POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [24.09.2013, 10:21:44] • Świnoujście

Spięcie o psa i samochód. Co wolno w lesie?

Spięcie o psa i samochód. Co wolno w lesie?

fot. Czytelnik

Właśnie wróciłem z grzybów z moim synkiem i suczką , która jest najłagodniejszym psem na świecie ;) i wracając do auta ścieżką niedaleko jednostki wojskowej na ulicy Karsiborskiej niemal zostaliśmy pobici przez starego pana "grzyba" za to, że moja suczka nie jest w kagańcu – pisze do nas pan Adam nasz Czytelnik.

Pan zwrócił uwagę bardzo wulgarnie, i grzecznie mu odpowiedziałem apropos tego co o tym myślę - opowiada nasz Czytelnik.- Grzyb stwierdził, że zrobi mi zdjęcie z psem bez kagańca i takie tam ...

Spięcie o psa i samochód. Co wolno w lesie?

fot. Czytelnik

Gdy natomiast powiedziałem, że ja zrobię mu zdjęcie , że wjeżdża autem do lasu to od razu mina mu zrzedła i powiedział, że on codziennie tam wjeżdża i nikt mu nic nie zrobi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 135, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-135 z 135

Gość • Czwartek [02.01.2014, 23:09:42] • [IP: 89.77.3.***]

Ja mam was w dupie i w lesie mój pies chodzi bez kagańca (nawet go nie mam) i bez smyczy

Gość • Poniedziałek [30.09.2013, 21:47:07] • [IP: 92.42.119.**]

Wow... cóż za artykuł... !!

Gość • Czwartek [26.09.2013, 21:45:30] • [IP: 93.94.187.***]

Znam tego dziadka, filozof. Jak tak kocha zwierzaki niech się nie prz...dala do pieska.Karmi dziki, póżniej latają za ludżmi po lesie wygłodniałe i oswojone.

Gość • Czwartek [26.09.2013, 10:08:35] • [IP: 188.33.243.***]

no ale widzi pan takiemu staremu" grzybowi'' sie nie wytlumaczy ze pies lagodny.

Gość • Środa [25.09.2013, 20:15:35] • [IP: 80.245.191.***]

Trafił swój na swego !

Gość • Środa [25.09.2013, 14:55:37] • [IP: 80.245.180.**]

NIKT NIE ZABRANIA spacerowania z psem po mieście, po parku o ile jest na smyczy, odpowiednie rasy w kagańcu oraz się po nich sprząta. Ale że 80 % posiadaczy psów nie robi tego to się nie dziwcie że innym to przeszkadza, nie mam zamiaru chodzić slalomem bo piesek sobie gdzieś tam biega za panem a do tego omijać kupy na każdym chodniku.

Gość • Środa [25.09.2013, 14:45:50] • [IP: 80.245.182.***]

kontrolujmy sami siebie i problemy znikną.pozdrawiam

Gość • Środa [25.09.2013, 13:53:44] • [IP: 93.94.191.**]

Ludzie wam by sie przydal kaganiec bo szczekacie wiecej niz psy Ja sie pytam to gdzie w tym miescie mam wyjsc z psem bo juz wszedzie wam nie pasuje Na plaze nie do parku nie do lasu kategorycznie nie to k... gdzie?

Gość • Środa [25.09.2013, 13:45:49] • [IP: 178.238.246.***]

co za dziad, a jego pies po osiedlu też bez smyczy i kagańca lata, syndrom dziada takie życie

Gość • Środa [25.09.2013, 13:44:33] • [IP: 62.69.250.**]

Większość posiadaczy psów najpierw kupuje psa, a potem" odkrywa" że z tym posiadaniem wiażą się określone obowiazki, problemy i odpowiedzalność.

Gość • Środa [25.09.2013, 11:58:24] • [IP: 31.61.138.*]

* pies nie może latać po lesie bez kaganca

Gość • Środa [25.09.2013, 11:44:23] • [IP: 80.245.184.**]

Och kuzwa, wszyscy hura na psa !! A spojrzcir gdzie parkujecie swoje ukochane auta. Najlepiej tuz pod swoim oknem. Sasiad nas nie obchodzi. Nic to, co zotaje pod oknem, jaki halas robi, smrod i zniszczenie.Aby miec oko na autko ! Pod lasem, oooo nie zostawie, wjade do lasu bo mam taka ochote ! Co z tego ze moge spowodowac pozar, ze splonie las i zwierzeta. A parkowac najlepiej na trawniku. Idealnie nazwano Pana upierdliwy" stary grzyb".

RSHA • Środa [25.09.2013, 11:18:35] • [IP: 80.245.183.***]

1. PIES POWINIEN BYC W KAGANCU NAWET W LESIE 2. W SAMOCHODZIE POWINIEN BYC PRZYPIĘTY (NIE WOLNO WOZIC ZWIERZĄT LUZEM) 3. FACET Z AUTEM POWINIEN DOSTAĆ MANDAT ZA WIAZD I SPRAWDZIĆ CZY NIE KRADNIE DREWNA ! ALBO CZY NIE KŁUSUJE

Gość • Środa [25.09.2013, 09:53:55] • [IP: 92.42.117.***]

Wszyscy skupili sie na psie, większośc ma rację a co z wjazdem do lasu autem, to jest dopiero mega buractwo, psiak dobrze ułożony nie zrobi w lesie szkody ale już auto, z którego wyplynie jakiś syf i zniszczy ściolkę leśną już tak, może komentujący zwróćcie na to uwagę zamiast czepiać się zwierząt, to właściciel auta mocno przegiął ale to jakoś nikogo nie boli, dziwne...

Gość • Środa [25.09.2013, 09:31:42] • [IP: 95.108.78.***]

ale mi problem psa na smycz i z nim biegac-dup ruszcie, a koles od auta w lesie na rower i po sprawie

Gość • Środa [25.09.2013, 08:51:50] • [IP: 77.113.28.***]

Nikt nie zabrania biegania z psem, skoro marsz to sa malo. Na wsxystlo jest sposób nie musząc przy tym łamać prawa i bez narażania siebie i innych na przykre sytuacje. Należy znać swoja rasę i odpowiednio zapewnić jej ruch. Miasto i lasy to nie jest" wybieg". Jak posiada sie charta to zabierasz go na specjalne tory i wyścigy, posiadasz mopsa zapewniasz mu marsz. NIestety pies to duży obowiązek i wydatek. Biorąc odpowoedniąrasę musimy przemyśleć czy mamy gdzie, jak i za co zapewnić im warunki. To tak jakbym wzieła psa myśliwskiego do bloku i nic z nim nie robiła, no ale przecież mogę go puścić, jak zgłodnieje to wróci. Jakie to polskie.

Gość • Środa [25.09.2013, 08:47:06] • [IP: 83.21.24.***]

Jak nie wiesz gdzie Twój kundel nie ma się wybiegać to już Ci mówię: kup bieżnię treningową na allegro dostępna za +- 1839 PLN możesz oczywiście biegać razem ze swoim pieskiem

Gość • Środa [25.09.2013, 08:17:21] • [IP: 93.94.186.***]

Bzdury piszesz [IP: 31.2.86.***] że pies nie musi sie wybiegać !! To zależy od rasy psa.

Gość • Środa [25.09.2013, 07:56:50] • [IP: 79.186.170.**]

ma racje gość pies powinien być w kagańcu i to w lesie tez obowiazuje przepis jest jeden i nie ma co tak się nadymać

Gość • Środa [25.09.2013, 07:37:38] • [IP: 31.2.86.***]

PIes nie musi sie wybiegać, pies potrzebuje ruchu a to znacząca różnica. Pamiętając przy tym że każda rasa ma inne zapotrzebowanie to średnio godzinny spacer marszem zapewni psu ruch. Dodatkowo ćwiczenia tzw. komend i pies szczęśliwy. Bo to że ktoś puści psa samopas to nie wyjście, najlepiej przecież pójść wokół bloku albo puścić psa i stać przy klatce z papieroskiem, a pies przy okazji zostawi co ma zostawić na chodniku. Sama mam psa i obowiązkowo min. jeden spacer szybkim marszem, do tego zapewniam mu zabawę i przy okazji szkolę. A jak słyszę" nie mam na to czasu i sił" to nie bierze się psa pod opiekę. Druga sprawa to kupy, uwierzcie mi właściciele psów, zbieram je po swoim psie i wcale mi to nie ujmuje na dumie więc do roboty!! Wszystkim przzeciez może być przyjemniej jak chodniki i trawniki będą czyste. w

Gość • Środa [25.09.2013, 00:31:13] • [IP: 93.94.186.***]

Mojego psa każdy może pogłaskać -jest tak ułożony przyjażnie do ludzi. Nie wiem jak by się to skończyło, jak by ktoś nadepnał mu na ogon.Tego nie da się przewidzieć. To wszystko zależy od ulożenia psa i wychowania. Inne rasy grożne, to mają już w sobie agresję takie psy powinny bezwarunkowo chodzic na smyczy i w kagańcu.

Gość • Środa [25.09.2013, 00:24:08] • [IP: 93.94.186.***]

DO [IP: 80.245.186.***] Tobie jak by ktoś nadepnął na łapę, albo ogon, to też byś ugryzł, ale buzią wyzwiskami itp... Chyba to logiczne że pies się broni zębami a czym ma się bronić mową co??

Gość • Środa [25.09.2013, 00:16:21] • [IP: 93.94.186.***]

To gdzie te psy moga się wybiegac no gdzie ?? W Parku nie- na ulicy nie-w lesie nie to pytam Was się gdzie??Pies to też stworzenie Boże i ma swoje potrzeby wybiegania się, a nie tylko prowadzania na uwiężi. Proponuję zrobić zagrody dla Psów jedną na Karsiborskiej, jedną na Posejdonie i jedną w Parku Zdrojowym.W niemczech są specjalne ścieżki w lasach, gdzie psy mogą biegać, wiem bo sam byłem z psem i tam go prowadzałem.W Szwecji mają takie zagrody -ogrodzony plac siatką i można bezpiecznie puszczać psa, by sie wybiegał a tu gdzie ??

Gość • Wtorek [24.09.2013, 23:39:35] • [IP: 80.245.185.***]

Jeden mundry wart drugiego, szkoda że noży nie mieli... byłby spokój i napinacze internetowi nie musieliby zapluwać żółcią monitorów.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 23:37:32] • [IP: 92.42.117.**]

Sprawa jest prosta - zgodnie z przepisami, w Polsce (jak i większości krajów europejskich, w tym w Niemczech) psa nie wolno puszczać luzem w lesie. Las jest miejscem dla dzikich zwierząt i nie powinno tam się w ogóle zabierać psów, a jeśli już, to pies powinien być bezwzględnie na smyczy. Strażnik Łowiecki, Policjant, leśnik a nawet zwykły myśliwy ma prawo, a nawet obowiązek zastrzelić każdego, ganiającego po lesie bez smyczy, psa. Takie jest prawo. W Polsce, Niemczech i wielu innych krajach. Warto tow wiedzieć i nie toczyć piany bez sensu.

Pioterro • Wtorek [24.09.2013, 23:24:52] • [IP: 62.69.254.***]

Bohdan, twój father został gwiazdą netu ;-)))

Gość • Wtorek [24.09.2013, 23:19:57] • [IP: 88.156.232.***]

O mało sie stare grzyby nie pogryzły! Najlepsze, że jeden i drugi miał rację.Przydałby sie ktoś ze strazy leśneji od razy dwa mandaty, za samochód i za psa. :)

Gość • Wtorek [24.09.2013, 23:08:21] • [IP: 92.42.114.**]

pozdrawiam czworonoga i wlasciciela-Gość  Wtorek [24.09.2013, 20:22:15]  [IP: 37.47.74.***]- taaak daj mu jeszcze buźki i nadstaw się.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 22:19:34] • [IP: 80.245.190.***]

Czy gość który spaceruje nocą w lesie przy Krzywej z wypuszczonym luzem pięknym wilczurem wie że jego wilczur żyje od lutego na kredyt? Brakowało 2 mm a przeniósłbym go do krainy wiecznych łowów : ( Wyłonił się bezszelestnie jak duch z za sterty drzewa i żyje tylko dlatego że zamerdał przyjaźnie ogonem gdy mnie zobaczył, gdyby pokazał kły dostałby między oczy! Dlaczego ? Dlatego że wilk to nie zwierzę z zoo! Są już na naszym terenie pozdrawiam więc wszystkich" psiarzy" i nie życzę im spotkań z polująca watahą!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 22:12:21] • [IP: 92.42.115.***]

Następny kretyn z najlepszym psem, ręce opadają

Gość • Wtorek [24.09.2013, 22:04:52] • [IP: 62.69.253.***]

Psy gryzą tylko debilów, przychlastów, kretynów i idiotów. Mnie nie.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 22:01:10] • [IP: 62.69.253.***]

IP: 80.245.186. - Osiągnąłeś chyba apogeum skretynienia.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 21:54:11] • [IP: 62.69.253.***]

Gość  Wtorek [24.09.2013, 20:26:13]  [IP: 80.245.186.***] Co tak Cię podnieciło?

Weles • Wtorek [24.09.2013, 21:42:44] • [IP: 80.245.181.***]

Samochody won z lasu!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 21:38:29] • [IP: 92.42.116.**]

Jestem ofiarą biegających swobodnie psów w tym lesie.Wypłoszona sarna zakonczyła życie na masce-zderzaku auta.Okazało się, że były to psy myśliwego-przywoził je, aby się wybiegały.Sarna wylądowała w bagażniku jego auta. Samo życie.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 21:32:11] • [IP: 178.238.245.***]

stary zbok

qqlka • Wtorek [24.09.2013, 20:47:17] • [IP: 92.42.115.***]

Do Gość  Wtorek [24.09.2013, 17:42:51]  [IP: 79.221.38.***] nie mam nic przeciwko kagańcom tylko zasrańcom którzy mi każą w lesie trzymać psa na smyczy!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 20:35:35] • [IP: 46.169.113.***]

mandat i to duzy dla pana co puścił psa bez smyczy po lesie

Gość • Wtorek [24.09.2013, 20:27:31] • [IP: 80.245.186.***]

ty wsioku z ip 253 powinienieś mieszkać np. w izraelu, po co na wsi!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 20:26:13] • [IP: 80.245.186.***]

KAZDY WLASICIEL PSA UWAZA, ŻE JEGO PIES JEST ŁGODNY I NIE GRYZIE!B Z D U R A!PO CO PIES MA ZĘBY?PO TO ŻEBY GRYŻĆ NIE YLKO KIEŁBASĘ SZANOWNY PANIE PSIARZU!!NIE WOLNO PUSZCZAĆ PSA W LESIE BEZ KAGAŃCA, PIES MOŻE SIĘ ZAGUBIĆ ZE STRACHU POGRYŻĆ INNEGO GRZYBIARZA, BIEGAJACY PIES PO LESIE PLOSZY ZWIERZĘTA!A KTO WYCIĄGA Z NIEGO KLESZCZE?PO LESIE MAJĄ PRAWO JEŻDZIĆ PATROLE, A PIES MUSI BYĆ DLA INNYH BEZPIECZNY!!PONADTO KAŻDY PSIARZ POWINIEN WIEDZIEĆ, ŻE KAŻDY NAWET NAJSPOKOJNIEJSZY PIES MA UKRYTA WŚCIEKLIZNĘ I NIGDY NIE WIADOMO, KIEDY ODEZWIE SIĘ AGRESJA!WYSTARCZY NIECHĆACY NADEPNĄĆ NA OGON CZY ŁAPĘ I CO PIES NIE UGRYZIE?

Gość • Wtorek [24.09.2013, 20:22:15] • [IP: 37.47.74.***]

napewno samochod robi wieksza szkoda w lesie niz spokojny piesek. pozdrawiam czworonoga i wlasciciela moj tez chodzi bez smyczki chodz nie raz jakis nie wychowany pies sie rzucal na niego

Gość • Wtorek [24.09.2013, 19:28:46] • [IP: 62.69.250.**]

Słyszałem, że na psy puszczane samopas dobra jest kiełbasa, pasztetowa lub inny psi frykas nafaszerowany laksigenem. Pies po skonsumowaniu takiego specjału sra całą noc i pan psiarz musi go co chwila wyprowadzać. Po tak nieprzespanej nocy właściciel pieska mądrzeje i zawsze prowadzi pieska na smyczy, bo wtedy jest pewny że czegoś nie zeżre.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 19:21:42] • [IP: 178.238.249.***]

po co komu PSY !!

abs • Wtorek [24.09.2013, 19:07:45] • [IP: 88.156.235.**]

Polish ADHD...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 18:54:06] • [IP: 92.42.116.***]

Ktoś pisze:" W Polsce obowiązują tylko same zakazy." Pocieszam go, zakazy są, ale nikt ich nie pilnuje i wszyscy robią co chcą. Polska to parodia państwa, takie złocone pudło, puste w środku.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 18:23:12] • [IP: 62.69.253.***]

A mój pies będzie latał bez smyczy gdzie chce i kiedy chce, a wy wsióry możecie mi naskoczyć i słodzić gorzkie żale tutaj na ortalu.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 18:21:19] • [IP: 62.69.253.***]

Dziad dostał by plaskacza za burczenie i by się skończył dzień dziecka.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 18:14:33] • [IP: 178.238.245.***]

panu któremu się nie podobał pies złamał dwa przepisy 1 wjechał samochodem do lasu 2 używał sygnałów dźwiękowych, a pies faktycznie powinien być w kagańcu, ale to nie powód by się awanturować i wyzywać innych.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 18:07:17] • [IP: 83.6.14.***]

W lesie pies też ma być na smyczy i w kagańcu i wszystko w temacie, a mandat za jazdę samochodem po lesie.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:56:45] • [IP: 37.8.215.***]

Cóż jeden pisze o drugim i twierdzi że ma rację a drugiemu wypada się nie wypowiadać. Opluwaczka w imię racji i wartości jedynie słusznych narodzie ze słusznym rodowodem!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:55:49] • [IP: 88.156.235.***]

DO;16 11;30 PRZECZYTAJ TO SKU, , , , , , SYNU DOSTANIESZ W NOS I BĘDZIESZ PŁAKAŁ ŻE TO PISAŁEŚ !!A DO INNYCH INFORMACJA--JAK DACIE NAMIARY NA PADALCA---NAGRODA !!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:52:33] • [IP: 88.156.234.*]

do gościa z 11.30-a mój pitbulek chodzi na smyczy i tylko czeka, żeby jakiś kundel bez smyczy zechciał podejść do niego. Może będzie miał okazję ''zapoznać'' się bliżej z twoim psem.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:42:51] • [IP: 79.221.38.***]

DO GOŚCIA qqlka • Wtorek [24.09.2013, 16:57:11] • [IP: 92.42.115.***] KAGANIEC NIE OGRANICZA RUCHÓW PIESKA TAK ŻE MOŻE SOBIE BIEGAĆ I BIEGAĆ A JA TAKIE NAJSPOKOJNIEJSZE PIESKI JUŻ WIDZIAŁAM ŻE POTEM SZWY ZAKŁADALI

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:40:46] • [IP: 93.94.190.*]

W Polsce obowiązują tylko same zakazy. Nie widziałam zagranicą, żeby psy chodziły w kagańcu. Właściciel odpowiada za psa. Jeśli wie, że pies nie ugryzie, to nie zakłada kagańca i nikt nie robi z tego żadnej afery.Najwięcej krzyczą ci, którzy mają konfliktowe usposobienie. Niech sami pilnują się, żeby obcego psa nie głaskać a znikną problemy. Psu też się należy odrobina swobody. Jak wąchać z drutami na pysku.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:34:17] • [IP: 91.199.250.**]

A ja miałem taką przygodę: idę w lesie z moim yorkiem, z naprzeciwka gość z jamnikiem, widząc ich założyłem mojemu smycz, on oczywiście nie (z takim psem!!) i oczywiście jamnik rzucił sie na mojego. Jak to się skończyło? Prawie bójką bo Pan chciał mnie pobić za odganianie jego bestii. Żal.

Pani • Wtorek [24.09.2013, 17:16:22] • [IP: 83.21.24.***]

Pan który nazywa starszego pana, , grzybem" na pewno jest bez kultury na 100% to jest pewne. A druga sprawa to prócz kultury brakuje jemu znajomości podstawowych przepisów więc może lepiej dla swojego dobra i bezpieczeństwa innych niech nie chodzi do lasu ze swoim najspokojniejszym na świecie pieskiem

Gość • Wtorek [24.09.2013, 17:00:53] • [IP: 93.94.188.**]

"Gdy natomiast powiedziałem, że ja zrobię mu zdjęcie, że wjeżdża autem do lasu to od razu mina mu zrzedła i powiedział, że on codziennie tam wjeżdża i nikt mu nic nie zrobi. " trzeba podejść ze zrobionymi zdjęciami na Sienkiewicza tam jest Żandarmeria, oni na pewno się zainteresują tym panem.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:58:46] • [IP: 95.129.224.**]

Mandat burakowi za jeżdżenie po lesie, kaganiec przez tydzień do noszenia dla właściciela psa i po sprawie.

qqlka • Wtorek [24.09.2013, 16:57:11] • [IP: 92.42.115.***]

hmm.. w parku - NIE, na plaży - TEŻ NIE, na podwórku - BROŃ BOŻE, w lesie - TYM BARDZIEJ NIE. To gdzie pies ma się wybiegać? A wiadomo, że niektóre duże psy muszą się wyhasać. I czemu te malutkie pieski nie noszą kagańców. Są bardziej agresywne i hałaśliwe niż te duże. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy z psem niewiele mieli do czynienia. Ręce opadają.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:51:06] • [IP: 80.245.183.***]

a samochodem po ścieżkach leśnych można?

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:46:57] • [IP: 83.11.249.***]

stary grzyb nie ma czego się czepiać? niech patrzy na siebie jak łamie przepisy, mówi że mu nikt nic nie zrobi - typowe zachowanie ludzi z mienionej epoki, którzy byli" zasłużeni" dla PRL-u

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:34:35] • [IP: 185.5.99.**]

U mnie w klatce na Konstytucji 49B, mieszka też chory umysłowo dziadyga. Dziad robi zdjęcia jak coś mu nie pasuje i do tego lata i bije ludzi metalową rurką. Facet ma takie schizy że się w pale nie mieści. Sąsiedzi mają go dość, chociaż postronnym osobom nie rzuca się w oczy. Po rozmowie jest normalnym facetem, ale jeśli cokolwiek go nawet delikatnie zdenerwuje to automatycznie staje się nieobliczalnym człowiekiem. Są tacy ludzie w naszym społeczeństwie przeważnie zrywa im dekiel w granicy 50 lat.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:31:04] • [IP: 62.69.250.**]

Każdy może zaopatrzyć się w gaz pieprzowy (w sklepie myśliwskim lub wędkarskim), który jest najlepszy na atakujące psy.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:27:58] • [IP: 62.69.255.**]

co to jest za jego prawa noga na smyczy czy nie? ale to chyba ten pan co karmi dziki przy promie

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:26:12] • [IP: 80.245.184.**]

Skoro miasto pobiera podatki za psa, to powinno stworzyc miejsca do wybiegania dla psow. Skoro nie ma to kazdy sobie radzi jak moze. Pies musi sie wybiegac, taka jego natura. A ten Pan chyba zwabia karma dziki i zaraz za tydzien beda strzelac do tej chronionej gromady. Ktory fakt jest bardziej bulwersujacy ? czy musimy wybierac? czy przypadkiem ktos tu nie przesadza. MNIE SZLAK TRAFIA JAK WIDZE AUTA PARKUJACE POD MOIM BLOKIEM TUZ PRZY KLATCE I POD OKNAMI. Czy musze znosic ten halas, smrod i wyjace alarmy? Ktos na to pozwala !

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:20:23] • [IP: 88.156.233.***]

włascicel psa powinien przeprosc i nie dyskutowac poniewasz te starszy Pan mial racje

Gość • Wtorek [24.09.2013, 16:11:30] • [IP: 193.200.150.***]

Psy tylko gryzą kretynów, idiotów i debili. Mój pies będzie chodził bez smyczy i kagańca, kiedy, gdzie i jak chce, i gówno mu i mi zrobicie. Możecie nam naskoczyć lamusy i zagwizdać.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:50:28] • [IP: 92.42.113.***]

93.94.185 widocznie się na Was poznał hehe

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:50:05] • [IP: 62.69.248.***]

chore miasto, chorych ludzi...obrzydliwe to to jest:((((

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:48:07] • [IP: 92.42.113.***]

No i brawo, nie dawać się takim chamom. Facet jakiś psychol a najgorzej że u Nas pełno takich. A ludzie jak pies na osiedlu bez smyczy lata to mówią że bez smyczy i kagańca to do parku albo do lasu iść a jak jest w lesie bez smyczy to też Wam przeszkadza. Szkoda, że ten czub na dziki nie trafił też by się z nimi kłócił, że mu łażą po grzybach?? Po prostu ludzie macie nie ciekawe, źle ułożone życie, nie potraficie nic ze sobą ciekawego zrobić to się wszystkich o wszystko czepiacie

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:30:08] • [IP: 62.69.255.**]

W posiadaczy srającego chwastu kulturę można wtłaczać wyłącznie siłowo lub za pomocą mandatów. Taka jest smutna prawda.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:24:45] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:50:02] • [IP: 80.245.184.***] "sami sobie łaźcie na smyczy las jest po to żeby piesek mógł się wybiegać" - głupoty wygadujesz. Zgodnie z Ustawą o lasach w Polsce w lesie bies musi być bezwzględnie na smyczy! Nie wolno go poszczać luzem, bo to jest złamanie prawa! Las to miejsce dzikich zwierząt, a nie wybieg dla psów! Psa do lasu w ogóle nie powinno się zabierać, a jak już, to wyłącznie na smyczy!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:21:16] • [IP: 5.60.199.***]

A JA JESTEM CIEKAWY CO PAN KARALUCH MA DO POWIEDZENIA NA TEN TEMAT! ON UCZONY PRZECIE JEST !

Przem • Wtorek [24.09.2013, 15:10:32] • [IP: 80.245.182.***]

BUHAHA a to ci się dopiero uśmiałem :-) pies w kagańcu i na smyczy w lesie ! Na mieście, promenadzie tak, owszem ale w lesie? A jak zrobi kupkę to też trza zebrać jak z chodnika ?Idiota w samochodzie wącha klej, bardzo toksyczny, na bank!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:10:20] • [IP: 93.94.185.***]

WŁAŚCICIEL POWINIEN DOSTAĆ MANDAT ZA BRAK KAGAŃCA.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 15:07:36] • [IP: 93.94.185.***]

PAN MA RACJĘ NIGDY NIE WIADOMO CO PSU PRZYJDZIE NA MYŚL, BIEGAJĄCEMU PO LESIE.MNIE TEŻ UGRYZŁ PIES, KTÓRY JAK MÓWIŁ WŁAŚCICIEL JEST BARDZO ŁAGODNY.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:59:03] • [IP: 92.42.112.***]

Kochana redakcjo !! Odpowiedz prosze, czy na plazy w miejscu, gdzie wolno wejsc z psem, mozna psa spuscic czy nie ? I czy pies moze wejsc do wody i szczekac na labedzie. Uprasza sie o szybki odpis.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:55:50] • [IP: 213.238.92.**]

las nie jest od tego żeby piesek mógł sie wybiegać, ponieważ piesek może pogonić i zagryźć (nawet ten najsłodszy) sarnę lub zająca a potem właścicielek pieska powinien bulić za to grubą kasę...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:53:04] • [IP: 93.94.185.**]

Pytanie brzmi co w momencie, jak kogoś pies pogryzie? Ja zostałem pogryziony przez takiego" łagodnego" wilczura. Najadłem się tyle strachu, że nie wezwałem policji. Teraz już sprawa przedawniona, ale bym nie odpuścił.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:38:30] • [IP: 37.8.215.***]

jeden i drugi powinien być na smyczy i w kagańcu!!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:31:22] • [IP: 80.245.190.**]

jeden i drugi do ukarania ten i tamten złamał prawo

Gość • Wtorek [24.09.2013, 14:27:56] • [IP: 62.69.253.***]

Ty też dla m, nie jesteś zasrańcem.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:53:19] • [IP: 92.42.114.**]

do gościa szkolonego psa dla ciebie to on jest szkolony dla mnie to tylko zwykły zas... jak inne

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:50:02] • [IP: 80.245.184.***]

sami sobie łaźcie na smyczy las jest po to żeby piesek mógł się wybiegać nie pasi to siedzieć w mieście tam gdzie psy są na smyczy i to tyle na ten temat ;)

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:45:33] • [IP: 62.69.251.***]

Wszyscy mundurowi maja chore fazy !! bez wyjątków

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:42:47] • [IP: 5.60.199.***]

Dlaczego nikt nie zajmie się tym Panem wjeżdżającym bezprawnie cały rok do lasu? Ten Pan dokarmia zwierzęta wtedy, kiedy nie należy... niestety... i też już był razem ze swoim autem kilku artykułów...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:23:11] • [IP: 193.200.150.***]

IP: 62.69.250. Wiesz śmieciu, że jakbyś psiknął w mojego psa, to bym ci palce poobcinał?

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:17:21] • [IP: 178.180.241.**]

W tym miescie sa sami idioci nie wiedzacy nic.pies na smyczy ma byc w mejscach publicznych a w kagancu rasy agresywne ktore sa umieszczone w wykazie.do znalezienia na necie.jedynie grzyb zlamal prawo wiezdzajac autem do lasu jesli byl znak oraz wulgaryzmami wobec psiarza.kniec tematu

Gość • Wtorek [24.09.2013, 13:13:22] • [IP: 62.69.255.**]

znam takie osoby, co jak mówią to zostawiają ślinę na ubraniach blisko stojących słuchaczy.Uaktywniają się praworządni hi, hi, hi tak lubię, bo nie widzę jak się pienią.A mój wniosek z komentarzy:jak dużo osób lubi wołać -ja cię/was nauczę:) i jeszcze jeden:zapchlony, poraniony po ludzkiej poniewierce mały i skulony" szczęściarz" podbiegł do nas z nadzieją że pogłaskany zostanie za swe wielkie serce

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:59:36] • [IP: 79.186.123.***]

osobiście zaczynam widzieć coraz więcej paranoików w tym" mieście", jeżeli ktokolwiek zrobi krzywdę mojemu psu nie zestarzeje się nawet o godzinę i to nie jest groźba to stwierdzenie faktu, mój pies jest szkolony, wielokrotnie zdobywał tytuły w wystawach krajowych i międzynarodowych, jego wartość to wielokrotność średniej krajowej w skali roku i biada każdemu schizowanemu, zakompleksionemu burakowi który go tknie

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:59:24] • [IP: 62.69.252.**]

wolę bandę luzem biegających psów od was, wy podli ludzie.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:51:32] • [IP: 77.253.238.**]

Pan Adam jak wiele innych baranów puszcza wolno w lesie swoje psy. W swoim życiu już dwa razy widziałem tragedie jaką locha z małymi dziczkami gotuje psu debilnego właściciela. Lawina matołów ze swoimi psami łazi po lesie. LEŚNICZY DO ROBOTY ! POGONIĆ TYCH KRETYNÓW Z LASU !!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:48:35] • [IP: 88.156.233.***]

Pan Adam i właściciel tego auta sami dali się złapać jak łamią prawo i dla zasady te zdjęcie powinno trafić do odpowiednich służb dla zasady ukarać obu Panów. Oczywiście właściciel pieska miał ze sobą woreczki do sprzątania po piesku pozdrawiam

f. • Wtorek [24.09.2013, 12:42:25] • [IP: 62.69.251.***]

trafił Polak na Polaka

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:36:11] • [IP: 80.245.176.***]

to od żarcia tych grzybów... we łbach się grzybom przewala

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:32:50] • [IP: 79.221.38.***]

Do" Gościa" Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:45:52] • [IP: 62.69.250.**] DEBIL ?? CZY CZŁOWIEK KTÓRY MA PSA JEST DEBILEM ?? W DU..Ę SOBIE PSIKNIJ TYM GAZEM A PO TAKIM KOMENTARZU POLICJA POWINNA SIĘ TOBĄ ZAINTERESOWAĆ WIESZ BO TY NIEOBLICZALNY JESTEŚ

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:26:29] • [IP: 178.238.245.***]

należny tylko tutaj dopisać ze tzw pan grzyb sam nie jest taki święty używał w lesie sygnałów dźwiękowych, a pies bardzo sympatyczny choć faktycznie powinien być w kagańcu jak luzem biega nawet jeśli to Labrador.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:26:20] • [IP: 109.152.216.***]

Pies ma byc na smyczy i w kagancu!!moze byc lagodny ale ja sie boje psow a po drugie to niemam ochoty zeby pies wycieral pysk w moje spodnie.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:23:38] • [IP: 80.245.189.***]

Trzeba było w równie kulturalnych słowach odpowiedzieć, że ten stary ciec może sobie włożyć ten kaganiec tam gdzie słońce nie dochodzi i spokojnie cieszyć się pianą, którą toczy z pyska.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:22:33] • [IP: 77.115.50.***]

Do goscia 62, 69, 250. proponuje ci sarin zazyc zebys sie nie meczl zyciem w spoleczenstwie idot...o !

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:14:39] • [IP: 46.169.113.***]

jestem za tym żeby każdy pies bez względu na wielkość był na smyczy

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:13:26] • [IP: 83.21.230.***]

jak czytam o problemach ludzkich na tym portalu i te komentarze to odnosze wrazenie ze w swinoujsciu miieszkają sami pajace widac ze wszyscy normalni juz z tamtąd wyjechali -mieszkanka kamienia pomorskiego

Gość • Wtorek [24.09.2013, 12:12:38] • [IP: 46.169.113.***]

KAZDY pies powinien być na smyczy i nie podlega to zadnym watpliwascia

nie lubię psów i rowerzys • Wtorek [24.09.2013, 12:09:01] • [IP: 93.94.187.***]

I prawidłowo, pies ma być w kagańcu, to że, dla pana jest łagodny nie znaczy, że dla obcego tez będzie. Typowe myślenie starych" grzybów"...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:55:15] • [IP: 80.245.183.***]

Nie ma psów" najłągodniejszych na świecie", są tylko takie które jeszcze nie ugryzły, pies to pies, trzeba po nim posprzątać i trzymać go na smyczy, jak się to komuś nie podoba to nikt nikogo do posiadania psa nie zmusza

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:49:23] • [IP: 92.42.117.**]

Pan powinien dokładniej zapoznać się z przepisami zamiast krzyczy na kogoś w wulgarny sposób i sam łamie przepisy wjeżdżając do lasu samochodem. Kaganiec w takim przypadku dotyczy tylko i wyłącznie psów rasy agresywnej !

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:45:52] • [IP: 62.69.250.**]

Pies mądrzejszy od właściciela. Leśniczy powinien kropnąć parę psów biegających luzem po lesie wtedy może ich debilni właściciele zaczną myśleć. Ja na spacer do lasu lub parku biorę gaz pieprzowy i podbiegającemu psu psikam w nos. Skutkuje.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:37:15] • [IP: 88.156.235.***]

Mam dość właścicieli psów, które biegną do mnie, aby mnie obwąchać zostawiajac mi ślinę na spodniach... Pies ma mieć smycz i kaganiec" POPIERAM, KUR***** POPIERAM!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:34:08] • [IP: 93.94.186.**]

Czy gdybym sobie po lesie, parku uzbrojony w giwerę i podbiegał do różnych ludzi wymachując nią na prawo i lewo, to czy mieliby prawo się bać? Tak w ogóle nigdy nikogo w życiu nie zabiłem i nie mam zamiaru, moja mama, żona może to poświadczyć ;P

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:33:41] • [IP: 62.69.252.**]

niektórzy żyja tylko po to żeby innym zwarac uwagę, robic zdjęcia i donosić.trzeba zlapac takiego, walnąc łbem o drzewo i odebrać telefon.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:32:59] • [IP: 92.42.119.***]

Prawo jest prawo smycz i kaganiec ale zwrocic uwage mozna w delikatny sposob nie przy dzieciach wulgarnie tego to ja nie lubie-za cos takiego z marszu w ryj

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:31:39] • [IP: 213.138.63.***]

Wykupie sobie lot na księzyc albo na marsa, moze tam da sie pospacerowac z psem, zeby zadna kanalia sie nie burzyła. paranoja goni paranoje, kiedys ludzie nie zwracali uwagi na takie duperele...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:30:37] • [IP: 93.94.188.***]

Co za pech ! mieszkać w takim grajdole !

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:29:59] • [IP: 93.94.186.***]

Nie musi być w kagańcu! Wystarczy, że bedzie na smyczy-nie dotyczy rasy psów groźnych (z rodowodem-smycz i kaganiec).

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:26:12] • [IP: 92.42.116.***]

proponuję poczytać przepisy:smycz lub kaganiec i nie tworzyć kolejnej części Dziadów

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:26:10] • [IP: 80.245.180.**]

Nie interesuje mnie czy pies jest mały czy duży, łagodny czy ostry ma mieć kaganiec i być na smyczy.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:22:59] • [IP: 160.220.24.**]

"Mam dość właścicieli psów, które biegną do mnie, aby mnie obwąchać zostawiajac mi ślinę na spodniach... Pies ma mieć smycz i kaganiec" 100% Zgadzam sie z poprzednikiem

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:22:49] • [IP: 78.131.222.*]

samopodgrawerowanie też jest ok. :)

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:18:49] • [IP: 92.42.116.***]

Chciałbym przypomnieć, że w Polsce, obowiązuje całkowity zakaz puszczaniu psów luzem (bez smyczy) we wszystkich lasach! (zakaz nie dotyczy tylko psów myśliwskich w czasie polowania). I nie ma znaczenia ani rozmiar ani łagodność psa, las to miejsce dzikich zwierząt i psów w ogóle tm być nie powinno!

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:07:15] • [IP: 92.42.113.***]

W nosie mam czy suczka jest najłagodniejsza na świecie.Ja nie muszę o tym wiedzieć, a pies ma być w kagańcu i kropka.Łagodny czy nie, to tylko zwierzę, którego mam prawo się obawiać.Osobiście widziałam jak rozbawiony łagodny piesek przewrócił malucha i w" zabawie"ugryzł dziecko w nos. Skończyło się na dwóch szwach, ale mogło gorzej. Dlatego proszę zakładajcie swoim pupilom kagańce, bo gdyby to było moje dziecko, to ten łagodny piesek skończyłby u weterynarza.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:04:23] • [IP: 80.245.180.**]

Popieram osobę z 10:52:21. Też mam dosyć ludzi którzy puszczają swoje psy, gdy zwróci się uwagę zazwyczaj słysze" on nie gryzie"!! Ludzie potrafią w amoku zabić, ot tak. Więc zachowania zwierzęcią też nie do końca da się przewidzieć, a co jeśli nie spodoba mu się zapach, przestraszy się i ugryzie? Wtedy to" oj on taki spokojny przeciez" Mam dość tego że idę chodzinkiem i muszę psom schodzić z drogi albo bać się gdy biegnie do mnie, bo nie wiem jaki ma zamiar. SMYCZE OBOWIĄZKOWE! bez znaczenia czy jest" grzeczny w domku"

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:02:49] • [IP: 80.245.191.***]

Dwa buraki

Gość • Wtorek [24.09.2013, 11:01:55] • [IP: 80.55.205.***]

Kundle w lesie tylko na smyczy i w kagańcu. Tak stanowi prawo.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:59:55] • [IP: 62.69.255.***]

Na smyczy owszem ale nie na terenach zielonych, w kagańcu tak ale tylko psy ras uznanych za niebezpieczne. Tak stanowi prawo lokalne.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:57:48] • [IP: 78.131.222.*]

Na szczęście mój pies po lesie chodzi w kapciach.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:54:42] • [IP: 95.129.226.**]

Bo jeśli w lesie, to nie może być inaczej jak w myśl przysłowia ;"Człowiek człowiekowi wilkiem" ;p;p;p;p Po co w zgodzie żyć, jak przyjem, niej do oczu sobie skakać...ech...

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:52:38] • [IP: 80.245.184.**]

Pan i jego zona sa najwiekszymi syfiarzami na osiedlu leningrady. Pod pozorem dokarmiania kotow, golebi. szczurow itp,. .. zasmiecaja i zasyfiaja cale osiedle. Cale gary jakiejs brei wylewaja pod bloki i nie tylko swoje. Wszyscy maja juz dosc tego syfu, zasranych golebi. Wokol osiedla Rycerska, gdzie koty maja wlascicieli i jedzenie takze wyrzucaja i ludzie ich gonia. Wyciagaja zwierzyne z lasu. Ten Pan wozi zarcie dzikom do lasu, a potem sobie zima, tuz przed swietami robia odstrzal dzikow.To, ze zwierzyna wychodzi z lasu, to wlasnie jest dzieki temu Panstwu.Tak, zapomnial wol jak cieleciem byl. Jak mial psa i polowal to takze puszczal psa luzem.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:52:21] • [IP: 79.186.129.**]

Dla każdego właściciela jego pies jest najłagodniejszy na świecie. Pies to zwierze!! osobiście widziałam jak 'najłagodniejszy pies na świecie" goni bezbronną sarenkę... nie po to, aby ją polizać :))) Mam dość też tych właścicieli" najłagodniejszych psów na świecie, które biegną do mnie, aby mnie obwąchać zostawiajac mi ślinę na spodniach... Pies ma mieć smycz i kaganiec.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:51:53] • [IP: 46.169.121.***]

Píes w lesie musi sie wybiegac a tym bardziej labrador ;-)

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:46:27] • [IP: 92.42.115.***]

TEN KIEROWCA LEPIEJ NIECH W LESIE JEZDZI, PRZYNAJMNIEJ NA ULCY BEZPIECZNIEJ.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:39:10] • [IP: 178.238.245.**]

burak leśny ;d

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:33:23] • [IP: 46.169.121.***]

Pozdrowienia dla Starego Grzyba ;-)

Leśny Dziadek • Wtorek [24.09.2013, 10:32:42] • [IP: 37.8.215.***]

Wart jeden drugiego. 1.Pies w lesie tylko na smyczy i w kagańcu. 2. Zakaz wjazdu do lasu samochodem.

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:27:55] • [IP: 77.253.155.***]

trzebabyło grzyba puknąć w kapelusz

Gość • Wtorek [24.09.2013, 10:25:06] • [IP: 80.245.178.***]

to ten facet co dokarmia dziki z auta?

Oglądasz 1-135 z 135
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■