POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [17.08.2013, 16:16:12] • Świnoujście

Karetka dalej nie pojedzie

Karetka dalej nie pojedzie

fot. Czytelnik

Na tablicy ogródków działkowych „Nad Zalewem” nasza Czytelniczka zobaczyła informację, która wprawiła ją w osłupienie. Czy to znaczy, że jak zasłabnę na działce, to mam się doczołgać do bramy ???

Przecież działkowicze to w większości ludzie starsi – zauważa nasza Czytelniczka.- Pani prezes ma działkę przy samej bramie to dla niej żaden problem, ale działki leżą w różnej odległości od bramy i jej obowiązkiem jest udostępnienie drogi karetce, która jedzie z pomocą, a nie wypisywać jakieś idiotyczne kartki.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 104, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-104 z 104

Gość • Poniedziałek [26.08.2013, 07:05:51] • [IP: 5.173.100.***]

Gdyby wszyscy działkowcy przestrzegali Statutu i Regulaminu ROD nie byłoby powodu by prezesowa się kogoś" czepiała" ! Działkowcy muszą w końcu zrozumieć, że działka nie jest ich własnością i muszą przestrzegać prawa zapisanego w zielonej książeczce (statut i regulamin) !!

Gość • Środa [21.08.2013, 21:21:20] • [IP: 93.94.185.***]

Nieudacznuki życiowe - Tak, nadaje się na koleżankę pani prezes, bo też mądra i inteligentna.Nie wiem jak z urodą ale gratuluje poczucia piękna.Poza tym pasożytem to jest pani prezes, bo żyje z pieniędzy działkowców nie dając nic w zamian poza zszarganymi nerwami.

Gość • Wtorek [20.08.2013, 12:39:29] • [IP: 92.42.113.***]

hahahaha no tak koleżaneczka broni :D my ja też znamy osobiście i jakoś mamy inne zdanie na temat pani prezes!!

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 22:48:04] • [IP: 80.245.187.***]

Odwalcie się od PANI PREZES!! Jest to mądra i zaradna kobitka!! Znam ją osobiście:)) A te łajzy co ją szkalują zazdroszczą jej wszystkiego!! Jest ładna, zgrabna i inteligentna!! A ze ma charakterek i mówi co myśli to chyba oczywiste:)). Ucalowanka dla Prezesowej od szczerej koleżanki!! Won od niej pasożyty i nieudacznuki życiowe!! 11

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 20:36:31] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 07:08:05] • [IP: 31.174.186.***] Za te oszczerstwa zostałeś już namierzony po adresie IP, jutro zgłaszam sprawę policji. Co myślisz że jesteś anonimowy?? Dla przykładu polecą twoje jehowe piórka.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 20:33:38] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:27:01] • [IP: 80.245.190.***] Ty jehowy cwaniaczku żali ci tyłek ściska boś wyleciał z funkcji za malwersacje, lenistwo i oszukiwanie ludzi?

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 20:29:50] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:27:01] • [IP: 80.245.190.***] Jeśli to co piszesz jest prawdą, a zaręczam ci że nie to zgłoś to gdzie należy albo zmień informatora bo ten cię oszukuje. Nie wiem skąd się biorą takie szumowiny jak ty co to ludzi szkalują i pomawiają, dla mnie jesteś zwykłym szmatławcem. Tacy jak tylko szkodzą i nic pożytecznego nie wnoszą w tym polskim piekiełku. Na pohybel tobie i tobie podobnym. A fuj.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 19:40:34] • [IP: 5.173.179.**]

dzisej z kumplami robimy libację na działce niech tylko prezesowa przyjdzie to poszczuje psem to moja działka a niem jej rodziny wara

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 14:05:21] • [IP: 31.174.113.***]

znam faceta który chwalił się że ma lewe faktury prezesowej może zaniesie tam gdzie trzeba a jej miejsce już zrobią tam gdzie słońce nie dochodzi

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:27:01] • [IP: 80.245.190.***]

Brama zamknięta i cała banda z działek" Nad Zalewem" jeździ po działkach" Paprotna". Wybraliście tą sitwe to teraz przez las zapie... W zarządzie tego złodziejskiego zarządu siedzą same układy. Żona skarbnika robi za kasjerkę, skarbnik zatrudnił kolesia na elektryka. Zastępca też z nimi rządzi. A rodzinka prezesowej jest bez karna. Wszyscy się dobrze tam kryją. A jak ktoś się im postawi to działkę zabierają. Robią komisję w której oni są składzie i w imieniu prawa dostajesz kopa w 4 litery. Nimi powinna się zająć prokuratora za wystawianie lewych faktur. Żal mi wszystkich co tam mają działki.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 08:48:05] • [IP: 31.174.186.***]

może ktoś się zainteresuje działką pani prezes a tym bardzej jej studnią którą ma nielegalnie zrobioną

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 07:48:52] • [IP: 109.243.236.**]

faine imprezy są u naszej pani prezes można się napić wódy i pogadać o interesach ale jak nie po jej myśli coś powiesz to od razu wygania

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 07:08:05] • [IP: 31.174.186.***]

do 6269251 jaka uczciwa byłem u prezes i chciałem kupić działke są dwie oferty ta cicha tj kasa do kieszeni a działke dostajesz po kosztach i ta normalna kwota ale taka na wyrost gdzie wielu nie stać, opinie swoją o tej kobiecie już wyrobiłem i kupiłem działkę na paprotnej wspaniali ludzie tam są w kierownictwie

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 07:03:56] • [IP: 83.21.28.**]

to niech brama bedzie ciagle otwarta a przed brama doladne rozmieszczenie dzialek razem z numerami

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 00:21:25] • [IP: 62.69.251.***]

Fajnie być takim prezesem i np. kasować po 5 tyś za działkę. Zaznaczam że to tylko przykład bo pani prezes na jest uczciwym człowiekiem i takich machlojek na pewno nie robi. ;-))))

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:55:51] • [IP: 92.42.113.***]

brawo iswinoujscie w końcu może ktoś dobierze się do tyłeczka pani prezes!! prosimy o więcej artykułów trzeba to nagłośnić większość działkowiczów to starsi ludzie i boją się odezwać

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:51:26] • [IP: 92.42.113.***]

może po tym artykule pani prezes ruszy głowa ze ma pomagać a nie utrudniać życie działkowiczom ludzie kupują działkę żeby odpoczywać a nie użerać się z panią prezes

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:27:49] • [IP: 92.42.113.***]

Pani prezes mogłaby tak zainteresować się swoja działka czy oby na pewno spełnia wszystkie warunki?

Gość • Niedziela [18.08.2013, 19:11:34] • [IP: 164.127.44.***]

może tak by redakcja iswinoujście bardziej zainteresowała się pani prezes studnią na jej działce napewno nie ma nato zgody

Gość • Niedziela [18.08.2013, 18:54:46] • [IP: 80.245.181.***]

Połowa z was nie rozumie o co biega z tą kartką, widać że chyba pod górkę do szkoły mieli.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 18:54:40] • [IP: 164.127.44.***]

właśnie przeczytałem artykuły a prezesowej naszych działek ludzie piszą prawde o tej kobiecie jak i jej rodzinie która jak mafia panoszy się po działkach i szuka a by starszym ludziom na pierwszych alejkach pozabierać działki dla swojwj rodziny tym powina się zająć sąd dzisej pierwsze alejki jutro następne musi mieć dużą rodzine

Gość • Niedziela [18.08.2013, 18:29:16] • [IP: 80.245.178.***]

Przecież to Wy ją wybieracie. Nie jest na to stanowisko" narzucona" przez wojewodę.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 16:32:14] • [IP: 31.61.185.**]

ale wy jestescie dziwni mi jak by coś się stało albo rodzinie biore fleksa i wyjasnione !! to absurd ale słyszałem o tej pani prezes !! ale to żaden problem wystarczy napisać skarge na nią i... ją zdejmą to, że jest prezesem nie oznacza ze nim musi być. myślcie czasem ludzie

Gość • Niedziela [18.08.2013, 16:15:47] • [IP: 83.89.12.***]

placcie dalej na zwiazki dzialkowcow i ich prezesow!! Mydla wam oczy jak to bedzie po ich likwidacji. I naiwni im wierza!! Wobec tego nie narzekajcie tylko robcie co PANI PREZES zarzadzi.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 14:35:39] • [IP: 94.254.145.***]

Pani prezes i jej rodzina wlacznie ze znajomymi maja klucze od bramy i sobie wjezdzaja na dzialki to czemu karetka nie moze tylko trzeba od niej dojsc

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:30:16] • [IP: 93.94.184.*]

To co otwrzyć bramę i będzie droga będzie usiana bryczkami dziłkowiczów i karetka nie będzie miała wjazdu i co wtedy też będzie winna prezes dzialek

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:19:20] • [IP: 92.42.119.***]

Obrońców treści ogłoszeń i rządzących na tych działkach jest dużo a dlaczego bo to całe rodziny są tam przy korycie od którego nie dają się oderwać. Tak im źle a nie mają żadnego honoru i nie zostawią ludzi w spokoju. Wszystkie wpisy od tej matrony to jedno chamstwo i cwaniactwo. Cieszę się, że nie muszę już oglądać tej cwaniary. Na każdym innym ogrodzie działkowym jest o niebo lepiej bo nie ma tam tej, która ma za nic ludzi, którzy na nich płacą i nie są w jej klice. Ludzie postawcie się i zróbcie z nią porządek macie taczki na działkach to zróbcie z nich pożytek bo sporo ich jest do wywiezienia

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:12:43] • [IP: 95.129.226.***]

Samozwańcza prezesina w bramach oprócz zamkow rzuciła w poprzek kilkutonowe betonowe słupy.Doświadczyli tego strażacy, gdy przyjechali gasić pożar trzcin.Wywalcie ją bo to prawdziwy szkodnik gorszy od turkucia.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:51:01] • [IP: 95.129.228.***]

To proste jak budowa cepa. Trudno wymagać od kierowców karetek, żeby znali na pamięć topografię wszystkich ogrodów działkowych w mieście... z numerami poszczególnych działek włącznie. Głupota musi mieć jakieś granice. Ja w tym tekście widzę raczej dbałość o to żeby karetka nie błądziła po działkach szukając w ciemno. Nic tu nie pisze, że dalej przez bramę nie przejadą...

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:50:34] • [IP: 92.42.119.***]

Ludzie przecież w informacji nie chodzi o panią prezes czy inną osobę funkcyjna chodzi oto żeby karetka nie błądziła jak odszukać alejkę i jeszcze działkę.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:42:30] • [IP: 92.42.114.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:27:36] • [IP: 94.254.196.**]

To fakt przeszkadzaja jej starsze osoby

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:03:00] • [IP: 62.69.248.***]

podobnie jak w pazdzierniku na szkolnej

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:54:14] • [IP: 31.174.54.***]

niezły tekst napewno z myślą a by zlikwidować starszych ludzi na działkach u nas na Granicy też mamy sporo starszych działkowców może by tak panią prezes zatrudnić i u nas

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:50:14] • [IP: 95.129.228.***]

prezes nad zalewem jedn wielka kpina ale coz jak sie niema chlopa to ma sie wode w glowie zamiast rozumu

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:49:02] • [IP: 80.245.181.***]

Kiedyś pamiętam na działce, sąsiad wezwał karetkę do swojej żonki która zasłabła, brama była otwarta, karetka przyjechała do bramy a potem horror kierowca nie mógł znaleźć właściwej alejki bo nie pomyślał że tabliczki wiszą na płocie zarośnięte zielskiem. Pan wzywający natomiast czekał na swojej działce i klął jak ksiądz bo karetki nie było, jak mu powiedziałem żeby ruszył w kierunku bramy to najpierw mnie zrugał ale potem chyba żonka ostatnim tchnieniem mu nakazała aby jednak pobiegł do bramy i w ten sposób chyba uratowała sobie życie bo mężuś szybko pomaszerował i zaraz z karetką był już pod swoim płotkiem. Ot taka sytuacja.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:48:08] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:12:49] • [IP: 95.129.228.***] Takich jak ty, to powinno się zamykać w izolatkach.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:12:49] • [IP: 95.129.228.***]

Komunistyczna SLD już się wypaliła w Świnoujsciu Czas na zmiany

ateista • Niedziela [18.08.2013, 10:11:05] • [IP: 92.42.114.***]

Żeby już nikt się nie irytował to trzeba zainstalować w głowach kierowców karetek GPS-y i takie same GPS-y w głowach osób, które komunikatu nie kumają !! I wszyscy będą zadowoleni :)

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:44:07] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:23:41] • [IP: 92.42.112.***] A gdzie to pisze że rodzina prezes nie może mieć działki przy bramie. Zazdrościsz może bo ty takiej zadbanej nie masz.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:41:04] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:23:41] • [IP: 92.42.112.***] Następny nygus pokazujący palcem, a może byś się zgłosił na szarwark i byś zrobił odpowiednie oznakowanie wg. swojego pomysłu, tak aby np. karetka nie pobłądziła. Gwarantuję ci że jakby tak było to na pewno znaleźli by się inni co by twoją robotę skrytykowali.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:23:41] • [IP: 92.42.112.***]

Pani prezesina ma problem ze skleceniem dobrej informacji brak włąściwego myślenia z jej strony no ale cóż ona i jej rodzina mają działki przy bramie i tylko jej d...sie liczy a reszte ludzi ma za nic.Może by pani wzieła się za oznakowanie alejek bo niestety tego brak i napewno łątwiej każdemu bedzie się poruszać,.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:15:59] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 21:28:04] • [IP: 77.88.163.**] Ciekawe czy ty byś trafił na swoją działkę sugerując się tą tablicą którą zrobił jeszcze pewien bardzo inteligentny Pan z bródką z poprzedniego zarządzania tak bardzo chwalonego przez niektórych działkowiczów (chyba koleżków od kombinacji).

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:12:49] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:42:07] • [IP: 62.69.250.***] Szkoda że nie wiesz inteligencie, bo nawet nie byłeś u podmiotu że pogotowie odmawia wzięcia klucza do każdego ogrodu tłumacząc się tym że nie mają gdzie przechowywać tych kluczy a po drugie ratownicy w przypadku zgłoszenia mają ważniejsze problemy i zadania niż szukanie kluczy od działek, gdzie często okazuje że kłódka jest na przykład zapchana lub zamieniona przez niektórych inteligentnych pseudo działkowiczów. Klucze od działek ma policja i straż ale straż też nie zawracana sobie tym głowy bo w razie pożaru robią taran na bramę lub tną kłódkę i tyle. Poniał temat??

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:06:36] • [IP: 80.245.181.***]

Stary • Sobota [17.08.2013, 21:38:36] • [IP: 80.245.178.**] IDIOTA to tylko nie może zrozumieć istoty tego tekstu.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:05:33] • [IP: 80.245.181.***]

Stary • Sobota [17.08.2013, 21:38:36] • [IP: 80.245.178.**] Może i się nie obejrzy, a raczej na pewno będzie stara ale na pewno nie będzie tak głupio rozumować jak co niektórzy tutaj z tobą na czele.

lolodolo • Niedziela [18.08.2013, 09:05:12] • [IP: 80.245.178.***]

DZIAŁKI ZAMYKANE SĄ TYLKO LATEM I TAK CHCĄ DZIAŁKOWCY, BO JEST TO W ICH INTERESIE. Leśniczy też postawił w lesie szlabany i do lasu nie można wjechać karetką jak się coś stanie. Nie bądźcie debilami i nie szczekajcie bezmyślnie na zarząd. Karetka na wszystkie ogrody działkowe nie ma wjazdu. Jeśli jedzie do kogoś mieszkającego w bloku to na czwarte piętro też nie wiedzie, trzeba zdechlaka znosić do drzwi na dole.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:03:57] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 21:51:04] • [IP: 83.89.12.***] Ty nawet nie wiesz jak jest w innych krajach i piszesz głupoty. Odsyłam cię nie daleko bo do Alhbecku i tam zobaczysz jak jest na działkach i może zrozumiesz.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:01:00] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [18.08.2013, 07:59:37] • [IP: 188.33.176.**] Widać że ty tylko potrafisz krytykować, a może uzasadnisz swoje wypociny pisząc konkrety. Beznadziejni to są poniektórzy działkowicze z TOBĄ NA CZELE -lenie co nigdy nic pożytecznego dla działek nie zrobili a tylko wyją o wszystko bo niby im się należy.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 08:49:13] • [IP: 164.127.168.**]

co za idiota wymyślił taki tekst, napewno pani prezes haha

Gość • Niedziela [18.08.2013, 08:26:32] • [IP: 93.94.190.**]

Jak w Polsce będziemy mieć takich PRZEDSTAWICIELI JAK MAMY to nas wyprowadzą na manowce. Tam się liczy mamona a nie człowiek normalny. PREZES BIERZE 80 M..W Zł., to jest pan z ROD w SZCZECINIE. BRONI KASIORY I TYLE POWIEM NA TEN TEMAT.. Ludzie bierzcie sprawy w swoje ręce bo WAS ZNISZCZĄ.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 08:25:17] • [IP: 88.156.235.***]

"osoby wzywające karetkę", ja uważam że po to aby karetkę pokierować do miejsca potrzebującej osoby.I już jest afera. ..

mmmkkk • Niedziela [18.08.2013, 08:04:10] • [IP: 87.205.76.**]

a może jak się będzie paliło to pożar niech też czeka koło bramy na straż pożarną.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 07:59:37] • [IP: 188.33.176.**]

może kiedyś pani prezes zasłabnie a że ma bardzą złą opinie to nikt napewno nie pujdzie do bramy mam tyle lat działkę ale pierwszy raz mamy zarząd totalnie beznadziejny

Gość • Niedziela [18.08.2013, 07:58:50] • [IP: 212.251.221.***]

osoby wzywajace, czyki osoba ktora na przyklad dzwoni i jest w stanie podejsc do bramy, to jes logiczne chyba. wiadomo ze mozna sie zagubic wsrod tyh alejek, numerow wiec mysle ze zawsze jest ktos kto jest w stanie zauwazyc ze cos moze byc nie tak z naszym sassiadem, sporo uzytkownikow dzialek zostaje do poznych godzin lub nawet w ciple dni nocuje na dzialkach wiec nie widze problemu zeby ktos sie pofatygowal i podszedl do bramy... to zadna filozofia.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 07:32:22] • [IP: 80.245.185.**]

No zobaczymy co Pani prezes jeszcze wymysli. To jest jedzna wieka pomylka.

Gość • Sobota [17.08.2013, 23:41:38] • [IP: 37.7.181.***]

jak Tusk bedzie kazał to i bez nóg bedziemy chodzili gdzie każe...sami sobie wybraliśmy cuda...

Gość • Sobota [17.08.2013, 23:12:37] • [IP: 92.42.119.***]

22:14:28]  [IP: 80.245.181.***] gdybyś umiał myśleć to sam byś wymyślił że służby ratunkowe powinny mieć piloty (w najgorszym przypadku master key) do szlabanów przy wjazdach na działki a alejki i działki powinny być obowiązkowo czytelnie oznakowane i wtedy nie byłoby problemu.

Gość • Sobota [17.08.2013, 22:16:38] • [IP: 80.245.181.***]

Co niektórzy ludzie to potrafią robić problem ze wszystkiego. Obarczają swoimi sytuacjami innych bo myślą że im się należy. Wrzody na dupie!

Gość • Sobota [17.08.2013, 22:15:54] • [IP: 79.186.58.***]

ale jaja

Gość • Sobota [17.08.2013, 22:14:28] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 21:28:04] • [IP: 77.88.163.**]No właśnie kto twoim zdaniem ma pokierować karetką ?

Gość • Sobota [17.08.2013, 22:12:23] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:16:30] • [IP: 92.42.119.***] TY głupku to ma kto m stać przy bramie twoim głupim zdaniem?

Gość • Sobota [17.08.2013, 22:07:54] • [IP: 80.245.185.*]

Zgadzam się z przedmówcą, autor powinien nadać maila do Teleexpresu!! Paranoja!!

Gość • Sobota [17.08.2013, 21:51:04] • [IP: 83.89.12.***]

PZD juz dawno powinien przestac istniec!! Zacznijcie sie wzorowac na ogrodach dzialkowych dzialajacych w innych krajach - tam nikt nie sklada sie na zarzady podzarzady i prezesow!! I nie ma takich cyrkow jak w tym przypadku!! Ale ludziom mydli sie oczy i bronia zarzadow jak suki mlodych!

Stary • Sobota [17.08.2013, 21:38:36] • [IP: 80.245.178.**]

Do młodej, nie obejrzysz się jak będziesz stara, a wtedy twoja optyka się zmieni.

Gość • Sobota [17.08.2013, 21:28:04] • [IP: 77.88.163.**]

jest tablica z alejkami i nr. działki zaraz przy bramie jak nie chce znaleźć to nie znajdzie a ja mam działkę daleko i jestem chory a moja sąsiadka zasłabła mam lecieć ? j sam zasłabnę kto powiadomi następną

Gość • Sobota [17.08.2013, 20:46:44] • [IP: 141.227.1.**]

Ja nie moge...buhahahahaha...do teleexpresu to dajcie...80letnia Babcia padnie na dzialce to jej sasiad Pan lat 85...musi ja zaciagnac do bramy, ewentualnie przerzucic ja przez rame i tam dowiezc...albo ja szczesciarz bedzie mial taczke...to ja wykorzysta!!bravo bravo bravo...Idiotow nie sieja!!

młoda • Sobota [17.08.2013, 20:15:33] • [IP: 95.129.224.**]

do goscia z 19.16-> ograniczone myślenie ? ograniczone myślenie mają ludzie, którzy we wszystkim widzą problem. Przecież wiadomo że w tym wszystkim chodzi o to, żeby karetka wiedziała gdzie dojechać, nie krążyła, tym bardziej że teren jest trudny. Wszystko jest przemyslane tak żeby pogotowie mogło jak najszybciej dojechać na miejsce zdarzenia, ale oczywiście malkontenci we wszystkim zobaczą zamach na ich zdrowie i/lub życie. Także proszę czasem pomyśleć, zamiast mnie obrażać :) MIŁO POZDRAWIAM. PS. Starsze osoby ostatnie co powinny robić to chodzić SAME na działke/za miasto itp. gdzie trudniej zlokalizować miejsce pobytu właśnie np dla takiej karetki pogotowia, dlatego proszę przestrzegać, rodziców, dziadków, bo sztuka to myśleć przyszłościowo, a nie pesymistycznie. :)

ateista • Sobota [17.08.2013, 20:11:21] • [IP: 92.42.114.***]

Panie redaktorze jak, można zamieszczać na stronie taki bzdet czyżby Pan też miał problem z myśleniem ? Jak załoga karetki ma trafić do działki poszkodowanego skoro działek jest ok 500 i w dodatku nie każda jest oznaczona. A nawet jeśli jest nazwa alejki to niby jak mają tą alejkę znaleźć ? Komunikat jest jasny i chyba każdy normalnie myślący człowiek wie w czym rzecz.

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:57:51] • [IP: 80.245.180.**]

Dalej brońcie Polskiego Związku Działkowców. Zarząd wojewódzki i centralny ma was tam gdzie słońce nie dochodzi.

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:42:14] • [IP: 80.245.181.***]

Jaki Prezes takie zarządzanie...reasumując osoba która używa czcionki do pisania informacji nie używając przy tym polskich liter nadaje się co najwyżej jako przydupas Prezydenta/Burmistrza jako urzędnik a nie prezes...

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:42:07] • [IP: 62.69.250.***]

MAM DROBNA uwage do tego tekstu, na calym swiecie podmiot zarzadzajacy tego rodzaju obiektami pod kluczem kiedy zamyka wjazd musi dostarczyc klucze sluzba porzadkowym i ratowniczym, prosze aby zarzad ogrodow dostarczyl klucze do tych sluzb i nie bedzie problemow

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:39:37] • [IP: 92.42.117.**]

Czy Czytelniczka, która wszczyna bezprzedmiotową wrzawę, chciałabym z własnej renty/emerytury ufundować wszystkim pracownikom Świnoujskiego Pogotowia Ratunkowego dodatkowe kursy i szkolenia z zakresu topografii i numeracji działek ogrodowych? Ktoś o zdrowych zmysłach odczyta ze zrozumieniem komunikat, który jasno głosi iż od bramy do wskazanej działki ma karetkę" poprowadzić" osoba wzywająca pogotowie - tylko po to, aby kierowca nie błądził meandrami ścieżek, które i tak zazwyczaj są zastawione przez owego starszego pana, który po pomidory musi podjechać między grządki.

Maślankiewicz • Sobota [17.08.2013, 19:38:07] • [IP: 193.188.198.*]

A tak w ogóle to szkoda słów na głupotę niektórych czytelników. Cokolwiek by nie zrobić, nawet dla Waszego dobra, znajdziecie w tym dziurę i będziecie tam wpychać paluch i rozrywać na kawałki. Jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził. A ja powiem od siebie, że na głupotę jeszcze nikt nie wymyślił lekarstwa.

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:31:51] • [IP: 80.245.178.***]

Glupota pani prezes? czy wy ludzie macie mozg? chodzi o to by karetka nie bladzila po dzialce tylko jak najszybciej dojechala do osoby potrzebujacej pomocy. Jesli czytelniczka zaslabnie to raczej pomocy nie wezwie bo jest zbyt tepa na tak skomplikowana czynnosc.

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:23:38] • [IP: 31.63.232.**]

Na debilizm nie ma lekarstwa.

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:16:30] • [IP: 92.42.119.***]

młoda z 17:28:51]  [IP: 80.245.182.**], ty masz tak ograniczone myślenie że nawet nie jesteś w stanie wyobrazić sobie sytuacji że ktoś będąc samemu na działce źle się poczuł i dzwoni po pogotowie... i co w tej sytuacji? jest osobą wzywającą więc ma się doczołgać i czekać przy bramie? głupsza jesteś niż ci się wydaje niestety...

Gość • Sobota [17.08.2013, 19:05:04] • [IP: 62.69.254.***]

A ja z innej beczki: Czy ten nekrolog napisany w cudzysłowu" FAKT", to ten pan, który bardzo dużo pisał w komentarzach w artykułach pana dr Plucińskiego?

malkontent • Sobota [17.08.2013, 18:24:42] • [IP: 93.94.189.***]

widocznie pani ktora oslupiala nie byla na tyle bystra by pomyslec ze pogotowie ratunkowe moze nie znac kazdej alei na kilkuhektarowych dzialkach

Gość • Sobota [17.08.2013, 18:24:14] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:50:15] • [IP: 31.61.189.***] Czytaj i przestrzegaj regulaminy działkowe to nie będziesz musiał uważać.

Gość • Sobota [17.08.2013, 18:22:47] • [IP: 80.245.181.***]

Kiedyś pamiętam na działce, sąsiad wezwał karetkę do swojej żonki która zasłabła, brama była otwarta, karetka przyjechała do bramy a potem horror kierowca nie mógł znaleźć właściwej alejki bo nie pomyślał że tabliczki wiszą na płocie zarośnięte zielskiem. Pan wzywający natomiast czekał na swojej działce i klął jak ksiądz bo karetki nie było, jak mu powiedziałem żeby ruszył w kierunku bramy to najpierw mnie zrugał ale potem chyba żonka ostatnim tchnieniem mu nakazała aby jednak pobiegł do bramy i w ten sposób chyba uratowała sobie życie bo mężuś szybko pomaszerował i zaraz z karetką był już pod swoim płotkiem. Ot taka sytuacja.

Gość • Sobota [17.08.2013, 18:15:56] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:58:05] • [IP: 92.21.8.***] Te, na dachu bez asekuracji samemu się nic nie robi! Ot taka bardzo ważna zasada. Proste? czy za bardzo skomplikowane dla ciebie? Tak samo jak ktoś jest starszy i chory to też sam na działce przy zalewie nie siedzi.

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:50:15] • [IP: 31.61.189.***]

A ja uwazam ze ten komunikat to olewka na dzialkowcow. Jak rowniez inne informacje" co wychodzi za dzialke zostanie wyciete"a co jak wyjdzie dzialkowicz. Pisownia sie klania!

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:49:19] • [IP: 80.245.191.***]

Przecież jak zasłabniesz to jak zadzwonisz na karetkę ?

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:38:38] • [IP: 80.245.181.***]

Do inteligentnej inaczej starszej czytelniczki, trzeba by chyba posadzić panią prezes w budce aby codziennie pilnowała bramy wjazdowej, bo starsze osoby idą łaskawie na działkę. Zebranie działkowiczów decyduje jak ma być brama otwarta a nie pani prezes, a starsi schorowani jak idą na swoją działkę to niech najpierw pomyślą czy stan zdrowia pozwala im na to aby przebywać daleko od domu bez opieki najbliższej rodziny. Jak chcecie to bramę można otworzyć przez cały czas o zaraz znajdą się ci którym to nie pasuje. To że brama jest zamykana dzieje się od kilkudziesięciu lat zgodnie z regulaminem który teoretycznie jest akceptowany przez 100% działkowiczów, patrz deklaracje każdego działkowca.

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:38:06] • [IP: 62.69.254.***]

A co jak w miedzy czasie umrę i już nie będę wstanie czekać na karetkę?

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:37:27] • [IP: 88.156.234.**]

Teraz każdy posiada telefon komórkowy, wystarczy każdą działkę oznaczyć numerem i po problemie.

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:36:27] • [IP: 95.129.228.***]

czy to prezes edyta z dzialek nad zalewem jak tak to z jej mozczkiem to bardzo mozliwe posuniecie

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:34:49] • [IP: 77.113.53.***]

Tuskoland...co tu jeszcze dodać??

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:29:38] • [IP: 80.245.181.***]

Załamać się można nie którymi inteligentnymi inaczej czytelnikami. Tak w zasadzie wszelkie informacje i ogłoszenia powinny składać się z kilkunastu zdań objaśniających prosty problem, bo większość ma naprawdę duże kłopotyz prawidłowym rozumowaniem.

młoda • Sobota [17.08.2013, 17:28:51] • [IP: 80.245.182.**]

Osobą wzywającą zapewne pani nie będzie, jeżeli zasłabniesz czytelniczko od 7 boleści. Mam już dość pierdzących żarem ludzi, jestem młodą osobą i powiem szczerze dobija mnie te szukanie we wszystkim spisku. Skąd u was taka wrogość, takie pesymistyczne myślenie. Ostatnio pan zwrócił mi uwagę, że parkuję auto (jego zdaniem na skwerze, było to za placem zabaw koło muszli), a gdy zapytałam sie o jego powód dlaczego tu nie mogę parkować(bo prawnych powodów nie było) nie umiał nic powiedzieć jak tylko to, że " dzisiejsze gówniarze, zero szacunku. ...". Ludzie zastanówcie się nad sobą szukacie sensacji, jakiegoś wrogiego sposobu zaczepienia drugiej osoby, a nie macie ŻADNYCH powodów do uprzykrzania komuś życia. Widzę czytelniczka tez chciała tutaj trochę zabłysnąć, nie wiem do końca czym co prawda, ale niestety tylko się ośmieszyłaś, swoim brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem. Ludzie zmieńcie swoje nastawienie, bo jak traktujecie innych tak sami będziecie traktowani- NIESPRAWIEDLIWIE.

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:24:47] • [IP: 95.41.149.***]

I jad użytkowników portalu się włączył. Jakie to przykre

Gość • Sobota [17.08.2013, 17:10:19] • [IP: 87.205.101.***]

idiotyczne kartki to nie ale do idiotki z karsiborza tak.Pani wioletty to i policja i pogotowie z pompom wita i nic za przyjazdy ja niekasuja

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:58:05] • [IP: 92.21.8.***]

Jak ktoś zawiadamia karetkę to informuje o miejscu pobytu osoby w potrzebie, np. aleja Róż albo czwarta w prawo od bramy. Jak ktoś spadnie z dachu i uszkodzi kręgosłup to w jaki niby sposób ma się dostać do bramy?? Drogi 116 nie nakazuj innym myśleć...zmieniajmy Świat począwszy od siebie.

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:48:44] • [IP: 92.42.117.***]

Do gościa z godziny 16:22 to Ty uruchom mózgownicę bo jak będzie sama osoba na działce, zasłabnie i będzie wzywała pogotowie ratunkowe to faktycznie co ma się doczołgać do bramy bo tak życzy sobie Pani Prezes.Głupota kolejna Pani Prezesowej.Kolejna przy okazji uwaga dlaczego Pani Prezes mieszka na działce i ciekawy jestem gdzie są odprowadzane ścieki, gdzie wyrzuca śmieci na pewno kosztem wszystkich działkowiczów. Ciekawy jestem dlaczego jest prezesem przecież większość jej nie chce.

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:48:17] • [IP: 92.42.118.***]

A zanim znajdzie osobe ktora brame otworzy to i pomoc zbedna, paranoja.A moze informacja klucz pod kamieniem bylaby lepsza

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:47:54] • [IP: 2.65.34.***]

ludzie czytajcie ze zrozumieniem, jasno jest napisane, ze " osoby wzywajace pogotowie " a nie osoby potrzebujace pomocy, jak zaslabniesz to ciezko bedzie Tobie wezwac karetke, myslenie nie boli :)

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:46:38] • [IP: 79.188.100.***]

Czytelniczka chyba nie czyta ze zrozumieniem - tu przecież chodzi o sytuację gdy jest ktoś kto wzywa bo na działkach trudno jest zlokalizować właściwe miejsce.

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:42:53] • [IP: 92.42.115.***]

Następne debiliczne babsko

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:40:13] • [IP: 93.94.188.***]

Czytelniczko. Ten oto komunikat jest podany w trosce o twoje zdrowie i życie. Jeśli zadzwonisz na pogotowie i powiesz że jest potrzebna karetka na działkę na której pomieszkuje 5 kretów, 3 chrząszcze i 1 kot a w żółtej altany pilnuje strach na wróble to wiadomo...Dobrze jak ktoś czeka przy bramie i może poprowadzić karetkę by nie błądziła i nie traciła cennego czasu

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:38:57] • [IP: 37.8.215.***]

Czekać na karetkę przy bramie by wskazać drogę do właściwej działki, tak to rozumiem.

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:37:04] • [IP: 92.42.116.***]

jeśli zasłabniesz, to karetki nie wezwiesz, osoba która to zrobi powinna czekać przy bramie, by karetka mogła jak najszybciej dotrzeć do CIEBIE, I O CO TO ZAMIESZANIE ?? redakcja powinna selekcjonować te absurdy

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:31:20] • [IP: 83.21.156.***]

IP: 92.42.116.*** zgadzam się w 100%, ludzie nie czytają ze zrozumieniem i tu jest problem, ale" dziennikarze" mają przynajmniej co napisać, w sensie skopiować-wkleić.

Gość • Sobota [17.08.2013, 16:22:11] • [IP: 92.42.116.***]

Droga Czytelniczko, jak zasłabniesz na działce i nikt nie wskaże karetce drogi na twoją działkę, to umrzesz bez pomocy. Zamiast się denerwować na rozsądne komunikaty i czynić nieprzemyślane zarzuty, uruchom mózgownicę i pomyśl o co może w tym komunikacie chodzić.

Oglądasz 1-104 z 104
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej to święto ustanowione w 2004 roku. 2 maja Polki i Polacy malują Polskę i świat na biało i czerwono - jest to także Dzień Polonii i Polaków za Granicą. Prosty gest wyeksponowania flagi podkreśla naszą narodową wspólnotę i pozwala każdemu być ambasadorem polskości ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■