POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [19.08.2013, 08:06:56] • Świnoujście

Karuzela Kultury to szmaciana tandeta - mówi nasz Czytelnik

Karuzela Kultury to szmaciana tandeta - mówi nasz Czytelnik

fot. Czytelnik

Żaden z zaproszonych do Świnoujścia celebrytów nie dodał miastu ani uroku ani sławy czy chociażby pozytywnej reklamy – pisze do nas nasz Czytelnik, który niedawno wypowiadał się u nas na temat Karuzeli Cooltury. Do kolejnej wypowiedzi sprowokowała go telewizyjna prezenterka Beata Tadla.

Piszę do Państwa uzupełniający mój wcześniejszy list o Karuzeli, gdyż zostałem sprowokowany przez zaproszoną celebrytkę z W-wy reprezentującą tvp 1 Pani Tadlę – pisze nasz Czytelnik.- Jej wypowiedź - tekst - na temat m.in. Świnoujścia. Wypowiedź tej pani użądliła mnie i stąd moje dalsze przemyślenia ...o faktycznej wartości i potrzebie bycia Karuzeli w Świnoujściu.

Żaden z zaproszonych do Świnoujścia celebrytów ani nie dodał miastu uroku ani sławy czy chociażby pozytywnej reklamy np. w tvn nigdy nie widziałem w przerywniku pogodowym transmisji pogody ze Świnoujścia poza Sopotem itp. a przecież celebryci tej tv tak chętnie są zapraszani do Świnoujścia Czy pan prezes tejże Karuzeli to osoba opłacana przez miasto? Jeżeli tak, to dlaczego nie zareagował na wypowiedź tej pani w obronie swojej Karuzeli i Świnoujścia i nie przekazał tejże pani uważającej się za "gwiazdkę" - czyt. maleńki mikropromyczek na zachmurzonym niebie, że luksusowy pobyt w Świnoujściu jej i jej partnera, który tak wcześniej wychwalała, był opłacony przez tutejszych podatników, że nie ma tutaj tzw. czerwonych dywanów, że w ogóle nie ma na globie takiego miejsca gdzie plaża i promenada nie byłaby połączona z krytykowanymi przez nią handlem. Dlaczego nie ma słów hamujących takie wypowiedzi ze strony władz i prezesa swojej Karuzeli???

Karuzela Kultury to szmaciana tandeta - mówi nasz Czytelnik

fot. Czytelnik

Owe tzw. "sukiennice" Tadli występują również na festiwalu i w Wiedniu, jak na fotce (nasz Czytelnik przesłał nam zdjęcia, które zamieszczamy – red.) a więc pani Tadla chyba nie widziała aż tak wiele i jej wymagania i oczekiwania przerosły ją. Dlatego trudno uznać ją za eksperta w tej sprawie. Mam do przedstawicieli Karuzeli następujące pytania - czy wielbiciel Tadli płacił za swój pobyt w Świnoujściu czy sponsorowało go miasto / przecież ów pan nie jest żadnym celebrytą / ?? Czy prezes Karuzeli to osoba pojedyncza czy też całe biuro i czy ową funkcję pełni społecznie czy też nie??

Karuzela Kultury to szmaciana tandeta - mówi nasz Czytelnik

fot. Czytelnik

Dlaczego tak duże sumy pochlania Karuzela i dlaczego ta kwota nie jest rozłożona na okres całego lata ??? Tzn. cale 60 dni ... Dlaczego przez cały okres trwania wszystkich Karuzel miasto z tego nic nie ma ??? Dlaczego nie spróbować przerzucić tak dużych środków /skoro wcześniejsze już zmarnowano /na zmianę formuły np. na koncert Andre Rieu.

Nakręcenia filmu z artystą w tle najpiękniejszych zakątków Świnoujścia pokazując tym samym wszystkim, na co rzeczywiście pieniądze zostały wydane i rozreklamowania a następnie sprzedaży tegoż filmu ?? DODATKOWE PYTANIE DO TWÓRCÓW KARUZELI - CZY PAMIĘTAJĄ, O CZYM MÓWILI TZW. CELEBRYCI 5 MIN. PO WYJŚCIU Z NAMIOTU ?? CHYBA NIE I TAKA WŁAŚNIE JEST RÓŻNICA POMIĘDZY TĄ PRAWDZIWĄ SZTUKĄ ZAPISUJĄCA SIĘ NA TRWAŁE W UMYSŁACH LUDZI A SZMACIANĄ TANDETĄ W SZMACIANYM NAMIOCIE. To po to ciągnąć dalej? Szmacianą kulturę w szmacianym namiocie? Na poziomie jarmarcznym.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 74, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-74 z 74

Gość • Wtorek [20.08.2013, 16:17:40] • [IP: 87.205.26.**]

ZGADZAM SIE ZGADZAM I JESZCZE RAZ POPIERAM> KARUZELA ZBĘDNĄ JEST< JA NIE ŻYCZĘ SOBIE JAKO MIESZKANKA TEGO CYRKU. Bo Cyrkiem można to tylko nazwac!!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 22:48:55] • [IP: 212.95.7.**]

a ja myślę, ze to poziom tej kultury nie dorósł do oczekiwań jakimi byla na początku obdarowywana bo jest to zwyczajna lipa do sześcianu a ci obrońcy jej maja byc może swój osobisty interes aby wmawiać o wielkości wspanialosci i uroku tejże lipy tylko, ze że zadne szanujące sie miasto nigdy dla poważnych odbiorców nie wpuściloby do miasta owej " kultury" - kto na tym zyskuje ?? przedstawiciele miasta aby siebie reklamowac i hotelarze bo wiadomo im wiecej głów nawet tych najnudniejszych to i więcej kasy - to oni sa konkretnymi egoistami bo myśla tylko o swoich potrzebach mamiąc mieszkańców o wielkości karuzeli bo nic innego nie chca wymyślec tylko dlaczego..?? i to jest pytanie. .

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 22:31:03] • [IP: 79.186.165.***]

miasto piękne ale przeprawić się na drugi brzeg to dopiero problem, a tym burakom co wpuszczają na promy dali lizaki a oni nie wiedzą co z nimi mają zrobić, a tak na marginesie to żeby w tym wieku przez taką smródkę przeprawiać się łódkami.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 22:29:23] • [IP: 178.238.245.***]

brawa dla autora tekstu, mysle podobnie o tej karuzeli

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 21:55:47] • [IP: 92.42.119.**]

Oj dajcie już spokój z tą Karuzelą! Jakaś Tadla coś wypociła i podniecacie się od tygodnia:) Kto to jest ta Tadla? Jakiś autorytet? Nie podoba jej się, to niech nie przyjeżdża i niech się z Kretem nie lansuje na deptaku, a później na profilu wypisuje, bo pewnie nie skakano nad nią, jak sobie życzyła:) Gości zaproszonych było dziesiątki, to może ich opinii posłuchajmy, zdecydowanie pozytywnych! Ja jestem za Karuzelą i zawsze będę. Powtórzę się znowu, ale moim zdaniem, jest to jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza impreza w mieście. Z przyjemnością w przyszłym roku też skorzystam, bo warto! Wielu zaproszonych gości, nie mylić z celebrytami, to się z przyjemnością słucha. A że nie jest to impreza dla mas, poziom niektórych przerasta, to idą na piwo, czy na jarmark uliczny i też są zadowoleni. Przestańcie już tak rzygać, bo się tego nie da czytać...Są zwolennicy, są przeciwnicy, jak wszędzie. Nikt na siłę nie idzie, nikt nikogo nie zmusza, a mimo to sale nie świecą pustkami, więc o co chodzi?:)Wolność wyboru:)

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 21:08:33] • [IP: 92.42.114.***]

sami co niektórzy robią antyreklamę naszemu miastu i nic dziwnego że ma taka opinię

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 20:20:35] • [IP: 80.245.180.**]

A co przedstawia sobą Pani Tadle?

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 20:09:21] • [IP: 80.245.190.*]

Czy ktoś wie, ile było imprez w Amfiteatrze od początku sezonu ??

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 19:44:05] • [IP: 5.173.173.**]

TADLA ZAWSZE ŁUZKO CHWAŁA A JA PROSTY CZŁOWIEK NIELUBIE JAK MOJĄ ŁĄKĘ KAŻDY DEPCZE,

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 19:16:37] • [IP: 93.94.190.***]

a ha dawno pisałem żeby tą karuzelę kultury zabrali do innego miasta ale wiadomo że tak mądrzy ludzie i nie pozwolą za miejska kasę pobawić się kilku gwiazdeczkom, czy UM może podać do wiadomości koszty tej" imprezy" wątpliwej jakości może redakcja się tym zainteresuje??

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 19:16:09] • [IP: 5.173.173.**]

WYSTARCZY POCZYTAC W INTERNECIE O PANI tADLI ŻADNA MENRI MONRO

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 19:14:56] • [IP: 83.21.32.**]

a ja mam to w duzym powazaniu :) jakie wladze take imprezy :) lepiej byscie zrobili 2x koncert disco polo na plazy bawilo by sie 10x wiecej ludzi niz na tej calej kieriuzueli hehe :)

J J • Poniedziałek [19.08.2013, 18:26:48] • [IP: 109.243.249.**]

Jedyną szansą na wyjście z " kulturalnego dołka"-to postawić na świnoujską utalentowaną młodzież!! Najlepszym przykładem jest ANRZEJ PAWEŁCZYK. Przez kilka lat musiał toczyć ciężkie boje o swoje Artystyczne miejsce. Galerią miejską , ze szkodą dla sztuki kierowali nieudacznicy a nawet niedouczeni amatorzy. Jego sukcesy, zaangażowanie oraz pomysły, które realizuje od kilku tygodni w Galerii 44 są potwierdzeniem, że z głupotą małomiasteczkową wygrywa CZŁOWIEK MĄDRY I AMBITNY.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 18:18:33] • [IP: 80.245.180.**]

Czytelnik pewnie policzył również ilość wczasowiczów.Wyszło mu pewnie że przez Karuzelę Cooltury ubyło ich znacznie. Jeden z tych co wszystko wiedzą najlepiej.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 17:55:48] • [IP: 178.238.251.***]

Tadla przyjechała z Kretem na schadzkę na koszt mieszkańcow Swinoujścia by się polansować i kasy dla siebie wyczarować

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 17:51:40] • [IP: 5.173.173.**]

ZAWSZE TEN PROSTAK CZYTWLIK Z RODU PAWLAK I KARGÓL.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 17:06:29] • [IP: 95.129.224.***]

Tadla powinna oddać kasę za ten luksusowy pobyt i jej partner... !

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 16:05:01] • [IP: 95.129.225.**]

Chyba władze miasta winny się zastanowić nad sensem tejże imprezy, ponieważ budzi wiele kontrowersji a nas nie stać na takie wydatki. Mam propozycję do bardziej efektywnego wykorzystania muszli koncertowej na rożne imprezy amatorskich grup muzycznych, teatralnych...tu ukłon do Domu Kultury placówki, która powinna być bardziej twórcza i inaczej pracująca w sezonie a nie odtwórcza, np. sprzedawanie biletów...

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 15:16:25] • [IP: 83.89.12.***]

hahaha - Karuzela sie zgadza... ale gdzie ta Kultura?? Dno, dno i jeszcze raz dno!! Szkoda fatygi, zeby wymieniac celebrytow od tej pseudo kultury...

Zbyszek • Poniedziałek [19.08.2013, 15:13:53] • [IP: 88.156.233.***]

A ja tam kocham Świnoujście a Tadla niech sobie jeździ z Kretem na Kretę!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 15:12:19] • [IP: 92.42.118.***]

15 lat temu na promenadzie o godzinie 22 :00 zaczynało sie kiedyś życie . ...to były czasy a teraz. ... co to wogole jest karuzela coltury ? nigdy sie tym nie interesowalem. ...Ja chce karuzele i całe wesołe miasteczko tam gdzie uznam jest. ...Pamietam te czasy nawet jak na promenadzie to było. i szłos ie przez jarmark a w tle Mydełko fa. ... qwa lata 1997 Come Back !

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 14:57:47] • [IP: 95.129.228.***]

gdyby celebrytę postawić w kolejce pod promem w słonku, bez picia, jedzonka, bez kibelka z paparazzi na karku to nie pisaliby o głupotach na promenadzie ale o życiu przy promie...wszędzie jest taki sam" chłam" do kupienie i ludzie to kupują, na promenadzie kupisz kierpce góralskie a w Zakopanem muszelki ot życie...sie pani Tadli nie podoba niech nie przyjeżdża nic nowego nie wnosi do kultury

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 14:46:12] • [IP: 80.245.184.***]

świete słowa mojego poprzednika -- wszelkie imprezy w sezonie są nam [ miastu ]- potrzebne- bezpośrednio czy pośrednio mieszkancy miasta maja za co zyc -turyści było -niebyło zostawiaja troche kasy- a i nam potrzebna jest jakas rozrywka- odskocznia od szarego dnia -niewybrzydzajmy -inna sprawa to włodarze miasta powinni bardziej przemyślać decyzje -jaką impreze zorganizować- kogo zaprosić--a co do ;;; tej ;; pani- no cóż--słoma z buta wyszła - takie wychowanie -edukacja nic tu niezmieni-kulture wychowania wynosi sie z domu-jak sie tej pani niepodoba nad polskim morzem [ świnoujście ] -- to na KRECIE ''- jest ''lepiej''-bo niektórzy celebryci uważaja sie za ;;; wyższe sfery''--dostając z naszych pieniędzy --taaaaaaką pensje-bojkotujmy ;tą ' -panią -jak będzie prowadzic wiadomości ---przełączmy na TVN lub Polsat- na te 25-min.- niech przez nią spadnie ogłądalność kiedy ona na planie-niech zobaczy- że niewolno obrażac miasta i mieszkanców-złaszcza że sie jest darmowym gościem--ż kąd sie tacy biorą??

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 14:45:47] • [IP: 178.238.252.***]

A Zaussi muwił że ma być tak PIKNIE. Ale czy to zrozumie urząd tam są tacy sami jak zproszeni goście. Będzie trudno...

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 14:39:23] • [IP: 31.175.109.***]

wczoraj dołączyła następna CELEBRTKA słynna blondynka Pawlikowska , która nie odróżnia rybitwy 0d mewy i miała staszny żal do mew ze były tak beszczelne i obudziły ja w środku nocy. a miasto nie zadbało o to aby jej nie budziły. dlatego bardzo jej podpadło, bo jak określiła doznała najbardziej koszmarnego szoku jaki tylko można sobie wyobrazić. I TO, O ZGROZO SWINOUJŚCIE DYSKWALIFIKUJE, JAKO KURORT. Wniosków nasuwa sie wiele.??

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 13:59:46] • [IP: 212.95.7.**]

Swinoujscie jak żadne miasto w Polsce ma unikalną mozliwośc zdobycia slawy bez łaski celebryckich rozkaapryszonych i b.drogich celebrytowskich pajacow traktujących Świnoujście jak bankomat na letnia kase. Az żal patrzec jak chciwie ja połykają aby nastepnie nas osmieszac a jeszcze smutniejsze jest to, ze żaden z obrońcow tej szmacianej kultury nie broni ani miasta ani mieszkańców którzy na ową komedialną karuzelową kpine muszą sie zgadzać bo Świnoujściu żaden mieszkaniec poza tymi z przywilejami nie ma prawa glosu a jezeli już to i tak jest osmieszany i nieakceptowalny przez wladze bo musi byc tak jak to sobie życzą zarządzający miastem nawet jezeli pojawiaja sie sluszne glosy protestu bo przeciez to nie celebryci ale tylko mieszkańcy wraz z turystami powinny byc oczkiem w glowie naszych wladz a nie jak to jest obecnie propaganda i celebryci

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 13:46:07] • [IP: 88.156.233.***]

same czerwone gnidy !!

turystka • Poniedziałek [19.08.2013, 13:34:50] • [IP: 31.175.111.***]

grodzy mieszkańcy, ktoś nareszcie powiedział prawde o tym waszym kurorcie, a wy jak traktujecie turystów jak byście wielką łaskę robili że nas wpuszczacie do tego ekskluzywnego miasta, Tadli też nie lubie ale powiedziała prawde i to publicznie, a dzięki karuzeli to ludzie wiedzą że istnieje wogóle takie świnoujście ha ha ha

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 13:05:09] • [IP: 77.88.163.***]

Widziałem tą szołmenkę, słoma z gumiaków je wystawała, czego można więc oczekiwać

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 12:53:11] • [IP: 95.129.229.***]

trzeba zrobic referendum i zebrac podpisy!!:)

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 12:15:07] • [IP: 93.94.186.***]

Najlepiej żeby zrobili u nas festiwal disco-polo. To jest rozrywka na poziomie niektórych dyskutantów.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 12:10:08] • [IP: 92.42.113.***]

Tadla to nie celebrytka tylko papuga z tv co czyta komunikaty. Wie tyle co dadzą jej do przeczytania i tyle. Po przeczytaniu nie wie nawet o czym był tekst. Co wy chcecie od papugi.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:57:08] • [IP: 83.11.249.**]

Nigdy więcej takiej imprezy!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:47:38] • [IP: 93.94.188.***]

Nie mylić kultury ze sztuką

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:27:55] • [IP: 93.94.185.***]

KARUZELA JEST SUPER, JAK SIĘ NIE ZNAJĄ NIECH NIE PRZYJEŻDŻAJĄ.NIC TU PO NICH

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:27:02] • [IP: 93.94.185.***]

A ONA TO KTO. NIKT JĄ DO NAS NIE ZAPRASZAM.NIKT JĄ NIE ZNA, WIĘC PO CO ZABIERA GŁOS.SAMA POCHODZI Z BIEDY I RŻNIE WIELKĄ PANIĄ.TAKIE U NAS NIE SĄ POTRZEBNE

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:24:14] • [IP: 88.156.235.**]

Leci pies przez wieś - pewnie się coś stało!, jakby leciał drugi toby dwóch leciało!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:11:51] • [IP: 92.42.118.**]

Tak jest jak się" z dziada zrobi pan" w wywiadzie w gali sama p.Tadla opisuje że mieszkała biednie be z kaloryferów i łazienki w mieszkaniu, że jest po dwóch rozwodach itp. zresztą za ten wywiad dostała klapę ode mnie tez ja otrzymuje

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:02:37] • [IP: 80.245.186.**]

a dlaczeo Andre Rieu ? i co z tym wiedniem, nie obchodzi mnie wieden ani Andre Rieu nie chcial bym zeby przeznaczano te pieniadze na jego koncert tutaj. Zacznijcie naprawianie kultury od zbudowania porzadnego kina zamiast nastepnych kaplic

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 11:01:21] • [IP: 88.156.235.***]

jakis bzdurnu ten artukuł i wygląda na sponosrowany:) napiszcie jeszcze ze to Żydzi i Komuchy i będzie naprawdę super" Polska" i obiektywna :)

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:54:25] • [IP: 178.238.250.***]

Po co nam tacy goscie jak Pani Tadla. Karuzela niech się kręci we Wrocławiu - tam wpomniana Pani Beata T.będzie miała o czym pisac i mówic. Nasze miasto jest coraz ładniejsze, a od poprawek to jest prezydent i radni

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:42:37] • [IP: 62.69.255.***]

Swiete słowa.ale co z tego wynika, ano nic, bo niestety z przykrością piszę, że za rządów obecnego prezydenta, mieszkańcy mają bardzo niewiele do powiedzenia, poza wybranymi, ale, ze ta impreza to tandeta to fakt!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:36:16] • [IP: 62.69.249.*]

Jaki poziom intelektualny władzy, taki poziom imprez.Ten pan trafił w dziesiątkę, odpowie jąkający się rzecznik mówiąc nie na temat.Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:33:09] • [IP: 80.55.205.***]

Czego się czepia ta Tadla? - rzekł pewien świnoujścianin zeskrobując z podeszwy psie gówno - Przecież jast świetnie.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:30:47] • [IP: 92.42.113.***]

Czy jeśli nie lubię karpia po żydowsku, to jest to objaw antysemityzmu?

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:28:46] • [IP: 79.96.31.***]

To już większą reklamę miasteczka zrobiły sobie wczoraj Międzyzdroje przez galę boksu.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:22:56] • [IP: 80.245.176.***]

Tadla to osoba, która osiągnęła to co osiągneła. Dochodzę jednak do wniosku, że TV daje na łeb a zwłascza tam gdzie w grę wchodzą zyski za abonamentu. No ale przecież jej konkubent jeździ po świecie to ona wie gdzie jest lepiej...

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:20:52] • [IP: 88.79.170.***]

Karuzela badziewie, jest potrzebna zmurowi gumiarzowi, zeby sie dobrze raz w roku czuł, jak celebryta, on sobie zawsze dobrze zrobi za publiczna kase. Na promy brakuje, na remonty ulic brakuje, my kedzimy po dziurawych ulicach, stoimy w długich kolejkach na prom bo kasy na to brakuje, ale gumooooooooooooolep sobie troszke pobryluje wsród gwiazd i gwiazdeczek. A co tam mieszkańcy swinoujscia ze stoija w kolejce na prom, przeciez gumolep wjezdza bez kolejki wiec jest ok. GUMOLEPIE WEZ SIE ZASTANOW CO TY OD...ALASZ W TYM MIESCIE ZA MANIANĘ !! WEZ DUZĄ OPONĘ I WALNIJ SIE W ŁEB, MOZE COS Z TEGO BEDZIE DLA MIASTA, JAK COS WKONCU ZACZNIE FUNKCJONOWAC W TWOIM UMYSLE

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:10:51] • [IP: 83.25.245.**]

Niech do Tadli napisze, lub innych celebrytów, jaki szacunek oni nam taki my im,

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:04:11] • [IP: 95.129.226.***]

Formuła tej imprezy już się przejadła. To było widoczne w tym roku. Wytłumaczenie, że chcemy oglądać i słuchać tych samych osób jest nadużyciem. Poza tym w tv nic o karuzelce nie wspominają. Gdzie te promocja miasta? Promocja to czyste ulice, plaża, puste kosze na śmieci i nadmorska atmosfera. Nawet te kolejki na prom to promocja, bo nigdzie tak nie jest.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 10:00:31] • [IP: 94.254.212.***]

Tak już jest że każdy wioskowy głupek zna się na kulturze jak mało kto:-)

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:54:43] • [IP: 83.10.153.**]

Precz z komuchami którzy przyjeżdżają do Świnoujścia na koszt Nas wszystkich mieszkańców. To żadna promocja miasta. To anty-promocja.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:51:57] • [IP: 92.42.119.***]

proszę sobie wyobrazić srodek lata 30 stopni w cieniu i prezio otwiera karuzele a w niej wszyscy urzędnicy a ty masz do wyboru zucic jajkiem lub balonem z woda bhahaha to jest kultura przez duże K

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:51:29] • [IP: 92.42.119.***]

POPIERAM - Żaden z zaproszonych do Świnoujścia celebrytów ani nie dodał miastu uroku ani sławy, wrecz przeciwnie wyłudzili sporo pieniedzy dla siebie !, i po co to ciągnąć dalej? Szmacianą kulturę w szmacianym namiocie? Na poziomie jarmarcznym.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:51:29] • [IP: 93.94.188.***]

Kultura (z łac. colere = „uprawa, dbać, pielęgnować, kształcenie”) – termin ten jest wieloznaczny, pochodzi od łac. cultus agri („uprawa roli”), interpretuje się go w wieloraki sposób przez przedstawicieli różnych nauk. Kulturę można określić jako ogół wytworów ludzi, zarówno materialnych, jak i niematerialnych: duchowych, symbolicznych (takich jak wzory myślenia i zachowania). Najczęściej rozumiana jest jako całokształt duchowego i materialnego dorobku społeczeństwa. Bywa utożsamiana z cywilizacją. Również charakterystyczne dla danego społeczeństwa wzory postępowania, także to, co w zachowaniu ludzkim jest wyuczone, w odróżnieniu od tego, co jest biologicznie odziedziczone. Całość wiedzy na temat kultury próbuje badać dziedzina wiedzy, jaką jest kulturoznawstwo, jednak także na poszczególnych aspektach kultury uwagę skupiają: filozofia kultury, historia kultury materialnej, antropologia kulturowa, socjologia kultury, etnografia czy memetyka. W nauce, inaczej niż w języku potocznym, termin „kultura” nie ma charakteru wartościującego.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:47:28] • [IP: 93.94.187.***]

Za ta kase mozna by robic co weekend imprezy od kwietnia do pazdziernika ktore pozwoliby skutecznie wydluzyc sezon turystyczny z ktorego cale miasto zyje a nie wywalic kase na 2 dniowa impreze ktora nic nie wnosi w tym terminie bo czy jest czy jej nie ma i tak miasto jest pelne

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:40:25] • [IP: 88.156.235.***]

Może i pomysł był dobry ale organizatorzy się pogubili myśląc głównie o kasie jaką z tego mają i zdarzenie stało się szkodliwe dla wizerunku Świnoujścia. No niech mi ktoś powie jaki związek ma Danuta Wałęsa z kulturą? No chyba może jako gap.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:30:29] • [IP: 83.23.144.***]

Jaka kultura taka karuzela

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:23:58] • [IP: 178.238.247.**]

Karuzela, tak jak wiele imprez ma swoich zwolenników i przeciwników.O gustach nie dyskutujmy.Dlaczego jednak ci którzy nie wybrali się na imprezę z wyboru, teraz są katowani transmisjami w TV Słowianin?? Takim sposobem ani nie zwiększy się grono sympatyków, ani nie uatrakcyjnia się i tak skąpego programu spółdzielczej telewizji.To pod rozwagę prezesa :-(

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:18:00] • [IP: 2.108.11.**]

Nie obchodzi mnie ani Karuzela, ani zdanie jej gosci na temat Swinoujscia. Co nie zmienia faktu, ze Swinoujscie jest tandetne. Od powstajacych paskudnych nowych domow przez zmiany wprowadzane w miescie przez Urzad. Kolory brzydkie, wykonanie tandetne. Wystarczy przejechac sie do Ahlbeck, zeby zobaczyc, ze tam nikt nie uzywa tych kolorow co u nas (patrz np. Muzeum), Jedyne co w ostatnich latach dodalo miastu splendoru i wyszlo elegancko to Park Zdrojowy. Porownywanie Swinoujscie do Wiednia jest smieszne jak zdanie z tekstu kabaretowego.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:17:24] • [IP: 178.238.245.***]

JEDYNA KORZYSC Z KARUZELI KULTURY TO ZEBRANE LITRY KRWI ORAZ DAWCY SZPIKU DLA CHORYCH LUDZI

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:08:07] • [IP: 80.245.190.*]

Sama nazwa Karucela Cooltury to manipulacja. Z kultura nie ma to nic wspólnego. Powinno byc karuzela chałtury - Chałtura – zjawisko pracy zarobkowej (głównie w zawodach artystycznych). Jakość wykonanej pracy jest proporcjonalna do rangi wydarzenia oraz wysokości honorarium. W potocznym języku oznacza działalność motywowaną względami wyłącznie zarobkowymi. W wielu przypadkach oznacza pójście na kompromis oraz może stanowić uszczerbek na wizerunku artysty. Chałtura ma zdecydowanie wydźwięk negatywny. W powszechnym rozumieniu jest często kojarzona z występami celebrytów na wydarzeniach sponsorowanych przez korporacje, niemające na co dzień związku z kulturą.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:55:41] • [IP: 95.129.228.**]

Pani Tadla po mężu ambasadorze w USA [który do ambasady polskiej wpuszcza tylko Żydów i Sikorskiego z żoną], afera opisywana była w mediach kilka miesięcy temu. W TVP sami swoi to dziwić się nie ma czego.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:49:38] • [IP: 94.254.196.**]

Tak już jest że każdy wioskowy głupek zna się na kulturze jak mało kto:-)

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:36:04] • [IP: 31.63.238.***]

Na temat gości karuzeli to szkoda śliny. Pan prezydent za organizacje tego" Jarmarkoodustu" ma wielki minus. Nie wolno w ten sposób marnotrawić pieniądze podatników.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:35:05] • [IP: 93.94.186.***]

Popieram i również żądam rozliczenia tej chałtury.Dosyć tego kumoterstwa!!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:34:03] • [IP: 92.42.118.***]

Dobrze mowi : polać Mu

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:32:39] • [IP: 62.69.254.***]

Już nie ma co rozdrapywać starych ran. Karuzela była i się zmyła. Chwała Bogu, że ten koszmar trwał tylko chyba trzy dni[?] i miejmy nadzieję, że już tej wydzieliny z kichy już nigdy nie zobaczę.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:32:19] • [IP: 92.42.118.***]

Andre Rieu! Nie zgodziłby się :- (A gdyby to byłaby gratka!!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:29:17] • [IP: 37.8.215.***]

Ileż prawdy zawarto w tym liście. Karuzela to faktycznie źródełko kasy dla mocno ograniczonego towarzystwa wzajemnej adoracji. Z kulturą przez duże K ma niewiele wspólnego, raczej z promowaniem pseudogwiazd mediów już bardzo zmęczonych adoracją wielbicieli lub alkoholem. Mam nadzieję, że tegoroczna karuzela będzie ostatnią. a tak na marginesie. Jeśli pan prezydent nie ma pomysłu na atrakcyjne imprezy kulturalne, to może popytać innych osób, nawet tych których władza sld tak bardzo nie lubi. Może czas oddać władzę młodszym o te 20-30 lat i uznać, że to także ich miasto i że oni też mają coś do powiedzenia, do zaproponowania, do zrealizowania. Oj chyba za bardzo mi się marzy.. ... wiecznie żywy. Amen

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:28:34] • [IP: 88.156.233.***]

a niby co mieli reklamować? stragany na rynku? a może te biedne szkapy wożące naród" panów"? czy może atrakcję w postaci kolejek na prom? litości...

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:18:57] • [IP: 93.94.188.***]

Za chwilę mnie szlag trafi !! Krótki fragment ze strony FB Pani Krystyny Jandy jest najlepszym dowodem na to że Czytelnik się myli. Nie tylko Pani Janda wyrażała się pochlebnie o naszym mieście, to samo słyszałem z ust Pana Stuhra, Ewy Wachowicz, Danuty Wałęsowej...itd. Pozdrowienia dla Czytelnika :) :) Zjedliśmy z Jurkiem Stuhrem absolutnie rewelacyjną kolację w jednej z najlepszych restauracji włoskich w jakich jedliśmy. Jest taka w Świnoujściu, nazywa się Toscana. Pyszne, pyszne! Od oliwy którą postawiono na stół, po dania główne. Delicje. Dawno tak dobrze i naprawdę po włosku nie zjedliśmy. W Świnoujściu. Właściciel restauracji zapraszał w październiku, kiedy wrócą oboje z żoną z Włoch, z Toskanii i przywiozą nowe specjały, oliwy, wina i przepisy. Chwalił się, że mają stałych klientów, z Warszawy, którzy przyjeżdżają specjalnie do nich na te coroczne, październikowe nowości w karcie. Miło.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:15:54] • [IP: 37.108.254.**]

kto to ta sradla?że poczuł się urażony.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:10:29] • [IP: 178.238.245.***]

dobrze gada;]

Oglądasz 1-74 z 74
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■