POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [10.08.2013, 22:10:21] • Świnoujście

Czytelnik o Karuzeli: Marnujemy pieniądze na tandetę

Czytelnik o Karuzeli: Marnujemy pieniądze na tandetę

fot. Czytelnik

Na wakacjach w Wiedniu nasz Czytelnik pomyślał o Świnoujściu. Odbywające się tam imprezy sprawiły, że zaczął zastanawiać się nad organizowaną u nas Karuzelą Cooltury. Doszedł do wniosków raczej smutnych. Przeczytajcie!

Piszę ów list, bo jestem mieszkańcem Świnoujścia z nadzieją, że .... może jego wnioski zmienią podejście władz miasta do tzw . „INTELIGENTNEJ KULTURY "promowanej" w każde lato na naszej promenadzie. Obecnie już od dwóch miesięcy przebywam w historycznie światowym centrum kultury - urokliwym pełnym uroku i tajemniczości jakim jest Wiedeń. Każdego wieczoru na placu przy zabytkowym i słynnym RATHAUS gromadzi się tysiące turystów z różnych stron świata i mieszkańców Wiednia aby z olbrzymiego telebimu / ekranu / móc BEZPŁATNIE OBEJRZEĆ światową kulturę z najwyższej światowej półki / filmowe wersje opery operetek czy znanych światowych wykonawców muzycznych / - tysiące miejsc siedzących i kilkadziesiąt punktów gastronomicznych i restauracji umilają obecnym wielogodzinne spektakle. Upajając się każdego wieczoru smakiem i dotykiem tych wielkich dzieł światowych tak sobie myślę dlaczego mieszkańcy Świnoujścia nie mogą chociaż w skromnej namiastce / każdego roku coraz więcej / doznawać tej olbrzymiej adrenaliny artystycznej zamiast siłowego wmawiania nam "uroku" prymitywnej Karuzeli????- czytamy w liście od świnoujścianina.

Nasz Czytelnik zastanawia się, dla kogo Karuzela jest. Jego zdaniem, dla ludzi z niskim IQ.

Czytelnik o Karuzeli: Marnujemy pieniądze na tandetę

fot. Czytelnik

Przedstawiciele Karuzeli próbują nas uczyć jak się kochać, jak żyć... chociaż wielu z nich ma problemy z samym sobą – czytamy w liście.

Świnoujścianin zastanawia się też, czy imprezę zorganizowano dla Niemców, jednak oni nas nie rozumieją.

A może dla nich samych tzn. tych wytartych tvnowskich celebrytów i całej masy kolesiostwa korzystających z apanaży i darmowego życia w Świnoujściu – pisze dalej świnoujścianin.- A CO DLA MIESZKAŃCÓW MIASTA, TURYSTÓW I POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ????..wielkie zero. Dlaczego w naszym mieście nie myśli się na ten czas o WIELKIEJ TEJ INTELIGENTNEJ KULTURZE TEJ ZACHWYCAJĄCEJ I NA DŁUGO POZOSTAJĄCEJ W PAMIĘCI ????? Dlaczego w naszym mieście są marnowane środki na tak tandetne imprezy jak nieszczęsna Karuzela ? Dlaczego na promenadzie to tylko muzyka rosyjska albo kapela wojskowa ??? Czy kiedyś mieszkaniec Świnoujścia będzie miał możliwość obejrzenia na promenadzie filmowej wersji np. "Nabucco "- Verdiego czy " Carmen" Bizeta zamiast tych siłowych celebryckich majaczeń??? Świnoujście może być sławne i rozpoznawalne, ale aby takie się stało niech wybiorą się " twórcy " naszej promenadowej kultury prywatnie i na koszt własny !!! i podejrzą jak to robią ci najlepsi którzy też zaczynali kiedyś od początku. Może władze miasta wyciągną z korzyścią dla mieszkańców Świnoujścia i turystów pozytywne wnioski.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 122, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-122 z 122

Gość • Wtorek [20.08.2013, 11:15:48] • [IP: 80.245.189.***]

W Zamościu zakończył się bodajże przedwczoraj Zamojski Festiwal Filmowy, w ramach którego wieczorami wyświetlano na rynku filmy historyczne, czasem z muzyką na żywo całkowicie bezpłatnie, kulturalnie i w miłej atmosferze. Impreza może i na mniejszą skalę, niż ta wiedeńska, ale jak widać można. Potrzeba tylko dobrego rządzącego, który coś takiego zorganizuje.

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 13:00:36] • [IP: 95.129.225.**]

Karuzela to zabawa dla celebrytów, imprezy nocą, przychodzenie spóźnionym czasem wczorajszym na debaty, opędzanie się od turystów, którzy chcą zdjęcie iiiii rezerwacja pierwszych rzędów dla celebrytów, czyli pracujących na Karuzeli. ... A tegoroczna impreza (sztuka Jandy) w Heringsdorfie organizacyjnie niedograna, duszna sala, brak napojów w przerwie, brak kwiatów dla artystki... Dla kogo i po co ta droga impreza??

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 10:57:44] • [IP: 79.96.31.***]

Dlaczego tej gównokultury nie zrobiono na Bethon-Platzu, tylko na promenadzie? Ponoć na Bethon-Platz'u miały być różne imprezy kulturalne i chamskie, a na razie są tam kulturalne imprezki. Wtedy by władza mogła by cieszyć mordę z radości, że jaki to jest fajny placyk, że tyle bezguści przyszło.

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 10:28:43] • [IP: 80.55.205.***]

Zgadzam się. Przygłuchym emerytom, narąbanemu piwskiem niepiśmiennemu bydłu, drącym pyski dzieciarom i nastoletnim przygłupom należy wyświetlać opery na telebimach

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 10:23:58] • [IP: 212.95.7.**]

NASZA KARUZELA JEST NA POZIOMIE " KULTURY JARMACZNEJ" Z KILKOMA MEDRCAMI NARZUCAJĄCYMI SWOJA WOLĘ W SZMACIANYCH NAMIOTACH CZYLI W TAKICH ILE WARTA JEST OWA " KARUZELA" TA PRAWDZIWA KULTURA WYMAGA ODPOWIEDNIEJ OPRAWY I KLIMATU I MIEJSCA A PRZEDE WSZYSTKIM PASJI DO STWORZENIA JEJ

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 10:06:30] • [IP: 80.245.181.***]

A potem dziennikarz powie w tv że piasek do Bydgoszczy został przywieziony z Międzyzdroji. Że siatkarze plażowi trenują w Bydgoszczy na międzyzdrojskim piasku. ktoś wie jaka jest prawda?

Gość • Poniedziałek [12.08.2013, 09:40:53] • [IP: 80.245.178.**]

Ta karuzela kultury to strata pieniędzy siedzą wielkie gwiazdy i gadają pierdoły miasto by zaprosiło jakieś gwiazdy muzyczne takie jak ; Ania Wyszkoni Ewa farna człowiek by posłuchał z miłą chęcią a nie pierdzielenie polityków ich to chyba mamy wystarczająco w tv

Gość • Niedziela [11.08.2013, 23:46:50] • [IP: 80.245.189.***]

Za darmo impreza kulturalna z telebimu? W dodatku na promenadzie? Marzenie nikt tego nie zaaprobuje. Możemy liczyć tylko na chałtury po50 zl za bilet. I wypociny zmęczonych życiem celebrytów. To się nam funduje.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 23:40:28] • [IP: 80.245.189.***]

Wielkie słowa uznania dla Czytelnika Portalu

Gość • Niedziela [11.08.2013, 22:25:39] • [IP: 62.69.254.***]

Gdyby urzędasy zajmujący się w naszym mieście kulturą, nie byli by tacy zawsiórzonymi wiochmenami, to taki Wiedeń mógłby naszemu Świnoujściu lizać podeszwy.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 21:53:56] • [IP: 92.42.114.*]

Nie marnujemy, tylko marnują nasze pieniądze.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 21:46:53] • [IP: 212.95.7.**]

Zwracam uwage, ze pieniądze wydane na Karuzele nie sa wlasnością ani radnych ani prezydenta a więc powinny byc ściśle rozliczone z powiadomieniem mieszkańców - nie powinno byc tak ze radni jednej opcji bagatelizują ow problem bo wiadomo ich prezydent - z niektorych wypowiedzi wynika, że mieszkańców najlepiej zamknąc w pewnej skorupie myslenia bez prawa glosu i zmiany na lepsze z pożyteczniejszym i lepszym spędzaniem czasu jak to bywalo we wszystkich dotychczasowych Karuzelach i dookola siac propagande o wielkości i wspanialości - oni woleliby tkwic w tym co jest bo tak im się najlepiej oplaca

Gość • Niedziela [11.08.2013, 21:34:36] • [IP: 88.156.232.**]

Kolejny wszystkowiedzący.Właśnie po pustych krzesełkach widać" ogromne zainteresowanie" programem.Gdyby u nas na telebimie" puścili" Bizeta to na krzesełkach nie byłoby nikogo!Takich mądrali, którzy liznęli trochę zachodniego świata podnieca wszystko co jest inne od naszego, ale nie znaczy to, że u nas było by do przyjęcia.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 21:25:13] • [IP: 95.40.99.**]

Przyjeżdzają się lansować za czyje pieniądzę śpią w apartamentach i jedzą i kreuja się za gwiazdy, lng robi wodę z mózgu mieszkańcom wciskając śmiercionośne baniaki z gazem na szczęście nie widać statku z Kataru ale można się nabawić kataru tylko żonka Zanussiego pcha się przed kamery i siedzi w pierwszym rzędzie za czyją kasę przyjeżdża a pan reżyser na spacerku z wnuczkiem. odpoczną najedza sie za nasze pieniądze to jest totalna tandeta panie prezydencie ale pan nie widział jak funkcjonuja kurorty na świecie no bo się nie chciało uczyć języków obcych...obciach z taką kulturą

Ricard • Niedziela [11.08.2013, 21:11:37] • [IP: 80.245.185.*]

Sporo prawdy w tym liście, ale nie do końca zgadzam się z tezą, że wyświetlanie na telebimach światowej sławy oper, czy operetek da lepsz rezultat. Popieram w całości stwierdzenie że obecna formuła Karuzeli to bardzo łatwy sposób zarobienia niezłych pieniedzy przez " tych wytartych tvnowskich celebrytów i całej masy kolesiostwa korzystających z apanaży i darmowego życia w Świnoujściu" . Nie dość że musimy ogladać te twarze przez cały rok w telewizji to jeszcze nie jednemu psują wakacje, które są okresem odpoczynku, także odpoczynku od tych polityków-celebrytów czy też dziennikarzy politycznych, pseudoobiektywnych. Może karuzela powinna zmienić swoją formę i stać się bardziej imprezą promującą kulturę a nie ludzi którzy rozumieją kulturę przez ó

Gość • Niedziela [11.08.2013, 20:43:42] • [IP: 92.236.178.**]

Do IP: 92.42.116.*** --- to w końcu ktoś powinien policzyć ile kasy zostawiają sąsiedzi za zachodniej granicy, ile mieszkańcy, ile turyści - zsumować i przemyśleć czy faktycznie warto uśmiercać miasto dla marnej dotacji dla miasta sanatoryjnego i kuracjuszy zostawiających tu jakieś ochłapy czy jednak zacząć konkurować z innymi miastami. Pewnie włodarze innych miast pękają z radości, iż straciły poważna konkurencję gdyż Świnoujście stało się ostatnim przystankiem przed cmentarzem. To ludzie w wieku 18-50 lat dosłownie trwonią pieniądze będąc na wczasach wraz z rodzinami lub znajomymi a nie kuracjusz który pełen wikt ma w sanatorium i co najwyżej wyśle kartkę do rodziny, wieczorami też nie zostawia pieniędzy tylko ogląda tv lub śpi.. Czas chyba najwyższy przekierować ofertę w kierunku turystów i zacząć walczyć z innymi miastami a kuracjuszy niech sobie zabierze Ciechocinek. Na całym świecie miasta nadmorskie tętnią życiem po północy, u nas po 20-tej policja musi interweniować bo komuś za głośno na promenadzie

Gość • Niedziela [11.08.2013, 20:31:05] • [IP: 80.245.186.***]

DLACZEGO NIE ZAPROSICIE TEATRU PLECIUGA DLA DZIECI?!PRZECIEZ TO JEST KULTURA!!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 20:27:34] • [IP: 80.245.186.***]

POPIERAM TREŚĆ LISTU!!DZISIAJ NA POWTORCE WYSLUCHALEM JEDNEGO Z PROGRAMOW KULTURY I ZASTANAWIAM SIĘ NAD SENSEM WYPOWIEDZI PANI KWASNIEWKIEJ, MAJDANA, KRZYWONOS, ONI NAPRAWDĘ NIEWWIELE WNOSZĄ W NASZĄ KULTURĘ, PRAWIE WSZYSCY PO PRZEJSCIACH!SADZĘ, ŻE WIELU Z TYCH SLUCHACZY UMIALOBY LADNIEJ OPOWIEDZIEĆ O MILOŚCI, WYCHOWANIU DZIECI ITD, NIE BIORĄ TAK OGROMNYCH PIENIĘDZY WYŁĄCZIE ZA NAZWISKO!!CHCIELIBYSMY WIDZIEC INNA KULTURĘ, MOŻE WLASNIE TAKĄ JAK W WIEDNIU!NIE MAMY KONTAKTU Z OPERETKĄ, MOŻE ZAPROSIĆ WYKONAWCOW OPERETEK Z KRYNICY!!ZASTANOWCIE SIE DECYDENCI!!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 19:59:43] • [IP: 92.42.118.***]

brawo popieram trzeba aspirowac do lepszych

Gość x • Niedziela [11.08.2013, 19:12:17] • [IP: 92.42.116.***]

Ha ha ha , chyba nie wiecie co piszecie?? telebim ?? muzyka?? impreza na plaży przez 3 dni ?? Orkiestry ?? Koncerty ?? Ludzie teraz przeszkadza wczasowiczom szum morza i sygnalizatory mgłowe !! Po jednej, czy drugiej imprezie będą petycje i protesty do miasta, że głośno, że za jasno i migające światełka spać nie dają !!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 18:29:25] • [IP: 83.23.143.***]

tylko RUCH NARODOWY, i koniec z żydogłupotą...

Gość • Niedziela [11.08.2013, 18:23:02] • [IP: 80.55.4.***]

O koncercie piosenek Anny German dowiaduję się z tych komentarzy. Bardzo slaba reklama, że nie dotarło to do większości ludzi. Na pewno byłoby więcej chętnych. DLA ZAINTERESOWANYCH W SOBOTĘ 17-go, JEST KONCERT W KOŚCIELE NA UL. TORUŃSKIEJ - JAK W UBIEGŁYM ROKU.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 18:17:47] • [IP: 80.245.180.***]

czytam komentarze i myślę tak: W Y S TA R C Z Y tej" KULTURY" PROGRAMY TE BYŁY TYLKO PRZEPLATANE CZYMŚ WARTOŚCIOWYM A RESZTA TO -ŚIECZKA-

isi • Niedziela [11.08.2013, 17:57:00] • [IP: 92.42.118.***]

nie porównujmy Wiednia stolicy świata z wioską Świnoujściem.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 17:53:50] • [IP: 92.236.178.**]

Jest jeszcze jedna o wiele ciekawsza opcja - wypożyczenie najnowszego filmu u dystrybutora na jednorazową projekcję to koszt do 20.ooo PLN, teraz podzielmy to przez milion wydany na karuzelę.. Daje nam 50 projekcji najnowszych tytułów światowego kina. Niech projekcja trwa tylko 14dni po dwa filmy wieczorami, nie dosyć, że będzie to jedyne na skale europejską takie wydarzenie to przyciągnie tysiące widzów na plażę, młodzież będzie miała zajęcia na wieczór a koledzy prezia zarobią miliony na kateringu. Oczywiście nie mamy sceny do projekcji ale postawienie takowej to koszt max 20.ooo PLN (proponuje poczytać odpowiednie fora biznesowe) tylko wtedy prezio nie mógł by wazelinować i pstrykać sobie fotki z celebrytami drugiego rzutu...

Gość • Niedziela [11.08.2013, 17:50:39] • [IP: 92.42.114.**]

Wiedeń do Świnoujścia ma się jak pięść do oka!!nie jestem zwolennikiem świnoujskiej Karuzeli w obecnym wydaniu ale myślę, że program operowo-operetkowy by się nie sprawdził.Mamy Uznamski Festiwal muz symfonicznej - cieszący się co raz większym uznaniem (choć i tak w większości to niemieccy słuchacze). A dlaczego zapomniano o naszej FAMIE!! słynnej na całą Polskę?mówi się o niej zdawkowo (jeśli w ogóle się mówi). Przecież można przywrócić jej dawny blask, rozszerzyć wachlarz działań artystycznych studentów o osobistości świata kultury i sztuki!! takie budowanie więzi międzypokoleniowych uczestników na kanwie sztuki i zabawy dałoby wymierne korzyści naszemu miastu. ludzie chcieliby do Świnoujścia wracać z sentymentu, z powodu dobrych wspomnień i chęci przeżycia kolejnych fajnych chwil ze swoimi rodzinami i przyjaciółmi.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 17:43:02] • [IP: 92.236.178.**]

Ktoś napisał, że niedługo będą występy orkiestr itp.. i po ilości sprzedanych biletów okaże się ilu z nas oczekuje kultury innej niż ta karuzelowo coolturowa. Tylko ten ktoś zapomniał dodać, że na te orkiestry miasto nie wyda ani grosza gdyż gaże wpłyną z biletów. Natomiast karuzela kosztowała nas grubo ponad milion i praktycznie nie dostaliśmy nic w zamian. A może tak za taką sumę zorganizować co tydzień w lato koncerty z wstępem za darmo na plaży (zespoły topowe biorą średnio od 20 do 35 tyś) ? To by dopiero przyciągnęło tłumy, jako człowiek młody wolał bym pobawić się w każdą sobotę wakacji za friko na plaży z tysiącami innych ludzi przy muzyce topowych zespołów polskiej sceny muzycznej niż oglądać zapite gęby nowobogackich i celebrytów nie mających nic do pokazania ani przekazania. Może zrobić festiwal plażowy, zaprosić z 5 zespołów i niech całość trwa trzy dni i będzie za darmo dla oglądających.

R.P. • Niedziela [11.08.2013, 17:39:36] • [IP: 80.245.178.**]

To jest typowy Miś, im większe koszty tym większy koszt tym większy zysk dla wybrańców.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 17:24:26] • [IP: 93.94.184.***]

komunista katolik itp. frajerskie podzialy pisu

Gość • Niedziela [11.08.2013, 15:57:38] • [IP: 95.129.228.***]

Prawicowa PO mówi że Tunelu nie będzie A Katolicka PIS mówi że będzie a Komunistyczna SLD nic nie może Komunista głosuje na SLD a na kogo głosuje Katolik

Gość • Niedziela [11.08.2013, 15:47:08] • [IP: 93.94.189.*]

coulury karuzela to nie wypał w polskim wydaniu i darmowe wczasy dla gwiazd na których jeszcze każda z nich zarobi sporą sumkę pieniędzy, gdzie w inny sposób można byłby je wykorzystać np." ZAFUNDOWAĆ" DZIECIOM JAKĄŚ WYCIECZKĘ!! no ale nasze SZANOWNE WŁADZE MYŚLĄ TYLKO O SOBIE A NIE O MIESZKAŃCACH I ICH DZIECIACH. NAWET NA KARUZELI... NIE BYŁO NIC TAKIEGO DLA DZIECI (TYLKO JAKIEŚ DURNE KONKURSY Z KLOCKÓW LEGO)gdzie nie wszystkie dzieci mogły wziąć udział.I JAK CO ROKU ODBYŁA SIĘ TA IMPREZA POD NAMIOTAMI.NO LUDZIE KOCHANI W TAKI UPAŁ SIEDZIEĆ W NAMIOCIE TO SKANDAL!! A CO DO GWIAZD TO MIELI DARMOWY POBYT W NASZYM MIEŚCIE I OCZYWIŚCIE ZAROBILI SPORO KASY... A DZIECI I MIESZKAŃCY NIC NA TYM NIE SKORZYSTALI... PANIE PREZYDENCIE MOŻE ZACZNIECIE MYŚLEĆ O NAS MIESZKAŃCACH!!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 15:31:56] • [IP: 62.69.248.*]

Mam trzy pytania do autora tekstu: 1. Dlaczego wstydzi się podpisać imieniem i nazwiskiem pod tym artykółem. 2. Ile razy uczestniczył w koncertach organowych w kościele Crystusz Króła ? 3. Ile razy uczestniczył w koncertach muzyki symfonicznej w ramach festiwalu Uznamskiego ?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 15:08:02] • [IP: 80.245.178.**]

Wiedeń do Świnoujścia...dobre. Komu przychodzą takie ciekawe pomysły do głowy... a w Berlinie to są dopiero imprezy dlaczego nie ma takich w Świnoujściu hahahaha

Do 13:35:44 • Niedziela [11.08.2013, 14:53:57] • [IP: 80.245.190.*]

No, wina prezia i jego niekulturalnego dworu, bilety droższe niż gdzie indziej, słaba reklama koncertu w mieście itd. Gdyby nie pan Tadeusz - emeryt wojskowy obwieszony złotem, prezio z żoną i wnuczką i Kowalski oraz prokurator rejonowy z małżonką i pani Michalska wzywająca go gestem stosowanym wobec piesków byłoby jeszcze gorzej z frekwencją. Bilety mogłyby być po 25 zł / nawet Paryż dopłaca do biletów/, gdyby miasto dofinansowało choć trochę tę KULTURALNĄ imprezę zamiast niekulturalnej karuzeli chałtury, bo z kulturą nie miało to nic wspólnego.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 14:51:05] • [IP: 88.156.235.**]

Radzio Majdek - biedny pozer, który nie jest w stanie zbudować jednego złożonego zdania w swoich wypowiedziach, radzi nam jak kochać ! A wszystkie jego dotychczasowe kontakty z kobietami to wielka porażko-masakra.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 14:02:06] • [IP: 95.129.228.***]

coulury karuzela to gow... w polskim wydaniu i darmowe wczasy dla gwiazd na ktorych jeszczekazda z nich zarobi prawie po 50 tys zl ot to wlasnie jest nasza kultura

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:35:44] • [IP: 92.42.118.***]

do [IP: 80.245.190.*] "U prezia w niezadaszonym Amfiteatrze na koncercie piosenek Anny German z Królewska Orkiestrą Symfoniczna zresztą wspaniałą, prawie puste miejsca. Najmniej ludzi ze wszystkich koncertów w Polsce jak do tej pory. Zaledwie środkowy sektor był wykupiony -NIE ROZUMIEM czyja to WINA ?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:33:45] • [IP: 95.129.224.***]

Czy celebryci za przyjazd do Świnoujścia na Karuzel Cooltury otrzymują kasę??

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:31:31] • [IP: 62.69.254.***]

Jaka władza, taka kultura.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:28:40] • [IP: 77.253.129.***]

Austria się obłowiła na ostatniej wojnie, Polska jeszcze jest na dorobku. Austria ochroniła swoje elity, my nie. Stąd różnice w podejściu do kultury.

Gość ZZZ • Niedziela [11.08.2013, 13:24:03] • [IP: 77.253.129.***]

Jakie władze miasta, taki pomysł na kulturę w mieście. Ten sam poziom.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:20:54] • [IP: 83.8.6.***]

Czytelnik ma rację, z resztą co to za tłumaczenie, że skoro jesteśmy małym miastem to powinniśmy fundować darmową popijawę" gwiazdom" z tvn-u ( przecież większość porannych imprez się nie odbyła z powodu nagłej" choroby"), no i jak ktoś tu słusznie napisał zakompleksione władze zrobią sobie fotki z celebrytami czy pograją w tenisa, ale do diabła dlaczego za nasze podatki?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:19:26] • [IP: 95.129.228.***]

Wiedeń w zestawieniu ze Świnoujściem... zabawne.

Gośćguma • Niedziela [11.08.2013, 13:16:50] • [IP: 92.42.114.***]

Bardzo dobry artykuł

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:13:58] • [IP: 31.63.198.***]

Pięć lat dojenia miejskiej kasy wystarczy! " Co za dużo to i świnia nie zje" !!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 13:02:50] • [IP: 213.162.68.**]

OGLĄDAŁEM OPERE PRZEPIĘKNĄ " LA BOHEME " Z UDZIAŁEM POLAKA PIOTRA BECZAŁY I ANNY NETREBKO - I TO JEST WŁASNIE TA KULTURA KTORY PRZYCIĄGA I AŻ ŻAL, ZE MUSIMY OGLĄDAĆ COŚ CO TYLKO W NAZWIE MA SLOWO KULTURA

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:42:40] • [IP: 80.245.183.**]

A co z dziecmi ?Dlaczego nie ma żadnych imprez, przedstawień, występów zespołów dziecięcych?Co maluchy mają robić w wakacje, czy dzieci nie zasługują na odrobinę"kultury"tylko na zabawę w kamieniach na placykach zabaw?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:39:07] • [IP: 95.129.229.***]

Wielkością Naszego miasta jest moc i bogactwo (przede wszystkim duchowe) jej mieszkańców. Władza decyduje o przeznaczeniu miejskich funduszy, ale ta władza musi ściśle współpracować ze społeczeństwem, musi dać szansę innym, właśnie takim śmiałym pomysłom. By do tego doszło trzeba chwalić i wynagradzać tych ze społeczeństwa co coś wartościowego wnoszą w jego rozwój i znaczenie, ale dla równowagi należy napiętnować i usuwać tych warchołów, nieudaczników itp, czyli mówić jawnie jakie inicjatywy były złe i kto za to odpowiada. Takie to proste... ale tylko dla" zdrowego" społeczeństwa a my raczej cofamy, gnuśniejemy a nie rozwijamy się. Te moje słowa oparte są na licznych wieloletnich opiniach ludzi w różnym wieku i z różnych stron świata. Dodam : miasto pięknieje ale ludzie" starzeją" się i obojętnieją.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:32:14] • [IP: 95.129.224.**]

Karuzela jest swoistą pralnią pieniędzy bo mozna mnożyć koszty i dać zarobić kolegom królika i dlatego przyszlosć tej chałtury zapewniona dopóki pierwszy celebrytą w tym mieście będzie ten sam karuzelnik.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:24:00] • [IP: 80.245.190.*]

Na Placu Czerwonym w Moskwie niedawno w blasku zachodzącego słońca odbył sie koncert artystów światowej sławy Anny Netrebko i Dmitrija Xvorostovskiego. Przygotowanych 7, 5 siedzących miejsc, wstęp wolny, pełna kultura. U prezia w niezadaszonym Amfiteatrze na koncercie piosenek Anny German z Królewska Orkiestrą Symfoniczna zresztą wspaniałą, prawie puste miejsca. Najmniej ludzi ze wszystkich koncertów w Polsce jak do tej pory. Zaledwie środkowy sektor był wykupiony. Za to" chałtura" pod szmacianymi namiotami i wycieczki za 80 złotych do Heringsdorfu na" sztukę" o Dance Wałęsowej, bo w mieście nie ma nawet odpowiedniej sali widowiskowej. Szok.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:21:21] • [IP: 80.245.182.**]

A ja całkowicie zgadzam się z osobą, która napisała ten artykuł.Władze miasta powinny przeanalizować ten rodzaj przekazu kultury dla mieszkańców jak i dla wczasowiczów.Ja piszę się na to od razu.Nasze miasto zyskało by na poziomieodbioru go przez przyjeżdzających tu ludzi, a i my mieszkańcy jesteśmy spragnieni wyższej kultury niż tą jaką mamy co roku.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:12:08] • [IP: 93.94.186.***]

do IP-[IP: 193.28.187.* - co jeden to znawca kultury-Niech każdy mówi za siebie, a nie w imieniu innych. Mnie sie to badziejstwo nie podoba. A ludzie nie przyjeżdzają tu na Karuzelę, a wypoczywać nad morzem, jasne jak słońce.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:04:09] • [IP: 88.156.234.**]

KIEDYŚ BYŁO FAJNIE...JAK BYŁA FAMA !

Gość • Niedziela [11.08.2013, 12:02:50] • [IP: 62.69.253.*]

A dlaczego w ubiegłym roku brakowało miejsc w kościele na Toruńskiej w trakcie wykonania" Symfonii pieśni żałosnych"?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:54:42] • [IP: 178.238.253.**]

Proponuję, aby wszyscy malkontenci zebrali się w kupę i zrobili coś razem ich zdaniem dobrego dla miasta. Siedząc przed komputerem i narzekając na władzę nic się nie zdziała. Zbierzcie się, opracujcie swoje przedsięwzięcie a pieniądze na nie, jeżeli będzie dobre, znajda się w kasie miejskiej. Siedząc na d...nic nie wskóracie.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:48:05] • [IP: 80.245.180.**]

Jest pewna hałaśliwa grupka osób która uważa że tylko to jest dobre dla miasta co im się podoba.Jest grupka naszych miastowych nieudaczników życiowych.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:43:19] • [IP: 80.245.180.**]

Chwała czytelnikowi że nareszcie możemy porównywać się nawet do Wiednia.Jeszcze parę lat temu czytelnicy porównywali nasze piękne miasto do Zadupia Górnego albo Dolnego. Czyli zmieniamy się na lepsze.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:41:14] • [IP: 92.42.119.***]

Promenada.Fontanna.Biały namiot z kosmetykami.Za tym namiocikiem rozłóżył się menel z całym swoim śmierdzącym dobytkiem.Dzisiaj, jak zwykle rano jeszcze leżał w barłogu, papierosek i radyjko.Oczywiście puszki itp.Że co piszecie?że Lutosławski, Chopin, Penderecki, Jasiński.Przecież my nie potrafimy zrobić porządku ze śmieciami!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:39:03] • [IP: 151.230.15.***]

Pan od listu zapomniał o jeszcze jednej sprawie a mianowicie, ze 85 procent ludzi w kraju myśli jak wyżyc do pierwszego ale na karuzeli takie tematy to tabu a goście i organizatorzy to towarzystwo wzajemnej adoracji, które wciska ludziom kit za grubą kasę. I tak to się kręci: dzisiaj ty mnie dasz zarobić kasę a jutro ja tobie a prawdziwą kulturę i harujących za 1200 na mies. ludzi wszyscy ci" kulturalni" mają w dolnej części pleców.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:33:50] • [IP: 213.162.68.**]

Rożnica pomiędzy Wiedniem a Swinoujsciem jest taka, ze w Wiedniu pieniądze idą na rzeczywista kulture i dlatego z tak wielu zakątkow świata przyjeżdzają tam turyści na kulture w wyższej polki i to bezplatnej a w Świnoujsciu wszystkie te pieniądze - jak myślę - są przekazywane dla rozmówców i organizatorów a przeciez z sumy tej mozna by zrobic cos wspanialego dla szerokiej szerokiej publiczności w tym i zagranicznej - ale zlośliwa krytyka aż nasuwa wniosek dlaczego tak zawzięcie jest broniona Karuzela ktora w szanujących sie ośrodkach jak i tam gdzie najważniejsi sa mieszkańcy i turyści nie mialaby żadnych szans. Przeciez ci wielcy kiedyś tez zaczynali od zera.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:31:06] • [IP: 62.69.255.***]

Uważam, że pomysł godny naśladowania, a wielkość miasta nie ma tu znaczenia.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:25:17] • [IP: 89.238.17.***]

Sam usłyszałem, jak profesor czynny uczestnik wydarzeń chwalił się do znajomego:przywieźli samolotem z Warszawki, dali papu no i jeszcze kasę.On będzie co roku.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:20:17] • [IP: 193.28.187.**]

Szkoda, że owy użytkownik nie podpisał się imieniem i nazwiskiem... Robi z siebie znawce sztuki wysokiej, ale kim jest żeby oceniać upodobania innych ludzi i obniżaj wartość kulturalną wydarzenia?. Moim zdaniem na Karuzeli każdy znajdzie coś dla siebie i ciekawe dyskusje, i dobrą muzykę. Pan chyba jest miłośnikiej radia maryja skoro pisze o TVNowskich celebrytach... umówmy się do świnoujścia przyjeżdżają rodziny z dziećmi, studenci i ludzie którzy cały rok oszczędzają żeby przyjechać choć na kilka dni i zobaczyć właśnie tych celebrytów a nie jakiegoś nie znanego szerszemu gronu wielkiego pianistę czy śpiewaka operowego. Panie jak ci sie tak w wiedniu podoba to sobie tam siedź - jeden malkontent mniej na wyspie!

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:19:53] • [IP: 92.42.113.***]

Ratajczak kręci lody na potęgę. Miasto daje oficjalnie milion a nieoficjalnie biorąc pod uwagę oprócz pieniędzy udostępnianie nieodpłatnie terenów i inne korzyści to o wiele więcej. Pieniądze od miasta rozliczane są w sposób skandaliczny, sprawą powinna się zająć prokuratura. Ale w tym kraju celebryci to święte krowy... Grubą kasę wykładają sponsorzy i inni np. wydawcy sprzedawanych książek. I do tego jeszcze każda impreza jest biletowana. Ratajczak chapie kasę jak tylko i gdzie tylko może.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 11:05:42] • [IP: 62.69.253.***]

DOKLADNIE!! jak sie kochac... jak zyc... temu sluzy ta cala Karuzela... Jeszcze zeby bylo madre to, co mowia, a sami tak zyja ci co nas" uczą"... Poradniki to ja sobie poczytam w necie...

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:45:58] • [IP: 92.42.119.***]

do ip 80.245.191.***] popularyzacja kultury w sciu a jaka tu masz kultura? bo chba nie ogarniam, sciek bzdur a nie kultura, za kulture trzeba placic ?? wiesz wole cos dla dzieci cos dla młodzieży a nie zmasakrowane zwloki pisarki która dzień wcześniej wypila o jedna butle wina za dużo----i ja za to place podatki za mojego tzw. prezydenta owsiaka wybacz nie godze się i taka kulture mam gdzies

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:41:26] • [IP: 92.42.119.***]

ale tak logicznie patrząc oddajemy miasto niemiaszka, nic nam się nie podoba każdy pomysl to bubel zgadzam się z tym czyli co prezio ma ustawke jak już będzie niemieckie będzie wice prezydentem alhbecku bhaha qwa zenujaca sytuacja urzedasow betonow i ich rodzin a sam prezio to...cos ala przypomnijmy sobie wyciagnieta reke ku sloncu eh ja mowie i ja mam racje reszta to motłoch oni tylko mnie wybierają, wydaje mi się ze po zakończeniu smutnego przedluzenia penisa sam do sklepu nie pojdzie ja osobiście go obsikam :P jak tylko go zobaczę, to nie wawka i nie qwa ogrod marzen to ludzie i ich priorytety a nie folwark

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:40:13] • [IP: 80.245.191.***]

Każda inicjatywa popularyzująca kulturę w Swinoujściu jest godna pochwaly a i ta z tzw."wyższej pólki" jak najbardziej, żeby zmienić" oblicze" mieszkańcow i uczynić milsze.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:34:22] • [IP: 92.42.119.***]

to nie tandeta to przedluzenie penisa tandetnemu prezydentowi chce isc na salony ale kto to zabierze ze sobą jak urodzisz się statysta tak do końca zycia nim zostaniesz betonowy chlopczyk

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:31:35] • [IP: 92.42.118.***]

17.08 godz.20.00 Koncert Muzyka naszych czasów, w programie: „Elegia na smyczki” – Marka Jasińskiego, „Concerto grosso na trzy wiolonczele i orkiestrę” – Krzysztofa Pendereckiego, „Mała suita” – Witolda Lutosławskiego wykonawcy: Tomasz Strahl – wiolonczela, Rafał Kwiatkowski – wiolonczela, Marta Kordykiewicz – wiolonczela, Baltic Neopolis Orchestra, Orkiestra Academia, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Bohdan Boguszewski – dyrygent ROZUMIEM ŻE ZABRAKNIE BILETÓW - przeciwnicy Karuzeli i wszyscy znający się na kulturze będą" oblegac" miejsce koncertu.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:29:53] • [IP: 213.162.68.**]

Każdy turysta i nieturysta gdy uslyszy np. Pavarottiego czy Andre Rieu NAPEWNO zatrzyma sie przy telebimie i zachytem będzie oglądal i rozpowszechniał to co widzi bo takie osoby to świat kocha na takie imprezy tlumnie będa przyjeżdzac nie tylko ci najbliżej i chyba nikt nie odważy sie porównywac poziomu sztuki jak i skutreczniejszego sposobu przyciagania turystów a więc i jego slawy

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:15:44] • [IP: 31.63.198.***]

Z powodu istnienia tej tzw. cooltury nie odbywają się już żadne imprezy w amfiteatrze a jeżeli to rzadko nie tak jak dawniej. Nie dziwię się skoro cała kasa przeznaczona na kulturę zostaje wydana przez trzy dni. A co do kultury z Wiednia hmmm...myślę, że to nie dla gawiedzi z prowincjonalnego miasteczka nie dorośliśmy jeszcze do np." Nabucco"... a szkoda :-(

Gość • Niedziela [11.08.2013, 10:10:05] • [IP: 95.129.225.**]

Nie ma co porównywac Świnoujścia do Wiednia ani nawet do Szczecina, bo to nie ta skala. Misto tworzą przede wszystkim ludzie, a w Świnoujściu są zawistni, malkontentcy, krytyczni do wszystkiego, roszczeniowi itd. Oczywiście nie wszyscy. Niech kazdy zrobi sobie rachunek sumienia a później marzy o Wiedniu w świnoujściu.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:59:59] • [IP: 93.94.184.*]

Ta karuzela to dla kumpli żeby skośic kasę.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:57:52] • [IP: 83.8.208.**]

no przeciez w polsce żydokomuna musi się umacniac w ten sposób a barany myśla ze to kultura...

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:43:19] • [IP: 88.156.232.**]

Tak prosze pana to było słuszne stwierdzenie. Popieram

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:33:14] • [IP: 93.94.188.**]

chory czlowiek. jak mozna porownywac wieden do swinoujscia. to tak jakby wiedenczyk w tym samym kontekscie pisal o braku morza we wiedniu, no bo w swinoujsciu to morze przeciez jest. inaczej:pretensje do garbatego, ze ma dzieci proste

marynarz • Niedziela [11.08.2013, 09:32:34] • [IP: 46.21.212.**]

No jeśli obecność na Karuzeli Cooltury J.Stuhra, J.Owsiaka, L. Balcerowicza, K.Jandy występ Feel Harmony, Baltic Neopolis Orchestra z Janem Tomaszewskim, kino z T.Raczkiem i A. Żmijewskim to tandeta to czas pomyśleć o zmianie państwa przez autora tekstu.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:26:33] • [IP: 83.11.107.**]

Nie tylko dla turystów, bo my mieszkańcy z przyjemnością uczestniczymy w tym świetnym wydarzeniu. A co jest bardzo ważne, są to darmowe imprezy. Płatne są tylko niektóre, jak koncert, teatr. Generalnie jest super i nie narzekajcie.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:20:25] • [IP: 77.172.143.***]

Zgadzam sie , co do jakosci kultury w Swinoujsciu...wsteczna i nie atrakcyjna oferta...ale z drugiej strony co innego Wieden a co innego swinoujscie.Uwazam, ze kultura na wszystkich poziomach jest potrzebna bo i odbiorca wlasnie taki jest.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:14:07] • [IP: 77.88.191.**]

weźcie przykład ze szczecinian, jak oni byli dumni ze swego miasta podczas relacji medialnych z wielkich regat. A tu aż się roi od malkontentów niezadowolonych ze wszystkich i wszytskiego. Jak ktoś powie, że regaty to nie karuzela to nie ma racji, bo obie imprezy są na miarę miast w których się one odbyły. Szczecin to nie świnoujście, a świnoujście to nie szczecin, tak wiedeń to nie szczecin czy świnoujscie. To jakby krytykować fiata pandę za to, że ma niższy komfort jazdy od mercedesa S-klasa. Ale czytelnik takich różnic nie rozumie. JA MAM APEL DO PORTALU: ZRÓBCIE COŚ DOBREGO DLA SWOJEGO MIASTA I WYPROMUJCIE HASŁO/POSTAWĘ ŻYCIOWĄ" ŚWINOUJŚCIE MOIM MIASTEM, ŚWINOUJŚCIE BAJECZNE MIASTO lub coś podobnego (podane propozycje to oczywiście proste hasła - trzeba pomyśleć nad czymś lepszym). Chcecie zrobić coś dla miasta, czy przeciw władzy. Jesteście portalem z misją czy politycznym? A hasło wiodące: A CO TY DZIŚ ZROBIŁEŚ DLA SWOJEGO MIASTA?

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:00:59] • [IP: 95.40.138.***]

Moze juz nie wroci pan madry z tego Wiednia w ogole. A jakby tak przylozyc jakas miare to proporcjonalnie wypadamy lepiej jak Wieden. I tak trzymac.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 08:50:43] • [IP: 80.245.181.***]

Na szczęście malkontenckie niezadowolenie jest tylko jednostkowe. Jeżeli chodzi o karuzelę to nie my mieszkańcy mamy być zadowoleni ale przede wszystkim turyści bo to oni zostawiają u nas pieniądze. Czy w końcu dotrze to niektórych bez mózgowych czytelników? A porównywanie Świnoujścia do Wiednia to największa głupota jaką robi ten światły czytelnik. Ważne że turyści są zadowoleni z karuzeli, z" beton"placu, z Parku, z plaży itd. Wam niektórym czytelnikom miejskim to nikt nigdy niczym nie dogodzi, zamiast promować swoje miasto to tylko kupkę robicie we własne gniazdo bez przerwy.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 08:46:31] • [IP: 62.69.248.***]

Chcę do Wiednia!! a jak nie to niech zostane w Sciu jaka jest ``Kultura`` to jest. Po sezonie nie ma nic. Prosze nie obrazac. w ``Karuzeli Coltury`` mozna znalesc interesujace debaty, zalezy czego sie szuka.Pozdrawiam optymistycznie.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 08:42:01] • [IP: 88.156.235.***]

nie myśli się bo nie ma ludzi znających wielka kulture w naszym mieście.Dlatego trzeba zapraszać znanych ze stolicy żeby nam o niej powiedzieli. Kto u nas zna się na filmie, teatrze, muzyce? Ale może ktoś się znajdzie i cos nowego powstanie. Karuzela jest ok, ale cena jest mało proporcjonalna chyba do efektów.

recykl • Niedziela [11.08.2013, 08:37:01] • [IP: 212.251.221.***]

wlasnie, dlaczego mamy placic za polsuchanie jakiejs syskusji? dlaczego nie mozemy wiczorkiem usiasc i obejrzec slynych powiesci ekranowych, premier itp.. przeciez nie mamy kina, przeciez nie bedziemy jezdzic do szcina zeby obejrzec film, to wszystkojest smieszne!, nie mowiac ze nie kazdego stac zeby pojsc cala rodzina zaplacic za posluchanie conajmniej z dwoch duskisji na tejze karuzeli.

klaxon • Niedziela [11.08.2013, 08:00:06] • [IP: 2.150.32.***]

Może nie to co w Wiedniu ale np. kino letnie na plaży pewnie by się cieszyło duzym powodzeniem lub tym podobne imprezy. a nie celebryci z doopy wzięci tłumaczą jak żyć a sami są po rozwodach i na odwykach narkotykowych. pozdrawiam

Gość • Niedziela [11.08.2013, 07:32:57] • [IP: 92.42.116.***]

Ludzi w Polsce należy najpierw nauczyć myś się pod pachami, czas na kulturę wysoką przyjdzie później. Chyba, że są niewyuczalnie jak ten tu szlachcic, co zawsze wypisuje o" stalinowskim buractwie". Ja go rozumiem, wyrwany z rodzinnego błota i siłą przeniesiony na zachód… Szlachciurę cywilizacja może zabić.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 07:32:24] • [IP: 80.245.176.***]

widać zainteresowanie gawiedzi po wieczorach organowych walą drzwiami i oknami

Gość • Niedziela [11.08.2013, 06:45:34] • [IP: 94.40.11.**]

Zartem jest przyrównywać Świnoujście do Widnia ;p Litości ;)))

Gość • Niedziela [11.08.2013, 06:22:24] • [IP: 92.42.116.**]

Różnica między Wiedniem i jego władzami a Świnoujściem jest taka, że tam nikt nie pozwoliłby, żeby na głównym placu miasta wybudowanym za ciężkie pieniądze stały budy sklecone z desek oferujące marchew i gacie. To macie zamiast telebimu. Operetka, a właściwie kabaret ma się bardzo dobrze w Świnoujściu - wystarczy przeczytać wpisy lokalnych malkontentów. Tu są pieniądze na karuzelę i Flotę, a ludzie tygodniami czekają na wizytę u ortopedy.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 02:16:26] • [IP: 62.69.254.***]

Ale Niemcy łupią jakąś tam muzą na całą wyspę. Nie żałują decybeli. Naszych imprez w ogóle nie słychać.

lolodolo • Niedziela [11.08.2013, 01:41:00] • [IP: 80.245.178.***]

BEZ PRZESADY. STALINOWSKIE USMARKANE I ZAWSZONE BURACTWO Z CZWORAKÓW USZCZĘŚLIWIAĆ OPERAMI ?? I TO PEWNIE MAJĄ BYĆ PRIMADONNY O ŚWIATOWEJ SŁAWIE

d'Anjou • Niedziela [11.08.2013, 01:33:27] • [IP: 178.238.251.***]

Świnoujście jest MAŁYM miastem. Turyści też nie są tak 'ułożeni' jak ci wiedeńscy. Takie wydarzenia, cho w istocie piękne, nie cieszyłyby się w naszym mieście dużym zainteresowaniem. No i co z tego, ze wszyscy w komentarzach zachwalają ten pomysł, skoro sami na pewno by się nie wybrali? A to z lenistwa, a to z braku czasu. Jak ktoś chce obcować z kulturą to ma szeroką drogę do Szczecina, a jeśli dodatkowo rozumie co nieco po niemiecku, może śmiało wybrać się do Greifswaldu, gdzie, o ile się nie mylę, również znajduje się teatr. Pozdrawiam i życzę trzeźwego rozumowania :)

Gość • Niedziela [11.08.2013, 00:45:44] • [IP: 92.42.113.***]

O Polactwo się odezwało. jak jesteś taki cwany to zrób to w Świnoujściu. Świnoujście to nie wiedeń. Tu działa też ekonomia, . Tam są Teatry i Opery stale oferujące kulturę a w Świnoujściu nie ma nawet kina. Bo to jest miasto na peryferiach a nie stolica kultury. drzeć gębę potrafi każdy. A zrób inn karuzele. lepszą, to pogadamy. Jak zwykle Polactwo co samo nic w życiu nie osiągnęło, siedzi tylko przed telewizorem i popijając piwsko, potrafi tylko marudzić i pokazywac. O tam jest lepiej. Lepiej ? to jedź tam, sam coś zaproponuj i zrób. gadać tylko Polactwo potrafi i to zawsze w tonie na NIE.

RSHA • Niedziela [11.08.2013, 00:33:38] • [IP: 92.42.114.***]

ma chłop racje ! popieram! Faktycznie brakuje czegos tego typu, koncerty muzyki poważnej, opery i operetki tymbardziej ze mamy wyśmienitych muzykow dyrygentow i spiewakow i muzykow...

Gość • Niedziela [11.08.2013, 00:21:59] • [IP: 92.42.117.**]

@Drops: niestety trzeba Ci przyznać racje. Człowiek sam by się za tych ludzi wstydził jakby na Verdiego to chamstwo przyszło z kebabami i zaczęliby to żreć w trakcie. Niestety prawda jest smutna - nie ma dla kogo tutaj oferować kultury wysokiej.

Drops • Sobota [10.08.2013, 23:59:10] • [IP: 62.69.252.**]

Prawda! W tym mieście nie ma KINA, nie ma TEATRU, GALIERE? -prowincja... Ale, z drugiej strony, dla kogo by się grało Verdiego, czy tam Bizeta? Dla turystów, którzy po całodziennym plażowaniu objadają się fastfoodami i sączą wszystko co ma postać płynną? Skoda zachodu. Znajomy ryj z TV wywoła większe emocje niż wszystkie utwory klasyczne razem wzięte.

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:56:11] • [IP: 62.69.249.***]

to nie cultura...to zwykły lans psełdo kulturników na koszt podatników

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:49:53] • [IP: 77.88.191.**]

Szanowny czytelnik to mówiąc oględnie wesoły człowiek. Po pierwsze z założenia karuzela to połączenie kultury wysokiej i niskiej. Jakoś dziwnym trafem na filharmonii (4 pory roku) tłumów nie było. Turysta na urlopie nad morzem to nie turysta szukający wrażeń artystycznych w Wiedniu - brak zrozumienia różnic. Może następnym razem czytelnik zaproponuje przeniesienie stolicy do Świnoujścia. Zapewniam czytelnika, że jako turysta widzę walory promocyjne karuzeli. Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej, ale ta fala płytkiej krytyki karuzeli jest zwyczajnie śmieszna

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:42:51] • [IP: 89.77.226.***]

nie mozna by zrobic jakiegos letniego plenerowego kina, w ktorym co wieczor byly by puszczane jakies filmy za darmo

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:32:26] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:25:18] • [IP: 79.188.75.***]

...Nie mówię, że jest nie możliwe, ale musi być wprowadzane małymi krokami. W ostatnich latach zostało to mocno zatracone a odbudowanie jakiejkolwiek sztuki zawsze jest trudne. Proszę zapytać ile lat trwa propagowanie sztuki w Wiedniu a ile u nas? Wydaje mi się, że jest Pan troszeczkę oderwany od rzeczywistości i zamiast coś samemu tworzyć, wspierać potrafi tylko narzekać. Takim artykułem wytyka Pan błędy władz...tak się Panu wydaje bo oni nie spojrzą na to w ten sposób. Ba! Myślę nawet, że nie będą tego czytali bo jest to kolejny temat zastępczy na portalu. TM

socjolog • Sobota [10.08.2013, 23:21:43] • [IP: 80.245.178.**]

O to chodzi, aby gawiedź ogłupiać, a to takie proste trochę socjotechniki.

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:20:11] • [IP: 79.186.113.***]

BRAWO !!

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:18:24] • [IP: 79.188.75.***]

Do czytelnika. Rozumiem, że Twoje IQ może być większe od mojego oraz innych osób. Nic w tym dziwnego bo zapewne wiesz ile milionów osób żyje na tym polskim padole. Osobiście nie chadzam na Karuzelę kultury i nie wiem tak naprawdę jaki poziom jest tam reprezentowany. Myślę, że wielu z moich kolegów także w tym czasie pilnuje biznesu a niżeli chłonie" kulturę". Nasza* impreza jest robiona pod turystów i tak też powinno pozostać. Ciekaw jestem jaką branżę reprezentujesz i czy przypadkiem nie dzięki turystyce stać Cię na chłonięcie prawdziwej kultury? Ale żeby nie było, że nie odpowiadam na Twoje pytania. Szczerze powiem, że nie zauważyłem aby ktoś nam wmawiał, że karuzela jest naprawdę przedsięwzięciem kulturalnym. Jak pewnie zauważyłeś nawet słowo cooltura na to wskazuje. Chcesz kultury? Może zacznij od siebie i nie obrażaj prostych ludzi bo jak widać nie każdy prosty musi być prostakiem:). Takiej kultury jak w Wiedniu czy w Paryżu nie uraczy Pan nigdy w Świnoujściu ze względu na zbyt duże różnice kulturowe...

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:15:08] • [IP: 92.42.117.**]

Gość  Sobota [10.08.2013, 22:38:06]  [IP: 92.42.118.**] zostań we Wiedniu drogi czytelniku na " Nabucco" - Verdiego czy " Carmen" Bizeta:) Opera Nabucco będzie 30.08 w Demerowie 25 km od Świnoujścia.

nocna ćma • Sobota [10.08.2013, 23:14:13] • [IP: 88.156.235.***]

Ten" czytelnik" chyba się zbyt zagalopował. Drogi panie, nie wszyscy turyści i mieszkańcy mają tak wysokie IQ ! Więcej zrozumienia dla zwykłych zjadaczy bułek.

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:08:13] • [IP: 92.42.117.**]

Apropo Wiednia. .. chciałem w te wakacje pójść na koncert muzyki Straussa. No i ni ch***a! A pomyśleć że nie tak dawno w muszli koncertowej co wieczór odbywał się koncert muzyki klasycznej bądź orkiestr dętych live. A teraz? Ściąga się dla nas wszelkiej maści celebrytów znanych głównie z tego że poprostu są, by pieprzyli nam jak potłuczeni o niczym.

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:07:45] • [IP: 88.156.234.***]

nie obrażaj baranie ludzi inteligencie szpagatowy

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:07:18] • [IP: 84.212.130.**]

Zgadzam się... Ale sorry jaki kraj taka i KARUZELA... Niestety, bo naprawdę nie ma na co innego wydać pieniędzy...

Gość • Sobota [10.08.2013, 23:06:01] • [IP: 92.236.178.**]

Jak to dlaczego? Bo społeczeństwo by dało się łatwo kontrolować i nie sprawiało problemów musi składać się z jak największej liczby kretynów, bezmózgich wyborców którym jedyną słuszną linie myślenia przekazują jedyne słuszne media. Wszelki rozwój intelektu wśród młodzieży musi zatem zostać zastąpiony pędem ku komercjalizacji, uniwersalne wartości zastępowane są produktami na półce które każdy musi nabyć by być równie szczęśliwy jak celebryci w reklamach lub" lokowanych" programach. Proces ogłupianie społeczeństwa jest już nie do odwrócenia w jednym pokoleniu bo postępuje i na poziomie wyborców, celebrytów, medii jak i rządzących zatem dalej będziemy karmieni występami celebrytów i innymi przygłupimi show które to będą nazywane sztuką...

ALEX • Sobota [10.08.2013, 23:03:49] • [IP: 83.23.143.***]

Popieram, kultury na wysokim poziomie u nas brak, a kiedyś obiecano nam, że miasto się tym zajmie.

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:59:53] • [IP: 46.76.62.***]

jaki prezydent i rada miasta taka Cooltura i rozrywki...ktos to nareszcie wysłowił...

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:59:17] • [IP: 80.245.188.***]

Co się dziwić.Taka Cooltura jaka kultura włodarzy miasta.Fundują bezpłatne wakacje dla naszych celebrtów, żeby zrobić sobie z nimi ładne fotki.

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:53:05] • [IP: 178.238.246.***]

WIELKA SZTUKA w Świnoujściu? To niemożliwe tam, gdzie władze nie mają pojęcia o prawdziwej sztuce. Mają coś ze SNOBÓW, zasugerowani przez" Warszawkę". Całkowicie popieram gust CZYTELNIKA, bo też nie uważam topornej" kultury" i lansowanych celebrytów.

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:50:27] • [IP: 93.94.189.***]

Teatr na promenadzie, i Skrzypka na Dachu.. . . brawo, co za pomysł. .

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:49:52] • [IP: 80.245.178.**]

Raczej nasi włodarze tego nie zrozumieją.

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:49:20] • [IP: 80.245.183.***]

Ta impreza to koszmarna szmira za miliony dla zakompleksionych świnoujskich komuchów, którym wydaje się, że kupują sobie przepustkę do wielkiego świata, a w kuluarach śmiech pomieszany z niedowierzaniem beneficjentów, że tyle kasy można wyłudzić za totalną pustkę...

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:42:39] • [IP: 31.63.227.***]

Nic dodać, nic ująć." Przedstawiciele Karuzeli próbują nas uczyć jak się kochać, jak żyć... chociaż wielu z nich ma problemy z samym sobą" . B. trafne spostrzeżenie. Nasza kochana władzo opamiętaj się i skończ z tą jarmarczno- odpustową (nie obrażając odpustów i jarmarków) imprezą.

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:38:06] • [IP: 83.8.6.***]

w 100% zgadzam się z Czytelnikiem ta tandeta, która miasto czyli nas podatników tak dużo kosztuje nie wnosi nic ale to zupełnie nic dla miasta, zwyczajnie dla nas to, że jest to żenująco niskich lotów to wiemy od dawna trzeba zadać sobie pytanie kto tę tandetną chałturę sprowadził do Świnoujścia i dlaczego płacimy za to już piąty raz?

Gość • Sobota [10.08.2013, 22:38:06] • [IP: 92.42.118.**]

zostań we Wiedniu drogi czytelniku na " Nabucco" - Verdiego czy " Carmen" Bizeta:)

Oglądasz 1-122 z 122
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dzisiaj Nadzwyczajna sesja starej Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■