć miejsce w ogrzewalni. Będą z nimi prowadzone akcje profilaktyczne.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 72, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-72 z 72

Gość • Niedziela [15.12.2013, 21:44:34] • [IP: 80.245.177.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [15.12.2013, 14:48:00] • [IP: 83.23.135.***]

Przychodzi baba do lekarza, lekarz pyta. -Co się stało? -Wszyscy mnie lekceważą(mówi baba). Lekarz, na to. -Następny proszę! ...

Gość • Niedziela [15.12.2013, 14:45:15] • [IP: 83.23.135.***]

CHORY KRAJ, CHORZY LUDZIE !POGOTOWIE JUŻ NIE DŁUGO DO WYPADAJĄCYCH WŁOSÓW Z GŁOWY BĘDZIE JEŹDZIĆ.ZA WYJAZDY POWINNO SIĘ PŁACIĆ. LEKARZE RODZINNI ISTNIEJĄ JESZCZE, O CZYM LUDZIE NIE WIEDZĄ, A PŁACĄ I TO NIE MAŁO!!

Gość • Niedziela [15.12.2013, 12:58:35] • [IP: 178.238.243.***]

śmiecie, odpady, wyrzutki, pijaki, brudasy...oj oj katolickie społeczeństwo a za grosz serca i rozumu, sam jad i uważanie że jest się lepszym...brrrr

Gość • Niedziela [15.12.2013, 12:09:27] • [IP: 5.172.252.*]

MÓWI SIĘ, ŻE ZA CHORĄ SŁUŻBĘ ZDROWIA ODPOWIADA UPOŚLEDZONY SYSTEM.TAK TO SIĘ ZGADZA.ALE CZY WOBEC TEJ, NIEZDROWEJ DLA NAS SYTUACJI NIE SĄ W TYM WSZYSTKIM WINNI LEKARZE??NIEZROZUMIAŁYM JEST DLA MNIE, ŻE DOŚĆ CZĘSTO PACJENTÓW Z ROZLEGŁYM ZAWAŁEM PRZETRZYMUJE SIĘ NA ŚWINOUJSKIM ODDZIALE WEWNĘTRZNYM, A GDY STAN CHOREGO SIĘ POGARSZA DOPIERO WTEDY MYŚLI SIĘ O ODESŁANIU GO NA WYSPECJALIZOWANY ODDZIAŁ KARDIOLOGII.TAK BYŁO Z MOJĄ CIOTKĄ.OSTRY ZESPÓŁ WIEŃCOWY, KTÓRY MIAŁA W CZWARTEK LECZONO DO PIĄTKU.W PONIEDZIAŁEK MIAŁA ZAPAŚĆ DECYZJA O PRZEWIEZIENIU JEJ NA ARKOŃSKĄ. DZIĘKI OPERATYWNOŚCI MOJEJ CIOTKI I ZAŻĄDANIU TRANSPORTU CHOREJ, TRAFIŁA ONA W PIĄTEK NA KARDIOLOGIĘ INWAZYJNĄ. GDYBYŚMY POSŁUCHALI ORDYNATORA I POCZEKALI DO PONIEDZIAŁKU, DO DNIA PODJĘCIA PRZEZ NIEGO DECYZJI DZIŚ CHODZILIBYŚMYNA CMENTARZ.ZAWAŁ BYŁ ROZLEGŁY. TAM STWIERDZONO 25 PROCENT MARTWICY SERCA.

Gość • Niedziela [15.12.2013, 10:02:09] • [IP: 88.156.234.***]

jesteśćie obrzydliei zeby tylko to was niespotkało

Gość • Niedziela [15.12.2013, 06:18:15] • [IP: 62.69.203.***]

Pijakami powinna zajmować firma oczyszczająca miasto, bo ona posiada odpowiedni transport i miejsce składowania tych pijanych świń. Wistarczy podstawić koło policji kontener na śmieci i raz dziennie wywieźć na wysypisko.

Gość • Sobota [14.12.2013, 23:16:05] • [IP: 80.245.179.***]

jak może taki rzecznik mówić tak niedorzecznie ??!! Szpital nie jest miejscem wypoczynku dla OCHLANYCH ŚMIERDZIELÓW cuchnących na cały szpital !! Chorzy muszą to wąchać i patrzeć. OBRZYDLISTWO !!

Gość • Sobota [14.12.2013, 22:31:32] • [IP: 95.129.228.***]

Mieszkańcy naszego miasta. Jak wczoraj wyczytałem na średnio 47 bezdomnych w schronisku wydawanych jest ok. 470 000 zł rocznie. Dodać do tego należy zimową ogrzewalnię /dla pijaków/, następne problemy to te same osoby wymagające opieki lekarskiej. Wychodzi na to, że wszyscy interesują się bezdomnymi pijakami, a nikt nie myśli o naprawdę biednych, uczciwych osobach, którym w życiu nie bardzo się wiedzie, którzy nie bardzo wiedzą jak sobie w poradzić w kłopotach. Może siły MOPS skierować w tym kierunku?

Gość • Sobota [14.12.2013, 21:22:29] • [IP: 178.238.252.***]

Panie rzecznik to co pan mówi to jest PARAGRAF 22

j444 • Sobota [14.12.2013, 20:51:02] • [IP: 80.245.182.***]

Mylę że to własciwe miejsce dla smiecia, takie bydło leżeć na łóżkach nie może i zajmować miejsce dla ludzi chorych płacących na NFZ. To co zyje jak karaluchy w taki sam sposób powinni zdychać.

Gość • Sobota [14.12.2013, 20:35:45] • [IP: 93.94.190.***]

Ja z dzieckiem tez musialam jechac do szczecina bo pan chirurg stwierdzil ze on sie dziecka choroba niezajmie bo sie boi i jak cos pojdzie nie tak to pojdzie do wiezienia szok...

Gość • Sobota [14.12.2013, 20:28:48] • [IP: 79.188.222.***]

Bardzo dobrze robi Szmajda obniżając pensję tym pseudo lekarzom. W szpitalu, w którym praktycznie nie robi się ciężkich zabiegów chirurgicznych, doktorkom wypłacano po 20 tysięcy za miesiąc.A ci biedacy, tak się obrazili, że odeszli sami. Straszono nas, że ie będzie, kto miał nas leczyć.Póki co strach ma wielkie oczy

Gość • Sobota [14.12.2013, 20:27:41] • [IP: 80.245.186.***]

TAKA MENDA SIE OPIJE, CHCE SIĘ PRZESPAĆ NA ŚWIEŻYM POWIETRZU I JUŻ GO BIORĄ DO SZPITALA, A TAM WSZEDOBYLSKI SMRÓD POSRÓD LUDZI OCZEKUJĄCYCH NA DECYZJE LEKARZA CZY PRZYJĄĆ NA ODDZIAŁ CZY MA PRZELEŻ NA OBSERWACJI PRZY IZBIE PRZYJĘĆ.CHORY MUSI WYSŁUCHIWAĆ BEŁKOTU PIJAKA, LEŻEC W STRESIE, BO PIJACZYSKO WCHODZI DO TEGO POKOJU DO TOALETY, KTÓRĄ ZABRUDZI I WYCHODZI.TO JEST OKROPNE, DLACZEGO NA O SIE POZWALA.ONI MAJA ROZUM!CHCA ZYĆ WYGODNIE, ZRZUCAJĄ NA OBYWATELI SWOJE ZOBOWIAZANIA, BYLE ICH GLOWA SIE CIESZYŁA.SKOŃCZYĆ Z TYM, W KONCU WYBRALI TAKI DOBROBYT!JAK ZYJĄ NIECH TAK GNIJĄ!TYLU JEHOWCÓW NAMAWIA LUDZI DO DOBRA, DLACZEGO NIE PRÓBUJĄ Z TYMI MENELAMI ROZMAWIAĆ?PRZECIEŻ POTRAFIĄ OBIECYWAĆ FARMAZONY, A W PIJANYM WIDZIE ŁATWO W TO UWIERZYĆ!DLACZEGO PIELĘGNIARKI MUSZĄ MYĆ ZAWSZAWIONYCH, OSZCZANYCH I OSRANYCH Z WLASNEGO WYBORU OSZCZYMURÓW?MAJA WARUNKI DO POPRAWY, PO CO USZCZĘSLIWIAĆ ICH NA SIŁĘ?!

Gość • Sobota [14.12.2013, 20:12:04] • [IP: 89.174.73.**]

Tak z minus 40 przez miesiac wytepi komary i nietylko ten teges...

Gość • Sobota [14.12.2013, 19:53:37] • [IP: 62.69.231.***]

Mogliby mu chociaż podłożyć pod głowę poduszkę ze skóry z pasztetowej.

Gość • Sobota [14.12.2013, 19:50:05] • [IP: 62.69.203.***]

Dostałam krwotoku podczas miesiączki zadzwoniłam na pogotowie.Dyspozytorka mi powiedziała, że nie jestem w ciąży a oni tylko do porodów przyjeżdzają.Zgłosiłam się na odział sama objechał mnie lekarz dyżurny czemu sama na odział przyszłam powinno mnie przywieść pogotowie ponieważ mam krwotok i zagraża to życiu.Pielęgniarka mi powiedziała że może jakbym padła na ulicy to pogotowie by przyjechało.Bo do leżących na ulicy muszą przyjechać.

Gość • Sobota [14.12.2013, 19:15:44] • [IP: 93.94.187.***]

nie wygląda na maskotkę facet musi mieć jakieś problemy, przymusowe leczenie i jeszcze by może pobrykał z rodzinką bo inaczej to chodzący zombiak.

Gość • Sobota [14.12.2013, 18:23:32] • [IP: 92.42.118.**]

jedna porządna zima jak u ruskich załatwi sprawę wystarczy tak z -20 przez tydzień i problem sam się rozwiąże

Gość • Sobota [14.12.2013, 17:40:54] • [IP: 5.172.252.***]

Bardzo dobrze. Ten szpital nadaje się tylko do przetrzymywania pijaków.Sobota, 7 grudnia 2014. Do lekarza POZ zgłaszam się z uczuciem pieczenia w mostku. Doktor ze Szczecina (w końcu) mówi że w weekendy nie prowadzi się diagnostyki chorób. Na moje słowa-Proszę pana tu czy piątek czy poniedziałek nie ma żadnej diagnostyki.- No tak ma pan rację, wiemy o tym, bo cóż można wymagać od powiatowej lecznicy- odpowiada miły internista. Wchodzę z nim w dyskusję. Ale ponieważ jest pan tak sympatyczny i odważny zrobię (choć nie powinienem) panu ekg- odpowiada. Ma pan lekką arytmię. Niegroźna. Wie pan co dam wizytówkę panu doktora ze Szczecina. Zabezpieczę pana do poniedziałku lekami a we wtorek zgłosi się pan na oddział wewnętrzny na Unię. Szkoda aby tu pana leczono-podsumował.

Gość • Sobota [14.12.2013, 17:33:55] • [IP: 92.42.118.***]

ale ci pijacy lezacy to własnie osoby bezdomne, schronisko nie bo pijany, szpital jest tym miejscem??

Gość • Sobota [14.12.2013, 17:29:51] • [IP: 79.96.31.***]

Przywrócić Oddział 731!

Gość • Sobota [14.12.2013, 17:27:45] • [IP: 92.42.114.***]

Ten pseudopacjent uchlany lezal na kozetce ale zlazl i walnal sie na glebe. Najwidoczniej lubi lezec na ziemi. Do niego pogotowie jezdzi niemal co drugi dzien. A jak komus bedzie potrzeba pomocy to ja nie chcialbym jechac jako pacjent w karetce w ktorej przed chwila byl wieziony taki zasyfialy pijaczek.

Gość • Sobota [14.12.2013, 16:42:06] • [IP: 95.129.228.**]

a w szpitalu zamiast chorego wziąć na oddział, to po zbiciu temperatury wysyła się do domu. A póżniej trzeba samemu brać pacjęnta prywatnie do lekarza.

Gość • Sobota [14.12.2013, 16:33:09] • [IP: 62.69.253.***]

Alkoholicy to chorzy ludzie, też potrzebują pomocy. Czasem życie się im wali i nie mogą sobie z tym problemem poradzi.Leczenie ich nie jest proste. Proszę mi powiedzieć jak ktoś wie, jak pomóc takiemu, który sam nie ma siły podjąć leczenia. Służby do tego powołane działają bardzo wolno. Mija kila dobrych miesięcy, aby taką osobę skierować na przymusowe leczenie

Gość • Sobota [14.12.2013, 16:11:02] • [IP: 79.186.122.**]

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:53:13] • [IP: 94.40.11.**] Racja!!

Gość • Sobota [14.12.2013, 16:06:27] • [IP: 62.69.203.***]

Mniej domów budować, a wybudować izbę wytrzeżwień dla tych chlejusów śmierdzących i to jeszcze z dala od miasta niech nie zajmują miejsca w szpitalach, a pan Karelus niech nie będzie taki mądry bo jak zachoruje to i tak w tym szpitalu nie będzie leżał tylko w Szczecinie bo nasz jest do niczego albo inaczej dla biedoty.

Gość • Sobota [14.12.2013, 15:45:06] • [IP: 37.109.65.***]

- Policja, słucham? - Panie władzo, od dłuższego czasu mam problem z grupą bandziorów. Co tylko zarobię jakieś pieniądze część mi zabierają. Zostawiają marne grosze na życie, a ostatnio grożą, że będą zabierać jeszcze więcej. Nie mam już siły, proszę coś z tym zrobić. - Ma pan jakieś ich dane, nazwiska? - Nie znam wszystkich, ale do swojego przywódcy mówią Panie Premierze

Gość • Sobota [14.12.2013, 15:02:16] • [IP: 164.127.239.***]

NIE PYTAJ JUSZ NIE PYTAJ DLACZEGO POSADZKA JEST TAKA ZIMNA NIEPYTAJ JUSZ.

Gość • Sobota [14.12.2013, 14:31:07] • [IP: 79.187.87.***]

No nie może zdrowe pijaczysko okupować pomieszczenia szpitalne w szczgólności ci notoryczni zaflejtuszeni moczymordy. Z tym musi poradzić sobie władza terenowa. Szpital jest przeznaczony dla ludzi chorych.

Gość • Sobota [14.12.2013, 14:03:42] • [IP: 93.94.188.***]

A na przymusowe zamknięte leczenie wysłać i już.

Gość • Sobota [14.12.2013, 13:44:46] • [IP: 83.21.21.***]

takich ludzi powinno sie zamykac w zakladach zamknietych w obozach pracy dawac miche i spanie a oni przez 8h dziennie maja pracowac

Gość • Sobota [14.12.2013, 12:03:04] • [IP: 92.42.119.***]

To nie moja wina, że jem za dwóch i jestem gruby, że piję wódkę zamiast herbaty, że palę papierosy zamiast oddychać czystym powietrzem, to nie moja wina, że się stoczyłem. To wina Władzy.

Gość • Sobota [14.12.2013, 11:46:29] • [IP: 62.69.251.***]

Nie rozumiem jakim cudem przy takiej liczbie wrażliwych i skorych do pomocy internetowych samarytan lumpy wciąż koczują na ulicach zamiast wygrzewać się w odpicowanych salonach przed telewizorami

Gość • Sobota [14.12.2013, 11:17:56] • [IP: 178.0.39.***]

Nie popieram tego. Owszem lekarz udziela pierwszej pomocy, a nstępnie pijak zostaje przewieziony do schroniska, tak jest na całym świecie.

Gość • Sobota [14.12.2013, 11:17:52] • [IP: 92.42.116.***]

Do niepoprawnych i nieetycznych obywateli proponujących nam zaproszenie bezdomnego alkoholika do domu: po to mamy własne państwo i płacimy olbrzymie podatki, aby mieć odpowiednie służby, które się takimi ludźmi zajmą. To słuszny cel i konieczny wydatek. Z pewnością stukrotnie ważniejszy niż wydawanie dziesiątków tysięcy złotych na oświetlenie wieży kościółka. A podobnego martnotrawstwa jest w naszym kraju o wiele więcej.

Gość • Sobota [14.12.2013, 10:31:41] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram wstyd!!Ale to też ludzie i należy im się szcuek--kiedyś byli na pewno inni, to nie ich wina że się stoczyli---tylko WŁADZ i RZĄDU!!

Gość • Sobota [14.12.2013, 10:22:19] • [IP: 92.42.112.**]

Moja rodzina się wstydzi że jestem od 3 lat chory na stwardnienie :(

Gość • Sobota [14.12.2013, 10:09:41] • [IP: 62.69.231.***]

- Policja, słucham? - Panie władzo, od dłuższego czasu mam problem z grupą bandziorów. Co tylko zarobię jakieś pieniądze część mi zabierają. Zostawiają marne grosze na życie, a ostatnio grożą, że będą zabierać jeszcze więcej. Nie mam już siły, proszę coś z tym zrobić. - Ma pan jakieś ich dane, nazwiska? - Nie znam wszystkich, ale do swojego przywódcy mówią Panie Premierze.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:53:13] • [IP: 94.40.11.**]

Wszystkich poprawnych i etycznych obywateli proszę o zaproszenia pijaka-bezdomnego do siebie na święta. Na pewno zapachowo wniesie dużo walorów do domowego ogniska, a całe zoo jakie ma na sobie urozmaici biesiadowanie wigilijne. Proszę się róniez zastanowić jak można polożyc pijaka do łózka na sali obserwacyjnej na Izbie Przyjęć w szpitalu jak tam są tylko 3 łózka, a czesto dziennie zworzą 2-3 pijaków, którzy trzeźwiją cały dzień. To proszę sobie policzyc ile łózek zostanie dla ludzi z zagrożeniem zdrowia i życia !! Pisać łatwo o nie szanowaniu ludzi, ale zacznijmy od tego, ze oni sami siebie nie szanują i wszystkich dookoła !!

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:38:36] • [IP: 178.238.252.**]

Trzeba leczyć tych ludzi, dać im jakieś zaję cie...może sprzątanie liści itp.prace.Budowanie izby wytrzeźwień, nie dość, że kosztowne, to jakby przyzwolenie na picie.Dumni będą, że mają" swoje własne" miejsce.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:33:17] • [IP: 79.186.130.***]

Nie cierpię alkoholików, a tych trzeba jeszcze dzielić na tych z dobrych domów i typowe chlory, bezdomne to, siedzi na ławce, śmierdzi, robi pod siebie.Magistrat ma w nosie, że taki zostaje przyjęty do szpitala, zajmuje personel, zabiera pieniądze na leczenie ciężko chorej osoby. Niech pan nie tłumaczy się przepisami, że gmina musi mieć 50 tyś.mieszkańców. W sezonie jest znacznie więcej, tak jak pijaków.Zajefajnie wygląda nabrzeże latem, gdzie na ławkach trzeźwieją te brudasy.Koszt pobytu w tym jakże potrzebnym SPA wynosi 300 zł.Kto nie ma na zapłatę niech odrabia sprzątając izbę po sobie i kumplach.Niech zbiera swoje rzy...i fekalia, niech zobaczy jak to miło. Recydywistów zmusić do pracy na rzecz gminy.Jeszcze parę lat temu tak było. Ta zintegrowana izba to dobry pomysł, a klientów niech dowozi Straż Miejska i tak nic nie robi, tylko opłaty placowe zbiera.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:29:30] • [IP: 79.184.198.***]

Alkoholizm to choroba na własne życzenie to ogromna chęć zapijania się. Własny wybór i niestety niszczenie własnej rodziny.Kto nie miał alkoholika w rodzinie to nie ma prawa się tu wypowiadać na temat upadku moralności.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:29:17] • [IP: 62.69.231.***]

Wyłożył się, jak Wanda w krzaki.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:24:03] • [IP: 79.184.192.***]

Ostatnio byłam świadkiem jak pijakowi udzielili pomocy, a człowiekowi który naprawdę potrzebował pomocy, powiedzieli by pojechał do Szczecina. Należy się zastanowić nad kompetencjami lekarzy, bo może tylko pijakom mogą pomagać.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:22:10] • [IP: 95.129.228.***]

teges z phs tu lezy

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:21:51] • [IP: 46.77.124.**]

Tych państwa z tak dobrym sercem i sumoeniem gołebim zapraszam do bezpśredniej pomocy tym" ludziom". Będzie Wigilia już niedługo. Zaproście ich do domów. Może ogrzejcie, wymyjcie. Podłużcie materace pod całego" człowieka". Użalać się i wskazywać innym to potrafi każdy. Sami się weźcie pseudonaprawiacze za pomoc to odczujecie wdzięczność pijaczków.

Gość • Sobota [14.12.2013, 08:16:08] • [IP: 88.156.232.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [14.12.2013, 07:56:08] • [IP: 94.40.11.**]

Do wszystkich czytelników oburzonych traktowaniem pijaków w szpitaly, niby w nieludzkich warunkach, polecam zaprosić takowego pana czy panią do domu na Święta. Przecież tak bedzie etycznie, to też człowiek, który zasługuje na pomoc i dobre traktowanie. A inaczej się patrzy jak przywożą pijaka do szpitala po którym skacze całe zoo, jest obsikany i obsrany po pas, załatwiając swoje potrzeby bezpośrednio pod siebie !! Więc proszę bardzo chętnie na pewno u dobrych, etycznych ludzi się na święta zatrzyma. A pijaka się kładzie na podłodze, aby sobie krzywdy nie zrobił, gdy chce isc, a nie może bo ustać mu nawet trudno. A z podłogi nie spadnie. Oczywiście można ich kłaśc na sali obserwacyjnej na Izbie Przyjęć, gdzie są 3 łóżkla, a często trafia po 2-3 pijaków dziennie, to proszę policzyć ile łóżek zostanie dla naprawde chorych i potrzebujących pomocy lekarskiej obywateli z zagrożeniem życia !!

Gość • Sobota [14.12.2013, 07:42:22] • [IP: 92.42.115.***]

A jaki ma obowiązek pogotowie? Zabierać w uzasadnionymi przypadku. Czy każdy nietrzeźwy musi przebywać w szpitalu? Chyba nie! Więc po co zabierają? Chyba mogą ocenić stan na miejscu i jak zdrowy tylko zachlany - to jechać dalej?

Gość • Sobota [14.12.2013, 07:25:50] • [IP: 93.94.185.***]

WSTYD ABY TAKIE DUŻE MIASTO NIE MIAŁO IZBY WYTRZEŻWIEŃ, PACJENCI MUSZĄ ZNOSIĆ ODÓR SMRODU OD PIJAKÓW, BRUDASÓW, ZAWSZAWIONYCH.NIECH TRZEŻWIEJĄ TAM GDZIE PILI

przejezdny • Sobota [14.12.2013, 05:07:41] • [IP: 80.245.183.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [14.12.2013, 04:53:22] • [IP: 89.174.73.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [14.12.2013, 02:15:53] • [IP: 92.42.116.***]

Alkoholizm to choroba, to są chorzy ludzie a władze z panem Karelusem najchętniej chciały by ich zniknąć. Czytajcie artykuł w Polityce jak to w Polsce chorzy umierają w męczarniach, bo NFZ nie pozwala podawać środków przeciwbólowych. Średniowiecze i zezwierzęcenie. Polska upadła moralnie, upada też cywilizacyjnie.

Gość • Sobota [14.12.2013, 01:37:45] • [IP: 62.69.203.***]

moga w ogrzewalni haha to ogrzewalnia psy w schroniskach maja super tam tak jest spanie na gołych płytkach koca nawet nie dadza traktuja ludzi gorzej niż bydlo przyjśc można o 18 a wont o 6 rano i cały dzień na zimnie do 18 oni wykańczaja ludzi a nie pomagaja błakakja sie do 18 tam psełdo pomagajacy pomylili sie z powołaniem renty zabjeraja takim rencistom rente zabjora i udaja dobrodusznych dadza mu potem na papierosy a ten zadowolony ze co kolwiek dostał to wykanczalnia a nie ogrzewalnia tak sie ludzi nie traktuje od 6 -18 co maja robic gdzie iść zima ludzie jak śledzie w beczkach śpia wszy maja a ci co nie maja to jest niemożliwościa nie dostac jak śpia w takiej pseudo ogrzewalni to wykanczalnia nie ogrzewalnia wygonia ludzi od 6 -18 na mróz a co posiłek goracy im nie nalezy sie to banda łobuzów prowadzi ten osirodek

Gość • Sobota [14.12.2013, 01:18:19] • [IP: 95.129.224.**]

Zgadzam się z Marek  Sobota [14.12.2013, 00:29:00]  [IP: 95.129.224.***] Czy Wy wiecie jak pachnie ktoś kto robi pod siebie, bo jest tak pijany że tego nie kontroluje?Czy chcielibyście leżeć po nim na tym samym łóżku szpitalnym następnego dnia? Leży na podłodze... No cóż. ..mógł leżeć na ziemi pod gołym niebem...

Gość • Sobota [14.12.2013, 00:57:54] • [IP: 46.76.55.**]

Z podłogi nie spadnie, dla tych ludzi tylko beton, ogrzany jak w Finlandii, przydałaby jeszcze się myjnia bo niesamowity smród unosi się przez kilka dni jak w windzie w leningradach.Jak komuś ich żal to niech zabierze ich na wigilię do domu

Gość • Sobota [14.12.2013, 00:51:11] • [IP: 80.245.179.***]

Pijusów przyjmują a dziecko jak z gorączka to odsyłają do lekarza rodzinnego.Chory kraj...

Gość • Sobota [14.12.2013, 00:43:39] • [IP: 62.69.231.***]

Szkoda, że go nie położyli na suficie.

Marek • Sobota [14.12.2013, 00:29:00] • [IP: 95.129.224.***]

Już widzę tych wszystkich, którzy tak współczują temu alkoholikowi, jak z otwartymi rękoma witają go w jednej sali z innymi chorymi i przebywają razem z nim przez kilka godzin. Jak Wam tak bardzo go szkoda, to zabierzcie sobie go do domu i w satynie połóżcie! Przez takich, jak ten, którzy wszystko mają w" głębokim poważaniu", służby medyczne mają pełne ręce roboty, a my wszyscy musimy za nich płacić. Zastanawiam się, czy ci wszyscy, którzy tak mu współczują, mieli by dalej taką postawę, gdyby przez niego, karetka nie zdążyła do kogoś z jego rodziny?!

Gość • Sobota [14.12.2013, 00:16:10] • [IP: 87.78.106.***]

Do 251...dzisiaj on, jutro ty. Nikt niewie czasu, gdzie. i kiedy. Morde w kubel buraku.

Gość • Sobota [14.12.2013, 00:02:52] • [IP: 79.186.188.***]

Tragedia!! Położyli go na posadzce, ale dali kroplówkę!! Czy ta świnoujska służba zdrowia ma wszystko po kolei?? Jak można tak traktowac człowieka? Wiem, że wcześniej leżał bezpośrednio na podłodze, tylko ludzie (pacjenci) komentowali i ktoś sie wystraszył i podłożyli materac, zreszta tylko pod połowe ciała (jak widac na obrazie) Szok !!

Gość • Piątek [13.12.2013, 23:43:41] • [IP: 87.78.106.***]

A to * nie czlowiek? Gdzie nosze, buraki jedne? To jest wlasnie powazanie czlowieczenstwa.

Gość • Piątek [13.12.2013, 23:36:50] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 80.245.180.***]podaj swoje dane to nie omieszkam Cię odwiedzić i powiedzieć Ci prosto w oczy co o Tobie myślę cwaniaczku zza klawiaturki

Gość • Piątek [13.12.2013, 23:24:16] • [IP: 79.186.188.***]

na zdjęciu widac, że ma podłozony materacyk, wczesniej leżał bezpośrednio na kafelkach... WSTYD i okrucieństwo !!przecież to człowiek, który został przywieziony do szpitala, jak można było polozyc go na posadzce?? Ludzie nie maja sumienia Dla takich pacjentów - IZBA wytrzeżwień !!

Gość • Piątek [13.12.2013, 23:16:37] • [IP: 93.94.190.***]

KIEDY Powstanie IZBA WYTRZEŹWIEŃ TO PYTANIE DO ŻMURKIEWICZA JAKO PREZYDENTA

B • Piątek [13.12.2013, 22:48:36] • [IP: 92.42.114.**]

GDZIE PREZYDENT I STRAŻ MIEJSKA DO * NĘDZY!! NIE GANIAC W DZIEN BIEDACZKOW Z MARCHEWKA POD GRANICA TYLKO BRAC SIE ZA ROBOTE!!

G2 • Piątek [13.12.2013, 22:38:41] • [IP: 89.79.161.***]

Po pierwsze zastanawia mnie dlaczego ten pacjent leży na podłodze. Skoro już trafił do szpitala to jest pacjentem takim samym jak każdy inny i etyka nakazuj aby tak go traktować. Po drugie pogotowie nie ma obowiązku zabierać pacjenta jeżeli nie ma zagrożenia życia, a widocznie ten pacjent tak często bywa w szpitalu, bo takie zagrożenie występuje. Po trzecie izba wytrzeźwień jest potrzebna i może Pan rzecznik na to nie wpadł, ale w ten sposób także obciąża budżet miasta, bo z tego co się orientuję szpital jeszcze podlega pod miasto. Po czwarte nic się nie zmieni, bo nikt w tym mieście nie ma odwagi podjąć decyzji rozwiązujących problem - proponuję wieksze środki przeznaczyć na Karuzelę Cooltury i niepotrzebne inwestycje, które i tak trzeba poprawiać zaraz po wykonaniu

Gość • Piątek [13.12.2013, 22:35:03] • [IP: 31.175.146.**]

TO TEŻ CZŁOWIEK A ZE SIE NOGA POWINEŁA TO NIE JEGO WINA ALE OPIEKE POWINIEN MIEC

Gość • Piątek [13.12.2013, 22:12:33] • [IP: 80.245.180.***]

Ten koleś ma cukrzyce i od 2ch tygodni dzien w dzien upija sie miedzy biedronką i shellem. ... kilka razy dziennie wzywane jest do niego pogotowie... a powinno ratowac innych ludzi... won z pijakami zrobic izbe i kazac im placic.!!

Gość • Piątek [13.12.2013, 22:12:14] • [IP: 83.8.203.***]

Panie rzeczniku : Czy pieniądze wydawane na szpital to nie wspólne? Czy pieniądze jakie miasto otrzymuje z tytułu koncesji za alkohol to wspólne? Bierzecie pieniądze za każdy punk z alkoholem" koncesja" Proszę więc otworzyć izbę wytrzeźwień.

Gość • Piątek [13.12.2013, 22:05:50] • [IP: 62.69.251.***]

Rozwiązanie jest proste - niech koszty pobytu lumpa w szpitalu ponosi dobry samarytanin, który wezwał karetkę

Oglądasz 1-72 z 72
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■