POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [09.09.2013, 07:32:55] • Świnoujście

Pan na spacerze, a jego pupilek w domu? Przeczytaj, co Wam wolno

Pan na spacerze, a jego pupilek w domu? Przeczytaj, co Wam wolno

fot. Marta Konczalska

Właśnie wróciłem z Parku Chopina, ponieważ było jego wielkie otwarcie - pisze nasz Czytelnik.- Ale jestem bardzo zdziwiony faktem, że jest zakaz wprowadzania psów.

Wystarczyłoby zamontować całodobowy monitoring lub by w parku były wizyty mundurowych – pisze po wizycie w parku Chopina nasz Czytelnik.- Zasadzić jednemu i drugiemu mandat za nieposprzątanie po swoim pupilku. Miasto by na tym zarobiło, o co się rozchodzi. A nie szykanowanie i wyzywanie właścicieli od przeróżnych. Byłem światkiem czegoś takiego, aż było mi głupio, bo akurat ta osoba miała małe dziecko i niestety dla niej miała też małego psiaka na smyczy. Niestety nie przeczytała lub nie zauważyła informacji o zakazie, a jak zareagowałem w jej obronie, bo dziecko już zaczęło płakać z tego wszystkiego, to też mi się oberwało od miłych starszych pań. Ale że dzieciaki wyrywają i depczą świeżo posadzone sadzonki, to ich jakoś ludzie nie widzą albo nie chcą widzieć, a rodzice sami posyłają ich na skróty, na przełaj, żeby było szybciej. Takie bezstresowe wychowanie. Po co są porobione ścieżki to już sam nie wiem. Na pewno nie dla czworonożnych, bo jest zakaz ich wprowadzania. Rozumiem, że nasza społeczność jest jeszcze zacofana w stosunku do sprzątania po swoich pupilach, ale niestety jakby były częstsze kontrole mundurowych w parkach i by dali jednemu i drugiemu mandat po 500 zł, to by szybko nauczyli się sprzątać po nich. Dlaczego w Niemczech wszyscy sprzątają, a jak miną granicę, to już zapominają o tym? Wiedzą, że u nas nic im nie grozi.

Robert Karelus, rzecznik prezydenta mówi, że nie było jeszcze oficjalnego otwarcia parku.

Udostępniono tylko jego część rekreacyjną mieszkańcom i gościom miasta. I tu dobre wieści dla czworonogów i ich właścicieli.

- W samym parku , podobnie jak przykładowo w Parku Zdrojowym, nie obowiązuje zakaz wprowadzania i spacerowania z psami – mówi Robert Karelus.- Taki bezwzględny zakaz obowiązuje tylko na wyznaczonych placach zabaw, jak na przykład przy ulicy Malczewskiego, ale również na wyznaczonym placu zabaw - tam gdzie znajdują się zabawki dla dzieci i siłownia - przy ulicy Chopina. Wprowadzanie psów do parków ma równie wielu zwolenników, jak i przeciwników. Pierwsi szukają miejsca do spacerów ze swoimi pupilami; drudzy widzą - co zresztą potwierdza czytelnik - że bardzo mało jest osób , które sprzątają po swoim psie , mimo iż w urzędzie miasta można pobierać bezpłatne przyrządy do usuwania zwierzęcych odchodów. Oczywiście, można wydać dodatkowe tysiące złotych na monitoring w parku; zamiast do utrzymania porządku w mieście skierować służby mundurowe do walki z właścicielami czworonogów, ale ... czy to zastąpi świadome utrzymanie czystości po swoim zwierzęciu? Tylko wiosną , po odwilży, sprzątamy kilka ton psich odchodów.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 112, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-112 z 112

mama • Piątek [13.09.2013, 11:27:32] • [IP: 93.94.186.***]

Prawda jest taka, że większość właścicieli psów nie sprząta po swoich" pupilach i nie pomogłyby woreczki poustawiane w parku. Jestem mamą maluszka i często chodzimy do tego parku przed i po przebudowie i jako mama jestem bardzo zadowolona, że nie można wprowadzać tam psów, nie tylko dlatego, że wreszcie nie ma" śmierdzących" niespodzianek ale również dlatego, że psy biegały po parku luzem, bez kagańców i smyczy i nie mam tu na myśli małych kundelków ale naprawdę duże i niebezpieczne psy, które nigdy nie wiadomo jak zareagują na widok biegnącego brzdąca. Brawo wreszcie ktoś pomyślał o bezpieczeństwie ludzi tam spacerujących !!

Gość • Środa [11.09.2013, 14:55:49] • [IP: 62.69.249.**]

piepszyc zakaz...sprzatam po psie wiec zadnej krzywdy nie zrobie... polska = totalna inwigilacja i wszędobylskie zakazy

Gość • Środa [11.09.2013, 09:51:59] • [IP: 80.245.181.**]

bachorstwa tez nie powinno miec wstepu wdzieraja sie i wszystko niszcza, leniwej plicji ciezko dupe ruszyc zeby popilnowac porzadku ?! pewnie niech masowa odrazu uspia wszystkie psy w swinoujsciu, bo przeciez one najwiecej szkodza pewnie w tym drugim parku one slupy i smietniki porozwalaly

Gość • Środa [11.09.2013, 07:44:28] • [IP: 92.42.112.***]

To dzieci moga srac w parku, a pies nie ? To romowie moga pic wódę, a mój pies nie pije i nie pali !! Woreczki noszę.

Ars • Wtorek [10.09.2013, 23:01:25] • [IP: 164.126.156.***]

Wszyscy tak tylko narzekają, a ja dam pomysł dla naszych urzędników: zrobiliście park dla dzieci- OK, to teraz zróbcie park dla właścicieli psów, gdzie będą odpowiednie przyrządy do sprzątania. A teraz do Wszystkich : też mam psa i zawsze noszę parę torebek przy sobie, aby posprzątać po swoim psie, niestety ostatnio jak zwróciłem uwagę" pani" aby sprzątnęła po swoim psie, to ona oznajmiła, że nie ma czym, więc wyciągnąłem torebkę i chcialem jej dac, ale powiedziała owa pani, że nie będzie kupy brać do ręki przez torebkę. Niestety nie mialem przy sobie telefonu. Jak widzicie taką sytuację, to zróbcie zdjęcie i zadzwońcie na policję, może wtedy nauczą się dobrych nawyków sprzątania. Właśnie przez takich ludzi wszyscy właściciele psów tak są postrzegani. To żaden wstyd, czy jakaś ujma posprzątać po swoim psie, to jest poprostu obowiązek.

Gość • Wtorek [10.09.2013, 17:37:24] • [IP: 46.204.1.***]

zapchlone srające sierściuchy wara od parków, plaż, a najlepiej z miasta razem z przygłupimi właścicielami. dość już tego G...na na każdym kroku. DOŚĆ. Super zakaz, -teraz tylko karać :-)

Gość • Wtorek [10.09.2013, 16:03:58] • [IP: 95.129.225.***]

Precz z psami srającymi w parkach. Wina właścicieli! Przy odwilży można się q... ślizgać na tych gównach jak na łyżwach.

Gość • Wtorek [10.09.2013, 14:07:17] • [IP: 62.69.251.**]

za te wrzeszczące przez całe dni bachory i brak reakcji" rodziców" też powinny być jakieś mandaty... w okolicy teraz mieszkać nie idzie

Gość • Wtorek [10.09.2013, 13:28:26] • [IP: 83.23.138.***]

A DLACZEGO PARK CHOPINA MA BYĆ NIE ZASRANY I ZASZCZANY, CI CO CHCĄ SIEDZIEĆ NA TRAWIE MUSZĄ WIEDZIEĆ ŻE PARK I TRAWA SĄ DLA PIESKÓW, BO GDZIE MA NAWALIĆ KUPĘ BRYTAN STARSZEJ OSOBY----MOŻE W DOMU GDZIE TRZEBA POSPRZĄTAĆ.W PARKU ROZDEPCZĄ I PO SPRAWIE.ZDROWOTNY SPACER I PES SIĘ WYPASKUDZIŁ (NA TRWCE TEŻ ZDROWOTNIE)

Gość • Wtorek [10.09.2013, 13:02:50] • [IP: 62.69.253.***]

tak jest zakaz to super dzisiaj wiele dzieci jest uczulonych na psy ale mądra decyzja no nie spodziewałam się super

Gość • Wtorek [10.09.2013, 09:59:44] • [IP: 178.238.247.**]

zdecydowana większość właścicieli psów i palacze to syfiarze i śmierdziele

Gościówa • Wtorek [10.09.2013, 09:03:05] • [IP: 92.42.112.***]

Od strony sruby na na tablicy napisane, ze trzymab psy na uwiezi (czyli mozna wejsc). Przed chwila sprawdziłam.

Gość • Wtorek [10.09.2013, 08:05:21] • [IP: 77.88.162.***]

W miescie mozna sr... na chodnikach, skwerach a w parku nie.Paranoja.Gdzie mozna isc na spacer z pieskiem?Przestrzegac zasad i tyle.

Gość • Wtorek [10.09.2013, 08:01:50] • [IP: 79.96.31.***]

Daj Boże temu papudrakowi XXXGość słownik ortograficzny. Choooy z Twoimi bachorami kundlomiocie. I tak mają dałna i nic z nich już nie będzie pożytecznego.

Gość • Wtorek [10.09.2013, 00:51:13] • [IP: 93.94.189.***]

ludzie ogarnijcie sie ani ten kto ma psa ani ten kto go niema? nie klućcie sie to non stop to nasze miasto niektorzy ludzie starsi sa upierdliwi to fakt ale zdarza sie coraz czesciej ze mlodzi sa bardziej na nie najlepiej wirtualne zycie niestety tak sie nie da??jeden ogarnie drugi nie i dobrze stad ten zakaz!!

Gość • Wtorek [10.09.2013, 00:47:55] • [IP: 93.94.189.***]

ludzie ogarnijcie sie ani ten kto ma psa ani ten kto go niema? nie klućcie sie to non stop to nasze miasto niektorzy ludzie starsi sa upierdliwi to fakt ale zdarza sie coraz czesciej ze mlodzi sa bardziej na nie najlepiej wirtualne zycie niestety tak sie nie da??

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 23:25:18] • [IP: 95.129.226.***]

Takie woreczki na psie odchody, można pobierać za darmo u Pana Szprytki, w szprytnym urzędzie.

kundlomiot • Poniedziałek [09.09.2013, 23:11:24] • [IP: 95.129.225.***]

temat- rzeka...kundle sraja ludzie w to wdeptują, brudza ryjem ubrania, szczaja na budynki latarnie itp, hałasują nawet w nocy, no i gryza bywa ze smiertelnie. trzeba chronic nasze dzieci a nie psy, skoro brudasie wiesz ze nie masz gdzie wychodzic z psem to nie kupuj go. psa bierz jak masz ranczo a nie kawalerke w leningradzie na 10-tym pietrze

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 23:04:24] • [IP: 93.94.186.**]

Kupki-srupki. Każdy właściciel pieska taki mądry, sprząta po swojej psinie odchody. Ciekawe w jaki sposób sprząta mocz, co? Wystarczy się przespacerować po parku po deszczu. Jeden wielki smród" zmokniętego psa". Właściciele czworonogów raczej tej woni nie czują, bo są sami nią przesiąknięci. W tym parku niedługo roślinki, które tam posadzili wypali psi mocz. Te wszystkie betonowe zabawki niedługo będą żółte do pewnej wysokości. Tej psiarni jest stanowczo za dużo w tym mieście, chyba na jednego mieszkańca przypada jeden pies. Aż dziw bierze, że zamiast Karuzeli Kultury miasto nie robi żadnych pokazów i konkursów czworonogów

XXXGość • Poniedziałek [09.09.2013, 22:36:30] • [IP: 62.69.253.**]

BARDZO DOBRY ZAKAZ!! LUDZIE NAAWET NIE POTRAFIA PSA WYPROWDZIC TYLKO SRAJA NA CHODNIKACH, KLARKACH SCHODOWYCH I GDZIE SIE DA!! JAKAS MASAKRA. TAM BAWIA SIE DZIECI A CHYBA NIKT NIE CHCIALBT ZEBY JEGO DZIECKO BAWIAC SIE MIALO NA BUTACH CZY CIUCHACH PSIE GUWNO?? ALBO NIE DAJ BOZE NA REKACH!! A Z BRAKIEM PODJAZOW DLA WOZKOW PRZESADZILI!! WSZEDZIE TYLKO BETONOWE SCHODY!!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 22:11:11] • [IP: 92.42.112.***]

Przeciez trzeba zrobic HUNDEKLOO - proponuje za elektrownia, albo kolo odwiertu wody mineralnej czyli za klasztorem na Szopena.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 21:56:07] • [IP: 93.94.187.***]

I bardzo dobrze, że zrobili zakaz, bo w końcu będzie miejsce, gdzie będzie można usiąść na zielonym trawniku bez obawy nas psie odchody!! I może właścicieli czteronogów nauczy to, że warto sprzątać po swoim psie. W ten będziecie mile widziany również...

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 21:45:51] • [IP: 62.69.255.**]

Gdyby skrzyżować rowerzystę ze srającym kundlem to powstałby najbardziej upierdliwy organizm na Ziemi.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 21:34:32] • [IP: 62.69.251.**]

Panowie tych piesków niech nauczą się sprzątać po swoich pupilach to będą mole widziani w każdym parku.Ale komu by się chciało a tak kochają zwierzęta.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 21:17:39] • [IP: 92.42.114.***]

O braku podjazdów dla wózków pisano już wcześniej. Karelus obiecał, że będą. I co ? NIE MA! Nie pierwszy to raz przekonujemy się jakich mamy" MĄDRYCH" urzędników.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 21:06:51] • [IP: 92.42.119.***]

całe szczęście że nadchodzi brzydka jesien i patologia przestanie tam wyprowadzać swoje bachory żeby się bawiły na grobach

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 20:51:38] • [IP: 95.129.224.***]

dzieci złe, psy złe, rowerzyści źli... Proponuję zamknąć park Chopina i kategorycznie zakazać wstępu komukolwiek.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 20:16:11] • [IP: 83.25.89.***]

Psy psami ale tam nie ma nawet podjazdów dla wózków. I to ma być park dla dzieci ??

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 20:08:35] • [IP: 88.156.235.**]

zestawy do sprzatania po psach maja byc na ulicach im parkach a nie w urzedach nikt po nie nie przyjdzie, troche wyobrazni

WŁAŚCICIEL PSA • Poniedziałek [09.09.2013, 20:00:24] • [IP: 95.81.180.**]

GDYBY FAKTYCZNIE WSZYSCY PO SWOICH PUPILACH SPRZĄTALI NIU BYŁOBY TEMATU, ALE JAK KTOŚ WPOMNIAŁ DALEKO NAM JESZCZE DO TAKICH ZACHOWAŃ, DLATEGO TEN ZAKAZ.SAM ZAWSZE SPRZĄTAM PO SWOIM PIESKU, ALE WIDZE TAKĄ CO IDZIE CHODNIKIEM Z WILCZUREM I ON WALI WIELKIEGO ROGALA, A ONA UDAJE, ZE NIE WIDZI I IDZIE DALEJ.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 19:23:19] • [IP: 79.96.31.***]

Gość  Poniedziałek [09.09.2013, 17:15:47]  [IP: 62.69.254.**] - mój piesek otrzymał akademicki tytuł honorowy Doctor honoris causa. A TY? ❖❖❖ Co do Gość  Poniedziałek [09.09.2013, 15:59:15]  [IP: 93.94.188.**] - Jest mi niezwykle miło, iż udało mi się Cibie Eunuchu sprowokować. O to chodziło.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 19:18:05] • [IP: 93.94.189.***]

Park jest super. ...!! I dla wszystkich. Karać tylko brudasów i huliganów. Nie czepiać się wszystkiego i wszystkich - dzieci, rowerzystów itp. Czy kiedyś tak będzie ??

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 18:14:22] • [IP: 62.69.252.**]

Ja uważam, że można spacerować z psami, ale bez wątpienia powinno się po nich posprzątać. Dzieci oczywiście każdy rodzic powinien pilnować, to nie ulega wątpliwości. Ja natomiast będąc ze swoim dwulatkiem na spacerze zauważyłam inny problem- rowerzystów. Puściłam swojego malucha żeby pobiegał, ale się nie dało. bo co chwilę ktoś z niemałą prędkością przejeżdżał obok na rowerze. Uważam, że to zbyt mały park aby pchać się tam jeszcze z rowerami powinien być tam zakaz jazdy na nich.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 18:00:13] • [IP: 37.108.76.***]

Sama mam psa i ZAWSZE po nim sprzątam.Takich wlaścicieli jak ja jest wielu.Najlepiej całkiem zakazać wyprowadzania psów i od szczeniaka uczyć je załatwiana swoich potrzeb do toalety.Wchodzić nie wolno, luzem puszczać nie wolno.Gdzie te biedne psiaki mają się wybiegać?Proponuję zamiast budować nowy apartamentowieć, który znowu będzie stał pusty, ogrodzić kawałek placu, wstawić śmietniki i ławki i będzie plać dla właścicieli z psami.druga sprawa to brak w mieście koszy na śmieci.Zdarza się, że po zebraniu nieczystości jestem zmuszona iść przez pół miasta z woreczkiem zanim znajdę śmietnik.Panie Prezydencie zamiast ustalać bzdurne ustawy, może tak wyjść z inicjatywą i w ten sposób zlikwidować problem?!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 17:39:26] • [IP: 62.69.254.***]

Zakazy są po to, żeby je łamać.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 17:31:22] • [IP: 31.175.211.***]

, tylko straż i policja może zrobić porządek z właścicielami psow wlepiając solidne mandaty, inaczej nic nie przemówi do ptasich móżdżków

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 17:15:47] • [IP: 62.69.254.**]

Do [IP: 79.96.31.***]Twój piesek, przy tak durnym właścicielu na pewno mądrzejszy od dzieci nie jest. Zamiast wyzywać dzieci od bachorów i pałać chęcią utylizacji ludzi, zajrzyj do słownika zanim coś napiszesz!Dziwię się, że admin coś takiego dopuszcza.Trudno oczekiwać, że ludzie będą po psach sprzątać skoro po sobie nie potrafią.Wystarczy popatrzeć co się w sklepach dzieje.Zero kultury, do pewnych rzeczy nie dorośliśmy jeszcze.Nauczcie się szanować innych i siebie nawzajem i może będzie lepiej.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 17:00:55] • [IP: 92.42.114.***]

podpisuję się 100%pod artykułem, kiedy to Polak nauczy się kultury a mamuśki zamiast pilnować swoich pociech to pozwalają na wszystko, to jestchowanie dzieci a nie wychowywanie, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 16:53:47] • [IP: 174.7.210.***]

Zgadzam się, ze Polska społeczność jest daleko w tyle jeśli chodzi o traktowanie zwierząt i sprzątanie po swoich zwierzętach. Zakaz wyprowadzania psów w parku, to poprostu skandal i głupia, nieprzemyślane decyzja która natychmiast trzeba zmienić. I jeszcze mała porada dla wszystkich - troche wiecej kultury i wzajemnej wyrozumiałość.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 16:39:09] • [IP: 160.220.24.**]

1. Egzekwowac podatek od psow 2. Przypisac do psiego dowodu jego DNA 3. Karac mandatami wlascicieli za pozostawiona psia kupe. Niestety nieprzyjemne zajecie, badanie DNA psiej kupy. Ale np. w Bolognii (IT) to zdalo egzamin. miasto jest czysciutkie

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 16:15:22] • [IP: 93.94.188.***]

Jolka • Poniedziałek [09.09.2013, 12:40:23] • [IP: 79.186.247.**] Witam ja też miałam taką przygodę tylko niestety mnie zrąbał i powiedział że jak chcę to sama mogę posprzątać oczywiście posprzątałam ale było jego zdziwienie aż się purpurowy zrobił, jak oddałam jego własność do koszyka, widok bezcenny.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 15:59:15] • [IP: 93.94.188.**]

Do osoby, która napisała..." Lamusy typu" pieskom wstęp wzbroniony" powinni być zutylizowani. Mój piesek będzie tam robi kupki, a jak boicie się o swoje bachory, że się upaprają kupom, to znaczy, że macie beznadziejnie głupie dzieciary. Piesek jest mój ważniejszy i dużo mądrzejszy niż wasze bękarty."Proszę przeczytać co pan/ pani napisała/a współczuje jak ma pan/ pani dzieci jeśli tak to są bardzo nieszczęśliwe mając za rodzica kogoś takiego, kogoś kto tak określa dzieci!! A jeśli chodzi o pana/ pani pieska to jest mądrzejszy, ale tylko i wyłącznie od pana/pani!!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 15:43:59] • [IP: 95.41.108.**]

żyje juz kilkadziesiat lat i ciągle rano sie zastanawiam co dzisiaj bedzie zakazane i za co nowy mandat wlepią...ciagle jestem zdumiony ile bzdurnych przepisów mozna wymyslić...czeka tylko, aż wyjdzie przepis, ze po np. skonczeniu 50 lat jesli nie jest sie we własciwej partii, albo na odpowiednim stanowisku to trzeba wejsc na dach i na głowke skoczyć...te kraj juz kompletnie zdurniał

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 15:16:24] • [IP: 83.25.88.***]

A CO WY MYSLELIŚCIE, ŻE NADAL BĘDZIECIE TAM SRAC PSAMI? BRUDASY

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:55:08] • [IP: 37.7.182.**]

do IP[IP: 92.42.119.***] popieram ostatnio byłam i pełno tam butelek i puszek po alkoholu!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:37:07] • [IP: 79.96.31.***]

Lamusy typu" pieskom wstęp wzbroniony" powinni być zutylizowani. Mój piesek będzie tam robi kupki, a jak boicie się o swoje bachory, że się upaprają kupom, to znaczy, że macie beznadziejnie głupie dzieciary. Piesek jest mój ważniejszy i dużo mądrzejszy niż wasze bękarty.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:34:27] • [IP: 62.69.255.**]

Psiarstwo nie będzie mogło spokojnie spać, wiedząc, że na Chopina jest kawał nieobsranej ziemi. Takie marnotrawstwo!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:33:40] • [IP: 92.42.115.***]

psy wam brudzą, a po co na placu te kamyki rozsypane, dziecki je rozrzucaja wszędzie moznabyło dać sam piach

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:28:57] • [IP: 92.42.116.**]

Niech ten Pan pójdzie do lasu.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:22:44] • [IP: 188.146.37.**]

Pytanie: czy w Albecku i Heringsdorfie tez jest zakaz wprowadzania psów do parków ?

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:17:58] • [IP: 92.42.119.***]

psy menele i od piątku wieczor do niedzieli mlodziez z winem woda i piwem nic dodac nic ująć a gdzie nasza policja nadal się parku obawia, tam nikt niczego nie pilnuje widział ktoś patrol w parku?? ja nie

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 14:05:53] • [IP: 93.94.186.***]

Do IP[IP: 93.161.13.**] A ja bym usypiał takich debilów jak TY !!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:56:25] • [IP: 80.245.183.***]

Gość  Poniedziałek [09.09.2013, 13:49:45]  [IP: 93.94.186.***] idizesz parkiem, gdzie zalatwisz sprawe? 3km dalej.. ? ogarnij sie czlowieku

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:49:45] • [IP: 93.94.186.***]

Hola hola IP: 80.245.189.* Nie tylko przez psy -ale i ludzi.Widze i to czesto taki jest widok - jak ludziska w Parku Zdrojowym sikają gdzie sie da, a szalet stoi jak wół przy ścieżce -a oni idą w krzaki za szalet.A tak nawiasem to gdzie te psy mają sie załatwiać na ulicy?? To też Stworzenie Boże -TYLKO ZE NIE UMIE SIKAC ANI KUPKAC DO KIBELKA.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:46:17] • [IP: 92.42.118.***]

Panie Karelus niech pan na właścicieli psów nie zrzuca aż takiej winy. Monitoring powinien być założony nie dla tego że właściciele nie sprzątają po swoich pupilach lecz dla dobra Nas wszystkich, ochrona dzieci na placach zabawa przed np pedofilami, ochrona mienia i porządku przed pijanymi mieszkańcami i bezdomnymi (to ma wpływ na wizerunek naszego miasta) ochrona zasadzanej tam roślinności i zamontowanych tam przyrządów przed wandalami tylko choćby z tych względów powinien być tam założony monitoring, a nie tylko ze względu na psy i ich właścicieli.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:38:21] • [IP: 92.42.118.***]

Co tu mówić o sprzątaniu po swoim psie jak psy po parku chodzą luzem a nie na smyczy uwazam że inaczej jak karaniem czyli mandatami ludzisię nie nauczy

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:35:29] • [IP: 93.161.13.**]

jestem za uśpieniem wszystkich psów. . to pasożyty tylko i nic więcej !!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 13:32:51] • [IP: 93.94.184.***]

MAM PSA I ZAWSZE SPRZATAM PO NIM.JASTEM ZA TYM ABY DO PARKOW GDZIE JAST PLAC ZABAW DLA DZIECI NIE WPROWADZAC PSOW ALE PYTAM GDZIE WYPROWADZAC PSY NIE MA TAKIEGO MIEJSCA W NASZYM MIESCIE GDZE BYLYBY SMIETNIKI NA ODCHODY PSIE ZEBY NIKOMU TEN PIES NIE PRZESZKADZAL

oo • Poniedziałek [09.09.2013, 13:03:09] • [IP: 93.94.184.***]

bardzo dobrze ktoś w końcu napisał. pilnować dzieciarów, które bardziej niszczą park niż psy. więcej mandatów i po sprawie. a że nasza policja woli spisać kogoś za picie radlera w miejscu publicznym zamiast się zająć czymś bardziej pożyteczym to juz nie wina mieszkańców !

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 12:59:04] • [IP: 62.69.251.**]

12:40:35] • [IP: 80.245.189.**] - proszę podszkolić ortografię: egzekfować, kąpletnie, zaczane

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 12:40:35] • [IP: 80.245.189.**]

Proszę w koncu egzekfować polskie prawo. Np.przy wejściach na naszą plaże jest informacja, że do dnia 30 września jest zakaz wprowadzania psow na plaże, a w ostatni weekend nasza plaża była okupowana przez czworonogi.Ręce opadają.Nasze miasto jest kąpletnie zaczane i zasrane przez psy i koty !!

Jolka • Poniedziałek [09.09.2013, 12:40:23] • [IP: 79.186.247.**]

Niedawno obcy pies załatwił swoje potrzeby w miejscu publicznym.Właściciel nie posprzątał.Zapytałam grzecznie czy ma woreczek na odchody.Nie mam, usłyszałam.Wyjęłam z kieszeni woreczek i mu podałam.Posprzątał, wyrzucił odchody do śmietnika.Uważam, że pozostali psiarze powinni reagować w podobny sposób, zapominalscy będą pamiętać, że trzeba posprzątać. Nośmy przy sobie zapasowe woreczki, na pewno przydadzą się do utrwalenia w pamięci zapominalskim. To świetny sport schylić się, posprzątać by nasz pies w swoje odchody następnego dnia nie wdepnął.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 12:28:40] • [IP: 92.42.112.***]

Znaczy pic wode i butelki trzaskac wolno, z psem nie wolno ? Moj pies nie pije, Ja tez. nawet papierosow nie pale.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 12:26:10] • [IP: 93.94.184.**]

Park jest OK, bardzo ładna też jest ekspozycja zdjęć wzdłuż parku, ale dlaczego napisy na zdjęciach są dwujęzyczne tzn polsko - niemieckie to tego już nie rozumem. Jesteśmy w UE to fakt, ale w UE językiem powszechnym oprócz narodowego jest j.angielski. Tak tylko mi się to zaobserwowalo.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 12:16:00] • [IP: 62.69.253.*]

Wszystko ładnie zrobili tylko Panie Sławku przydałoby się jakieś zdjęcie murka przy przejściu na Herberta pięknie wyglądają kamienie nagrobne wsadzone w murek. Chyba ktoś o tym zapomniał. Jak jest Park to powinien być w 100% parkiem bez takich pozostałości.Jest odpowiednie miejsce na tego typu kamienie.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:52:23] • [IP: 83.14.170.**]

jestem za zakazem wprowadzania psów, świnoujście jest w czołówce w wychowywaniu psów, żadne miasto tylu ich nie ma wszędzie smród i kupy. wystarczy popatrzeć na parki chodniki i ulice po zimie. a w parku to strch iść po trawie by nie wdepnąć w" psią minę" kochają pieski, ale nie ich kupy.!!

qqlka • Poniedziałek [09.09.2013, 11:51:44] • [IP: 92.42.115.***]

Wczoraj byłam pierwszy raz w tym parku. Ogólnie fajnie. Ale najbardziej mnie razi to, że matki z dziećmi na wózkach nie mają jak wchodzić i schodzić po tych schodach. Park można przejść z wózkiem jedynie wzdłuż. A to że dzieciaki i dorośli szaleją na rolkach, deskorolkach i rowerach to sprawia, że jest niebezpiecznie. Nie mówiąc już nic o głupi Waldku, który jeździ tam w kółko.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:50:55] • [IP: 80.245.188.*]

Może chociaż jedno miejsce w mieście będzie wolne od psich kup...

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:47:37] • [IP: 188.103.103.***]

Piękny park, ale ludzie bez kultury, nawet w Parku nie wiedzą jak się zachować. Może lepiej wyjechać do Niemiec na naukę.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:47:25] • [IP: 77.255.3.***]

Sranie po ścianie.Jeżeli Ja idę na spacer do parku, z pieskiem.Trzymam go na smyczy i sprzątam po nim jak się załatwi.To, pytam, dlaczego mam zakaz iść tam z pieskiem?Osra kogoś w biegu?

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:46:19] • [IP: 83.21.143.***]

Chyba w pierwszej kolejności należałoby zająć się obszczanymi menelami okupującymi parkowe ławeczki i robiącymi pod siebie !! Nikt nie ma ochoty siadać na obszczanej chwile wcześniej ławce...

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:39:22] • [IP: 92.42.116.***]

Ale co macie przeciwko tylko jednemu miejscu w mieście nie zniszczonemu kałem i moczem kundli? Tak was to gryzie i koniecznie cheilibyście ochrzcić każdy kawałek waszym gównem? Wysmarować wszystko? W miejscu niezanieczyszczonym czujecie się źle, czy co?

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:25:49] • [IP: 37.47.183.***]

I bardzo dobrze, chociaż jedno miejsce nie będzie zasrane, bo nawet w dzień można wdepnąc w gówno na środku miasta!!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:16:21] • [IP: 62.69.251.**]

tylko patologia przyprowadza swoje dzieci żeby bawiły się na cmentarzu

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:15:19] • [IP: 79.96.31.***]

Ale Wy ludzie jesteście puści, denni i zdebilowaceni. Marta, fajnie się robi fotki z partyzantki?!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:14:34] • [IP: 79.96.31.***]

Zakazy są dla frajerów. Nie urodziłem się, by być niewolnikiem systemu.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:14:11] • [IP: 92.42.119.***]

IP: 37.8.215.** Uroczy park ? mam nadzieje, ze na grobie twojej matki tez postawia betonowe dinozaury

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 11:09:13] • [IP: 88.156.235.***]

Jestem za zakazem wprowadzania psów do parku przy ul.Chopina.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:30:23] • [IP: 95.129.228.**]

Dość już tej psiarni w mieście, zakaz całkowicie uzasadniony.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:17:50] • [IP: 92.42.119.***]

dzisiaj 7 rano ida dwie kobietki z psami Yorki zajęte rozmowa psy na długiej smyczy-oczywiście psy na trawce się wysraly i zero reakcji poszly dalej-tak nie może być powinien być zakaz wprowadzania psów do tego parku za 3 miesiące będzie to co było przed budowa czyli mina na minie, ludzie ogarnijcie się to park dla rodzin, dla dzieci a nie kibel dla psa-następnym razem zjeb...jak psa i zadzwonię po straz wiejska

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:12:18] • [IP: 93.94.185.***]

TO PRAWDA MŁODZIEŻ NA ROWERACH ROZJEŻDŻA ZIELEŃ.WCZORAJ BYŁAM NA SPACERZE W PARKU I WIDZIWŁAM

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:08:55] • [IP: 178.238.247.***]

niech sprzątają po swoich pchlarzach

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:04:40] • [IP: 80.245.189.***]

Park to miejsce odpoczynku a nie wybieg dla psów, są zagrożeniem dla odpoczywających, tak myślę. Świat to miejsce dla ludzi inteligentnych, a nie wybieg dla idiotów. Debile jak ty są zagrożeniem dla ludzkiego myślenia, tak uważam.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 10:00:22] • [IP: 37.8.215.**]

Zakaz powinien być z uwagi na brak wychowania wśród posiadaczy psów.W jednej chwili ten uroczy park zamieniłby się cloaca maxima !

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:56:23] • [IP: 89.69.3.***]

Proponuję też zrobić porządek z psami (a właściwie z ich właścicielami) na cmentarzu ! Tam wiecznie jakieś czworonogi biegają i srają na groby naszych bliskich ! SKANDAL !!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:43:33] • [IP: 92.42.113.***]

Dlaczego zapala się tak póżno oświetlenie w parku ?

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:35:30] • [IP: 188.33.119.**]

Psy przeszkadzają a menele na ławkach z piwem albo z winem to juz nie?lepiej patrzeć na psy niz na meneli którzy zanieczyszczają ławki swoim moczem

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:22:34] • [IP: 80.245.187.***]

Wandale pogodzą wszystkich, zniszczą co się da.I też nikt nie zareaguje

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:16:43] • [IP: 92.42.116.**]

i bardzo dobrze, a sprzątasz po swoim Psie psie

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 09:00:05] • [IP: 93.94.190.**]

Wspaniale! A sprawa nie dotyczy tylko odchodów.10 lat temu po przejściu w parku obok puszczonego swobodnie psa groźnej rasy zadzwoniłem z prośbą o interwencję na policję - policjant zaczął tłumaczyć że on też jak czasem prywatnie chodzi po parku to się boi...i takie rzeczy - słowem, odmowa interwencji. Potem wiele razy widziałem groźne psy w parku, w lasach, na ulicach. -Z drugiej strony trzeba być realistą, skoro dozwala się na posiadanie nieograniczonej ilości psów (co też jest głupie, a nie wiem, czy podatek za psy jest płacony), to trzeba zapewnić odpowiednie miejsce na spacery z nimi - niestety, rozumiem że mimo obostrzeń z artykułu, nadal będą oszołomy z groźnymi psami bez smyczy lub kagańców.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:55:36] • [IP: 83.13.154.***]

Straż Miejska jest od tego aby lepić mandaty za niesprzątanie po psie, rzucanie niedopałków na chodniki i trawniki jak i innych śmieci. Niestety Straż Miejska nie wywiązuje się ze swoich obowiązków tylko gania za kierowcami, których powinna pilnować" drogówka". A efekty są takie, że jest syf. Śmieci walają się po parkach i lasach. Nie wspomnę już o sytuacji pod promami gdzie leży pet na pecie i petem pogania. A dzicy handlarze handlują gdzie chcą i jak chcą. SM wielki minus!!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:54:14] • [IP: 83.8.3.***]

WCZORAJ BYLAM TAM Z WNUKAMI I SZYBKO Z TAMTAD WYSZLAM BYLO TYLU ROWERZYSTOW MLODZIEZY I DOROSLYCH ZE BALAM SIE O BEZPIECZENSTWO WNUCZAT.JEZDZILI BEZ OPAMIETANIA NIE TYLKO PO SCIEZKACH ALE I PO ZIELENI Z GOREK AZ PO SAM DOL NIE ZWRACAJAC UWAGI NA MALUSZKI KTORE TAM BYLY.MOZE KTOS BY SIE TYM ZAINTERESOWAL? PO CO TE TABLICE Z ZAKAZAMI SKORO NIKT ICH NIE CZYTA?

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:52:19] • [IP: 93.94.184.***]

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 07:44:57] • [IP: 188.33.73.**] nieprawda, wczoraj tam jechałem rekreacyjnie z prędkocią matki z wózkiem z łąpami na haltach. A odnośnie matek z dziećmi i wózków inwalidzkich. Chciałbym zobaczyć jak się będą męczyć na tych podjazdach. K***a cały park odpicowany jak ta lala, a podjazdy są pod takim kątem że to śmieszne jest, ciekaw też jestem czy skoro cały sezon codziennie zapierdziela pan z myjka na placu, to cala zime bedzie ktos tam dobrze odśnieżał te podjazdy...

Sara • Poniedziałek [09.09.2013, 08:51:46] • [IP: 80.245.191.***]

Wczoraj szłam przez park i widziałam jak grupa małych chłopców na rowerach jechała najpierw po kładce a dalej już po nasadzonej roślinności. Wydaje się, że takie zachowania to kwestia wychowania wyniesionego z domu. Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:40:06] • [IP: 80.245.176.***]

no i to ma sens - tylko na placu zabaw - przeznaczonym dla dzieci - ale nie na terenie całego parku! Te psiaczki tez niech maja cos z zycia!

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:40:04] • [IP: 80.245.186.***]

BARDZO DOBRZE ZE JEST ZAKAZ CHODZ JEDEN OBIEKT OSRANY NIEBEDZIE

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:39:51] • [IP: 164.127.238.***]

w cywilizowanym kraju można chodzić po trawnikach nawet można sobie poleżeć a w Świnoujściu nawet dziecko przeszkadza

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:21:23] • [IP: 80.245.184.***]

super pomysł. A nie trzeba wiecznie uważać czy nie nasrane gdzieś jest na trawniku czy w piaskownicy.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:18:51] • [IP: 88.156.235.***]

Nareszcie coś się zaczyna dziać jak powinno. Spróbujcie w Anglii puścić w parku miejskim psa luzem to policja zaraz przyjedzie bo każdy tam zgłosi ze pies może napaskudzić w miejscu gdzie bawią się dzieci. W parku można chodzić z psem tylko na smyczy i obowiązkowo po nim sprzątać bo inaczej bardzo słony mandat. U nas ludzie zrobili sobie tam miejską sralnię dla psów.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:18:29] • [IP: 82.46.73.***]

Co wy za bzdety tu wstawiacie !! Nic juz naprawde sie nie dzieje w tym miescie??

Wzorcowy regulamin Parku • Poniedziałek [09.09.2013, 08:18:00] • [IP: 37.8.215.***]

Na terenie Ogrodów zabrania się: 1.zakłócania ciszy, 2.niszczenia lub uszkadzania obiektów i roślinności, 3.wchodzenia na trawniki, 4.wchodzenia na drzewa, 5.wyrzucania śmieci poza wyznaczonymi do tego celu miejscami, 6.wprowadzania zwierząt, 7.jazdy rowerem, na wrotkach, łyżworolkach i deskorolkach oraz poruszania się innymi pojazdami, 8.przebywania podczas burz i silnych wiatrów, 9.przebywania dzieci do lat 7 bez opieki osoby dorosłej.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:16:44] • [IP: 37.31.100.**]

a co zrobią z menelami bo tez jest zakaz picia alkoholu a widac jak sobie popijają na stolikach pod zadaszeniem piesek nie jest aż tak chyba niebezpieczny jak pijak- jak tam ma bawic się moje dziecko ?

Fakt • Poniedziałek [09.09.2013, 08:08:11] • [IP: 37.8.215.***]

Park to miejsce odpoczynku a nie wybieg dla psów, są zagrożeniem dla odpoczywających, tak myślę.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:05:54] • [IP: 80.245.189.***]

w cwywilizowanych krajch psy nie maja wejścia na place zabaw dla dzieci a ponadto wlasciciele sprzątają po swoich piesakch... natomaist w naszym miescie swaidomości i chęci brak - kultura bycia człowiekiem musi się jeszcze wykształcic

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:04:38] • [IP: 62.69.253.***]

zakaz srania psami

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:04:17] • [IP: 92.42.112.***]

Kurka, gorzej niż w Rumunii. Proszę o odpowiedz - wolno z psem tam wejsc czy nie. Czy tylko jest to zakaz w odniesieniu do placu zabaw dla dzieci ??

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 08:02:16] • [IP: 37.8.215.***]

Psy jak srały tak i srają w tym parku, to widać. Powinien być zakaz wprowadzania psów. Fakt: Park na Chopina to nie Park Łazienkowski w Warszawie, to inna klasa inne zwyczaje i inni ludzie. Ale uczmy się od lepszych.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 07:51:56] • [IP: 93.94.184.**]

Ja proponuje wprowadzić w ogóle zakaz wprowadzania i posiadania psów w całej tej wiosce, zwanej Świnoujście.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 07:51:36] • [IP: 88.156.235.***]

no i dobrze mowi p. Karelus.Wchodzić z pasami wolno to chyba jasne, ale jasne tez żeby nie robiły na placach zabaw tylko na trawnikach czy na obrzeżach parku.Ludzie u nas wyraźnie nie mają jeszcze doświadczenia w dzieleniu się wspólną miejską przestrzenią.Mamy by pewnie chciały parku tylko dla siebie a ci z pasami tez dla siebie.

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 07:51:07] • [IP: 92.42.118.***]

Wystarczy tylko! wziąć ze sobą woreczek i świat byłby czystszy i pies by pospacerowal razem z panem. Ja tak robię od dawna, czesem widzę, że ludzie sie " dziwią" ale co mi tam...

Gość • Poniedziałek [09.09.2013, 07:44:57] • [IP: 188.33.73.**]

a rowrzyści jeżdżą tam jak na torze wyścigowym, i to nikomu nie przeszkadza ? policja twierdzi że niema znaków zakazu i nic nie zrobią

Polak Mały • Poniedziałek [09.09.2013, 07:35:55] • [IP: 92.42.116.***]

Wcale sie nie dziwię, jakby właściciele sprzątali po swoich pupilkach, nie było by zakazu, a że, macie to gdzieś to macie zakazy ;-)

Oglądasz 1-112 z 112
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■